مجموعه لیتل انجل

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

250,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/11/06

حجم آموزش: 8.87 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/06

زمان آموزش: 144 قسمت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/11/06

حجم آموزش: 8.87 گیگابایت

زمان آموزش: 144 قسمت

مجموعه لیتل انجل  (Little angel) 118فایل یک انیمیشن مهیج و جذاب با آهنگ های شاد کودکانه دارای 144 قسمت فوق العاده با آموزش های کاربردی به کودکان و خردسالان که در بیش از 9 ساعت به کودکان در فراگیری زبان انگلیسی کمک می کند.همانطور که می دانید بسیاری از مردم دنیا زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم فرا می گیرند، زیرا زبان انگلیسی یک زبان بین الملل و علمی دنیا محسوب می شود و برای پیشرفت در زمینه های علمی در هر رشته‌ای نیاز به دانستن زبان انگلیسی می باشد.

در حال حاضر حتی برای تجارت در سطح بین الملل نیاز به فراگیری این زبان حساس شده است. اما این سوال که یادگیری زبان بهتر از چه سنی آغاز شود؟ مهم ترین سوالی است که ذهن پدران و مادران را درگیر کرده است.به طور کلی هر زبانی را می توان از 6 ماهگی به کودکان آموزش داد که یکی از راه های موثر در آموزش زبان به کودکان انیمیشن‌های زبان انگلیسی می باشد، زیرا انیمیشن‌ها با به کارگیری از آهنگ‌های شاد و شعرهای کودکانه ساده زبان را به کودکان یاد می‌دهند.

یکی از انیمیشن‌ های مورد علاقه کودکان مجموعه لیتل‌انجل (Little angel) است که تمام قسمت‌های مجموعه لغات پرکاربرد را قالب شعرهای کودکانه آموزش می دهد. هر قسمت مجموعه لیتل انجل (Little angel) در حدود 4 الی 5 دقیقه می‌باشد. جالب است بدانید که کودکان زیر 4 سال فقط 5 الی 7 دقیقه تمرکز دارد. توجه داشته باشید با تکرار مجموعه لیتل انجل (Little angel) می توانید سرعت یادگیری را در کودکان افزایش دهید.

چرا لیتل انجل را فرا بگیریم؟

زمانی به اهمیت فراگیری زبان انگلیسی پی‌ می‌برید که برای ادامه تحصیل و یا کار به خارج از کشور سفر می‌کنید. در بسیاری از دانشگاه‌ های برتر دنیا مانند آکسفورد برای پذیرش نیاز به مدرک تافل و آیلتس دارند. از این‌ رو با آموزش زبان انگلیسی از سنین پایین به فرزندان خود می‌ توانید در آینده شاهد پیشرفت‌ های عملی آنان باشید.

یکی‌ از مجموعه‌ های آموزش‌ زبان به کودکان مجموعه لیتل‌ انجل می‌باشد که با توجه به تمامی موارد آموزشی، زبان‌ انگلیسی را به کودکان یاد‌ می‌دهد. مجموعه لیتل انجل (Little angel) برای کودکان بالای 6 ماه مناسب بوده و با کمک این مجموعه قادرند در کنار زبان مادری، زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرند.

مجموعه لیتل انجل (Little angel) با شعرها و جملات ساده علاوه بر لغات و جملات پایه‌ ای و اساسی زبان، لهجه انگلیسی را به کودکان آموزش می دهد. یادگیری لهجه با مجموعه لیتل انجل (Little angel) کمک می‌کند در آیند کودکان بهتر با انگلیسی زبان‌ ها ارتباط برقرار کنند و به درستی منظور آن‌ها را درک خواهند کرد.

مجموعه لیتل‌ انجل (Little angel) حتی برای مهد کودک‌ ها و پیش دبستان‌های دو زبانه نیز مناسب است.زیرا مربیان با آهنگ‌ های شاد مجموعه لیتل انجل (Little angel) قادرند توجه کودکان را جلب کنند و در کنار تماشای انیمیشن، زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش لیتل انجل 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات مجموعه لیتل انجل!

در پایان آموزش لیتل انجل چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان مجموعه لیتل‌ انجل (Little angel) کودکان تلفظ درست لغات اساسی و پایه ای زبان را فرا می‌گیرند. همان طور که می‌دانید تلفظ درست کلمات در انتقال مطلب بسیار مهم و اساسی است. همان طور که می‌ دانید بسیاری از لغات انگلیسی تلفظی شبیه به هم دارند. مجموعه لیتل آنجل (little angel) با اشعار جذاب نام حیوانات، رنگ‌ ها و غیره را به کودکان یاد می‌دهد. در انتها مجموعه لیتل‌ انجل مشاهده خواهیدکرد کودکان علاوه‌ بر بیان کلمات و جملات ساده، به لهجه انگلیسی لغات را ادا می‌کنند. با تهیه مجموعه لیتل انجل (Little angel) می‌توانید کودکان را به دو زبان پرورش دهید.
بسیاری از کودکان به یادگیری زبان علاقه زیادی نشان نمی دهند. بیشتر آن ها شعرها و موسیقی های کودکانه را دوست دارند مجموعه 118فایل آموزش زبان به کودکان (لیتل انجل) را به صورت کامل در اختیارتان قرارداده با شعر ها و رنگ ها و شخصیت های کارتونی تا کودکتان بتواند در زبان انگلیسی مهارت داشته باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
هدف اصلی ما در مسیر آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق کارتون های مورد علاقه شان، سرگرم کردن بچه ها و هم چنین لذت بردن آن ها است. بر خلاف ما بزرگتر ها، بچه ها دقیقا همان کاری را انجام می دهند که دوست دارند. بنابراین، باید کاری کنید که در وهله اول کودک شما از روش یادگیری اش لذت کافی را ببرد و آن را دوست داشته باشد.
تمامی شعر ها و مطالب بیان شده در این مجموعه با لهجه انگلیسی بوده و کودکان با تماشای آن می توانند به خوبی با لهجه انگلیسی آشنا شوند.همچنین این مجموعه دارای زیرنویس فارسی هست.
در کارتون‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان، از کلماتی استفاده می‌شود که به اندازه کافی ساده و برای زبان‌آموزان سطح پایین انگلیسی، قابل درک هستند. همچنین کلمات چالش ‌برانگیزی هم برای زبان‌آموزان پیشرفته‌تر در آنها وجود دارد
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای مجموعه لیتل انجل

  1. paniz

    هزینه پست چقدر میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. پونه

    میشه از این مجموعه ها برای بچه های مهد کودک هم استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با سلام بله این مجموعه برای مهد کودک‌ ها و پیش دبستان‌های دو زبانه نیز مناسب است.زیرا مربیان با آهنگ‌ های شاد مجموعه لیتل انجل (Little angel) قادرند توجه کودکان را جلب کنند و در کنار تماشای انیمیشن، زبان انگلیسی را آموزش ببینند
      سپاس از همراهی شما

  3. هلما آسایش

    خیلی ممنون از مجموعه خوبتون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  4. viana.frohar

    پرداخت درب منزل هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. deniz.dr

    این انیمیشن آموزشی هست یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه لیتل انجل (Little angel) 118فایل یک انیمیشن مهیج و جذاب با آهنگ های شاد کودکانه دارای 144 قسمت فوق العاده با آموزش های کاربردی به کودکان و خردسالان که در بیش از 9 ساعت به کودکان در فراگیری زبان انگلیسی کمک می کند
      سپاس از همراهی شما

  6. niki

    نحوه آموزش به چه صورتی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه لیتل آنجل little angelبا اشعار جذاب نام حیوانات، رنگ‌ ها و غیره را به کودکان یاد می‌دهد.
      سپاس از همراهی شما

  7. tarlan.

    این انیمیشن چی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه لیتل انجل (Little angel) 118فایل یک انیمیشن مهیج و جذاب با آهنگ های شاد کودکانه برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب است.
      سپاس از همراهی شما

  8. mayha.oveysi98

    رده سنی این مجموعه فقط مخصوص کودکان هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه لیتل انجل (Little angel) برای کودکان بالای 6 ماه مناسب بوده و با کمک این مجموعه قادرند در کنار زبان مادری، زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرند.
      سپاس از همراهی شما

  9. jeyran.s98

    مجموعه های مشابه رو معرفی می کنین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه های لولو کیدز، ماشا و میشا، دیو اند ایوا و… مشابه لیتل انجل هستند.
      سپاس از همراهی شما

  10. هاله

    چه تعداد دی وی دی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه آموزشی لیتل انجل 118 فایل در غالب 3 دی وی دی خدمت شما عرضه می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3321

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz