مجموعه لولو کیدز

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

220,000 تومان

تا کنون 1,260 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/10/22

حجم آموزش: 5.17 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/22

زمان آموزش: 132 قسمت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/10/22

حجم آموزش: 5.17 گیگابایت

زمان آموزش: 132 قسمت

کودکان در سنین پایین قدرت یادگیری بسیار بالایی به ویژه در یادگیری زبان‌ های دیگر دارند. از این‌ رو روش‌های مختلفی برای آموزش به‌ کودکان توسط دانشمندان ارائه‌ شده که یکی ازاین روش‌ها آموزش همراه باشعر وآهنگ می‌باشد. مجموعه لولو کیدز یکی از بهترین مجموعه‌ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. این دوره برای کودکان بالای شش ماه بسیار موثر واقع خواهد شد. همچنین مجموعه لولو کیدز به صورت آهنگ‌ های شاد همراه با شعرهای ساده کودکانه به یادگیری زبان انگلیسی پرداخته است. این مجموعه با تکرار زیاد کلمات انگلیسی باعث می‌شود که کلمات در ذهن کودک جا باز کرده و هرگز فراموش نشوند. علاوه بر این موارد در بیشتر ویدئوها متن شعر‌ها در زیر تصویر درج شده تا کودکان با شکل نوشتاری کلمات تا حدودی شناخت پیدا کنند. در مجموعه لولو کیدز از الفبا، اعداد و رنگ گرفته تا حیوانات جنگل و حیوانات خانگی به فرزند دلبند شما آموزش داده می‌شود. این مجموعه شامل 109 قسمت و 5 ساعت ویدئوی آموزشی است. قسمت‌های این مجموعه به ویدئوهای 5 تا 7 دقیقه‌ای تقسیم شده‌اند تا یادگیری کودک بالاتر برود. این مجموعه را می‌توانید به صورت کامل و جامع از وبسایت 118فایل تهیه کنید. در ادامه به معرفی کامل این دوره پرداخته‌ایم.

مجموعه آموزشی لولو کیدز (Loolookids) 118فایل یکی از انیمیشن‌ های جذاب و بی‌ نظیر در حوزه آموزش زبان به کودکان می‌باشد که اقدام به آموزش زبان انگلیسی به کودکان بالای شش ماه کرده است. به همین دلیل در وب‌سایت 118فایل این مجموعه به طور جامع ارائه شده است.

در مجموعه لولو کیدز(Loolookids) ابتدا به کودکان الفبای زبان انگلیسی، اعداد، رنگ و غیره را با آهنگ‌های شاد و متنوع آموزش می‌دهد، سپس به معرفی حیوانات مختلف جنگل می‌پردازد. همچنین در مجموعه لولو کیدز(Loolookids) کودکان، با حیوانات اهلی که در مزرعه کشاورزی پرورش داده می‌شوند نیز آشنا خواهند شد. همان طور که می‌دانید یادگیری با کمک شعر و آهنگ بیشتر از سایر روش‌ها در یادگیری زبان انگلیسی به کودکان موثر است.

مجموعه لولو کیدز(Loolookids) به صورت آهنگ‌ های شاد همراه با شعرهای ساده کودکانه به یادگیری زبان انگلیسی پرداخته است. جالب است بدانید که کودکان از 5 تا 7 دقیقه توانایی یادگیری دارند که این موضوع درمجموعه لولو کیدز(Loolookids) در نظر گرفته شده است از این رو قسمت‌ های مختلف این مجموعه بیشتر از 7 دقیقه نبوده تا کودکان به خوبی آموزش را فرا گیرند بدون آن‌که آموزش باعث خستگی آن‌ها شود؛

مجموعه لولوکیدز(Loolookids) به دلیل تکرار کلمات و لغات سبب شده کودکان بهتر زبان انگلیسی را یاد بگیرند. علاوه بر این موارد در بیشتر ویدئوها متن شعر‌ها در زیر تصویر درج شده تا کودکان با شکل نوشتاری کلمات تا حدودی شناخت پیدا کنند. با این کار در مراحل بعدی فراگیری زبان که شامل نوشتن کلمات و جملات می‌شود مشکل نخواهد بود و کودکان عزیز شما با سرعت بیشتری زبان انگلیسی را فرا خواهند گرفت.

چرا کودکان مجموعه لولو کیدز را تماشا کنند؟

کودکان در سنین پایین قدرت یادگیری بسیار بالایی به ویژه در یادگیری زبان‌ های دیگر دارند. از این‌ رو روش‌های مختلفی برای آموزش به‌ کودکان توسط دانشمندان ارائه‌ شده که یکی ازاین روش‌ها آموزش همراه باشعر وآهنگ می‌باشد. مجموعه لولو کیدز(Loolookids) یک مجموعه جامع در زمینه یادگیری زبان انگلیسی به کودکان بالای شش ماه می‌باشد.

در مجموعه لولو کیدز(Loolookids) از الفبا، اعداد و رنگ گرفته تا حیوانات جنگل و حیوانات خانگی به صورت شعرهای ساده ارائه شده تا علاوه بر یادگیری لغات پایه‌ای زبان تلفظ صحیح کلمات را فرا گیرند.لهجه انگلیسی مجموعه لولو‌کیدز(Loolookids) برای کودکان قابل‌درک بوده و می‌توانند راحت‌تر از زبان‌آموزان بزرگسال این‌لهجه را آموزش ببینند.

توجه داشته‌باشید با تکرارمجموعه لولو کیدز(Loolookids) در بازه‌های مختلف می توانید احتمال یادگیری تمامی لغات را در کودکان افزایش دهید. زبان انگلیسی فرّار بود و با تکرار می‌ توانید این زبان بین‌المللی و پرکاربرد را به فرزندان خود آموزش دهید. علاوه بر موارد گفته شده مجموعه لولو کیدز(Loolookids) می‌تواند یک منبع عالی برای مهدکودک‌های دو زبانه باشد.

آموزش لولو کیدز 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات مجموعه آموزشی لولو کیدز!

در پایان آموزش زبان انگلیسی لولو کیدز چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان مجموعه لولو کیدز(Loolookids) کودکان قادرند حروف الفبا، اعداد، رنگ‌ها، حیوانات و غیره را به درستی تلفظ کنند. آنان را برای فراگیری سطح بعدی زبان انگلیسی آماده می‌کند. همان طور که می‌دانید زبان انگلیسی، زبان علمی دنیا محسوب می‌شود. از این‌رو برای آن که کودکان‌ تان بتوانند درآینده به راحتی در علوم مختلف پیشرفت‌ کنند نیاز به یادگیری این زبان دارند.
 
از آن جا که شش‌ماهگی بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی می‌باشد. به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم برای کودکان خودمجموعه لولو کیدز (Loolookids) را تهیه کنند. مجموعه لولو کیدز(Loolookids) باارائه یک مجموعه جذاب، لغات پایه‌ای واساسی زبان را در قالب شعر‌های کودکانه همراه باآهنگ آموزش می‌دهد. درانتهای مجموعه لولوکیدز خواهید دید که کودکان حتی بهتر از کسانی که از بزرگسالی زبان را شروع‌ کردند کلمات را تلفظ می‌کنند. دلیل آن این است که کودکان لهجه را نیز از مجموعه لولو کیدز(Loolookids) یاد می‌گیرند.
بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی، به عنوان زبان دوم، برای کودکان پنج تا شش ساله است. اگر چه، این طور به نظر می رسد که بچه های این سن به اندازه ای که والدینشان انتظار دارند بر روی موضوع یادگیری تمرکز نمی کنند. فرزند شما دوست دارد بازی کند و شما نباید آن ها را مجبور به مطالعه و یادگیری کنید؛ کاری که شما باید انجام دهید این است که شیوه ای جالب و مناسب برای یادگیری آن ها پیدا کنید.
هدف اصلی ما در مسیر آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق کارتون های مورد علاقه شان، سرگرم کردن بچه ها و هم چنین لذت بردن آن ها است. بر خلاف ما بزرگتر ها، بچه ها دقیقا همان کاری را انجام می دهند که دوست دارند. بنابراین، باید کاری کنید که در وهله اول کودک شما از روش یادگیری اش لذت کافی را ببرد و آن را دوست داشته باشد
محققان به این نتیجه رسیده اند که بچه ها، در مقایسه با بزرگسالان، با سرعت بیشتری می توانند بیاموزند و یاد بگیرند. آن ها به سرعت و به آسانی همه چیز را جذب می کنند؛ خصوصا می توانند زبان دیگری را به سرعت یاد بگیرند. به همین دلیل است که می گوییم تماشای فیلم و کارتون به بچه ها کمک می کند تا به طور طبیعی زبان انگلیسی را بیاموزند و دقیقا بعد از مدتی بتوانند همانند یک انگیسی زبان صحبت کنند و بشنوند.
در کارتون‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان، از کلماتی استفاده می‌شود که به اندازه کافی ساده و برای زبان‌آموزان سطح پایین انگلیسی، قابل درک هستند. همچنین کلمات چالش ‌برانگیزی هم برای زبان‌آموزان پیشرفته‌تر در آنها وجود دارد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای مجموعه لولو کیدز

  1. بهنوش

    آموزشتون برای چه سنی مناسبه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه لولو کیدز برای کودکان بالای شش ماه مناسب می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. مرضیه

    چند روزه بسته به دستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  3. vaziriii

    مثل همیشه عالی بود و کاربردی

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  4. hilda

    کیفیت ویدیو ها چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080)می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. masood.heydarian

    این مجموعه مناسب چه رده سنی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه لولو کیدز 118 file مناسب برای مدرسی آموزش زبان، کودکان علاقه مند، مربیان مهد کودک و والدین کودکان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. bluevidkalami

    آموزش این مجموعه به چه روشی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه لولو کیدز(Loolookids) یک مجموعه جامع در زمینه یادگیری زبان انگلیسی به کودکان بالای شش ماه همراه با شعر و آهنگ می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. herosima

    این انیمیشن آموزشی است یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با سلام این مجموعه آموزشی لولو کیدز (Loolookids) 118فایل یکی از انیمیشن‌ های جذاب و بی‌ نظیر در حوزه آموزش زبان به کودکان می‌باشد
      سپاس از همراهی شما

  8. ترنج

    با سلام و عرض ادب
    این ویدیو ها دوبله شده هستند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه لولوکیدز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. mahlaop

    چه تضمینی برای کیفیتش وجود داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزشگاه کسب و کار 118فایل، تلاش نموده در زمینه آموزش زبان به کودکان تمامی موارد مورد نیاز و با اهمیت بالا را برای شروع زبان به کودکان و متخصص شدن در این زمینه را به صورت جامع و صفر تا صد خدمت شما عزیزان و علاقمندان این حرفه‌ی پرسود آموزش دهد.
      سپاس از همراهی شما

  10. kamal.jikar

    آموزش چجوریه؟ یه توضیحی میدید.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      مجموعه آموزشی لولو کیدز (Loolookids) 118فایل یکی از انیمیشن‌ های جذاب و بی‌ نظیر در حوزه آموزش زبان به کودکان می‌باشد که این انیمیشن در 109 قسمت و مجموعاً در بیش از 5 ساعت با روش‌های نوین اقدام به آموزش زبان انگلیسی به کودکان بالای شش ماه کرده است. به همین دلیل در وب‌سایت 118فایل این مجموعه به طور جامع ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,260

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3317

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz