آموزش تربیت طوطی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

400,000 تومان

تا کنون 840 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/10/18

حجم آموزش: 7.16 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/18

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/10/18

حجم آموزش: 7.16 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

تربیت طوطی یکی از مشاغلی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این شغل ممکن است در ابتدا برای شما جذاب به نظر برسد. اما وقتی که وارد آن می‌شوید سختی‌های کار دست و پای شما را می‌گیرند. حال برای مقاومت در برابر سختی‌های این کار باید چه کرد. آموزشگاه 118فایل با ارائه‌ی یک دوره‌ی آموزشی در مورد تربیت طوطی این کار را برای شما آسان نموده است. این دوره‌ی آموزشی با بیان نکات و تکنیک‌های خاصی، تربیت طوطی را برای شما لذت بخش و آسان می‌نماید. دوره‌ی تربیت طوطی شامل 8 ساعت ویدئوی آموزشی است. در ابتدا با آموزش‌های کاربردی در مورد طوطی‌ها آشنا خواهید شد. سپس به آموزش‌های تخصصی مانند بیماری‌های طوطی سانان و… خواهیم پرداخت.  شما در این مجموعه آموزش های اولیه و لازم برای نگهداری و تربیت طوطی را فرا خواهید گرفت. از آنجا که طوطی ها موجودات بسیار باهوش و با احساسی هستند نگهداری طوطی به عنوان یک حیوان خانگی علاقمندان زیادی دارد. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

این مجموعه آموزشی ضمن بیان آموزش های مهم و کاربردی در زمینه نگهداری طوطی‌ سانان از قبیل ساخت قفس و لانه مناسب، بهداشت و اقدامات اولیه برای مقابله با بیماری ها، رژیم غذایی و … به آموزش تربیت طوطی می پردازد.

طوطی ها اغلب پرندگانی با رفتاری دوستانه هستند؛ اما عموما صبر در آنها مشاهده نمیشود. شما با مشاهده ویدئوهای این بخش از این دوره با تکنیک‌ها و روش‌های تربیت‌ طوطی آشنا خواهید شد.

این آموزش‌ها شامل مواردی مانند این که چطور طوطی خود را اهلی کرده تا به شما گوش دهد و با او ارتباط برقرار کنید، همچنین چگونه یک طوطی را آماده سخن گفتن و تکرار کلمات و جملاتی خاص کنید که البته این مورد تنها در برخی از نژادهای طوطی امکان پذیر است. در ادامه می توان اشاره کرد که این مجموعه آموزشی در مورد تشخیص جنسیت طوطی سبز، کاسکو، عروس هلندی و طوطی کوتوله نیز به شما آموزش های لازم را می دهد. همچنین نحوه جفت کردن دو طوطی نر و ماده برای جفت گیری و تولید مثل نیز بیان شده است.

مزایای تربیت طوطی

1. این کار باعث کاهش استرس و افزایش تمرکز در افراد می‌گردد.

2. تربیت طوطی می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به پرندگان کاری جذاب و جالب به نظر برسد.

3. از طریق تربیت طوطی می‌توان اوقات زیادی را سرگرم شد.

4. بسیاری از افراد از طریق تربیت طوطی به کسب درآمد می‌پردازند که با توجه به بازار کار خوب این رشته می‌توان گفت که این کار درآمد خوبی را برای افراد رقم می‌زند.

5. برای افرادی که به‌ دنبال شغل دوم یا پاره وقت هستند تربیت طوطی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد‌.

6. آموزش تربیت طوطی کاری آسان و ساده است که نیاز به کارت فیزیکی چندانی ندارد.

7. برای افرادی که قصد تربیت طوطی در منزل را دارند این کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد.

چرا تربیت طوطی را فرا بگیریم؟

طوطی ها می‌توانند یک حیوان خانگی مناسب برای انسان‌ها باشند. طبیعتاً این پرندگان نیاز به نگهداری خاص دارند. نگهداری و تربیت طوطی مجموعه ای جامع برای کسب اطلاعات در مورد نحوه نگهداری، شرایط قفس و لانه طوطی، تعیین جنسیت طوطی، تغذیه طوطی، بیماری ها و نحوه درمان آنها و غیره می باشد. از این رو مجموعه آموزش نگهداری و تربیت طوطی برای افرادی که در زمینه خرید و فروش انواع پرندگان و به طور خاص در طوطی سانان فعالیت می کنند نیز می تواند بسیار آموزنده باشد.

آموزش تربیت طوطی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تربیت طوطی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری تربیت طوطی

رشته تحصیلی مشخصی که از طریق آن بتوان طوطی را تربیت کرد وجود ندارد اما همان‌ طور که می‌دانید برای شروع هر کسب ‌و کاری نیاز به آموزش در این زمینه است. در نتیجه افرادی که تمایل به یادگیری تربیت طوطی و آموزش آن را داشته باشند باید بتوانند از طریق روش‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارد مهارت خود را در این رشته بالاتر برده تا بتوانند به موفقیت برسند. از جمله روش‌های متعددی که برای آموزش تربیت کردن طوطی وجود دارد می‌توان به شرکت در کلاس‌های حضوری آموزش تربیت انواع طوطی اشاره کرد. افراد علاقه‌مند به حوزه پرندگان و آموزش و تربیت طوطی می‌توانند با ثبت‌ نام در این کلاس‌ها و حضور در آن‌ها مهارت خود را افزایش دهند.

اما همان طور که می‌دانید این‌گونه کلاس‌ها هزینه و زمان زیادی را از افراد می‌طلبند، از طرفی روش‌های بهتری نیز در این زمینه وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها دوره‌ آموزش تربیت طوطی است. این دوره‌ها به‌ صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند و به‌ ویژه مشکل زمان را برای افراد حل می‌نمایند. علاوه‌بر آن هزینه‌های مربوط به دوره آموزش تربیت طوطی سخنگو در مقایسه با کلاسای حضوری بسیار کمتر است که این مورد خود باعث صرفه‌ جویی در هزینه و زمان فرد متقاضی می‌شود. آموزش صفر تا صد تربیت طوطی به‌ صورت پکیج آموزشی و در قالب ویدیو به افراد عرضه می‌شود. این آموزش‌ها از طریق مربیان مجرب و متخصص فراهم شده‌ است تا افراد بتوانند از طریق آن‌ها تمام نیازهای خود را در این‌ باره حل نمایند. همچنین باید توجه داشته باشید که این آموزش‌ها به‌ صورت مبتدی تا پیشرفته هستند و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند.

مدت زمان یادگیری تربیت طوطی چقدر است؟

اولین موردی که در مدت زمان یادگیری آموزش حرف زدن طوطی مؤثر خواهد بود میزان علاقه و انگیزه فرد برای یادگیری در این رشته است. در واقع فرد هرچقدر علاقه بیشتری به پرندگان و حوزه تربیت و پرورش آن‌ها داشته باشد می‌تواند این آموزش را در مدت زمان کوتاه‌تری طی کند و بعد از آن فعالیت خود را شروع کند. البته به یاد داشته باشید که مدت زمان یادگیری آموزش تربیت طوطی به روشی که فرد برای آموزش خود در نظر می‌گیرد نیز وابسته است. بسیاری از روش‌ها هستند که علاوه‌بر هزینه زیاد دارای مدت زمان طولانی‌تری هستند.

البته مطالبی که در این‌گونه آموزش‌ها بیان می‌شود چندان کاربردی نیست. پس بهترین راه استفاده از دوره آموزش تربیت طوطی به‌صورت ویدیو است. این آموزش به‌ صورت کاملاً کاربردی در اختیار افراد قرار می‌گیرند و دارای تکنیک‌ها و ترفندهایی است که کمک کند تا افراد یادگیری خود را در مدت زمان کوتاه‌تری با کیفیت بالاتری انجام دهند و بعد از آن به تربیت طوطی خود بپردازند. همچنین این دوره‌ی آموزش‌ کامل پرورش طوطی به افراد کمک می‌کنند که کسب ‌و کار خود را شروع نمایند. به‌طور کلی می‌توان گفت مدت زمان یادگیری برای آموزش تربیت طوطی در دوره آموزش آن چیزی حدود کم‌تر از ۱ هفته است.

ابزار و تجهیزات لازم برای آموزش تربیت طوطی

برای شروع هر کسب ‌و کار یا فعالیتی ابتدا لازم است که ابزارها و وسایل مورد نیاز آن شغل را تهیه کرد. از طرفی برای تربیت طوطی ابتدا لازم است که محیط ایده ‌آل رشد و تربیت و همچنین پرورش آن تهیه شود. در این حالت شما نیاز به وسایل مخصوص این کار خواهید داشت. این وسایل تنها به قفس طوطی خلاصه نمی‌شود. بلکه شما به لوازم بیشتری احتیاج دارید تا بتوانید با کمک آن‌ها در این زمینه موفق‌تر عمل کنید. از جمله وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای تربیت طوطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. سرپناه مانند قفس طوطی

2. غذای طوطی مانند میوه‌ها، دانه‌ها، آجیل‌ها، حبوبات، انواعی از غلات، جوانه‌ها و غذای مخصوص طوطی

3. اسباب ‌بازی طوطی

4. چوب نشیمن طوطی

5. ظرف غذا و ظرف آب برای طوطی

6. مهره‌های رنگی

7. نردبان طوطی

8. تاب مخصوص طوطی

9. پازل‌های طوطی

10. درختچه بازی

سرمایه مورد نیاز برای تربیت طوطی

بسته به هدفی که افراد از تربیت طوطی دارند میزان سرمایه آن‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. به‌طور مثال برای فردی که بخواهد تنها برای طوطی خود، آموزش تربیت طوطی را ببیند این فرد تنها احتیاج به یک دوره آموزش پرورش طوطی خواهد داشت که از طریق آن بتواند پرنده مورد نظر خود را به‌ خوبی پرورش دهد. همچنین این فرد علاوه‌بر این دوره آموزشی به وسایل لازم جهت تربیت طوطی نیز احتیاج خواهد داشت که قبلاً آن‌ها را معرفی کردیم. اما چنانچه فرد تمایل داشته باشد مثلاً آموزش جامع تربیت طوطی را ببیند و در این زمینه به مهارت برسد که بعد از آن بتواند از این روش کسب درآمد کند می‌تواند ابتدا از این دوره تربیت طوطی استفاده کند سپس وسایل و تجهیزات لازم برای آموزش تربیت طوطی را خریده کند و بعد از این طریق فعالیت خود را آغاز نماید.

دقت داشته باشید که این فرد ممکن است به تعداد بسیار زیادی طوطی احتیاج داشته باشد یا اینکه لازم باشد برای کار خود مغازه یا دکانی اجاره نماید که در این حالت میزان سرمایه مورد نیاز او افزایش خواهد یافت. البته جای نگرانی نیست زیرا برای این کار میزان سرمایه مورد نیاز به‌ زودی به این فرد بازمی‌گردد. به‌طور کلی میزان سرمایه لازم برای آموزش تخصصی تربیت طوطی چیزی حدود چند ۱۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

در پایان آموزش تربیت طوطی چه اتفاقی می‌افتد؟

شما با مشاهده ویدئوها و مطالعه فایل های آموزشی نحوه نگهداری و تربیت طوطی، نگهداری صحیح طوطی در فضای مناسب، تشخیص جنسیت طوطی، بهداشت و درمان بیماری های مربوط به طوطی، نحوه صحیح تغذیه انواع نژادهای طوطی، تکثیر و تولید مثل آشنا خواهید شد. همچنین در بخش تربیت طوطی نحوه اهلی کردن و کمک به سخن گفتن طوطی نیز به طور کامل آموزش داده‌ شده‌ است.

بازار کار تربیت طوطی در ایران چگونه است؟

در دوره آموزش و تربیت طوطی افراد ابتدا یاد می‌گیرند که شرایط مناسب جهت زندگی پرنده را چطور آماده کنند. آن‌ها در مورد بهداشت پرنده، قفس بیماری‌ها در آن‌ها و روش پرورش طوطی شناخت پیدا می‌کنند و سپس با رژیم غذایی و ساخت قفس آن‌ها و همچنین نحوه تولید مثل آن‌ها آشنا می‌شوند. در نهایت در مورد اهلی کردن و آموزش حرف زدن آن‌ها نکات و ترفندهایی را یاد می‌گیرند تا افراد بتوانند طوطی خود را دستی کرده و حرف زدن یاد دهند. در ادامه بسیاری از افراد از این روش جهت کسب درآمد استفاده می‌کنند که در این زمینه فرصت‌های شغلی متنوعی را می‌توانند تجربه کنند. از جمله فرصت‌های شغلی می‌توان به خرید و فروش طوطی یا آموزش جهت تربیت آن‌ها اشاره کرد.

طوطی ها حیوانات باهوش و بااحساسی هستند که نگهداری آنها در خانه به انسان حس و حال خوبی می دهد. به همین جهت نگهداری طوطی طرفداران زیادی دارد. در نتیجه خرید و فروش طوطی سانان از جمله مشاغلی است که می تواند درآمد خوبی داشته باشد. البته فعالیت در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات لازم و کافی در مورد نحوه صحیح نگهداری از طوطی‌ سانان دارد.

اقدامات اولیه ، بهداشت و شرایط قفس و پرنده

2 ساعت

شناخت طوطی، بیماری ها و درمان آنها

2 ساعت

رژیم غذایی و ساخت قفس

1 ساعت

تکثیر و تولید مثل

1 ساعت

اهلی کردن طوطی و آموزش حرف زدن

2 ساعت

برخی از طوطی ها برای یادگیری سخن گفتن نیاز به آموزش کمی دارند یا اصلاً آموزش نمی بینند. جملات هیجان‌انگیز مانند فریاد زدن در رویدادهای ورزشی هنگام تماشای تلویزیون و یا آواز خواندن با خوانندگان و … که اغلب توسط طوطی‌ها راحت‌ تر شنیده میشود و آنها بیشتر از آنچه فکر می‌ کنید به آنها گوش میکنند. پس مراقب حرف هایی که می گویید، باشید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
ابتدا با گفتار شروع کنید _ یک منطقه آموزش مناسب انتخاب کنید _ آهنگی که پرنده شما دوست دارد را انتخاب کنید _ به آرامی شروع کنید _ آواز بخوانید و صبور باشید و تمرین بدهید.
یک محیط آموزشی مناسب برای پرنده ایجاد کنید. چرا که اگر احساس امنیت، آرامش، راحتی و هوشیاری داشته باشند، احتمالاً آموزش را به طور مؤثری دریافت خواهند کرد. یک فضای آرام پیدا کنید که در آن شما و طوطی بتوانید روی کار در حال انجام، تمرکز کنید. جایی را انتخاب کنید که برای پرنده آشنا باشد تا قبل از شروع تمرین، سطح راحتی داشته باشد. زمانی که طوطی بیش از حد تحریک شده است، سعی نکنید تمرین کنید. منتظر لحظه ای آرام تر باشید. با این حال، تمرین با خوراکی‌ ها زمانی که پرنده گرسنه است بهترین کار را دارد، بنابراین تمرین قبل از غذا معمولا بهترین سناریو است.
بله این پکیج برای افرادی که در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارند نیز مناسب است.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تربیت طوطی

  1. mandana moStofi

    الان سفارش بدم کی دستم میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصول مورد نظر طی 3 الی 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  2. Rostam

    برای تربیت طوطی از تنبیه فیزیکی هم استفاده میشه؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. به هیچ عنوان. در این آموزش، جدیدترین متدها و طرح های منحصر به فرد آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  3. شاداب سهرابی

    آموزش چه چیزایی رو داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خلاصه‌ای از محتویات آموزش تربیت طوطی در بخش توضیحات این محصول در سایت 118 فایل قرار داده شده که می توانید آن را مطالعه فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  4. بهرام توکلی

    این دوره رو کامل یاد بگیرم می تونم برم توی این کار؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. در این آموزش، جدیدترین متدها و طرح های منحصر به فرد آموزش داده شده است که مطمئنا در جهت پیشرفت تخصص شما عزیزان پرکاربرد خواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

  5. sohila.abbasi887

    احساس می کنم طوطیم یکم استرسی شده!!!!!!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره، کم کردن استرس طوطی آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. Adib_sani

    طوطی ملنگو رو تو چه سنی آموزش باید داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهترین زمان برای یادگیری طوطی ملنگو ۳ ماهگی تا ۶ ماهگی است.
      سپاس از همراهی شما

  7. arshia.gilanpoor

    نمیدونم چه غذاهایی رو نباید به طوطی بدم، میشه شما بگید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آووکادو، کافئین و الکل، شکلات، قارچ، ریواس، سیب زمینی، برنج خام و پخته، هسته هلو، هسته آلو، هسته گیلاس، سیر و پیاز (خام و پخته)، نمک و کلیه مواد غذایی حاوی نمک (مانند پفک و … ) و بادم زمینی که به مدت طولانی در جای تاریک نگهداری شده است.
      سپاس از همراهی شما

  8. saba.f270

    غذای کاسکو چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      60 درصد غذای طوطی کاسکو و بیشترین سهم رژیم غذایی سالم برای طوطی در این گونه را آجیل خام که شامل انواع تخمه نیز می‌باشد؛ تشکیل می دهد؛ مابقی سبزیجات؛ غلات و میوه‌ها است.
      سپاس از همراهی شما

  9. /fatima/

    حرف زدنم یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. کمک به سخن گفتن طوطی نیز به طور کامل آموزش داده‌ شده‌ است.
      سپاس از همراهی شما

  10. AliReza Bzrfshn

    مهارت خاصی ندارم، تازه یه طوطی خریدم، میتونم خودم آموزشش بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. این آموزش صفر تا صد می باشد و تمامی نیاز‌های شما را برای متخصص شدن در این زمینه برطرف می نماید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

840

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3220

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz