آموزش عکاسی + مدرک معتبر و بین المللی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش عکاسی - 118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

498,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/01/06

حجم آموزش: 24.64 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/06

زمان آموزش: 34ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/01/06

حجم آموزش: 24.64 گیگابایت

زمان آموزش: 34ساعت

همانطور که هر هنر و فنی اصولی دارد؛ عکاسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. پشت هر عکس زیبایی، فردی ایستاده است که تمامی قواعد و اصول عکاسی را می‌داند. دوره‌ی آموزش عکاسی 118فایل تمامی این اصول را به شما آموزش خواهد داد. این دوره شامل 34 ساعت ویدئوی آموزشی است. تمامی افراد می‌توانند در این دوره شرکت کنند و هیچ پیش نیازی برای ثبت نام در این دوره وجود ندارد. دوره‌ی آموزش عکاسی دارای بخش‌های مختلف آموزشی است. بخش های مختلف این حرفه توسط عکاسان و مدرسان مجرب آموزش داده می‌شود. نورپردازی، ترکیب بندی، قانون یک سوم، تقارن و… از اصول عکاسی حرفه ای می باشند که دانش آن ها برای هر عکاس حرفه ای لازم است. در بخش اول این حرفه با دوربین عکاسی، ساختمان دوربین، نحوه کار دوربین های حرفه ای، تنظیمات دوربین، سنسورها، ابزارهای جانبی عکاسی، مفاهیم پیرامون لنز های دوربین و مقایسه لنز های مختلف آشنا می‌شوید. در بخش‌های بعدی با مفاهیم اصولی عکاسی آشنا خواهید شد. همچنین در بخش عکاسی پرتره به انواع دوربین و تنظیم کردن اولیه دوربین اشاره می شود به گونه‌ای که موضوعاتی از جمله بهترین دوربین و لنز برای مبتدیان، دوربین مناسب برای عکاسی، تنظیمات اولیه آن و تنظیمات کاربردی برای از بین بردن حالت خودکار آموزش داده می‌شود. همچنین بازار کار و درآمد عکاسی را بررسی کرده‌ایم.

 عکاسی زمینه‌های مختلفی دارد از عکاسی چهره گرفته تا عکاسی طبیعت، عکاسی ورزشی، عکاسی هنری و غیره. شخص عکاس برای اینکه بتواند درآمد بیشتری داشته باشد باید تمام این ترفندها را بشناسید. این ترفندها در کلاس‌های آموزشی مختلفی یاد داده می‌شوند و یا پکیج‌های آموزشی مختلفی برای این کار وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، در این بین پکیج آموزش عکاسی بهترین پکیج برای یادگیری این حرفه است.

در بخش اول این حرفه با دوربین عکاسی، ساختمان دوربین، نحوه کار دوربین های حرفه ای، تنظیمات دوربین، سنسورها، ابزارهای جانبی عکاسی، مفاهیم پیرامون لنز های دوربین و مقایسه لنز های مختلف آشنا شده و کار با حالت تنظیمات دستی دوربین عکاسی را فرا خواهید گرفت. در بخش های بعدی این مجموعه آموزشی شما با مفاهیم اساسی عکاسی حرفه ای مانند نوردهی که خود در بخش های مختلفی به تعریف مفاهیم و آموزش تکنیک هایی مانند مثلث نوردهی، سرعت شاتر، ISO، دیافراگم، هیستوگرام و نورسنجی میپردازد.

در این مجموعه آموزشی شما با تکنیک های نورپردازی که شامل بررسی جنبه های مختلف تابش نور و نورپردازی در عکاسی، ضریب برش که شامل استفاده از سنسور فول فریم و مقایسه سنسور های فول فریم و کراپ می باشد و فوکوس که شامل قوانین فوکوس، حالت های فوکوس دوربین، تکنیک های آن، محل درست فوکوس کردن، آشنایی با عمق میدان و تکنیک پنینگ و انواع ترکیب بندی نیز آشنا شده که با فراگیری کامل این علوم می توانید از این تکنیک ها در عکاسی استفاده نمایید.

مکان عکاسی و ژست‌ های عکاسی را، در ادامه این آموزش فرا خواهید گرفت. به نحوه ای که قادر خواهید بود در هر مکانی بهترین فضا را برای عکاسی انتخاب کنید. ژست عکاسی برای مردان، زنان و کودکان و همچنین عکاسی دو نفره، فضاباز و با آیینه، ایده‌ های خلاقانه‌ای را برای عکس برداری حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

مزایای یادگیری عکاسی

1. عکاسی مزایای بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن ثبت خاطرات تلخ و شیرین زندگی است.

2. باعث افزایش خلاقیت و عملکرد بهتر مغز می‌شود.

3. می‌تواند دیدگاهی نو و مثبت برای شما ایجاد کند.

4. عکاسی می‌تواند منبع درآمد خوبی برای دوستداران این حرفه باشد.

5. قابلیت پیشرفت و ارتقاء شغلی در آن نامحدود است.

6. محدودیت به سنی ندارد.

چرا عکاسی را فرا بگیریم؟

امروزه دنیای عکاسی بسیار گسترده و بزرگ شده به طوری که تقریبا در هر خانواده‌ای یک عکاس وجود دارد. اما اگر شما بخواهید به‌ طور حرفه‌ای به عکاسی پرداخته و‌ نگاهی تجاری به این‌ هنر داشته‌ باشید نیازمند تجربه، خلاقیت و دانش‌ عکاسی خواهید‌ بود. نمونه عکاسانی که بدون خلاقیت و بدون دانش و علوم پایه ای به عنوان عکاس به فعالیت مشغول شدند را می توانید در صفحات مجازی مختلف مانند اینستاگرام ببینید که کارهایی شبیه به هم و نه چندان جذاب را به اشتراک می گذارند. در عکاسی سعی کنید همه چیز را طبق اصول و قواعد علمی آن یاد بگیرید. در یادگیری عکاسی و حرفه ای شدن هیچ وقت عجله نکنید.

بسیاری از موقعیت هایی که مردم با تلفن های هوشمند خود از آنها عکس می گیرند به طور مثال بزرگ شدن فرزندان، رویدادهای سرگرم کننده، سفر ها، کنسرت ها، تعطیلات و.. که فقط یک بار اتفاق می افتد. طبیعتا نمی توانید جشن تولد فرزندتان را سه بار تکرار کنید یا با نامزد خود دوباره به سفر برگردید. عکس هایی که اکنون می گیرید عکس های ثبت شده ی شما خواهد بود. آنها همان چیزی هستند که می توانید در شش ماه، یک سال یا ده سال بعد به آنها نگاه کنید.

این آموزش با ارائه تمامی دانش و اصول عکاسی حرفه‌ای به شما در مسیر پیشرفت و مجرب شدن در عکاسی کمک می‌کند و شما با فراگیری این مجموعه آموزشی مسیر مشخصی از عکاسی برایتان روشن می شود.

جذابیت عکس پرتره به قدری است که نه تنها عکاسان حرفه‌ای و با تجربه بلکه افراد عادی و بدون دانش عکاسی نیز مجذوب آن می‌شوند. در جمع‌های خانوادگی و مهمانی‌ها بازار عکس پرتره داغ است. بدیهی است برای آن می‌توان از آموزش جامع عکاسی پرتره استفاده کرد. پرتره همانند دیگر شاخه‌های عکاسی نیازمند آموزش و فراگیری تکنیک‌های ویژه عکاسی است که برای یادگیری گرفتن تصاویر با کیفیت نیازمند رعایت اصول پایه‌ای است که هر هنرمند عکاسی باید آن را بداند. به طور کلی از دلایل یادگیری این حرفه می‌توان به این نکته اشاره کرد که عکاسی پرتره به دلایل زیادی می‌تواند اهمیت داشته باشد و این مورد ممکن است بسته به شرایط و از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. یک عکس پرتره ممکن است برای حفظ شخصیت و هویت تاریخی یک سوژه، برند سازی شخصی یا حتی صرفا برای لذت بردن شخصی حائز اهمیت باشد. با یادگیری این حرفه می‌توانید کسب درآمد کنید و همچنین این حرفه را به دیگران آموزش دهید.

آموزش عکاسی مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش اصول عکاسی!

خلاصه‌ای از محتویات آموزش عکاسی پرتره!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری عکاسی

برای عکاسی هم می توان به صورت تجربی و با گذراندن دوره‌های آموزشی آزاد کار کرد و هم می توان تحصیلات دانشگاهی کسب کرد. رشته عکاسی از جمله رشته‌های پرطرفدار رشته هنر به حساب می‌آید. برخی از دانش آموزان که از همان ابتدای انتخاب رشته هدف تحصیل در رشته‌های هنر را دارند وارد هنرستان می‌شوند و به صورت تخصصی در آن رشته تحصیل می‌کنند. ورود به رشته‌های هنر برای همه داوطلبان کنکور بلامانع است. البته برخی از دانش آموزان گروه ریاضی، تجربی و انسانی بر حسب علاقه یا عوامل شخصی دیگر در کنکور هنر شرکت می کنند.

این رشته به چند دسته عکاسی چهره، عکاسی تبلیغات، عکاسی طبیعت، عکاسی سیاسی، عکاسی خبری و… تقسیم می‌شود که می‌توانید متناسب با علاقه‌ خود یکی از این رشته‌ها را انتخاب و در آن تحصیل کنید و مهارت‌های تخصصی آن را یاد بگیرید.

البته نکته مثبتی که وجود دارد این است که عکاسی کردن صرفا به تحصیل در این رشته نیاز ندارد بلکه هر شخصی می‌تواند بدون داشتن تحصیلات و تنها با تهیه دوربین و یادگیری این کار به صورت تجربی و از طریق آموزش‌های مختلف وارد این حوزه شده و کسب درآمد کند.

مدت زمان لازم برای یادگیری عکاسی چقدر است؟

برای یادگیری عکاسی اول باید بدانید علاقه و پشتکار این هنر را دارید یا خیر؟ علاوه بر این باید بتوانید  از روش درست و اصولی این حرفه را یاد بگیرید و بعد در این صورت می‌توان زمان تقریبی را براورد کرد. اما اگر برای یادگیری عکاسی از آموزش مقدماتی تا پیشرفته عکاسی استفاده می‌کنید می‌توانیم بگوئیم در کمتر از دو ماه به بهترین عکاس تبدیل خواهید شد.

وسایل مورد نیاز برای شروع عکاسی

1. دوربین: مهم‌ترین و جدایی ناپذیرترین تجهیزات و ابزارهای لازم برای حرفه عکاسی داشتن دوربین با کیفیت مناسب است.

2. لنزهای پرایم و زوم: برای دید دقیق و بالا رفتن کیفیت عکس به این وسایل نیاز دارید.

3. فلاش یا اسپیدلایت: برای عکاسی از فاصله نزدیک برای نوردهی خوب استفاده می‌شوند. دوربین‌هایی با فلاش اکسترنال می‌تواند برای افراد مبتدی مناسب باشد.

4. Tripod یا سه پایه: سه پایه‌ی خوب به عکاس این امکان را می‌دهد که از تکنیک‌های خاص مثل HDR، panoramas یا دید وسیع، و ultra long exposure یا تنظیم نور از فاصله‌های مختلف تسلط داشته باشد و عکس با کیفیت خوبی ثبت کند.

5. فیلترها: فیلترهای optical یا بصری که باید به طور دقیق روی لنز قرار بگیرند. فیلترهای پلاریزه و دایره‌ای شکل و دارای چگالی خنثی برای افراد مبتدی مناسب است.

6. کیف دوربین: برای اینکه ابزار عکاسی خود را به طور ایمن حمل کنید و همه‌ی تجهیزات دوربین را یکجا داشته باشید بهتر است کیف دوربین را تهیه کنید.

از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی می‌توان به داشتن باطری‌های اضافی، کارت حافظه، برنامه‌های ویرایش عکس، کتاب‌ها و پکیج‌های اموزشی عکاسی و.. اشاره کرد.

سرمایه لازم برای شروع عکاسی

مهم‌ترین سرمایه لازم برای ورود به حرفه عکاسی داشتن مهارت و دانستن اصول عکاسی است که این هنر را با داشتن پکیج آموزش گام به گام عکاسی می‌توانید به دست آورید و با نکات و ویژگی‌های این هنر زیبا آشنا شوید و بعد از آن برای خرید ابزارهای عکاسی به حدود ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارید. البته این مبلغ به عوامل متخلفی بستگی دارد و می‌تواند کمتر نیز باشد. همچنین به مجوز کار، بیمه، وب‌سایت و نرم‌افزارهای حسابداری نیاز خواهید داشت. برای اینکه بتوانید در این راه به درآمد خوبی برسید باید ثابت قدم باشید و دنبال فراگیری آموزش‌ها و مهارت‌های زیاد در این زمینه تا بتوانید به یک عکاس خارق العاده تبدیل شوید تا بتوانید سود کنید.

اگر بخواهید عکاسی را به صورت تخصصی یاد بگیرید باید در رشته خاص این حرفه تحصیل کنید یا به صورت آزاد در کلاس‌های آموزش عکاسی شرکت کنید که این هم یک هزینه یا شهریه متفاوتی خواهد داشت که مبلغ متفاوتی خواهد بود. همچنین اگر بخواهید آتلیه عکاسی داشته باشید باید مکانی نیز برای این کار اختصاص دهید که در صورت اجاره یا رهن به سرمایه جداگانه‌ای برای این کار نیاز خواهید داشت.

در پایان آموزش عکاسی چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان این مجموعه آموزشی شما ضمن آشنایی با ساختمان دوربین عکاسی، نحوه کار با دوربین حرفه ای عکاسی، تنظیمات حرفه ای دوربین عکاسی، آشنایی با سنسورهای برخی از دوربین های حرفه ای موجود در بازار، آشنایی با لنز های مختلف و ابزارها و تجهیزات جانبی یک عکاس حرفه ای، دانش و تکنیک های پایه برای ورود به دنیای حرفه ای عکاسی را هم فراخواهید گرفت.

در مجموعه آموزشی عکاسی با موضوعاتی از قبیل نوردهی، فوکوس، نورپردازی و ترکیب بندی نیز آشنا خواهید شد. در این مجموعه به مباحثی از قبیل مثلث نوردهی، سرعت شاتر، ISO، دیافراگرم، هیستوگرام، نورسنجی، فاصله کانونی، دامنه داینامیک و غیره پرداخته می شود.

در‌ بخش آموزش تکنیک فوکوس با قوانین فوکوس، حالت‌های فوکوس دوربین، عمق‌ میدان و تکنیک پنینگ آشنا خواهید‌ شد. در این مجموعه به موضوعاتی از قبیل قواعد ترکیب بندی، تغییر پرسپکتیو، خطوط در ترکیب بندی، شکل در ترکیب بندی، ترکیب بندی بافت و رنگ پرداخته شده است. که شما با مشاهده این مجموعه آموزشی، تمامی تکنیک‌ها و دانش لازم برای ورود به دنیای حرفه‌ای عکاسی را فرا خواهید گرفت.

بعد از یادگیری عکاسی پرتره شما می‌توانید به ثبت تصاویر و خاطرات خود و اعضای خانوادتان بپردازید. همچنین می‌توانید به صورت حرفه‌ای عکاسی پرتره را یادبگیرید و از این طریق کسب درآمد کنید و یا کارآفرینی کنید و به دیگران نیز آموزش دهید و یا حتی آتلیه مخصوص عکاسی خود را راه اندازی کنید و با جذب مشتری از این طریق درآمدزایی نمایید. اگر قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید عکاسی پرتره بهترین راه برای مهاجرت است شما با یادگیری حرفه‌ای عکاسی پرتره و داشتن دیگر شرایط مهاجرت، به کشورهای خارجی به راحتی می‌توانید مهاجرت کرده و از این طریق کسب درآمد کنید.

بازار کار عکاسی در ایران

در گذشته به عکاسی تنها به عنوان یک سرگرمی برای ثبت لحظات خاص و ماندگار نگاه می شد. اما امروزه عکاسی به عنوان یک شغل و کسب و کار حرفه ای محسوب می شود. مخصوصا در حوزه صنعتی یا همان عکاسی تبلیغاتی که یک کسب و کار پردرآمد در ایران و خارج از کشور به شمار می رود. در این حرفه علاقمندان می توانند در زمینه های مختلف از قبیل عکاس خبری، چهره (پرتره)، طبیعت و .. به اشتغال بپردازند.

بیشترین سود عکاسی مربوط به کسانی که در شرکت ها و سازمان های خبری و تبلیغاتی مشغول به کار هستند و یا دارای آتلیه خصوصی می باشند. اما نکته ای که بسیار قابل تامل می باشد این است که عکاسان خارج از کشور شرایط مناسب تری نسبت به عکاسان داخلی دارند. در کشورهای اروپایی و آمریکا عکاسان از درآمد نسبتا بالایی برخور دارند. به طور مثال درآمد سالانه یک عکاس نیمه حرفه ای در انگلستان بین 18 تا 26 هزار دلار  بوده است. این میزان به نسبت مهارت و خلاقیت عکاس رو به افزایش است. عکاسانی که در بخش های خصوصی استخدام هستند، با توجه به تجربه و توافق انجام شده با کارفرما، حقوق و درآمدهای متفاوتی دارند.

یک عکاس می‌توانید در عروسی‌ها، صنعت مد، مسابقات ورزشی و همچنین شاخه تبلیغات و عکاس محصول فعالیت کنید. مراسم عروسی در تمام طول سال برگزار می‌شود، صنعت مد در هر فصلی ادامه می‌یابد، رویدادهای ورزشی در طول سال برگزار می‌شوند و بسیاری از محصولات در تمام سال به بازار عرضه می‌شوند. بعضی از عکاسان فریلنسر می‌توانند بین 20000 تا 30000 پوند در سال درآمد داشته باشند. پس یادگیری اینکه به یک عکاس تبدیل شوید، می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد. راه‌های زیادی وجود دارد که به عنوان یک عکاس کسب درآمد کنید، از عکاسی صنعتی گرفته تا فروش عکس هایتان. به طورکلی بازار کار این حرفه بسیار داغ است و کسانی که وارد این حرفه می‌شوند باید راه تبلیغ و درآمدزایی را پیدا کنند.

درآمد عکاسی در ایران

درآمد شغل عکاسی به عوامل مختلفی بستگی دارد و اعداد و ارقام‌ متفاوتی از عکاسان مختلف در حوزه‌های گوناگون شنیده می‌شود. اگر مهارت و توانایی کافی در عکاسی داشته باشید و اصول عکاسی را به خوبی بدانید مطمئن باشید می‌توانید درآمد خوبی از این راه به دست آورید. عکاسانی که در شرکت‌های خصوصی مشغول به کار می‌شوند با توجه به توافقی که بین کارفرما و خود انجام می‌دهند می‌توانند مبلغی بین ۵ الی ۱۵ میلون تومان در ماه دریافت کنند. همچنین عکاسانی هستند که در شهرهای کوچک و شرکت‌های کوچک مشغول به کار هستند و درآمدی بین 2 الی 5 میلون تومان در ماه دارند.

البته این ارقام را می‌توان با ابتکار عمل و قرارداد با ارگان‌ها، فروشگاه‌ها و… به رقم قابل توجهی افزایش داد. برای مثال اگر با تعدادی شرکت و فروشگاه و تولیدی قرارداد ببندید و همزمان در مجالس و آتلیه و طبیعت نیز عکاسی کنید می‌توانید درآمد خود را به مبلغی بالغ بر ۲۰میلیون تومان در ماه افزایش دهید.

درآمد عکاسی در جهان

این رشته پر طرفدار می تواند آینده شغلی خوبی را در کانادا داشته باشد.  وضعیت اشتغال عکاس‌ها در استان‌های مانیتوبا Manitoba، نیوفاندلند و لابرادور New Foundland & Labrador، انتاریو Ontario و کبک Quebec  در این کشور خوب است. اما متوسط درآمدهای یک عکاس بسته به نوع تجربه، مهارت و حیطه کاری در آمریکا در هر ساعت بین ۱۴ الی ۴۰ دلار و سالانه بین ۴۰.۰۰۰ الی ۸۰.۰۰۰ دلار خواهد بود.

متوسط درآمد یک عکاس در کشور استرالیا بسته به میزان مهارت و توانایی‌های او بین ۳۷هزار دلار الی ۸۸ هزار دلار است. در کشور انگلیس متوسط درآمد سالانه یک عکاس تازه‌کار و در حد دستیار بین ۲۰.۰۰۰ الی ۴۰.۰۰۰ دلار و برای افراد حرفه‌ای و تمام‌ وقت بین ۳۹.۵۰۰ الی ۷۹.۰۰۰ دلار خواهد بود. برای اینکه بتوانید به این کشورها مهاجرت کنید و منبع درامد خوبی داشته باشید ابتدا باید مهارت و توانایی لازم را داشته باشید به این منظور می‌توانید از پکیج بسیار کامل آموزش صفر تا صد عکاسی استفاده کنید.

آشنایی با لنز و دوربین

1 ساعت

حالت دستی دوربین و فوکوس

2 ساعت

نوردهی و نورپردازی

5 ساعت

وایت بالانس و ضریب برش و ترکیب بندی

3 ساعت

انواع دوربین، تنظیم کردن اولیه دوربین، لنز و تجهیزات

2 ساعت

ترکیب بندی، نورسنجی، فرمت عکس و فوکوس

3 ساعت

قانون مربع معکوس، مکان عکاسی و عکاسی فضای باز

3 ساعت

ژست عکاسی، خلاقیت و ایده، مهارت ها، نکات و اشتباهات

9 ساعت

عکاسی در استودیو، داخل خانه و با موبایل

5 ساعت

به یاد داشته باشید که یک عکس زمانی تشکیل می‌شود که نور برای مدت زمان مشخصی به حسگر برخورد می‌کند. شاتر مثل یک مانع عمل می‌کند که در مواقعی که عکاسی نمی‌کنید نور را بیرون نگه می‌دارد. این قطعه مثل یک پرده عمل می‌کند و در مواقعی که شما کلید شاتر را فشار می‌دهید باز و بسته می‌شود. فشار دادن کلید شاتر این پرده را باز می‌کند و زمانی بسته می‌شود که شاتر دوربین ثبت عکس را متوقف می‌کند. سرعت شاتر به زبان ساده مدت زمانی است که این پرده باز می‌ماند تا نور به حسگر برسد و عکس گرفته شود. این مدت زمان می‌تواند برحسب میلی ثانیه و حتی دقیقه هم اندازه‌گیری شود.
تفاوت Raw و JPEG یکی از سوالات متداول در جامعه عکاسی است. Raw یک فایل بزرگ و فشرده نشده است که تمامی اطلاعات عکس ثبت شده توسط حسگر را قبل از پردازش در خود نگه می‌دارد. دلیل اینکه فایل‌های Raw بزرگتر از فایل‌های JPEG هستند هم این است که تمامی اطلاعات عکس را از حسگر در خود دارا می‌باشند. عکس‌های JPEG به صورت مستقیم توسط دوربین پردازش می‌شوند و دمای رنگ و تنظیمات نوردهی براساس تنظیمات دوربین در زمان عکاسی ثبت می‌شوند. همچنین فایل‌های JPEG توسط خود حسگر پردازش و فشرده خواهند شد. هر دو مورد براساس نیازهایی که دارید مزایا و معایب خودشان را دارن
از وایت بالانس برای به تصویر کشیدن طبیعی‌تر رنگ‌ها استفاده می‌شود. هدف ما در اینجا این است که وایت بالانس را به شکلی تنظیم کنیم که رنگ‌ها تا جای ممکن دقیق و مطابق با واقعیت ثبت شوند. در دوربین‌های DSLR یک گزینه برای تنظیم خودکار وایت بالانس وجود دارد. این قابلیت در صورتی که نمی‌دانید چطور باید وایت بالانس را به صورت دستی تنظیم کنید، کمک زیادی به شما می‌کند. عموما تنظیمات مختلف وایت بالانس عبارتند از Daylight، Shade، Cloudy، Tungsten، fluorescent، Flash، Custom و Color Temperature. پس از اینکه بیشتر در مورد رنگ یاد گرفتید و با تنظیمات مختلف آشنا شدید می‌توانید خودتان دمای رنگ را تنظیم کنید.
در وب‌سایت “118فایل” اگر شما آموزشی را تهیه کرده باشید که شرایط مندرج شده در این صفحه را نداشته باشد، می‌توانید پس از گذشت سه‌ ماه از زمان خرید دوره آموزشی درخواست بازگشت وجه خود را ارسال نمایید، تا 100درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ شود و یا 80درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده میشود.
پشتیبانی شما عزیزان به صورتی هست که در روند آموزش، یادگیری اصول عکاسی و حتی خرید لوازم عکاسی؛ هر سوال یا مشکلی داشتید، پشتیبانان ما شما را با صبر و حوصله کاملا راهنمایی خواهند کرد.
زمانیکه از کسی عکس پرتره می گیرید، احساس نکنید که حتما باید با رویکردی از پیش تعیین شده گام بردارید. اگر از مناظر یا زوایای مختلف عکس بگیرید، عکس هایتان می توانند بسیار تاثیر گذار باشند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش عکاسی + مدرک معتبر و بین المللی

  1. قنبرزاده

    سلام
    چطوری می‌تونم در عکاسی از ترکیب رنگ‌ها و الگوهای مختلف استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      استفاده از ترکیب رنگ‌ها و الگوهای مختلف در عکاسی، می‌تواند به کیفیت و جذابیت عکس شما کمک کند. برای استفاده از این ترفندها، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

      1- استفاده از رنگ‌های متضاد: در این روش، دو رنگ متضاد به همراه یکدیگر استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، قرمز و سبز، آبی و نارنجی و … .

      2- استفاده از الگوهای مختلف: در این روش، از الگوهای مختلفی مانند خطوط، دایره‌ها، مثلثات و … استفاده می‌شود.

      3- استفاده از رنگ‌های تکراری: در این روش، از چندین رنگ مشابه با همراهی یکدیگر استفاده می‌شود. به عنوان مثال، سفید، خاکستری و مشکی.

      4- استفاده از رنگ‌های طبیعی: در این روش، از رنگ‌های طبیعی مانند آبی آسمان، سبز گیاهان و قهوه‌ای خاک استفاده می‌شود.

      5- استفاده از رنگ‌های تک: در این روش، فقط از یک رنگ استفاده می‌شود که به تنهایی جذابیت خاصی به عکس می‌بخشد.

      با ترکیب این روش‌ها و آزمایش با رنگ‌ها و الگوهای مختلف، می‌توانید عکس‌های جالب و زیبایی بسازید.
      سپاس از همراهی شما

  2. حلما

    استفاده از فلاش در عکاسی بهتر است یا نه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استفاده از فلاش در عکاسی بستگی به شرایط نوری محیط و نیاز به روشنایی بیشتر در عکس دارد. در برخی موارد، مانند عکاسی در شرایط نور کم، استفاده از فلاش می‌تواند بهبود قابل توجهی در کیفیت عکس داشته باشد. با این حال، در برخی موارد استفاده از فلاش ممکن است منجر به ایجاد سایه‌های نامطلوب یا تغییر رنگ‌ها در عکس شود. بنابراین، برای استفاده مناسب از فلاش، بهتر است با شرایط نوری محیط آشنا شده و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  3. bojdi.n

    خیلی خوب بود ممنونم.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  4. [fardin_k|

    این آموزش در چند دی وی دی ارائه میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مجموعه آموزشی اصول عکاسی 118فایل با بیش از 11 ساعت ویدئو آموزشی در غالب 2 دی وی دی ارائه خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  5. ali_00s

    با دیدین این مجموعه با چه موضوعاتی آشنا میشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در مجموعه آموزشی اصول عکاسی با موضوعاتی از قبیل نوردهی، فوکوس، نورپردازی و ترکیب بندی نیز آشنا خواهید شد. در این مجموعه به مباحثی از قبیل مثلث نوردهی، سرعت شاتر، ISO، دیافراگرم، هیستوگرام، نورسنجی، فاصله کانونی، دامنه داینامیک و غیره پرداخته می شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. Andishe

    بعد از آموزش گواهی هم داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما پس از پایان این آموزش به تمام مباحث اصول عکاسی آشنا و مسلط خواهید بود و در صورت تمایل برای دریافت گواهینامه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      شماره واحد پشتیبانی:02122221240
      سپاس از همراهی شما

  7. شهاب سبزاری

    برای یادگیری عکاسی به چه مهارت هایی نیاز دارم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یک عکاس موفق باید مهارت های مختلفی از قبیل مهارت های هنری، صبر و حوصله و مهارت های ارتباطی موثر داشته باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. ترنج خانووم

    از لنز های تله فتو در چه جاهایی استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربردهای لنزهای تله فوتو در عکاسی‌های ورزشی ، عکاسی طبیعت و عکاسی حیات وحش ، در زمانیکه سوژه با عکاس فاصله‌ی زیادی دارد، بخوبی نمایان می‌گردد.
      سپاس از همراهی شما

  9. KABIR”

    ایزو در عکاسی به چه معناییه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ایزو معرف میزان حساسیت سنسور تصویر دوربین به حجم نور تابیده شده در هر عکس است.
      سپاس از همراهی شما

  10. r.azizi

    وظیفه دیافراگم در عکاسی چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دیافراگم حجم نور ورودی به دوربین را تنظیم می کند همچنین وظیفه مهمتر آن تعیین عمق میدان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. samyar_javadi_2184

    چند ساعت آموزشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه شامل 11 ساعت آموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  12. ramin

    منظور از مگاپیکسل چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هر مگاپیکسل از یک میلیون پیکسل تشکیل شده که هر چه تعداد پیکسل های تصویر بیشتر باشد در نتیجه جزئیات تصویر را بیشتر نشان خواهد داد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 120

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz