آموزش تاتو بدن و صورت + مدرک بین المللی ویژه بازار کار

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تاتو بدن و صورت 118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

850,000 تومان

تا کنون 5,250 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/02/22

حجم آموزش: 24.88 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/12

زمان آموزش: 32 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/02/22

حجم آموزش: 24.88 گیگابایت

زمان آموزش: 32 ساعت

یکی از مشاغلی که امروزه بازار کار خوبی پیدا کرده است شغل تاتوی بدن و صورت است. با این حال شما به عنوان تاتو کار باید در تمامی مراحل آن  تبحر داشته باشید. یکی از راه‌هایی که باید افزایش مهارت شما در این زمینه می‌شود؛ آموزش دیدن است.

آموزشگاه 118 فایل در یک دوره‌ی آموزشی هرآنچه نیاز دارید را به شما آموزش خواهد داد. در این دوره از ابتدایی‌ترین موارد مانند معرفی سوزن تاتو تا انواع طرح‌های سخت را به شما آموزش می‌دهیم. علاوه برآموزش دقیق، به موارد دیگری مانند اشتباهات رایج شما در هنگام تاتو زدن نیز پرداخته‌ایم.

در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش تاتو بدن و صورت، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید. همچنین با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید کار خود را تبلیغ و مشتری های جدیدی کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر راجع به تاتوی بدن و صورت که اصطلاحات خاصی نیز دارند؛ باید در ابتدا آموزش تاتوی بدن و صورت را به صورت کامل مشاهده کنید و سپس وارد بازار کار شوید.

دوره‌ی آموزش تاتوی بدن و صورت 118فایل را می‌توانید با قیمت پایین نسبت به هر آموزشگاهی تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تاتو  به راحتی قابل دسترسی و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

انجام تاتو روی بدن و صورت قدمت دیرینه دارد و هر کس با سلیقه‌ای که دارد بهترین طرح‌ها و سبک‌ها را روی بدنش به نمایش می‌گذارد. امروزه هنر تاتو طرفداران زیادی پیدا کرده است و دختران و پسران زیادی به آن انجام آن گرایش پیدا کرده‌اند. تاتو صورت نیز همان اصول تاتو بدن را دارد فقط این هنر در صورت به نمایش گذاشته می‌شود. خالکوبی صورت یعنی انجام تاتو ابرو، تاتو لب، انجام هاشور و شید خط چشم و… . همه‌ی این تاتوها روی زیبایی تاثیر گذار هستند و بسیاری از بانوان برای دائمی و ماندگاری بیشتر زیباییشان آن‌ها را تاتو می‌کنند. آموزش جامع تاتو صورت این امکان را فراهم کرده تا بتوانید با تمامی نکات این حرفه آشنا شوید و بتوانید به راحتی آن را اجرا کنید.

پوست از چهار لایه مختلف تشکیل شده‌ است که لایه اول لایه سطحی است که تمام آلودگی‌ها را به خود جذب می‌کند. این لایه از پوست همان لایه‌ای است که با چشم دیده می‌شود. به این لایه پوست مرده هم می‌گویند. لایه دوم به لایه میانی معروف است و تاتو صورت و بدن  باید روی این لایه انجام شود. این نوع تاتو باعث می‌شود همیشه چهره‌ای زیبا و آرایش شده داشته باشید و نیازی به صرف وقت و هزینه‌های زیادی برای خرید انواع وسایل آرایشی ندارید. 

آموزش تاتو صورت با اهداف متفاوتی گردآوری شده است. برخی افراد می‌خواهند که با تاتو لب و ابرو و خط چشم، آرایش دائمی داشته‌ باشند تا از زحمت آرایش کردن هر روزه راحت باشند. آموزش تاتو صورت برای این افراد کاملا مناسب است، زیرا می‌توانند با انتخاب رنگ مورد نظر خود، حالت یک رژلب دائمی برای خود ایجاد نمایند. البته لازم به ذکر‌ است که تاتو قسمت‌هایی مثل لب کاملا دائمی نیست و نیمه دائم نامیده می‌شود، زیرا بعد از مدتی رنگ خود را از دست می‌دهد و نیاز به تجدید تاتو دارد، اما این مدل حداقل یک سال دوام دارد.

در تتو بدن ابتدا انواع سوزن تاتو، ماشین تاتو، سبک‌های تاتو و آشنایی با کلیات تاتو مانند نحوه قرار دادن سوزن در ماشین، طبقه بندی و شناسایی سوزن‌ها، انواع جوهر تاتو، عمق مناسب برای تاتو، روش رنگ آمیزی و… آموزش داده می‌شود تا افراد تازه کار بتوانند با کمک آموزش تاتو بدن ابزارها و روش‌های مختلف تاتو آشنا شوند و سبک کاری خود را انتخاب کنند. و همچنین در بررسی ماشین‌های تاتو به نکات بهداشتی، نحوه راه اندازی دستگاه پن و… پرداخته می‌شود.

تاتو بدن یکی از زیرشاخه های آرایش دائم است. فرد سمبل یا شعار یا نمادی که دوست دارد را بر روی پوست بدن خود هک می کند. همچنین افرادی که دچار عارضه های پوستی مانند اسکار و زخم و ماه گرفتگی هستند می توانند با کمک تاتو آن ها را پنهان کنند.

مزایای تاتو بدن و صورت

از جمله مزایایی که تاتوی بدن و صورت می‌تواند برای فرد داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. از مهم‌ترین مزایای تاتوی بدن این است که افراد از طریق آن می‌توانند پوست خود را زیباسازی کنند و از طرح دلخواه خود لذت ببرند.

2. مزیت دیگر تاتو بدن این است که بسیاری از افرادی که دچار مشکلات و عوارض پوستی هستند از طریق تاتو می‌توانند باعث پوشاندن این مشکلات شوند و از این نظر از پوست خود رضایت خاطر پیدا کنند.  علاوه‌بر این بسیاری از افراد با انجام تاتوی بدن اعتماد به‌ نفس به دست می‌آورند و روحیه آن‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

3. از طرف دیگر تاتو یک نوع آرایش دائمی برای قسمت‌های مختلف پوست از جمله لب یا خط چشم محسوب می‌شود، بنابراین نیاز افراد را به لوازم آرایش تا حد زیادی می‌تواند کاهش دهد.

4. تاتو صورت باعث تثبیت رنگ و ایجاد زیبایی خاصی در فرد می‌شود.

5. تاتو صورت باعث افزایش اعتماد بنفس و افزایش چندین برابری زیبایی در فرد می‌شود.

چرا تاتو بدن و صورت را فرا بگیریم؟

شغل تاتو بدن جز مشاغلی است که امروزه رونق بسیار خوبی دارد و طبق آمارهای رسمی 25 درصد بزرگسالان با سن 18 الی 35 سال تاتو دارند که این درصد رو به افزایش است. برای همین یادگیری این حرفه یعنی کاری تضمین شده با مشتری زیاد، از همین رو درآمد بالای این شغل نیز یکی از دلایل اصلی وارد شدن به این حرفه نیز محسوب می‌شود زیرا طرفداران تاتو روز به روز رو به افزایش است و دستمزدی که از این کار دریافت می‌شود بسیار زیاد است.

از دلایل اصلی یادگیری تاتو صورت می‌توان به افزایش علاقه خانم‌های ایرانی به آرایش دائم ابرو، لب و چشم‌ها و… اشاره کرد به گونه‌ای که امروزه پیر و جوان از تاتو صورت برای ماندگاری و زیبایی دائمی استفاده می‌کنند. همچنین تاتو درآمد خوب و بازارکار پویا و فعالی دارد. از دیگر دلایل یادگیری این حرفه می‌توان به اشباع نبودن بازار کار این حرفه اشاره کرد که به راحتی با یادگیری و کسب مهارت‌های لازم می‌توانید آرایشگاه مخصوص به خود را تاسیس کنید و مشتری‌های زیادی داشته باشید.

آموزش تاتو صورت همان طور که گفته شد در کلیت با تاتو بدن یکسان است. اما معمولا حالت طبیعی چهره را برمی‌گرداند و طرحی اضافه بر اجزای صورت ندارد. یعنی در آموزش تاتو‌ صورت، تاتو روی خود‌ لب و به رنگ‌ لب یا روی‌ ابرو و روی‌ خود ابرو برای پر‌کردن و ترمیم آن اجرا می‌گردد. مشهورترین شیوه های آموزش تاتو صورت، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن هستند که تفاوت های اساسی دارند. هر دوی این روش ها در این آموزش موجود است.

آموزش تتو بدن و صورت مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تاتو بدن و صورت

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش تاتو بدن و صورت

پیش نیاز خاصی برای انجام تاتو بدن و صورت نیاز نیست. از آنجایی که تاتو با پوست انسان و قسمت‌های حساس صورت سرکار دارد باید مهارت‌های کافی در این زمینه پیدا کنید تا بتوانید به صورت حرفه‌ای عمل کنید. برای اینکه در این راه به موفقیت برسید ابتدا باید یک آموزشگاه معتبر پیدا کنید. همانطور که می‌دانید آموزش مهم‌ترین مرحله برای یادگیری یک هنر و حرفه‌ی خاصی است.

برای همین لازم است بهترین و معتبرترین آموزشگاه تاتو بدن و صورت را پیدا کنید و برای یادگیری هنر ظریف و حساس خالکوبی تلاش کنید. برای این کار داشتن گواهینامه این حرفه نیز ضروری است که  با پکیج‌های آموزشی 118فایل و مدرک معتبری که ارائه می شود می توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه روز از این آموزش‌ها استفاده کنید و با تکرار و تمرین مهارت کافی در این زمینه را به دست آورید برای این کار می‌توانید از آموزش مقدماتی تا پیشرفته تاتو صورت استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تاتو بدن و صورت چقدر است؟

بعد از یادگیری کامل تاتو بدن و صورت و با تکرار و تمرین زیاد شما یک تاتو آرتیست شناخته شده می‌شوید که می‌توانید یک سالن تاتو برای خود دست و پا کنید و با جذب مشتری و ارائه کار با کیفیت به درآمد خوبی دست پیدا کنید. علاوه بر این می‌توانید در سالن‌های آرایشی و زیبایی مشغول به کار شوید و این هنر را به دیگران نیز آموزش دهید. آموزش کامل تاتو بدن و صورت به شما در موفق شدن در این راه کمک خواهد کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری تاتو بدن و صورت به توانایی شما در این کار بستگی دارد. در این حرفه شناخت لایه‌های مختلف پوست، انواع تاتو، رنگ‌های مورد استفاده و… بسیار مهم است. علاوه بر این، این هنر با پوست و به نوعی جان انسان‌ها سرکار دارد و یادگیری سریع و بی کیفیت باعث می‌شود نه تنها در این کار موفق نشوید بلکه مشکلاتی نیز برای خود و دیگران ایجاد کنید. به همین منظور استفاده از دوره آموزشی تاتو بدن و صورت به شما این امکان را می‌دهد که با ظرافت و نکات ریز این هنر آشنا شوید و تقریبا در کمتر از دو سال به یک تاتو آرتیست ماهر تبدیل شوید.

لیست وسایل مورد نیاز برای شروع تاتو بدن

سوزن تاتو بدن: سوزن‌های تاتو بدن در انواع مختلف تخت، مگنوم، گرد، سایه زن و… در بازار موجود هستند. سوزن تاتو جز مهمترین تجهیزات شغل تاتو بدن است.

دستگاه تاتو بدن: دستگاه تاتو بدن یکی از لوزام تاتو است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. هنگام خرید این دستگاه حتما به مدل و مارک آن دقت کنید.

جوهر تاتو بدن: برای ماندگاری و ایجاد طرح مناسب تاتو بدن داشتن جوهر با کیفیت لازم است. جوهرها اساسا از رنگدانه‌های مختلف ترکیب شده با یک حامل مشترک تشکیل شده‌اند. طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سایه‌ها در بازار موجود است.

صندلی مناسب تاتو: از دیگر وسایل لازم تاتو بدن داشتن یک صندلی طبی مناسب است. صندلی مناسب باعث راحتی تاتوکار می‌شود می‌تواند طرح را به بهترین شکل پیاده کند.

کیت پزشکی: تاتو جز کارهای بسیار حساس است که باید با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام بگیرد تا بعدا تاتوکار و مشتری دچار مشکل نشود. به همین منظور یک تاتوکار حرفه‌ای باید تجهیزات پزشکی مناسبی داشته باشد.

پوست‌های مصنوعی: داشتن پوست مصنوعی به افراد تازه کار کمک می‌کند تا قبل از پیاده کردن تاتو روی بدن روی این پوست‌ها تمرین کنند.

دیگر وسایل تاتو بدن: از دیگر وسایل لازم برای تاتو بدن مخصوصا از وسایل طراحی می‌توان به محو کن، مداد، ماژیک و خودکار، پاک کن، سمباده، شابلون، دفتر طراحی و… اشاره کرد.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تاتو بدن

بروزرسانی : 21آذر ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل تاتو بدن قیمت (تومان)
1 جوهر تاتو بدن(حجم 10 میل،در رنگ های متنوع) 90,000-700,000
2 دستگاه تاتو بدن(در مدل های متنوع) 700,000-3,000,000
3 صندلی مناسب تاتو بدن 2,000,000-14,000,000
4 پوست مصنوعی 25,000-60,000
5 سوزن پن تاتو موشاپ(پک 5 عددی) 60,000
6 کیت پزشکی 5,800,000

لیست وسایل مورد نیاز برای شروع تاتو صورت

سوزن تاتو صورت: سوزن‌های تاتو صورت در انواع مختلف گرد، تخت، سایه زن، مگنومو… موجود هستند و در عرصه فروش گذاشته شده‌اند. سوزن تاتو جز مهمترین تجهیزات شغل تاتو صورت است. سوزن‌های تاتو نقش بسیار مهمی در زیبایی و درست انجام شدن تاتو دارند پس در انتخاب آن‌ها بیشترین حساسیت را به خرج دهید.

دستگاه تاتو: تاتو با دستگاه‌های مخصوصی انجام می‌شود که متناسب با میزان سرمایه و نوع کار می‌توانید از بین دستگاه‌های مختلف تاتو انتخاب کنید و کارتان را شروع کنید.

جوهر تاتو: برای اینکه هنر تاتو ماندگار شود و به راحتی پاک نشود باید از جوهرهایی برای تاتو استفاده شود که از رنگدانه‌های ثابت با ماندگاری بالا در ترکیب آن‌ها استفاده شده است. 

از دیگر وسایل لازم برای تاتو می‌توان به صندلی طبی، کیت پزشکی، ابزارهای طراحی مثل مداد، ماژیک، محو کن، وسایل مخصوص بی حسی و… اشاره کرد.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تاتو صورت

بروزرسانی : 21 آذر ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل تاتو صورت قیمت (تومان)
1 سوزن کارتریج پیچی(در مدل های متنوع) 8,000-35,000
2 قلم میکروبلدینگ 45,000
3 دیوایدر ابرو(VIP) 75,000
4 بی حسی یخی جیلانگ حین کار 230,000
5 بی حسی تاتو دکتر نامب 130,000
6 ترانس دستگاه تاتو ارورا 950,000
7 رنگ تمرینی تاتو اینتنز(30 میل) 65,000
8 رنگ تاتو اینتنز مشکی 150,000

سرمایه لازم برای شروع تاتو بدن و صورت

برای اینکه بخواهید به صورت حرفه‌ای تاتو بدن و صورت را انجام دهید و از این طریق کسب درآمد کنید باید ابتدا مدرک این حرفه را از آموزشگاه‌های معتبر دریافت کنید که باید برای شرکت در کلاس‌ها شهریه پرداخت کنید و مبلغ شهریه در بسیاری از آموزشگاه ها ۱۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان برای هر ساعت است.به طور کلی برای یادگیری کامل این کار حدود ۳ میلیون تومان نیاز است.

بعد از گذارندن این دوره و دریافت گواهینامه باید مکانی به این کار اختصاص دهید که ممکن است مجبور باشید مکانی را رهن یا اجاره کنید که برای این کار به چیزی بیش از 20 میلیون تومان نیاز دارید. بعد از آن باید تمامی وسایل و تجهیزات مربوط به کار تاتو را تهیه کنید که این وسایل به سرمایه کمی حدود ۱۰ میلیون تومان نیاز دارند. به طور کلی برای راه اندازی این حرفه به سرمایه‌ای نزدیک به 40 میلیون تومان نیاز دارید که این سرمایه در کمتر از شش ماه باز می‌گردد.

در پایان آموزش تاتو بدن و صورت چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از گذراندن دوره آموزش تاتو بدن هنرجو ابتدا با کلیه مواد مصرفی و ابزار کار آشنا می شود و پس از آموزش نکات بهداشتی و ایمنی، مراحل اصلی کار شامل: انتقال طرح بر روی بدن، ترکیب مواد مصرفی، نحوه استفاده از دستگاه، کاربرد سوزن های مختلف را آموزش می بینید.

همچنین دیگر شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای، طراحی تاتو را انجام دهید و سپس با استفاده از ابزار های تاتو، طرح درخواستی مشتری را بر روی هر نقطه از بدن اجراء کنید. بعد از گذراندن دوره تاتو بدن شما به عنوان یک تاتو کار حرفه ای شناخته می شوید.

در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش تاتو بدن، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید. همچنین با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید کار خود را تبلیغ و مشتری های جدیدی کسب کنید.

تاتو صورت اصطلاحاتی دارد که شاید هرکسی آن را شنیده باشد و یکی از این اصطلاحات، فیبروز است. فیبروز یک‌ روش میکروبلیدینگ است که با استفاده از نقاله و اندازه‌ گیری مخصوص، ابروهایی قرینه و مساوی ایجاد می‌کند. برای این شیوه از آموزش تاتو صورت، بخشی جداگانه در نظر گرفته شده است که با دیدن آن می توانید در پایان مجموعه به تمام نکات و ترفندهای آن مسلط شوید. ویژگی متمایز مجموعه ویدئوهای آموزش تاتو صورت این است که در بخش های مختلف به معرفی ابزارهای کار، روش اجرای تمرین قبل از اجرای تاتو روی پوست و آموزش ترکیب رنگ مناسب می پردازد.

بازار کار تاتو‌ بدن و صورت در ایران چگونه است؟

به دلیل افزایش علاقه مندان تاتو بدن و صورت رونق بازار کار تاتو در ایران هم رو به افزایش است. بسیاری از افراد تاتو را برای ثبت یک تاریخ و اتفاق مهمی که در زندگیشان افتاده را ثبت می‌کنند. همچنین برخی از افراد برای افزایش زیبایی و جذابیت خودشان از تاتو استفاده می‌کنند. همه‌ی این دلایل باعث شده که بازار کار شغل تاتو بدن و صورت رونق خوبی داشته باشد و خیلی از جوانان برای کسب درآمد و گذراندن امورات زندگیشان به یادگیری این رشته‌ی هنری پرطرفدار گرایش پیدا کرده‌اند.

شغل تاتو  هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان بسیار پر سود و پر درآمد است که بسیاری از افراد درآمدی ماهانه بیش از 100 میلیون دارند و این یعنی در کارشان مهارت و توانایی لازم را پیدا کرده‌اند. یک تاتو کار مبتدی می‌تواند در این حرفه ماهیانه سه ونیم تا هفت میلیون تومان درآمد داشته باشد و اگر حرفه‌ای شود درآمد آن به بالای 70 میلیون هم خواهد رسد.

با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر مشتریان، توجه افراد به زیبا سازی قسمت های مختلف بدن از اهمیت بالایی برخوردار شده است. دوره تاتو بدن شما را برای ارائه تمامی خدمات تاتو روی بدن به مشتری آماده می کند.تا بتوانید به درآمد بالایی در کسب و کار خود دست یابید.

تاتو صورت در ایران جزء مشاغل آرایشگری محسوب می‌شود از این رو می‌توان گفت یکی از مشاغل پردرآمد است. ابزار مناسب و توانایی بالا در انجام تاتو مهم‌ترین بخش است که باید هر تاتو آرتیست در اختیار داشته‌باشد. توصیه می کنیم اگر سرمایه لازم برای اجاره و خرید دستگاه های مورد نیاز را ندارید. حتما در یک سالن زیبایی کار خود را شروع کنید تا سرمایه لازم را به دست آورید.

درآمد تاتو بدن و صورت در ایران

تاتو بدن و صورت جز رشته‌های پرطرفدار آرایشگری است که در آن باید با ساختار پوست و چگونگی کار با دستگاه تاتو و نحوه طراحی تاتو آشنا باشید. به دلیل اینکه مشتریان زیادی برای انجام و اجرای طرح‌های مختلف تاتو مراجعه می‌کنند شاید اکثر جوانان به این فکر افتاده باشند که وارد این حرفه یعنی شغل تاتو بدن شوند و از این طریق کسب درآمد کنند. امروزه به دلیل رواج هنر تاتو خانم‌ها و آقایان گرایش بیشتری برای تاتو زدن پیدا کرده‌اند و همین باعث رونق بازار کار تاتو شده است.

قیمت و هزینه تاتو بدن و صورت از شهری به شهر دیگر و از محله‌ای به محله‌ی دیگر متفاوت است مثلا قیمت تاتوی ابرو در سالن آرایشی که در جنوب شهر تهران قرار دارد بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است اما همین کار در آرایشگاه شمال تهران قیمتی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان دارد. همچنین تاتو کردن طرح و نقش‌های کوچک، بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و برخی طرح‌های کوچک که در جاهای حساس بدن کار می‌شوند به طور مثال تاتوی پلک یا پشت گوش یا شاهرگ بین 300 تا 400 هزار تومان و بیشتر هزینه دارد.

طرح‌های بزرگ هم بر حسب دو بعدی یا سه بعدی بودن طرح و همچنین محل انجام کار هزینه‌های متفاوتی دارد مثلا طرح دست بین 1.5 تا 2.5 میلیون تومان طرح‌هایی که روی پا زده می‌شوند بین سه تا چهار میلیون و طرح کامل کمر بین 3.5 تا 4.5 میلیون تومان هزینه در بردارد. شاید بتوان گفت کمترین درآمد تاتو کاران ماهانه بین 10 تا 100 میلیون می‌تواند باشد. اما باید کاملا در این کار حرفه‌ای باشید زیرا کوچکترین خطا باعث عفونت و زخم شدن پوست می‌شود و حتی ممکن است بعضا خدایی نکرده منجر به مرگ مشتری شود که خسارتی جبران ناپذیر به دنبال خواهد داشت.

برای همین لازم است آموزش‌های حرفه‌ای این شغل پر درآمد را دنبال کنید.  قیمت انجام تاتو بدن به چند چیز بستگی دارد. مهم‌ترین آن متریال است. تاتو آرتیست باید متناسب با متریالی که استفاده می‌کند، زمانی که برای کار می‌گذارد و کدام قسمت از بدن طرح کار می‌شود و سختی کار قیمت تعیین می‌کند.  همچنین به بزرگی و کوچکی طرح نیز بستگی دارد و طرح‌های کوچک مسلما قیمت کمتری خواهند داشت.

تاتو صورت شامل تاتو ابرو، تاتو چشم‌ها، لب و… می‌شود و اگر یک تاتو کار متوسط بخواهد فقط تاتو ابرو را با 800 هزار تا یک میلیون تومان انجام دهد و ماهانه به طور میانگین 50 مشتری داشته باشد این رقم چیزی در حدود 40 میلیون تومان خواهد بود.

درآمد تاتو بدن و صورت در جهان

در بسیار از کشورهای جهان شغل تاتو بدن درآمد بسیار بالایی دارد و همین باعث شده بسیاری از افراد که دارای تخصص و مهارت لازم در این حرفه هستند به فکر مهاجرت باشند مثلا در کشور کانادا تقاضا برای خدمات آرایشی و تاتو بدن بسیار بالا است و اگر کسی در این حرفه خبره باشد می‌تواند به راحتی در آرایشگاه‌های این کشور مشغول به کار شود. در کانادا درآمد تاتو بدن در تورنتو به طور متوسط 24.03 دلار در ساعت است. همچنین آمریکا از تاتو بدن به عنوان ششمین صنعت با رشد سریع یاد می‌کند و این یعنی هنر تاتو در این کشور جایگاه ویژه و درآمد بسیار خوبی دارد.

در آمریکا هزینه تاتوهایی با طرح‌های بزرگ حدود 150 دلار برای هر ساعت کار است در حالی که هزینه تاتو با طرح کوچک حدود 45 دلار در ساعت است. ترکیه یکی دیگر از کشورهایی است که در هنر تاتو بدن پیش قدم است و جوانان این کشور علاقه‌ی زیادی برای ایجاد طرح تاتو دارند. در سال ۲۰۲۱ هزینه انواع تاتو بدن در ترکیه‌ به این صورت بوده است کمترین قیمت ۱۵۰ لیر‌، قیمت متوسط ۴۹۰ لیر‌، بالاترین قیمت ۹۰۰ لیر‌ برای انجام هر طرحی پرداخت می‌شده است.

دستمزدی که در این کشور برای انجام تاتو صورت دریافت می‌شود بسیار متفاوت است و  نسبت به میزان توانایی و ظرافت کار، تاتو کار متغیر است. اما برای مثال متوسط دستمزد برای یک هنرمند تاتو 24.03 دلار در ساعت در تورنتو است. همچنین کشور استرالیا جز کشورهایی است که به راحتی به این حرفه اقامت کار می‌دهد و دستمزد خوبی هم به افراد تاتو آرتیست می‌پردازد. استفاده از پکیج آموزش تاتو صورت به شما این امکان را می‌دهد تا توانایی و مهارت کافی در این هنر کسب کنید و بتوانید با این مهارت به کشورهای خارجی مهاجرت کنید و در انجا مشغول به کار شوید.

آموزش تاتو ابرو

6 ساعت

آموزش تاتو چشم

1 ساعت

آموزش تاتو لب

1 ساعت

آشنایی با تاتو و آموزش مقدماتی تاتو

3 ساعت

وسایل و تجهیزات لازم تاتوکار

2 ساعت

مراقبت های قبل و بعد تاتو زدن

1 ساعت

آموزش مرحله به مرحله تکنیک های تاتو

15 ساعت

آموزش تاتو سفید و سیاه و رنگی

5 ساعت

هر تاتو برای فردی که آن را انتخاب کرده است منحصر بفرد است. پس شما هم باید تتو شخصی خودتان را پیدا کنید. سعی نکنید از دیگران تقلید کنید. می‌توانید از هنرمند خود بخواهید طرحی سفارشی برای شما طراحی کند. البته ممکن است تتوآرتیست شما صرفا اجرای تتو را انجام دهد. نکته اینجاست که باید دقیقا بیان کنید چه چیزی می‌خواهید. نشان دادن تصا.یر آن چه که دوست دارید به تتوآرتیست کمک می‌کند که خواسته شما را بهتر درک کند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
برای انجام تاتو باید حداقل ۱۸ ساله باشید اما این را در نظر بگیرید که هرچقدر جوان تر باشید باید روی طرح تتو خود بیشتر فکر کنید زیرا در سنین پایین تر احتمال اینکه چند سال بعد از تتو خود خسته یا پشیمان شوید وجود دارد.
بسیار مهم است که نکات مربوط به مراقبت‌های بعد از تتو را رعایت کنید. از برخورد نور خورشید و آب به آن ناحیه از پوست جلوگیری کنید، زخم‌های به وجود آمده را نکَنید و روی آن را اصلاح نکنید. استفاده از مواد شیمیایی و معطر به طور کل ممنوع است و تا زمانی که با آرام دست کشیدن روی محل تتو احساس پوسته پوسته بودن، خارش، درد و ورم نداشتید باید این مراقبت‌ها را ادامه دهید. زخم‌های تتو حدودا دو هفته بعد از اجرا بهبود می‌یابند
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00
00:00
00:00
  • بدون عنوان 00:00

تاکنون 62 نظر ثبت شده است

31 دیدگاه برای آموزش تاتو بدن و صورت + مدرک بین المللی ویژه بازار کار

  1. مسعود محمدی

    سلام. من هزینه رو به صورت اقساط پرداخت کردم اما برام هیچ فایلی ارسال نشده در قسمت دانلودها. کسی میدونه باید چکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      با شماره پشتیبانی تماس بگیرید راهنمایی تون میکنن.
      سپاس از همراهی شما

  2. فرهاد ذبیحی

    سلام
    بخام آموزش تتو رو بخرم.بعد از خرید لینک دانلود یا چنل تلگرام دارید واس ویدئوهای آموزشی یا سی دی و دی وی دیه و با پست ارسال میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      . هم به صورت لینک دانلود و هم دریافت دی وی دی امکان ارسال آموزش وجود داره
      سپاس از همراهی شما

  3. اشا میابادی

    به صورت لینک هم ارسال می کنید اموزش ها رو؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام بله امکان ارسال به صورت لینک هم فراهم است.
      سپاس از همراهی شما

  4. manochehr13

    برای دریافت دوره ها به صورت لینک هم ارسال می کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله میتونید بصورت لینک دانلود هم آموزش هارو دریافت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. s.i.m.a

    سلام وقتتون بخیر
    بعد از اتمام دوره مدرک بعد از چه مدت به دست ما میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بین 1 تا 2 ماه مدرک بین المللی را دریافت خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  6. farhad!gp

    اگر در محل تتو حجامت صورت بگیره مشکلی پیش میاد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، حجامت در محل تاتو مشکل دارد. چرا که حجامت باعث ایجاد زخم و خونریزی موضعی می‌شود و این ممکن است باعث افزایش خطر ابتلا به عفونت در محل تاتو شود. بهتر است حجامت را در جای دیگری انجام داده و از محل تاتو دوری کنید تا به سلامتی پوست و جلوگیری از هرگونه عفونت بپردازید.
      سپاس از همراهی شما

  7. ماکان محمدی

    سلام
    من فایلو دانلود کردم ولی رمزگذاری شده و هیچ رمزی ب من داده نشده

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در پرتال شما پسورد ذکر شده است.
      http://www.118File.com

  8. یاسمین معروف

    نحوه تدریس مدرس واقعا بینظیر بودش

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام سپاس از همراهی شما

  9. نازنین براتی

    سلام من حدود دوسال پیش این آموزش رو خریدم الان به آپدیت جدید چطور باید دسترسی داشته باشم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مجموعه در صف آپدیت قرار دارد و پش از پایان به روزرسانی برای هنرجویانی که قبلا دوره رو خریداری کردند حتما ارسال خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  10. معین قاسمی

    آدرس آموزشگاه رو میخواستم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوره های آموزشی ما به صورت غیر حضوری هستند و شما میتونید پکیج هارو به صورت دی وی دی و یا لینک دانلود دریافت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  11. معین قاسمی

    لوازم مصرفی فروش و ارسال هم دارید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر ، ولی مشاوران ما جهت خرید لوازم مناسب برای شروع کار به شما فروشگاه هایی رو پیشنهاد میدن که میتونید از اونها تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  12. تتوآرتیست

    با گواهینامه آموزشگاهتون میتونم هرجای تهران یا ایران مشغول باشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مدرک معتبر بین المللی به شما اعطا میشود و در همه جا قابل استفاده می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  13. پلاک81

    استفاده از بی حسی هایی مثل لیدوکایین چطور خوبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر از لیدوکائین یا پمادهای بی حسی حین کار استفاده کنید ریزش رنگ زیادی را در حین کار مشاهده خواهید کرد زیرا پوست را سفت می کند و مانع رنگ پذیری می شود.
      سپاس از همراهی شما

  14. S.a.h.r.A

    بعد از زدن تتو می تونم خون اهدا کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در برخی از موارد بله می توانید البته اگر به تازگی تتو زده اید باید یکسال صبر کنید. البته قوانین کشورهای مختلف درمورد تاتو با یکدیگر تفاوت دارد برخی کشورها پس از گذشت مدت مشخص می توانند خون اهدا کنند.
      سپاس از همراهی شما

  15. پلاک81

    استفاده از مسکن برای تسکین درد توصیه می کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استفاده از مسکن قبل از انجام تتو خطری نخواهد داشت اما توجه داشته باشید که برخی مسکن ها مثل اسپرین، استامینوفن، ناپروکسن، ایبوپروفن و دارو های ضد بارداری باعث رقیق تر شدن خون می شوند و ممکن است تتو شما دچار خونریزی بیش از حد شود.
      سپاس از همراهی شما

  16. محیا:(

    سلام خسته نباشید
    ببخشید تتو نباید با آب تماس داشته باشه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محل تاتو خود را روزی سه مرتبه با آب و صابون ضدباکتری شستشو دهید،آب کم زیاد به پوستتان آسیب نمی رند اما تا بهبود کامل از حمام رفتن طولانی مدت پرهیز کنید زیرا روند بهبود را کند می کند.
      سپاس از همراهی شما

  17. تتوآرتیست

    سلام امکان خرید وسایل هم سایتتون داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزشگاه 118فایل ارائه دهنده پکیج های آموزشی در حوزه های مختلف می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  18. _porbakhsh_

    آیا در زمان بارداری و شیردهی میتوانم تتو بزنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهتر است اینکار را برای بعد از گذراندن این دوره بگذارید.
      سپاس از همراهی شما

  19. کیمیا70

    تاتو زدن چ مقدار درد دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آستانه درد هر فرد متفاوت است همچنین میزان درد به محل انجام تاتو بستگی دارد.
      سپاس از همراهی شما

  20. ميترا

    ايا گواهينامه اتمام دوره مورد تاييد كشور كانادا هست؟ چطور بايد اين مدرك رو دريافت كرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با واحد صدور گواهینامه تماس بگیرید . 28423118-021
      سپاس از همراهی شما

  21. علی

    چرا وقتی بلد از خرید فایلها به صکرت ایمن دانلود نمیشه وقتی هم که دانلود میکنی پخش نمیشه و کسی جوابگو نیست

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام با شماره پشتیبانی تماس بگیرید . 28423118-021
      سپاس از همراهی شما

  22. ali33

    سلام می خواستم بدونم چه جوری باید هزینه دوره را پرداخت کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید هم به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنید و هم هزینه را هنگام دریافت بسته آموزشی به مامور پست بدهید.
      سپاس از همراهی شما

  23. sabrina

    آیا بازگشت وجه هم داریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله ما بازگشت وجه داریم.
      سپاس از همراهی شما.

  24. hadisekeramati99

    بنظر شما بهتره دی وی دی سفارش بدیم یا نه با لینک؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      از نظر هزینه لینک و دی وی دی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارن تنها با خرید دی وی دی مدت زمان 3 تا 7 روز کاری باید صبر کنید تا بسته به دستتون برسد در صورتی که با لینک میتوانید بلافاصله دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  25. amene12

    انواع تتو در این اموزش یاد میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله انواع تتو بدن در این اموزش یاد داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  26. شکوه مرادی

    تاتو زدن میشه غیر حضوری یاد گرفت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله می شود یادگرفت تنها نیاز به علاقه و تمرین دارد.
      سپاس از همراهی شما

  27. rohaam

    در خصوص دستگاه های تاتو از کجا میشه خریداری کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید دستگاه تاتو را از سایت های معتبر خریداری کنید.
      سپاس از همراهی شما

  28. mmdramezani

    بنظرتون بدون داشتن تجربه تتو و یا حتی نقاشی میشه تتو بدن انجام داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، شما نیازی به طراحی برای انجام تاتو ندارید و طراحی و نقاشی مستلزم و پیشنیاز تاتو نیست چرا که در انجام تاتو به صورت حرفه ای طرح را به صورت کپی به روی پوست انتقال میدهید و در واقع شما کپی میکنید. اما اگر مهارت نقاشی و طراحی داشته باشید در این کار بسیار موثر و خوب است.
      سپاس از همراهی شما

  29. taratak

    تتو زدن زمان خاصی دار یا هر زمانی میشه زد؟ از این نظر میپرسم ببینم شغل فصلیه یا نه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تتو زدن اگرچه می‌توانید در هر زمانی از سال تتو بزنید، اما پوست شما در فصل تابستان ممکن است به دلیل شنا و برخورد اشعه‌های خورشید در معرض عناصر آسیب زننده به تتو قرار بگیرد. بنابراین بهترین زمان برای تتو زدن فصل زمستان است.
      سپاس از همراهی شما

  30. میثم ودائی

    درآمد از تتو خوب هست؟ به چه چیزایی بستگی دار؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله اگر کار شما خوب و تمیز باشد میتوانید با جذب مشتری بیشتر درآمد خوبی داشته باشید. هزینه هر تتو به طرحی که انتخاب میشود، اندازه تتویی که مد نظر است، رنگ‌های تتو و مدت زمانی که هنرمند روی پوست کار می‌کند و همچنین هزینه‌های پایه تاتو شامل هزینه برق دستگاه، هزینه استهلاک ماشین تتو، جوهر تتو، دستمزد استاد تتو و و هزینه مواد یکبار مصرف و مواد استریل استفاده شده قبل و بعد از اجرا هستند که قیمت پایه را تشکیل می‌دهند.
      سپاس از همراهی شما

  31. آوا نجفی

    من خوشم میاد از تتو کردن ولی نمیدونم چرا حس میکنم ممکنه برای پوست مشکل ایجاد کنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تا زمانی که نزد هنرمند معتبری بروید که با تجربه است و نکات ایمنی توصیه شده (مانند رعایت بهداشت فردی، استفاده از دستکش، شستشوی دست‌ها و محل تتو و استفاده از مواد یکبار مصرف و استریل شده) را رعایت می‌کند، انجام دادن تاتو کاملا بی خطر است. بهتر است از سلامت بدنتان آگاه باشید و در صورت داشتن بیماری خاصی، با پزشکتان مشورت کنید. همچنین بهتر است در مورد شرایط خاص بدنتان مانند بیماری با تتوآرتیست خود نیز صحبت کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5,250

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 117

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz