مجموعه استیو و مگی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

230,000 تومان

تا کنون 1,155 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/07/14

حجم آموزش: 8.20 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/07/14

زمان آموزش: 131 قسمت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/07/14

حجم آموزش: 8.20 گیگابایت

زمان آموزش: 131 قسمت

یکی از بهترین راه های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان آموزش از طریق کارتون می باشد. کودکان علاقه زیادی به تکرار یک موضوع دارند شما می توانید با شعر و موسیقی این تکرار را برای آن ها به وجود بیاورید. سپس بدون اینکه متوجه بشوند در محیط آموزش قرار بگیرند. بهترین راه برای استفاده از این روش مجموعه استیو و مگی است. استیو و مگی یک انیمیشن جذاب کودکانه است که در قالب شعر و موسیقی به کودک شما زبان انگلیسی آموزش می‌دهد. مجموعه استیو و مگی در کنار شعر، انیمیشن را هم برای آموزش به کودکان عزیز شما قرار داده است. مجموعه استیو و مگی اصول پایه‌ای و اصلی زبان را به کودکان آموزش می‌دهد. این مجموعه شامل 131 قسمت است. مباحث مختلفی نظیر الفبا، رنگ، حیوانات، غذاها، مشاغل، اعداد، و… همراه با شعر و انیمیشن پرداخته است. لازم به ذکر است که مجموعه استیو و مگی برای کودکان بالای 2 سال مناسب است. کودکان می‌توانند پس از اتمام مجموعه استیو‌ و‌ مگی به راحتی وارد سطح‌های بالاتر زبان شوند. در ادامه به معرفی این مجموعه به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

این مجموعه آموزشی با در نظر گرفتن این موضوع در سری ویدئوها این محیط را برای کودکان دلبند شما فراهم کرده است. تا کودکان زبان انگلیسی را با شعر و کارتون فرا بگیرند. استیو و مگی دو شخصیت دوست داشتنی هستند، یک کلاغ به نام مگی و مردی به نام استیو که کودکان علاقه زیادی به آن ها دارند و آموزش زبان انگلیسی برای آن ها بسیار جذاب می باشد زیرا این دو شخصیت با فراهم کردن محیطی شاد و رنگی باعث می شوند که کودکان به این کارتون علاقمند شوند و زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

چرا کودکان مجموعه استیو و مگی را تماشا کنند؟

بیشتر مردم جهان به زبان انگلیسی مسلط هستند. از این رو به هر کشوری که برای تحصیل یا سفر می‌روید برای ارتباط با مردم آن کشور دانستن زبان‌ انگلیسی را بسیار احساس خواهید کرد. همین امر موجب شده بسیاری تمایل داشته باشند که از کودکی زبان انگلیسی را به فرزندان‌شان آموزش دهند.

مجموعه استیو و مگی به صورت انیمیشن‌های جذاب، زبان انگلیسی را به کودکان بالای دو سال یاد می‌دهد. در حال حاضر زبان انگلیسی زبان رسمی و علمی دنیا محسوب می‌شود که فراگیری آن برای همه افرادی که می‌خواهند در زمینه های علمی پیشرفت کنند ضروری و لازم می‌باشد. اگر شما هم مایلید فرزندان‌تان در آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشند بهتر است از همان کودکی به آن‌ها زبان انگلیسی را آموزش دهید.

این مجموعه به معرفی اعضای بدن و لباس‌هایی که برای هر فصل مناسب است پرداخته، همچنین شغل ها و حرفه های متنوعی در آموزش ها ارائه شده تا در کنار آشنایی، کودکان بتوانند شغل دلخواه خود را انتخاب کنند. همچنین این آموزشها به صورت ویدئوهای کوتاه برای کودکان تهیه شده است، زیرا کودکان، بیشتر از 5 الی 7 دقیقه برای آموزش تمرکز ندارند به همین دلیل  استیو و مگی بهترین انتخاب برای یادگیری زبان به کودکان می‌باشد.

آموزش استیو و مگی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات مجموعه استیو و مگی!

در پایان آموزش استیو و مگی چه اتفاقی می‌افتد؟

مجموعه استیو و مگی اصول پایه‌ای و اصلی زبان را به کودکان آموزش می‌دهد. کودکان می‌توانند پس از اتمام مجموعه استیو‌ و‌ مگی به راحتی وارد سطح‌های بالاتر زبان شوند. یادگیری زبان به صورت تخصصی برای ادامه تحصیل، یک نیاز اساسی به شمار می‌رود. برای آن که کودکان در سنین بالا راحت‌تر مباحث پیشرفته زبان را یاد بگیرند بهتر بوده که از دو سالگی فراگیری زبان انگلیسی را شروع کنند.

این مجموعه برای تمام کودکان بالای دو سال مناسب بوده است. می‌توانند با کمک مجموعه حتی لهجه‌های زبان انگلیسی را به خوبی فرا بگیرند. در سن کم کودکان قادرند لهجه‌های زبان‌های مختلف را به طور دقیق یاد بگیرند. علاوه بر والدین، تهیه این مجموعه را به مربیان مهدکودک‌ها پیشنهاد می‌دهیم. انیمیشن‌ها و آهنگ‌های شاد یکی از روش‌های اصلی در یادگیری زبان به کودکان به شمار می‌آید.

تمام شعر ها، انیمیشن ها و مطالب بیان شده در این مجموعه با لهجه انگلیسی بوده و کودکان با تماشای آن می توانند به خوبی با لهجه انگلیسی آشنا شوند.
کارتون استیو و مگی از بهترین برنامه ها برای شروع پرورش کودک دوزبانه است که با توجه به نیازهای مهارتی زبانی کودکان سنین 3 سال به بالا طراحی شده است. در این مجموعه اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد که اساس آموزش لغات کاربردی و اصطلاحات مختلف انگلیسی است. به طور مثال آموزش رنگ‌ها، لباس‌ها، خوراکی‌ها و … از جمله آموزش‌های استیو و مگی است.
این مجموعه از شخصیت واقعی و عروسکی در کنار هم استفاده می‌کند که یکی از بهترین و تأثیرگذارترین روش‌های ارتباطی با کودکان است. در تمام دنیا برنامه‌های آموزشی را معمولا به این سبک طراحی می‌کنند. کودک شما ارتباط بهتری با شخصیت‌های این مجموعه برقرار می‌کند و تمرکز کافی برای یادگیری زبان انگلیسی را خواهد داشت.
مجموعه استیو و مگی دارای اپیزودهای کوتاه است به همین دلیل کودک از تماشای آن خسته نمی‌شود و هر داستان نهایتا 5 تا 7 دقیقه زمان دارد که مدت زمان مناسبی است و از حوصله کودکان خارج نیست. اگر می‌خواهید کودک شما به راحتی و بدون مربی در خانه یک کودک دوزبانه باشد در زمان‌های مشخصی که انرژی و حوصله کافی دارد می توانید بخش هایی از کارتون استیو و مگی را برای او نمایش دهید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای مجموعه استیو و مگی

  1. مینا

    سلام ببخشید این مجموعه به صورت دی وی دی است یا فلش چون من می‌خوام فلش باشه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله امکان دریافت مجموعه بر روی فلش هم هست . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22221240-021 تماس بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  2. هومن کیقبادی

    چطور به پسرم زبان یاد بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استیو و مگی به صورت ویدئوهای کوتاه برای کودکان تهیه شده است، زیرا کودکان، بیشتر از 5 الی 7 دقیقه برای آموزش تمرکز ندارند به همین دلیل بهترین انتخاب برای یادگیری زبان به کودکان می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. زاهد

    خیلی ممنون از سایتتون مجموعه های خیلی خوبی برای بچه ها دارین

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نظر لطف شماست.
      سپاس از همراهی شما

  4. nafaskamalian

    چند روزه بسته دستم میرسه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بین 3 تا 7 روز کاری بسته به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  5. shervin

    لهجه انگلیسی رو دخترم با مجموعتون یاد می گیره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تمام شعرها، انیمیشن ها و مطالب بیان شده در این مجموعه با لهجه انگلیسی بوده و کودکان با تماشای آن می توانند به خوبی با لهجه انگلیسی آشنا شوند.
      سپاس از همراهی شما

  6. linamahboobi

    کلاس زبان برای پسرم 4 ساله ام بهتر زبان یاد میگیره یا دیدن مجموعه های آموزشی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه استیو و مگی به گونه ای گردآوری شده که با آهنگ های شاد و جذاب زبان انگلیسی را آموزش می دهد. از این رو یادگیری زبان سریع‌تر خواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

  7. tabasomad

    زیرنویس فارسی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، مجموعه استیو و مگی دارای زیرنویس فارسی تحت الفظی است.
      سپاس از همراهی شما

  8. تبسم

    این مجموعه چه ویژگی داره می تونه بچه ها رو جذب کنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه استیو و مگی به صورت آهنگ های شاد و جذاب به کودکان زبان انگلیسی را آموزش می دهد. همین امر باعث ترغیب کودکان به یادگیری زبان انگلیسی می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. sevinopa

    من این مجموعه رو خریدم ولی یه مجموعه دیگه هم می خوام چه مجموعه رو پیشنهاد میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش زبان انگلیسی با مت، مجموعه استیو و مگی و مجموعه Mother Goose Club را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
      سپاس از همراهی شما

  10. روژینا450

    من لینک دانلود می خوام چطور باید خرید کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از طریق سایت 118فایل می توانید هزینه آموزش را پرداخت کنید تا لینک های دانلود برای شما ارسال شود.
      سپاس از همراهی شما

  11. mohammadsjd

    من یه پسر 3 ساله دارم با این مجموعه می تونه زبان یاد بگیره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه استیو و مگی برای کودکان بالای 2 سال طراحی شده و می توانند با کمک آن الفبا، رنگ ها، حیوانات، اعضای بدن و غیره را فراگیرند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,155

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3291

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz