آموزش تعمیرات غذاساز

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر غذاساز-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

772,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/09/26

حجم آموزش: 8.51 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 7 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/09/26

حجم آموزش: 8.51 گیگابایت

زمان آموزش: 7 ساعت

با توجه به استفاده روزافزون از دستگاه‌هایی مانند غذاساز و تقاضای بیشتر مردم برای تعمیر این‌گونه وسایل در این زمینه پکیج‌های آموزش تعمیر غذاساز فراهم شده‌اند تا نیاز افراد را از این بابت برطرف کنند. همچنین افراد علاقه‌مند به این رشته می‌توانند با آموزش‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند. دوره آموزش تعمیر غذاساز  118فایل با بیش از 7 ساعت ویدئو آموزشی در زمینه تعمیر غذاساز خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

غذاساز چیست؟

غذاساز نوعی از لوازم خانگی است که تقریباً می‌تواند تمامی مواد خوراکی را سریع و بدون مشکل خاصی، میکس، ورقه یا رنده نماید. بسیاری از انواع غذاساز هستند که حتی مواد خوراکی را آسیاب نیز می‌کنند‌. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و توسط کمپانی‌های متعددی ساخته می‌شوند. بنابراین طرز کار غذاساز در انواع مختلف متفاوت است.

مزایای شغل تعمیرات غذاساز

1. به دلیل تخصصی بودن این رشته نیاز به هیچ اطلاعات گسترده ای نیست. 

2. در این شغل امکان صدمه به فرد بسیار کم است. 

3. برای تمامی افراد می‌تواند مناسب باشد.

4. نیاز به سرمایه زیادی ندارد.

5. به‌ صورت پاره‌ وقت است.

6. بازار کار خوبی دارد.

چرا آموزش تعمیرات غذاساز را فرا بگیریم؟

زیرا شغلی ساده و راحت است و از آن می‌توان به‌راحتی کسب درآمد کرد. همچنین به هیچ مدرک تحصیلی یا مجوز خاصی احتیاج ندارد و می‌تواند به ‌صورت پاره ‌وقت انجام شود. حتی با آموزش دادن این رشته به دیگران هم می‌توان از آن کسب درآمد کرد.

آموزش تعمیرات غذاساز 118 فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیرات غذاساز!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیرات غذاساز

لازم است بدانید که برای شغل تعمیرات غذاساز نیاز به مدرک پیش نیاز و تحصیلات خاصی نیست. اما در صورتی‌ که تمایل داشته باشید می‌توانید از طریق سازمان‌های فنی‌حرفه‌ای و سایر آموزشگاه‌ها، دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی برای گرفتن مدرک اقدام کنید. همچنین شما از طریق دوره‌ کامل تعمیر غذاساز هم می‌توانید به یادگیری این رشته بپردازید. دوره‌های آموزشی از مزایای بسیار زیادی برخوردار هستند و نیاز شما را بابت یادگیری در این زمینه برطرف می‌کنند.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیرات غذاساز چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگیری یک رشته در افراد مختلف و رشته‌های گوناگون متفاوت است. اما به‌طور کلی می‌توان گفت که برای آموزش تعمیرات غذاساز و آموزش جامع تعمیر زودپز شما به چیزی حدود ۳ هفته الی ۱ ماه زمان احتیاج خواهید داشت.

لیست ابزار و وسایل تعمیرات غذاساز

یک سری از ابزارهایی که برای تعمیر غذاساز به آن نیاز دارید، توسط نمایندگی رسمی برند غذاساز تولید شده‌اند که باید آن‌ها را تهیه نمایید. برای آشنایی با قطعات غذاسازها برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم: موتور، چرخ‌دنده، تسمه، سنسور، موتور و غیره.

همچنین ابزارهای معمول دیگری که برای تعمیر استفاده می‌شوند شامل: انبردست، پیچ‌گوشتی، روغن، انواع آچار و فازمتر هستند.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیرات غذاسازها

بروزرسانی : 21 دی ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل تعمیر غذا ساز قیمت (تومان)
1 موتور (فیلیپس) 900,000
2 چرخ دنده 125,000
3 تسمه (سایا) 280,000
4 برد (فیلیپس) 150,000

سرمایه لازم برای شروع تعمیرات غذاساز

شغل تعمیرات غذاساز از جمله مشاغلی است که نیاز به سرمایه بسیار اندکی دارد. از جمله مواردی که باید برای آن سرمایه‌‌ گذاری کرد آموزش است. زیرا قبل‌ از انجام هر کاری لازم است که شما در این زمینه علم و مهارت داشته باشید و اطلاعات خود را کامل کنید. بنابراین برای بیشتر کردن مهارت خود نیاز به یک آموزش جامع و کافی دارید. بعد از این مورد شما نیاز دارید که ابزارها و وسایل مورد نیاز این رشته را تهیه کرده و بعد اقدام به فعالیت کنید. دقت داشته باشید که پس‌ از مدت کوتاهی تمامی این سرمایه به شما برمی‌گردد.

در پایان آموزش تعمیرات غذاساز چه اتفاقی می‌افتد؟

شما پس ‌از آموزش تعمیرات غذا ساز قادر خواهید بود که تمامی انواع غذاساز و قطعات آن را شناخته و آن‌ها را عیب یابی کرده و مشکلاتشان را حل کنید و به سرویس کردن غذاساز بپردازید. همچنین حتی می‌توانید در این زمینه به آموزش دیگران بپردازید و از طریق آن درآمد کسب کنید.

بازارکار تعمیرات غذاساز چگونه است؟

با توجه به گسترش روزافزون غذاسازها و همچنین استفاده بیشتر از لوازم الکتریکی می‌توان گفت که امروزه در بسیاری منازل از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود. همچنین به‌ علت پیشرفته بودن دستگاه‌ها و پیچیدگی که دارند امکان تعمیر آن‌ها توسط افراد غیرمتخصص وجود ندارد و افراد حتما باید آموزش تعمیر لوازم خانگی از جمله غذاساز را دیده باشند.

در نتیجه می‌توان گفت با توجه به تقاضای بالایی که برای تعمیر انواع لوازم خانگی مثل غذاساز وجود دارد، تمامی افراد علاقه مند می‌توانند در این زمینه مشغول به کار شده و بازار کار خوبی داشته باشند. همچنین در حالت کلی می‌توان گفت بازار کار آموزش تعمیرات لوازم خانگی بسیار مناسب است و می‌توانید با یاددادن این حرفه به دیگران به درآمد برسید.

درآمد تعمیرات غذاساز در ایران

با توجه به نوع مشکلی که در غذاساز ممکن است به وجود بیاید و میزان و حجم کاری که فرد روی آن انجام می‌دهد، می‌توان درآمد متفاوتی  از این راه کسب کرد. اما به‌طور کلی هزینه هر تعمیر غذاساز از ۶۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متفاوت است. بنابراین می‌توان گفت که درآمد این شغل چیزی حدود پنج میلیون تومان به بالا است.

آموزش تعمیر پلوپز

3 ساعت

آموزش تعمیر زودپز

2 ساعت

آموزش تعمیر غذاساز

2 ساعت

دراین مجموعه آموزشی تمام ابزار و وسایل لازم جهت تعمیر انواع غذاساز معرفی و نحوه کار با آن ارائه شده است.
هزینه تعمیر غذاساز به دو عامل بستگی دارد برای رفع مشکل غذاساز نیاز به تعویض قطعه باشد _ 2. میزان و حجم کاری که روی دستگاه انجام می شود. در دو حالت هزینه ها متفاوت است. طبیعی است که هزینه تعویض قطعات جدا از دستمزد تعمیرکار محاسبه میشود. با توجه به توضیحات گفته شده، بازه قیمت تعمیر غذاساز بین 60,000 تومان تا 1,080,000 تومان متغیر است.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
از آنجا که غذاسازها از وسایل چندکاره آشپزخانه هستند و همیشه برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند همواره در معرض خطر خراب شدن قرار دارند.این خرابی ها به دلایل مختلف از جمله اتصالی سیم رابط، نوسانات برق، استفاده بیش از حد، استفاده ناصحیح و به وجود می آیند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای آموزش تعمیرات غذاساز

  1. maleki.f

    غذا ساز من روشن نمیشه سوخته؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از رایج ترین مشکلاتی که در دستگاه های غذاساز مشاهده می شود، روشن نشدن این دستگاه هاست. روشن نشدن دستگاه غذاساز می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. یکی از اصلی ترین دلایل آن خرابی سیم برق یا فیوز دستگاه است. باید کابل برق را بررسی کرد و مطمئن بود که هیچ مشکلی در جریان برق ورودی به دستگاه غذاساز وجود ندارد. مورد دیگری که می تواند مانع روشن شدن دستگاه شود، سیستم ایمنی تعبیه شده در دستگاه های غذاساز است. در این دستگاه ها در صورتی که تمامی اجزا به خوبی روی هم سوار نشده باشند، دستگاه روشن نمی شود. در نتیجه باید مطمئن شد که قطعا تمامی قطعات و اجزا به خوبی روی هم سوار شده اند. در نهایت نیز باید به دنبال خرابی بخش های مختلف از جمله کابل و سیم کشی های دستگاه، موتور و … بود.
      سپاس از همراهی شما

  2. شادی حامی

    دلیل شنیده شدن صدای غیر معمول از دستگاه غذاساز چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مورد هم می تواند نشان دهنده خرابی دستگاه غذاساز باشد و هم به دلیل استفاده نادرست از غذاساز این صدا ها شنیده شود. در صورتی که موتور دستگاه دچار مشکل شده باشد یا این که بخش های مکانیکی آن مانند بلبرینگ خراب شده باشد، صدا های غیر معمولی از غذاساز شنیده می شود. در این شرایط به تعمیر غذاساز مورد نظر نیاز خواهد بود. با این حال در مواردی نیز دلیل شنیده شدن این صدا ها پر بودن بیش از حد دستگاه است. زمانی که در غذاساز بیش از اندازه غذا ریخته شده باشد یا این که مواد غذایی بسیار درشت و بزرگی را در غذاساز بریزید، همین امر موجب صدا دادن غیر عادی دستگاه غذاساز می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 3358

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz