آموزش بافت لباس بچگانه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

360,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/27

حجم آموزش: 21.60 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/10/27

زمان آموزش: 27 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/27

حجم آموزش: 21.60 گیگابایت

زمان آموزش: 27 ساعت

اگر شما هم مانند بسیاری از هنرجوهای 118فایل به بافتنی علاقه دارید؛ به صفحه مناسبی مراجعه کردید. در این صفحه به معرفی دوره‌ی آموزش بافت لباس بچگانه می‌پردازیم. این دوره که توسط آموزشگاه 118فایل ارائه می‌شود شامل 27 ساعت ویدئو آموزشی است. در این مجموعه آموزشی بافت شلوار، جوراب، سارافون، ژاکت، لباس سرهمی، پاپوش بچگانه با دو میل و یک میل را به شما هنرجویان عزیز آموزش می دهد. در ادامه بطور کامل سرفصل های مربوط به آموزش بافت لباس را معرفی میکنیم. بعد از مطالعه سرفصل‌ها می‌توانید با تهیه دوره‌ی آموزشی بافت لباس بچگانه 118فایل و تماشای ویدئوهای آموزشی، حرفی برای گفتن در این هنر داشته باشید. به عبارتی، پس از یادگیری و آموزش بافت لباس بچگانه شما قادر خواهید بود از این هنر برای درآمد زایی در منزل خود استفاده کنید. شما هنرجوی عزیز با تماشای دقیق ویدئو ها و تمرین زیاد به راحتی می توانید ست لباس های بافتنی بچگانه زیبا در انواع سایز و اندازه های مختلف برای کودکان ببافید. بافت انواع سارافون، پلیور، ژاکت، سرهمی، شلوار، کلاه، پاپوش، دستکش، دامن و … را به صورت حرفه ای آموزش داده می‌شود. همچنین با یادگیری و آموزش اصولی هنر بافتنی می‌توان در حوزه ­های مختلفی همچون عروسک بافتنی، بافت لباس بچگانه، بافت شنل، شال و کلاه و… فعالیت کرد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به بررسی بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته ایم.

هنر بافتنی یکی از هنرهای صنایع دستی است که از گذشته تا کنون در بین عموم مردم رایج بوده­ است. این هنر امروزه دست خوش تغییراتی قرار گرفته به نحوی­ که افراد با ساخت دستگاه­ های مختلف در این حوزه به راحتی لباس­های بافتنی با طرح­ها گوناگون را می ­بافند.بافت لباس بچگانه شاید یکی از پرطرفدارترین لباس­های بافتنی باشد. مادران در این هنر بافت انواع شلوار، جوراب شلواری، قنداق فرنگی، شال و کلاه، پیراهن، پاپوش و سایر لباس­های بچگانه را به راحتی می­توانند آموزش ببینند و شروع به بافت انواع مدل­های زیبای این لباس­ها برای نوزادان و بچه­ های خود کنند.

لباس­های بافتنی با انواع رنگ­ها و طرح­های زیبا و بسیار متنوع جز یکی از شیک­ترین لباس­های فصل پاییز  و زمستان هستند. افرادی که تحت آموزش بافت­ لباس بچگانه قرار گرفته باشند و بافت انواع مختلف لباس‌های بافتنی را یاد گرفته باشند می­توانند با خرید وسایل اولیه مثل میل بافتنی و مقداری کاموا هر مدل لباسی که می­خواهند را ببافند.

در حال حاضر بافت بلوز، ژاکت، پلیور، کلاه های بافتنی، شال گردن و دستکش بافتنی بچگانه و زنانه و مردانه جزو لباس های محبوب و دوست داشتنی فصول سرد سال محسوب می شوند و همچنین جزو استایل های شیک و مد روز به شمار می روند. اگر علاقه مند به ایجاد خود اشتغالی هستید دوره آموزشی بافت لباس بچگانه گزینه مناسبی برای شماست.

بافت لباس بچگانه در عین زیبایی، کودک را گرم نگه می دارد و به عنوان یک پوشش مناسب برای فصول سرد سال طرفداران زیادی دارد. امروزه به روش های مختلفی تن پوش های بافتنی دوخته می شود، از ماشین بافتنی برای دوخت انواع بافت استفاده می شود البته بسیاری از بانوان خوش سلیقه با استفاده از میل بافتنی اقدام به دوخت بافتنی های شیک و زیبا برای کودکان می نمایند.

مزایای یادگیری بافت لباس بچگانه

شاید شما نیز مانند هر فردی این سوال ذهنتان را مشغول کرده باشد که با وجود پیشرفت صنعت و ابزارآلاتی که وجود دارد امروزه انواع لباس­ های بافتنی را می­ توان بافت چرا باید این هنر را یاد بگیریم؟ همانطور که اشاره شد امروزه با وجود پیشرفت دستگاه‌های مختلف در حوزه بافت این لباس­ها اما یادگیری و آموزش بافت لباس بچگانه برای افرادی که قصد دارند در اوقات فراغت خود سرگرمی داشته باشند بسیار هنر لذت بخشی است.

افراد علاقمند به این هنر با کسب آموزش ­های بافتنی لباس بچگانه به راحتی  می­توانند انواع لباس­های متنوع را ببافند و در فضای مجازی یا سفارش حضوری درآمد زایی داشته باشند. لباس بافتنی بچگانه در فصل سرد سال محافظ خوبی برای کودکان و نوزادان خواهد بود. این لباس­ها با کاموای ساده یا کامواهای پشمی بافته می­شوند و با زیبایی منحصر به فرد خود افراد را در خرید آن‌ها ترغیب می­کنند.

چرا بافت لباس بچگانه را فرا بگیریم؟

مدل لباس بافتنی بچگانه از انواع مدل لباس های پر طرفدار و محبوب برای فصل زمستان و پاییز است و با شروع این فصل ها بهتر است خانم های خوش سلیقه و علاقه مند به رشته ی بافتنی مدل های زیبا و مناسب برای کودکان انتخاب کنند که پیشنهاد ما به این عزیزان این است که قبل از شروع به کار بافتنی این مجموعه ی آموزشی را خریداری کنند تا تمامی نکات مهم در مورد بافت انواع لباس دخترانه و پسرانه با دومیل و یک میل را آموزش ببینند. هم اکنون این مجموعه بی نظیر را می توانید از طریق وب سایت  118 فایل سفارش دهید.

آموزش بافت لباس بچگانه 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت مورد نیاز برای شروع بافت لباس بچگانه

یادگیری و آموزش برخی از شغل ­ها بخصوص مشاغلی که در دسته هنرهای دستی­ هستند مانند بافتنی نیاز به تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی ندارند. تمامی افراد با داشتن سطح سواد ابتدایی می­توانند وارد این حرفه شوند و با یادگیری کامل آموزش ­های آن در کلاس­های مجازی و یا حضوری انواع بافت­ لباس بچگانه را آموزش ببینند و در بافتنی ­های خود به کار ببرند.

یادگیری و آموزش بافت لباس بچگانه بسیار ساده و در دسترس است، افراد علاقمند و خلاق با کمترین سواد می­توانند با خرید پکیج‌های آموزشی 118 فایل تمامی نکات مربوط به هنر بافت انواع لباس­های نوزادی و بچگانه­ را در مدل‌ها و رده‌های سنی مختلف یاد بگیرند و از آن­ها در بافت لباس­های متنوع و زیبا استفاده کنند.

مدت زمان لازم برای یادگیری بافت لباس بچگانه چقدر است؟

هنر بافت لباس بچگانه یکی از هنرهایی محسوب می­شود که نیازمند صبر و حوصله بسیار در کار است، زیرا که گاهی به دلیل اشتباهاتی که در حین بافت رخ می­دهد فرد بافنده مجبور است تمامی هر آنچه را که بافت است بشکافند. از این رو باید در مراحل کار بافتن، تمرکز خود را به کار بگیرید و با دقت هنر بافتنی را انجام دهید. البته آموزش صحیح و اصولی بافت لباس این خطا را به حداقل می‌رساند‌.

مدت زمان لازم برای یادگیری بافت لباس بچگانه به طور دقیق مشخص نیست زیرا در این حوزه انواع مختلفی از بافت­ها وجود دارد و فرد برای کسب مهارت در هر کدام از انواع بافت­ها باید به قدر کافی در آن تمرین کند و برای آن وقت بگذارد. اما به طور کلی با استفاده از پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته بافت لباس بچگانه می‌توانید در کمتر از ۲ ماه این هنر زیبا و جذاب را یاد بگیرید‌.

وسایل لازم برای شروع بافت لباس بچگانه

برای راه اندازی هر شغلی نیاز است وسایل مورد نیاز آن را تهیه کنیم. این وسایل برای شغل بافتنی لباس بچگانه شامل: متر، انواع کاموا در رنگ­های مختلف با قطرهای مختلف،  میل بافتنی در ابعاد مختلف متناسب با کامواها، قیچی و مروارید( از مراورید­ها می­توان در حین بافت استفاده کرد تا لباس بچگانه زیبای بیشتری داشته باشد) است. همچنین با استفاده از توربان­های گیپوری در قسمت­های یقه می­توان زیبایی لباس را بیشتر کرد.

سرمایه لازم برای شروع بافت لباس بچگانه

سرمایه اولیه یکی از مشخصه­ های اصلی برای راه­ اندازی هر شغلی خواهد بود. برخی از شغل­ها برای شروع و راه­ اندازی نیازمند خرید دستگاه ­های گران قیمت و اجاره مکانی برای شروع است. اما در شغل­های هنر بخصوص شغل بافت لباس بچگانه نیاز به سرمایه آنچنانی ندارید و با در نظر گرفتن مبلغی حدود یک الی دو میلیون تومان می‌توانید وسایل مورد نیاز با کار خود را خریداری کنید. بخشی از سرمایه  لازم شروع در هر کاری همانطور که گفته شد صرف اجاره مکان خواهد شد، اما در شغل بافت لباس بچگانه نیاز به اجاره مکان ندارید و باید آن بخش از هزینه را صرف شرکت در دوره آموزش صفر تا صد بافت لباس‌های بچگانه کنید‌.

در پایان آموزش بافت لباس بچگانه چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری و آموزش بافت لباس بچگانه شما قادر خواهید بود از این هنر برای درآمد زایی در منزل خود استفاده کنید. در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان فروش لباس‌های بافتنی دارای بازار خوبی خواهد بود به نحوی که افراد علاقمند به این هنر در اوقات فراغت خود در تمامی فصل­ها بخصوص فصل بهار و تابستان که دارای روز­های بلندی است لباس­های متنوعی ببافتند و آن­ها را با شروع فصل سرما با قیمت مناسب روانه بازار کنند.

با یادگیری و آموزش انواع بافت­ها به راحتی می­توان برای خود و کودکان و اهل منزل لباس­ها و انواع شال و کلاه­ های گرم و زیبا بافت و از خرید این گونه لباس­ها جلوگیری کرد. همچنین افراد مجرب  در حوزه بافتنی  می­توانند با آموزش کامل در این حوزه خود به عنوان مربی این هنر را به افراد علاقمند آموزش دهند.

لباس های بافتنی برای سنین مختلف رایج ترین مدل های بافتنی محسوب می گردند که دارای تنوع بالایی هستند و فصل پاییز و زمستان بهترین لباس و پوشش به حساب می آیند. هنر بافندگی بسیار مورد علاقه و توجه خانم هاست .در پایان آموزش یاد خواهید گرفت که برای بافت لباس بچگانه باید از کامواهای نرم و لطیف و بدون پرز و ضد حساسیت استفاده کنید و همچنین به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بافت را بر اساس اندازه های کودک ادامه دهید.

شما هنرجوی عزیز با تماشای دقیق ویدئو ها و تمرین زیاد به راحتی می توانید ست لباس های بافتنی بچگانه زیبا در انواع سایز و اندازه های مختلف برای کودکان ببافید.بافت انواع سارافون، پلیور، ژاکت، سرهمی، شلوار، کلاه، پاپوش، دستکش، دامن و … را به صورت حرفه ای انجام خواهید داد و از همه مهم تر در کنار بافت لباس انواع بافت های مختلف نظیر بافت مورب، بافت طرح حلزونی، بافت طرح توت فرنگی، بافت طرح پیچک، طرح حصیری، طرح پروانه، مدل پر طاووسی، مدل پیچ گیس بافت، مدل نخودی و بسیاری از انواع بافت های دیگر را به صورت حرفه ای در آموزش بافت لباس بچگانه خواهید دید.

بازار کار بافت لباس بچگانه در ایران چگونه است؟

با یادگیری و آموزش اصولی هنر بافتنی می‌توان در حوزه ­های مختلفی همچون عروسک بافتنی، بافت لباس بچگانه، بافت شنل، شال و کلاه و… فعالیت کرد. افرادی که در این حوزه فعالیت می­کنند به راحتی می­توانند بازا­ر فروش مناسبی در فضای مجازی داشته باشند و حتی در نمایشگاه­ های مختلف لباس و مغازه ­ها محصولات خود را به نمایش بگذارند و فروش مستقیم داشته باشند.

هنر بافتنی یکی از هنرهای زیبایی است که در کار نیاز به دقت و خلاقیت زیادی دارد.  در این شغل افرادی به کسب درآمد بالا می‌رسند که صبر و حوصله زیادی داشته باشند. این هنر تنها با کاموا و میل­های بافتنی انجام می­شود افرادی که در کار بافت لباس هستند با پکیج آموزش انواع لباس بافتنی بچگانه می­توانند روز به روز یادگیری­ خود را افزایش دهند و با ارائه کارهای زیبا مشتری بیشتری جذب کنند و در این کار موفق شوند.

بازار فروش یک شغل در درجه اول به محیط مناسب آن منطقه بستگی دارد. در شغل بافت لباس بچگانه با اینکه این نوع لباس­ها مناسب فصل زمستان است اما در همه شهر­ها به خصوص در شهرها­ی مناطق کوهستانی در فصل زمستان و پاییز و اوایل بهار فروش خوبی دارند. بنابراین با بافت لباس بچگانه در تمام سال می­توان محصولات متنوع و زیبای خود را برای چند ماه سرد سال تولید کرد و در همین چند ماه به میزان درآمد بالایی رسید.

 بافتنی در کل یک شغل فصلی و معطوف به فصل سرد سال است. کمتر کسی در فصل تابستان به فکر سفارش بافتنی می افتد. لباس های بافتنی در هر شکل و فرمی باشند زندگی ما را از حالت یکنواختی در می آورد. برای اینکه هر کاری را شروع کنید باید بدانید دقیقا چه انتظاری از خودتان و آن ایده یا کار دارید.

برای فروش لباس های بافتنی افراد می توانند از بازار های اینترنتی و پر رونق فضای مجازی بهترین بهره را ببرند، هر چند در ابتدای کار پیدا کردن مشتری برای این شغل کمی سخت است؛ اما اگر کاری تمیز و زیبا و با خلاقیت ارائه دهید می توانید با معرفی کارتان در این شبکه ها به فروش خوبی برسید.

می توان در اینجا اضافه کرد افرادی در این شغل موفق ترند که دارای پشت کار زیاد و خلاقیت بالا باشند و همچنین وقت بیشتری به شغل شان اختصاص دهند و از همه مهم تر اینکه به صورت جدی بافت لباس بچگانه را دنبال کنند. در این‌ صورت شک نکنید در عرض کمتر از یکسال علاوه‌ بر دست‌ یابی به مشتریان دائمی، روز‌ به‌ روز بر تعداد مشتریانتان افزوده خواهد شد.

درآمد بافت لباس بچگانه در ایران

میزان درآمد شغل بافت لباس بچگانه در ایران مانند هر جای دیگری و سایر شغل­های مربوط به هنرهای دستی بستگی به تلاش و پشتکار فرد دارد. افراد علاقمند به این هنر با کسب آموزش­ های مناسب در بافت شال و  کلاه، پلیور، شلوار، شنل و سایر لباس­های بچگانه به راحتی می­توانند برای خود کسب درآمد داشته باشند.

در شغل بافت لباس بچگانه برای فروش محصولات خود باید چند نکته مهم را رعایت کرد تا روز به روز به تعداد مشتریان اضافه شود. یکی از ویژگی مهم در هنگام بافت لباس بچگانه توجه به رنگ و نوع بافت است. هرچه میزان رنگ یک لباس جذابیت بیشتری داشته باشد و از کاموا­های باکیفیت‌تری استفاده شود فرد می­تواند ناخودآگاه توجه مشتری را به سمت خود جلب کند و میزان فروش بالاتر می­رود. در بافت لباس بچگانه مثل انواع سرهمی، ست­های نوزادی، قنداق پیچ و… بهتر است از چند رنگ کاموا با طرح­های مختلف استفاده کنید تا مشتری با تنوع ایجاد شده خریدی راحت‌تر داشته باشد و شما نیز درآمد بالاتری داشته باشید. دوره آموزش صفر تا صد بافت لباس بچگانه باعث افزایش مهارت و در نتیجه افزایش میزان درآمد بافنده خواهد شد. به طورکلی میزان درآمد این شغل در فصل‌های سرد سال ماهانه بیش از ۵ میلیون تومان خواهد بود.

بافت لباس بچگانه

5 ساعت

بافت شلوار، سرهمی و کلاه

5 ساعت

بافت تیشرت،بلوز و سارافون

4 ساعت

بافت دامن و سوئیشرت

4 ساعت

بافت لباس دخترانه

4 ساعت

بافت بوت بچگانه با دو میل و قلاب

1 ساعت

بافت پلیور بچگانه با دو میل

2 ساعت

بافت هودی و لباس خواب

2 ساعت

اگر علاقمند به فعالیت در زمینه بافندگی هستید و همچنین از دقت بالایی در کار برخوردار هستید، قطعا می توان گفت بافت لباس بچگانه شغل مناسبی برای شما خواهد بود
قدم بعدی تمرین هست، تنها چیزی که نیاز دارید تا متخصص شدن تمرین و تکرار هست، حتی اگر شده باشد بافتن لباس را در خونه تمرین کنید تا بتونید با چالش های کار رو در رو شوید، ضمنا ما هرجایی که سوالی داشتید همراه شما هستیم.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
بازاریابی در امر پوشاک یک کسب و کاری است که می تواند با کمترین هزینه آن را راه اندازی نمود. بازاریابی می تواند پلی مناسب برای راه اندازی کسب و کار های گسترده تر باشد. بازار یابی به غیر از مسئله درآمد، مزیت های دیگری همچون گسترش ارتباطات و کسب تجربه و تخصص دارد که در گسترش فعالیت بسیار تاثیر گذار است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش بافت لباس بچگانه

  1. Soltani_b

    ببخشید این آموزش چند ساعته!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه دارای 6 عدد دی وی دی و در محموع دارای 27 ساعت آموزش می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. A.Y.082576

    سلام لباس بافت سنگین نیست باعث نمیشه بچه ها اذیت بشن؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، سعی کنید برای بافت لباس بچگانه از نخ های سبکتر استفاده کنید تا فرزندتان را اذیت نکند همچنین لباس بافت باعث گرم نگهداشتن فرزند دلبندتان می شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. mamanarvin

    سلام شما دی وی دی هارو با پست میفرستین؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته ها با پست فرستاده می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  4. H.Moradi

    چه خوب که بافت پاپوش بچگانه در این مجموعه قرار داده اید ممنونن از سایت خوبتون.!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  5. saeede

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال میکنین یا فرق میکنه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  6. nahid shahi

    سلام در این مجموعه بافت لباس پسرانه هم آموزش داده می شه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموعه هم یادگیری بافت دخترانه و هم پسرانه آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. آناهیتا اسماعیلی41

    آیا می توان لباس بافت کودکان را با ماشین لباسشویی شست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، اما بهترین روش برای شستشوی لباس کودک شستشوی با دست با آب سرد می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. *AsrA

    نحوه اتو کردن لباس بافت چگونه است؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تو را به طور غیر مستقیم به گونه ای که یک پارچه نخی نم دار به عنوان عایق روی لباس قرار بگیرد و اتو در فاصله 5 سانتی متری به صورتیکه بخار اتو لباس را صاف کند قرار دهید.
      سپاس از همراهی شما

  9. sepideh.kosari

    برای بافت لباس کودک چه نخی مناسب است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای لباس کودکان از نخی استفاده کنید که مقومت و دوام بهتری داشته باشد زیرا لباس کودک زیاد شستشو می شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. A.Yary

    نخ مورد استفاده برای بافت لباس بچگانه با لباس های دیگر متفاوت است!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای بافت لباس های بچگانه سعی کنید از نخ های نرم تر و سبکتر استفاده کنید تا موجب اذیت کودک نگردد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2886

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz