آموزش تعمیرات چای ساز

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر چای ساز-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

242,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/09/26

حجم آموزش: 4.3 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 4 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/09/26

حجم آموزش: 4.3 گیگابایت

زمان آموزش: 4 ساعت

چای ساز یکی از وسایل الکترونیکی است که در 99 درصد خانه‌های ایرانی یافت می‌شود. با خراب شدن این دستگاه شما نیاز به یک تعمیر کار حرفه‌ای خواهید داشت تا مشکل را در کمترین زمان ممکن پیدا کرده و آن را حل کند. با این حال تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص در حوزه ی چای ساز به راحتی یافت نمی‌شود. شما با دیدن آموزش‌های لازم در این خصوص می‌توانید کسب و کاری را برای خود راه اندازی کنید. علاوه بر وارد شدن به بازار کار، این آموزش‌ها بسیار کاربردی بوده و در زندگی شخصی نیز به کمک شما می‌آید. مهارت کافی برای تعمیر یک وسیله‌ی الکترونیکی را باید از طریق آموزش دیدن و تکرار و تمرین به دست آورید.

آموزش‌ تعمیر چای ساز 118 فایل در 4 ساعت مفیدترین و اساسی‌ترین نکات را به شما آموزش می‌دهد. در این آموزش‌ها ابتدا با نوع کار و اجزای انواع چای ساز آشنا خواهید شد و سپس عیب و یابی تعمیر آن را به صورت صفر تا صد آموزش خواهید دید.

تعمیرات لوازم خانگی با توجه به زمان زیادی که از شما نمی‌گیرد، سود خوبی دارد. همچنین سرمایه اولیه برای شروع این کار تنها تهیه لوازم مورد نیاز برای تعمیر چای ساز است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد. ابزار کاربرای این حرفه هم همیشه در دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات موردنیار جهت شروع این حرفه، سرمایه لازم و بازار کار تعمیر چای ساز پرداخته ایم.

چای ساز چیست؟

چای ساز یک وسیله الکترونیکی و جزء لوازم خانگی است که برای گرم کردن و به جوش آوردن آب و دم کردن چای از آن استفاده می‌شود. این دستگاه شامل دو قسمت کتری و قوری است و انواع مختلفی دارد. همان طور که طریقه استفاده از چای ساز در انواع مختلف متفاوت است، طریقه رفع مشکلات آن نیز فرق دارد و نیاز به آموزش مجزا دارد.

مزایا شغل تعمیر چای ساز

1. شغلی آسان و کاربردی است و حتی برای استفاده شخصی نیز می‌توان از آن استفاده کرد. 

2. می‌توان به‌ صورت پاره‌ وقت آن را انجام داد و به درآمد رسید.

3. یادگیری آن آسان است و نیاز به اطلاعات خیلی زیادی ندارد.

4. ابزار و وسایل آن بیشتر اوقات در دسترس هستند. 

چرا آموزش تعمیر چای ساز فرا بگیرم؟

1. با توجه به استفاده زیادی که در طول روز از این دستگاه داریم در صورت خرابی می‌توانید در منزل اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند.

2. همچنین از طریق آموزش تعمیر چای ساز به دیگران نیز می‌توان سود خوبی به دست آورد. 

3.از طریق تعمیرات چای‌ ساز می‌توان به کسب درآمد پرداخت. 

آموزش تعمیر چای ساز 118 فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر چای ساز!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر چای ساز

شغل تعمیرات لوازم خانگی نیاز به هیچ‌ گونه تحصیلات خاصی ندارد. اما افراد در صورت تمایل می‌توانند برای یادگیری خود در دوره‌های آموزشی و پکیج‌هایی که در این زمینه وجود دارند شرکت کرده و از این طریق دانش و مهارت خود را افزایش دهند و برای ورود به بازار کار آمادگی بیشتری پیدا کنند.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش تعمیر چای ساز چقدر هست؟

این رشته، حرفه‌ی آسانی بوده و برای یادگیری نیاز به زمان زیادی ندارد. در صورت تمایل می‌توانید به مدت ۲ هفته تا ۱ ماه به آموزش کامل تعمیر چای ساز بپردازید و وارد بازارکار شوند.

لیست ابزار و وسایل تعمیر چای ساز

در ادامه به برخی از وسایل ضروری برای تعمیر کتری برقی و چای ساز اشاره خواهیم کرد:

1. مجموعه پیچ گوشتی

2. وسایل ایمنی 

3. سیم چین2

4. فازمتر

5. آچار

6. هویه 

7.انبردست

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیر چای ساز

بروزرسانی : 21 دی ماه 1401

ردیف ابزار و وسایل تعمیر چای ساز قیمت (تومان)
1 مجموعه پیچ گوشتی (در مدل های متنوع) 200,000-1,000,000
2 فازمتر (در مدل های متنوع) 40,000-100,000
3 آچار (در مدل های متنوع) 200,000-500,000
4 هویه (در مدل های متنوع) 50,000-200,000
5 انبردست 200,000
6 سیم چین (در مدل های متنوع) 200,000-500,000

سرمایه لازم برای شروع تعمیر چای ساز

شغل تعمیر چای ساز جز مشاغل پردرآمد و کم سرمایه است. بنابراین برای این کار نیاز به سرمایه زیادی نیست. تنها کافی است شما ابتدا هزینه‌ای بابت دوره‌ی آموزشی پرداخت کنید و از این طریق دانش فنی و اطلاعات و مهارت خود را را بالاتر ببرید. سپس ابزارهای مورد نیاز این رشته را که هزینه کمی نیز دارند تهیه کرده و بعد برای ورود به دنیای کار اقدام کنید. در کل برای ورود به این شغل در صورت اجاره مغازه به حدود ۲۰۰ میلیون تومان و اگر به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش بگیرید و یا درکنار شخص دیگری مشغول به کار شوید سرمایه کمی در حد ۱۰ میلیون تومان یا کمتر نیاز دارید.

در پایان آموزش تعمیر چای ساز چه اتفاقی می‌افتد؟

شما می‌توانید پس‌ از یادگیری این دوره‌ی آموزشی انواع چای‌ ساز را عیب یابی کرده و به عنوان مثال تحت آموزش تعمیرات المنت چای ساز، انواع این مشکل و مشکلات مشابه آن را حل نمایید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. علاوه‌بر آن با آموزش این حرفه به سایرین نیز می‌توانید بازار کار مناسبی برای خود فراهم کنید.

بازارکار و درآمد تعمیر چای ساز

چای ساز یکی از مهم‌ترین وسایلی است که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. با توجه به این‌ که لوازم خانگی قیمت بالایی دارند و روزبه‌روز به قیمت آن‌ها افزوده می‌شود، امکان خرید این وسایل در صورت خرابی وجود ندارد. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به‌ جای خرید دستگاه جدیدتر چای‌ ساز همان دستگاه قدیمی را تعمیر کنند. به‌ همین دلیل شغل تعمیرات دستگاه چای‌ ساز جزء مشاغلی است که بسیار پر درآمد بوده و همیشه پررونق است.

در نتیجه می‌توان گفت با توجه به تقاضای بالایی که برای تعمیر انواع لوازم خانگی مثل غذاساز وجود دارد، تمامی افراد علاقه مند می‌توانند در این زمینه مشغول به کار شده و بازار کار خوبی داشته باشند. همچنین در حالت کلی می‌توان گفت بازار کار آموزش تعمیرات لوازم خانگی بسیار مناسب است و می‌توانید با یاد دادن این حرفه به دیگران به درآمد برسید.

درآمد تعمیر چای ساز در ایران

با توجه به مشکلاتی که ممکن است در دستگاه چای ساز به وجود بیاید درآمد این رشته می‌تواند گوناگون باشد. همچنین بسته به مهارت و سابقه کاری که فرد دارد دستمزد او می‌تواند متغیر باشد. اما به‌ طور کلی می‌توان گفت که درآمد یک شخص تعمیرکار چای ساز از ۳ تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است اما توجه داشته باشید که این درآمد بیشتر در کنار تعمیر سایر لوازم خانگی میسر می‌شود‌.

درآمد تعمیر چای ساز در خارج از ایران

مشاغل مربوط به تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر چای ساز از جمله مشاغلی هستند که از طریق آن‌‌ها می‌توان به کشورهای خارجی مهاجرت کرد. شرایط مهاجرت و مجوزهای لازم، بسته به نوع کشوری که شما انتخاب می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد. البته باید دقت داشته باشید که حتماً قبل‌ از این کار دوره‌ی آموزشی آن را دیده باشید و مدرک خود را دریافت کرده باشید.

خرابی چای سازها عموماً با تعویض قطعات و تجهیزات آن رفع می شود. اگر تجهیزات لازم و ابزار دارید می توانید مشکل چای ساز را بررسی و رفع کنید. اگر به راهنمایی بیشتر و یا حضور یک تکنسین نیاز دارید با واحد پشتیبانی 118فایل تماس حاصل نمایید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
هرچند وقت یک‌بار المنت چای ساز را رسوب زدایی کنید. برای استفاده از چای ساز از آب تصفیه‌شده درون آن استفاده کنید. این کار باعث حفظ سلامت فردی و همچنین افزایش ماندگاری دستگاه خواهد شد. چای ساز را در نزدیکی اجاق‌گاز قرار ندهید. در مواقع تمیز کردن چای ساز دقت داشته باشید تا آب به داخل دستگاه نفوذ نکند.
قطعه ای به نام سنسور دما در چای ساز وجود دارد که مسئول کنترل دمای چای ساز است. اگر دستگاه قبل از جوش آمدن آب خاموش شده و یا پس از به جوش آمدن آب همچنان روشن بماند یعنی این سنسور معیوب است. در واقع معیوب بودن سنسور باعث می شود چای ساز قادر به تشخیص دمای آب نباشد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای آموزش تعمیرات چای ساز

  1. KARIMI

    چرا چراغ المنت روشن می شود ولی چای سرد است؟/:

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کار المنت تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به منظور گرم نگه‌داشتن چای داخل دستگاه است.گاهی اوقات المنت گرم نگهدارنده می‌سوزد، در این صورت المنت در هنگام روشن کردن دستگاه اصلاً قرمز نمی‌شود.اما گاهی اوقات ممکن است سیم المنت قطع شده باشد، در این صورت المنت نسوخته است.چراغ آن روشن می‌شود اما گرما نمی‌دهد. برای حل این مشکل باید تمام پایانه‌ها و اتصالات المنت را بررسی کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. 4030

    چای ساز بعد به جوش آمدن بصورت اتوماتیک خاموش می شد اما الان خاموش نمیشود دلیل آن چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورتی که دستگاه شما این عملکرد را ندارد، برای عیب یابی چای ساز باید بخش‌هایی مانند سنسور دما یا ترموستات را موردبررسی قرار دهید. اگر سنسور دما نتواند دمای آب را به درستی تشخیص دهد، قطعاً نمی‌تواند دستگاه را در زمان جوش آمدن به‌طور اتومات خاموش کند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 3353

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz