آموزش عملی نصب نرده راه پله|نرده استیل، نرده فلزی، نرده آهنی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

30 تخفیف

499,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1396/11/25

حجم آموزش: 25.29 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/25

زمان آموزش: 36 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1396/11/25

حجم آموزش: 25.29 گیگابایت

زمان آموزش: 36 ساعت

شغلی با بازار کاری داغ
با 36 ساعت آموزش حرفه ای به یک درآ مد عالی برسید

نرده ها در انواع مختلفی از قبیل چوبی، آلومینیومی، کابلی، استیل و شیشه ای در بازار عرضه می شوند. در این آموزش، نصب انواع نرده برای ایوان خانه، پله ها و استخرها را فرا می گیرید. آموزش نصب نرده راه پله 118فایل با بیش از 36 ساعت ویدئو ارائه شده است. افراد علاقه مند به این حرفه، می‌توانند در کمترین زمان با مهارت بالایی وارد بازار کار شوند. درآمد خوبی هم داشته باشند. طراحی نرده راه پله در زیبایی دکوراسیون ساختمان تأثیر گذار است. به همین دلیل بیشتر افراد تمایل دارند کار را به کسانی بسپارند که بتوانند طرحی زیبا و مدرن را انجام دهند. برای این کار باید خلاقیت داشته باشید. ذهن باز و انعطاف پذیر یکی از مهم‌ترین موارد برای وارد شدن به این کار است.این پکیج برای همه‌ی کسانی که به کارهای ساختمانی علاقه دارند مفید است. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای نصب نرده راه پله، به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

نرده علاوه بر حفاظت، می تواند در زیبایی محیط داخلی هم تأثیرگذار باشد. به همین دلیل یکی از بخش های مهم در طراحی دکوراسیون ساختمان ها به شمار می رود. در آموزش نصب، جوشکاری نرده آهنی و صیقل دادن استیل به طور کامل شرح داده شده تا حتی کسانی که تازه به این کار وارد می شوند بتوانند به مهارت بالایی برسند. حتی افراد حرفه ای هم می توانند با تماشای ویدئوهای آموزشی سطح مهارت خود را بالاتر ببرند.

نرده راه پله جزو جدایی ناپذیر پله است که به منظور حفظ ایمنی کاربران و جلوگیری از سقوط نصب و اجرا می‌شود. نرده بر اساس جنس مواد مصرفی در ساخت آن‌ها، به انواع شیشه‌ای، چوبی، سنگی، آلومینیومی، کابلی (با سیم بکسل) و استیل و نرده سنگی تقسیم بندی می‌شود. به طور کلی  نرده‌های راه پله فقط جنبه تزئینی ندارند بلکه آن‌ها نقش مهمی را در ایمنی هر شخصی که از پله‌ها استفاده می‌کند ایفا می‌کنند.

راه‌پله و پله‌ها به عنوان یکی از بخش‌های اصلی ساختمان بسیار جلوی دید هستند و همین موضوع اهمیت آن‌ها را در طراحی فضاهای داخلی و خارجی دوچندان می‌کند. به همین دلیل استفاده از نرده در تزئینات و ایمنی پله‌ها نقش اساسی دارد. شما می‌توانید با کسب مهارت‌های لازم و آموزش نصب نرده راه پله خودتان با هر سلیقه‌ای که می‌خواهید نرده‌ راه پله را نصب کنید.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 217.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  499.000 ⇒ 716.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد نصب نرده راه پله در ایران

به طور کلی در میزان درآمد نصاب نرده راه پله به عوامل مختلفی همچون مدل نرده و جنس نرده، متراژ نرده، مکان نصب نرده، دستگیر بودن یا نبودن محل نصب نرده، هزینه حمل و نقل، مواد مصرفی جهت نصب نرده و از همه مهم‌تر مهارت نصاب نرده راه پله بستگی دارد. اما در حال حاضر با افزایش چشمگیر ساختمان سازی در مراکز شهری و… نیاز به نصاب افزایش پیدا کرده و از همین رو درآمد کافی برای این حرفه وجود دارد.

میزان درآمد این افراد با توجه به متراژ کار تعیین می‌شود که به طور میانگین برای هر متر نرده دستمزد بین 100 تا 8۰۰ تومان است که درآمد نصب برای یک خانه 150 متری چیزی در حدود 10 میلیون تومان خواهد بود. به طور کلی می‌توان گفت درآمد یک نصاب حرفه‌ای نرده در ماه بالای 25 الی 45 میلیون تومان است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای شغل نصب نرده راه پله

نرده راه پله دارای مزایای زیادی است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. باعث ایجاد امنیت در انواع ساختمان‌ها می‌شود و همینطور ایجاد طراحی داخلی زیبا در ساختمان‌ها می‌شود.

2. انواع مختلفی دارد و انتخاب افراد برای نصب این‌گونه موارد بسیار بالاتر می‌رود.

3. با توجه به کاربرد و استفاده زیادی که دارد می‌توان گفت که بازار کار خوبی دارد و افرادی که تمایل دارند در این رشته مشغول به کار شوند می‌توانند پس از شرکت در دوره‌ آموزش نصب نرده راه پله به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

چرا نصب نرده راه پله 118فایل را فرا بگیریم؟

افراد تازه‌ کار برای آنکه بتوانند در نصب نرده مشتریان بیشتری جذب کنند، بهتر‌ است آموزش نصب نرده‌ راه‌ پله را فرا‌ بگیرند. از آن جایی که نرده‌های متنوعی از جمله چوبی، آلومینیومی، کابلی، استیل و شیشه‌ای مخاطب زیادی دارند؛ لازم است تا افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند یا قصد‌ ورود به این حرفه را دارند، نصب همه نرده‌ها را مشاهده‌ کنند.

طراحی نرده راه پله در زیبایی دکوراسیون ساختمان تأثیر گذار است. به همین دلیل بیشتر افراد تمایل دارند کار را به کسانی بسپارند که بتوانند طرحی زیبا و مدرنی را بر روی راه پله، بالکن، اطراف استخر و ساختمان خود پیاده سازی کنند. این موضوع یکی از موارد مهمی است که موجب می شود افراد طریقه نصب نرده‌ راه‌ پله را فرا بگیرند.

اقدام در جهت نصب نرده راه پله برای افزایش امنیت جانی کسانی که به طور مداوم از راه پله‌ها استفاده می کنند امری بسیار ضروری است پس نصب نرده راه پله برای این افراد ضرورت پیدا می‌کند. همچنین برای ایجاد زیبایی به فضای داخلی و بیرونی خانه مثل بالکن استفاده از نرده‌ ضرورت پیدا می‌کنند که نصب آن باید با اصول و قواعد خاصی انجام شود که با استفاده از پکیج آموزش نصب نرده راه پله می‌توانید این اصول را یاد بگیرید.

یکی دیگر از دلایل یادگیری این حرفه بازار کار پر رونق این حرفه است به طوریکه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی تقاضا برای نصابان ماهر نرده راه پله نیز افزایش پیدا می‌کند. از آنجایی که این شغل درآمد بسیار خوبی دارد می‌توانید با یادگیری این حرفه در این شغل مشغول به کار شوید و از این طریق درآمد کلانی داشته باشید.

آموزش نصب نرده راه پله مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت مورد نیاز آموزش نصب نرده راه پله

برای اینکه بتوانید در شغل نصب راه پله مشغول شوید و از این راه درآمد داشته باشید چند روش مختلف وجود دارد که اول اینکه می‌توانید برای آموزش حرفه‌ای در این شغل پس از گذراندن سال اول دبیرستان وارد شاخه کار و دانش در رشته مربوطه شوید. روش دوم اینکه در برخی از آموزشگاه‌ها دوره‌های آموزش نصب نرده راه پله زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که می‌توانید در آن‌ها شرکت کرده و در پایان مدرک معتبر این هنر را دریافت کنید.

همچنین برای یادگیری این شغل می‌توانید به صورت تجربی نزد یک استادکار آموزش ببینید یا حتی می‌توانید با تهیه پکیج‌های آموزشی این حرفه صفر تا صد این هنر را یاد بگیرید. بعد از کسب مهارت و مدرک معتبر این حرفه می‌توانید در بازار کار پر رونق نصب نرده مشغول به کار شوید. از آنجا که نصب نرده با صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان‌ها ارتباط نزدیکی دارد، نیاز به آن همیشه وجود دارد.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش نصب نرده راه پله چقدر است؟

دقت داشته باشید که برای آموزش نصب راه پله شما می‌توانید از راه‌های مختلفی استفاده کنید. از جمله این راه‌ها شرکت در دوره‌های فنی‌ و حرفه‌ای است. توجه داشته باشید برای این کار شما به زمان یادگیری بیشتری احتیاج خواهید داشت. اما در صورتی‌ که تمایل داشته باشید با استفاده از پکیج آموزش جامع نصب نرده راه پله اقدام به یادگیری کنید این زمان یادگیری تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا می‌کند.

زیرا که پکیج آموزش نصب نرده راه پله به‌ صورت خودآموز است و شما می‌توانید روزانه به میزان دلخواهی که خودتان در نظر می‌گیرید از ویدیوهای آموزش گام به گام نصب نرده راه پله استفاده کنید. به‌طور کلی می‌توان گفت مدت زمان یادگیری برای نصب نرده راه پله چیزی حدود کم‌تر از ۱ ماه است و بعد از آن شما نیاز به کارهای عملی دارید تا بتوانید بیشتر در این رشته مهارت کسب کنید و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

وسایل مورد نیاز برای نصب نرده راه پله

مجموعه‌ای مختلف از مته، دریل، چکش، نگهدارنده بیت دریل مغناطیسی، اره تاجی شکل ست ناخنی، گل میخ، متر نواری، نرده با جنس دلخواه و… همه‌ی این وسایل ابزارهای ضروری برای نصب نرده راه پله هستند که باید تهیه شوند. البته جنس و نوع نرده را صاحب خانه می‌تواند انتخاب و خریداری کند و شما فقط آن را نصب کنید. برای تعیین قیمت نرده ابتدا اندازه متراژ سفارش، کیفیت آلیاژ نرده، ارتفاع تمام شده نرده، تعداد گارد‌های محافظ بین پایه‌های نرده و مدل یراق آلات و اتصالات نرده باید مشخص شود که این عوامل بر قیمت نهایی نرده تاثیر می‌گذارد.

اما به طور کلی قیمت یک نرده با طرح ساده و جنس استیل از 110 هزار تومان شروع می‌شود تا به 6 میلیون 500 هزار و به بالا تمام می‌شود. همچنین اگر نرده دارای طرح باشد این رقم بیشتر می‌شود و بعضا تا 10 میلیون تومان نیز می‌رسد. قیمت ست ناخنی و گل میخ نیز از 100 هزار تومان شروع می‌شود تا به 1 میلیون و بیشتر نیز می‌رسد. قیمت دریل و دیگر لوازم مورد نیاز برای نصب راه پله با توجه به مدل و نوع و همچنین شرکت سازنده بسیار متفاوت خواهد بود. شما باید به طور کامل آموزش نصب نرده راه پله را فرا بگیرید تا بتوانید به خوبی از این تجهیزات استفاده کنید و نصب بدون نقصی داشته باشید.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز نصب نرده راه پله

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل نصب نرده راه پله قیمت (تومان)
1 مته(در مدل های متنوع) 25,000-300,000
2 دریل 10 میلی متری رونیکس(مدل2110) 1,200,000
3 نگهدارنده بیت دریل مغناطیسی 850,000
4 گل میخ ارتفاع 17 سانتی متر 20,000
5 نرده با جنس دلخواه 90,000-450,000
6 متر نواری توسن(مدل TBM) 150,000

در پایان آموزش نصب نرده راه پله چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش نصب نرده راه پله، مهارت کاملی در زمینه نصب انواع نرده با طرح‌های مدرن را فرا‌ خواهید‌ گرفت. کسب مهارت بالا کمک می‌کند تا حتی افراد تازه‌کار هم بتوانند به‌ صورت حرفه‌ای وارد بازار‌کار شوند. علاوه بر این جوشکاری نرده های آهنی، صیقل دادن نرده های استیل و نصب نرده های شیشه ای و کابلی به صورت کامل توضیح داده می شود تا کسانی که آموزش را مشاهده می کنند بتوانند تمام مراحل نصب را انجام دهند.

پس از اتمام آموزش، همه هنرجویان عزیز خواهند توانست مهارت خوبی در زمینه نصب انواع نرده به دست آورند و در بازار کار درآمد خوبی داشته باشند.

پس‌ از این‌که شما در دوره آموزش اصولی نصب نرده راه پله شرکت کردید و این دوره‌ها را به‌ خوبی پشت سر گذراندید، می‌توانید با انواع نرده راه پله آشنا شده و روش نصب آن‌ها را بیاموزید و حتی بتوانید آن‌ها را در صورت نیاز تعمیر کنید.

در این حالت با توجه به بازار کار خوبی که در این رشته وجود دارد و کاربردی که از این وسایل در تمامی فضاها می‌توان کرد می‌توانید وارد بازار کار شوید و از درآمد مناسبی که این رشته دارد به‌ خوبی استفاده کنید. لازم است دقت داشته باشید که در صورتی‌ که به کار تدریس نیز علاقه داشته باشید می‌توانید از طریق آموزش این رشته به دیگران نیز کسب درآمد کنید.

بازار کار نصب نرده راه پله در ایران چگونه است؟

به دلیل تنوع در نرده ها، افراد بیشتری تمایل پیدا کرده اند که برای حفاظت در پله ها، بالکن ها و استخر ها موجود در ساختمان ها، نرده هایی با طرح و جنس خاصی را نصب کنند. در نتیجه می‌توان گفت کسانی که آموزش نصب نرده‌ راه‌ پله را مشاهده کرده‌اند، می‌توانند در بازارکار، درآمد خوبی داشته‌ باشند. سعی‌ شده آموزش به‌ گونه‌ای ارائه‌ شود که علاوه‌ بر افراد حرفه‌ای، تازه‌کارها هم بتوانند به‌ مهارت بالایی دست پیدا‌ کنند و به‌ سرعت وارد بازار‌کار شوند.

داشتن مهارت در این حرفه کمک می کند تا در بازار کار، نصاب ها بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند. با تماشای این آموزش، هنرجویان قادر خواهند بود به مهارت بالایی دست پیدا کنند و حضوری پررنگ در بازارکار داشته‌ باشند. با توجه به انواع مختلف نرده و طول اجرای کار، دستمزد و درآمد نصاب نرده متغیر است.

امروزه با گسترش صنعت ساختمان سازی و افزایش ساخت و ساز خانه بازار کار این حرفه نیز پر رونق است. نرده‌‌ها و حفاظ‌ها در معماری ساختمان‌ها، جزء جدایی ناپذیر در هر ساختمان هستند. همچنین زندگی شهری ایجاب می‌کند که ساختمان‌ها چند طبقه ساخته شوند و همچنین برج‌ها وهتل‌ها، مراکز تجاری، تفریحی و… همه به صورت ساختمان‌های چند طبقه ساخته می‌شوند که برای ایمنی افرادی که به این مراکز مراجعه می‌کنند باید راه پله‌ها از نرده‌های استانداردی تعبیه شوند تا حافظ جان مردم باشند.

از این رو تقاضا برای نصابان نرده راه پله بسیار زیاد است و شما با داشتن مهارت کافی در این حرفه و آشنایی با اصول و چگونگی انجام کار می‌توانید به راحتی در این حرفه مشغول به کار شوید.

درآمد نصب نرده راه پله در جهان

از لحاظ امنیت هم استفاده از نرده‌ها بسیار حیاتی است و این را دقیقا زمانی متوجه می‌شوید که مجبور باشید از یک راه پله بدون حفاظ پایین بروید و حفاظی نباشد که به عنوان تکیه گاه دست خود را به آن بگیرید. بعد از آن شما نیازمند به استفاده از حفاظ راه پله می‌شوید و به سراغ نصب نرده راه پله می‌روید که این مورد فقط مختص کشور ایران نیست بلکه در کلیه کشورهای دنیا این گونه است.

بسته به جنس، شما می توانید بین 30 تا 70 دلار برای هر فوت مربع برای نرده چوبی یا بین 70 تا 80 دلار برای هر فوت مربع برای نرده آلومینیومی دریافت کنید. نرده‌ها به طور متوسط ​​بین 1200 تا 1600 دلار قیمت دارند و نرده‌های تکی قبل از نصب 3 تا 17 دلار قیمت دارند. همچنین در انگلستان متوسط درآمد سالانه این شغل برای افراد تازه کار بین ۲۱.۰۰۰ تا ۲۹.۰۰۰ دلار و برای افراد باتجربه بین ۳۸.۰۰۰ تا ۶۰.۰۰۰ دلار است. در آمریکا  متوسط درآمد سالانه این شغل ۷۰.۹۱۰ دلار و برای همه مشاغل ۳۳.۸۴۰ دلار در سال ۲۰۱۰ بوده است. این عدد در سال ۲۰22 به ۷۸.۱۴۰ دلار رسیده است.

نصب انواع حفاظ راه پله و استخر​

7 ساعت

نحوه انجام مراحل کار

4 ساعت

نصب انواع نرده های شیشه ای، استیل،چوبی و...

20 ساعت

جزئیات نصب نرده

5 ساعت

این موضوع کاملا بستگی به خودتان دارد اما پیشنهاد ما به شما این هست که اگر حدود یک ماه حتی شاگردی کنید، میتونید کاملا همه موارد رو فرابگیرید، به علت اینکه زمینه آموزشی در شما پدیدار شده است و با نصب نرده استیل آشنایی کافی را دارید و فقط نیاز به تمرین خواهید داشت.
زمینه مهاجرت برای شغل های ساختمانی بسیار زیاد هست، علاوه بر آن نصب نرده استیل یکی از محبوب ترین مشاغل ساختمانی در تمام دنیا بحساب می آید. بدون در نظر گرفتن سایر شرایط مهاجرت، شغل نصب نرده استیل یکی از مشاغلی هست که امکان مهاجرت با آن فراهم می باشد.
مدل نرده استیل متراژ نرده استیل مکان نصب نرده استیل ( فاصله تا نصاب نرده استیل )_دستگیر بودن یا نبودن محل نصب نرده استیل_هزینه حمل و نقل نصاب نرده استیل_مواد مصرفی جهت نصب نرده استیل_مهارت نصاب نرده استیل
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش عملی نصب نرده راه پله|نرده استیل، نرده فلزی، نرده آهنی

  1. سعید

    سلام عرض ادب
    آموزش انواع نرده شیشه ای رو هم داره از نحوه ابعاد برداری تا نصب و اجرا؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      بله موجود می باشد. سپاس از همراهی شما

  2. نگاریش

    سر فصلای آموزشیتون خیلی خوبه امیدوارم بتونم باهاشون یاد بگیرم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. احمدی

    هزینه نصب نرده برای هر متر چقد در میاد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه نصب نرده برای هر متر بین 60 تا 400 تومان با توجه به نوع نرده است.
      با سپاس از همراه شما

  4. هاشمی

    چقدر طول می کشه با آموزشتون بتونیم وارد بازار کار بشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با تمرین مستمر و مشاهده دقیق ویدئوهای آموزش می توانید بین 3 تا 6 ماه همانند یک فرد حرفه ای وارد این شغل شوید.
      سپاس از همراهی شما

  5. محمدجواد

    امکانش هست با این آموزش کسب و کار خودم راه بندازم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، شما می توانید با کمک آموزش نصب نرده راه پله صفر تا صد کار را فرابگیرید و در کمترین زمان وارد بازار کار شوید.
      سپاس از همراهی شما

  6. صادقی

    آموزشتون در چه سطحیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      آموزش نصب نرده راه پله صفر تا صد بوده و برای هر فردی با هر سطحی مناسب و کاربردی است.
      سپاس از همراهی شما

  7. Ali.M

    تو آموزشتون برای راه پله چه نرده ای رو آموزش می دین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نصب نرده چوبی، آهنی، آلومینیومی، فلزی، کابلی، استیل و… برای راه پله مناسب است که با کمک این مجموعه می توانید مناسب ترین نوع را برای راه پله انتخاب کنید.
      با سپاس از همراهی شما

  8. کیوان

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  9. kazem

    چقدر طول می کشه آموزش به دستم برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته های آموزش بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید
      سپاس از همراهی شما

  10. حمیدیان

    فقط نصب نرده چوبی آموزش می دین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه نصب نرده چوبی، آهنی، آلومینیومی، فلزی، کابلی، استیل و… آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  11. سبحان جلیلی

    نرده برا استخر رو هم آموزش می دین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در آموزش نصب نرده راه پله نصب نرده و حفاظ ایمنی استخر گام به گام توسط اساتید مجرب ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 101

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz