آموزش صفر تا صد گیتار کلاسیک در خانه|آموزش ریتم گیتار، آکورد خوانی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

60 تخفیف

284,000 تومان

تا کنون 1,155 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/06/06

حجم آموزش: 35.63 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1398/06/06

زمان آموزش: 78 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/06/06

حجم آموزش: 35.63 گیگابایت

زمان آموزش: 78 ساعت

کمتر کسی است که به نواختن گیتار علاقه مند نباشد. برای نواختن گیتار باید با سبک‌ها و انواع آن آشنا باشید. از انواع ساز گیتار می‌توان به گیتارهای آکوستیک، گیتار الکتریک، گیتار کلاسیک، الکتروآکوستیک و… اشاره کرد. آموزش گیتار یکی از محبوب‌ترین آموزش‌های حوزه موسیقی محسوب می‌شود. در حال حاضر بسیاری از علاقمندان به موسیقی سعی دارند آموزش‌ گیتار را به صورت اصولی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین اساتید فرا بگیرند. برای یادگیری گیتار می‌توانید از آموزشگاه 118فایل کمک بگیرید. آموزشگاه 118فایل در 78 ساعت تمامی نکات مورد نیاز برای نواختن گیتار را به شما عزیزان آموزش می‌دهد. این دوره‌ی آموزشی دارای سه بخش مجزا است. بخش اول نواختن گیتار را آموزش خواهید دید. در بخش دوم نواختن گیتار آکوستیک به صورت صفر تا صد به شما آموزش داده می‌شود. در آخر نیز نواختن گیتار الکتریک را خواهید آموخت. در ادامه به معرفی این هنر و سرفصل های این دوره آموزشی پرداخته‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

گیتار یک نوع ساز محبوب است که ساده‌ترین آهنگ را به صدا و نوایی دلنشین و شنیدنی تبدیل می‌کند. گیتار نوعی ساز موسیقی است که حتی افرادی که علاقه‌ای به هنر موسیقی ندارند را به خود جذب می‌کند. تاریخچه گیتار به طور کامل مشخص نیست برای چه عصر و دوره‌ای است اما اسپانیایی‌ها اولین کسانی بودند که در قرون وسطی گیتار را برای نواختن انتخاب کردند.

قرن بیستم دوران شکوفایی این هنر خارق العاده بود که به عنوان یک ساز به جهانیان معرفی شد. برای نواختن گیتار باید با سبک‌ها و انواع آن آشنا باشید. از انواع ساز گیتار می‌توان به گیتارهای آکوستیک، گیتار الکتریک، گیتار کلاسیک، الکتروآکوستیک و… اشاره کرد. گیتار از جمله سازهایی است که امروزه به طور وسیعی در انواع موسیقی به کار می‌رود و برای افرادی که در نواختن این ساز حرفه‌ای هستند درآمد چشمگیری به همراه دارد. برای نواختن گیتار می‌توانید از آموزش‌های مختلفی استفاده کنید اما بهترین راه یادگیری و آموزش اصولی استفاده از پکیج آموزش نواختن گیتار است که صفر تا صد این هنر را آموزش می‌دهد.

آموزش گیتار در اولین پارت از سطح مقدماتی شروع کرده و مواردی از قبیل آهنگ های آسان، آکوردگیری مبتدی، بلوز مبتدی و یادگیری مبتدی کلاسیک راک را آموزش می‌دهد. در نتیجه علاقمندان می‌توانند پایه و اصول اولیه نواختن گیتار را فرا بگیرند. در گام بعدی آموزش‌ گیتار می‌توانند وارد سطح متوسط و پیشرفته شده و به یادگیری آهنگ‌های سخت‌تر بپردازند. در نهایت می‌توانند همانند یک فرد حرفه‌ای آهنگ‌های معروف و محبوب را بنوازند.

در دومین پارت آموزش‌گیتار، سعی شده اصول ریتم گیتار، تمرینات ساده‌ی انگشت، دایره‌ی نت‌ها، عملکرد و راه‌اندازی ساده‌ی گیتار، آموزش پا زدن و… را به افراد مبتدی آموزش دهد. در سطح متوسط این پارت از آموزش‌ گیتار به مباحثی از قبیل گرفتن آکورد ماژور و مینور، الگوی گام ماژور، پیداکردن نت‌های روی گیتار با استفاده از اکتاوها، استفاده از مترونوم با گیتار و … پرداخته شده است.

آموزش گیتار الکتریک یکی از جالب‌ترین پارت‌های مجموعه می‌باشد که در آن از سطح مقدماتی تا پیشرفته را دربرگرفته و صفر تا صد گیتار الکتریک را آموزش می‌دهد. همچنین گام‌ها، تمرینات هفتگی و مشکلاتی که هنرآموزان با آن رو به‌ رو شده‌اند بیان شده تا آموزش‌گیتار الکتریک تمام نیازهای هنرآموزان را برآورده کند.

مزایای یادگیری آموزش گیتار

1. نواختن گیتار روحیه را تقویت کند و تمرکز را افزایش می‌دهد.

2. استرس را از بین می‌برد.

3. قدرت مغز را تقویت می‌کند.

4. باعث افزایش تمرکز و خلاقیت در فرد می‌شود.

برای اینکه این هنر زیبا را به درستی یاد بگیرید و از مزایای آن بهره‌مند شوید می‌توانید از دوره آموزش گیتار استفاده کنید.

چرا نواختن گیتار را فرا بگیریم؟

گیتار از خانواده سازهای غربی است که با تولید صدای زیبا توانسته به یکی از سازهای پرطرفدار در دنیا تبدیل شود. از گیتار برای ساخت موزیک‌های مختلف در کنسرت و مراسم‌های گوناگون استفاده می‌شود. می‌توانید با یادگیری حرفه‌ای نوازندگی گیتار منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید و به یکی از مشهورترین نوازندگان گیتار تبدیل شوید.

همچنین می‌توانید با یادگیری این هنر فضای دلنشینی برای خود و دیگران ایجاد کنید و در مجامع دوستانه به نواختن گیتار مشغول شوید و اوقات خوبی برای خود و دیگران درست کنید. آموختن گیتار به راحتی با وجود آموزشگاه‌های معتبر و پکیج‌های آموزشی معتبر امکان پذیر است و علاقه مندان به این حرفه به راحتی می‌توانند این هنر را یاد بگیرند و به دیگران یاد بدهند. 

گیتار از محبوب ترین ساز ها در بین مردم است و تقریبا در تمام کنسرت ها و در ساخت موزیک ها از گیتار استفاده می شود. نوازندگی باعث آرامش ذهن و شادابی شما می شود و همینطور می توانید با نواختن گیتار، اطرافیان خود را بسیار خوشحال کنید و فضای دلنشینی برای آنها به وجود آورید.

شما می توانید با یادگیری حرفه ای نوازندگی گیتار کسب درآمد کنید و یا به یک نوازنده مشهور تبدیل شوید. نواختن گیتار معمولا از دیگر سازها آسان تر است و سریع تر می توانید آن را یاد بگیرید و از آن لذت ببرید. اگر به نوازندگی و موسیقی علاقه دارید، حتما از همین الان آموزش گیتار و دیگر سازها را شروع کنید.

آموزش گیتار 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع آموزش گیتار

نوازندگی گیتار جز رشته‌های پر طرفدار هنر موسیقی است که باید برای آن وقت کافی و علاقه و پشتکار زیادی خرج کرد. رشته موسیقی در مقطع کارشناسی به رشته آهنگسازی، رشته نوازندگی موسیقی ایرانی و رشته موسیقی جهانی تقسیم می‌شود. این رشته‌ها در حال حاضر به صورت آزمون نیمه متمرکز و یک بخش آزمون عملی برگزار می‌شود و پذیرش دانشجو یا هنرجو می‌کند.  شرط  اصلی ورود به هر رشته‌ای داشتن علاقه است. همچنین داشتن سلامت شنوایی کامل از اصول اساسی ورود به رشته‌های موسیقی است.

از دیگر شرایط لازم برای ورود به این رشته استعداد و ذوق هنری در موسیقی، علاقه زیاد به هنر موسیقی، خلاقیت، انگیزه و اراده زیاد، اعتماد به نفس و… است. با گذارندن دوره‌های آموزشی می‌توان مهارت‌های لازم نواختن این ساز زیبا را یاد گرفت و به موفقیت در این رشته رسید.

بسیاری از افراد بدون گذارندن تحصیلات مربوط به این حوزه و با شرکت در کلاس‌های آموزشی نواختن گیتار این هنر را یاد می‌گیرند. امروزه یادگیری گیتار با توجه به وجود منابع آموزشی آنلاین و بسیار با کیفیت، در کنار آموزش‌های حضوری توسط اساتید، می‌تواند خیلی سریع‌تر انجام شود. حداقل زمان مورد نیاز برای یادگیری این حرفه 6 الی 18 ماه است. آموزش صفر تا صد نواختن گیتار به شما این امکان را می‌دهد که با اصول و نکات مهم این هنر آشنا شوید و در کمترین زمان به بهترین نوازنده گیتار تبدیل شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری گیتار چقدر است؟

گیتار یکی از سازهای غربی است  که در آموزشگاه موسیقی و مراکز آموزشی به صورت یک ساز تخصصی آموزش داده می‌شود. زیبایی صدای این ساز و قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد باعث شده تا یکی از پر طرفدارترین سازها باشد. مدت زمان یادگیری این ساز اول به علاقه و استعداد شما و دوم اینکه به آموزش و مربی آموزشی شما بستگی دارد. اگر شما بخواهید این هنر را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید و از آموزش‌های معتبر و اصولی استفاده کنید در کمتر از یک سال به راحتی می‌توانید گیتار بنوازید. برای این کار می‌توانید از دوره آموزش گام به گام نواختن گیتار استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع آموزش گیتار

گیتار: انتخاب اندازه صحیح گیتار بستگی به سن و قد هنرجو دارد. عموما گیتارهای با سایز ۱/۲ مناسب برای کودکان ۵ تا ۷ سال و گیتارهای سایز ۳/۴ مناسب برای کودکان ۷ تا ۱۰ سال است. گیتارهای فول سایز نیز گزینه‌ای مناسب برای افراد بالای ۱۱ سال هستند.

تیونر: تیونر یکی از وسایل ضروری برای نوازندگان گیتار است که برای کوک کردن ساز استفاده می‌شود.

رشته‌های اضافی: گیتارها دارای مجموعه‌ای از سیم‌های همراه هستند که به دلیل تمرین و استفاده زیاد از آن‌ها پس از مدتی دچار سایش و خوردگی می‌شوند که باید برای تعویض آن‌ها اقدام کنید. برای همین داشتن رشته‌های اضافی به شما در تعویض و تنظیم سازتان کمک خواهد کرد.

سیم تاب: مهم‌ترین ابزار برای گیتار سیم تاب است که برای تاب دادن و پیچاندن سیم‌ها استفاده می‌شود. این سیم به تعویض سریع‌تر سیم‌ها کمک می‌کند و آن‌ها را در جای خود ثابت می‌کند.

کیف گیتار: برای محافظت از گیتار باید یک کیف برای ان تهیه کنید که علاوه بر صدمات فیزیکی آن را در برابر آلودگی‌ها و خط و خراش‌ها محافظت کند.

کابل گیتار: برای متصل کردن گیتارهای مختلف به آمپلی فایر و یا کارت صدا لازم است.

استرپ گیتار: نوازندگان در صورت ایستاده نواختن ساز گیتار به یک استرپ نیاز دارند. استرپ به ثابت نگهداشتن پوزیشن گیتار کمک می‌کند و نوازنده به راحتی برای نواختن آماده می‌شود.

پیک گیتار: نوازنده با تغییر پیک (تغییر در شکل و سایز) می‌تواند به راحتی مختصات و صدای تولیدی اجرای خودش را تغییر دهد که برای اینکار به پیک نیاز دارد. پیک‌ها مضراب‌هایی هستند که با استفاده از آن‌ها به سیم‌های گیتار ضربه می‌زنند و با آن‌ها به نوازندگی می‌پردازند.

کاپو، بند گیتار، پابه گیتار، مرطوب کننده گیتار و.. از دیگر وسایل ضروری این حرفه است.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز گیتار

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل گیتار قیمت (تومان)
1 کابل گیتار (در مدل های متنوع) 145,000-1,300,000
2 استرپ گیتار (در طرح های متنوع) 295,000-1,800,000
3 پیک گیتار (در مدل های متنوع) 15,000-280,000
4 سیستم تاپ گیتار 50,000
5 گیتار (در مدل های متنوع) 1,100,000-65,000,000

سرمایه لازم برای شروع یادگیری گیتار

برای اینکه نوازنده گیتار باشید باید تجهیزات این حرفه را داشته باشید و همچنین گیتار باکیفیتی برای این کار خریداری کنید. رنج قیمت گیتار از حدود ۵۰۰ هزار تومان تا قیمت‌های بالای 20 میلیون تومان است. گیتارهای ساده بین  ۵۰۰ هزار الی ۲ میلیون تومان به فروش می‌رسند. همچنین برای خرید کابل رابط به ۱۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان سرمایه نیاز است.

برای خرید و تهیه پیک و دیگر وسایل جانبی گیتار مثل کیف و بند و… به هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیون تومان نیاز است. به طور کلی برای خرید یک گیتار با کیفیت و لوازم جانبی آن به 30 میلیون تومان سرمایه نیاز است. که با شرکت در کلاس‌های آموزش‌ گیتار و یادگیری این حرفه به صورت تخصصی و کسب مهارت‌های لازم، با اجرای زنده یا شرکت در چند کنسرت می‌توان این سرمایه را برگرداند.

در پایان آموزش گیتار چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری نواختن گیتار علاوه بر اینکه شما خودتان از مزیت‌های این هنر یعنی کسب آرامش، بالا بردن توانایی و عملکرد مغز بهره‌مند می‌شوید می‌توانید این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید و یا حتی به گروه‌های موسیقی مختلف بپیوندید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید. استفاده از پکیج آموزش حرفه‌ای نواختن گیتار باعث می‌شود این هنر را به خوبی یادبگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید.

در پایان، علاقمندان به یک نوازنده حرفه‌ای تبدیل می‌شوند و توانایی نواختن آهنگ‌های متنوعی را با گیتار آکوستیک و گیتار الکتریک به دست می‌آورند. در انتهای پارت‌ اول پایه و اصول‌ گیتار را فراگرفته و می‌توانند با کمک این پارت شروع به یادگیری آهنگ‌های محبوب کنید. به گونه‌ای که در کمترین زمان همانند نوازنده اصلی آهنگ، بنوازند.

اصول ریتم گیتار، تمرینات ساده‌ی انگشت، دایره‌ی نت‌ها، عملکرد و راه‌اندازی ساده‌ی گیتار، آموزش پا زدن، گرفتن آکورد ماژور و مینور، الگوی گام ماژور، پیداکردن نت‌های روی گیتار با استفاده از اکتاوها، استفاده از مترونوم با گیتار و غیره در دو سطح مقدماتی و متوسطه موجب می‌شود علاقمندان پایه نواختن گیتار را به طور کامل فرا می گیرید.

در آخرین پارت به یادگیری آموزش‌ گیتار الکتریک پرداخته  شده است. در انتها این پارت در سه سطح پیش می‌روید تا یک فرد حرفه‌ای شوید. تمرینات هفتگی گیتار الکتریک بهترین برنامه برای فراگیری گیتار الکتریک بوده که موجب می‌شود در انتها بتوانید هر آهنگی را به راحتی بنوازید.

آموزش گیتار سطح مقدماتی

7 ساعت

آموزش گیتار سطح متوسط

6 ساعت

آموزش ریتم‌های بلوز گیتار

3 ساعت

راهنمای کامل گام‌ها و نمونه انگشت‌گذاری محلی

3 ساعت

آهنگ های آسان برای افراد مبتدی و آموزش آکورد گیری مبتدی

11 ساعت

آموزش یادگیری بلوز مبتدی

7 ساعت

آموزش یادگیری بلوز متوسط

5 ساعت

آموزش یادگیری بلوز پیشرفته

6 ساعت

آموزش یادگیری مبتدی کلاسیک راک

5 ساعت

آموزش یادگیری پیشرفته کلاسیک راک

6 ساعت

گیتار الکتریک سطح مبتدی

4 ساعت

گیتار الکتریک سطح متوسط

5 ساعت

گیتار الکتریک سطح پیشرفته

7 ساعت

تمرینات هفتگی مشکلات هنرجویان

3 ساعت

اگر بخواهیم یک پاسخ مختصر و مفید به این سوال بدهیم باید بگوییم خیر!!! یکی دغدغه های علاقه مندان به موسیقی و شاید بتوان گفت بزرگترین آن ها این است که فکر میکنند برای آموزش گیتار دیر است! برخلاف چیزی که مردم فکر میکنند انسان ها در همه سال های عمر خود دارای قدرت یادگیری هستند. مهمترین عاملی که شما را ممتاز میکند پشتکار و علاقه ای است که به آموزش موسیقی دارید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
جواب این سوال خیر است! اینکه شما چه گیتاری تهیه کنید بستگی به سبک انتخابی شما دارد. اگر سبک کلاسیک و فلامنکو را دست دارید گیتار کلاسیک بخرید ولی در غیر این صورت الزامی به خرید گیتار کلاسیک نیست. برای یادگیری گیتار الکتریک لازم نیست گیتار کلاسیک بخرید ! این ذهنیت های غلط همیشه در جامعه بوده و هست .
از زمانی که سیستم نت خوانی در تبلچر اختراع شده دیگر هیچ اجباری برای نت خوانی نیست. اگر بخواهید این سیستم را فرا بگیرید بسیار عالی خواهد بود ولی هیچ اجباری در این جربان نیست. پس فشار اضافی به خودتان وارد نکنید.
فرق عمده این ۲ گیتار در جنس سیم ها و سایز بدنه است. گیتار کلاسیک دارای سیمهای نایلون میباشد ولی گیتار اکوستیک دارای سیمهای استیل و البته بدنه بزرگتر.
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش صفر تا صد گیتار کلاسیک در خانه|آموزش ریتم گیتار، آکورد خوانی

  1. آیلین

    من هیچی از گیتار نمیدونم
    تازه میخوام یادبگیرم
    ازدوره شما میخوام شروع کنم . دوره تون برای من مناسبه ؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      دوره آموزشی ما بصورت صفر تا صد جمع آوری شده و برای افراد مبتدی و بی تجربه نیز کارایی دارد.
      سپاس از همراهی شما

  2. عرفتن برزی

    برای شروع یادگیری گیتار به تجهیزات خاصی دارم ؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای شروع دوره آموزشی گیتار نیاز به یک گیتار و کورس گیتار می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. کتایون

    پرداخت درب منزلم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، پس از انتخاب آموزش در سایت 118فایل می توانید نحوه پرداخت را یا به صورت اینترنتی و یا پرداخت درب محل تعیین کنید.
      سپاس از همراهی شما

  4. گیتی

    چطور می توانم انعطاف انگشتانم رو بالا ببرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اسکیلز و تمرینات تکنیکی به شما کمک خواهد کرد که بتوانید انعطاف و قدرت دستان خود را افزایش دهید.
      سپاس ار همراهی شما

  5. پرستو

    من گیتار رو چند ماهی هست شروع کردم اما هیچ پیشرفتی ندارم باید چی کار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      توصیه می کنیم برای پیشرفت در یادگیری هر روز در دو یا سه نوبت بیست دقیقه ای تمریت گیتار کنید
      سپاس از همراهی شما

  6. یاشار

    چه مدل گیتارهایی رو آمورش می دین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش گیتار نحوه نواخت گیتار آکوستیک و الکتریک را فرا خواهید گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  7. وحید

    آموزش گیتار چه پیش نیازی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای شروع یادگیری گیتار باید ابتدا تئوری موسیقی را فرا بگیرید. سپس گیتار مناسب با سبک دلخواهتان راخریداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. نگین

    من زبانم خوب نیست بازم می تونم با آموزشتون گیتار رو یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش گیتار دارای زیرنویس فارسی تحت الفظی می باشد و می توانید به راحتی نکات کلیدی و نحوه نواختن صحیح را فرا بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  9. هومن

    زدن آهنگای معروف ایرانی رو هم میشه با مجموعتون یاد گرفت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش گیتار نت خوانی و نحوه صحیح نواختن گیتار را آموزش می دهد به گونه ای که در پایان دوره می توانید هر آهنگی را اجرا کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. یگانه محسنی

    نرم افزاری که بشه باهاش گیتارم رو کوک کنم چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      Guitar Tuna، Fender Tune، Pro Guitar Tuner، Chromatic Guitar Tuner و Martin Tuner از کاربردترین نرم افزارهای تنظیم کوک گیتار می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. هادی

    من قبلا کلاس رفتم یک تو آکوردگیری مشکل دارم مجموعتون آکوردگیری رو هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه آموزشی نحوه نواختن آکوردهای مینور و ماژور به صورت گام به گام ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  12. یَسنا

    تو آموزشتون فینگر استایل رو هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، آموزش گیتار یک دوره جامع بوده و تمامی مباحث مورد نیاز مانند فینگر استایل در آن ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,155

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 108

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz