آموزش تعمیر اگزوز

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیراگزوز 118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

500,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/08/28

حجم آموزش: 6.99 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/28

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/08/28

حجم آموزش: 6.99 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

اگزوز قطعه‌ای حیاتی در بسیاری از وسایل نقلیه است. تنها یکی از وظایف آن، انتقال گازهای حاصل از احتراق به بیرون از خودرو است. اگزوز از چندین قسمت مختلف ساخته شده که هر یک نقش مهمی دارند. حال اگر به شناخت این اجزا علاقه دارید این مقاله را از دست ندهید. در این آموزش علاوه بر معرفی اجزای اگزوز نحوه تعمیر آن را معرفی خواهیم کرد. این دوره‌ی کاملا کاربردی در خصوص تعمیر اگزوز است. تمام سرفصل های کاربردی و ویژه بازار کار طی 8 ساعت ارائه شده است. آموزش تعمیر اگزوز به بررسی کاتالیزورها و انواع آن می‌پردازد. همچنین نحوه کار، مشکلات رایج کاتالیزورها و نحوه نصب به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می شود. از دیگر مباحث ارائه شده در آموزش تعمیر اگزوز می‌توان به نحوه نصب، تعمیر و عیب‌یابی، نگهدارنده‌های اگزوز خودرو، انباره یا صدا خفه کن، حسگر اکسیژن، لوله اگزوز و تجهیزات جانبی اشاره کرد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر اگزوز به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

اگزوز یکی از قطعات خودرو است که در انتقال دودهای داخل خودرو به خارج از موتور نقش دارد. البته در خودروهای امروزی اگزوز وظایف بیشتری دارد. تأثیر اگزوزها در مصرف سوخت خودرو نیز قابل‌ توجه است. از دیگر وظایف اگزوز‌ها می‌توان به کاهش دما و صدا و آلودگی اشاره کرد. با توجه به کارایی اگزوزها نقش آن‌ها در خودرو را باید بسیار جدی دانست. در این حالت در صورت ایجاد هرگونه مشکل در اگزوز باید آن را شناسایی و حل کرد. زیرا خرابی اگزوز ممکن است به خودرو آسیب بزند. در این صورت افراد برای تعمیر اگزوز خود به افرادی مراجعه می‌کنند که دارای تخصص و مهارت کافی باشند. زیرا انجام این کار توسط افرادی که مهارتی در این کار ندارند ممکن است به خودروی آن‌ها آسیب بزند. دوره‌های آموزش کامل تعمیر اگزوز برای افرادی که علاقه‌مند به این کار هستند می‌تواند بسیار مفید باشد و نیازهای آن‌ها را در این‌ زمینه حل نماید.

اگزوز تنها یک لوله فلزی نیست، بلکه مجموعه‌ای از قطعاتی نظیر مانیفولد، انبار اگزوز،‌کاتالیزور، لوله‌های ربط و لوله‌های خروج دود را شامل می‌شود. آموزش تعمیر اگزوز 118فایل ابتدا به طور کامل سیستم اگزوز خودرو و اجزای تشکیل دهنده آن معرفی می‌شود، سپس بخش بالایی اگزوز و نحوه کار آن توضیح داده شده است.

از ابتدای این آموزش ها شما با تمام قطعات اگزوز که شامل مانیفولد، کاتالیزور و … می شود، آشنا خواهید شد. در ادامه ویدئو ها، شما مشکلات رایجی که برای اگزوز و قطعات آن به وجود می آید را شناسایی خواهید کرد و نحوه نصب تمام قطعات اگزوز را قدم به قدم و به ترتیب آموزش می بینید.

بعد از تماشای ویدئو های آموزش تعمیر اگزوز، شما توانایی لازم برای شروع و انجام این حرفه با تخصص لازم را خواهید داشت و به هیچ آموزش دیگری نیاز پیدا نمی کنید.

مزایای یادگیری آموزش تعمیر اگزوز

1. این شغل به دلیل کاربرد بسیار زیادی که اگزور دارد درآمد بالایی دارد و از بازار کار خوبی برخوردار است.

2. اگر به مشاغل مربوط به خودرو علاقه‌مند باشید این کار برای شما لذت ‌بخش و مفرح خواهد بود.

3. به دلیل آن که این حرفه یک شغل چالشی محسوب می‌شود، اصلاً به‌ صورت روتین روزانه درنمی‌آید و تکراری نیست.

4. در شغل تعمیر اگزوز فرصت‌های شغلی مناسبی وجود دارد و امکان این‌ که فرد در این شغل پیشرفت کند بسیار زیاد است.

5. یک کار پاره‌ وقت محسوب می‌شود و می‌تواند به‌ عنوان شغل دوم نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

6. نیاز به هیچ مدرک یا مجوز خاصی ندارد.

7. به‌ صورت مستقل کار می‌شود و وابسته به جایی نیست.

8. با توجه به این موضوع که امروزه در هر خانواده یک یا چند خودرو وجود دارد، نیاز به این شغل همواره وجود دارد.

9. بازار کار آن داغ و پر سود است.

10. با توجه به نقشی که اگزوز در کاهش آلایندگی محیط‌ زیست دارد، این کار به حفظ محیط‌ زیست نیز کمک خواهد شد.

چرا تعمیر اگزوز را فرا بگیریم؟

شما در طول دوره آموزش تعمیر اگزوز پس‌ از این‌ که با جزئیات کار و ابزارآلات مربوط به آن آشنا شدید، می‌توانید انواع اگزوز را عیب ‌یابی کرده و مشکل‌تان را حل نمایید و در صورت نیاز به تعویض، آن‌ها را تعویض کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که از طریق تدریس این رشته به دیگران نیز از این طریق درآمد خوبی را برای خود به دست آورید.در پایان آموزش تعمیر‌ اگزوز، تعمیرکاران قادر خواهند‌ بود به صورت تخصصی، کارهایی مانند عیب‌یابی و تعویض سیستم اگزوز خودرو را انجام‌ دهند.

در این مجموعه به طور کامل قطعات اگزوز خودرو را می‌شناسند و می‌دانند نحوه کار آن‌ها چگونه است. همچنین توانایی شناسایی نقص اجزای تشکیل دهنده اگزوز مانند مانیفولد، کاتالیزور، نگهدارنده، انباره، حسگر اکسیژن، لوله اگزوز و غیره را کسب خواهند کرد. مهم نیست در کار تعمیر اگزوز اطلاعات شما در چه حد است. با کمک آموزش تعمیر اگزوز، در کمترین زمان ممکن به مهارت بالایی دست پیدا خواهید کرد؛ به طوری که می‌توانید همانند یک فرد متخصص وارد بازارکار تعمیرات اگزوز خودرو شوید.

آموزش تعمیر اگزوز 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر اگزوز!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع تعمیر اگزوز

از آنجایی‌ که شغل تعمیر اگزوز یک کار مهارتی و فنی محسوب می‌شود نیاز به تحصیلات خاصی ندارد و افراد می‌توانند با هر میزان از تحصیلات در آن مشغول به کار شوند. البته بهتر است بدانید که افراد در صورت تمایل می‌توانند در رشته‌های مربوط به تعمیر خودرو مانند برق خودرو شرکت کرده و از این طریق مدرک بگیرند. اما با وجود این موضوع بسیاری از افراد هستند که علاقه دارند از طریق شرکت در دوره‌ تخصصی آموزش تعمیر اگزوز خودرو این رشته را فرا بگیرند و از این طریق مهارت و اطلاعات خود را بالاتر ببرند. این افراد همچنین می‌توانند با تهیه پکیج آموزش تعمیر اگزوز خودرو و یادگیری آن به درآمدهای بالایی دست پیدا کنند.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش تعمیر اگزوز چقدر است؟

یکی از راه‌های آموزش تعمیر و سرویس اگزوز این است که افراد به‌ صورت شاگرد و کارآموز نزد استادکار کار کنند و از این طریق مهارت‌های فنی خود را افزایش دهند. دقت داشته باشید که در این حالت افراد نیاز به صرف زمان یادگیری بسیار زیادی خواهند داشت و البته معمولاً حقوق کمی دارند. همچنین بسیاری از افراد هستند که علاقه دارند از طریق هنرستان یا سازمان‌های فنی‌ و حرفه‌ای به مهارت کافی دست پیدا کنند. باید به یاد داشته باشید که برای این کار نیز افراد نیاز به زمان یادگیری چند ماه تا چند سال دارند تا بتوانند به‌ خوبی با تمامی جزئیات مربوط به کار آشنا شده و از این طریق دانش فنی خود را افزایش دهند.

اما روشی که امروزه بسیار محبوب شده شرکت در دوره‌های آموزش کامل تعمیر اگزوز خودرو است. این دوره‌ها با هدف اشتغال‌زایی جامعه و ورود افراد متخصص به بازار کار انجام‌ شده است. از آنجایی‌ که پکیج آموزش صفر تا صد تعمیر اگزوز خودرو به‌ صورت اصولی و مناسب از طریق مربیان مجرب تهیه شده است در حدود ۱ ماه تا ۲ ماه می‌تواند افراد را برای ورود به بازار کار آماده کند.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر اگزوز

از جمله وسایل مورد نیاز برای شغل تعمیر و تعویض اگزوز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. وسایل ایمنی مانند دستکش و عینک

2. کیت پچ اگزوز

3. اپوکسی

4. نوار عایق اگزوز

5. سمباده

6. جعبه ابزارهای مختلف

7. انواع چکش

8. انواع پیچ گوشتی

9. انواع آچار و انواع انبردست 

10. انواع ابزار برقی مانند دریل و پیچ گوشتی شارژی

سرمایه لازم برای شروع تعمیر اگزوز

در هنگام ورود به شغل تعمیر اگزوز باید در نظر بگیرید که چه عواملی روی سرمایه مورد نیاز شما مؤثر هستند. همانطور که می‌دانید سرمایه یکی از موارد مهمی است که باید بدان توجه کرد و برای پیدا کردن مقدار دقیق با افرادی که در این زمینه سابقه کاری دارند مشورت نمود. اولین موردی که باید برای سرمایه در نظر گرفت این است که شما به یک آموزش صفر تا صد تعمیر اگزوز احتیاج خواهید داشت که از طریق آن دانش فنی و اطلاعات خود را بالاتر برده و با جزئیات و سرفصل‌های این شغل آشنا شده و از طریق آن بتوانید برای خود مشتری جذب کنید. بعد از این مرحله شما به تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز این شغل نیاز خواهید داشت که باید آن‌ها را تهیه کنید. در ادامه در صورت تمایل می‌توانید مکانی را برای خود اجاره کرده یا خریداری نمایید. بسته به متراژ و محلی که این مکان دارد سرمایه‌ی شما می‌تواند متغیر باشد. سرمایه مورد نیاز برای آموزش و تهیه لوازم مورد نیاز مبلغی حدود ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

در پایان آموزش تعمیر اگزوز چه اتفاقی می‌افتد؟

آموزش تعمیر اگزوز به بررسی کاتالیزورها و انواع آن می‌پردازد، همچنین نحوه کار، مشکلات رایج کاتالیزورها و نحوه نصب به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می شود. از دیگر مباحث ارائه شده در آموزش تعمیر اگزوز می‌توان به نحوه نصب، تعمیر و عیب‌یابی، نگهدارنده‌های اگزوز خودرو، انباره یا صدا خفه کن، حسگر اکسیژن، لوله اگزوز و تجهیزات جانبی اشاره کرد.

در انتهای آموزش تعمیر اگزوز، تعویض سیستم اگزوز خودرو، عیب‌یابی شکستگی لوله اگزوز، رفع نشتی، نصب سیستم اگزوز خودرو، بررسی نشتی و محل آن در اگزوز، تعمیر اگزوز پوسیده، بررسی و تعمیر نشتی اگزوز تویوتا و پارس ارائه شده است. با اتمام این آموزش ها شما می توانید کسب و کار پر درآمد خود را راه بیندازید و مشغول به کار مورد علاقه خود شوید.

آموزش تعمیر اگزوز مبتدی تا پیشرفته است برای تمامی افراد علاقمند مفید و کاربردی است. توجه داشته باشید آموزش تعمیر اگزوز دارای پشتیبانی است و نیاز شما را از این بابت برطرف خواهد کرد. قیمت این آموزش‌ها نسبت‌ به آموزش رشته‌های دیگر مناسب‌تر بوده و مقرون‌ به ‌صرفه است.

با توجه به این موضوع که امروزه از خودروها استفاده زیادی می‌شود شغل تعمیر اگزوز جزو نیازهای جامعه است و همواره دارای بازار کار خوب و داغی است‌. همچنین در صورت تمایل افراد به آموزش و تدریس، می‌توانند از طریق این کار نیز به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

بازار کار تعمیر اگزوز در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید با توجه به استفاده روزافزون و گسترش تولیدات خودرو در ایران و دنیا مشاغل مربوط به خودرو و تعمیر آن‌ها دارای رونق بسیار خوبی هستند و بازار کار پرسودی دارند. با توجه به تعداد روز افزون تعداد خودروها نیاز به وجود نیروی کار در این زمینه که بتواند کار تعمیر خودروها را در سطح حرفه‌ای و کاملاً ماهرانه انجام دهد احساس می‌شود. شغل تعمیرات اگزوز نیز مانند سایر مشاغل مربوط به تعمیر خودرو بازار کار خوبی دارد و با توجه به اشکالات و خرابی که ممکن است در آن به وجود بیاید بازار تعمیر آن دارای رونق بسیار مناسبی است.

به‌ همین منظور گفته می‌شود افراد شاغلی که در این زمینه مشغول به کار هستند دارای درآمدهای بالایی نیز هستند. از آنجایی‌ که اگزوز هر خودرو دارای طول عمر مشخصی بوده و تنها چند سال قابلیت کار کردن دارد نیاز است که آن‌ها را هر چند سال یک‌ بار تعویض کرد. از طرفی با توجه به اشکالات و خرابی که ممکن است در این قطعات به وجود بیاید تعداد مراجعه ‌کنندگان و مشتریانی که به تعمیرکاران اگزوز مراجعه می‌کنند بسیار زیاد بوده و در نتیجه این افراد می‌توانند به درآمد بالایی دست پیدا کنند.

اگر به دنبال شغلی با سرمایه اولیه اندک و درآمد بالا در رشته‌های فنی هستید، پیشنهاد‌ ما آموزش تعمیر‌اگزوز می‌باشد. در حال حاضر به دلیل رشد بی‌رویه قیمت خودرو، مراقبت از آن بسیار حائز اهمیت شده‌ است. از این رو، افراد برای تعمیر و تعویض قطعات به یک فرد متخصص مانند شما که این آموزش ها را مشاهده کرده اید و به مهارت بالا در این زمینه رسیده اید مراجعه خواهند کرد.

برای شروع کار شما به سرمایه بین 10 تا 15 میلیون نیاز دارید که به نسبت مشاغل فنی دیگر کمتر است. شما می توانید درآمد ماهیانه خوبی در حدود 3 تا 5 میلیون داشته باشید که نسبت به سرمایه اولیه بسیار خوب است؛ البته این رقم بسته به تعداد مشتری و قطعاتی که تعمیر می کنید متغیر است و ممکن است افزایش پیدا کند. حتی اگر هم توانایی راه‌اندازی یک تعمیرگاه را هم نداشته باشید، می توانید در تعمیرگاه‌های دیگر به عنوان تعمیرکار اگزوز خودرو شروع به کار کنید و درآمد قابل توجهی را به دست آورید.

درآمد تعمیر اگزوز در ایران

اتحادیه صنف تعمیر اگزوز در ایران تعرفه‌های جامعی را جهت تعمیرات یا تعویض اگزوز مشخص کرده‌ است. دقت داشته باشید که این تعرفه‌ها برای خودروهای مختلف متفاوت است. همچنین بسته به این‌ که تعمیر اگزوز از چه نوعی باشد این تعرفه ممکن است تغییر پیدا کند. از طرفی میزان سابقه فرد و مهارت او نیز در میزان درآمد آن می‌تواند مؤثر باشد. با توجه به این موضوع که در طول روز ممکن است چندین مشتری جهت تعمیر یا تعویض اگزوز به تعمیرکاران این قطعه مراجعه کنند این رشته می‌تواند درآمد خوبی را برای این افراد فراهم کند.

از طرفی فرصت‌های مختلف شغلی در این رشته وجود دارد و افراد می‌توانند با کسب مهارت و دانش فنی خود رضایت مشتریان بیشتری را جلب کرده و از این طریق به درآمدهای بالاتری دست پیدا کنند. دقت داشته باشید که افراد تعمیرکار اگزوز حتی با فروش قطعات آن نیز می‌تواند درآمد داشته باشد. همچنین در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند از طریق تدریس این رشته به دیگران نیز می‌توانند به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

البته باید دقت داشت که در این شغل محبوبیت حرف اول را می‌زند. به‌ همین منظور با ارائه کاری باکیفیت و خوب می‌توان در سطح شهر به محبوبیت خوبی در این رشته دست پیدا کرد و از این طریق درآمدزایی خود را افزایش داد. دقت داشته باشید که تبلیغات نیز یکی از عواملی است که می‌تواند روی میزان درآمد شما مؤثر باشد. امروزه با استفاده از روش‌های جدیدی که برای تبلیغات و بازاریابی وجود دارد می‌توان مشتریان بیشتری برای خود به دست آورد. به طورکلی میانگین درآمد این شغل را می‌توان ماهانه مبلغی حدود ۵ الی ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفت.

معرفی سیستم اگزوز و تجهیزات جانبی یا کمکی اگزوز خودرو

1 ساعت

مانیفولد اگزوز خودرو و مبدل کاتالیستی(کاتالیزور) اگزوز خودرو

3 ساعت

نگهدارنده ها و انباره اگزوز خودرو

1 ساعت

حسگر اکسیژن اگزوز خودرو

2 ساعت

عیب یابی و تعمیر سیستم اگزوز خودرواکسیژن اگزوز خودرو

1 ساعت

خوشبختانه به محض خرابی اگزوز، علائم و نشانه­ های بسیاری را می­توان مشاهده کرد. برخی از این علائم عبارتند از: سر و صدای بیش از حد اگزوز_مصرف سوخت بالا از علائم خرابی اگزوز خودرو_شتاب آهسته از علائم خرابی اگزوز خودرو_بوی بد گازهای مضر_صدای کوبش یا ضربه از زیر وسیله نقلیه_زنگ‌زدگی ناشی از خوردگی_ناقص سوختن موتور از علائم خرابی اگزوز خودرو_بوی سوختگی که از محفظه موتور می‌آید_آویزان شدن لوله اگزوز_نشتی منیفولد اگزوز_صدایی شبیه تکان دادن یک جعبه سنگ_لرزش_افزایش صدای موتور_دود غیر طبیعی اگزوز یکی از نشان­های اولیه خرابی اگزوز، به گوش رسیدن سروصدای بیش از حد از اگزوز هست؛ بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، فوراً خودروی خود را به تعمیرگاه های معتبر برای معاینه انتقال دهید.
اگزوز نوعی سیستم مقاوم در برابر حرارت و ضربه است اما به علت مکان و نوع قرارگیری آن روی بدنه ماشین، میتواند به مشکلات گوناگونی دچار شود که منجر به خرابی و عدم کارکرد درست اگزوز شوند. برخی از علت­های رایج برای خرابی اگزوز را در ادامه نام خواهیم برد: شکسته شدن بست های متصل کننده منبع شکسته شدن یا شل شدن قلاب اتصال منبع اگزوز پوسیده یا سوراخ شدن قطعات اتصال یا منبع اگزوز خودرو پوسیده شدن یا خرابی تیغه‌های داخل منبع اگزوز
اگر اگزوز خراب را تعمیر نکنیم، می­تواند عواقب جبران ناپذیری را در پی داشته باشد؛ به همین منظور، توصیه می شود به محض مشاهده هر یک از علائمی که در بالاتر به آن اشاره کردیم، برای معاینه فنی خودرو خود اقدام کنید. اگر اگزوز دچار مشکل شود و اقدامی برای تعمیر آن صورت نگیرد، عملکرد خودرو به شکل قابل توجهی کاهش می یابد. برای مثال زمانی که ماشین شما صفر تا صد را می پیماید، افزایش خواهد یافت. از دیگر موارد آزاردهنده که در هنگام خرابی اگزوز شاهد آن هستیم، ایجاد سروصدای بسیار گوش خراش از اگزوز ماشین است. سایر ضررهای اگزوز خراب عبارتند از: آتش سوزی در موتور یا محفظه سیلندر_انفجار خودرو یا کاپوت_عدم سوختن صحیح سوخت خودرو_پخشی دود در کابین و کاپوت و افزایش احتمال مسمومیت با گازهای سمی_افزایش مصرف سوخت خودرو
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش تعمیر اگزوز

  1. علی روشنایی

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید روش باز و بست قطعات اگزوز رو هم آموزش میدید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله آموزش باز و بسته کردن قطعات اگزوز در این مجموعه قرار گرفته است.
      سپاس از همراهی شما

  2. شاهکار حسینی

    راه های خرابی اگزوز چی ها هستن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علت اصلی خرابی اگزوز به شکستگی و یا سوراخ شدن آنها مرتبط می شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. hojatbabai

    چه سر فصل هایی آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه به طور کامل قطعات اگزوز خودرو را می‌شناسند و می‌دانند نحوه کار آن‌ها چگونه است. همچنین توانایی شناسایی نقص اجزای تشکیل دهنده اگزوز مانند مانیفولد، کاتالیزور، نگهدارنده، انباره، حسگر اکسیژن، لوله اگزوز و غیره را کسب خواهند کرد.
      سپاس از همراهی شما

  4. saeedinia45

    از کجا بفهمیم اگزوز نشتی داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر هنگام رانندگی یکسری صداهای گوشخراشی از ناحیه موتور ماشین به گوشتان برسد و همچنین بوی بنزین هم می تواند از علائم نشتی اگزوز باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. kk56

    میتونیم خودمون اگزوز بسازیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با توجه به پیچیده بودن این فرایند امکان پذیر نیست.
      سپاس از همراهی شما

  6. کریم

    نصب اگزوز هم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموعه نصب سیستم اگزوز خودرو هم آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. najmodin

    اگر اگزوز خراب رو عوض نکنیم به ماشین صدمه میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر اگزوز خراب شده را تعویض نکنید سلامت شما و سرنشینان را تحت تاثیر قرار خوهد داد. علاوه بر این سیستم اگزوز ناکارآمد می تواند به موتور خودرو آسیب برساند.
      سپاس از همراهی شما

  8. آریا98

    امکانش هست نشتی اگزوز رو داخل خونه رفع کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بستگی به نوع نشتی اگزوز دارد بعضی از نشتی ها را می توان درخانه رفع کرد اما دسته ای دیگر نیاز به مهارت های خاصی دارند.
      با سپاس از همراهی شما

  9. shayanparvin

    علت شکستگی اگزوز ها چی هستن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عبور خودرو از مکان های ناهموار یا تردد در مسیرهای پر آب، باعث می شود تا این قطعه صدمه ببیند.
      سپاس از همراهی شما

  10. رحیم

    خیلی ممنون عالی بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  11. saeed

    آیا اگزوز ماشین ها با هم فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگزوز خودرو ها انواع مختلفی دارد که شامل اگزوز های تک خروجی، دوگانه، دوگانه مخالف و …. می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3303

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz