آموزش بافت کلاه و شالگردن

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

600,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/10

حجم آموزش: 29.59 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/10/10

زمان آموزش: 42 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/10

حجم آموزش: 29.59 گیگابایت

زمان آموزش: 42 ساعت

یادگیری بافت کلاه و شالگردن برای شما سودمند خواهدبود. برای مثال در فصل زمستان و سرما می‌توانید با سلیقه خود و رنگ و مدل دلخواه شالگردن و کلاه ببافید. همچنین می‌توانید این هنر را یاد بگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید. از این طریق می‌توانید کسب درآمد کنید. علاوه بر این می‌توانید با عرضه کلاه و شالگردن هایی که بافته اید از این طریق نیز به درآمد برسید. برای این کار می‌توانید از روش‌های ساده بافتنی و دوره  آموزش گام به گام بافت کلاه و شالگردن استفاده کنید تا بهترین کلاه و شال‌ها را ببافید. مجموعه بافت کلاه و شالگردن 118فایل با بیش از 42 ساعت ویدئو یکی از جامع ترین آموزش ها در زمینه هنر بافتنی می باشد. آموزشگاه 118فایل سعی داشته با ارائه مطالبی مفید این هنر را به نحوه ی صحیح آموزش دهد. هنر بافت کلاه و شالگردن بازار کار اشباع نشده و بسیار پر رونق و داغی در فصول سرد دارد. همچنین این حرفه را می‌توان شغلی ایمن با درآمد متوسط دانست. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز بافت کلاه و شالگردن  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و وسایل مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

مجموعه آموزشی بافت کلاه و شالگردن، جزو بافتنی های محبوب و دوست داشتنی فصول سرد سال محسوب می شوند. از جمله زیباترین اکسسوری‌های فصل پاییز و زمستان کلاه و شالگردن است که علاوه بر تکمیل زیبایی استایل شما کاربرد گرمایشی بسیار مناسبی دارد. هنر بافندگی پارچه و بافتنی با کاموا در میان ایرانیان یک هنر بسیار قدیمی است و در ایران باستان از زمان عصر حجر هنر بافندگی بین ایرانیان رایج بوده و با آن آشنا بودند. به هنری که با کاموا و دو میل بافتنی که در هم تنیده می‌شود و لباس‌های مختلفی درست می‌شود بافتنی می‌گویند. این هنر  از قدیم تا کنون از هنرهای پر طرفدار بوده و افراد  زیادی علاقه مند به یادگرفتن هنر بافتنی هستند. بافندگی و بافتنی از صنایع دستی محسوب می‌شود که با بافتن نخ و تارو پود آن را تبدیل به پارچه می‌شود. شما هم می‌توانید با استفاده از دوره آموزش کامل بافت کلاه و شالگردن بهترین اکسسوری‌های زمستانی را برای خودتان و دیگران ببافید.

مزایای یادگیری بافت کلاه و شالگردن

از مزایای بافت کلاه و شالگردن، می‌توانیم به ساده بودن یادگیری، تنوع در بافت مدل‌های مختلف و سرعت انجام آن اشاره کنیم. بازار کار اشباع نشده و بسیار پر رونق و داغی در فصول سرد دارد. شغلی ایمن با درآمد متوسط است.

چرا بافت کلاه و شالگردن را فرا بگیریم؟

یادگیری بافت کلاه و شالگردن به شما کمک می‌کند تا در فصل سرما برای خودتان با سلیقه خود با رنگ و مدل دلخواه شال و کلاه ببافید. همچنین می‌توانید این هنر را یاد بگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. علاوه بر این می‌توانید شال و کلاه ببافید و آن را در معرض فروش بگذارید و از این طریق منبع درآمدی داشته باشید. برای این کار می‌توانید از روش‌های ساده بافتنی و پکیج آموزش گام به گام بافت کلاه و شالگردن استفاده کنید تا بهترین کلاه و شال‌ها را ببافید.

اگر بخواهیم هنر بافتنی را از جنبه‌ های مختلف بررسی کنیم تا اهمیت یادگیری آن به اثبات برسد به موارد مهمی می‌ رسیم. بنابراین در صورت یادگیری این حرفه می‌توانیم برای خود و دیگران انواع بافتنی را در طرح و رنگ‌ های متنوع ببافیم.

از آنجایی که در هنر خیاطی با تغییر الگو و شکل برش، مدل‌ های جالب و متفاوتی را طراحی می‌کنیم؛ هنر بافتنی از این قاعده مستثنی نبوده و با تغییر دانه‌ های رج می‌توان مانند نمونه های دوخته شده را بافت.

بانوان عزیزی که در این هنر مشغول فعالیت هستند، می توانند با تسلط در این زمینه، به قبول سفارشات بپردازند و با اطلاع از اندازه و مدل درخواستی مشتریانشان، به بافت مدل های جذاب و جدیدی مشغول شوند.

بافت کلاه و شالگردن 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش بافت کلاه و شالگردن!

پیش نیاز و مهارت لازم برای بافت کلاه و شالگردن

بافتن کلاه و شالگردن به تخصص نیاز دارد نه به تحصیلات. برای اینکه بتوانید کلاه و شالگردن‌های مناسب و دلخواهتان را ببافید می‌توانید در آموزشگاه‌های مخصوص این حرفه شرکت کنید.  اما برای کسب مهارت و بالا بردن توانایی خودتان در این زمینه می‌توانید در دوره آموزش حرفه‌ای بافت کلاه و شالگردن شرکت کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری بافت کلاه و شالگردن چقدر است؟

هر هنری برای خلق شدن و شکل گرفتن نیازمند افراد با استعداد و علاقه‌مند به آن هنر است. هنر بافتنی و بافت کلاه و شالگردن نیز جز هنرهایی است که به علاقه و پشتکار زیادی نیاز دارد تا شکل بگیرد. اگر شما به این کار علاقه داشته باشید و از دوره آموزشی بافت کلاه و شالگردن استفاده کنید در کمتر از یک هفته می‌توانید بهترین شال و کلاه‌ها را ببافید.

وسایل مورد نیاز برای شروع بافت کلاه و شالگردن

هر هنر و شغلی برای ایجاد شدن و انجام گرفتن به یکسری ابزار و وسایل تخصصی نیاز دارد که هنر بافتنی نیز جز هنرهایی است که باید به وسیله یکسری وسایل خاص مثل کاموا و… انجام بگیرد. برای همین در ادامه به معرفی وسایل مورد نیاز برای بافت کلاه و شالگردن می‌پردازیم:

1. تعدادی کاموای مورد نیاز، برای بافت کلاه یک کلاف و شال گردن ۳ کلاف (کاموای ضخیم).

2. میل بافتنی ۸ میلی متر

3. میل گرد ۵ میلی متر و ۱۶ سانتی متر طول

4. میل‌های چندتایی (برای بافتنی بدون درز مثل جوراب و دستکش و..).

5. علامت گذار دونه‌ها، میل مخصوص بافت‌های پیچ، نخ و سوزن.

سرمایه لازم برای شروع بافت کلاه و شالگردن

برای وارد شدن به این حرفه به سرمایه زیادی نیاز ندارید فقط باید بدانید هنر بافتنی و وسایل مورد نیاز این حرفه چیست. بسیاری از افراد برای یاد گرفتن بافتن کلاه و شالگردن در کلاس‌های مخصوص این هنر شرکت می‌کنند که برای این کلاس‌ها متناسب با شهر و تعداد جلسات آموزشی باید شهریه پرداخت کنند. همچنین به سرمایه‌ای بالغ بر یک الی 2 میلیون نیاز دارید تا کاموا و وسایل مورد نیاز این حرفه را تهیه کنید. آموزش مبتدی تا پیشرفته بافت کلاه و شالگردن به شما کمک می‌کند تا بدون پرداخت هزینه شهریه کلاس‌ها این حرفه را یاد بگیرید و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید آموزش‌ها را مشاهده کنید و آن را تمرین و تکرار کنید تا به یک بافنده کلاه و شالگردن حرفه‌ای تبدیل شوید.

در پایان آموزش بافت کلاه و شالگردن چه اتفاقی می‌افتد؟

بافت کلاه و شالگردن می‌تواند برای شما یک منبع درآمد و کاری برای کسب و کار باشد. این هنر را می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش بافت کلاه و شالگردن استفاده کنید و این حرفه را به دیگران نیز آموزش دهید و منبع درآمدی برای خود و اعضای خانواده ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برای شاد کردن دل دیگران و هدیه دادن از کلاه‌های خاص و جذاب زمستانی که خودتان می‌بافید استفاده کنید.

بافتنی هنری پرطرفدار و زیبا است که با یادگیری اصول اولیه آن می توان به راحتی، با دقت و حوصله فراوان اقدام به بافتن انواع مدل های کلاه و شالگردن نمود. این حرفه از آموزش الگو‌ های تکراری پرهیز‌ کرده و ویدیو‌ هایی واضح درمورد نحوه بافتن نمونه‌ های جدیدی پرداخته‌ است.

بانوان عزیز و علاقمندان با مشاهده کامل این مجموعه می‌توانند از بافت‌ های متنوعی در تولید کلاه و شالگردن استفاده‌ کنند. شاید دوستداران این هنر با مشاهده نمونه های بافته شده، تصور کنند که نحوه بافتن آنها مشکل است. اما با فراگیری آموزش‌ های ارائه شده در آموزش بافت کلاه و شالگردن و تمرین لازم، متوجه خواهند شد که برعکس بسیار راحت بوده و می توانند در مواقع بیکاری و یا حتی به عنوان شغل، به بافتن کاموا مشغول شوند.

بازار کار بافتنی در ایران چگونه است؟

با شروع فصول سرد، بازار لباس‌های دستباف بسیار پر رونق می‌شود و از آنجایی که تمام سنین، پسر، دختر، زن، مرد از شال و کلاه استفاده می‌کنند می‌توان گفت بهترین فصل درآمدزایی برای بافت و پوشیدن کلاه و شالگردن همین فصول سرد پائیز و زمستان است. برای اینکه شما هم بتوانید وارد بازارکار این حرفه شوید و به درآمد خوبی دست پیدا کنید می‌توانید از پکیج تصویری آموزش صفر تا صد بافت کلاه و شالگردن استفاده کنید.

در سال‌ های اخیر به کار‌های هنری از سوی مسئولین توجه ویژه‌ ای شده و به‌ هنر و هنرمند ارزش بیشتری داده می‌شود. هنر بافتنی مانند سایر هنر‌ها نیازمند علاقه، تلاش و سلیقه بوده تا افراد بتوانند در این‌ زمینه پیشرفت لازم و دلخواه‌ خود را بکنند. علاقمندان در صورت فراگیری و تسلط کافی می‌توانند به شیوه‌ های گوناگون، نمونه کارهای خود را عرضه کنند.

همچنین با شرکت در آزمون مربی گری و کسب نمره قبولی در آموزشگاه های هنری، مشغول به تدریس شوند یا با تولید بافتنی‌ هایی همراه با ایده‌ های جذاب، در بازارچه‌ های محلی یا نمایشگاه‌ هایی که سالانه دایر می‌گردد، شرکت کنند. بازار این‌ هنر در فصل‌ سرما داغ‌ تر بوده و از این‌‌ رو درآمد حاصل از این هنر می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ ای افزایش‌ یابد.

درآمد بافت کلاه و شالگردن در ایران

درآمد این حرفه مانند بسیاری دیگر از مشاغل به صورت فصلی است‌ یعنی در فصول سرد پاییز و زمستان که تقاضا برای کلاه و شالگردن بالا است درآمد این حرفه هم بالا است. اگر بخواهیم به صورت تقریبی ساده‌ ترین کلاه و شالگردن‌ها را در حدود 100 هزار تومان و بالاتر حساب کنیم در این فصول سرد درآمد این افراد بیش از 7 میلیون تومان خواهد بود. برای اینکه بتوانید کلاه و شالگردن مناسب ببافید و در معرض فروش بگذارید می‌توانید از پکیج آموزشی بافت کلاه و شالگردن استفاده کنید و با صفر تا صد این کار آشنا شوید.

آموزش بافت شالگردن

18 ساعت

آموزش بافت کلاه

19 ساعت

آموزش بافت کلاه با دو میل

1 ساعت

آموزش ‍پیشرفته بافت کلاه و شالگردن

2 ساعت

آموزش قلاب بافی

2 ساعت

الگو بافت کلاه و شالگردن و سایر بافتنی ها

آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
بله. منابع رایگان بسیاری هستند که می توانند در نقطه شروع انتخاب مناسبی باشند ولی برای حرفه‌ ای شدن در این زمینه به طور حتم نیاز به آموزش‌ یا کسب تجربه عملی خواهید داشت.
پشتیبانان 118فایل در این زمینه کاملا شما را راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
باتوجه به صفر تا صد بودن این دوره آموزشی برای افراد مبتدی نیز مناسب است.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش بافت کلاه و شالگردن

  1. Moghri.Z

    بافت کلاه و شالگردن برای همه سنین اموزش داده میشه؟؟؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموع بافت کلاه برای کودک تا بزرگسال در نظر گرفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  2. شهین فروتن

    دوره های بافتنی در زمینه های دیگه هم دارین؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، مجموعه های بافتنی مقدماتی، عروسک بافی، بافت دستکش و جوراب و … نیز در سایت موجود هستند.
      سپاس از همراهی شما

  3. نعیمه صباغ

    بهترین نخ برای بافت کلاه چه نوع نخی می باشد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پشم گزینه ی پیش فرض مناسبی برای انتخاب است و اکثر بافندگان از آن برای بافت کلاه استفاده می کنند. وزن بیش تری دارد پس برای استفاده در ماه های سرد سال خیلی مناسب است. بسیار بادوام و در دسترس است.
      سپاس از همراهی شما

  4. majid vahedi

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. homeyra.rahmani54

    آموزش چند مدل بافت کلاه تو این دوره وجود داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چندین مدل برای بافت کلاه و شالگردن در این مجموعه قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. ayda/armin

    کیفیت ویدیو ها چجوریه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. HaNa8002

    سلام هزینه ارسال این محصول چقده؟!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. پروین صالحی

    چگونه لباس بافتنی کوچک شده یا آب رفته خود را به سایز قبلی خود برگردانیم ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تشت یا سینک ظرف شویی را با آب ولرم پر کنید و یک قاشق غذاخوری نرم کننده مو یا شامپوی بچه داخل آب بریزید و حل کنید. اگر لباس شما خیلی آب رفته است این مقدار را بیشتر کنید.
      نرم کننده مو و شامپو بچه الیاف بافت را نرم می کنند در نتیجه شما می توانید بدون آسیب زدن به بافت ، آن را گشاد کنید.
      لباس را در داخل آب قرار دهید و اجازه دهید حداقل به مدت 30 دقیقه در همین حالت بماند سپس یه ارامی آبکشی کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. anis_yavari

    چگونه لباس بافتنی خود را بدون آسیب دیدن بشوییم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهترین راه شست و شوی لباس بافتنی و پشمی و هم چنین هر نوع بافت دیگری ، شستن آن ها با دست است تا کمترین آسیب به آن ها برسد.
      برای این کار ابتدا در یک تشت مقداری پودر صابون یا شامپو یا هر نوع مواد شوینده ی مخصوصی را که مقدار کمی آنزیم دارد در آب گرم حل کنید و از مواد سفید کننده ی قوی مثل وایتکس جدا خودداری کنید زیرا آسیب جدی به الیاف لباس تان می زنند. سپس مقدار زیادی آب سرد به آن اضافه کنید به طوری که آب تشت کاملا سرد باشد. سپس به ارامی ان را بشویید.
      سپاس از همراهی شما

  10. saminbano

    نخی که برای بافت کلاه کودک استفاده میشه تفاوت داره !؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پس اگر مایل به بافت کلاه بافتنی برای کودکان هستید حتما از کاموایی غیر از کاموای پشمی استفاده کنید. یکی از مهم ترین آن ها امکان ابتلا به درماتیت آتوپیک که نوعی آلرژی است، در بسیاری از کودکان است همچنین لباس کودک بدلیل اینکه زیاد شسته می شود نخ پشم انتخاب مناسبی برای بافت کلاه کودک نیست.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2852

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz