آموزش تعمیر اپل واچ

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

190,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/09/24

حجم آموزش: 6.68 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/09/24

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/09/24

حجم آموزش: 6.68 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

اپل واچ یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش شرکت اپل است. با توجه به قیمت بالای این محصول، کمتر کسی بعد از خراب شدن این محصول به فکر خرید یک اپل واچ جدید می افتد. اکثر افرادی که این محصول را خریداری کردند به دنبال یک تعمیر کار مجرب می گردند. حال شما به عنوان فردی که به این کار علاقه دارید باید آموزش لازم را قبل از ورود به بازار کار تعمیر اپل واچ ببینید. شما باید تا حدی آموزش ببینید که در این حرفه متخصص شوید. برای متخصص شدن در این حرفه می‌توانید از ویدئوهای آموزشی 118فایل استفاده کنید. این دوره‌ی آموزشی شامل 8 ساعت می‌باشد. در این دوره تمامی روش‌های تعمیر اپل واچ را آموزش خواهید دید. آموزش تعمیر اپل‌ واچ، تعمیر و تعویض سخت افزار سری‌های 1 تا 6 را به صورت گام‌به‌گام ارائه داده است.

تعمیرکاران قادرند با کمک آموزش تعمیر اپل‌ واچ در بخش کالبد شکافی، با قطعات داخلی اپل واچ به صورت کامل آشنا شوند. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر اپل واچ  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

اپل واچ نوعی ساعت هوشمند است که به وسیله شرکت اپل تولید شده است و دارای قابلیت‌هایی مانند ردیابی تناسب اندام، قابلیت‌های سلامت محور، ارتباطات بی‌سیم است و با سیستم ‌عامل iOS و سایر محصولات و خدمات گوگل ادغام می‌شود. اپل واچ ساعت هوشمندی است که قابلیت‌های ردیابی فعالیت‌های تناسب اندام و سلامت محور را در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون قرار می‌دهد. اولین نسخه از ساعت هوشمند اپل در آوریل ۲۰۱۵ معرفی شد و خیلی سریع و با فروش ۴.۲ میلیون دستگاه در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۵ به پرفروش‌ترین دستگاه پوشیدنی تبدیل شد. در کنار استفاده و مزایای زیادی که این دستگاه دارد برخی مواقع خراب می‌شود و به تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه و یادگیری نحوه تعمیر آن می‌توانید پکیج آموزش تعمیر اپل واچ استفاده کنید.

آموزش تعمیر اپل واچ به دلیل گسترش روز افزون این محصول کمپانی اپل به یک نیاز‌ اساسی برای تعمیرکاران تبدیل شده‌ است. پردازنده قوی، وضوح بالا، مقاومت در برابر آب، GPS و باطری قدرتمند از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده اپل واچ به عنوان یک محصول منحصر به‌ فرد شناخته شود. مقاومت در برابر آب یک ویژگی برجسته این محصول کمپانی اپل بوده، زیرا می‌توانید در زیر باران، استخر و زمان شست و شو دست از اپل ‌واچ استفاده کنید.

در بخش نرم افزاری آموزش تعمیر اپل واچ به موضوعاتی نظیر مشکلات بروزرسانی کردن، حل مشکل وصل نشدن به وای‌فای، مشکل روشن نشدن صفحه نمایش، روشن بودن دائم صفحه نمایش، حل مشکل وصل نشدن به اینترنت، خطای نصب نسخه بروزرسان ساعت، آموزش نصب سیستم عامل اپل واچ و غیره اشاره شده تا علاقمندان و تعمیرکاران بتوانند در کنار تعمیرات سخت افزاری، مشکلات نرم‌افزاری را هم رفع کنند.

مزایای آموزش تعمیر اپل واچ

1. با فراگیری نحوه تعمیر موبایل و اپل واچ می‌توانید شغل مستقلی را برای خود راه بیاندازید.

2. این کار برای شروع به سرمایه زیادی نیاز ندارد.

3. تعمیر اپل واچ درآمد بالایی دارد.

چرا تعمیر اپل واچ را فرا بگیریم؟

اپل واچ یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش شرکت اپل است. به دلیل قیمت بالای آن کمتر کسی بعد از خراب شدن این محصول به فکر خرید یک اپل واچ جدید می افتد. اکثر افرادی که این محصول را خریداری کردند به دنبال یک تعمیر کار مجرب می گردند تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانند آن را تعمیر کنند.

شما با یادگیری این تعمیرات می توانید نیازهای این افراد را برطرف کنید و از این راه به کسب درآمد خوبی برسید. اما باید در این کار متخصص شوید تا بتوانید نام خود را بر سر زبان ها بیندازید. برای متخصص شدن در این حرفه، تماشای آموزش تعمیر اپل واچ 118فایل به علت صفر تا صد و جامع بودن برای شما بسیار مناسب است.

آموزش تععمیر اپل واچ 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر اپل واچ!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر اپل واچ

برای ورود به این شغل به تحصیلات خاصی نیاز نیست و مهم‌ترین اصل علاقه‌مندی به آن است. فارغ التحصیل دانشگاه باشید و یا حتی دانش‌آموز مقطع دبیرستان، فرقی نمی ‌کند. شما در ابتدا باید از قطعات مختلف این ساعت هوشمند آگاهی داشته باشید. در مرحله بعد، مشکلات و آسیب‌هایی که هر یک از این قطعات ممکن است بیشتر با آن مواجه شوند را بشناسید. با شرکت در دوره‌های آموزشی قادر خواهید بود هر آنچه که برای تعمیر یک اپل واچ نیاز است را یاد بگیرید. برای این کار می‌توانید از دوره آموزش گام به گام تعمیر اپل واچ استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر اپل واچ چقدر است؟

یادگیری اصول مقدماتی حدود یک ماه زمان می‌برد. بعد از یک ماه شما اصول کلی را در مورد تعمیر اپل واچ خواهید آموخت ولی این کافی نیست. برای ایجاد کسب و کار حرفه‌ای شما نیاز به تمرین و تکرار دارید و باید مهارت و تجربه خود را به مرور زمان افزایش دهید تا به یک تعمیرکار حرفه‌ای اپل واچ تبدیل شوید. برای افزایش تجربه می‌توانید از ساعت‌های مدل‌های قدیمی‌تری استفاده کنید که دیگر قابل تعمیر نیستند. با این کار اصطلاحا “فوت و فن” کار را یاد خواهید گرفت. پکیج آموزش اصولی اپل واچ به شما کمک می‌کند این حرفه را در کمتر از یک ماه یادبگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر اپل واچ

برای وارد شدن به هر حرفه‌ای نیاز است تا با قطعات و تجهیزات خاص آن حرفه آشنا شوید و متناسب با کار خود وسایل مورد نیاز برای تعمیر آن را نیز تهیه کنید. از انجایی که اپل واچ‌ها ساختارهای بسیار ژریفی دارند به همین ترتیب برای تعمیر آن‌ها به پیچ ‌گوشتی‌های مخصوصی نیاز است. برای تعمیر هر بخش از این ساعت‌ها به ابزار مخصوصی نیاز هست تا به قطعه آسیب وارد نشود. کیت‌های مخصوص تعمیر اپل واچ همه ابزارآلات لازم برای تعمیر این نوع ساعت را دارند. این کیت‌ها  برای تعمیر و تنظیم بند ساعت، تعویض باتری، تعویض صفحه نمایشگر ساعت و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سرمایه لازم برای ورود به تعمیر اپل واچ

ابتدا باید مکانی را برای کار خود در نظر بگیرید. اجاره یا خرید مغازه ها در مراکز پرتراکم و شلوغ شهر هزینه بالایی دارد. اما در عوض تعداد مشتری بیشتری خواهید داشت. اگر پول کافی برای اجاره این مکان‌ها را ندارید می‌توانید از محله‌های خلوت‌تر شروع کنید. فقط توجه داشته باشید که مغازه‌ دیگری در آن اطراف برای تعمیر اپل واچ وجود نداشته باشد. اگر توانایی اجاره هیچکدام از این مکان‌ها را ندارید می‌توانید در بخشی از مغازه‌های موبایل فروشی یا تعمیر موبایل مشغول شوید. با این کار هم هزینه کمتری بابت اجاره پرداخت می‌کنید و هم می‌توانید از مشتری‌های آنجا برای تبلیغ کار خود استفاده کنید. برای خرید ابزارآلات تعمیر نیز باید هزینه پرداخت کنید. هر چه مجموعه ابزار تعمیرات کامل‌تر باشد، خدمات بیشتر و مطلوب تری را ارائه خواهید کرد. پس سعی کنید با کیفیت‌ترین ابزارآلات را خریداری کنید. با توجه به موارد ذکر شده برای شروع کار، سرمایه‌ای در حدود  10 تا 50 میلیون تومان نیاز است. آموزش کامل تعمیر اپل واچ به شما کمک می‌کند تا با میزان هزینه‌ها و سرمایه لازم برای این حرفه آشنا شوید.

در پایان آموزش تعمیر اپل واچ چه اتفاقی می‌افتد؟

در‌ پایان آموزش تعمیر اپل‌ واچ علاقمندان به رشته‌ تعمیرات و تعمیرکاران توانایی تعمیر‌ و‌ تعویض قطعات سری‌های 1 تا 6 اپل‌ واچ را یاد خواهند گرفت. به گونه‌ای که می‌توانند به صورت تخصصی تعمیر اپل واچ را ارائه دهند. علاوه بر سخت افزار اپل واچ مشکلات نرم افزاری از قبیل مشکلات بروزرسانی کردن، حل مشکل وصل نشدن به وای‌ فای، مشکل روشن نشدن صفحه نمایش، روشن بودن دائم صفحه نمایش و خطای نصب نسخه بروزرسان ساعت را فرا میگیرند.

همینطور مشکل عدم دریافت اعلان پیام، خاموش شدن ساعت در حین ورزش، آموزش نصب سیستم عامل اپل واچ، تشخیص اپل واچ فیک و اصل، تعمیر مشکل بلوتوث، شارژ و هنگ کردن و غیره نیز در آموزش تعمیر اپل‌ واچ توضیح داده شده است. از این‌ رو تعمیرکاران علاوه‌ بر تعمیر قطعات سری‌های مختلف، مشکلات نرم‌افزاری را هم در انتهای این مجموعه آموزش می ببیند.

بازار کار تعمیر اپل واچ در ایران چگونه است؟

امروزه ابزارآلات جدیدی با تکنولوژی بالا مثل ساعت هوشمند به بازار ارائه می‌شود که با اقبال مصرف کنندگان مواجه است. با این تفاسیر، با یادگیری نحوه تعمیر این نوع ساعت‌ها مطابق با جدیدترین تکنیک‌هایی که هر روز ارتقا می‌یابد می‌توان حرف تازه‌ای در این زمینه داشت. همانند سایر کشورهای دنیا، استفاده از ساعت هوشمند در ایران رو به افزایش است. افزایش تعداد استفاده کنندگان از این نوع ساعت خود به خود بازار تعمیر آن را داغ‌تر می‌کند. در نتیجه، بازار کار کنونی این حرفه رو به ترقی است و نوید بخش آینده‌ای بهتر برای این شغل است.

درآمد تعمیر اپل واچ در ایران

همانطور که همه ما می‌دانیم این ساعت‌ها نسبت به سایر برندها گران‌تر هستند در نتیجه هزینه تعمیر آن‌ها نیز بالا است. درآمد حاصل از این حرفه به مدل ساعت و نوع مشکل (نرم افزاری، سخت افزاری) بستگی دارد. مشکلات نرم افزاری معمولا راحت‌تر از آسیب‌های سخت افزاری قابل رفع هستند به همین دلیل ارزان‌تر می‌باشند. رفع آسیب‌های سخت افزاری، هم به نوع قطعه و شدت آسیب دیدگی بستگی دارد. اگر شدت آسیب زیاد باشد شما باید قطعه مورد نظر را با قطعه جدید جایگزین کنید که در اینصورت هزینه بیشتری را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، مشکلاتی از قبیل وصل نشدن به اینترنت، روشن نشدن صفحه نمایش، خاموش نشدن صفحه نمایش و مشکلات به روزرسانی را می‌توانید عیب ‌یابی کنید که  هزینه حل این عیب‌ها متفاوت است. از انجایی که شخص با تجربه و با مهارت مسلما توانایی بیشتری در عیب‌ یابی و تعمیر این ساعت‌ها دارد و می‌تواند با ارائه خدمات مطلوب و جذب مشتری بر درآمد خود بیافزاید. همچنین شما باید دانش خود در مورد مدل‌های جدیدی که به بازار عرضه می‌شود بروزرسانی کنید و سعی کنید در این زمینه از مشتری اطلاعات بیشتری داشته باشید. با تبلیغ درست و جذب مشتری شما می‌توانید درامد خوبی در این حرفه داشته باشید. به طور کلی درآمد ماهانه شما می‌تواند از 7 تا 15 میلیون متغیر باشد و این کاملا به میزان فعالیت شما در هر روز و ماه بستگی دارد. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از پکیج تصویری آموزش صفر تا صد اپل واچ  استفاده کنید.

سری 1، 2 و 3

3 ساعت

سری 4

2 ساعت

سری 5 و 6

2 ساعت

نرم افزاری

1 ساعت

در این آموزش سعی شده تا تمام مشکلات این محصول پر طرفدار به صورت کامل و جامع آموزش داده شود که از جمله این آموزش ها می توان به تعمیر و تعویض گلس اشاره کرد.
در ساعت های هوشمندی مانند اپل واچ هم صفحه ی ال سی دی وجود دارد. وجود خط های عمودی روی صفحه نمایش اپل واچ نشانه ی خرابی ال سی دی است. در صورت مشاهده ی این خطوط بهتر است قبل از اینکه نیاز به تعویض ال سی دی اپل واچ داشته باشید برای تعمیر آن اقدام کنید.
اگر باتری اپل واچ شما خیلی زود خالی می شود بهتر است قابلیت Power Reserve را روی ساعت خود فعال کنید. در قدم بعدی نوتیفیکیشن هایی که لازم ندارید را غیر فعال کنید. می توانید روشنایی صفحه نمایش را به میزانی که برا ی شما مناسب است کاهش دهید. اگر بعد از همه ی این کارها باز هم باتری اپل واچ شما زود خالی می شود بهتر است برای تعویض باتری اپل واچ اقدام کنید.
اگر مشکل در عملکرد نادرست دیجتال کرون مربوط به مشکلات نرم افزاری باشد می توانید با راه اندازی مجدد اپل واچ این مشکل را رفع کنید. اما اگر crown گیر کرده و یا به سختی حرکت می کند بهتر است ساعت اپل را با دستورالعمل های شرکت تمیز کنید. اگر هیچ کدام از راه حل های گفته شده پاسخگو نبود باید به تعمیرکار اپل واچ مراجعه کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر اپل واچ

  1. روهام

    خیلی خوب بود ممنونم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  2. شاهین فرمند

    تعویض باتری هم یاد میگیریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر اپل واچ به بررسی تعویض گلس، صفحه نمایش و باتری، تعمیر اتصالات باطری، تعمیر صفحه نمایش و ….. پرداخته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  3. sobahan.sa

    گواهی هم بهمون داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هنرجویان عزیز شما پس از پایان این آموزش به تمام مباحث تعمیر اپل واچ آشنا و مسلط خواهید بود و در صورت تمایل برای دریافت گواهینامه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      سپاس از همراهی شما

  4. gh.kj9

    من هیچ اطلاعات مقدماتی ندارم متونم این مجموعه رو خریداری کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزشگاه کسب و کار 118فایل، تلاش نموده در زمینه ساعت های هوشمند تمامی موارد مورد نیاز و با اهمیت بالا را برای شروع تعمیر اپل واچ و متخصص شدن در این زمینه را به صورت جامع و صفر تا صد خدمت شما عزیزان و علاقمندان این حرفه‌ی پرسود آموزش دهد.
      سپاس از همراهی شما

  5. wizard

    این دوره مخصوص چه رده سنی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش تعمیر اپل واچ 118 فایل صفر تا صد می باشد و برای تمامی علاقه مندان و عموم افراد مناسب می باشد
      سپاس از همراهی شما

  6. bamdad

    با دیدن این دوره میتونم تعمیرات اپل واچ رو انجام بدم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در‌ پایان آموزش تعمیر اپل‌ واچ علاقمندان به رشته‌ تعمیرات و تعمیرکاران توانایی تعمیر‌ و‌ تعویض قطعات سری‌های 1 تا 6 اپل‌ واچ را یاد خواهند گرفت. به گونه‌ای که می‌توانند به صورت تخصصی تعمیر اپل واچ را ارائه دهند.
      سپاس از همراهی شما

  7. damoon

    چجوری بفهمیم اپل واچ فیکه یا اصل؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از راحترین روش های تشخیص اپل واچ اصل از غیر اصل این است که شماره سریال پشت اپل واچ را در سایت Check Coverage اسکن کنید تا از اصل و غیر اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. nima yaghmai

    چه مدل هایی تعمیرشون گفته شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در‌ آموزش تعمیر اپل‌ واچ علاقمندان به رشته‌ تعمیرات و تعمیرکاران، توانایی تعمیر‌ و‌ تعویض قطعات سری‌های 1 تا 6 اپل‌ واچ را یاد خواهند گرفت
      سپاس از همراهی شما

  9. فریدون

    تعمیرات نرم افزاری گفته شده یا سخت افزای؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه علاوه بر سخت افزار اپل واچ مشکلات نرم افزاری از قبیل مشکلات بروزرسانی کردن، حل مشکل وصل نشدن به وای‌ فای، مشکل روشن نشدن صفحه نمایش، روشن بودن دائم صفحه نمایش و خطای نصب نسخه بروزرسان ساعت را فرا میگیرند.
      سپاس از همراهی شما

  10. چهرآسا

    این محصول ضد آبه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پردازنده قوی، وضوح بالا، مقاومت در برابر آب، GPS و باطری قدرتمند از مهم‌ترین ویژگی های اپل واچ هستند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3310

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz