آموزش تربیت سگ

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

735,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/16

حجم آموزش: 26 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/16

زمان آموزش: 27 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/16

حجم آموزش: 26 گیگابایت

زمان آموزش: 27 ساعت

یکی از معضلات خانواده‌هایی که سگ دارند این است که با سگشان چگونه رفتار کنند. تربیت سگ یا حیوان خانگی یکی از مسائلی است که باید با علم و دانش کافی انجام گیرد وگرنه ممکن است نتیجه عکس دهد. دوره‌ی آموزش تربیت سگ 118فایل در 27 ساعت خلاصه شده است. با این حال در این 27 ساعت نکات و تکنیک‌های زیادی را یاد خواهید گرفت. مربیان مجرب این مجموعه سعی کردند تا شما را ضمن آموزش، با نکات ایمنی و حائز اهمیت نیز آشنا سازند. همچنین نحوه استفاده از ابزار و تجهیزات مختلف نظیر قلاده، توپ، تاگ و لباس مناسب مربی‌ سگ، جهت حفاظت خود را آموزش‌ دهند. زمانی که به صورت کامل تربیت سگ را یاد گرفتید  می‌توانید علاوه بر تربیت سگ خود، دیگر سگ‌ها را نیز تربیت کنید، سپس از این راه کسب درآمد کنید. مربی سگ بودن یا داشتن شغل تربیت سگ جز مشاغلی است که کمتر کسی سراغ آن می‌رود. مربی سگ بودن یا داشتن شغل تربیت سگ جز مشاغلی است که کمتر کسی سراغ آن می‌رود. پس از یادگیری شغل تربیت سگ شما می‌توانید موسسه و سالنی برای نگهداری و تربیت سگ‌های مختلف ایجاد کنید و به تربیت و پرورش آن‌ها بپردازید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزارتحهیزات لازم برای  تربیت سگ به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

 این مجموعه سعی کرده تا آموزش‌های اولیه و لازم برای نگهداری سگ در خانه را آموزش دهد. همچنین آموزش‌های تخصصی ویژه دو نژاد پرطرفدار سگ از جمله نژاد ژرمن‌ شپرد و شیتزو را در ویدیوهای گوناگون آموزش‌می‌دهد. اغلب افراد از سگ برای امور نگهبانی و حفاظت استفاده می کنند. سگ ها دارای نژادهای گوناگونی بوده و به دنبال آن دارای خصوصیات ظاهری و باطنی متفاوتی هستند. از این سگ‌ها در موارد گوناگون و انجام کارهای خاصی توسط انسان ها به کار گرفته می‌شوند.

درمیان انبوهی از این نژادها، ژرمن‌ شپرد به‌ دلیل شجاعت و هوش بالا در زمینه حفاظت و نگهبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. و نژاد شیتزو با داشتن طبع لطیف و ظاهر زیبایشان، از طرفداران زیادی در میان دوستداران سگ برخوردار می باشد. اکثر دوستداران سگ تمایل‌ زیادی به نگهداری این نژاد دوست‌داشتنی داشته و از آن به عنوان نژاد عروسکی نیز نام می‌برند.

مربیان مجرب این مجموعه سعی کردند تا شما را ضمن آموزش، با نکات ایمنی و حائز اهمیت نیز آشنا سازند همچنین نحوه استفاده از ابزار و تجهیزات مختلف نظیر قلاده، توپ، تاگ و لباس مناسب مربی‌ سگ، جهت حفاظت خود را آموزش‌ دهند.

سگ‌ها جزء حیواناتی هستند که بیشترین طرفدار را در بین حیوانات خانگی دارند. در این بین مربی سگ نقش بسیار مهمی در نگهداری از این حیوانات ایفا می‌کند زیرا این حیوان باهوش و باوفا حتما باید آموزش‌های لازم را ببیند تا بتواند خود را با زندگی آدم ها وفق دهد. تربیت سگ یا Dog training  مهم‌ترین بخش زندگی یک سگ است. چیزی که با سهل انگاری در مورد آن می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند و بالعکس اگر سگتان را به خوبی آموزش دهید یک زندگی سراسر آرامش را در کنار یکدیگر خواهید داشت. به طور کلی تربیت سگ یعنی به سگتان یاد بدهید برای زندگی کردن در کنار شما باید چه کارهایی انجام بدهد و چه کارهایی را انجام ندهد. گستره تربیت سگ بسیار وسیع است و شما هرچه را که بخواهید می‌توانید به سگتان یاد بدهید زیرا مغز سگ آماده یادگیری هرچیزی است که دوست دارید سگتان انجام دهد. اما این کار باید کاملا اصولی و حرفه‌ای انجام شود که در حین آموزش نه خودتان و نه سگتان اذیت شوید. برای این کار می‌توانید از پکیج‌های آموزش تربیت سگ استفاده کنید و با اصول و نکات مهم این حرفه آشنا شوید.

مزایای یادگیری تربیت سگ

مربی سگ بودن یا داشتن شغل تربیت سگ جز مشاغلی است که کمتر کسی سراغ آن می‌رود و بیشتر به خاطر بلد نبودن و ترس از سگ است و این یعنی بازار کار این حرفه اشباع نشده است و با وارد شدن به این شغل می‌توانید مربی سگ‌های مختلف شوید و در ارگان‌ها و مراکز مختلف به تربیت سگ بپردازید. از طرفی بیشتر مردم سگ‌ها را به عنوان یک عضو از خانواده پذیرفته اند و این موجودات دوست داشتنی در تمامی اوقات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. برای همین سگ داشتن و تربیت آن اینجا نمود پیدا می‌کند و اگر آموزش‌ها و مهارت‌های لازم در این زمینه را داشته باشید به راحتی می‌توانید آن‌ها را تربیت کنید.

چرا تربیت سگ را فرا بگیریم؟

آموزش فرمانبرداری یا به طور کلی یادگیری چگونه تربیت کردن سگ  به حیوانات خانگی کمک می کند با زندگی خانوادگی خو بگیرند. این آموزش‌ها به سگ‌ها که در اصل در گله زندگی می‌کنند، خیلی کمک می کند. به آن‌ها یاد می دهد چگونه با والدین، محیط و غریبه‌ها رفتار کنند. همچنین تربیت سگ باعث می‌شود حیوان خانگی‌تان یاد بگیرد که چه انتظاراتی از او می‌رود. سگ‌ها حیواناتی وفادار و باهوش هستند و انسان ها می توانند تا حد زیادی به آن‌ها اعتماد کنند. سگ ها می‌توانند به خوبی امنیت صاحبان خود را تامین کنند. به همین دلیل است که در دامداری ها و نیز افرادی که شغل چوپانی را دنبال می‌کنند، پرورش یک سگ گله اولین گام برای شروع کار است. امروزه نیز بسیاری از افراد از سگ به عنوان همدم تنهایی و خلوت‌هایشان استفاده می‌کنند که یادگیری تربیت سگ کمک می‌کند در برخورد با سگ مشکلی نداشته باشید. برای این کار می‌توانید در دوره آموزش حرفه‌ای تربیت سگ شرکت کرده و هر آنچه لازم است در این باره بدانید را یاد بگیرید.

با توجه به ویژگی های ذاتی و توانایی های بالقوه سگ، انسان ها از این حیوان در موارد گوناگون به ویژه در بحث شکار یا حفاظت از انسان و اماکن استفاده می کنند. همچنین سگ ها با حس بویایی و شنوایی بی نظیرشان، موجب شده اند تا افراد برای کشف اجساد یا بازماندگان حوادث و همچنین کشف محموله های غیر قانونی از آنها کمک بگیرند.

در حال حاضر نقش سگ در مباحث ذکر شده بر هیچکس پوشیده نیست و روز به روز نیاز به این حیوانات بیشتر شده و حتی کسانی هستند که آن را به عنوان حیوان خانگی انتخاب می کنند.

در نتیجه با فراگیری تربیت سگ می توان این حیوان را برای زندگی در کنار انسان ها آموزش داد.

آموزش تربیت سگ 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای تربیت سگ

برای آموزش و تربیت سگ به تحصیلات دانشگاهی نیازی ندارید فقط برای وارد شدن به این حرفه باید دوره‌های مختلف آموزش و کارآموزی را سپری کنید تا بتوانید در این راه موفق شوید. برای مربی سگ شدن باید از مهارت و توانایی بالایی برخوردار باشید تا هنگام برخورد با سگ مشکلی برای شما و سگ ایجاد نشود. برای این کار بهتر است تحت آموزش صفر تا صد تربیت سگ قرار بگیرید تا با صفر تا صد این کار آشنا شوید و مهارت کافی را به دست آورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تربیت سگ چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری تربیت سگ به میزان تکرار و تمرین و علاقه شما به سگ بستگی دارد. اگر به طور مستمر تمرین کنید و از دوره آموزشی تربیت سگ استفاده کنید صفر تا صد این حرفه را در کمتر از 6 ماه یاد خواهید گرفت.

وسایل مورد نیاز برای شروع تربیت سگ

ابزارهای بسیار زیادی برای تربیت سگ وجود دارد. مربیان سگ متناسب با نوع آموزش و نژاد سگ از آن‌ها استفاده می‌کنند اما به‌طور کلی و خلاصه می‌توان چندین ابزار با کاربرد نام برد که مربیان سگ بیشترین بهره را برای آموزش و تربیت سگ از آن‌ها می‌برند‌.

1. توپ: یکی از برنامه‌های تربیتی که مربیان سگ به آن می‌پردازند این است که سگ‌ها تمرکز کردن را به خوبی یاد بگیرند تا در محیط‌های شلوغ بتوانند مرحله کار را به خوبی انجام دهند. به‌طور کلی تمام مربیان از توپ استفاده می‌کنند. توپ اسباب بازی بسیار خوبی برای بازی و آموزش سگ است. سگ‌ها علاقه بسیار زیادی به توپ نشان می‌دهند.

2. قلاده تربیت: قلاده تربیت یکی از پراستفاده‌ترین ابزارهای تربیت است مدل‌های بسیار زیادی در بازار وجود دارد ولی به‌طور کلی می‌توان به موارد زیر تقسیم نمود:

3. قلاده شوک: این قلاده به صورت زنجیری که تنگ شده با فشار یک ضرب به سگ نبایدها را مشخص می‌کنیم. این قلاده بسیار ارزان بوده و به راحتی قابل استفاده است.

4. قلاده خاردار: تقریبا ساختار قلاده شوک را دارد با این تفاوت که خارهایی رو به داخل دارد که به گردن سگ متصل است و شدت ۴ برابر قلاده شوک را وارد می‌کند، این قلاده خطرناک است و حتما مربی سگ باید نحوه استفاده و چگونگی استفاده ان را بداند زیرا ممکن است با بی احتیاطی و با استفاده از این قلاده هم به خود و هم به سگ آسیب وارد کند.

5. قلاده الکتریکی کنترل از راه دور: همان‌طور که از اسمش مشخص است قلاده کنترل از راه دور نیم تا یک متر برد دارد، در بعضی از مدل‌ها قابل کنترل ولتاژ وارد بر سگ، تغذیه با باتری همراه با لرزش و سوت و ضد آب است.

6. تاگ: نوعی اسباب بازی بوده که بسیار مورد استفاده مربیان قرار می‌گیرد. این اسباب بازی جهت تربیت حفاظت، تربیت سگ نگهبان و تربیت سگ پلیس استفاده می‌شود. معمولاً از جنس کتان و الیاف مصنوعی یا پارچه و چرم است.

7. لباس حفاظت: که شامل شلوار و پیراهن حفاظت و حفاظت دست و پا است. این لباس کاملا از جنس الیاف مصنوعی درست شده و برای محافظت از مربی و کمک مربی برای تربیت سگ و جلوگیری از گاز گرفتن سگ است.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تربیت سگ

بروزرسانی : 21 آذر ماه 1401

ردیف وسایل مورد نیاز تربیت سگ قیمت (تومان)
1 توپ بندار فومی سگ 190,000
2 انواع قلاده تربیت (براساس مدل) 200,000 - 30,000
3 قلاده شوک چین 250,000
4 انواع قلاده خاردار (براساس مدل) 500,000 - 368,000
5 قلاده کنترل دار آموزشی 3,500,000
6 تاگ آموزشی سگ 57 سانتی متر 100,000
7 لباس حفاظت الین 2,900,000

سرمایه لازم برای شروع تربیت سگ

برای وارد شدن به این شغل یعنی برای تربیت سگ یا به قولی مربی سگ شدن در مرحله اول باید آموزش ببینید که این کار را می‌توانید از طریق مراکز آموزشی مخصوص این کار یاد بگیرید که هزینه کلاس‌ها و  ساعت‌های آموزشی بسته به منطقه و شهر متفاوت خواهد بود. از طرفی باید ابزارهای لازم برای تربیت سگ را تهیه کنید که این ابزارها به سرمایه‌ای نزدیک به 5 میلیون تومان نیاز دارند. به طور کلی برای مربی سگ شدن نیازی به سرمایه آنچنانی نیست شما می‌توانید این حرفه را با کمترین هزینه و استفاده از پکیج آموزش کامل تربیت سگ یاد بگیرید و در هر ساعت از شبانه روز به تکرار و یادگیری بپردازید.

در پایان آموزش تربیت سگ چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از یادگیری شغل تربیت سگ شما می‌توانید موسسه و سالنی برای نگهداری و تربیت سگ‌های مختلف ایجاد کنید و به تربیت و پرورش آن‌ها بپردازید. همچنین می‌توانید با تبلیغ درست خودتان را به دیگران معرفی کنید و در مراکز مختلف استخدام و مشغول کار شوید. همچنین می‌توانید سگ خودتان را به گونه‌ای که می‌خواهید تربیت و نگهداری کنید.

با مشاهده کامل فیلم های این مجموعه آموزشی با نحوه آموختن فرامین مهم و اولیه نظیر توجه کردن سگ به انسان، آرام کردن حیوان، آموزش دست دادن به سگ، صدا زدن و آمدن سگ، آموزش (نشستن، درازکشیدن، غلت زدن، دویدن دنبال توپ، آوردن وسیله توسط سگ، چرخیدن)، جایزه دادن به عنوان تشویق سگ، بهبود تمرکز سگ، جلوگیری از گاز گرفتن، متوقف کردن صدای پارس سگ، آموزش دستشویی کردن به سگ و موارد بسیار دیگر آشنا خواهید شد. علاوه بر این مطالب، این مجموعه دربردارنده موضوعاتی نظیر اشتباهات بزرگ در تربیت سگ، استفاده از اسباب بازی برای اطاعت بیشتر سگ از فرامین، نحوه صحبت کردن و دستور دادن به سگ، معرفی پدهای ضدآب برای ادرار سگ، بهترین غذا برای توله سگ ها و حل مشکل نپریدن سگ می باشد.

این مجموعه آموزشی مرتبط با نگهداری دو نژاد پرطرفدار شیتزو و ژرمن شپرد می باشد. در صورت آشنایی کامل با مباحث آموزشی این مجموعه، افراد می‌توانند در این زمینه به سگ‌ ها آموزش‌های لازم را یاد بدهند. هم اکنون علاقه مندان می توانند مجموعه آموزشی تربیت سگ را توسط وب سایت 118فایل سفارش دهند.

بازار کار تربیت سگ در ایران چگونه است؟

امروزه در ایران و جهان، سگ‌، قسمت جدایی‌ ناپذیر خانه و خانواده، کارخانه‌ها و ارگان‌های امنیتی شده است. از این رو اهمیت تربیت سگ اینجا مشخص می‌شود و از طرفی هر کسی نمی‌تواند به خوبی با سگ‌ها ارتباط برقرار کند و آن‌ها را آموزش دهد. برای همین نیاز به مربی سگ بسیار مهم می‌شود. کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید مهارت و توانایی لازم جهت مقابله با هر نوع سگی با هر نژادی را داشته باشند تا بتوانند به خوبی آن را آموزش داده و تربیت کنند. برای این کار بهتر است از پکیج آموزش گام به گام تربیت سگ استفاده کنید تا بتوانید در بازار کار پر رونق این حرفه جایگاهی داشته باشید.

سگ ها حیوانات باهوش و فرمانبرداری هستند. با داشتن حس بویایی و شنوایی فوق‌ العاده‌شان از قرون گذشته در کنار انسان وظایف گوناگونی را نیز بر عهده داشته‌اند. با گذشت زمان و افزایش دانش انسان در زمینه آموزش به سگ، باعث شده تا در کار هایی همچون عملیات نجات انسان ها، کشف محموله های غیر مجاز، شکار در طبیعت، همراهی با افراد نابینا، نگهبانی از مکان ها و گوسفندان شرکت داده شوند. در حال حاضر در کنار همه این مسائل، نگهداری سگ در خانه به عنوان یک همدم برای اهالی خانه نیز بسیار رواج دارد. همچنین خانواده ها نیز علاقه زیادی به داشتن این حیوان در کنار خود دارند.

در نتیجه این حرفه از جمله مشاغلی است که می توان با فراگیری نحوه تربیت‌ آن در کنار رعایت نکات ایمنی، سگ هایی با رفتارهای خاص تعلیم داد که مناسب فعالیت در حیطه های گوناگون باشند. بنابراین مربیان تربیت سگ این روزها از درآمد خوبی برخوردار بوده اند. در جامعه کنونی سگ‌ها همپای انسان‌ها نیز کار و عملیات‌های مختلفی را عهده‌ دار هستند که باید به‌ طور کامل آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

سگ ها نژادهای مختلفی دارند و برخی از آن ها نژاد اصیل تری دارند. نژاد سگ در هزینه تربیت سگ موثر است. بهتر است قبل از انتخاب یک سگ به عنوان حیوان خانگی از نژاد آن اطلاع داشته باشید و درباره ی آن مطالعه کنید. ممکن است تربیت برخی نژادها کار مشکل تری باشد و هزینه تربیت سگ را افزایش دهد پس تاثیر نژاد بر هزینه آموزش سگ را نادیده نگیرید.

درآمد شغل تربیت سگ در ایران

آموزش سگ می‌تواند یک کار ایده آل برای افرادی باشد که عاشق سگ هستند. این مسیر شغلی به شما این فرصت را می‌دهد که با حیوان مورد علاقه خود کار کنید و در عین حال به سایر دوستداران سگ کمک کنید تا حیوانات خانگی خود را بهتر بشناسند. از آنجایی که امروزه در کشور ما نیز افراد مرفه دنبال نگهداری سگ هستند ولی نحوه آموزش و تربیت آن را نمی‌دانند به مربیان سگ نیازمند می‌شوند. درامد این حرفه بسته به نوع و نژاد سگی که می‌خواهید آموزش دهید و تعداد جلسات و ساعت‌های آموزش متفاوت خواهد بود. ولی به طور کلی میانگین درآمد این افراد در ماه چیزی در حدود 5 الی 10 میلیون تومان است. هر چقدر در کارتان حرفه‌ای باشید مبلغ دریافتی شما نیز بیشتر خواهد بود برای بالا بردن توانایی و مهارت خودتان می‌توانید از دوره‌های آموزش مبتدی تا پیشرفته تربیت سگ استفاده کنید.

درآمد شغل تربیت سگ در جهان

درآمد شغل مربیان سگ یا افرادی که در شغل تربیت سگ فعالیت می‌کنند در کشورهای خارجی نیز بسیار بالا است و با توجه به توانایی افراد و در کشورهای مختلف رقم‌های مختلفی برای مربیان این حرفه وجود دارد برای مثال متوسط ​​دستمزد مربی سگ در کالیفرنیا حدود 18.15 دلار در ساعت است. جالب است بدانید نوع و نژاد سگ در دستمزد آموزش و تربیت آن موثر است برای مثال مربیان سگ پلیس به طور متوسط ​​سالانه 34,941 دلار درآمد کسب می کنند.

تربیت سگ خانگی پامرانین و پکینیز

1 ساعت

نکات تربیت هاسکی سیبری

13 ساعت

نکات تربیت دوبرمن

2 ساعت

نکات تربیت ژرمن شپرد

2 ساعت

نکات تربیت روت-وایلر

2 ساعت

سگ نگهبان و محافظ

1 ساعت

نکات عمومی تربیت سگ

2 ساعت

تربیت سگ

4 ساعت

اصطلاحی که اغلب افرادی که سگ دارند به گوششان خورده، همین « آلفا بودن » است. این اصلاح را وقتی بکار میبرند که سگ از شما حرف شنوی نداشته باشد و خودش تصمیم بگیرد چه کاری انجام بدهد و چه کاری را انجام ندهد. بیایید اول این اتفاق را ریشه یابی کنیم. سگ ها بطور ذاتی حیوانات اجتماعی بوده و بصورت گله ای زندگی میکنند و کاملا طبیعی است که هر گله برای بقا و ادامه ی حیات باید یک رئیس داشته باشد که به آن الفا میگویند. این رهبر و رئیس ویژگی های خاص خودش را دارد مثل اینکه جلوتر و در صدر گله حرکت میکند؛ اولین نفری است که غذا میخورد؛ نسبت به اعضای عادی گله برتری دارد و تصمیمات مهم را او میگیرد و … . سگ خودش را در گله میبیند حالا تفاوتی ندارد که آن گله خودش و سایر سگ ها باشد یا خودش و اعضای خانواده شما. حال اگر شما نتوانید یا نخواهید رئیس خانه باشید، سگ خودش این وظیفه را برعهده میگیرد چون از نظر سگ یک گله نباید بدون رئیس باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
حیوان شما معمولا در جلسه اول زود حوصله اش سر می رود و خسته می شود بهتر است جلسات اول را خیلی کوتاه تر برگزار کنید.
گستره تربیت سگ بسیار وسیع است و شما هرچه را که بخواهید میتوانید به سگتان یاد بدهید زیرا مغز سگ آماده یادگیری هرچیزی است که دوست دارید سگتان انجام دهد. از آموزش فرمان های ابتدایی ( مثل بشین، بخواب، بمون، صبر کن و … ) گرفته تا آموزش های تخصصی برای هر نژاد ( مثل آموزش گارد ،شکار، مواظبت از کودک، سگ دستیار اوتیسم و … ) و حتی آموزش های فانتزی ( مثل آموزش مُردن به سگ ، آموزش دست دادن به سگ ، آموزش نشستن روی دو پا و … ). قبل از شروع، باید بدانید که تربیت سگ کار بسیار ساده ای است اما شما باید راه درست انجام دادن آن آموزش را بدانید در غیر این صورت نه تنها نتیجه دلخواه را نمی گیرید بلکه ممکن است کاملا نتیجه عکس بگیرید.
سگ هایی که آموزش ندیده باشند نمیدانند در شرایط مختلف چه واکنشی باید از خود نشان دهند و به ناچار خودشان تصمیم میگیرند که در آن زمان چه کاری انجام بدهند. طبیعتا تصمیمات سگ با تصمیمات ما یکسان نیست و ممکن است کارهایی را انجام بدهد که ما آن را اشتباه بدانیم. برای مثال اگر شما جای دستشویی را به سگتان یاد ندهید خودش انتخاب میکند که کدام قسمت از منزل دستشویی کند و این امر دردسرهای زیادی را به دنبال خواهد داشت. همچنین عدم آموزش صحیح سگ باعث بروز مشکلات رفتاری میشود که آن را ناهنجاری رفتاری می‌نامیم.
تربیت سگ در ماه های اول زندگی اش تا حدود ۸ ماهگی بسیار اساسی و کلیدی هست و اگر این دوران مهم بگذرد و شخصیت سگ شما شکل بگیرد، تربیت کردن این موجود باهوش کار بسیار سختی خواهد بود
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 34 نظر ثبت شده است

17 دیدگاه برای آموزش تربیت سگ

  1. yasi70

    سلام با این دوره میتونم خودم سگمو آموزش بدم ؟توخونه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پس از مشاهده کامل دوره و کسب مهارت کافی در این زمینه شما قادر خواهید بود به تربیت سگ خود در منزل بپردازید.
      سپاس از همراهی شما

  2. کارن

    چطوری سگمو به دستورات پایبند کنم ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موزش دستورات به سگ نیاز به صبر و تمرین دارد. شما می‌توانید با استفاده از جایزه‌هایی مثل خوراکی‌ها و بازی‌ها، سگ خود را تشویق کنید تا به دستورات پایبند شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. amirdarabi

    اموزش های بعد از 8 ماهگی سگ ژرمن شپرد داخل ویدیوها هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به اینکه تربیت سگ از بدو تا تولد 8 ماهگی بسیار کار راحت تری می باشد، اکثر آموزش ها مربوط به همین دوران می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. علیرضا132

    تمام وسایل و تجهیزات در ویدیو گفته میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله کلیه امکانات و تجهیزات لازم جهت تربیت سگ معرفی شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. حمید داوطلب

    سلام این دوره برای هاسکی که نسبت به سایر نژاد ها هم بازی گوش هست کاری داره یا نه چون دو مورد رو بیشتر ذکر نکردید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموعه آموزش تربیت سگ هایی چون هاسکی، دوبرمن، پامرانین، پکینیز، سگ نگهبان و محافظ ، روت-وایلر ،ژرمن شپرد و تربیت عمومی سگ ها برای شما قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. +989166707746

    پرداخت کردم اما لینک برام نیومد باید چیکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام لطفا با شماره 09101818176 تماس حاصل فرمایید. سپاس از همراهی ما

  7. نامي کشاورز

    سلام. خرید کردم ولی لینک دانلود کار نمیکنه. چرا؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به واحد پشتیبانی ارجاع داده شده و لینکها مجددا ارسال شدند . سپاس از همراهی شما

  8. S.H.E

    با پست میفرستین یا باید دانلود کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت مجموعه، میتوانید از طریق لینک های دانلود و یا ارسال پستی به دلخواه اقدام کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. mohammad_ali_eslami

    چند ساعت خواب واسشون عادیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی، میزان خواب سگ با توجه به افزایش سن آنها تغییر میکند به طور مثال یک توله سگ 16 هفته ای به طور متوسط 11 تا 14 ساعت و بیشتر سگ های بالغ حدود 8 الی 13 ساعت می خوابند.
      سپاس از همراهی شما

  10. alireza_ddy

    سگ نگهبان رو میشه با این دوره آموزش داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. توضیحات لازم ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  11. pary_s

    حمام کردن سگ هم آموزش میدهد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلامو احترام
      خیر. فعلا این آموزش در این دوره قرار گرفته نشده است.
      سپاس از همراهی شما

  12. Farnaaz3985

    سگ چقدر تحت امرمون میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در موارد ذکر شده در توضیحات ارائه شده در سایت به طور مثال آموزش غلت زدن و نشستن و… کاملا تحت امر شما قرار خواهد گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  13. hadi6666

    غذای سگ چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      غذای سگ را نمیتوان به یک نوع خاص اختصاص داد. شما نیز میتوانید از دامپزشکان و متخصصان برنامه غذایی مختص سگ خود را دریافت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  14. حکیمه حسنی

    چه وسایلی لازمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای آموزش تربیت سگ به انواع قلاده آموزشی، توپ، تاگ و لباس حفاظت مخصوص نیاز است.
      سپاس از همراهی شما

  15. Khorshidam

    از تنبیه بدنی که استفاده نمیشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. به هیچ عنوان از تنبیه بدنی در این دوره استفاده نمی شود.
      سپاس از همراهی شما

  16. vampaire00

    چه نژادی بخرم بهتره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی هر نژاد سگ دارای رفتار، ویژگی ها و خصوصیات خاص خودش است که با توجه به آنها سگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
      سپاس از همراهی شما

  17. a_3950

    پاپی من چند روزه غذا نخورده چیکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به دامپزشک مراجعه فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3166

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz