آموزش بافت پانچو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

600,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/29

حجم آموزش: 31.33 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/29

زمان آموزش: 42 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/29

حجم آموزش: 31.33 گیگابایت

زمان آموزش: 42 ساعت

تصور کنید به یک سفر طبیعت گردی رفته‌اید و ناگهان هوا ابری شود. احتمالا اگر پوشش مناسب داشته باشید، باریدن باران برایتان به یک خاطره جذاب تبدیل می‌شوید. اما اگر باران بگیرد و شما پوشش مناسبی نداشته باشید، خاطرات خوبی رقم نخواهد خورد.  برای جلوگیری از چنین اتفاق‌هایی، هر فرد برای فصل پاییز و زمستان باید یک پانچو برای روز مبادا داشته باشد. با توجه به قیمت‌های بالا بعضی افراد امروزه تصمیم به بافت انواع لباس گرفته‌اند. آموزشگاه 118فایل در این راه به شما عزیزان کمک خواهد کرد. این آموزشگاه با ارائه دوره‌ی آموزش بافت پانچو یکی از بهترین دوره‌ها را برای یادگیری بافت پانچو در اختیار علاقه مندان به این حرفه قرارداده است. این دوره دارای 60 ساعت ویدئوی  آموزشی می‌باشد. علاوه بر آن در این دوره به صورت گام به گام و صفر تا صد تمامی مراحل بافت پانچو را آموزش می‌بینید. همچنین در این دوره نحوه بافت پانچو، پلیور و ژاکت در مدل و طرح های مختلف را آموزش خواهید دید. بعد از یادگیری بافت پانچو می‌توانید پانچوهای دلخواه‌تان را برای خود و دیگران ببافید و همچنین می‌توانید کارگاه کوچکی راه‌ اندازی کنید و تولیدی بافت پانچو داشته باشید. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

پانچو نوعی پوشش است که از انواع پارچه‌ها برای دوخت آن استفاده می‌شود. معمولا در ابتدا گردشگران از پانچو‌های پلاستیکی و پارچه‌های ضد آب برای خیس نشدن استفاده می‌کردند. اما امروزه پانچوها در ابعاد و مدل‌های مختلف با انواع مختلف پارچه‌ها دوخته می‌شوند و می‌توان از آن‌ها متناسب با هر فصل و نوع کاربرد استفاده کرد. پانچو از قدیم به عنوان نوعی پوشش سنتی محسوب می‌شده است. امروزه دوخت پانچو در انواع مختلف پانچو جلو باز، جلو بسته و… انجام می‌شود. هر کدام از این پانچوها برای شرایط و فصل خاصی استفاده می‌شوند.

به طور کلی پانچو لباسی است که تازه به این دوران نیامده و قدمت تاریخی دارد. در قدیم از پانچو بیشتر در مواقع سرما و فصل‌های بارانی استفاده می‌شده است. زیرا پانچو‌ها ضد آب بودند و مانع از خیس شدن فرد در شرایط آب و هوای بارانی می‌شدند. اما امروزه علاوه بر پانچوهای کوهستانی و بارانی به دوخت انواع پانچوها با پارچه‌های مختلف پرداخته شده است. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش بافت پانچو استفاده کنید.

مزایای یادگیری بافت پانچو

دوختی ساده دارد و افرادی که می‌خواهند وارد هنر خیاطی شوند به راحتی می‌توانند با بافت و دوخت پانچو خودشان را به بهترین سطح برسانند. باعث ایجاد آرامش و بالا بردن تمرکز در افراد می‌شود. بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند می‌توانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

چرا آموزش بافت پانچو را فرا بگیریم؟

پانچوها را عموما می‌توان از هر تکه پارچه‌ای با اندازه مناسب درست کرد. چیزی که در مورد پانچو باید بدانید این است که می‌توان آن را با موفقیت از پارچه‌های مختلف دوخت. به راحتی می‌توانید پانچو خود را از یک پارچه سبک، پارچه پرده، پارچه بافتنی، پشم گوسفند یا پشم سنگین‌تر یا هر پارچه‌ای مثل کتان، پارچه پشمی، نخی، جین و حتی پتوی مسافرتی و… برای دوخت انواع پانچو استفاده کنید. به دلیل دوخت ساده‌اش، پانچو می‌تواند اولین پروژه خیاطی عالی برای یک مبتدی باشد.

پانچو لباسی است که نیازی به چسباندن ندارد و اگر آن را از پارچه بافتنی بدوزید، حتی ممکن است نیازی به سجاف کردن لبه‌های خام نداشته باشید. دوخت پانچو بسیار ساده است و دوخت آن به سرعت انجام می شود. آموزش بافت پانچو ساده به شما کمک می‌کند این هنر را به بهترین شکل انجام دهید. 

اگر می خواهید اقدام به بافت پانچو کنید، باید در زمینه انواع روش های بافندگی با کاموا مهارت کافی را داشته باشید که سایت 118فایل از صفر تا صد این هنر را به شما آموزش می دهد. این حرفه با داشتن سابقه طولانی و برخلاف سایر لباس ها، همچنان در صنعت مد و پوشاک مورد توجه قرار گرفته و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که قبل از شروع به کار بافتنی، این مجموعه ی آموزشی را خریداری کنید. همچنین یادگیری بافت پانچو نیز کمک بزرگی به افراد با سلیقه می کند که ترکیب پانچو با مواردی دیگر نظیر شلوار و یا کلاه می تواند به استایل اشخاص، جلوه ای زیبا ببخشد. از این رو مجموعه ی آموزشی پانچو برای این دسته از افراد که می خواهند یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنند، بسیار مناسب است.

آموزش بافت پانچو 118فایل مناسب چه افرادی است؟

تحصیلات و مهارت لازم برای شروع بافت پانچو

برای بافت پانچو به تحصیلات نیازی ندارید. این هنر زیبا را با داشتن علاقه و پشتکار به راحتی می‌توانید از آموزشگاه‌های معتبر فرا بگیرید و در آخر مدرک معتبر این حرفه را دریافت ‌کرده و مشغول به کار شوید. از طرفی می‌توانید این حرفه را با استفاده از آموزش صفر تا صد بافت پانچو یاد بگیرید.

مدت زمان لازم برای یادگیری بافت پانچو چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری بافت پانچو متناسب با میزان علاقه و تکرار و تمرین شما تعیین می‌شود. اگر فردی با سلیقه و علاقه‌مند به این حرفه هستید و از آموزش کامل بافت پانچو استفاده کنید این حرفه را در کمتر از یک ماه به صورت حرفه‌ای یاد می‌گیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع بافت پانچو

بافت پانچو با ساده‌ترین وسایل مثل کاموا در رنگ و ضخامت دلخواه، قیچی، قلاب بافتنی، دو میل و… انجام می‌شود. علاوه بر بافت پانچو می‌توانید پانچو را مدل دیگری درست کنید که در ادامه به معرفی وسایل مورد نیاز این حرفه می‌پردازیم. هر پتو یا پارچه‌ای که به اندازه کافی بزرگ باشد که وقتی از وسط تا شود باید به اندازه کافی بلند باشد تا بالاتنه شما را بپوشاند و به اندازه کافی پهن باشد که شانه‌های شما را بپوشاند.

1. قیچی

2. یک مشت سنجاق

3. متر نواری

4. ابزار علامت گذاری (قلم پارچه‌ای، خودکار معمولی، حتی یک تکه صابون خشک شده به عنوان خودکار پارچه‌ای ).

5. چرخ خیاطی

سرمایه لازم برای شروع بافت پانچو

برای وارد شدن به این شغل مهم‌ترین سرمایه‌ای که نیاز دارید علاقه و پشتکار است تا بتوانید کامواها را به صورت حرفه‌ای کنارهم ببافید تا پانچو دلخواه‌تان را درست کنید. برای این کار در حدود 2 الی 4 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید تا بتوانید کاموا و قلاب و وسایل جانبی دیگر را تهیه و شروع به کار کنید. همچنین اگر می‌خواهید این حرفه را از صفر یاد بگیرید باید مبلغی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی نیز پرداخت کنید. با استفاده از آموزش گام به گام بافت پانچو این هزینه می‌تواند خیلی کمتر شود و وقت کافی برای تمرین و تکرار نیز داشته باشید.

در پایان آموزش بافت پانچو چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری بافت پانچو می‌توانید پانچوهای دلخواه‌تان را برای خود و دیگران ببافید و همچنین می‌توانید کارگاه کوچکی راه‌ اندازی کنید و تولیدی بافت پانچو راه‌ اندازی کنید و به چند نفر دیگر نیز این حرفه را آمورش دهید. بافت پانچو می‌تواند وسیله‌ و کاری برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود و دیگران نیز باشد.

در پایان، علاقمندان به هنر بافتنی، با مشاهده تمامی ویدیو های این مجموعه می توانند با تسلط کافی و آگاهی کامل از الگو های ارائه شده به بافت پانچو، در مدل های متنوع، پلیور و ژاکت مشغول شوند.

بانوان عزیز و علاقمندان، با مشاهده کامل این مجموعه می توانند از بافت های متنوعی در تولید این هنر استفاده کنند. شاید دوستداران این حرفه نمونه های بافته شده را مشاهده کنند، تصور کنند که نحوه بافتن آن ها مشکل است اما با یادگیری آموزش های ارائه شده در این حرفه و تمرین لازم متوجه خواهند شد که بسیار راحت بوده و در واقع می توانند با یادگیری در این زمینه به عنوان یک شغل، به بافتن پانچو مشغول شوند.

نحوه بافت بلوز آستین بلند جلو باز، بلوز نیم آستین با دو میل، پلیور کشی جلو باز، پلیور بزرگ، ژاکت بدون آستین جلو باز، ژاکت جلو باز با استفاده الگوی شش ضلع، ژاکت نیم آستین یقه خشتی، ژاکت زیپ دار زنانه، ژاکت جیب دار جلو باز، ژاکت کشی جلو باز و انواع پانچو از جمله موارد آموزشی این مجموعه می باشد و شما می توانید با مشاهده این مجموعه، آموزش بافت پانچو را از سایت 118فایل سفارش دهید.

بازار کار بافت پانچو در ایران چگونه است؟

برای موفقیت در زمینه بافت پانچو باید سلیقه و خلاقیت داشته باشید. بافت پانچو به دلیل تنوع بالای رنگ و کیفیت نخ کاموا مورد استفاده و مدل‌های مختلف بافت طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای رقابت در بازارکار اشباع نشده این حرفه باید ایده و خلاقیت‌های مختلفی در زمینه نوع و مدل بافت پانچو ارائه کنید. برای انجام این کار می‌توانید از دوره آموزش بافت پانچو جدید استفاده کنید. 

بافتنی از جمله هنرهایی است که برای موفقیت در آن نیاز به سلیقه و خلاقیت داریم. این هنر به‌ دلیل تنوع بالای رنگ و نوع نخ‌ کاموا و مدل بافت، خود را در دل مردم جای داده است.

افراد برای ماندگاری در زمینه هنر بافتنی باید ایده های جدیدی در رابطه با مدل و نحوه بافت، داشته باشند. انجام این حرفه در منزل، آموزش بافتنی در آموزشگاه های هنری، ارائه محصولات در نمایشگاه های سالانه و بازارچه های محلی، تلفیق آن با سایر هنرها، فروش محصولات از طریق سایت ها و فروشگاه های پوشاک و… می تواند برای بافندگان و هنر دوستان درآمد خوبی داشته باشد.

درآمد بافت پانچو در ایران

میانگین درآمد این حرفه در بین افراد مختلف متفاوت است به این صورت که کسانی که به عنوان افراد مجرب این حرفه شناخته شده‌اند به دلیل رقابت درست و ارائه محصولات با کیفیت ماهیانه درآمد خوبی دارند و میانگین درا مد این افراد در ماه 8 میلیون تومان است. همچنین افرادی که به صورت مبتدی وارد این حرفه شده‌اند و از ایده و خلاقیت خوبی برخودار هستند در ابتدای کار میانگین درآمد ماهیانه این افراد 4 میلیون تومان است. برای افزایش درآمد می‌توانید از پکیج تصویری آموزش حرفه‌ای بافت پانچو استفاده کنید.

بافت پانچو آستین دار، دخترانه و فانتزی

5 ساعت

بافت پانچو یقه گرد و اسکی

8 ساعت

بافت پانچو کلاه دار و جیب دار و فصلی

3 ساعت

بافت پانچو نوزاد

2 ساعت

بافت پانچو خشتی و هفت

3 ساعت

بافت پانچو رنگی و پلیور زنانه

5 ساعت

بافت ژاکت زنانه

5 ساعت

بافت انواع پانچو

6 ساعت

بافت بلوز زنانه

5 ساعت

قدم بعدی تمرین هست، تنها چیزی که نیاز دارید تا متخصص شدن تمرین و تکرار هست، حتی اگر شده باشد در خونه خودتون تایم آزاد رو اختصاص بدید به بافت پانچو تا بتونید با چالش های کار رو در رو شوید، ضمنا ما هرجایی که سوالی داشتید همراه شما هستیم.
نخ یا کاموا، میل بافتنی، سنجاق نگهدارنده گره بافتی، گیره علامت‌گذاری روی گره بافتی، متر اندازه‌گیری، رج شمار، حفاظ انتهای میله، قیچی و سوزن کوبلن دوزی
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
برای بافت پانچو به صورت اقتصادی و با استفاده از مواد ارزان قیمت، می‌توانید از نخ‌های ارزان قیمت مانند آکریلیک یا پلی استر استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از الگوهای ساده و بدون طرح‌های پیچیده استفاده کنید و از ابزارهای دستی ساده مانند سوزن بافت، قلاب بافت و پایه بافت استفاده کنید.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش بافت پانچو

  1. elmira.saeedi

    پانچو با دو میل بافته میشه یا قلاب؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید هم با قلاب و هم با دو میل بافت پانچو را انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  2. کیمیا درخشانی

    لباس پانچو تنها برای خانوم ها مورد استفاده قرار میگیره؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، این لباس بدلیل اینکه حالت اسپرت دارد هم برای خانوم ها و هم برای اقایون مورد استفاده قرار میگیرد.
      سپاس از همراهی شما

  3. DaryA

    بافت لباس پانچو برای کودکان و سنین پایین تر هم اموزش داده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله در این مجموعه برای کودکان و خردسالان نیز اموزش بافت لباس پانچو اموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  4. ma_h_sa.84.

    پانچو چه نوع لباسی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به عنوان نوعی مانتو آزاد شناخته می شود و به شنل شباهت دارد. استفاده از لباس پانچو به دلیل سبک راحتی که دارد، برای استایل اسپرت مناسب است.
      سپاس از همراهی شما

  5. shirin_72

    این مجموعه چند روزه به دستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  6. منیژه غیرتی

    این مجموعه برای افراد مبتدی هم مناسبه؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموعه یادگیری صفرتا صد آموزش بافت پانچو قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  7. parinaz_66_ghafoori

    آیا پانچو لباسی است که تنها برای زمستان مورد استفاده قرار میگیرد!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر پانچو مدل های دیگری نیز دارد که به دلیل راحت بودن این مدل لباس می توان در همه فصول از هر نوع آن استفاده نمود.
      سپاس از همراهی شما

  8. 89_PANAH

    در این آموزش بافت انواع یقه پانچو اموزش داده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموعه بافت انواعی از یقه های شکیل برای پانچو اموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. marya_r34

    پانچو برای سن خاصی استفاده میشه؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پانچو و شنل از جمله تنها لباس‌هایی هستند که سن و سال نمی شناسد،
      از دختربچه‌های سه و چهار ساله تا خانم‌های مسن، همه‌ می‌توانند این لباس را بپوشند و از زیبایی و راحتی آن بر تن خود لذت ببرند.
      سپاس از همراهی شما

  10. baran_zolfaghari

    پانچو و شنل چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پانچو و شنل زنانه دو نوع تن پوشش زنانه است که دوخت بسیار ساده ای دارد و معمولا به شکل دایره، مستطیل یا مثلث برش داده‌ می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 2890

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz