مجموعه سینگ سینگ

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
مجموعه سینگ سینگ_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

570,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/01/04

حجم آموزش: 40.85 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/01/04

زمان آموزش: 469 قسمت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/01/04

حجم آموزش: 40.85 گیگابایت

زمان آموزش: 469 قسمت

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان راه‌های زیادی وجود دارد. یکی از این راه‌ها تهیه ویدئوهای آموزشی است. ویدئوهای آموزشی سینگ سینگ یکی از دوره‌های جذاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌باشد. بهترین سن برای مشاهده ویدئوهای سینگ سینگ، 6 سال به بالا است. دوره‌ی سینگ سینگ 118فایل دارای 469 قسمت است. در این دوره کودک مبانی و کلمات زیادی را فرا خواهد گرفت. برای مثال کودکان در این دوره با نام سیارات و ستاره‌ها آشنا می‌شوند. توضیحاتی در مورد مشاغل مختلف و محل کار با جملات ساده و راحت در ویدئوها آموزش داده شده است. علاوه بر والدین مربی‌های مهد کودک و پیش دبستانی می‌توانند با تهیه این دوره، کلاس کاری خود را بالاتر ببرند. افزون بر یادگیری جملات مختلف انگلیسی کودکان با گوش کردن آهنگ‌های انگلیسی شاد، قدرت شنیداری خود را نیز تقویت می‌کنند. دیالوگ های پیشرفته تری نیز در آموزش قرار گرفته تا کودکان بتوانند با کمک این مجموعه به مهارت گفتاری بیشتری دست پیدا کنند. در ادامه به تمامی مباحث آموزش داده شده در این دوره پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

کودکان در مجموعه SingSing نام تمام سیاره های منظومه شمسی، ستاره ها، طبیعت و قاره ها را فرا می گیرند. در بخش ساختار شهری نام ساختمان هایی نظیر بیمارستان، بانک، کتابخانه، پارک معرفی شده حتی قسمت های مختلف یک مدرسه و موقعیت مکانی اجسام نسبت به هم در قالب انیمیشن در مجموعه SingSing آمده است.

دیالوگ های پیشرفته تری نیز در آموزش قرار گرفته تا پس از آموزش مواردی که گفته شد کودکان بتوانند با کمک این مجموعه به مهارت گفتاری بیشتری دست پیدا کنند. آخرین بخش های مجموعه SingSing به آهنگ های شاد انگلیسی اختصاص داده شده که کمک می کند کودکان زبان را به سرعت آموزش ببینند. در این مجموعه سعی شده لغات و جملات پایه و پرکاربردی به کودکان آموزش داده شود.

چرا کودکان مجموعه سینگ سینگ را تماشا کنند ؟

این مجموعه یکی از آموزش‌های مهم و اساسی زبان‌ انگلیسی به شمار می‌رود که بهتر‌ است برای کودکان بالای 6 سال تهیه‌ شود. زبان انگلیسی علمی دنیایی است و اگر می خواهید فرزندانتان در آینده بتوانند در زمینه های علمی پیشرفت داشته باشند، پیشنهاد می کنیم با آموزش SingSing زبان انگلیسی را از سن کم با آن ها کار کنید، زیرا کودکان در سنین پایین قدرت یادگیری زبان های دیگر را دارند و بهتر می توانند تلفظ صحیح کلمات را فرا بگیرند.

این مجموعه با ارائه شعر‌های شاد و انیمیشن‌ها جذاب باعث می‌شود کودکان بیشتر به زبان انگلیسی علاقمند شوند. جالب است بدانید که کودکان توانایی بالایی در درک و یادگیری لهجه ها دارند. اگر با آن‌ها زبان‌های خارجی به ویژه زبان‌ انگلیسی که در حال‌ حاضر یکی از زبان‌های اصلی در علم می‌باشد را کار‌ کنید. می‌توانند به مرور در سنین‌ بالا با تلفظ و لهجه‌ای درست صحبت کنند و حتی خیلی از مباحث علمی را درک‌ کنند. ذهن آن ها برای فرا گیری آماده بوده و سرعت یادگیری در آن ها بسیار بیشتر است. به طور کلی می توان گفت مجموعه آموزشی سینگ سینگ بسیار برای آن ها مفید بوده است. به گونه‌ای که موجب می شود در آینده بتوانند راحت‌تر از دیگران مباحث پیشرفته زبان‌ انگلیسی را آموزش ببینند.

مجموعه سینگ سینگ 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات مجموعه سینگ سینگ!

در پایان مجموعه سینگ سینگ چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان مجموعه سینگ سینگ کودکان قادرند علاوه بر بیان حروف انگلیسی، شکل نوشتاری آن ها را تشخیص دهند. علاوه‌ بر این می‌توانند نام هر حرفی که می بینند را بازگو کنند و کلمات و جملات پرکاربردی را فرا می‌گیرند.

شناخت مشاغل و ساختمان‌هایی که در خیابان‌ها می‌بینند مانند بیمارستان، بانک و غیره از بخش‌های مجموعه سینگ سینگ می‌باشد. قسمت‌های مختلف مدرسه و خانه مانند آشپزخانه، اتاق‌خواب، حمام، سرویس بهداشتی و‌غیره در مجموعه SingSing معرفی شده است. کودکان در پایان می توانند اسامی مکان های مختلف را به درستی گوناگونی را بازگو کنند.

آموزش زبان انگلیسی در مرحله پایه علاوه بر کلمات، جملات ساده را نیز در برمی گیرد. که شامل جملات مقدماتی و جملات پیشرفته می شود. همین موضوع سبب شده کودکان توانایی نسبتاً خوبی در مکالمات داشته‌ باشند. همچنین می‌توانند به سوالاتی مانند چند سال دارند؟ اسمشان چیست؟ ساعت چند است؟ اجسام در کجا قرار دارند؟ و غیره جواب بدهند. شعر‌های انگلیسی این مجموعه یکی از بخش‌هایی است که کمک می‌کند کودکان زبان انگلیسی را در پایان بهتر فرا بگیرند.

این مجموعه شامل مکالمات ساده و پرکاربرد انگلیسی‌ مانند سلام و احوال‌پرسی، مکالمات تلفنی، نحوه سوال پرسیدن و … همراه با زیرنویس انگلیسی ست.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
آموزش زبان انگلیسی به کودکان قلق های خاص خودش را دارد که هر کسی نمی داند. مجموعه کامل انگلیش سینگ سینگ شامل یکسری ویدیوی آموزشی جذاب در قالب کارتون و انیمیشن است که در کنار سرگرم کردن کودکان به آنها زبان یاد می دهد. نخستین گام آموزش زبان انگلیسی به کودکان، آموزش الفبا است. در مجموعه انگلیش سینگ سینگ حروف الفبا، الفبای زبان انگلیسی در قالب آهنگ های جذاب کارتونی آموزش داده می شود. فقط کافیست ویدیو را برای کودک خود پخش کنید و با خیال راحت به او انگلیسی یاد دهید.
مجموعه حاضر شامل 469 قسمت در قالب آهنگ و کارتون های جذاب است که زبان انگلیسی را از صفر صفر به کودکان آموزش می دهد. مجموعه Sing Sing از روشی بسیار سرگرم کننده برای آموزش انگلیسی به کودکان استفاده می کند یعنی تماشای کارتون. کودک شما با تماشای این کارتون های گرافیکی جذاب هم سرگرم می شود و انگلیسی را به زبان خیلی ساده یاد می گیرد.
اولین چیزی که یک کودک باید یاد بگیرید حروف الفبای انگلیسی است. در این مجموعه بی نظیر به جذابترین شکل ممکن کودکان شما الفبای انگلیسی را یاد می گیرند. به این صورت که برای هر حرف انگلیسی ابتدا یک آهنگ با شعر جذاب پخش می شود و فرزند شما با تلفظ و شکل نوشتن آن حرف آشنا می شود.
50 ویدیوی جذاب و کارتونی برای آموزش لغات مختلف انگلیسی را در این مجموعه ی آموزشی گنجانده ایم. برخی از موضوعاتی که در این ویدیوها آموزش داده می شوند: اسم اعضای بدن به انگلیسی_اسم حیوانات به انگلیسی_اسم ماه ها به زبان انگلیسی_اعداد انگلیسی_آموزش جغرافیا_اشکال هندسی_فصل ها در زبان انگلیسی_بیمارستان_آتش نشانی_قسمت های مختلف خانه_اسم ابزار موسیقی و …
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای مجموعه سینگ سینگ

  1. mary

    آموزش گرامر نداره.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه سینگ سینگ همراه با آهنگ های شاد و جذاب الفبا، اعداد، مشاغل، حیوانات و… را به کودکان آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  2. p.zarei

    بی‌نظیرین دستتون درد نکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. m.d.s

    اعداد لاتین هم آموزش داده میشه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این انیمیشن، اعداد انگلیسی آموزش داده نشده است.
      سپاس از همراهی شما

  4. GOD

    صوت دوبله در کنارش نداره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعۀ پیش‌رو تنها به صورت زیرنویس تحت الفظی ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. حمید ترابی

    چند دی وی دی میشه جمعا؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه در قالب 11 عدد دی وی دی ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. چکامه

    چند قسمته انیمیشن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعۀ انیمیشن سینگ سینگ شامل 469 قسمت می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. li@

    اگه الان سفارش بدم تا دو سه روز دیگه میرسه؟؟ چون میخام برم مسافرت

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پس از سفارش، بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل شما داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  8. shakiba_ahangaran

    از وقتی این مجموعه رو تهیه کردم داداشم عاشق این انیمیشن شده… کم‌کم داره الفبا رو یاد میگیره. ممنون از شما

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  9. رزاق.87

    برای چه رده سنی مناسبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه یکی از آموزش‌های مهم و اساسی زبان‌ انگلیسی به شمار می‌رود که بهتر‌ است برای کودکان بالای 6 سال تهیه‌ شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. میکائیل

    با دیدن این مجموعه بچه ها چه چیزهایی رو یاد میگیرن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه به اعضای مختلف بدن، نام بیماری ها، مشاغل و غیره پرداخته می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 3241

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan