دوره آموزش تشریفات مجالس

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

740,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/02/25

حجم آموزش: 35.43 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/02/25

زمان آموزش: 50 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/02/25

حجم آموزش: 35.43 گیگابایت

زمان آموزش: 50 ساعت

عروسی یکی از سنت‌های دیرینه در کل جهان است. با این حال با پیشرفت تکنولوژی مبنای عروسی‌ها کمی عوض شده است. برای مثال در دوران قدیم هیچ عروس و دامادی به سفره آرایی یا جذابیت تالار توجهی نداشتند. اما امروزه یکی از مهم‌ترین مسائل تشریفات عروسی است. این موضوع باعث شده، شغل‌های زیادی به وجود آمده و افرادی زیادی از آن کسب درآمد کنند. یکی از این شغل‌ها تشریفات عروسی است. آموزش تشریفات مجالس 118فایل با بیش از 50 ساعت ویدئو در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود. این دوره‌ی آموزشی دو پارت دارد. پارت اول در مورد ایده‌ های جالب برای مراسم عروسی است. تشریفات عروسی بخش دوم این آموزش است. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که وسایل مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته ایم.

ایده‌ های جالب برای مراسم عروسی در اولین پارت برای علاقمندان در زمینه تزئین دسته گل عروس، ساخت گلدان با توت فرنگی و گل رز، تزئین شمعدان زیبا با نگین و شمعدان عروسی با لیوان، ساخت کارت عروسی و تهیه گیفت عروسی و دیگر ایده‌های بی شمار که در این آموزش به شما کمک می‌کند تا بتوانید طراحی یک مراسم زیبا و مجلل را به طور کامل انجام دهید.

ایده های خلاقانه در این پارت آموزشی به علاقمندان در زمینه تشریفات مجالس کمک می کند تا کارهایی نظیر طراحی سفره عقد، دیزاین ورود عروس و داماد، دیزاین بک استیج، بادکنک آرایی، تزئینات متفرقه تالار، تزئین میز و صندلی تالار و گل آرایی را یاد بگیرند تا بتوانند تشریفات مجالس را به خوبی انجام دهند.

مزایای آموزش تشریفات مجالس عروسی

1. افزایش سطح روابط عمومی

2. ارائه خدمات متناسب با توانایی و علاقه مندی فرد و کسب درآمد بالا

3. آشنایی با آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی

4. افزایش روحیه کار گروهی و جمعی

5. داشتن حس نشاط و سهیم بودن در شادی مهمانان

چرا تشریفات مجالس را فرا بگیریم؟

یادگیری این حرفه می‌تواند موجب راه اندازی یک کسب و کار با درامد بالا باشد. همچنین این حرفه یک کار تخصصی است و اگر بتوانید وارد این حرفه شوید به راحتی می‌توانید وارد بازارکار این حرفه شوید و کسب درآمد کنید. یادگیری این حرفه با استفاده از پکیج آموزش گام به گام تشریفات مجالس عروسی امکان پذیر است و شما با این آموزش می‌توانید صفر تا صد این کار را یاد بگیرید.

مراسم عروسی معمولا یک بار در زندگی هر فرد پیش می آید پس باید با افردی که تجربه بالایی در این زمینه دارند مشاوره گرفت. همه زوج های جوان به خصوص خانم ها آرزو دارند مراسم عروسی آن ها بدون کم و کاستی و به بهترین شکل ممکن برگزار شوند از این رو صفر تا صد مراسم خود را به تشریفات مجالس عروسی می سپارند تا شبی به یاد ماندنی داشته باشند.

برگزاری یک مجلس یا رویداد مهم مثل نامزدی، عروسی و یا هر گونه مراسم دیگر کار چندان آسانی نیست شما می توانید با فراگیری تشریفات مجالس، ایده های خلاقانه و طرح های مدرن و جدید برای مراسم های مختلف را مشاهده کنید تا حتی اگر هیچ شناخت و مهارتی در این حرفه نداشته باشید بتوانید با مشاهده این آموزش در کمترین زمان ممکن به یک فرد مجرب و حرفه ای تبدیل شوید و درآمد قابل توجهی را به دست آورید.

توجه داشته باشید برای حرفه ای شدن در این زمینه همراه با مشاهده کردن این آموزش، تمرین را فراموش نکنید.

آموزش تشریفات مجالس 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری تشریفات مجالس عروسی

برگزاری مراسم عروسی نیاز به همکاری افراد مختلفی دارد که هر یک در زمینه خاصی مهارت و تخصص دارند. به طور کلی این حرفه نیاز به تحصیلات آکادمیک ندارد و با هر سن و سالی و با تحصیلات و بدون تحصیلات امکان انجام ان وجود دارد.

مدت زمان لازم برای یادگیری تشریفات مجالس عروسی چقدر است؟

زمان لازم برای یادگیری به نوع هنر مورد نظری بستگی دارد که فرد تمایل به فعالیت در آن زمینه دارد. به طور معمول حدود دو هفته تا یک ماه طول می‌کشد تا با اصول کلی و مقدمات کار آشنا شوید. آموزش تشریفات مجالس عروسی به شما کمک می‌کند این حرفه را در حداقل زمان یاد بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تشریفات مجالس عروسی

تشریفات مراسم عروسی مجموعه‌ای افراد با تخصص و مهارت‌های مختلف را در بر می‌گیرد. امکانات مورد نیاز برای ارائه خدمات توسط مدیریت تالار یا سالن در اختیار کارکنان تشریفات قرار می‌گیرد. از آنجایی که این وسایل بسیار متنوع و زیاد هستند از ذکر کردن آن‌ها پرهیز می‌کنیم.

سرمایه لازم برای شروع تشریفات مجالس عروسی

شغل تشریفات مراسم عروسی دو حالت دارد:

1. مدیریت مراسم تشریفات (که معمولاً مالک سالن یا تالار پذیرایی است)

2. کارکنان مراسم تشریفات (افرادی که هر یک تخصص و مهارت خاصی دارند و بخشی از مراسم بر عهده آنهاست)

برای مورد اول، یعنی مدیریت مراسم تشریفات، سرمایه برای خرید یا اجاره سالن برگزاری و همچنین تجهیز آن به سرمایه اولیه تقریبا زیاد نیاز است. اما اگر می‌خواهید به عنوان یک فرد متخصص عهده‌دار بخشی از برگزاری مراسم شوید به سرمایه نیاز ندارید. فقط باید در دوره‌های آموزشی مربوط به شغل مورد نظر خود شرکت کنید و توانایی و مهارت لازم را بدست آورید.

در پایان آموزش تشریفات مجالس چه اتفاقی می‌افتد؟

در این آموزش علاقمندان قادرند به طور کامل همه‌ ی کارهای مربوط به مجالس به ویژه عروسی را انجام دهند. در پارت اول ایده‌ های متنوعی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. که می‌توانند با کمی خلاقیت طرح‌ های متنوعی را مطابق با سلیقه مشتریان طراحی و اجرا کنند.

در پارت دوم هنرآموزان گل‌آرایی، سبدگل، باکس گل، تاج گل، دستبند گل، گل آبشاری و … را فرا می‌گیرند. به همین دلیل قادر خواهند بود برای مراسم‌های مختلف دسته‌ گل مناسب را طراحی و پیاده‌ سازی کنند.در پایان پارت علاقمندان مواردی از قبیل سفره عقد، دیزاین ورود عروس و داماد، دیزاین بک استیج، بادکنک آرایی، تزئینات متفرقه تالار، تزئین میز و صندلی تالار و گل آرایی را آموزش می‌بینند. و طراحی مراسم عروسی را می توانند به طور کامل انجام دهند.در پایان آخرین پارت از این آموزش به ساخت انواع شمع ها برای مراسم‌ها و مناسبت‌ های مختلف پرداخته می‌شود.

بازار کار تشریفات مجالس در ایران چگونه است؟

گردش مالی آموزش تشریفات مجالس بسیار بالاست. به گونه‌ای که نزدیک به 70 درصد سود را برای شاغلان این حرفه رقم زده است. تشریفات مراسم فقط مربوط به مجالس عروسی و عزا نبوده، بلکه جشن‌‌‌ های مختلفی مانند مراسم سالگرد تاسیس یک شرکت یا برگزاری جشن‌های سالانه را نیز شامل می‌شود.

با آموزش تشریفات مجالس خواهید توانست هر مراسم و جشنی را به عهده بگیرید. می توان گفت که با تبلیغات درست و اصولی در شبکه‌های مجازی می‌توانید درآمد خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. شبکه‌های مجازی در حال حاضر مخاطبان بسیاری دارند که با یک تبلیغ خلاقانه امکان جذب مشتری را آسان می‌کند.

توجه داشته‌ باشید که پس‌ از تماشای این مجموعه و قبل از شروع به کار حتماً مجوزهای لازم را تهیه‌ کنید تا در حین کار دچار مشکل‌ نشوید. این امر موجب می‌شود تا افراد بیشتری به شما اعتماد کرده و تشریفات مجالس‌ خود را به شما واگذار کنند.

درآمد مشاغل تشریفات مجالس عروسی در ایران

تشریفات مجالس عروسی در ایران یکی از مشاغل پر درآمد محسوب می‌شود که در تمام ایام سال به جز ماه‌های محرم، صفر و ماه مبارک رمضان پذیرای مهمانان مجلس عروسی است. عوامل مختلفی در میزان درآمد این شغل تاثیر دارد. از جمله می‌توان به موارد  زیر  اشاره کرد:

1. کیفیت و منوی غذایی: یکی از مهمترین بخش تشریفات در همه مراسم‌ها به ویژه مجالس عروسی است که در مراجعه بعدی مشتری و مهمانان برای انتخاب تالار مورد نظر برای برگزاری مراسم تاثیر بسزایی دارد.

2. تهیه آلبوم تصاویر از خدمات ارائه شده در مهمانی‌ها به منظور آشنایی مشتری با تنوع خدماتی که در مجالس ارائه می‌شود.

3. آشنایی کامل با فرهنگ و آداب و رسوم اقوام مختلف: برای جذب مشتری و افزایش سود می‌توانید مراسم عروسی را مطابق با قومیت زوج‌های جوان برگزار کنید.

4. افراد مسئول برگزاری مراسم می‌توانند لباس‌های محلی مربوط به محل زندگی فعلی یا اصالت زوجین را بپوشند. این کار ضمن جذابیت سبب حفظ و انتقال فرهنگ  و آداب و رسوم به نسل‌های جوان به ویژه کودکان و نوجوانان می‌شود.

5. پختن شیرینی و غذاهای محلی: هر یک از اقوام ایرانی در مراسم عروسی شیرینی یا غذاهای محلی خاصی دارند. با بهره گیری از این سنت، ضمن ارائه تنوع در منوی غذایی سبب می‌شود که  زوجین و بستگان آن‌ها با انواع غذاها و شیرینی‌ها خاص آشنا شوند.

6. اجرای سرودهای محلی

7. ارائه خدمات مطابق با سلیقه عروس و داماد

8. میزان تبلیغات در فضای مجازی

9. به روز بودن تمامی خدمات ارائه شده اعم از طراحی و دکوراسیون، نوع غذا و دسر و…

10. نظرسنجی از مهمانان به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات

11. ارائه خدمات متناسب با فصول و ایام مختلف سال به منظور افزایش رضایت مندی مشتری

12. برگزاری مراسم  در فضای آزاد و طبیعت

ایده هایی برای تزئین دسته گل عروس و سفره عقد

6 ساعت

دکوراسیون مجلس عروسی

4 ساعت

ایده هایی برای ساختن کارت عروسی

5 ساعت

رقص دو نفره

5 ساعت

دکوراسیون مجلس عروسی

8 ساعت

ایده های تهیه گیفت عروسی و سایر ایده های جالب برای عروسی

1 ساعت

آموزش کامل رقص دو نفره

3 ساعت

دسته گل عروس

2 ساعت

دیزاین ورودی عروس داماد و سفره عقد

4 ساعت

دیزاین بک استیج

2 ساعت

بادکنک آرایی

3 ساعت

ایده ها و آموزش های تزئینات متفرقه تالار

2 ساعت

گل آرایی

2 ساعت

میز و صندلی پذیرایی

4 ساعت

گل‌ها با عطر و بوی خوش می‌توانند یاد آور فضاهای رمانتیک، شاد و لطیف باشند. بدیهی است که استفاده از گل طبیعی در جشن‌ها عطر و بوی زندگی را جاری می‌کند. تزیین جایگاه عروس و داماد با گل بسیار رمانتیک و جذاب است. شما می توانید به کمک گل‌ها فضایی زیبا ایجاد کنید و هارمونی بین اجزا مختلف و گل آرایی‌های جشن را در فضا برقرار کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
ریسه های نورانی در سال‌های اخیر، بسیار رایج شده است و جای آن‌ها در عکس‌های فرمالیته و عروسی بسیار پرتر از همیشه است. تزیین جایگاه عروس و داماد با ریسه‌ های رنگارنگ یا تک رنگ ایده جالبی است. شما به راحتی می‌توانید از نور کمک بگیرید و فضایی خاص، لوکس و جذاب ایجاد کنید. استفاده از ریسه های رشته‌ای و توری برای پس زمینه جایگاه عروس و داماد بسیار آسان است. معمولا کمی تزیین برای اطراف آن انجام می‌شود و گل‌آرایی، شمع آرایی یا حریر آرایی با این ریسه‌ها تلفیق می‌شود تا نتیجه‌ای جذاب و فوق‌العاده داشته باشد.
معمولا گل آرایی با گل طبیعی بسیار گران قیمت است. اما شما می‌توانید گل آرایی تلفیقی را امتحان کنید و ساختاری زیبا و جذاب از گل‌های طبیعی و مصنوعی پدید آورید. این تکنیک برای یک ازدواج کم هزینه و به صرفه با جشن زیبا مفید است.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای دوره آموزش تشریفات مجالس

  1. +989214035102

    باسلام و درود
    در این آموزش آیا در رابطه با آموزشهای تزیین کلبه عروس ، فیلمی موجود هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 118فایل به شماره 09101818176 تماس حاصل فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  2. قباد علیان

    میشه با سرمایه کم این کار رو شروع کنم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تشریفات عروسی کمک می کند تا بتوانید با کمترین هزینه و وسایل ساده دکوراسیون خاصی را طراحی کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. عیسی

    خیلی ممنون از سایتتون آموزشای متنوع و کاربردی خوبی دارین

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  4. هیژان مرادی

    ساخت گیفت عروسی هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموعه آموزشی ایده های جالبی برای ساخت انواع گیف عروسی ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. عادل

    درآمد این شغل چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درآمد این کار متغیر می باشد، و بستگی به میزان فعالیتی که در ماه انجام می دهید دارد. اما میانگین درآمد ماهیانه این حرفه 10 میلیون تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. فرانک

    در این مجموعه گل آرایی هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      گل آرایی هم یکی از بخش های مربوط به تشریفات مجالس محسوب می شود که در بخشی مجزا به آن پرداخته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  7. سدرا

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  8. سمیه محمدی

    میشه دوخت لباس عروس رو هم بزارین

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      لطفا آموزش مورد نظر خود را در سایت 118فایل ثبت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. زینب

    آموزشتون یاد میده چطور کارت عروسی طراحی کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه ساخت کارت پستال عروسی و همچنین ایده های بسیاری برای طراحی به شما آموزش می دهد.
      سپاس از همراهی شما

  10. خورشید

    من خریدم اما هنوز بسته ام به دستم نرسیده

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاع از وضعیت بسته آموزشی خود با واحد پشتیبانی 118فایل تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی: 22221240
      سپاس از همراهی شما

  11. خجسته

    درست کردن سفره عقد رو هم داره آموزشتون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، در آموزش تشریفات مجالس ایده های متنوع و جذابی برای سفر عقد ارئه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 106

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz