آموزش استخراج بیت کوین با کارت گرافیک و کامپیوتر خانگی=سود خالص

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

705,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/04/18

حجم آموزش: 7.13 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/18

زمان آموزش: 15 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/04/18

حجم آموزش: 7.13 گیگابایت

زمان آموزش: 15 ساعت

یکی از سخت‌افزارهایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌ است کارت گرافیک است. همان‌طور که می‌دانید بیت کوین جایگزین مناسبی برای سیستم‌ های بانکی است. کارت گرافیک، به دلیل سرعت و کارایی بالاتر برای استخراج بیت‌کوین مناسب است. اما  استخراج بیت کوین با کارت گرافیک کار راحتی نخواهد بود. کسانی که می‌خواهند در این راه قدم بگذارند باید به صورت صفر تا صد آموزش دیده باشند. برای استخراج بیت کوین با کارت گرافیک نیاز به هیچ مجوز یا تحصیلات دانشگاهی نیست. تنها کافی است در دوره‌ی آموزش استخراج با کارت گرافیک 118فایل ثبت نام کنید.


در ابتدای آموزش به معرفی بهترین کارت‌های گرافیک برای استخراج خواهیم پرداخت. در ادامه شما با کیف ‌پول‌‌های مختلف آشنا خواهید شد. سپس نحوه ساخت ریگ استخراج و اسمبلی آن را قدم‌ به‌ قدم فراخواهید گرفت. در این مجموعه علاوه بر موارد قبلی نحوه اورکلاک کارت گرافیک، نصب درایورهای ویندوز، بهینه‌ سازی و راه‌اندازی ریگ استخراج را فراخواهید گرفت. در ادامه مطلب به معرفی کامل سرفصل ها و بازار کار استخراج بیت کوین به صورت مفصل پرداخته ایم.


آموزش استخراج با کارت‌ گرافیک 118فایل با بیش از 15 ساعت ویدئو نحوه اصولی استخراج انواع آلت کوین ها را با استفاده از کارت گرافیک را به شما علاقمندان آموزش می‌دهد. امروزه استخراج بیت‌کوین و آلت کوین‌ها از دو روش امکان پذیر می‌باشد. استفاده از دستگاه‌های ماینر (ASIC) و استفاده از کارت‌های گرافیک، با وجود قدرت بالای دستگاه های ماینر در استخراج اما هنوز هم استخراج بیت کوین با کارت‌ گرافیک طرفداران خودش را دارد.

مهم‌ترین مزیت استخراج با کارت‌ گرافیک نسبت به استخراج با دستگاه ماینر در چیست؟ دستگاه های ماینر به شکلی طراحی شده اند که فقط برای استخراج یک رمز ارز می توان از آن استفاده کرد. از این جهت استخراج با کارت‌ گرافیک جذابیت بیشتری برای ماینرها دارد چرا که می توان از یک ریگ استخراج برای ماینینگ چند رمز ارز با الگوریتم‌های مختلف به طور همزمان استفاده کرد.

در چند سال اخیر که بحث بیت کوین داغ است معمولاً کمتر کسی وجود دارد که در مورد این‌ موضوع چیزی به گوشش نخورده باشد. یکی از مهم‌ترین موارد در ارتباط با بیت کوین استخراج آن است. استخراج بیت کوین در واقع مراحل تولید آن از طریق دستگاه‌های محاسباتی قوی است. از زمان شناخت بیت کوین تا به امروز روش‌های متفاوتی برای استخراج آن به‌ وجود آمده‌اند و در این سال‌ها استفاده می‌شوند.

 در واقع بیت کوین قدرت انجام و تأیید تراکنش‌های مالی بین چند نفر را بدون نیاز به یک سیستم مرکزی دارد. در سیستم بانکی پول به‌ راحتی با درخواست قابل‌ انتقال است. در این حالت بانک مقدار درخواست‌ شده را از حساب کم کرده و به‌جای دیگر واریز می‌کند.

بنابراین قدرت دست سیستم بانکی است اما در سیستم بیت کوین قدرت بین افراد مختلف توزیع شده‌ است. استخراج‌کننده مستقل در این حالت می‌تواند قابلیت آپدیت کردن دفتر کل توزیع‌شده را داشته باشد. البته باید بدانید که هیچ کدام از این استخراج‌کننده‌ها قدرت بالایی ندارند که بتوانند سیستم را مستقلاً اداره کنند. برای یادگیری صفر تا صد استخراج بیت کوین با کارت گرافیک می‌توانید از دوره آموزش گام به گام استخراج بیت کوین با کارت گرافیک استفاده کنید. سپس با آگاهی کامل وارد این حرفه شوید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد استخراج با کارت گرافیک در ایران

با توجه به این موضوع که در کشور ما چارچوب‌های سختی در رابطه با استخراج بیت کوین وجود دارد، برای هر شخصی که قصد ورود به این حوزه را دارد ممکن است سوال شود که درآمد این کار چقدر است.

در این حالت باید این طور پاسخ داد که درآمد استخراج بیت کوین در کشور ما برای افراد مختلف متفاوت است. زیرا که درآمد در این زمینه به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به نرخ دلار، هزینه‌های جانبی چون مصرف برق و تجهیزات و… اشاره کرد. پس در کل می‌توان گفت که درآمد استخراج بیت کوین از طریق کارت گرافیک زمانی به صرفه و مناسب است که میزان درآمد از کل هزینه‌های این کار بالاتر باشد.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم استخراج بیت کوین کاری است که دارای نوسان زیادی است. پس میزان درآمد در این شغل کاملا به توانایی‌های فردی شخص و وضعیت بازار بستگی دارد. با توجه به روند رو به رشد بیت کوین باید این طور بیان کرد که در این شغل در صورتی که صبر و حوصله‌ی خوبی داشته باشید، به سودهای بالا دست پیدا خواهید کرد. در صورتی که در بیت کوین فعالیت دارید و می‌خواهید درآمد ماهیانه خود را تخمین بزنید باید ابتدا تمام جوانب را در نظر بگیرید.

با توجه به این که افراد مختلف در زمینه‌ی بیت کوین دارای درآمدهای متنوعی هستند، نمی‌توان برای آن یک میزان درآمد مشخص تعیین کرد. اما گفته می‌شود درآمد متوسطی که از طریق استخراج بیت کوین با کارت گرافیک به دست می‌آید، درآمدی حدودا معادل با 200 هزار تومان در روز دارد.  همچنین طبق گزارشات میانگین درآمد ماهیانه یک ریگ ماینینگ 248 مگاهش با ۸ کارت گرافیک RX580  به حدود 16 میلیون تومان نیز می‌رسد.

یکی از مهم ترین مزایا این کار این استشما با یک بار راه اندازی سیستم استخراج میتوانید یک درآمد همیشگی بدون هیچ کاری داشته باشید فقط باید به سیستم استخراج نظارت داشته باشید.

سرمایه لازم برای شروع استخراج با کارت گرافیک

در سال‌های اخیر که بازار سرمایه‌گذاری داغ و پر رونق است، بسیاری از افراد از سرمایه گذاری ناراضی هستند و احساس پشیمانی می‌کنند. در واقع مشکلات اقتصادی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، فرصت درآمدزایی از این طریق را به سرمایه گذاران نمی‌دهد. البته بسیاری از سرمایه ‌گذاران در حوزه‌های دیگر وجود دارند که از این شرایط راضی هستند و از این طریق توانسته‌اند درآمدهای خوبی کسب کنند.

این سرمایه ‌گذاران معمولاً سرمایه خود را در زمینه ارزهای دیجیتال و به‌خصوص استخراج بیت کوین قرار داده‌اند. در واقع این افراد توانسته‌اند با سرمایه‌ای که در این کار قرار داده‌اند به درآمد و سود خوبی دست پیدا کنند. هر چند با وجود قوانین حال حاضر و هزینه‌های زیادی که در این راه وجود دارد کار استخراج بیت کوین با کارت گرافیک دارای ریسک زیادی است، با این حال بسیاری از افراد هستند که توانسته‌اند از این طریق موفق شوند.

در حال‌ حاضر سرمایه لازم برای یک دستگاه مناسب جهت استخراج بیت کوین با کارت گرافیک و همچنین یک مکان برای استخراج بیت کوین و ارز دیجیتال حدود یک میلیارد تومان است. البته بیشتر سرمایه مربوط به تهیه مکان است و خرید دستگاه در مقایسه با آن هزینه چندانی ندارد. معمولاً قیمت دستگاه‌های مورد نیاز برای استخراج بیت کوین حدود سه‌ میلیون تومان است. این نکته را به‌ خاطر داشته باشید که این میزان سرمایه به‌جز هزینه‌های جانبی است که برای این کار باید در نظر گرفت.

هزینه‌های جانبی شامل هزینه اینترنت، هزینه سیستم‌های اعلام حریق، تهویه، کولر و سایر موارد است. اما اگر قصد داشته باشید که بیت کوین را در خانه استخراج کنید باید بگوییم که این کار برای شما چندان مقرون‌ به‌ صرفه نخواهد بود. چون اول این که دستگاه دارای سروصدای زیاد و صدایی تقریباً معادل با جاروبرقی به‌صورت شبانه‌روزی دارد. مسئله مهم‌تر هزینه برق دستگاه‌های بیت کوین است که این هزینه برای هر کیلووات حدود سیصد هزار تومان است. توجه کنید که این هزینه برای کار نسبتا زیاد است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای استخراج با کارت گرافیک

1. می‌توانید از کارت‌های گرافیک خود برای استخراج سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

2. تقریبا اکثر ارزها را می‌توان با کارت گرافیک استخراج کرد.

3. کارت گرافیک، به دلیل سرعت و کارایی بالاتر برای استخراج بیت‌کوین مناسب‌تر است.

4. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کارت گرافیک، میزان مصرف برق پایین است.

حال که با مزایای این کار آشنا شدید برای آشنایی بهتر با نحوه استخراج با کارت گرافیک بهتر است از پکیج‌های آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین با کارت گرافیک استفاده کنید.

چرا استخراج با کارت گرافیک 118فایل را فرا بگیریم؟

اگر بخواهیم دو شیوه استخراج با کارت گرافیک و یا دستگاه های ماینر را مقایسه کنیم. باید به این موارد اشاره کنیم که ماینینگ باکارت گرافیک قابل برنامه ریزی است. دستگاه های کارت گرافیک بر خلاف دستگاه‌های ماینر (ASIC) که فقط برای ماینینگ کارایی دارند.

علاوه بر استخراج، استفاده های دیگری نیز دارند همچنین پس از استفاده قابل فروش هستند. هر دستگاه ASIC از یک الگوریتم خاص پشتیبانی می کند که نمی‌توان با آن چند رمزارز را استخراج کرد در حالی که این موضوع برای استخراج با کارت‌گرافیک امکان‌پذیر است.

آموزش استخراج بیت کوین و ارز دیجیتال با کارت گرافیک مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش استخراج با کارت گرافیک!

پیش نیاز و مهارت لازم برای استخراج با کارت گرافیک

برای استخراج بیت کوین با کارت گرافیک نیاز به هیچ مجوز یا تحصیلات دانشگاهی نیست. اما قطعا هیچ کاری بدون آموزش موفق نخواهد بود. این موضوع برای کار استخراج بیت کوین اهمیت بیشتری دارد. زیرا که این شغل کار پر ریسک و پر نوسانی است و بدون آموزش‌های لازم نمی‌توان در آن پیشرفت زیادی کسب نمود.

از طرفی ممکن است افراد بدون آموزش در این رشته فعالیت کرده و پس از مدتی دچار زیان‌های زیادی شوند. به همین منظور دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی زیادی در این زمینه به وجود آمد‌ه‌اند. این پکیج‌های آموزشی با هدف یادگیری به افراد کمک می‌کنند تا با شناخت کامل ارز دیجیتال و وضعیت بازارهای معاملاتی نسبت‌ به مشکلات موجود در این رشته اطلاعات کسب کنند.

سپس به دور از هر گونه هیجان بتوانند در مورد ادامه‌ی فعالیت و سرمایه گذاری خود تصمیم گیری کنند. اما علاوه‌ بر آموزشی که در این زمینه وجود دارد افرادی که قصد ورود به این رشته را دارند باید مهارت‌هایی را نیز داشته باشند در ادامه به معرفی این مهارت‌ها می‌پردازیم:

1. داشتن اطلاعات کافی برای جلوگیری از ریسک مالی 

 2. رزومه قوی 

3. ارتباط با فعالان این حوزه 

4. توان ریسک‌پذیری بالا   

5. صبر و تحمل زیاد

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش استخراج با کارت گرافیک چقدر است؟

اینکه بتوانید وارد این حرفه یعنی استخراج بیت کوین شوید باید ابتدا تمامی آموزش‌های لازم را ببینید، یکی از راه‌های یادگیری آن استفاده از دوره آموزش استخراج بیت کوین با کارت گرافیک است که باعث می‌شود با اصول کار آشنا شوید. بعد برای استخراج بیت کوین باید تجهیزات لازم را خریداری کنید. با استفاده از این آموزش‌ها در کمتر از پنج ماه می‌توانید به راحتی بیت کوین استخراج کنید.

آموزش استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی

در این آموزش شما با نخوه استخراج بیت کوین با استفاده از منابع کامپیوتر را نیز یاد خواهید گرفت. و توانایی استخراج ترون و بیت کوین و خیلی دیگر از ارز دیجیتال های دیگر را با کامپیوتر خانگی خود را خواهید داشت. اما بهتر است بدانید این کار خیلی به صرفه نخواهد بود و درآمد بالایی نخواهد داشت اما برای یادگیری و شروع کار خوب است.

وسایل مورد نیاز برای شروع استخراج با کارت گرافیک

همان طور که از نام کار استخراج بیت کوین با کارت حافظه مشخص است، در این شغل شما به یک کارت گرافیک نیاز خواهید داشت. کارت گرافیک نوعی سخت افزار برای استخراج بیت کوین است. اما علاوه بر سخت افزار شما به نرم افزارهایی نیز احتیاج خواهید داشت. از جمله این نرم افزارها می‌توان به مولتی ماینر و ماینر CG اشاره کرد. اما علاوه بر این موارد شما در کار خود به ابزار دیگری نیاز خواهید داشت که عبارت‌اند از:

1. سیستم اتصال اینترنت

2. سیم برق مخصوص و ویژه

3. ریگ

4. کولر، تهویه و خنک کننده مخصوص

5. کابل‌های مناسب این کار

6. سایلنت باکس

7. باکس ماینینگ

8. کیف پول مخصوص برای ارز دیجیتال

در پایان آموزش استخراج با کارت گرافیک چه اتفاقی می‌افتد؟

در ابتدا آموزش به معرفی بهترین کارت‌های گرافیک برای استخراج در سال 2020 خواهیم پرداخت و همچنین معرفی بهترین رمز ارزها برای استخراج با کارت‌گرافیک، آموزش نحوه محاسبه هش ریت، نحوه انتخاب درست استخر استخراج و… پرداخته میشود تا یک دید کلی نسب به نحوه استخراج با کارت‌گرافیک به شما بدهد. در ادامه شما با کیف‌پول NiceHash آشنا‌شده و نحوه ساخت ریگ استخراج و اسمبلی آن را قدم‌به‌قدم فراخواهید گرفت.

در این مجموعه، نحوه اورکلاک کارت گرافیک، نصب درایورهای ویندوز، بهینه‌سازی و راه‌اندازی ریگ استخراج را فراخواهید گرفت. راهنما و آموزش کامل نرم افزار استخراج NiceHash، آموزش نصب و راه اندازی سیستم عامل Hive OS و ویندوز 10 نیز در این آموزش قرار داده شده است. Hive OS یک سیستم عامل بر پایه لینوکس است که بسیاری از ماینر ها از آن استفاده می کنند. در پایان مجموعه استخراج با کارت‌گرافیک شما می‌توانید استخراج زی‌کش، پاسکال، اتریوم، مونرو و… را شروع کنید.

بعد از یادگیری و آموزش اصولی استخراج بیت کوین می‌توانید با دریافت مجوز و تجهیزات استخراج وارد این کار شوید و بیت کوین استخراج کنید و در بازار حهانی معامله و سود کنید. اینکه بتوانید مطلق در این بازار سود کنید به میزان توانایی و اطلاعات شما از کار برمی‌گردد، برای این کار می‌توانید از آموزش حرفه‌ای استخراج بیت کوین با کارت گرافیک بهره‌مند شوید.

بازار کار استخراج با کارت گرافیگ چگونه است؟

مسئله سودآوری استخراج با کارت گرافیک یک موضوع مهم برای بسیاری از افراد فعال در این زمینه می‌باشد. همانطور که می‌دانید، کارت گرافیک‌های قوی بسیار گران قیمت بوده و هزینه زیادی را به خود اختصاص می‌دهند اما با این وجود استخراج ارز توسط کارت گرافیک هنوز هم سودآور می‌باشد.

اگر شما یک کاربر تازه وارد باشید، قطعا با روش استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک آشنایی کامل را ندارید و قبل از وارد شدن به بازار استخراج ارزهای دیجیتال با کارت گرافیک و کسب درآمد از طریق آن‌ها باید وضعیت بازار، نمودارهای صعودی و نزولی ارزها و حتی تاریخچه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

شما با استفاده از آموزش استخراج با کارت گرافیک 118فایل می توانید با تحلیل روند صعودی یا نزولی ارزها، ریسک‌های احتمالی را در نظر گرفته و بهترین راه سودآوری را در این زمینه بدست آورید.

یکی از مشکلات اصلی که امروزه جوانان را درگیر خود کرده است، مشکل یافتن یک شغل مناسب برای آنان است. این کار می‌تواند پاره وقت یا تمام وقت باشد. با توجه به این موضوع که کشور ما در چند سال اخیر دچار بحران‌های اقتصادی شده و همچنین کارآفرینان در گسترش کسب و کارها دچار مشکل شده‌اند، بیکاری یکی از دغدغه‌های مهم در نسل جوان محسوب می‌شود. با توجه به موضوعات ذکر شده امروزه مبحث ارز دیجیتال بسیار پراهمیت جلوه می‌کند.

در واقع امروزه افراد بسیاری وجود دارند که در بازار ارز دیجیتال و به خصوص بیت کوین مشغول به کار هستند و از طریق آن به درآمدهای بالایی دست پیدا کرده‌اند. به همین منظور امروزه بیشتر از هر زمان دیگر شاهد این موضوع هستیم که بازار کار بیت کوین پررونق و پر درآمد است. اما در مورد استخراج بیت کوین از طریق کارت گرافیک باید بدانید که با توجه به قیمت بالای کارت‌های گرافیک، وسیله‌ی درآمد این کار بسیار مهم است.

پس لازم است پیش از شروع کار استخراج بیت کوین از طریق کارت گرافیک ابتدا بازار را رصد کرد و وضعیت صعودی و نزولی بودن آن را مورد بررسی قرار داد. دقت داشته باشید که حتی با وجود بازار کار خوب بیت کوین نمی‌توان برای این کار ثبات در نظر گرفت و باید این کار را یک شغل غیر قابل پیش بینی دانست. راه حل مناسب برای اطمینان از این کار و شناخت همه جانبه آن شرکت در دوره‌های آموزش جامع استخراج بیت کوین با کارت گرافیک است.

بهترین کار برای فعالیت در زمینه‌ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال در نظر گرفتن احتمالات است. اما در کل باید این طور بیان کرد که بیشتر افرادی که به استخراج بیت کوین از طریق کارت گرافیک می‌پردازند، از این کار رضایت داشته و سود خوبی کرده‌اند. پس به‌طور کلی بازار کار ارزهای دیجیتال راندمان خوبی دارد.

درآمد استخراج با کارت گرافیک در جهان

همان‌طور که در ایران بازار بیت کوین داغ و پر رونق است، در کشورهای دیگر نیز این‌ موضوع صادق است. در سال ۲۰۰۹ زمانی‌ که بیت کوین برای نخستین‌ بار در دنیا شناسایی شد، یک رایانه شخصی برای استخراج آن کفایت می‌کرد. اما هنگامی که قیمت آن افزایش پیدا کرد، دستگاه‌های بیشتری وارد این حوزه شدند. بیشترین سود مربوط به استخراج بیت کوین مربوط به کشورهایی است که در آن‌ها ماینرها بتوانند با هزینه انرژی کمتر این کار را انجام دهند.

درآمد هر ماینر در هر کشور به‌صورت روزانه قابل‌ تغییر است و البته میزان درآمد این کار در کشورهای مختلف متفاوت است. بنابراین می‌توان این‌طور بیان کرد که سودآوری و میزان درآمد از استخراج بیت کوین با کارت گرافیک در کشورهای مختلف تا حد زیادی به هزینه‌های مصرف برق و انرژی در کشورهای مختلف بستگی دارد. حدودا می‌توان این‌طور بیان کرد که در سال جاری یک دستگاه استخراج بیت کوین هر روز حدود ۱۲ دلار درآمد دارد. در بعضی از کشورها مثل مصر، قطر و پاکستان استخراج بیت کوین ممنوع است.

پس بهترین موقعیت برای کسانی که استخراج ‌کننده بیت کوین هستند جایی است که در آن کشور قانون پیچیده‌ای برای آن کار وجود نداشته باشد. با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که نیویورک می‌تواند بهترین منطقه برای استخراج بیت کوین با کارت گرافیک باشد. این منطقه دارای پتانسیل خوب و درآمد عالی برای مبحث بیت کوین است.

همچنین برخلاف آن چین بدترین کشور از نظر استخراج بیت کوین است. زیرا که در آن هم هزینه‌ها سرسام آور هستند و درآمد کمی نصیب شخص خواهد شد و هم اینکه سیاست این کشور مخالف استخراج بیت کوین به خصوص از طریق کارت گرافیک است. آموزش مقدماتی تا پیشرفته استخراج بیت کوین با کارت گرافیک به شما این امکان را می‌دهد که با نکات اصلی این حرفه اشنا شوید و بتوانید به راحتی بیت کوین استخراج کنید و در این بازار جهانی به سود برسید.

آشنایی با استخراج کارت گرافیک و کیف پول NiceHash

2 ساعت

ساخت ریگ استخراج و شروع به ماینینگ

4 ساعت

سیستم عامل

7 ساعت

استخراج با GPU و CPU

2 ساعت

راهنما و آموزش کامل NiceHash

1 ساعت

مادربردهای مورد استفاده در ماینینگ باید قدرت پشتیبانی چند کارت گرافیک را داشت باشند از این روی مادربردهای زیر برای اینکار بسیار مناسب می باشند. ASRock H110 PRO BTC LGA 1151, Asus B250 Mining Expert, ZOTAC B150 Mining ATX Motherboard, MSI Z390-A PRO
امرزوه تقریبا می‌توان گفت استخراج هیچ ارز دیجیتالی با CPU انجام نمی‌شود. گسترش تعداد ماینرها در سرتاسر جهان سختی استخراج اکثر ارزهای دیجیتال را بالا برده است. بنابراین اگرچه از جنبه نظری امکان استخراج بیت کوین با CPU وجود دارد اما از نظر اقتصادی این کار به هیچ عنوان به‌صرفه نیست. ماینینگ فرآیند رقابتی است بنابراین برای رقابت با سایرین نیاز به دستگاه‌های مشابه یا قوی‌تر هست.
شاید در روزهای اولیه ایجاد بیت کوین، به دلیل پایین بودن سختی شبکه امکان‌پذیر بود. اما با ورود دستگاه‌های پیشرفتی جدید مثل کارت گرافیک و ای‌سیک‌ها عملا استخراج بیت کوین با گوشی معنا ندارد.
برای اسکارت گرافیک‌های زیادی استفاده می‌شود، اما مدل زیر از جمله کارت گرافیک‌های پرکاربرد در استخراج می‌باشند. Nvidia GTX1050 Ti, Nvidia GTX1060 6GB, Nvidia GTX 1080 Ti, AMD Vega64, AMD RX560, AMD RX580
مادربرد قطعه‌ای است که ابزارهای مختلف روی آن قرار می‌گیرند. با توجه به این‌که می‌خواهیم از چندین کارت گرافیک برای استخراج استفاده کنیم، مادربرد باید قادر به پشتیبانی از چندین کارت گرافیک باشد. از جمله مادربردهای کاربردی مورد استفاده در ماینینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. ZOTAC B150 Mining ATX Motherboard ASRock H110 PRO BTC LGA 1151 Asus B250 Mining Expert MSI Z390-A PRO Motherboard ASRock H81 PRO BTC Motherboard Gigabyte GA-Z170X-GAMING 5
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش استخراج بیت کوین با کارت گرافیک و کامپیوتر خانگی=سود خالص

  1. Ali

    سلام با کارت گرافیک میشه بیت کوین ماین کرد

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      کارت گرافیک برای انجام محاسبات پیچیده به سیستم ها اضافه می شود.فعالیت های گرافیکی که با پردازش تصویر در ارتباط هستند استفاده ازCPU جواب نمیدهد.
      به همین دلیل برای کار با نرم افزارهای سنگین کارت گرافیک میتواند سبب افزایش بهبود سرعت شود. به دلیل معماری خاص، کارت‌های گرافیک در زمینه رمزنگاری و ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار گرفتند.
      سپاس از همراهی شما

  2. kiankk

    بسته ام کی به دستم می رسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته های ارسالی بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید. برای اطلاع از وضعیت بسته آموزشی خود می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  3. masoodi

    با چه کارت گرافیکی میشه اتریوم استخراج کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کارت گرافیکی های AMD و NVIDIA بهترین گزینه برای استخراج ارز اتریوم می باشند.
      سپاس از همراهی شما

  4. hoorie12

    چطور میشه با سرمایه کم استخراج کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای این‌که بتوانید با سرمایه کم خود به سود مناسب برسید، نیاز است که از استخر برای ماینینگ استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. behnazkasir

    تابع هش چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تابع هش، تابعی است که به ازای هر ورودی، یک خروجی منحصر به فرد با اندازه ثابت تولید می‌کند. بنابراین با استفاده از این تابع امکان تایید و ثبت تراکنش‌ها برای شبکه به‌وجود می‌آید.
      سپاس از همراهی شما

  6. hosseinas

    چطور می تونم لینک دانلود رو بخرم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای خرید آموزش استخراج با کارت گرافیک می توانید به وب سایت 118فایل مراجعه کنید تا پس از خرید اینترنتی مجموعه لینک های دانلود برای شما ارسال شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. siminsa

    سختی استخراج یعنی چی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به این معنی است که هر چقدر ماینرهای بیشتری به شبکه وصل شوند، حل کردن معادله ثبت تراکنش‌ها سخت‌تر و اگر تعدادی از ماینرها دستگاه خود را خاموش کنند، حل تابع آسان‌تر خواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

  8. soheila.sa

    با لب تاب هم میشه اتریوم استخراج کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، اما استخراج اتریوم با لپ تاپ هیچ صرفه اقتصادی ندارد و قادر است به لپ تاپ شما آسیب برساند.
      سپاس از همراهی شما

  9. mohsen.k

    چرا استخراج با کارت گرافیک بهتره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید با کمک کارت‌گرافیک از یک ریگ استخراج برای ماینینگ چند رمز ارز با الگوریتم‌های مختلف به طور همزمان استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. کامران فهیم

    استخراج ارز دیجیتال فقط با کارت گرافیکه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استخراج بیت‌کوین و آلت کوین‌ها با دستگاه‌های ماینر (ASIC) و کارت‌های‌گرافیک امکان پذیر می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. bardia

    تو آموزشتون استخراج چه ارزایی رو با کارت گرافیک یاد میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این آموزش نحوه اصولی استخراج انواع آلت کوین‌ها را با استفاده از کارت گرافیک را به شما علاقمندان آموزش می‌دهد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3266

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz