دوره آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین با ماینر|ماین کردن بیت کوین|

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

837,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/03/28

حجم آموزش: 7.7 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/28

زمان آموزش: 15 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/03/28

حجم آموزش: 7.7 گیگابایت

زمان آموزش: 15 ساعت

ارزهای دیجیتال بیش از یک دهه است که به دنیای سرمایه گذاری وارد شده‌اند. بیت کوین پول دیجیتالی است که با بلاک چین‌هایی برنامه نویسی شده است. با بیت کوین می‌توان هر چیزی را معامله کرد. محبوبیت بی نظیر بیت کوین و امنیت فوق العاده‌ی آن، سرمایه گذاران وسیع جوامع مختلف و… باعث شده است تا رقابت برای دیگر ارزهای دیجیتال دشوار باشد. در این مقاله نحوه استخراج بیت کوین با ماینر را به صورت صفر تا صد به شما عزیزان معرفی میشود.

 


آموزشگاه 118فایل با ارائه 15 ساعت آموزشی به شما در این راه کمک خواهد کرد. در مجموعه آموزش استخراج بیت‌کوین با ماینر در ابتدا با مقدمات تکنولوژی بلاک‌ چین، بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها، استخراج آن‌ها و… آشنا می‌شوید. علاوه بر این شما با انواع کیف پول رمزگذاری شده آشنا شده و نحوه استفاده از انواع کیف پول را فرا خواهید گرفت. پس از یادگیری استخراج بیت کوین و دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید.


 

شما می توانید با استفاده از آموزش‌های این مجموعه به راحتی دانش کافی برای راه اندازی فارم مایینیگ داشته باشید و درآمد خوبی برای خود کسب کنید. والت، نرم افزاری است که کلیدهای خصوصی و عمومی را ذخیره می‌کند و با بلاک چین‌های مختلف در ارتباط است که این بلاک چین‌ها میزان موجودی حساب خریدار و فروشنده را بررسی می‌کنند و در صورت تایید، خرید و فروش بیت کوین انجام می‌پذیرد.در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز استخراج بیت کوین جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از بیت کوین داشته باشیم می توان گفت که بیت کوین یک پول دیجیتال است که در بستر تکنولوژی بلاک چین برنامه نویسی شده و می توان با آن هر چیزی که می خواهید را بخرید. اکنون تعداد بسیاری رمزارز به غیر از بیت کوین وجود دارد که اصطلاحا به آن‌ها آلت کوین گفته می شود. رمزارز هایی مانند اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، مونرو و… از جمله آن‌ها می باشد.

برای بدست آوردن بیت کوین و سایر رمز ارزها شما دو راه دارید؛ اول اینکه با استفاده از صرافی های آنلاین بیت کوین، رمز ارز مورد نظر خود را خریداری کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید که فرآیند پیچیده‌ای نیست؛ اما راه دوم که امروزه بسیاری به دنبال آن هستند روش استخراج بیت کوین و آلت کوین ها است که با استفاده از ماینرهای ایسیک ها (ASIC) و کارت های گرافیک می توانید به ماینینگ بپردازند.

ارزهای دیجیتال که بیش از یک دهه است که به دنیای سرمایه گذاری وارد شده‌اند با توجه به  اینکه مخالفان زیادی داشت بالاخره توانست در دل مردم جا باز کند و به مردم اطمینان سرمایه گذاری را بدهد. بیت کوین پول دیجیتالی است که با بلاک چین‌هایی برنامه نویسی شده است و می‌توان با آن هر چیزی را معامله کرد. بیت کوین هم‌چنان در بین سایر ارزهای دیجیتالی یکه تاز است.

محبوبیت بی نظیر بیت کوین و امنیت فوق العاده‌ی آن، سرمایه گذاران وسیع جوامع مختلف و… باعث شده است تا رقابت برای دیگر ارزهای دیجیتال دشوار باشد. برای نگهداری از بیت کوین نیاز به کیف پول است و از آنجایی که بیت کوین اولین و برترین ارز دیجیتال است پس طبیعی است که بیشترین کیف پول ( والت ) را داشته باشد. رمز ارزهای دیگری مانند اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، مونرو و… نیز وجود دارند. برای اینکه بتوانید در استخراج بیت کوین با ماینر موفق شوید و بدانید بیت کوین چیست و چگونه استخراج می‌شود یا ماینر چگونه عمل می‌کند و… می‌توانید از پکیج آموزش مقدماتی تا پیشرفته استخراج بیت کوین با ماینر استفاده کنید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد استخراج بیت کوین با ماینر در ایران

در روزهایی که بسیاری از فعالان اقتصادی کشور شرایط چندان خوبی ندارند و از وضعیت حاکم بر اقتصاد گلایه های بسیار دارند، ماینرها و سرمایه گذاران بیت کوین و رمزارزها همچنان شرایط مساعدی داشته و نه تنها تحریم های اقتصادی اثر زیادی روی اقتصادشان نداشته بلکه افزایش نرخ دلار و ارز در کشور برایشان بسیار سود آور نیز بوده است.

با توجه به افزایش قیمت بیت کوین و رشد همزمان قیمت ارز در ایران و ارزان بودن قیمت برق می‌توان گفت که راه اندازی اصولی یک فارم استخراج بیت کوین می تواند بسیار سودآور باشد.

پیشنهاد ما به شمایی که در ابتدای استخراج بیت کوین با ماینر هستید و تجربه و تخصص زیادی در این زمینه ندارید با فراگیری کامل علم استخراج بیت‌ کوین ، استخراج خود را با یک یا دو دستگاه ماینر شروع کنید، سپس رفته رفته به تعداد دستگاه های خود بیافزایید. قیمت دستگاه ماینر Antminer S19 pro که قدرتمندترین ماینر حال حاضر موجود در بازار است چیزی حدود 77 میلیون تومان است که می توانید با کمک ماشین حساب‌های آنلاین محاسبه سودآوری استخراج را حساب کنید.

شما می توانید با استفاده از آموزش‌های این مجموعه به راحتی دانش کافی برای راه اندازی فارم مایینیگ داشته باشید و درآمد خوبی برای خود کسب کنید.

اگر ارزش بیت کوین را در سال 2010 بررسی کنیم می‌بینم کمتر از یک دلار ارزش داشت و هر کسی که لپ تاب یا کامپیوتر خانگی داشت می‌توانست به راحتی به استخراج بیت کوین مشغول شود. اما در سال 2020 این پول دیجیتالی به یک باره جهش چند 10 میلیارد دلاری پیدا کرد، به گونه‌ای که ارزش آن امروزه بیش از یک میلیارد تومان است. درآمد استخراج بیت کوین با ماینر و با برآورد هزینه‌های برق مصرفی می‌تواند بسیار سود آور باشد. فقط باید آموزش استخراج بیت کوین با ماینر را به خوبی بدانید تا بتوانید به سود زیادی دست پیدا کنید. لذا بهتر است با آموزش جامع استخراج بیت کوین با ماینر در این کار حرفه‌ای شوید.

صرفه استخراج بیت کوین در سال ۲۰۲۲ نیز با توجه به قیمت دستگاه‌های ماینر پیشرفته و همچنین سختی استخراج بیت کوین، دسترسی بسیاری از افراد را به این امر محدود شده است و استخراج بیت کوین را محدود کسانی می‌توانند انجام دهند، برای همین با پایین آمدن عرضه این ارز دیجیتال، قیمت آن افزایش می‌یابد.

حال اگر بخواهیم با یک حساب کتاب سر انگشتی یک در آمد هم به شما بگوییم اینطور میتوان عمل کرد:
با یک ماینر و با آموزش اصولی ماین بیت کوین شما میتوانید درآمد روزانه 40 دلار را داشته باشد که در ماه حدود 1200 دلار میشود با تمام هزینه شما این دستگاه میتواند سود 30.000.000 تومانی در ماه برای شما داشته باشد.

سرمایه لازم برای شروع استخراج بیت کوین با ماینر

برای اینکه بتوانید بیت کوین استخراج کنید باید هزینه خرید دستگاه ماینر و هزینه برق را محاسبه کنید. قیمت اغلب دستگاه‌های ماینر 70 میلیون تومان به بالا است که شما می‌توانید با توجه به سرمایه و نوع دستگاه و مدل خاص آن را خریداری کنید. هزینه مصرف برق نیز با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه گرمسیری و سردسیری بودن متفاوت است و از آنجایی که استخراج بیت کوین با ماینر به برق زیادی نیاز دارد باید بتوانید منبع انرژی آزادی تهیه کنید.

علاوه بر این برای قانونی بودن کارتان باید مجوزهای لازم را از مراکز مختلف دریافت کنید. اگر با اصول کلی روش استخراج آشنا باشید و مهارت‌های لازم را در این زمینه کسب کنید سرمایه شما با سود آن در کمتر از یک سال برمی‌گردد. به طور کلی باتوجه به هزینه خرید دستگاه و مهیا کردن برق و مکان مناسب مبلغی در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان برای این کار نیاز است که بسته به شرایط، دستگاه و مکان می‌تواند متغیر بوده و هزینه کمتری نیز طلب کند.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای استخراج بیت کوین با ماینر

از مزایای استخراج بیت کوین با ماینر می‌توان به این موارد اشاره کرد که شما در استخراج بیت کوین پاداش می‌گیرید به این صورت که به کمک یک سری معادلات ریاضی بسیار پیچیده رایانه‌های ماینر سعی در حل یک بلوک خواهند داشت. اولین کسی که با موفقیت معادله یک بلوک را حل کند، پاداش آن بلوک را که در حال حاضر ۶.۲۵ بیت‌ کوین است، دریافت می‌کند. دومین مزیت استخراج بیت کوین به دست آوردن بیت‌ کوین با قیمت پایین‌تر خواهد بود. علاوه بر این هر چه تعداد ماینرها بیشتر شود، این احتمال تبانی کمتر و کمتر می‌شود و این به امنیت شبکه کمک خواهد کرد. برای بهره‌مند شدن از مزایای استخراج بیت کوین ابتدا باید اصول استخراج را بدانید که برای این کار می‌توانید در دوره آموزش جامع استخراج بیت کوین با ماینر شرکت کنید.

چرا استخراج بیت کوین با ماینر را فرا بگیریم؟

شاید روزهای ابتدایی پیدایش بیت کوین کسی به این موضوع اهمیت نمی داد و استخراج آن تنها به نوعی سرگرمی برای بسیاری تبدیل شده بود اما امروزه بیت کوین ارزش قابل توجهی گرفته و هر بیت کوین حدودا 47 هزار دلار💲(تقریبا معادل 1 میلیارد تومان با توجه به نرخ روز ارز) می باشد و پیش بینی شده که به بیش از 50 هزار دلار و حتی بیشتر هم در آینده برسد.

با توجه به رشد سختی شبکه، در حال حاضر تنها نمی توان با استفاده از کامپیوترهای شخصی به استخراج پرداخت چرا که از این طریق نه تنها صرفه اقتصادی ندارد بلکه ممکن است به کامپیوتر شما صدمات زیادی وارد شود. از این رو می‌توان گفت که اگرقصد استخراج بیت کوین دارید، تنها باید از دستگاه‌های ماینر ایسیک (ASIC) استفاده کنید. شما می‌توانید نحوه نصب، راه‌ اندازی و استفاده از انواع ماینرها را با مجموعه آموزش استخراج بیت کوین با ماینر فرا بگیرید.

پس از گسترش دنیای ارزهای دیجیتال و رشد قیمتی بسیار خوب بیت کوین، استخراج بیت کوین در بین مردم عادی نیز رواج پیدا کرد و راهی برای کسب درآمد و ایجاد سرمایه‌ای هنگفت محسوب شد. امروزه هر بیت کوین حدود 50 هزار دلار مورد معامله قرار می‌گیرد که با توجه به نرخ ارز کشور ما این مبلغ چیزی بیش از یک میلیارد تومان است. اگر راه درست استخراج بیت کوین را بدانید می‌توانید با استخراج بیت کوین، مقداری از این ارز رمز را به دست آورید و آن را بفروشید و پول رایج کشورتان را دریافت کنید.

استخراج بیت کوین در روزهای اول با دستگاه‌های خانگی مثل لپ‌تاپ و کامپیوتر آسان و ممکن بود. اما اکنون با استخراج بیش از ۱۹ میلیون بیت کوین و افزایش تعداد کاربران، افزایش قیمت رمزارزها و افزایش سختی شبکه و… دیگر یک لپ‌تاپ ساده توانایی حل معادلات بلاک چین را ندارد. برای همین برای استخراج بیت کوین به دستگاه‌های مخصوص این کار یعنی دستگاه‌های ماینر نیاز است که استخراج این پول دیجیتالی را امکان پذیر می‌کند.

آموزش ماین کردن بیت کوین با ماینر مناسب چه افرادی است؟

خلاصه ای از محتویات آموزش استخراج بیت کوین با ماینر!

تحصیلات و مهارت لازم برای استخراج بیت کوین با ماینر

برای استخراج بیت کوین با ماینر نیازی به تحصیلات و مدرک دانشگاهی خاصی نیست. برای استخراج این ارز دیجیتال باید مهارت‌های مورد نیاز این کار را داشته باشید و همچنین وسایل و ابزار مورد نیاز و چگونگی کار با آن‌ها را بدانید. بسیاری از افراد بدون داشتن دانش فنی در این حوزه به جای استخراج ارز دیجیتال اقدام به سرمایه گذاری کرده‌اند.

مدت زمان لازم برای یادگیری استخراج بیت کوین با ماینر چقدر است؟

یادگیری استخراج بیت کوین با ماینر با استفاده از دوره آموزش حرفه‌ای استخراج بیت کوین با ماینر در کمتر از یک ماه انجام می‌شود اما چیزی که در این کار مهم است دریافت مجوز و توانایی پرداخت هزینه برق است. استخراج بیت کوین هزینه برق بسیار بالایی در پی دارد که هر کسی نمی‌تواند از پس این مخارج برآید.

وسایل مورد نیاز برای شروع استخراج بیت کوین با ماینر

ابزارهاي استخراج بيت کوين نياز دو نوع هستند که یکی سخت افزاری و دیگری نرم افزاری است. برای قسمت سخت افزاری به سیستم‌های آسیک یا سیستم‌های اسخراج بیت کوین یا دستگاه‌های ماینر نیاز دارید. این ابزارها در حال حاضر با قیمت 70 میلیون تومان و بیشتر به فروش می‌رسند که بسیاری از مراکز و شرکت‌های معتبر این دستگاه را نیز اجاره می‌دهند. البته بهتر است برای اینکه سود بیشتری از این راه کسب کنید این دستگاه‌ها را خریداری کنید.

دومین وسیله برای استخراج بیت کوین با ماینر داشتن منبع انرژی قوی است. برق مصرفي دستگاه‌هاي استخراج بسيار زياد است. برای همین اگر به طور غیر قانونی شروع به استخراج کنید شرکت برق به سرعت متوجه این کار می‌شود برای همین به منبع انرژی قوی و قانونی برای این کار نیاز دارید.

اينترنت شما بايد پر سرعت و پايدار باشد. در حال حاضر در کشور ما چنین اینترنتی وجو ندارد. اگر بتوانید یک منبع اینترنتی پر سرعت و پایدار داشته باشید استخراج ارز دیجیتال شما نیز پایدار و دائمی خواهد بود.

یکی دیگر از ابزارهایی که برای استخراج ارز دیجیتال به آن نیاز دارید کیف پول دیجیتال است. این کیف پول برای انتقال درآمدهاي ديجيتالي شما لازم است. کیف پول‌های ارز دیجیتال می‌توانند به صورت فیزیکی یا همان کاغذی باشند یا به صورت دیجیتالی که این بستگی به شما دارد که از کدام نوع کیف پول استفاده کنید.

تهیه یک مکان با دمای مناسب، مکانی عاری از هر گونه گرد غبار، رطوبت زیاد، گرما و… برای راه اندازی این کار لازم است. این دستگاه‌ها به دلیل صدایی که تولید می‌کنند باید در جایی باشند که صدای آن‌ها دیگران را اذیت نکند. 

پس از یادگیری میان کردن بیت کوین چه اتفاقی می افتد ؟

در مجموعه آموزش استخراج بیت‌کوین با ماینر در ابتدا با مقدمات تکنولوژی بلاک‌ چین، بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها، استخراج آن‌ها و… آشنا می‌شوید. علاوه بر این شما با انواع کیف پول رمزگذاری شده آشنا شده و نحوه استفاده از انواع کیف پول کاغذی، کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری را فرا خواهید گرفت.

در قسمت آموزش کیف پول‌ها شما با نحوه راه اندازی کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس، لجر نانو اس، کیپ کی، کول والت، الپیال و همچنین نحوه راه اندازی انواع کیف پول نرم افزاری برای وب و اندروید مانند (Jaxx، Coinomi، Core Wallet، Electrum، Atomic) آشنا خواهید شد. همچنین در این قسمت نحوه حفظ امنیت کیف پول، ریکاوری کیف پول، انتقال رمزارزها بین کیف پول‌های مختلف نیز آموزش داده شده است.

در مجموعه آموزش استخراج بیت کوین با ماینر شما پس از اینکه با اصول اولیه و مقدمات بیت کوین و استخراج آن آشنا شدید، می توانید با آموزش‌های بخش پایانی مجموعه آموزش استخراج بیت کوین با ماینر نحوه نصب، راه اندازی و استفاده از انواع دستگاه های ماینر (ASIC) به استخراج بیت‌کوین بپردازید. در این قسمت از مجموعه شما نحوه راه اندازی انواع دستگاه‌های ماینر و همچنین اتصال به استخرهای ماینینگ که مهم‌ترین بخش در استخراج بیت کوین است را فرا خواهید گرفت.

پس از یادگیری استخراج بیت کوین و دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانید با خرید تجهیزات لازم و براورد هزینه‌های برق بیت کوین استخراج کنید و در معاملات جهانی به خرید و فروش بیت کوین بپردازید و کسب درآمد کنید. دوره آموزش استخراج بیت کوین با ماینر می‌تواند شما را در این راه کمک کند و شما را با صفر تا صد کار و اصول اساسی استخراج بیت کوین اشنا می‌کند.

بازار کار استخراج بیت کوین با ماینر در ایران

در روزهای اولیه که بیت ‌کوین صرفا به اندازه چند دلار و چند سنت ارزش داشت اکثر حجم استخراج بیت ‌کوین در خانه و با رایانه انجام می‌شد. اما در شرایط فعلی و با بالا رفتن ارزش بیت کوین و عدم تاثیر پذیری از تحریم‌ها بالا و پایین شدن دلار و ارز می‌توان گفت بهترین شرایط را برای استخراج دارد. همچننی به دلیل کم بودن هزینه برق در کشور ایران و همچنین افزایش قیمت بیت کوین و رشد همزمان قیمت ارز در ایران می‌توان به پر سود بودن استخراج این رمز ارز توجه کرد.

البته در ایران استخراج بیت کوین با روش‌های غیراصولی، غیر قانونی است و پیگرد قانونی دارد. اگر قصد دارید به استخراج بیت کوین با ماینر مشغول شوید باید مجوزهایی از جانب وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کنید. همچنین برای استخراج بیت کوین باید از وزارت نیرو، برق مخصوص ماینینگ با تعرفه صادراتی تهیه کنید، در غیر این صورت استخراج بیت کوین غیرقانونی خواهد بود. اگر در این حرفه مهارت کافی نداشته باشید به راحتی در چنگال کلاه ‌برداران خواهید افتاد. برای جلوگیری از این کار بهتر است ابتدا آموزش‌های لازم را فرا بگیرید و با اصول این کار آشنا شوید برای این کار می‌توانید از پکیج حرفه‌ای آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین با ماینر استفاده کنید.

درآمد استخراج بیت کوین با ماینر در جهان

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روزهای قبل ۰.۴۵ درصد بیشتر شده است. بعد از کشور چین، در آمریکا بیشترین استخراج بیت کوین انجام می‌شود. از این رو آمریکا مقصد بسیار مناسبی برای ماینرهای بیت کوین است. برای مثال ایالت‌هایی همچون تگزاس پایین‌ترین هزینه انرژی در جهان را ارائه می‌دهند برای همین بهترین مکان برای استخراج بیت کوین با ماینرها هستند.

علاوه بر این آمریکا بیشترین منابع انرژی تجدید پذیر را دارد برای همین برق به راحتی در دسترس ماینرها برای استحراج بیت کوین است. در آمریکا در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۳۱,۶۰۰ دلار معامله می‌شود که این رقم ثابت نیست و ممکن است در چند ثانیه و یا چند دقیقه افزایش چشمگیری داشته باشد. استفاده از پکیج آموزش گام به گام استخراج بیت کوین با ماینر یک راه درست برای برداشتن گام‌های بزرگ در مسیر درآمدهای بزرگ خواهد بود. این مجموعه آموزشی به شما کمک می‌کند با اصول این حرفه آشنا شوید و با کلیه اصطلاحات و مسیرهایی که برای کسب بیت کوین لازم دارید آشنا شوید.

مقدمه ای بر تکنولوژی بلاک چین، بیت کوین و رمزارزها

6 ساعت

انواع کیف پول و نحوه استفاده از آن

4 ساعت

بررسی و راه اندازی دستگاه های ماینر

5 ساعت

در حقیقت جوهره وجودی بیت کوین و علت این که امید زیادی به آینده آن وجود دارد، مسئله غیرمتمرکزبودن آن است؛ شبکه بیت کوین برای فعالیت به مردم و کاربرانش وابسته است، نه هیچ شخص یا نهاد خاص دیگری.
در ابتدا استخراج بیت کوین با هر کامپیوتر با استفاده از CPU و کارت گرافیک آن و حتی گوشی‌ امکان‌پذیر بود اما رفته رفته و با توجه به افزایش سختی شبکه بیت کوین دیگر این امر ممکن پذیر نیست؛ زیرا کار استخراج بیت کوین به پردازنده‌های قوی نیاز دارد که فقط می توانید با استفاده از ماینرهای مخصوص اینکار را انجام دهید.
دستگاه استخراج را فقط بر اساس قیمت یا قدرت آن تهیه نکنید. بهترین دستگاه ASIC، کارآمدترین آن است. در حقیقت پربازده‌ترین دستگاه‌ استخراج دستگاهی است که قدرت هش بیشتر و مصرف برق کمتری دارد و به‌طور کلی زمان بازگشت سرمایه آن سریع‌تر است.
مانند هر کار صنعتی دیگری، در کار استخراج بیت کوین هم نیاز است شرایط و تجهیزات لازم فراهم شود. نوع و تعداد تجهیزات ماینینگ نسبت به بزرگی یا کوچکی فعالیت می‌تواند متفاوت باشد. مثلاً بدیهی است که تجهیزات لازم برای یک فارم (مزرعه) بزرگ با تجهیزات لازم برای یک فارم کوچک، متفاوت است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 34 نظر ثبت شده است

17 دیدگاه برای دوره آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین با ماینر|ماین کردن بیت کوین|

  1. ss98

    بیت کوین چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یک پول دیجیتال است که در بستر تکنولوژی بلاک چین برنامه نویسی شده و می توان با آن هر چیزی که می خواهید را بخرید.
      سپاس از همراهی شما

  2. salim.ahadi

    استخراج بیت کوین قانونیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قانون استخراج بیت کوین در هر کشوری متفاوت است اما در ایران برای استخراج باید مجوز های لازم را داشته باشید. کسانی که به عنوان ماینینگ در حوزۀ استخراج این ارز دیجیتال مشغول به فعالیت هستند حتما باید مجوز لازم در این خصوص را داشته باشند. اگر این کار را بدون مجوز و در مصارف خانگی انجام دهید جرم محسوب می شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. دیبا شمس

    چقدر طول میکشه تا یک بیت کوین استخراج بشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      معیارهای مختلفی روی زمان استخراج بیت کوین موثر است به عنوان مثال سخت افزاری که با آن استخراج می کنید، روش استخراج و سختی شبکه و…
      سپاس از همراهی شما

  4. karimi90

    برای استخراج بیت کوین به چه ابزاری نیازمندیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای استخراج به دستگاه استخراج مخصوص یا همان ای‌سیک، کیف پول بیت کوین، اینترنت ثابت، برق، کابل‌ و تجهیزات برقی مناسب، تجهیزات تهویه و فن نیازمندید.
      سپاس از همراهی شما

  5. amin

    وظیفه ماینرها در استخراج بیت کوین چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ماینرها امنیت تراکنش در این سیستم را برعهده دارند. آنها دستگاه ها و شبکه های خود را در دسترس سیستم می گذارند و شبکه بیت کوین در ازای حفظ امنیت آن، پاداشی را برای آنها در نظر می‌گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  6. hakime.77

    آیا میشه با گوشی هم کار کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در ابتدا استخراج بیت کوین با هر کامپیوتر با استفاده از سی پی یو و کارت گرافیک آن و حتی گوشی‌ امکان‌پذیر بود اما رفته رفته و با توجه به افزایش سختی شبکه بیت کوین، دیگر این امر ممکن نیست.
      سپاس از همراهی شما

  7. zamini9

    به جز بیت کوین دیگه چه رمز ارزهایی وجود داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اکنون تعداد بسیاری رمزارز به غیر از بیت کوین وجود دارد که اصطلاحاً به آن‌ها آلت کوین گفته می‌شود. رمزارز هایی مانند اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، مونرو و… از جمله آن‌ها می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. sadrabehi87

    ماشین حساب استخراج بیت کوین چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای محاسبه سود خالص ماهانه، ابتدا باید درآمد اصلی خود به بیت کوین را محاسبه کرده و سپس آن را به ریال تبدیل کنید. بعد نرخ برق مصرفی را حساب کنید و آن را از درآمد اصلی خود کم کنید.
      این کار را باید تقریباً هر ماه انجام دهید تا بتوانید زود جلوی ضرر کردن را بگیرید. هرگاه سود خالص ماهانه شما منفی شد، یعنی کار استخراج دیگر به صرفه نیست و باید در روش خود تجدیدنظر کنید. برای این محاسبه یک ابزار مناسب وجود دارد که کار شما را بسیار آسان می‌کند. ماشین حساب استخراج بیت کوین با در نظر گرفتن همۀ این عوامل، سود خالص ماهانه شما را محاسبه می‌کند.
      سپاس از همراهی شما

  9. taha

    پس از استخراج آخرین بیت کوین چه اتفاقی می‌افتد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پاداش بلاک، تنها پاداشی نیست که استخراج کننده‌ها دریافت می‌کنند. شبکه بیت کوین برای تایید تراکنش‌ها به ماینرها نیاز دارد. هر بار که یک تراکنش انجام می‌شود، مبلغی از ارز انتقال داده شده به عنوان کارمزد شبکه کسر می‌شود. این کارمزد بین ماینرها به عنوان پاداش تایید تراکنش پرداخت می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. danialmardani

    استخر استخراج بیت کوین چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسیاری از استخراج‌کننده‌ها تصمیم می‌گیرند که به استخرهای ماینینگ بپیوندند. استخر استخراج یک شبکه است که در آن ماینرهای مختلف قدرت هش دستگاه های خود را به اشتراک می‌گذارند. با این کار احتمال استخراج یک بلاک از بلاکچین بیت کوین افزایش می‌یابد. وقتی یک بلاک استخراج شد، استخر درصدی از پاداش بلاک را به عنوان کارمزد استخر برمی‌دارد و بقیه پاداش را بین اعضا نسبت به قدرت هشی که در اختیار استخر گذاشته اند، تقسیم می کند.
      سپاس از همراهی شما

  11. shokooh

    روزانه چند بیت کوین استخراج می‌شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به طور متوسط هر روز حدود ۱۴۴ بلاک استخراج می‌شود. بعد از هاوینگ ۲۰۲۰، پاداش هر بلاک به ۶.۲۵ بیت کوین رسید. بنابراین طبق محاسبه زیر، ۹۰۰ بیت کوین در روز استخراج می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  12. mohtarami

    آیا خرید دستگاه ماینینگ بیت کوین به‌صرفه است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پاسخ به این سوال کاملاً بستگی به شرایط و سرمایه شما دارد. بهتر است بدانید که عمر مفید بهترین دستگاه‌های استخراج حدود ۳ سال است. پس بهتر است دستگاهی خریداری کنید که آن‌قدر توان پردازش داشته باشد که بتواند در کمتر از این مدت به سوددهی برسید. خرید دستگاه‌های قدیمی و کم قدرت، ممکن است وقت و سرمایه شما را هدر بدهد.
      سپاس از همراهی شما

  13. saeedsrani

    بهترین ماینر بیت کوین کدام است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سریع‌ترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین اسیک‌ها هستند. دستگاه‌هایی که چندین تراشه پردازنده قوی دارند که می‌توانند در یک ثانیه، تا چند تراهش پردازش انجام دهند.
      سپاس از همراهی شما

  14. kami

    دستگاه استخراج یا ماینر چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دستگاه ماینر، یک مجموعه پردازنده قوی است که می‌تواند در ثانیه بین چند مگابایت تا چند ترابایت داده را پردازش کند. ماینر به سخت‌افزارهایی گفته می‌شود که منحصراً برای استخراج ارز دیجیتال، مثل بیت کوین، طراحی و تولید شده‌اند. هر ماینر، از الگوریتم استخراج خاصی پیروی می‌کند که آن را برای استخراج یک یا چند نوع رمزارز مناسب می‌سازد.
      سپاس از همراهی شما

  15. maski11

    الگوریتم اثبات کار چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اثبات کار، الگوریتم اصلی اجماع در بلاکچین بیت کوین است. گواهی اثبات کار نشان می‌دهد که یک ماینر موفق شده یک معادله در بلاکچین بیت کوین را حل کند. با این گواهی ماینر می‌تواند پاداش بلاکی که استخراج کرده را دریافت و آن بلاک را به بلاکچین اضافه کند.
      سپاس از همراهی شما

  16. navid.mansoori

    استخراج هر بیت کوین چقدر زمان میبرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      معیارهای مختلفی روی زمان استخراج بیت کوین تاثیر می‌گذارند:
      سخت‌افزاری که با آن استخراج می‌کنید، روش استخراج (به تنهایی استخراج می‌کنید یا در یک استخر استخراج عضو شده‌اید)، سختی شبکه و… نمونه‌هایی از این معیارها هستند.
      سپاس از همراهی شما

  17. faramarz

    استخراج هر بیت کوین چقدر هزینه می‌برد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه دستگاه ماینر تقریباً همه‌جا ثابت است؛ اما تعرفه مصرف برق می‌تواند میزان هزینه استخراج یک بیت کوین را تعیین کند. قیمت برق در ایران در فصول سال و مناطق مختلف، متفاوت است. این تفاوت قیمت در بین کشورها خودش را بیشتر نشان می‌دهد. بهترین کشورها برای استخراج بیت کوین کشورهایی هستند که نرخ برق در آن‌ها ارزان‌تر باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3261

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz