آموزش بافت دستکش و جوراب

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

205,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/23

حجم آموزش: 17.20 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/23

زمان آموزش: 25 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/23

حجم آموزش: 17.20 گیگابایت

زمان آموزش: 25 ساعت

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به استایل و جذاب بودن آن اهمیت می‌دهید؛ پس به تهیه دستکش و جوراب‌های جذاب برای فصل زمستان فکر کنید. زیرا دستکش و جوراب‌ها هستند که استایل شما را در فصل زمستان کامل و خاص می‌کنند. بعضی از افراد به خرید دستکش و جوراب بسنده می‌کنند و گروهی دیگر به دنبال یادگیری آن می‌روند. روی صحبت من با گروه دوم است. با آموزش بافت دستکش و جوراب می‌توانید به راحتی و با سلیقه خود دستکش و جوراب‌های خاص ببافید. همچنین می‌توانید این هنر را یاد بگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید. افزون بر آن می‌توانید با فروش دستکش و جوراب‌ها به درآمد برسید. مجموعه ی آموزشی بافت دستکش و جوراب 118فایل با بیش از 25 ساعت ویدئو آموزشی در اختیار شما علاقمندان به این هنر قرار گرفته است. با اتمام آموزش بافت جوراب و دستکش شما می توانید با تکنیک هایی که فراگرفتید به صورت حرفه ای برای خود انواع مدل های جوراب و دستکش بافته و به فروش برسانید. در این آموزش نحوه ی بافت جوراب زنانه، بچگانه و مردانه ی اسپرت و فانتزی، ساق بلند و ساق کوتاه و بافت انواع دستکش بدون انگشت و با انگشت، بافت ساق دست بلند و کوتاه را به شما آموزش می دهیم. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار و وسایل لازم برای بافت دستکش و جوراب به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی کامل سرفصل هاش، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

از بهترین و زیباترین اکسسوری‌های فصل پاییز و زمستان دستکش و جوراب است که علاوه بر تکمیل زیبایی استایل شما کاربرد گرمایشی بسیار مناسبی دارد. هنر بافندگی پارچه و بافتنی با کاموا در میان ایرانیان یک هنر بسیار قدیمی است و در ایران باستان از زمان عصر حجر هنر بافندگی بین ایرانیان رایج بوده و با آن آشنا بودند. با کاموا و قلاب بافتنی که در هم تنیده می‌شود و لباس‌های مختلفی درست می‌شود هنر بافتنی می‌گویند. این هنر از قدیم تا کنون از هنرهای پر طرفدار بوده است و افراد  زیادی علاقه مند به یادگرفتن هنر بافتنی هستند. شما هم می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش کامل بافت دستکش و جوراب بهترین اکسسوری‌های زمستانی را برای خودتان و دیگران ببافید.

 با آمدن فصل پاییز و زمستان انواع بافتنی ها دوباره مد می شوند، زیرا فصل های سرد سال فصل رونق بافتنی ها هستند. اگر بلد نیستید بافتنی ببافید و تا به حال یک شالگردن ساده هم نبافته اید، پیشنهاد می کنیم مجموعه آموزشی بافت جوراب و دستکش را از دست ندهید تا هر چه زودتر این هنر دستی را یاد بگیرید.

با اتمام آموزش بافت جوراب و دستکش شما می توانید با تکنیک هایی که به شما آموزش داده ایم به صورت حرفه ای برای خود انواع مدل های جوراب و دستکش، ژاکت، کلاه و شالگردن ببافید. ممکن است در ذهن شما این سوال پیش بیاید که مگر در این مجموعه فقط بافت دستکش و جوراب را آموزش نمی بینیم؟

در جواب باید گفت که در کنار آموزش بافت جوراب و دستکش تمام تکنیک های بافت با قلاب و دو میل، روش سر انداختن، از زیر و رو بافتن، تکنیک کور کردن، ساده بافی، بافت کشباف و بافت ابری و غیره را به شما آموزش می دهیم که با یادگیری موارد نام برده می توانید در کنار بافت دستکش و جوراب، بافت لباس و ژاکت و شلوار را تمرین کنید.

در این آموزش نحوه ی بافت جوراب زنانه و بچگانه و مردانه ی اسپرت و فانتزی ساق بلند و ساق کوتاه و بافت انواع دستکش بدون انگشت و با انگشت و بافت ساق دست بلند و کوتاه را به شما آموزش می دهیم.

مزایای یادگیری بافت دستکش و جوراب

از مزایای بافت دستکش و جوراب، می‌توانیم به ساده بودن یادگیری، تنوع در بافت مدل‌های مختلف و سرعت انجام آن اشاره کنیم. بازار کار اشباع نشده و بسیار پر رونق و داغی در فصول سرد دارد. شغلی ایمن با درآمد متوسط است.

چرا بافت دستکش و جوراب را فرا بگیریم؟

یادگیری بافت دستکش و جوراب به شما کمک می‌کند تا در فصل سرما برای خود با سلیقه خودتان با رنگ و مدل دلخواه دستکش و جوراب ببافید. همچنین می‌توانید این هنر را یاد بگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. برای این کار می‌توانید از روش‌های ساده بافتنی و دوره آموزش گام به گام بافت دستکش و جوراب استفاده کنید تا بهترین دستکش و جوراب‌ها را ببافید.

اگر می خواهید اقدام به به بافت جوراب و دستکش کنید باید در زمینه انواع روش های بافندگی با کاموا مهارت کافی را داشته باشید. آموزش بافت جوراب و دستکش را می توان از جمله آموزش های کاربردی و جالب دانست که یادگیری آن از اهمیت بالایی برخوردار است و دوستداران بافتنی سعی می کنند بافتن جوراب را یاد گرفته و قبل از شروع زمستان جوراب و دستکش های بافتنی زیبایی را برای خود و اعضای خانواده ببافند و از پوشیدن آن لذت ببرید.

از این رو این مجموعه ی آموزشی برای این دسته از افراد که می خواهند یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنند بسیار مناسب است.

آموزش بافت دستکش و جوراب 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش بافت دستکش و جوراب

پیش نیاز و مهارت لازم برای بافت دستکش و جوراب

بافتن دستکش و جوراب به تخصص نیاز دارد نه به تحصیلات دانشگاهی یا حتی پائین‌تر از آن. برای اینکه بتوانید دستکش و جوراب‌های مناسب و دلخواهتان را ببافید می‌توانید در آموزشگاه‌های مخصوص این حرفه شرکت کنید و در نهایت مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کنید. اما برای کسب مهارت و بالا بردن توانایی خودتان در این زمینه می‌توانید از پکیج یا دوره‌های آموزش حرفه‌ای بافت دستکش و جوراب نیز استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری بافت دستکش و جوراب چقدر است؟

مهم‌ترین نکته در یادگیری بافت دستکش و جوراب  داشتن علاقه و پشتکار در این حرفه است. افرادی که می‌خواهند این حرفه را به صورت کاملا حرفه‌ای یاد بگیرند می‌توانند از بسته آموزش بافت دستکش و جوراب استفاده کنند. این آموزش مدت زمان یادگیری را به حداقل می‌رساند و شما با این آموزش می‌توانید در کمتر از یک ماه این حرفه را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید. ویژگی دیگر این بسته‌ها این است که می‌توانید آن را در هر ساعت از شبانه روز تماشا کنید و به تکرار و تمرین بپردازید.

وسایل مورد نیاز برای شروع بافت دستکش و جوراب

هر شغلی برای ایجاد شدن و انجام گرفتن به یکسری ابزار و وسایل تخصصی نیاز دارد. هنر بافتن دستکش و جوراب نیز جز هنرهایی است که باید به وسیله یکسری وسایل خاص مثل کاموا و… انجام بگیرد. برای همین در ادامه به معرفی وسایل مورد نیاز برای بافت کلاه و شالگردن می‌پردازیم:

1. تعدادی کاموای مورد نیاز، برای بافت دستکش و جوراب

2. میل بافتنی با سایزها و شماره‌های مخصوص به کار شما

3. میل گرد ۵ میلی متر و ۱۶ سانتی متر طول

4. میل‌های چندتایی (برای بافتنی بدون درز مثل جوراب و دستکش و..).

5. علامت گذار دونه‌ها، میل مخصوص بافت‌های پیچ، نخ و سوزن.

سرمایه لازم برای شروع بافت دستکش و جوراب

برای وارد شدن به این حرفه به سرمایه زیادی نیاز ندارید فقط باید بدانید هنر بافتنی و وسایل مورد نیاز این حرفه چیست. بسیاری از افراد برای یاد گرفتن بافتن دستکش و جوراب در کلاس‌های مخصوص این هنر شرکت می‌کنند که برای این کلاس‌ها متناسب با شهر و تعداد جلسات آموزشی باید شهریه پرداخت کنند. همچنین به سرمایه‌ای بالغ بر یک الی 2 میلیون نیاز دارید تا کاموا و وسایل مورد نیاز این حرفه را تهیه کنید. پکیج تصویری آموزش مبتدی تا پیشرفته بافت دستکش و جوراب به شما کمک می‌کند تا بدون پرداخت هزینه شهریه کلاس‌ها این حرفه را یاد بگیرید و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید آموزش‌ها را مشاهده کنید و با آن تمرین و تکرار کنید.

در پایان آموزش بافت دستکش و جوراب چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید کارگاه کوچک بافندگی و بافت دستکش و جوراب ایجاد کنید و از این طریق هم کارافرینی کنید و هم خودتان منبع درآمدی داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید به راحتی دستکش و جوراب دلخواهتان را ببافید و وسیله‌ای برای سرگرمی خود و دیگران داشته باشید. از آنجایی که درآمد این حرفه به نسبت دیگر مشاغل خانگی خوب است با یادگیری این حرفه به راحتی می‌توانید وارد بازار کار این حرفه شوید و درآمد داشته باشید. همچنین می‌توانید این هنر را به دیگران آموزش دهید و از این طریق نیز کسب درآمد کنید.

بافتنی هنری زیبا و جذاب است که با یادگیری اصول اولیه آن می توان به راحتی با دقت و حوصله فراوان اقدام به بافتن انواع مدل های جوراب و دستکش نمود. بافتنی در دو نوع آموزش بافتنی با قلاب و آموزش بافتنی با میل وجود دارد.

هر کدام از اینها اصول خاص خود را دارند که در پایان این مجموعه ی آموزشی شما را با آموزش بافت ساده و راحت دستکش و جوراب آشنا می شوید همچنین  اصطلاحات رایج در بافتنی با دو میل و یک میل مانند دانه، رج، بافت دانه از رو و زیر، کور کردن را فرا می گیرید.

نحوه ی بافت ساده یا کشباف پیچ شاخ گوزنی، خزه ای راه راه، بافت کوک خزه ای و کوک قطره ای، بافت مدل شکلاتی، مدل پر طاووسی، بافت نخودی و… با دو میل و یک میل را در کنار بافت جوراب ساده و طرح دار ساق بلند و ساق کوتاه و دستکش های بدون انگشت و با انگشت آموزش خواهید دید.

بازار کار بافت دستکش و جوراب در ایران چگونه است؟

با نزدیک شدن به فصل سرما بازار خرید پوشاک زمستانی گرم می‌شود. هر یک از پوشاک‌های بافتنی در انواع طرح و رنگ‌های متنوع بافته می‌شوند اما اگر خودتان بافت دستکش و جوراب و… را پیش از شروع فصل سرد سال شروع کنید می‌توانید هم در بافندگی متبحر شوید و هم بافت انواع پوشاک را تا پیش از شروع فصل پاییز به اتمام برسانید و به بازار فروش عرضه کنید. برای اینکه شما هم بتوانید وارد بازارکار این حرفه شوید و به درآمد خوبی دست پیدا کنید می‌توانید از پکیج آموزش صفر تا صد بافت دستکش و جوراب استفاده کنید.با نزدیک شدن به فصل سرما بازار خرید پوشاک زمستانی گرم می شود که هر یک از مدل پوشاک بافتنی در انواع طرح و رنگ های متنوع بافته می شوند اما اگر خودتان بافت دستکش و جوراب و… را پیش از شروع فصل سرد سال شروع کنید می توانید هم در بافندگی متبحر شوید و هم بافت انواع پوشاک را تا پیش از شروع فصل پاییز به اتمام برسانید و به بازار فروش عرضه کنید.

این نکته را هم باید در نظر گرفت که یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از شروع بافت به آن توجه کنید جنس کاموا است، وظیفه ی اصلی بافت ها گرم کردن شما و دور نگه داشتن سرما از پوستتان است در نتیجه باید مطمئن شوید کاموایی که برای بافت جوراب و دستکش انتخاب کردید با دوام است و می تواند در طول زمستان و هوای سرد به خوبی شما را گرم نگه دارد.

مهم تر از همه جوراب و دستکش شما نباید زود نخ کش شود تا دوام آن زیاد باشد. نکته ی مهم دیگر این است که از کاموایی برای بافت جوراب و دستکش استفاده کنید که باعث اذیت پوست و خراش آن نشود زیرا ممکن است در طول استفاده بدن را اذیت کند و برای شخص مصرف کنند حساسیت به دنبال داشته باشد. با رعایت کردن موارد ذکر شده محصولی با کیفیت به بازار عرضه خواهید کرد و در کمترین زمان ممکن مشتری های ثابتی را برای کار خود پیدا خواهید کرد.

اگر توجه کرده باشید در بازار فروش بافت هایی که جنس خوب دارند و دوام زیادی دارند قیمت خرید بالایی براشون در نظر گرفته شده افرادی زیادی هستند که به دنبال بافت هایی هستند که علاوه بر کیفیت خوب قیمت پایینی داشته باشد، شما می توانید با حفظ کیفیت و زیبایی و ظرافت کار خود دستکش و جوراب های بافتنی را با قیمت کمتری به فروش برسانید در این صورت هم مشتری های زیادی را برای خود دست پا می کنید و هم سود زیادی از فروش به دست می آورید.

درآمد بافت دستکش و جوراب در ایران

درآمد بافندگی متغیر است و بستگی به میزان فعالیتی که در ماه انجام می‌دهید دارد. اما به طور کلی میانگین درآمد ماهیانه 5 میلیون تومان است. توجه داشته باشید با افزایش کار و تبلیغات شما می‌توانید این عدد را افزایش دهید. شاید بهتر باشد بگوییم درآمد این حرفه مانند بسیاری دیگر از مشاغل به صورت فصلی است یعنی در فصول سرد پائیز و زمستان که تقاضا برای کلاه و شالگردن بالا است درآمد این حرفه هم بالا است.

آموزش بافت جوراب با دو میل

5 ساعت

آموزش بافت جوراب با قلاب

5 ساعت

بافت دستکش با دو میل

7 ساعت

بافت دستکش با قلاب

2 ساعت

بافت جوراب و دستکش

6 ساعت

خیر شما می توانید در خانه ی خود با کمترین هزینه حرفه ی بافتنی را در هر زمینه ای شروع کنید و به دوستان و آشنایان خود بفروشید و با بالا بردن سطح کیفیت کار خود به بازار فروش عرضه کنید یا در فضای مجازی ( اینستاگرام، واتساپ، تلگرام ) نمونه کار های زیبای خود را به اشتراک بگذارید و سفارش انواع بافت بگیرید.
کاموا، میله، سنجاق نگهدارنده گره بافتی، گیره علامت‌گذاری روی گره بافتی، متر اندازه‌گیری، رج شمار، حفاظ انتهای میله، قیچی و سوزن کوبلن دوزی.
به راحتی و با کمی حوصله می‌توانید انواع لباس زمستانی مثل کلاه، جوراب، دستکش و …. را ببافید و با قیمتی خوب به فروش برسانید. بهتر است از اواسط پاییز شروع به بافتن کنید تا در زمستان با کمبود مواجه نشوید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش بافت دستکش و جوراب

  1. fatemeh.abdolahi

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  2. saeede.farooghi

    سلام دی وی دی ها با پست فرستاده میشن؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته ها با پست فرستاده می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  3. simin

    این آموزش بصورت خونگی انجام میشه یا از دستگاهای بافتنی هم استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه سعی بر آموزش و ایجاد کسب و کار خانگیست.
      سپاس از همراهی شما

  4. saba_majd

    آیا بعد از سشتشو جوراب ها شکل اولیشون از بین میره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر اگر با روش صحیح شسته شود همچین اتفاقی رخ نخواهد داد.
      سپاس از همراهی شما

  5. hamide shams77

    چه مرحله ای از بافت زمان مناسبی برای اتو کردن جوراب و دستکش هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش بافت دستکش هم با قلاب و هم با دومیل اموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. elham

    بدون دوبله ویدیو ها قابل فهم هستن؟!!؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ویدیوها دارای زیرنویس تحت الفظی هستند.
      سپاس از همراهی شما

  7. Kyana.sarpoli

    سلام ببخشید بافت دستکش با دومیل انجام میگیره یا قلاب؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش بافت دستکش هم با قلاب و هم با دومیل اموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  8. منصوره عرفانی

    دستکش برای هر سنی آموزش داده میشه؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بافت دستکش برای سنین مختلف اموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. SaRaB

    سلام آیا آموزش چند مدل از جوراب آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بافت چندین مدل از جوراب و دستکش در این مجموعه قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. hasti.f7634

    برای شستشوی جوراب و دستکش بافت میشه از ماشین لباسشویی استفاده کرد؟!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توان از ماشین لباسشویی استفاده کرد اما بهترین راه سشتشوی لباس بافت شستشوی با دست و آب سرد می باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 2878

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan