دوره آموزش تحلیل تکنیکال از صفر تا صد|جامع و حرفه ای|+مدرک بین المللی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

985,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/05/29

حجم آموزش: 16.07 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/29

زمان آموزش: 35 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/05/29

حجم آموزش: 16.07 گیگابایت

زمان آموزش: 35 ساعت

یکی از تحلیل‌های پرکاربرد به منظور فعالیت در بازار بورس، تحلیل تکنیکال است. در این روش تحلیل، داده‌ها در بازارهایی مانند سهام، فارکس، ارزهای دیجیتال و حتی از انواع شاخص‌ها روی نمودار منعکس شده و سبب یک دید کلی و جامع از بازار می‌شود. آموزش تحلیل تکنیکال در ابتدا به نحوه سرمایه گذاری، نحوه مدیریت ریسک، انتخاب سهام مناسب برای سرمایه گذاری، تحلیل بنیادی (مقدماتی) می‌پردازد. سپس شما را با اصول کلی تحلیل تکنیکال، نحوه استفاده از دانش تحلیل ‌تکنیکال، کارایی تحلیل ‌تکنیکال در زمان های مختلف وغیره آشنا می‌کند. این آموزش برای کسانی مناسب است که قصد دارند از طریق معامله‌گری در بازارهای مالی مانند بورس ایران، فارکس و ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنند.

 


ما فرض را بر این گذاشته‌ایم که شما هیچ آشنایی با تحلیل تکنیکال ندارید. اگر می خواهید تحلیل تکنیکال مقدماتی را از صفر به صورت اصولی و کاربردی و گام به گام یاد بگیرید بهترین و معتبرترین آموزشگاه را انتخاب کرده‌اید. 118فایل با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه‌ی آموزش می‌تواند کمک بزرگی در این راه برای شما باشد. این دوره شامل 35 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. در این مجموعه ما به شما معرفی بازار سهام، نحوه سرمایه گذاری درست، نحوه مدیریت ریسک، نحوه انتخاب صحیح یک شرکت برای سرمایه‌گذاری و… را از صفر تا صد آموزش می‌دهیم. در نتیجه اصلا نگران شکست یا موفق نشدن نباشید. زیرا با 118فایل همه به موفقیت رسیده‌اند.


 

تحلیل تکنیکال قدمتی در حدود ۳ قرن دارد. شاخص‌های تکنیکال و ترسیم نمودارهای تکنیکال در نوشته‌های سه قرن اخیر مشاهده شده است. براساس بسیاری از منابع، نخستین استفاده مستقیم اقتصادی مشهور از این تحلیل توسط چارلز داو انجام شده است. در تعریف تحلیل تکنیکال باید گفت که تحلیل تکنیکال (Technical Analysis) در بازارهای مالی روشی برای پیش بینی رفتار احتمالی نمودار از طریق داده‌های گذشته همچون قیمت و تغییرات آن، حجم معاملات و … است. این روش در تمام بازارهایی که بر اساس عرضه و تقاضا فعالیت می‌کنند کاربرد دارد، بازار‌هایی همچون ارزهای خارجی (Forex)، ارز دیجیتال (Crypto Currency)، بورس اوراق بهادار(Stock Exchange)، بازار طلا و فلزات گران بها، مسکن و به طور کلی برای هر بازاری که سوابق قیمتی و معاملاتی آن وجود دارد را با استفاده از این روش می‌توان تحلیل کرد. برای یادگیری تحلیل تکنیکال می‌توانید از آموزش‌های مختلف بهره بگیرید که بهترین و موثرترین نوع آن استفاده از پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

 به طور کلی بازار بورس به سه دسته بورس کالا، بورس ارز و بورس اوراق بهادار تقسیم می‌شود. در بورس اوراق بهادار دارایی هایی مانند سهام، اوراق مشارکت و… معامله می‌شوند. سرمایه‌گذاری در بورس یکی از کم ریسک‌ترین و پرسودترین روش‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد. شما برای ورود به بازار بورس سهام نیازمند دانش تحلیل بنیادی و تحلیل‌ تکنیکال ارزهای دیجیتال هستید.

در این مجموعه ما به شما معرفی بازار سهام، نحوه سرمایه گذاری درست، نحوه مدیریت ریسک، نحوه انتخاب صحیح یک شرکت برای سرمایه‌گذاری و… را از صفر تا صد آموزش داده‌ایم. همچنین در ادامه توضیحات باید افزود که در این مجموعه به معرفی تحلیل تکنیکال، نحوه استفاده از تحلیل‌تکنیکال و… پرداخته شده است. آشنایی با انواع نمودار قیمت، نحوه خواندن نمودار، آشنایی با الگوهای نموداری، معرفی انواع الگوهای نموداری و نحوه معامله روی این الگوها، آشنایی با کندل‌ها و… از دیگر موضوعات ارائه شده در آموزش تحلیل‌ تکنیکال می باشد.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه لازم برای شروع تحلیل تکنیکال

برای یادگیری تحلیل تکنیکال  و وارد شدن به این حرفه ابتدا باید با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید و برای همین به سرمایه بسیار کمی نیاز دارید تا بتوانید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید یا از پکیج آموزش جامع تحلیل تکنیکال استفاده کنید و این حرفه را یاد بگیرید. در مرحله بعد باید هزینه‌ای در جهت معرفی کردن خود به دیگران صرف کنید. برای این کار باید از تبلیغات درست استفاده کنید. که این کار نیز به سرمایه زیادی نیاز ندارد. همچنین داشتن رایانه یا لپ تاپ نیز به شما کمک خواهد کرد. به طور کلی این کار به سرمایه کمی در حدود ۱۰ میلیون تومان نیاز دارد.

درآمد آموزش تحلیل تکنیکال در ایران

صنعت بیمه، کارگزاری‌ها، بانک‌ها، موسسات اعتباری و سایر صنایع خصوصی و دولتی از مکان‌های اشتغال تحلیل گران مالی هستند. همچنین شما به عنوان تحلیل گر مالی می‌توانید به صورت مستقل کار کنید و به عنوان مثال از خرید و فروش سهام شرکت‌ها در بازار بورس اوراق بهادار کسب درآمد نمایید. به طور کلی اطلاعات و آمار دقیقی در زمینه میزان استخدام تحلیل‌گر مالی در ایران وجود ندارد. البته با توجه به توسعه بازارهای مالی و سرمایه گذاری در کشور در سال‌های اخیر و تصمیم مدیران ارشد اقتصادی کشور به توسعه هرچه بیشتر این بازارها و همچنین استفاده از ابزارهای مختلف مالی در معاملات بازار بورس و روش‌های جدید تأمین سرمایه در کشور، بازار کار مناسبی برای متخصصین و تحلیل گران مالی در آینده شکل بگیرد. به طور کلی حقوق تحلیل گر مالی که به عنوان کارشناس در حوزه‌های مختلف مشغول به کار است، در شرکت‌های کوچک به طور متوسط بین 10.000.000 تومان تا 49.000.000 تومان و در شرکت‌های بزرگ تا 70.000.000 تومان است.

البته اگر قصد دارید خودتان در به صورت شخصی در بازار های مختلف کار کنید درآمد شما بستگی به میزان سرمایه اولیه ای که وارد بازار میکنید و میزان مهارت شما دارد.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری آموزش تحلیل تکنیکال

از بزرگ‌ترین نقاط قوت تحلیل تکنیکال می‌توان سازگاری و تنوع این تحلیل برای انواع معاملات در بازه‌های زمانی مختلف را نام برد. تحلیلگران تکنیکال می‌توانند هر یک از بازارهای مورد نظر خود را مطالعه کنند. حتی در حالتی که دانش کافی بنیادی در این زمینه نداشته باشند. معامله گران مختلف می‌توانند از تحلیل تکنیکال سود کسب کنند. با استفاده از روش تکنیکال می‌توان نمودار قیمت هر دارایی را تجزیه و تحلیل کرد.

چرا آموزش تحلیل تکنیکال را فرا بگیریم؟

یکی از تحلیل‌های پرکاربرد به منظور فعالیت در بازار بورس، تحلیل تکنیکال است. در این تحلیل، به کمک نمودارها و اطلاعات مرتبط از جمله قیمت، حجم و همچنین، تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف، وضعیت کلی بازار و سهام مختلف بررسی می‌شود. بنابراین با یادگیری این تحلیل می‌توانید به عنوان کارشناس معاملاتی یا به طور کلی صفر تا صد بازار بورس را بدانید و در این زمینه فعالیت کنید. به طور کلی سرمایه‌ گذاران از طریق تحلیل تکنیکال می‌توانند با نگاهی منطقی‌ و مطمئن معاملات خود را انجام دهند. این امر طبعا سودآوری و آسودگی خاطر بیشتری به ارمغان می‌آورد. آموزش صفر تا صد تحلیل تکنیکال به شما کمک می‌کند تا در این زمینه مهارت‌های لازم را به دست آورید.

برای سرمایه گذاری در بورس سهام و بازار ارز دیجیتال شما باید با تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال آشنا باشید. دانش تحلیل‌ تکنیکال و بنیادی به شما کمک می‌کنند که سرمایه‌گذاری در کدام شرکت مناسب اهداف شماست و زمان مناسب برای ورود یا خروج از سرمایه‌گذاری در آن شرکت را بدانید.

از این رو ما در مجموعه آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی که شامل: آشنایی با انواع الگوهای نموداری، نحوه معامله روی این الگوها، آشنایی با کندل استیک، معرفی و آشنایی با سطوح حمایت و مقاومت، تنظیم حد ضرر و حد سود است را به صورت کامل و جامع آموزش داده‌ایم تا بتوانید در بازارهای مالی و ارز دیجیتال با دانش کامل سرمایه گذاری کنید و معاملات پرسودتری داشته باشید.
همچنین شما با پایان این دوره میتوانید از آموزشگاه 118 فایل یک مدرک بین الممملی تحلیل تکنیکال دریافت کنید تا برای شما یک رزومه قدرتمند بسازد!

آموزش تحلیل تکنیکال 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع تحلیل تکنیکال

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و اقتصاد اگر از قدرت تخصصی بالاتری برای تحلیل مسائل برخودار باشند می‌توانند وارد بخش تحلیلگر مالی یا تحلیلگر تکنیکال شوند. همچنین کسب مدارک بین المللی مثل CFA   که فرد را به عنوان تحلیل گر خبره مالی و سرمایه گذاری در سطح بین المللی معرفی می‌کند از اهمیت قابل توجهی برای علاقه مندان به این شغل برخوردار است. در سطح دیگری گذراندن دوره تحلیل‌گر بازارهای مالی بین الملل در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای علاقه مندان کاربرد زیادی دارد و آن‌ها را با ابزارهای مالی و سرمایه گذاری و نحوه استفاده از آن‌ها در حد تعریف شده در دوره آشنا می‌شوند. مهم‌ترین مهارتی که یک تحلیلگر مالی باید داشته باشد درک خوب از اقتصاد، کسب و کار و بازارهای مالی است. برای افزایش مهارت و کسب اطلاعات کافی می‌توانید از دوره آموزش تحلیل تکنیکال استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تحلیل تکنیکال چقدر است؟

تحلیل تکنیکال، روشی است که موجب می‌شود معامله ‌گران با توجه به تغییرات قیمت، در بازار خرید و فروش کنند و با شناسایی درست روندها و سطوح قیمتی، سود خوبی به دست آورند. به طور کلی مدت زمان یادگیری این حرفه به این بستگی دارد که برای یادگیری نزد چه کسی و از چه اموزشی استفاده می‌کنید. برخی از آموزش‌ها و افراد می‌توانند در عرض یک ساعت مباحث اصلی و نکات اصلی را یاد دهند و برخی هم نمی‌توانند تا اخر عمر این مباحث را آموزش دهند. برای همین استفاده از اموزش خوب و داشتن علاقه مهمترین اصل یادگیری این حرفه است و با داشتن پکیج آموزش حرفه‌ای تحلیل تکنیکال می‌توانید در کمتر از یک هفته آن را یاد بگیرید.

در پایان آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشترفته چه اتفاقی می‌افتد؟

تحلیل تکنیکال یکی از روش‌های کاربردی برای بررسی دقیق‌تر سهام و تصمیم‌گیری بهتر در بورس است. در این روش تحلیل، داده‌ها در بازارهایی مانند سهام، فارکس، ارزهای دیجیتال و حتی از انواع شاخص‌ها روی نمودار منعکس شده و سبب یک دید کلی و جامع از بازار می‌شود. به این ترتیب با یادگیری تحلیل تکنیکال حرفه‌ای تر معامله خواهید کرد.

آموزش تحلیل تکنیکال در ابتدا به نحوه سرمایه گذاری، نحوه مدیریت ریسک، انتخاب سهام مناسب برای سرمایه گذاری، تحلیل بنیادی (مقدماتی)، آشنایی با P/E و EPS، نحوه ارزش گذاری یک شرکت و… پرداخته است. سپس شما را با اصول کلی تحلیل تکنیکال، نحوه استفاده از دانش تحلیل ‌تکنیکال، کارایی تحلیل ‌تکنیکال در زمان های مختلف و… آشنا می کند. شما همچنین در این مجموعه با خط و سطوح حمایت و مقاومت، تنظیم حد ضرر و حد سود، حمایت و مقاومت استاتیک و پویا و… آشنا شده و به طور کامل این اصول را فراخواهید گرفت.

در بخش پایانی آموزش تحلیل تکنیکال شما اصول مهمی از جمله آنالیز الگوهای نموداری، استراتژی در معاملات، پولبک، تجزیه تحلیل در تایم فریم های چندگانه، نظریه داو، نظریه مگنت، نقاط پیوت، پرایس اکشن، فیبوناچی را فرا خواهید گرفت.با دیدن تمامی ویدئوهای این مجموعه به یکی از تحلیل گران بازارهای مالی تبدیل خواهید شد و می‌توانید در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری کنید.

آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال (کریپتو) و فارکس از صفر تا صد

آموزش تحلیل تکنیکال در همه ی بازار های مالی اثر گزار است و شما با یاد گیری این مهارت خواهید توانست در هر بازاری که علاقه دارید وارد شوید و به پیش بینی آن بازار با استفاده از تحلیل تکنیکال به پردازید تا یه کسب درآمد خوب را تجربه کنید. 
لازم به ذکر است امروزه برای ورود به هر بازی مالی ازجمله کریپتو و فارکس یا بورس ایران نیاز به این مهارت خواهید داشت.

آموزش استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال

نمودار عقربه ای یک نوع نمودار است که در تحلیل تکنیکال استفاده می شود. در این نوع نمودار، هر نقطه بر روی دایره نشان دهنده قیمت در یک زمان خاص است. ساعت در نمودار به عنوان محور زمان استفاده می شود و قیمت در هر زمان با یک سوزن نشان داده می شود. این نوع نمودار برای نشان دادن تغییرات قیمت در طول زمان و تشخیص الگوهای قیمتی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از نمودار عقربه ای می توان الگوهای مختلفی مانند الگوهای معکوس، الگوهای ادامه، سطوح پشتیبانی و مقاومت و سایر اطلاعات مرتبط با تحلیل تکنیکال را تشخیص داد.

این آموزش به شما کمک میکند به راحتی به پیشبینی بازار های مالی بپردازید همچنین استفاد از نمودارعقربه ای در بازار رمز ارز ها بسیار کمک کننده است.

بازار کار آموزش تحلیل تکنیکال در ایران چگونه است؟

اگر قدرت تجزیه و تحلیل خوبی داشته و به بازارهای مالی علاقه زیادی دارید، شغل تحلیل گر مالی برای شما ایده آل است. هرچند که تحلیل گری مالی (البته فقط به عنوان شغل) در ایران جدید است و به اندازه کافی توسعه نیافته است ولی شما به عنوان تحلیل گر مالی اطلاعات و گزارشات مالی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید تا بتوانند بهترین تصمیمات را بگیرند. مشتریان یا کارفرمای شما می‌توانند بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، کارگزاری‌های بورس و یا افراد و شرکت‌های سرمایه گذار باشند که از شما به عنوان تحلیل گر مالی بابت نحوه سرمایه گذاری خود مشورت می گیرند. بنابراین چون شغل نوپایی است و هنوز بازارکار آن اشباع نشده می‌توان به آینده کاری این حرفه در ایران بسیار امیدوار بود برای همین باید مهارت کافی برای وارد شدن به این حرفه را کسب کنید که برای این کار می‌توانید از آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید این روزها سرمایه گذاری در بورس رونق گرفته و با توجه به آزادسازی سهام عدالت بسیاری به دنبال یادگیری دانش سرمایه گذاری در این بازار پربازده هستند. علاوه بر این دانش تحلیل تکنیکال برای سرمایه گذاری در سایر بازارها مفید است. این دانش در بازار ارز و سکه، بازار فارکس، بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و… بسیار کارآمد است.

شما با فراگیری دانش تحلیل تکنیکال می توانید به سرمایه گذاری در بازارهای مختلف بپردازید. درنتیجه سودهای خوبی با کمک تحلیل تکنیکال و نوسان گیری بدست خواهید آورد. همچنین از آن‌جایی که بسیاری از سرمایه‌داران دانش تحلیل تکنیکال و یا وقت کافی برای ترید در بازار را ندارند، می‌توانید به عنوان سبدگردان با سرمایه آن‌ها کار کرده و در ازای سودی که کسب می‌کنید درصدی را دریافت کنید.

همچنین شما می‌توانید پس از یادگیری آموزش تحلیل تکنیکال در بازارهای مختلف به عنوان مدرس در این حوزه فعالیت کنید و با اشتراک گذاری دانش خود با دیگران از این راه درآمد خوبی را کسب کنید.

درآمد آموزش تحلیل تکنیکال در جهان

تحلیل تکنیکال با تمرکز بر داده‌ها و نمودارهای یک بازار، الگوها و روند‌های قیمتی آن را شناسایی می‌کند تا به کمک این اطلاعات به پیش‌بینی قابل اطمینانی از آینده بازار مورد نظر دست یابد. این روش، یکی از متداول‌ترین روش‌های تحلیلی در بازارهای مالی است که در بورس اوراق بهادار، بورس کالا و… کاربرد دارد و افرادی که در این زمینه در کشورهای خارجی فعالیت می‌کنند درامد بسیار خوبی از این راه به دست می‌آورند. برای مثال در آمریکا متوسط حقوق و درآمد سالانه این شغل  74,350 دلار است و در انگلستان متوسط درآمد سالیانه برای افراد تازه کار بین 38.000 تا 46.000 دلار،  افراد با تجربه بین 76.000 تا 107.000 دلار  و برای  تحلیل گران ارشد و متخصص تا 152.500 دلار یا بیشتر است و در استرالیا متوسط درآمد سالیانه برای تحلیل گران مالی 60.000  دلار است.

مقدمه ای بر بازار سهام

3 ساعت

تحلیل بنیادی (مقدماتی) و مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

3 ساعت

انواع نمودار و الگوهای نموداری

4 ساعت

آشنایی با کندل استیک و الگوهای نموداری آن - سطوح حمایت و مقاومت

5 ساعت

خط روند، روش ترسیم و تکنیک های معامله

3 ساعت

کانال های قیمت - تحلیل تکنیکال

12 ساعت

آشنایی با فیبوناچی - آشنایی با اندیکاتورها

8 ساعت

روش‌های بسیار زیادی برای تحلیل بازارهای مالی وجود دارد که دو نوع از تحلیل های رایج مورد استفاده فعالان بازارهای مالی، تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال است.
مقایسه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال از این جهت که کدام‌ یک بهتر است به صورت کلی اشتباه است. هریک از این دو روش تحلیل مزایا و معایب خاص خود را دارند و باید در کنار هم برای خرید و فروش در بازارهای مالی مورد استفاده قرار بگیرند.
اگر به فکر معامله کوتاه مدت هستید بهتر است از روش تحلیل تکنیکال استفاده کنید.
برای شروع یک معامله درست و تخصصی، باید علاوه بر بررسی و تحلیل بنیادی ، قیمت سهام نیز از منظر تکنیکال به صورت حرفه ای و کاملا دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد. اما از آنجاییکه بازار سرمایه ایران عمق بسیار کمی دارد و امکان دستکاری قیمتی در آن بسیار راحت است، گاهی پیش می آید که برای سهام شرکت خاصی به راحتی مقاومت و حمایت کاذب ساخته میشود و به پشتوانه کانال های بورسی موجود در شبکه های مجازی حمایت و مقاومت کاذب ایجاد شده به عنوان نقطه عطف قوی به سهامداران کم تجربه قبولانده میشود و در نتیجه افزایش حجم معاملات در آن نقطه، مهر تاییدی بر صحت آن بوده و اینگونه تعبیر می شودکه تحلیل تکنیکال بسیار کاربردی تر از تحلل بنیادی است.
وظیفه تحلیلگران بنیادی، بررسی شرایط اقتصادی جهان، کشور و بررسی وضعیت جاری و گذشته شرکت از طریق ارزیابی صورت های مالی دوره ای و سالیانه و در نهایت پیش بینی صورت سود و زیان سال های آتی بر اساس اخرین اطلاعات می باشد. وظیفه اصلی تحلیلگران بنیادی، محاسبه “اثر” خبر منتشر شده، بر سود آوری شرکت است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای دوره آموزش تحلیل تکنیکال از صفر تا صد|جامع و حرفه ای|+مدرک بین المللی

  1. علی سیفی

    سلام این ترجمه تحت الفظی که داره یعنی چی منظورتون رو نفهمیدم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یعنی ترجمه خط به خط جملات
      سپاس از همراهی شما

  2. کسری

    ممنون از شما… با دیدن این مجموعه با تکنیکال تونستم آشنا بشم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نظر لطف شماست. از اعتماد شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  3. mahvashkk

    خرید و فروش در این بازار به چه صورتی انجام می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرید و فروش در بازار بورس توسط کارگزاران و در سامانه معاملاتی انجام می شود. به این صورت که نوبت های خرید بر اساس قیمت بیشتر و نوبت های فروش بر اساس قیمت کمتر ثبت می شود.
      سپاس از همراهی شما

  4. اسفندیار احمدی

    چه کسانی میتونن داخل این بازار فعالیت کنند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فعالیت در بازار بورس به سن و مدرک خاصی نیاز ندارد بلکه برای شروع کار باید یک کد بورسی دراختیر داشته باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. samiar

    حداقل مبلغ خرید سهم چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای فعالیت در بازار بورس و خرید و فروش سهم ها شما نیازمند حداقل 500 هزار تومن می‌باشید.
      سپاس از همراهی شما

  6. trademan

    با دیدن این مجموعه میتونم سهم های مستعد رشد رو پیدا کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ در این مجموعه آموزش تحلیل تکنیکال در ابتدا به نحوه سرمایه‌گذاری، نحوه مدیریت ریسک، انتخاب سهام مناسب برای سرمایه‌گذاری پرداخته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  7. بیژن

    بعد از دیدن این مجموعه میتونم حد ضرر و سود رو تعیین کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تحلیل تکنیکال وب‌سایت 118فایل آشنایی با سطوح حمایت و مقاومت و تنظیم حد ضرر و حد سود را به صورت کامل و جامع آموزش داده‌ایم تا بتوانید در بازارهای مالی و ارز دیجیتال با دانش کامل سرمایه‌گذاری کنید و معاملات پرسودتری داشته باشید.
      سپاس از همراهی شما

  8. firoozkn

    چه الگوهایی داخل مجموعه گفته شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تحلیل تکنیکال چهار الگوی نموداری معکوس، الگوی شوتینگ استار و الگوی پیرسینگ و بیریش بررسی شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. yekta

    با خواندن نمودار هم آشنا میشیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آشنایی با انواع نمودار قیمت، نحوه خواندن نمودار، آشنایی با الگوهای نموداری، معرفی انواع الگوهای نموداری و نحوه معامله روی این الگوها، آشنایی با کندل‌ها و… از دیگر موضوعات ارائه شده در آموزش تحلیل‌ تکنیکال می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  10. sarvar

    ساعت معاملاتی بورس چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      معاملات سازمان بورس و اوراق بهادار از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 12:30 ادامه دارد.
      سپاس از همراهی شما

  11. صفایی

    فرق بورس کالا و اوراق بهادار چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از تفاوت‌هایی که بین بورس تهران و اوراق بهادار وجود دارد نحوه بازگشت وجه است که در بورس اوراق بهادار طی 72 ساعت تا یک هفته و در بورس تهران 24 ساعت است. در بورس اوراق بهادار سرمایه به حساب کارگزار واریز می شود در حالیکه در بورس کالا این سرمایه به حساب بورسی شخصی وارد می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3278

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz