آموزش تریکو بافی از پایه و مبتدی|پادری مستطیل و سبد|مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

499,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1400/01/09

حجم آموزش: 66.14 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/09

زمان آموزش: 50 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1400/01/09

حجم آموزش: 66.14 گیگابایت

زمان آموزش: 50 ساعت

تریکو بافی یکی از جدیدترین و شیک ترین سبک های بافتنی است که امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این هنر از زیبایی خاصی برخوردار است و تنوع بالایی دارد. پتو تریکو بافی، تزیینی های زیبا با نخ تریکو، کیف تریکو بافی، سبد تریکو بافی، پادری تریکو و… از جمله رایج ترین موارد استفاده از این هنر است که با استقبال بسیار بالایی نیز روبرو شده است.

 


در این دوره آموزشی بافت انواع سبد تریکو، کیف تریکو و پادری تریکو به صورت تخصصی ارائه شده است. تریکوبافی از جمله هنرهای محبوب در بین بانوان است. این آموزش را می‌توانید با 50 ساعت ویدئوی آموزشی از وبسایت 118فایل تهیه کنید. این مجموعه به صورت صفر تا صد و گام به گام تمامی مراحل تریکو بافی را به علاقه مندان این حرفه آموزش می‌دهد. در این مجموعه ابتدا به آموزش نگهداری صحیح قلاب، بافت ساده، حلقه ای ، زنجیره ای و اضافه کردن نخ جدید می پردازد. در ادامه بافت کفی دایره شکل، بیضی و مربعی سبد ‌تریکو آموزش داده شده است. همچنین در این مجموعه نحوه بافت انواع سبد مانند سبد دسته‌ دار، طرح قلب، مربعی شکل، سبد مستطیلی، سبد دسته‌ دار چرمی، مدل ستاره، سبد در پوش‌ دار، سبدآویز و غیره را فرا خواهید گرفت. انواع کیف‌هایی که در آموزش بافت کیف تریکو ارائه شده شامل کیف نیم‌دایره، بقچه‌ ای، کیف دوشی گرد با بند چرم و دکمه قفلی، کیف کلاچ، کیف مینی، کیف صدفی، کیف پاسپورتی و غیره می‌باشد. آموزش تریکو بافی پادری همچنین نحوه بافت کاور دستمال کاغذی، کوسن و بالشت، گلدان، کلاه و شالگردن، دمپایی روفرشی، پادری، پاف، ماگ مداد رنگی، زیر لیوانی، پتو، پادری و کریر را به طور جامع شرح می‌دهد.


 

تریکو در انواع مختلف نخ و پارچه و کاموا تولید و عرضه می‌شود. تریکو یعنی بافت تار‌هایی که به صورت حلقوی گره‌ خورده‌اند. با هنر تریکو بافی می‌توان بهترین و زیباترین وسایل کاربردی و تزئینی را بافت و حتی می‌توان از این راه کسب درآمد کرد. وسایلی همچون کریر نوزاد، کوله پشتی، کیف مجلسی، سبدهای تریکو در طرح و اندازه‌های مختلف، کیف‌های تریکو در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، هدبند، شال وکلاه و… با تریکو بافته می‌شوند. آموزش تصویری سبد تریکو به شما کمک می‌کند به طور کامل این حرفه را یاد بگیرید و برای خودتان وسایل مختلف با تریکو ببافید.

این آموزش نحوه بافت سبد، با طرح حیواناتی مانند خرس، گاو، روباه، زرافه، خرگوش و جغد را آموزش می‌دهد. سبد نگه ‌داری حیوانات و نحوه بافت سبد‌تریکو از روی الگو را در انتهای مجموعه ارائه شده است. همه ویدئوهای آموزش بافت سبد تریکو گام‌ به‌ گام مراحل بافت را توضیح‌ می‌دهد به گونه‌ای که علاقمندان به این هنر صفر تا صد کار را یاد می‌گیرند. توجه داشته باشید که قلاب مناسب برای هر سبد متفاوت است بهتر است قبل از تماشای ویدئوها دو الی سه قلاب مناسب، تهیه کنید.

اگر شما نیز به یادگیری این هنر و بافت کیف‌های تریکو علاقه دارید می‌توانید این مهارت را از طریق پکیج آموزش بافت کیف تریکو یاد بگیرید. دقت داشته باشید که اگر به این‌ هنر علاقه دارید ولی در آن آموزش ندیده‌اید، نمی‌توانید به‌ خوبی بافت کیف تریکو را انجام دهید. زیرا که این هنر دارای تکنیک‌هایی است که تنها با آموزش می‌توانید آن‌ها را فرا بگیرید. 

توجه داشته باشید نحوه بافت در هر آموزش متفاوت بوده و در برخی از قلاب استفاده شده است. به همین دلیل علاقمندان نحوه تریکو بافی با قلاب و بدون قلاب را به خوبی فرا خواهند گرفت. تنوع مدل در آموزش تریکو بافی پادری نیز ذهن علاقمندان و هنر آموزان را برای بافت تریکوهای جذاب باز کرده و می‌توانند با خلاقیت خود و ترکیب رنگی متنوع مدل‌ها و طرح‌های خاصی را تولید کنند.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد از تریکو بافی در ایران | کاری بدون سقف درآمدی

یکی از کار‌هایی که با تریکو بافته می‌شوند می‌تواند وسایل سیسمونی نوزاد باشد که با این وسایل می‌توانید هم اتاق نوزاد را تزئین کنید و هم با استفاده از سبد تریکو وسایل را به صورت مرتب کنار هم قرار دهید. از سبدهای تریکو برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی و خرد وسایل‌های دیگر استفاده می‌شود. همچنین با تریکو می‌توانید کوله پشتی، کیف‌های مختلف، جاشکلاتی، جای مداد، و پادری ببافید و استفاده کنید. سبدهای تریکو به عنوان وسایل تزئینی و نگهداری وسایل و… نیز کاربرد دارند. داشتن این کاربردها و به روز بودن این هنر باعث شده تا متقاضیان زیادی خواهان وسایل تریکو باشند و همین عوامل باعث بالا رفتن درآمد افرادی که وسایل تریکو به خصوص سبد تریکو را می‌بافند شود.

به طور میانگین افرادی که در این هنر فعالیت می‌کنند اگر تبلیغات خوبی داشته باشند و کار خودشان را بتوانند در معرض نمایش بگذارند درآمد خوبی خواهند داشت. به طور میانگین این افراد 10 الی 20 میلیون تومان می‌توانند درآمد داشته باشند. برای افزایش درآمد و یادگیری این هنر می‌توانید از پکیج آموزش حرفه‌ای سبد تریکو استفاده کنید.

برای کسب درآمد از هنر بافت کیف تریکو باید بدانید که برای این کار شما نیاز به رعایت یکسری اصول خواهید داشت. از جمله این اصول می‌توان به یادگیری و تمرین اشاره کرد. زیرا در صورتی‌ که شما نتوانید در این رشته به مهارت کافی دست پیدا کنید نمی‌توانید به درآمد خوبی برسید. علاوه‌ بر این درآمد رشته‌ی بافت کیف تریکو به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به کار گروهی اشاره کرد. در واقع هر چقدر شما بتوانید به‌ صورت گروهی یا کارگاهی این کار را انجام دهید تولید محصولات شما افزایش پیدا می‌کند و بالطبع درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از عواملی که روی میزان فروش شما مؤثر است تبلیغات است. افراد زیادی هستند که با تبلیغات توانسته‌اند میزان فروش خود را افزایش دهند و از این طریق باعث افزایش درآمد خود شوند. علاوه‌بر موارد ذکر شده یکی از عوامل موثر بر درآمد بافت کیف تریکو سابقه فرد است. در واقع هر چقدر فرد بتواند تجربه و سابقه بیشتری کسب کند شهرت بیشتری در این زمینه به دست می‌آورد و از این طریق فروش آن بالاتر می‌رود. همچنین باید در نظر داشته باشید که در هنگام خریداری نمودن مواد اولیه تریکو و بافت آن شما باید از محصولات مرغوبی استفاده کنید تا کیفیت کار خود را بالاتر ببرید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری بافت سبد، کیف و پادری تریکو

تریکو بافی زیرمجموعه ای از هنر بافتنی است. با یادگیری تریکوبافی پادری، شما قادر خواهید بود پادری‌هایی با اندازه، رنگ‌ها و ابعاد مختلف تولید کنید. با این کار علاوه بر زینت بخشیدن فضای منزل خود، می‌توانید وارد بازار کار آن شوید. این کار علاوه بر اینکه یک هنر محسوب می‌شود، جنبه تفریحی نیز دارد و به جای اینکه ساعت‌های زیادی صرف فضای مجازی کنیم، می‌توانیم از این کار برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنیم.

افزایش اعتماد به نفس: خلق آثار هنری، تشویق و تحسین اطرافیان را در پی دارد. این کار به شما احساس مفید بودن می‌دهد و اعتماد به نفس شما را تقویت می‌کند.

افزایش تمرکز: وقتی شما مشغول تریکوبافی پادری هستید، دیگر به چیز دیگری فکر نمی‌کنید. دقت و توجهی که برای این لازم است، شما را از تفکرات دیگر دور می‌کند.

افزایش حوصله: پس از مدتی که این کار را شروع کردید، متوجه خواهید شد که در مواجهه با مسائل، سعه صدر بیشتری دارید و قادر هستید مشکلات دیگر زندگی خود را با آرامش حل کنید.

آراستن فضای منزل: شما می‌توانید این هنر دستی را در نقاط مختلف منزلتان استفاده کنید. این کار فضا را زیبا و جذاب تر می‌کند.

این حرفه محدودیت سنی ندارد و افراد می‌توانند با هر میزان از تحصیلات و تنها با شرکت در دوره‌های آموزش جامع تریکو بافی به این شغل روی آورند.

برای دکوراسیون و تزئین اتاق نوزاد می‌توانید سبدهای تریکو را به کار ببرید. از این سبدها می‌توانید برای نگهداری وسایل نوزاد از جمله برس، لوازم بهداشتی و… استفاده کنید. همچنین از سبدهای بزرگ تریکو برای دیگر وسایل نوزاد نیز استفاده می‌شود. همچنین افراد بزرگسال نیز می‌توانند از این سبدها استفاده کنند به‌گونه‌ای که می‌توان آن‌ها را برای نظم دهی فضا اتاق به کار برد، مثلا وسایل آرایشی و بهداشتی را درآن‌ها بریزید. می‌توانید با سبدهای تریکو زیبایی خاصی به گلدان‌هایتان ببخشید یه این صورت که‌ می‌توانید گلدان‌ها را داخل سبد‌های تریکو قرار دهید.

با فیلم آموزش بافت کیف تریکو می‌توانید انواع کیف را برای خودتان و دوستانتان ببافید و از این نظر از بسیاری از هزینه‌های خانواده کم کنید.  هنر تریکوبافی نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و افراد زیادی می‌توانند آن را انجام دهند.

 با توجه به بازار کار خوبی که این نوع بافت‌ها در بین مردم پیدا کرده‌اند می‌توان گفت که بازار کار این رشته پرسود بوده و برای افرادی که به دنبال درآمد خوب می‌گردند، می‌تواند مناسب باشد. از طریق تریکو بافی می‌توان فرصت‌های شغلی متنوعی را برای خود ایجاد کرد.  این کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد و افراد با اندک میزان سرمایه نیز می‌توانند آن را انجام دهند

تریکوبافی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش بافت سبد تریکو!

خلاصه‌ای از محتویات آموزش بافت کیف تریکو!

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تریکو بافی پادری !

وسایل مورد نیاز برای شروع تریکو بافی مبتدی تا حرفه ای

برای وارد شدن به هنر تریکو بافی و بافت سبد تریکو به وسایل و تجهیزات زیادی نیاز ندارید. این هنر زیبا را با داشتن کاموا و قلاب به راحتی می‌توایند یاد بگیرید و سبد دلخواهتان را درست کنید. در ادامه به معرفی وسایل مورد نیاز این حرفه می‌پردازیم:

کاموا تریکو: کاموا یا نخ تریکو از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و متناسب با هر سلیقه‌ای تولید و عرضه می‌شود. این کاموا در ضخامت‌های مختلفی وجود دارد و برخی ضخیم و با طول کم و بعضی باریک با طول زیاد هستند. همچنین برخی از این کاموا‌ها حالت کشسانی زیادی دارند و برخی نخی هستند وکمتر کش می‌آیند.

قلاب تریکو: قلاب‌هایی که در هنر تریکو بافی استفاده می‌شوند با قلاب‌های معمولی متفاوت هستند. این قلاب‌ها اندازه بزرگتری نسبت‌ به قلاب‌های معمولی دارند و در رنگ‌های مختلف وجود دارند. انتخاب قلاب مناسب بسته به کاموا تریکو انتخابی شما دارد و باید متناسب با کاری که می‌خواهید ببافید و کاموایی که استفاده می‌کنید سایز قلاب تریکو را انتخاب کنید.

کفی سبد تریکو: کفی‌های سبد تریکو در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارند که به شکل‌های مربع، دایره، مستطیل، قلب و… درست شده‌اند. اطراف این کفی‌ها سوراخ‌هایی وجود دارد که کار بافت را آسان‌تر می‌کنند. به دلیل رعایت فاصله‌ی مناسب بین سوراخ‌ها و قطر آن‌ها باعث نظم بخشیدن به کار و زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. در هنگام خرید این کفی‌ها توجه کنید که سوراخ‌ها ریز و فاصله کمی داشته باشند.

سرمایه لازم برای شروع بافت انواع تریکو

اگر با قلاب بافی آشنا باشید قطعا تریکو بافی و بافت سبد تریکو به سرمایه زیادی نیاز ندارد. کسانی که به تازگی می‌خواهند وارد این حرفه شوند و چیزی از قلاب بافی نمی‌دانند باید هزینه‌ای برای شرکت در کلاس‌های آموزشی پرداخت کنند. همچنین به سرمایه‌ای نزدیک 1 الی 2 میلیون تومان برای خرید وسایل بافت سبد تریکو مثل تریکو، قلاب، کفی و… نیاز دارید. آموزش کامل تریکوبافی به شما این امکان را می‌دهد با کمترین هزینه این هنر زیبا را یاد بگیرید.

در پایان آموزش تریکوبافی چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری بافت سبد تریکو شما می‌توانید مدل‌های مختلف سبد تریکو با کفی یا بدون کفی آماده ببافید و از کاربردهای مختلف این سبدها بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید این هنر زیبا را یاد بگیرید و به دیگران نیز یاد دهید یا برای خودتان و دیگران کار آفرینی کرده و کارگاه کوچکی راه اندازی کنید و منبع درآمدی داشته باشید. آموزش سبد تریکو از پایه به شما کمک می‌کند تا مراحل مختلف این حرفه را یاد بگیرید.

در انتهای آموزش بافت سبد تریکو آموزش نگهداری صحیح قلاب، بافت ساده، بافت حلقه با تریکو، بافت زنجیره ای و اضافه کردن نخ جدید، بافت انواع سبد مانند سبد دسته‌ دار، طرح قلب، مربعی شکل، مستطیلی، دسته‌دار چرمی، مدل ستاره، سبد در پوش‌ دار، سبدآویز و غیره را فرا می‌گیرید.

در آموزش بافت سبد‌تریکو سبدهایی با طرح‌هایی نظیر خرس، گاو، روباه، زرافه، خرگوش و جغد را آموزش می‌بینید. توجه داشته‌ باشید برای ورود به بازار کار و به دست‌آوردن درآمدی مناسب علاوه‌ بر آموزش بافت‌ سبد تریکو، نباید تمرین بافت را فراموش‌کنید.

افراد در طول آموزش بافت کیف تریکو یاد می‌گیرند که چطور از طریق قلاب مخصوص تریکو این کار را انجام دهند. پس از آن با روش بافت انواع کیف تریکو آشنا خواهند شد. این کیف‌ها کاربردهای متنوع دارند و برای بسیاری از افراد قابل استفاده هستند. در نتیجه پس از بافته شدن آماده فروش هستند. در این حالت فرد بافنده تریکو می‌تواند از طریق انواع بازارکاری که در این زمینه وجود دارد، محصولات خود را به فروش رسانده و کسب درآمد کند. البته برای انجام این کار می‌توان روش‌هایی مختلفی را به کار برد. همچنین بسیاری از افراد هستند که با یاد دادن رشته و آموزش بافت انواع کیف تریکو به دیگران کسب درآمد می‌کنند.

در انتهای آموزش تریکو بافی پادری نحوه بافت تریکو هایی مانند کاور دستمال کاغذی، کوسن و بالشت، گلدان، کلاه و شالگردن، دمپایی روفرشی، پادری، پاف، ماگ مداد رنگی زیر لیوانی و کریر را فرامی‌گیرد. تریکو هایی که در آموزش تریکو بافی پادری ارائه شده از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مدل ‌های تریکو در بازار می‌باشد. به همین دلیل در پایان آموزش تریکو بافی پادری علاقمندان قادرند برای ورود به بازارکار آماده شوند.

برای ورود به بازار کار سعی کنید تریکو های متنوعی را در مدل‌های جذاب و زیبا را ارائه دهید. توجه داشته باشید فقط با تمرین و تکرار می‌توانید سرعت و مهارت خود را افزایش دهید.

بازار کار بافت تریکو در ایران چگونه است؟

تریکو بافی یکی از شغل‌های پردرآمد خانگی است که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. این حرفه بازار کار خوبی دارد و هنوز اشباع نشده است بنابراین کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند می‌توانند از آموزش‌های مختلف این هنر به خصوص آموزش بافت سبد تریکو استفاده کنند و آن را یاد بگیرند. برای موفق شدن در این حرفه باید تبلیغات درست داشته باشید و کیفیت کارتان بالا باشد. سبد تریکو جز محصولات پرطرفدار تریکو بافی است زیرا کاربرد زیادی در منزل دارد برای همین کسانی که به بافت سبد تریکو مشغول هستند بازار کار بسیار پررونقی برای این هنر در نظر گرفته‌اند.

مشاغل خانگی از جمله مشاغلی است که بسیار از بانوان خانه‌ دار همواره به دنبال آن هستند. در بین آموزش‌های مربوط به مشاغل خانگی آموزش بافت سبد تریکو یکی از محبوب ترین آموزش‌ هاست. از آن‌جا که به بافتنی شباهت دارد برای بسیاری از افراد آموزش بافت سبد‌تریکو راحت و آسان بوده است.

اگر می‌خواهید با آموزش بافت سبد تریکو درآمدی بیش از 5 میلیون تومان درماه را رقم بزنید. توصیه می‌کنیم در شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام، تویتر و غیره نمونه کار‌های خود را به اشتراک بگذارید. در حال حاضر میلیون‌ها نفر در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کنند.سعی کنید از کارهای خود عکس بگیرید و در فضای مجازی مانند اینستاگرام منتشر کنید. با این کار می‌توانید افراد بیشتری را جذب کار خود کنید.

آموزش اصول اولیه و بافت کفی سبد

3 ساعت

آموزش بافت انواع سبد

6 ساعت

آموزش انواع مدل بافت

3 ساعت

آموزش بافت سبد طرح حیوانات

4 ساعت

بافت سبد براساس الگو

1 ساعت

بافت پانچو و بافت پتو

4 ساعت

بافت کاور دستمال، گلدان، کوسن و بالشت

3 ساعت

بافت دمپایی روفرشی، کلاه و شالگردن

3 ساعت

بافت پادری

4 ساعت

بافت پاف، بافت ماگ مداد رنگی، زیرلیوانی و کریر

2 ساعت

بافت کیف

10 ساعت

آمورش بافت کوله پشتی

6 ساعت

دوخت آستر و نصب قفل

1 ساعت

بافت تریکو با تراکم کم انجام می شود و نتیجه، یک محصول با بافت درشت است. به همین دلیل کامواهای نازک برای این دوخت مناسب نیست. عرض کاموا می تواند با توجه به محصول نهایی شما تغییر کند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
در نظر داشته باشید که بافت تریکو با قلاب صورت می گیرد و نخ ها باید در طول بافت، از گره های ایجاد شده به راحتی عبور کنند تا باعث ایجاد کشش و شکل نا مناسب نباشند. به همین خاطر سعی کنید از نخ هایی با لطافت بیشتر استفاده کنید تا هم انرژی کمتری مصرف کنید و هم محصول یک دست و زیباتری داشته باشید.
قلاب ابزار اصلی بافت محصولات و سبدهای تریکو است. با این حال اگر کار با قلاب را یاد نگرفته اید، لازم نیست پیش از شروع تریکو به فکر یادگیری قلاب بافی باشید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش تریکو بافی از پایه و مبتدی|پادری مستطیل و سبد|مدرک معتبر

  1. شجاعی

    سلام ببخشید میخواستم ببینم فیلمها به زبان فارسی گرفته شده؟ چون تو اینترنت فیلم زیاد هست ولی به زبان فارسی نیست

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ویدیو ها دارای زیر نویس تحت الفظی هستند.کارهای هنری نیاز به توضیح خاصی ندارند و با حرکات دست به صورت کامل می توانید این آموزش را فرا بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  2. mardanian

    ممنون از مجموعه خوبتون خیلی مفید بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. شکوه ارجمند

    چه وسایلی برای این کار لازمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای شروع این کار شما به نخ تریکو در رنگ های مختلف به همراه قلاب در سایز های 6 تا 10 میلی متر نیازمندید.
      سپاس از همراهی شما

  4. تابان

    تفاوت کاموا های تریکو با کاموا های معمولی چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاموا های تریکو نسبت به کاموا های معمولی ضخیم تر هستند.
      سپاس از همراهی شما

  5. سانازی

    این سبدا کاربردیم دارن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از این سبد ها می توان در زیباسازی دکوراسیون منزل، قرار دادن لوازم التحریر در آنها و قوطی های حبوبات و …استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  6. laya.mah

    از چه نخ و پارچه ای استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای شروع بافت شما به یک نخ یا پارچه تریکو نیاز دارید.
      سپاس از همراهی شما

  7. مرضیه زحمتکش

    پارچه ی تریکو رو از کجا میتونم بخرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید به راحتی کاموا تریکو را از خرازی ها و کاموا فروشی ها تهیه نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  8. بارانا

    توی این کار هم به الگو نیاز داریم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش بافت سبد تریکو همانند سایر بافتنی ها به الگو نیازمند هستید.
      سپاس از همراهی شما

  9. واحدی .م

    قلاب ها متفاوته یا میتونم فقط از یک قلاب استفاده کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قلاب مناسب برای هر سبد متفاوت است بهتر است قبل از تماشای ویدئوها دو الی سه قلاب مناسب، تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  10. خانم هنرمند

    چه طرح هایی آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این آموزش نحوه بافت سبد، با طرح حیواناتی مانند خرس، گاو، روباه، زرافه، خرگوش و جغد را آموزش می‌دهد. سبد نگه ‌داری حیوانات و نحوه بافت سبد‌تریکو از روی الگو را در انتهای مجموعه ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  11. لادن

    من زیاد کار با قلاب رو بلد نیستم از ابتدا آموزش میدن کار با قلاب رو یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه ابتدا به آموزش نگهداری صحیح قلاب، بافت ساده، حلقه ای ، زنجیره ای و اضافه کردن نخ جدید پرداخته می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 119

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz