آموزش تعمیر آیپد

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

730,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/08/26

حجم آموزش: 25.49 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/26

زمان آموزش: 65 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/08/26

حجم آموزش: 25.49 گیگابایت

زمان آموزش: 65 ساعت

اگر به دنبال شغلی با درآمد بالا و سرمایه اولیه کم هستید این آموزش  را از دست ندهید. شغل تعمیر آیپد نسبت‌ به سایر مشاغل مشابه آن نیاز به سرمایه‌ی کمتری خواهد داشت. با این حال قبل از هر کاری لازم است که افراد برای این کار یک آموزش درست و اصولی داشته باشند تا بتوانند با مهارت‌های این شغل به‌ صورت کامل آشنا شده. سپس وارد بازار کار شوند. برای تعمیر آیپد حتماً نیازی نیست که تحصیلات دانشگاهی داشته باشید. سرمایه اولیه ای که از آن حرف میزنیم هزینه یک دوره‌ی آموزشی صفر تا صد است. با یک دوره‌ی آموزشی می‌توانید به بازار تعمیر آیپد وارد شده و در آن حرفه‌ای شوید. با دوره‌ی آموزش صفر تا صد تعمیر آیپد 118فایل می‌توانید در این حرفه مهارت پیدا کرده و حرفی برای گفتن داشته باشید. این دوره دارای 65 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. در آموزش تعمیر‌ آیپد سعی شده تعمیر بیش از 21 نوع مدل آیپد به صورت جامع و دقیق آموزش داده شود. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز برای تعمیر آیپد حرفه‌ای  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

اگر شما نیز جز افرادی هستید که به‌ دنبال شغلی با درآمد بالا هستید و علاقه دارید شغل شما پربازده و پرسود باشد، باید به این مسأله توجه داشته باشید که در این حالت باید منحصربه‌ فرد عمل کنید و کار خود را به‌ صورت تخصصی انجام دهید. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در حوزه مشاغل آزاد، تعمیر آیپد است. شما هنگامی‌ که تعمیرات آیپد را به‌ صورت کامل آموزش دیده‌اید باید سعی کنید دانش و مهارتتان را روی کار حرفه‌ای خود متمرکز کنید و مهارت خود را ارتقا دهید. همان‌ طور که می‌دانید تعمیرات محصولات برند آیفون یک امر کاملاً تخصصی است و نیازمند تخصص و دانش فنی است. به‌ همین علت برای آموزش تعمیر آیپد اپل باید از قبل در خصوص این حرفه پیش‌ زمینه داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را به‌ درستی و کاملاً حرفه‌ای تعمیر کنید. امروزه به دلیل استفاده‌ی روزافزون افراد از آیپدها روزبه‌ روز تعداد آن‌ها و نیاز افراد به تعمیر و خدمات این دستگاه‌ها افزایش پیدا کرده‌ است. رفع این نیازها فقط توسط تعمیرکاران حرفه‌ای صورت می‌گیرد. آیپد یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین برندهای موبایل سراسر در دنیا است. در کشور ما نیز این مسئله وجود دارد و درصد بالایی از افراد جامعه از آن استفاده می‌کنند.

 در آموزش تعمیر‌ آیپد سعی شده تعمیر بیش از 21 نوع مدل آیپد به صورت جامع و دقیق آموزش داده شود. در این صورت علاقمندان می‌توانند تعمیر و تعویض قطعات مدل‌های پرمخاطب کمپانی اپل را انجام دهند.

کالبدشکافی، بررسی کامل گوشی ، بازسازی دستگاه، روشن نشدن، بالا نیامدن، تعمیر بورد، تعمیر و تعویض کلیدهای پاور و ولوم، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر CPU، تعمیر تراشه های وایفای و بلوتوث، تعمیر و تعویض صفحه نمایشگر، تعمیر و تعویض پورت شارژ، تعمیر و تعویض اسپیکرهای گوش و بلندگو، تعمیر میکروفون و تعمیر دوربین در آموزش تعمیر‌آیپد ارائه شده که با مشاهده ویدئوها به راحتی می‌توانید کار تعمیرات آیپد را به نحو احسن انجام دهید. از آنجا که تعمیر‌ آیپد کار بسیار حساسی است توصیه می‌کنیم مجموعه را با دقت مشاهده کنید تا نحوه صحیح تعویض و تعمیر را به خوبی فرا بگیرید. نکات و ترفندهایی که در ضمن آموزش بیان می‌شود کمک می‌کند آموزش تعمیر‌ آیپد را به صورت تخصصی یاد‌بگیرید.

مزایای یادگیری تعمیر آیپد

1. برای انجام این کار نیاز به سرمایه بسیار زیادی نیست.

2. با راه ‌اندازی کسب ‌و کار تعمیر آیپد افراد می‌توانند محدوده کاری خود را مشخص کنند و بسته به نیاز و میزان توانایی خود شرایط کاریشان را تعیین نمایند.

3. به دلیل این‌ که این کار یک نوع شغل آزاد است و سقف درآمدی ندارد هیچ محدودیتی برای درآمد افراد وجود ندارد و در واقع افراد می‌توانند با توجه به مهارت خود در این شغل به درآمد خوبی دسترسی داشته باشند.

4. با توجه به استفاده روزافزون افراد از موبایل یا تبلت تقاضا برای کسب ‌و کار تعمیر آیپد روزبه‌ روز در حال افزایش است.

5. برای شغل تعمیر آیپد حتماً نیاز نیست که افراد یک مکان خاص برای این کار در نظر بگیرند، آن‌ها حتی می‌توانند در فضای مجازی یا به‌ صورت تعمیر در محل نیز این کار را انجام دهند.

6. آموزش تعمیر آیپد آسان بوده و به زمان یادگیری کوتاهی احتیاج دارد.

7. برای انجام این کار نیاز به تحصیلات خاصی نیست.

چرا تعمیر آیپد را فرا بگیریم؟

با توجه به ویژگی و امکاناتی که آیپدها دارند این محصولات در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار شده‌اند.به دلیل استفاده روزافزون از آیپدها این محصولات دارای قیمت بالاتری نسبت‌ به محصولات مشابه دارند و همین موضوع باعث می‌شود که بسیاری از افراد در صورت ایجاد مشکل در آن‌ها به‌ جای تعویض به سراغ تعمیر آیپد بروند تا این کار برایشان مقرون‌ به‌صرفه باشد.به دلیل پیچیدگی ساختار آیپدها تعمیر آن‌ها نمی‌تواند توسط افراد عادی صورت بگیرد به‌ همین علت افراد به‌ دنبال تعمیرکار حرفه‌ای تعمیر آیپد هستند.با توجه به محبوبیت تعمیر آیپد اپل و موبایل در بین مردم بسیاری از افراد به‌ دنبال این کار هستند و بنابراین با استفاده از پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته تعمیر آیپد می‌توان به‌ صورت تخصصی عملکرده و از بسیاری از رقبا بالاتر بود.

تعمیرات آیپد یک حرفه تخصصی است که افرادی کمی در این حوزه فعالیت می کنند. خیلی از افرادی که آیپد دارند برای تعمیرات آن به دنبال یک فرد با مهارت بالا در این زمینه می گردند تا با خیال راحت آیپد خود را به او بسپارند.

اگر شما به تعمیرات آیپد علاقمند هستید و قصد یادگیری آن را دارید و یا حتی یک تعمیرکار آیپد هستید که می خواهد تعمیر نسل جدید آیپد ها را فرا بگیرید و درآمد خود را دو چندان کند، پس تهیه این مجموعه و یادگیری تمام مطالب گفته شده برای شما الزامی می باشد.

آموزش تعمیر آیپد 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر آیپد !

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری تعمیر آیپد

برای تعمیر آیپد حتماً نیازی نیست که تحصیلات دانشگاهی داشته باشید زیرا شما از طریق ۲ روش می‌توانید این شغل را به‌ خوبی یاد بگیرید. روش اول این است که فرد علاقه‌مند به این رشته نزد یک تعمیرکار با تجربه رفته و این کار را به‌ صورت تجربی آموزش ببیند روش دوم استفاده از دوره‌های آموزش تعمیر آیپد است. این روش می‌تواند مناسب‌تر باشد، زیرا که در این روش متدهای آموزشی به‌ صورت اصولی در اختیار کارآموزان قرار می‌گیرد و افراد این حرفه را به‌ صورت تخصصی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند. بعد از آموزش‌ها، لازم است که افراد قبل‌ از این‌ که این کار را شروع کنند دارای مهارت‌هایی باشند از جمله این مهارت‌ها می‌توان به داشتن تمرکز و دقت زیاد، مشتری مداری، داشتن اطلاعات مختصر در مورد آیپد و تبلت‌ها و مسئولیت ‌پذیری اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر آیپد چقدر است؟

مدت زمان یادگیری و تعمیر آیپد اپل بسته به و نوع آموزشی که برای این کار در نظر می‌گیرد متفاوت است. به‌طور کلی در صورتی‌ که فرد بخواهد از طریق دوره‌های آموزش تخصصی تعمیر آیپد این روش را یاد بگیرد به چیزی حدود یک الی دو ماه زمان احتیاج دارد تا با مهارت‌های لازم و دانش این کار آشنا شده و بعد بتواند اقدام به کار نماید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر آیپد

همان‌ طور که برای انجام هر کاری نیاز به وسایل و تجهیزات تخصصی هست شغل تعمیر آیپد نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله این وسایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. پیچ‌گوشتی

2. ذره‌بین و میکروسکوپ

3. هیتر

4. هویه

5. منبع تغذیه

6. مولتی متر و اهم متر

7. پنس

8. چسب ضدآب

9. قاب بازکن

10. پد نسوز

11. انواع پیچ گوشتی

12. دستگاه شوک باتری

13. دستگاه شارژ

14. سیم‌چین و کاتر

سرمایه لازم برای شروع تعمیر آیپد

شغل تعمیر آیپد پرو نسبت‌ به سایر مشاغل مشابه آن نیاز به سرمایه‌ی کمتری خواهد داشت. قبل‌ از هر کاری لازم است که افراد برای این کار یک آموزش درست و اصولی داشته باشند تا بتوانند با مهارت‌های این شغل به‌ صورت کامل آشنا شده و برای ورود به بازار کار آماده شوند. پس برای این آموزش‌ها باید سرمایه‌ای را در نظر بگیرند. تهیه پکیج آموزش تعمیرات آیپد نسبت به سایر روش‌های یادگیری این حرفه به‌صرفه و کم هزینه‌تر است. اما علاوه‌بر آن نیاز است که افراد وسایل و تجهیزات لازم این شغل را تهیه کرده و بعد اقدام به تعمیر نمایند دقت داشته باشید که بسیاری از وسایل و تجهیزات مربوط به تعمیر آیپد تخصصی هستند و بعضی از آن‌ها نیاز به هزینه بیشتر دارند. افرادی که قادر به تهیه آن‌ها نباشند می‌توانند ابتدا با انجام کارهای آسان‌تر این کار را شروع کرده و بعد با کسب درآمد بیشتر این وسایل تخصصی را تهیه کرده و حوزه کاری تعمیر آیپد را گسترش دهند. همچنین افراد می‌توانند برای انجام تعمیرات آیپد به‌ صورت خانگی یا به‌ صورت تعمیر در محل این کار را انجام دهند که برای این کار نیاز به مکان خاصی ندارد.

در پایان آموزش تعمیر آیپد چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طول آموزش تعمیر آیپد می‌توانند انواع مدل آیپد را تعمیر نمایند. این افراد حتی می‌توانند بسیاری از قطعات این محصولات را تعمیر یا تعویض نمایند. در این دوره آموزشی انواع مشکلات موجود در آیپد مورد بررسی قرار می‌گیرد و افراد یاد می‌گیرند که چگونه هر یک از این مشکلات را عیب ‌یابی کرده و آن‌ها را حل نمایند. بعد در صورت نیاز هر یک از قطعات موجود در آیپد را تعویض نمایند.

در پایان آموزش تعمیر‌ آیپد علاقمندان توانایی بالا و خوبی در کالبدشکافی، بررسی و بازسازی کامل گوشی، تعمیر بورد، تعمیر و تعویض کلیدهای پاور و ولوم، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر CPU، تعمیر وای‌فای و بلوتوث، تعمیر و تعویض صفحه نمایشگر، تعمیر و تعویض پورت شارژ، تعمیر و تعویض اسپیکرهای گوش و بلندگو، تعمیر دوربین‌های عقب و جلو به دست می‌آورند و می‌توانند همانند یک فرد حرفه‌ای تعمیر بیش از 21 نوع مدل آیپد را انجام دهند.

جالب است بدانید که نسل‌های جدید آیپد هم در بین این مدل‌ها موجود است. می‌توان گفت در انتهای آموزش تعمیر آیپد علاقمندان قادرند علاوه بر مدل‌های مرسوم، تعمیر مدل‌های‌ جدید آیپد را نیز انجام دهند. توجه داشته باشید که در آموزش تعمیر‌ آیپد دلیل روشن نشدن و بالا نیامدن آیپد توضیح داده شده و رفع این مشکلات را تعمیرکاران به طور دقیق فرا خواهند گرفت.

بازار کار تعمیر آیپد در ایران چگونه است؟

برای‌ اینکه در مورد بازار کار تعمیر آیپد اطلاعات به دست آورید تنها کافی است به وضعیت بازار گوشی موبایل و آیپد در سال‌های اخیر نگاهی بیندازید. همان‌ طور که می‌دانید بازار خرید و فروش آیپد و موبایل در سال‌های اخیر رو به افزایش است و امروزه بسیاری از افراد دارای آیپد هستند. بنابراین با توجه به این موضوع طبیعی است که هرچه تعداد افرادی که دارای آیپد هستند بیشتر باشد تقاضا برای تعمیرات آن‌ هم افزایش خواهد یافت. همان‌ طور که می‌دانید کاربرد گسترده‌ی آیپدها باعث شده‌ است که این وسایل جای بسیاری از ابزارهای مشابه را بگیرد بنابراین می‌توان پیش‌ بینی کرد که آیپدها در آینده کاربردی‌تر هم خواهند شد و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نتیجه برای پاسخ به این سوال که بازار کار تعمیر آیپد چگونه است می‌توان گفت که همیشه به یک تعمیرکار آیپد نیاز خواهد بود و این نیاز هر سال افزایش پیدا می‌کند. بازار تعمیر آیپد به دلیل تخصصی که در این رشته وجود دارد به این راحتی‌ها اشباع نمی‌شود بنابراین می‌توان گفت که تقاضا برای تعمیر آیپد در همه شهرها درحال افزایش است و این کار بازار کار خوبی را برای این رشته فراهم می‌کند. یکی از بهترین‌ راه‌های یادگیری این حرفه تهیه پکیج آمورش صفر تا صد تعمیرات آیپد است.

از آن جایی که تولیدات کمپانی اپل از تکنولوژی منحصر به‌ فردی برخوردارند، تعمیر و تعویض قطعات آن را باید حتماً یک فرد حرفه‌ای و متخصص انجام دهد. بیشتر مشتریان به دلیل قیمت بالای آیپد و هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات تمایل دارند تا تعمیرات آیپد خود را به یک فرد متخصص بسپارند.

برای شروع کار تعمیر‌ات آیپد نیاز به سرمایه چندانی ندارید. با سرمایه‌ای نه‌ چندان زیاد و آموزش تعمیر‌ آیپد می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه، در ماه درآمدی بین 5 تا 20 میلیون تومان داشته باشید. با توجه به اینکه کیفیت قطعاتی که در محصولات کمپانی اپل به کار برده می‌شود نسبت به سایرین بیشتر است، قاعدتاً هزینه تعمیر بالایی نیز دارند که این امر موجب شده تا تعمیرکاران این حوزه از درآمد نسبتا‍ً بالایی برخوردار‌باشند. اگر توانایی تعمیر مدل‌‌های‌ جدید آیپد را داشته باشید قطعاً درآمد‌ ماهانه شما نسبت به دیگر تعمیرکاران این حوزه نیز بیشتر خواهد‌ شد. برای آنکه بتوانید این مدل از آیپدها را تعمیر کنید، ویدئوهای مربوط به آیپدهای نسل جدید در آموزش تعمیر‌ آیپد 118 فایل را، با دقت بیشتری مشاهده کنید.

درآمد تعمیر آیپد در ایران

همان طور که می‌دانید شغل‌های آزاد درآمد مشخصی ندارد و میزان درآمدی که افراد از یک شغل آزاد به دست می‌آورند به عوامل زیادی بستگی دارد. طبیعی است که تعمیرکار با تجربه مشتریان بیشتری دارد و چندین برابر یک تعمیرکار تازه‌ کار می‌تواند درآمد داشته باشد. بنابراین ممکن است یک فرد تعمیرکار آیپد ۶ تا ۷ میلیون تومان درآمد داشته باشند اما همین تعمیرکار در صورت تجربه بیشتر ۳۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد. به‌طور کلی می‌توان این‌ گونه بیان کرد که با توجه به پتانسیلی که رشته تعمیر آیپد در سال‌های اخیر پیدا کرده‌ است افرادی که دارای مهارت کافی در این زمینه باشند می‌توانند درآمدی حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان در ماه به دست بیاورند. اما افرادی که تازه‌ کار هستند و هنوز با بازار کار آشنایی ندارند می‌توانند درآمدی در حدود ۶ میلیون تومان در ماه داشته باشند و به‌ مرور و با گذشت زمان و جذب مشتریان بیشتر این درآمد را افزایش دهند.

درآمد تعمیر آیپد در جهان

همان‌ طور که می‌دانید کسب ‌و کارها و صنایع در سراسر جهان شروع به ارزش‌ گذاری مهارت‌ها و هنرهای فردی نسبت‌ به آموزش کرده‌اند. در واقع به‌ مرور زمان ارزش گرفتن مدرک نسبت‌ به مهارت و دانش فردی کاهش پیدا کرده‌ است به‌ همین دلیل افراد بیشتر دنبال برنامه‌هایی هستند که به آن‌ها کمک کند تا با تقویت دانش و مهارت فنی خود در یک زمینه خاص عمل کنند. یکی از این مهارت‌ها تعمیر آیپد است که می‌توان این حرفه را با شرکت در دوره آموزش تخصصی تعمیر انواع آیپد یاد گرفت. همان‌ طور که می‌دانید با توجه به گسترش روزافزون استفاده از آیپدها و گوشی‌های همراه می‌توان گفت که این رشته در خارج از کشور نیز دارای بازار کار بسیار مناسب است و برای افرادی که به این شغل علاقه مند هستند می‌تواند بسیار سودمند باشد. به‌‌طور کلی می‌توان این‌ گونه بیان کرد که در کشوری مانند انگلیس یک تعمیرکار آیپد یا گوشی همراه چیزی حدود ۲۶ هزار دلار درآمد دارد. این میزان درآمد در استرالیا به ۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد. همچنین درآمد این رشته در کانادا ۴۸ هزار دلار است.

Ipad 1 & Ipad 2

5 ساعت

Ipad 3

6 ساعت

Ipad 4

5 ساعت

Ipad 5

4 ساعت

Ipad 6 & Ipad 7

6 ساعت

در جواب به این سوال باید گفت بله، آیپد ها هم علی رغم قیمت و کیفیت بالای خود، ممکن است در بخش های ارتباطی با مشکل روبرو شوند. وقتی میگوییم مشکل اتصالات، در واقع به اتصالاتی نظیر بلوتوث، وای‌فای و یا شبکه موبایل ، اشاره داریم. در چنین مواقعی پیشنهاد میشود، قبل از انجام هر کاری، ابتدا آیپد خود را به مدت 30 ثانیه در حالت هواپیما قرار دهید و سپس از این حالت خارج سازید. گفتنی است که در بیشتر مواقع با انجام چنین کاری مشکلات دستگاه در خصوص ارتباطات بر طرف می‌شوند، اما اگر همچنان مشکل شما پا برجا باشد، لازم است از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات آیپد در این خصوص بهره مند گردید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
آموزش تعمیر آیپد سایت 118 فایل یک مجموعه کامل و صفر تا صد است که در آن تعمیر بیش از 21 مدل آیپد ارائه شده است. در بین این مدل ها، تعمیرات نسل جدید آیپد ها هم وجود دارد که با تماشای آن می توانید به صورت کامل تعمیر آنها را فرا بگیرید
شارژدهی ضعیف آیپد یکی از مشکلاتی است که کاربران بسیاری را ناراضی کرده و به نمایندگی تعمیرات آیپد روانه ساخته است. اما باید توجه داشته باشید که غیر فعال کردن اپلیکیشن‌های پس زمینه یا برنامه هایی که در حال اجرا هستند، یا خاموش کردن اپلیکیشن‌های موقعیت ‌یابی می‌‌تواند طول عمر باتری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما در صورتی که عمر باتری آیپد شما به پایان برسد، لازم است که این قطعه ی مهم، با نهایت کیفیت و دقت مورد تعویض قرار گیرد. نمایندگی تعمیرات آیپد، باتری آیپد آسیب دیده را با نمونه ی اصلی و اورجینال اپل، تعویض میکنند.
ممکن است که آیپد شما هم دچار مشکل صفحه نمایش شود. این مشکل به صورتی ست که آیپد ، به هیچ یک از لمس‌ها و دستوراتی که می‌دهید واکنش نشان نمیدهد. در این صورت بهتر است که آیپد خود را ریستارت کنید تا تمام مشکلات از این قبیل برطرف شوند. اگر دستگاه شما به شکل عادی نمی‌تواند ریستارت شود دکمه ی فیزیکی خانه و پاور را به صورت همزمان فشار دهید و برای چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه به صورت اجباری ریستارت شود. اگر با انجام دادن این کار همچنان آیپد شما به لمس صفحه ی نمایش واکنش نشان ندهد، توصیه میکنیم، حتما به نمایندگی تعمیرات آیپد مراجعه نمایید تا متخصصان و کارشناسان، اقدامات لازم و تخصصی در خصوص تعمیر صفحه ی نمایش را به جا آورند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر آیپد

  1. jamilejafarian

    از لینک هم میشه دانلود کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله امکان دانلود از لینک هم برای مشتریان عزیز فراهم می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. matinsadra

    آموزش مجموعه کامله؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله آموزش تعمیر آیپد سایت 118 فایل یک مجموعه کامل و صفر تا صد می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. arash+

    هزینه تعمیر هاش چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      میزان هزینه تعمیرات بستگی به قطعه آسیب دیده دارد که اگر نیاز به تعویض و تعمیر آن باشد هزینه آن بالاتر می رود.
      سپاس از همراهی شما

  4. a.a

    گواهی هم داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در پایان آموزش گواهی به شما داده خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 118fileتماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی:02122221240
      سپاس از همراهی شما

  5. sjjd.ka

    معمولا چند روزه میتونم اموزش رو یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تعمیر آیپد با 65 ساعت آموزش و در 7 عدد دی وی دی به شما ارائه خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  6. MmdAmin78

    ریکاوری هم یاد میگیریم یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بازسازی گوشی در همه مدل ها آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. parsia

    تعمیر مدل های جدید هم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله نسل‌های جدید آیپد هم در بین این مدل‌ها موجود است. می‌توان گفت در انتهای آموزش تعمیر آیپد علاقمندان قادرند علاوه بر مدل‌های مرسوم، تعمیر مدل‌های‌ جدید آیپد را نیز انجام دهند. تعمیر بیش از 21 مدل آیپد آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  8. arzhang

    تعمیر سخت افزاریه یا نرم افزاری؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کالبدشکافی، بررسی کامل گوشی ، بازسازی دستگاه، روشن نشدن، بالا نیامدن، تعمیر بورد، تعمیر و تعویض کلیدهای پاور و ولوم، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر CPU، تعمیر تراشه های وایفای و بلوتوث، تعمیر و تعویض صفحه نمایشگر، تعمیر و تعویض پورت شارژ، تعمیر و تعویض اسپیکرهای گوش و بلندگو، تعمیر میکروفون و تعمیر دوربین در آموزش تعمیر‌آیپد ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. moohamad

    خودم میتونم آیپد رو تعمیر کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تعمیر آیپد صفر تا صد می باشد و شما با مشاهده دقیق ویدیو ها می توانید تعمیرات آیپد را به نحو احسن انجام دهید.
      سپاس از همراهی شما

  10. arasha98

    برای تعمیر به چه ابزار هایی نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای تعمیر به انواع پیچ گوشتی ها ، میکروسکوپ ، لوب، انواع پنس ها و اسپاتول و… نیازمندید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3302

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz