آموزش آیلتس جنرال

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

395,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/04/24

حجم آموزش: 9.31 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/24

زمان آموزش: 14 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/04/24

حجم آموزش: 9.31 گیگابایت

زمان آموزش: 14 ساعت

یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین مواردی است که انسان در زندگی به آن برخورد می‌کند. آزمون آیلتس نیز یکی از چالشی‌ترین آزمون‌هایی است که در طول زندگی انسان اتفاق می‌افتد. به دلیل اهمیت زیاد این آزمون باید با آمادگی کامل سر جلسه بروید. پس به باید به دنبال آموزش جامع و دقیق باید باشید. آموزشگاه 118فایل با ارائه یک دوره‌ی آموزشی آیلتس این مشکل را حل کرده است. دوره‌ی آموزش آیلتس 118فایل به صورت جنرال است. آموزش آیلتس جنرال 118فایل هر چهار مهارت آیلتس، یعنی listening ,reading ,writing ,speaking را مورد بررسی و آموزش قرار داده است. روش آموزشی این دوره با تمامی دوره‌ها متفاوت است. پس از شروع دوره‌ی آموزش آیلتس جنرال خودتان متوجه این موضوع خواهید شد. آموزش آیلتس‌ جنرال کاملا به زبان‌ انگلیسی بوده. لهجه‌ خوب مدرس، تا سطح زیادی زبان‌ آموزان را برای قرارگیری در محیط واقعی آزمون و پاسخ به سوالات آماده خواهد کرد. در آخر این دوره به شما یک مدرک اعطا خواهد شد و با این مدرک می‌توانید به عنوان یک مدرس زبان انگلیسی مجرب مشغول به فعالیت شوید.

 آموزش‌ آیلتس‌ جنرال دربردارنده دروس یکی از اساتید مجرب می‌باشد که شیوه گفتار‌ خوبی داشته و انگلیسی را به روان‌ترین شکل ممکن صحبت‌ می‌کند. این مجموعه استراتژی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت و کسب نمره بهتر در هر چهار بخش آیلتس را آموزش‌ می‌دهد.

شیوه آموزشی به گونه ای است که در آغاز مدرس مجموعه نکات و ترفندهای مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات بخش listening را بیان می کند. در ادامه سوالات listening به عنوان sample نمایش داده می شود. پس از نمایش سوالات، پاسخ هرسوال و ترفندهای پاسخگویی مورد بررسی قرار می گیرد‌.

آموزش آیلتس‌ جنرال کاملا به زبان‌ انگلیسی بوده و لهجه‌ خوب مدرس، تا سطح زیادی زبان‌ آموزان را برای قرارگیری در محیط واقعی آزمون و پاسخ به سوالات آماده خواهد کرد. باید افزود این مجموعه آموزشی دربردارنده فایل PDF مجموعه کتابهای کمبریج آیلتس می باشد که یکی از اصلی ترین منابع برای آزمون آیلتس بوده و سوالات آزمونهای قبل را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد.

در بخش Writing این کتابها، نمونه هایی واقعی از writing داوطلبان قرار داده شده است. همچنین اطلاعاتی در رابطه با نحوه محاسبه نمره نیز وجود دارد. ویدئوهای مربوط به بخش writing نیز مشابه سایر بخشها بوده و شامل مجموعه ای از ترفندها برای کسب نمره بالا در writing ، نحوه نوشتن نامه رسمی، نحوه خلاصه برداری و بررسی کامل task2 , task 1 بخش writing می باشد.

بخش reading نیز با بررسی و آشنایی با انواع متفاوت سوال های Reading آغاز شده است و سوالات این بخش و تکنیکها و ترفندهای پاسخگویی به سوالات Reading را مرحله به مرحله مورد بررسی قرار می دهد.

چرا آیلتس جنرال را فرا بگیریم؟

 افراد زیادی به دنبال فراگیری زبان انگلیسی، شرایط کاری بهتری پیدا کرده اند. تحقیقات نشان می دهد علاقه مندی تمامی افراد حتی بزرگسالان برای یادگیری زبان انگلیسی رو به افزایش است و در 5 سال آینده شاهد افزایش چمشگیر علاقه مندان به زبان انگلیسی خواهیم بود.

تسلط به زبان‌ انگلیسی و داشتن مدرک‌ آیلتس خود یکی از فاکتورهایی است که اکثر کارفرمایان در هنگام استخدام افراد، مدنظر قرار می‌دهند. بنابراین افراد با سطح زبان بهتر برای بسیاری از مشاغل در اولویت استخدام خواهند بود.

آموزش آیلتس جنرال مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش آیلتس جنرال!

در پایان آموزش آیلتس جنرال چه اتفاقی می‌افتد؟

با تماشای کامل ویدئوهای آموزش آیلتس جنرال به آمادگی کافی برای شرکت در آزمون خواهد رسید. همچنین پس از مشاهده کامل ویدئوها و مطالعه فایل های PDF مربوط به سری کتابهای کمبریج آیلتس که حکم آزمونهای آزمایشی را دارند، می توانید میزان تسلط و دانش خود را محک بزنید.

بازار کار برای مدرک آیلتس در ایران چگونه است؟

با توجه به افزایش چشمگیر تعداد علاقمندان به زبان‌انگلیسی، ضرورت وجود معلم زبان خوب نیز بیش از پیش احساس می‌شود. از طرفی با توجه به حجم زیاد فارغ التحصیلان زبان انگلیسی کسانی که مدرک آیلتس با نمره بالا داشته باشند در اولویت آموزشگاه های آموزش زبان انگلیسی برای استخدام خواهند بود.

در سایر مشاغل نیز وجود فردی که به زبان انگلیسی مسلط و پل ارتباطی بین کارفرما در داخل کشور با شرکتها و موسسات خارجی باشد، نیز به شدت احساس می شود. بنابراین ضرورت ارتباطات بین‌المللی در هر تجارت و کسب کاری امکان اشتغال افراد با سطح زبان‌ انگلیسی عالی را افزایش داده‌ است.

آموزش مهارت Listening

2 ساعت

آموزش مهارت Reading

2 ساعت

آموزش مهارت writing

4 ساعت

آموزش مهارت Speaking

6 ساعت

در آموزش آیلتس جنرال ترفند ها و نکات مهمی برای افزایش چهار مهارت اصلی writing, reading, speaking, listening ارائه شده است تا با کمک آنها بتوانید نمره قابل قبولی در این آزمون بدست آورید.
شما پس از تماشای ویدئو مربوط به هر یک از مهارت ها، می توانید نمونه سوالات آزمون آیلتس که مرتبط به آن مهارت است را جواب بدهید تا میزان تسلط خود را به آن مهارت بسنجید.
هر تعدادی که بخواهید میتونید در آزمون شرکت کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.
نمره آیلتس شما از زمان صدور به مدت 2 سال دارای اعتبار می‌باشد.
آزمون Speaking آیلتس به صورت یک گفتگوی رو در رو است که توسط آزمون‌گیرندگانِ مورد تأیید آیلتس انجام می‌شود. کل مکالمات بر روی ضبط کننده‌های دیجیتال ثبت می‌شوند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش آیلتس جنرال

  1. سینا بهمدی

    آموزش زبان فرانسوی هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. آموزش زبان فرانسوی را می توانید در سایت ما جستجو و دریافت فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  2. erfan

    بعد ازینکه بعد خرید دوره دستمون رسید چجوری آپدیت ها رو دریافت کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از تاریخ خرید شما به مدت 6 ماه آپدیت های دوره به صورت رایگان، یا از طریق لینک یا ارسال پستی در اختیار شما قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  3. Ali Khalilnia78

    UKVI همینه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر.UKVI یکی از انواع آزمون آیلتس نیست، UKVI آزمون برای گرفتن ویزای انگلستان ضروری است.
      سپاس از همراهی شما

  4. M_2020

    در حد استادی بهمون یاد میده این دورتون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. این آموزش می تواند شما را تا درجه استادی شما را پیش ببرد.
      با سپاس از همراهی شما

  5. Jahandar Zm

    در مورد چه مباحثی تدریس داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی، خلاصه‌ای از محتویات آموزش آیلتس آکادمیک در بخش توضیحات این محصول در سایت 118 فایل قرار داده شده که می توانید آن را مطالعه فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  6. negin.asayesh

    زمان لسنینگ هم لطف کنید بگید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی زمان در نظر گرفته شده برای لیسینینگ در آزمون آیلتس ۳۰ دقیقه (به علاوه ۱۰ دقیقه زمان برای انتقال پاسخ‌ها با پاسخ‌نامه) است.
      سپاس از همراهی شما

  7. M.E

    توی رایتینگ چه سوالایی میاد؟ ممنون میشم بگید.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در رایتینگ آزمون آیلتس جنرال از “نوشتن نامه‌ای رسمی، نیمه رسمی یا غیررسمی – حداقل ۱۵۰ کلمه ” و ” نوشتن رایتینگی – حداقل ۲۵۰ کلمه ” سوال می شود.
      سپاس از همراهی شما

  8. R.balooch

    زمان اسپیکینگ در آزمون چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی زمان در نظر گرفته شده برای اسپیکینگ در آزمون آیلتس 11 الی 14 دقیقه است.
      سپاس از همراهی شما

  9. AMIN HEIDARI

    پست چند روزه میرسونه دستمون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصول مورد نظر طی 3 الی 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  10. حسین ویسی

    فرق آیلتس جنرال با آکادمیک چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوره آموزشی آیلتس آکادمیک برای آن دسته از متقاضیانی است که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر دارند اما دوره آموزشی آیلتس جنرال برای آن دسته از متقاضیانی است که قصد مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی زبان و یا تحصیل در مقاطع پایین‌تر از کارشناسی دارند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3210

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz