آموزش صفر تا صد ساخت تابلو ال ای دی led|تابلو روان، تابلو نئون

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت انواع تابلوها-118فایل

قیمت محصول

57 تخفیف

242,000 تومان

تا کنون 840 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/9/24

حجم آموزش: 4.3 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 4 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/9/24

حجم آموزش: 4.3 گیگابایت

زمان آموزش: 4 ساعت

ساخت تابلوهای چوبی از گذشته در میان مردم رواج داشته است. اما با گذشت زمان تابلوهای دیگری با مواد جذابتر وارد بازار شد. امروزه تابلوهای چوبی هنوز هم طرفداران مخصوص به خود را دارند و  شما می‌توانید با یادگیری نحونه ساخت چگونگی تابلوهای چوبی، به همراه دیگر تابلوهای پرطرفدار، درآمد خوبی داشته باشید.

آموزشگاه 118فایل با معرفی یک دوره کاربردی به شما در یادگیری این دوره کمک می‌کند. در پکیج آموزشی تابلوسازی صفر تا صد ساخت انواع تابلو را یاد خواهید گرفت. شما می‌توانید پس از اتمام این دوره و تمرین و تکرار به راحتی وارد بازار کار شغل  تابلوسازی شوید. علاوه‌ بر نحوه‌ی ساخت تابلو شما می‌توانید در این پکیج آموزشی نحوه تعمیر و آموزش ساخت تابلوهای روان را یاد بگیرید. شما می‌توانید پس از یادگیری حرفه‌ای ساخت انواع تابلو به آموزش آن به دیگران بپردازید.  همچنین می‌توانید با تمرین کافی و مهارت داشتن در این کار یک کارگاه ساخت تابلو راه اندازی کنید.

دوره‌ی جامع و کاربردی آموزش ساخت انواع تابلو را که طی 4 ساعت ویدئو  ارائه شده است را می‌توانید از آموزشگاه 118فایل تهیه کنید. در ادامه‌ی مقاله به معرفی این حرفه، بازار کار و درآمد آن پرداخته‌ایم. همچنین به بررسی مقدار سرمایه اولیه برای شروع این حرفه صحبت کرده‌ایم.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 318.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  242.000 ⇒ 560.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت انواع تابلو 〉

درآمد ساخت انواع تابلو در ایران

مانند هر شغل دیگری در شغل تابلوسازی نیز میزان درآمد به فعالیت شخص بستگی دارد. بهتر است برای افزایش درآمد خود در ابتدا قدم به قدم تعداد خدمات و نوع آن‌ها را افزایش داده و تنوع کاری خود را بیشتر کنید به‌ طور مثال علاوه بر یادگیری ساخت و تعمیر تابلوهای ساده، از پکیج‌ آموزش ساخت لوگو با نئون نیز استفاده کنید و این کار را نیز یاد بگیرید تا درآمدتان افزایش پیدا کند. اما حدوداً می‌توان این‌ طور بیان کرد که میزان درآمد این شغل از 15.000.000 تومان در ماه شروع می‌شود و بسته به فعالیت شما بیشتر خواهد بود.

سرمایه لازم برای شروع ساخت تابلو

اولین نکته در بحث سرمایه‌ شغل ساخت تابلو بخش آموزش آن است. لازم است ابتدا سرمایه‌ای را صرف آموزش و یادگیری در این حوزه کنید تا بتوانید خود را برای ورود به بازار کار آماده کرده و از این بابت آمادگی داشته باشید.

همچنین سرمایه‌ای که برای شغل تابلوسازی در نظر می‌گیرید بسته به مکان مغازه و کارگاه شما و همچنین نوع کاری که انجام می‌دهید متغیر است. همچنین باید در نظر بگیرید که برای تابلوسازی به تجهیزات ساده و پیچیده‌ای احتیاج خواهید داشت که باید آن‌ها را تهیه کنید. اما در حالت کلی اگر بخواهید مکانی اجاره کنید و تجهیزات کامل در آن قرار دهید سرمایه‌ای که به این کار تعلق می‌گیرد، حدود دویست میلیون تومان است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای شغل ساخت تابلو

1. هزینه‌ی کم برای یادگیری و سرمایه کم برای ایجاد کسب ‌و کار

2. فرصت شغلی زیاد و امکان کسب درآمد بیشتر

3. بازار کار خوب و امکان سودآوری بیشتر

چرا آموزش ساخت تابلو را فرا بگیرم؟

شغل تابلوسازی یک شغل محبوب در بین مردم است و امروزه در بسیاری از شرکت‌ها و کارخانجات، مراکز تجاری، اداری، آموزشی و بعضی از مراکز دیگر کاربرد دارد. احتیاجی به پیش نیازهای خاصی ندارد و افراد می‌توانند بلافاصله پس‌ از آموزش روش‌های سریع ساخت تابلو وارد بازار کار شوند. امکان مهاجرت کاری از این طریق نیز فراهم است.

آموزش ساخت انواع تابلو 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت انواع تابلو

باید بدانید که برای این کار نیاز به هیچ پیش نیاز و مهارت خاصینیست و شما می‌توانید تنها با شرکت در کلاس‌های آموزش ساخت انواع تابلوها و یادگیری‌ لازم در این رشته به موفقیت دست پیدا کنید. البته در این زمینه به مهارت‌هایی نیز نیاز خواهید داشت از جمله این مهارت‌ها می‌توان به تسلط به کامپیوتر، مهارت در طراحی، مهارت در ساخت تابلوهای مختلف مانند پلکسی نوری اشاره کرد که به این منظور می‌توانید از پکیج آموزش ساخت تابلو پلکسی نوری استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت انواع تابلو چقدر هست؟

به‌ طور کلی شما باید زمانی حدود یک ماه برای آموزش خود در نظر بگیرید و البته لازم است مدت زمانی را بسته به استعدادتان برای کارآموزی در نظر بگیرید تا بتوانید مهارت‌ای کافی را به دست آورید.

لیست قیمت ابزارهای مورد نیاز در ساخت انواع تابلو

مانند هر شغل دیگری شغل تابلوسازی نیز به ابزارهای خاص خود نیاز دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

بروزرسانی : 7 تیر ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل تابلو سازی قیمت (تومان)
1 دستگاه جوش تفنگی ( در مدل های متنوع ) 2,000,000-4,000,000
2 دستگاه برش تفنگی ( در مدل های متنوع ) 150,000,000-300,000,000
3 دستگاه برش کامپیوتری ( در مدل و اندازه های متنوع ) 70,000,000-170,000,000
4 دستگاه حکاکی ( در مدل های متنوع) 2,000,000-6,000,000
5 ابزار خم چلنیم 1,000,000-4,000,000
6 لامپ نئون (در انداره های متنوع) 50,000-200,000
7 دستگاه چاپ (در مدل های متنوع) 3,000,000-10,000,000
8 دستگاه پانچ ( در مدل های متنوع) 180,000-230,000
9 اره برقی ( در مدل های متنوع) 3,000,000-10,000,000

آموزش ساخت تابلو ال ای دی (LED) چشمک زن

محاله شما تو یه شما تو یه خیابون که چند مغازه وجود داشته باشه قدم بزنید و این تابلو ها رو نبینید! این تابلو ها چندین سال است مورد توجه مغازه دارها است و بسیار روی دیده شدن مغازه ها تاثیر گذار است از این رو ساخت این تابلو ها بسیار پر فروش و پر درآمد خواهد بود و همیشه مشتریان زیادی خواهید داشت.

آموزش ساخت لایت باکس

یک محصول را به حذاب ترین شکل چطور به نمایش بزاریم؟ صد در صد یکی از جواب های این سوال لایت باکس خواهد بود که امروزه بسیار پر طرفدار و محبوب شده و شما میتوانید با تماشای این دوره از صفر تا صد ساخت این لایت باکس های جذاب و دوست داشتنی را آموزش خواهید دید.

قیمت تابلو

در این زمینه باید به یاد داشته باشید قبل‌ از شروع کار ابتدا باید از طریق کارفرما طرح انتخاب‌ شده و بعد قیمت نهایی را با استفاده از نرم‌افزارها و متریال مختلف محاسبه کنید. اگر این هزینه مورد قبول دو طرف واقع شد تابلو اجرا و نصب می‌گردد. دقت داشته باشید که هر چقدر متریال گران‌تر باشد قیمت انواع تابلو نوری نیز بیشتر می‌شود. در کل قیمت تابلوها از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان است.

در پایان آموزش ساخت انواع تابلو چه اتفاقی می‌افتد؟

شما پس‌ از گذراندن این دوره‌ آموزش ساخت انواع تابلو می‌توانید انواع تابلوها را بسازید و سفارشات متعددی بگیرید. همچنین می‌توانید به تعمیر انواع تابلوهای روان بپردازید. علاوه بر موارد ذکر شده تدریس این رشته نیز جز فعالیت‌هایی است که بعد از آموزش تابلوسازی می‌توانید انجام دهید.

بازار کار ساخت تابلو در ایران چگونه است؟

همان‌ طوری که ذکر شد امروزه کسب ‌و کارهای مختلف در انواع عرصه‌ها نیازمند دیده شدن هستند و یکی از راه‌های شناخته شدن برند آن‌ها تابلوی مناسب و شکیل است. از این‌ رو شغل تابلوسازی یکی از شغل‌هایی است که بازار کار مناسبی دارد. علاوه‌ بر آن فرصت‌های شغلی متنوعی که در این شغل وجود دارد باعث می‌شود که بازار کار این شغل بیش‌ از پیش بهتر و مؤثرتر باشد.

درآمد ساخت انواع تابلو در خارج از ایران

با گسترش تکنولوژی و افزایش روش‌های تبلیغاتی صنعت تابلوسازی نیز در کشورهای خارجه رو به‌ رشد است و گسترش بسیار زیادی پیدا کرده‌ است. بنابراین می‌توان گفت که این شغل در کشورهای مختلف دارای محبوبیت بسیار زیادی است. از همین‌ رو فرصت‌های شغلی زیادی برای این شغل در کشورهای مختلف وجود دارد و افراد می‌توانند با مهاجرت کاری از این طریق به سود خوبی دست پیدا کنند.

تابلو لایت باکس

1 ساعت

آموزش ساخت انواع تابلو

4 ساعت

آموزش تعمیر LED

1 ساعت

چاپ تراکت سفارش چاپ کارت ویزیت شبرنگ مهرسازی ساخت تابلو نئون و نئون فلکسی ساخت تندیس و…
شغل تابلو سازی بدون شک یکی از پرتقاضاترین شغل های موجود در کشور ما همین شغل تابلوسازی می باشد، چرا که همه ی کسب و کارها به حرفه ی تابلو سازی نیازمند بوده و برای بهتر دیده شدن و تبلیغاتشان نیازمند این می باشند که تابلوهای زیبا و جذابی را برای کسب و کار خود فراهم کنند.
برای نصب تابلو تبلیغاتی ساده یک زیرسازی ساده و محکم کافی است . اما اگر بخواهیم یک تابلو تبلیغاتی چلنیوم را نصب کنیم ، ابتدا از یک پلات منطبق با طرح اولیه در مکان برای نصب استفاده می کنیم . سپس ورق پی وی سی را بر روی طرح قرار می دهیم و در جای خود محکم می کنیم . بعد از نصب پی وی سی لامپ های را تعبیه نموده و با سوراخ کردن پی وی سی ، سیمهای اضافی را به پشت کار منتقل می نماییم و جریان الکتریکی بین لامپ ها را با استفاده از قطب های مثبت و منفی برقرار می کنیم تا با یکدیگر سری شوند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 6 نظر ثبت شده است

3 دیدگاه برای آموزش صفر تا صد ساخت تابلو ال ای دی led|تابلو روان، تابلو نئون

  1. مجید احدی

    سلام تعداد لامپ در حروف برجسته چه مبنا و استانداردی دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در تابلوسازی روشنایی سطح حروف به صورت یکپارچه و بدون سایه بسیار اهمیت دارد، در نتیجه باید لامپ ها به تعدادی باشد که روشنایی یکدستی داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  2. Arman.f

    تعداد لامپ در حروف برجسته چه مقدار باید باشد؟آیا استاندارد خاصی دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در تابلوسازی حروف روشنایی یکپارچه حروف و بدون سایه و هم میزان پر نوری اهمیت بسیاری دارد با توجه به این نکنه تعداد لامپ های خود را تعیین کنین توجه داشته باشید تعداد زیاد لامپ از نظر هزینه پاور و میزان مصرفی برق به نفع شما و مشتری نخواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

  3. farhad

    هزینه طراحی تابلو را چگونه محاسبه کنیم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه هر تابلو به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله: زمان که صرف ساخت تابلو شود، قطعات و تعداد لامپ ها، پیچیدگی و طراحی تابلو و ….
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

840

خریدار

4.3

رضایت

شناسه آموزش: 3352

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz