دوره آموزش تخصصی تعمیرات انواع تلویزیون ال ای دی و CRT|برد پاور، بک لایت|

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

20 تخفیف

780,000 تومان

تا کنون 2,520 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/7/4

حجم آموزش: 23.96 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/7/4

زمان آموزش: 26 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/7/4

حجم آموزش: 23.96 گیگابایت

زمان آموزش: 26 ساعت

آموزش تعمیر تلویزیون 118فایل که دربردارنده بیش از 26 ساعت ویدئو آموزشی می‌‍‌باشد که به تعمیر برندهایی مختلفی مانند ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس، ایسر، پارپ، سیف، گروندیگ، توشیبا، جی وی سی و… پرداخته است.

تعمیر تلویزیون در گذشته متفاوت بود زیرا تلویزیون‌های قدیمی دارای لامپ تصویر بودند که به CRT مشهورند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی، آموزش تعمیر تلویزیون نیز دگرگون شده است. تلویزیون‌ها و به طور کلی‌تر نمایشگرهای فعلی از نوع پلاسما (مدل قدیمی) ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) می‌باشند.

که روش کار و در نتیجه قطعات و آموزش تعمیر تلویزیون متفاوتی دارند.کلیت آموزش تعمیر تلویزیون‌های جدید یکسان است زیرا ساختار آن‌ها یکسان می‌باشد.

تنها تفاوت‌های عمده در روش‌های باز و بسته کردن و اختلاف جزیی در محل قرارگیری قطعات داخلی آن‌هاست. با دیدن این مجموعه‌ی تصویری که از تعمیر واقعی تلویزیون‌ها تهیه شده است، با آموزش تعمیر تلویزیون‌ مخصوصا نوع ال ای دی و ال سی دی و انواع مانیتورها همراه با تست و عیب‌یابی و مراحل تعمیر و تعویض آشنا می‌شوید.

با توجه به این موضوع که امروزه بازار فروش انواع تلویزیون‌های ال ‌سی ‌دی، ال ‌ای‌ دی، سه ‌بعدی، پلاسما و غیره در بازار بسیار افزایش پیدا کرده‌ است و با وجود این موضوع که ممکن است بعضی از این تلویزیون‌ها کیفیت پایینی داشته باشند و از طرفی گارانتی‌های مربوط به آن‌ها قادر به پاسخ‌گویی مشکلات آن‌ها نباشند، باید گفت که بازار تعمیر تلویزیون امروزه بسیار داغ بوده و همواره مشتریان خود را دارد.

با توجه به مطالب ذکر شده بسیاری از افراد علاقه دارند که در زمینه تعمیر تلویزیون مشغول به کار شوند، البته همان‌ طور که می‌دانید این رشته، رشته‌ای تخصصی است و بدون آموزش و اطلاعات کافی در آن نمی‌توان موفق عمل کرد. به‌ همین منظور پکیج آموزش تعمیر تلویزیون می‌تواند به این افراد کمک کند تا در این زمینه مهارت و دانش خود را بالاتر برده و از آن در جهت کسب درآمد استفاده کنند.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  780.000 ⇒ 980.000

درآمد شغل تعمیر تلویزیون در ایران چطور است؟

درآمد شغل تعمیر تلویزیون مبلغ ثابتی نیست و بسته به مشکلات و خرابی که ممکن است در دستگاه به وجود بیاید این درآمد متفاوت است. قطعات تلویزیون در صورت خرابی دارای مشکلاتی هستند که تعمیر هر یک از آن‌ها هزینه جداگانه‌ای دارد. همچنین برند دستگاه تلویزیون بر روی قیمت تعمیر آن مؤثر است. نوع مشکلات نیز بر روی قیمت تعمیرات تلویزیون ممکن است مؤثر باشد. همچنین بسته به تجربه و مهارت فردی که این کار را انجام می‌دهد این رشته دارای درآمدهای متفاوتی است. در نتیجه می‌توان گفت که افراد با گذراندن دوره آموزش تعمیر تلویزیون در این زمینه می‌توانند اطلاعات و دانش خود را بالاتر برده و از این طریق باعث درآمد بیشتر برای خود شوند.

اما متوسط درآمد این شغل در ماه مبلغی حدود 15 تا 35 میلیون تومان خواهد بود.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر تلویزیون

اگر تمایل به فعالیت در رشته تعمیر تلویزیون دارید باید بدانید که خوشبختانه برای این رشته سرمایه چندانی در نظر گرفته نمی‌شود. البته شما باید قبل‌ از هر کاری برای فعالیت در آن ابتدا دانش و مهارت خود را بالا ببرید. در این‌ صورت نیاز به یک آموزش جامع تعمیر تلویزیون دارید تا بتوانید با افزایش دانش و اطلاعات در این زمینه به‌ صورت تخصصی عمل کرده و سطح کاری خود را بالاتر ببرید. و این مورد باعث می‌شود که مشتریان بیشتری داشته باشید و درآمد شما افزایش یابد.

بعد از این کار شما نیاز به ابزارهای ضروری این شغل خواهید داشت البته باید بدانید که این ابزارها هزینه بالایی ندارند و نسبت‌ به مشاغل دیگر دارای هزینه‌های کمتری هستند. بعد از این کار در صورت تمایل می‌توانید برای خود کارگاه یا مغازه اجاره کرده و خریداری نمایید که البته اجباری برای این کار نیست و شما به ‌صورت آزاد نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. به‌طور کلی سرمایه لازم برای شغل تعمیر تلویزیون چیزی حدود ۵ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری تعمیر تلویزیون

با توجه به این موضوع که امروزه در هر منزل و ساختمان به یک تلویزیون احتیاج است، می‌توان بازار کار تعمیر تلویزیون را بسیار مناسب دانست. این کار یک شغل پاره‌ وقت است و به‌ عنوان شغل دوم نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. نیاز به کار فیزیکی و آمادگی جسمانی ندارد، بنابراین از لحاظ جسمانی به افراد آسیب نمی‌زند. چون کار فنی و مهارتی محسوب می‌شود، برای هر فردی، در هر سنی می‌تواند مناسب باشد. نیاز به پیش‌نیاز خاصی ندارد و افراد می‌توانند تنها با آموزش در این زمینه مشغول به کار شوند.  این کار سرمایه زیادی نمی‌طلبد و افراد در آن می‌توانند با برخورداری از هر سطح بودجه‌ای آن را انجام داده و از مزایای آن بهره مند شوند. برای کاربردهای شخصی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین در صورت خرابی دستگاه تلویزیون در منزل افراد می‌توانند به‌ راحتی این کار را برای خود و خانواده نیز انجام دهند.

چرا تعمیر تلویزیون را فرا بگیریم؟

با آموزش تعمیر تلویزیون افراد می‌توانند این مهارت را در خود افزایش دهند و در صورت تمایل از آن در جهت کسب درآمد استفاده کنند. بازار کار تعمیر تلویزیون بسیار مناسب و پررونق است و از طریق آن افراد می‌توانند سودآوری خوبی داشته باشند.

هزینه‌های یادگیری آن نسبت‌ به هزینه‌های یادگیری در رشته‌های دیگر بسیار کمتر است. مدت زمان یادگیری آن کوتاه است و در کوتاه‌ترین مدت افراد می‌توانند از آن بهره ببرند. با تدریس این رشته به دیگران نیز می‌توان از تعمیر تلویزیون کسب درآمد نمود. از آنجایی‌ که هر روز از تلویزیون استفاده می‌کنیم این رشته برای استفاده‌های شخصی نیز کاربرد دارد.

پکیج آموزش تعمیر تلویزیون مزایای زیادی نسبت به آموزش حضوری دارد. این آموزش به صورت ویدئوهای جامعی است که به صورت قدم به قدم کلاسی مجازی برای شما فراهم می‌سازد. در دنیای امروز که وقت و هزینه ارزش زیادی دارد.

با آموزش به صورت مجازی می‌توانید در وقت و هزینه‌ی خود برای شرکت در کلاس‌های آموزش تعمیر لوازم خانگی حضوری صرفه جویی کنید. نکته‌ی دیگر این است که ویدئوها قابلیت تکرار دائمی دارند و در صورت لزوم می‌توان با مشاهده‌ی مجدد، مطلب را فرا گرفت، در حالی که آموزش‌های حضوری چنین نیستند.

آخرین مساله این که کلاس‌های حضوری فرصت و امکانات محدودی دارند و نمونه‌های تمرینی در آن‌ها کم و اندک است. حتی ممکن است شخص آموزش دهنده تسلط کافی به مباحث آموزش تعمیر تلویزیون نداشته باشد.

آموزش تعمیر تلوزیون 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر تلویزیون

تحصیلات و مهارت لازم برای تعمیر تلویزیون

با وجود آن‌ که تعمیرکاران تلویزیونی هستند که به‌ صورت تجربی و از طریق معلومات خود در این حرفه فعالیت می‌کنند، باید دقت داشته باشید که با توجه به پیچیده شدن قطعات و ابزارهای دستگاه‌های تلویزیون نیاز است که افراد برای تعمیر آن‌ها اطلاعات و دانش بیشتری داشته باشند.

زیرا همان‌ طوری که می‌دانید این شغل به سمت حرفه‌ای‌تر شدن حرکت می‌کند، در نتیجه برای ورود به رشته تعمیر تلویزیون افراد باید تخصص و مهارت کافی در زمینه شناخت دستگاه تلویزیون و انواع معایب آن داشته باشند تا بتوانند مشکلات آن‌ها را برطرف کنند. در این راه بهترین روش شرکت در دوره‌های آموزش مبتدی تا پیشرفته تعمیر تلویزیون است. دقت داشته باشید که برای این رشته نیاز به تحصیلات و مدرک خاصی نیست. اما افراد در صورتی‌ که مهارت و اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشند نمی‌توانند در این رشته موفق عمل کنند.

مهارت‌های مورد نیاز

علاوه بر تحصیلات یا آموزش لازم برای شغل تعمیر تلویزیون، لازم است که افراد در این زمینه دارای مهارت‌هایی نیز باشند. از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای شغل تعمیر تلویزیون می‌توان به مشتری مداری، توجه و دقت زیاد، خوش‌قول بودن و داشتن مهارت کافی اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر تلویزیون چقدر است؟

میزان استعداد فردی که قرار است آموزش تعمیر تلویزیون ببیند و نوع آموزشی که برای آن انتخاب می‌کند روی زمان یادگیری آن می‌تواند مؤثر باشد. به‌ عنوان مثال برای فردی که از طریق سازمان فنی حرفه‌ای و شرکت در کلاس‌های حضوری اقدام به یادگیری تعمیر تلویزیون می‌کند، زمان بیشتری برای یادگیری نیاز است. اما اگر فردی تمایل داشته باشد از طریق دوره و پکیج آموزش تعمیر تلویزیون به یادگیری این رشته بپردازد مدت‌ زمان یادگیری آن نیز تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند به‌طوری‌ که در کمتر از یک ماه با تمرین و تکرار در این زمینه می‌تواند به سطح خوبی از مهارت دست پیدا کند و بعد در این رشته فعالیت نماید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر تلویزیون

همان‌ طور که می‌دانید برای راه‌اندازی و فعالیت در یک رشته نیاز است که ابتدا ابزارها و مواد لازم برای آن را تهیه کرد. شغل تعمیر تلویزیون نیز نیاز به وسایل و ابزارهای ضروری دارد که باید حتماً آن‌ها را تهیه نمایید. از جمله این ابزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. پیچ گوشتی‌های برقی

2. قاب بازکن‌ها

3. پنس

4. تیغ

5. مولتی متر

6. هیتر

7. سیم لحیم

8. سیم‌چین

9. پروگومور

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیر تلویزیون

بروزرسانی : 1 دی ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل مورد نیاز تعمیر تلویزیون قیمت (تومان)
1 انواع پنس (براساس مدل) 60,000 - 30,000
2 مولتی متر ویکتور 570,000
3 سیم لحیم سومو 375,000
4 سیم‌چین 4.5 اینچی 54,000
5 پروگومور RT809H 5,700,000

در پایان آموزش تعمیر تلویزیون چه اتفاقی می‌افتد؟

آموزش تعمیر تلویزیون به صورت ویدئو مشکلات فوق را حل کرده است، طوری که شما می‌توانید مطمئن باشید که مطالب پیشنهادی از جمله محبوب‌ترین ویدئوهای موجود است که افراد زیادی آن را تایید کرده‌اند. وجود نمونه‌های بسیار از مشکلات و مدل‌های مختلف باعث می‌شود از تجربه‌ی متخصصان در این زمینه استفاده نمایید و برای ورود به این شغل پیش زمینه‌ی بالاتری کسب نمایید.

افراد پس ‌از گذراندن دوره آموزش تعمیر تلویزیون می‌توانند با انواع قطعات و دستگاه‌های تلویزیون آشنا شده مشکلات آن‌ها را بشناسند و با کسب مهارت در آن به رفع خرابی‌های آن بپردازند. همچنین افراد قادر خواهند بود که انواع تلویزیون با هر سطح از پیچیدگی را عیب‌یابی کرده و از طریق رفع مشکلات آن کسب درآمد کنند. سپس این افراد در صورت تمایل این توانایی را خواهند داشت که با آموختن این رشته به دیگران نیز از مزایای آن استفاده کنند.

بازار کار تعمیر تلویزیون در ایران چگونه است؟

با توجه به مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست ‌و پنجه نرم می‌کنند و گران بودن قیمت تلویزیون‌ها همچنین افزایش تدریجی قیمت آن‌ها، می‌توان گفت که امکان خرید مجدد تلویزیون برای بسیاری از افراد وجود ندارد. از طرفی با توجه به پیشرفته شدن قطعات، تلویزیون‌ها ممکن است بیشتر دچار خرابی شوند.

همین موضوعات موجب شده‌ است که مردم تمایل بیشتری برای تعمیر دستگاه تلویزیون خود داشته باشند و بنابراین به تعمیرکاران تلویزیون مراجعه خواهند کرد. این موضوع نشان‌ دهنده این است که بازار کار آموزش تعمیر تلویزیون بسیار پررونق و سودآور بوده و برای افرادی که تمایل دارند در این زمینه مشغول به کار شوند می‌تواند بسیار مفید باشد.

تلویزیون به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد که در تمام خانه‌ها موجود است، اهمیتی دارد که نیاز به توضیح نیست زیرا همه‌ی ما در زندگی خود با خرابی و نقص فنی تلویزیون سر و کار داشته‌ایم که گاهی به دلیل آشنا نبودن با اصول و مقدمات آموزش تعمیر تلویزیون، هزینه‌ی زیادی برای تعمیر یا تعویض تلویزیون پرداخته‌ایم.

این آموزش  اگر به صورت جدی آموخته شود، سودآور خواهد بود به دلیل این که مشتری دائم و زیادی دارد، می‌تواند به عنوان یک شغل خدماتی مهم شناخته شود که نیاز به تجهیزات و فضای زیادی ندارد. بنابراین با تهیه‌ی آموزش تعمیر تلویزیون و مشاهده‌ی ویدئوهای متخصصان این حوزه می‌توانید راه ورود به این کار را پیدا نموده و از سال‌ها تجربه‌ی دیگران استفاده کنید.

درآمد شغل تعمیر تلویزیون در جهان

یکی از روش‌های مهاجرت به خارج از کشور مهاجرت کاری است و یکی از شغل‌هایی که برای مهاجرت کاری می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، شغل تعمیرکار لوازم خانگی چون تعمیر تلویزیون است. اگر شما نیز به کار تعمیر تلویزیون علاقه‌مند هستید این امکان را خواهید داشت که با راه ‌اندازی یک کسب ‌و کار در کشورهای خارجه از این طریق مهاجرت کاری داشته باشید. البته باید بدانید که درآمد این شغل در کشورهای مختلف و در شرایط گوناگون متفاوت است.

اما به‌ عنوان مثال می‌توان گفت که در کشوری مانند استرالیا که صنعت لوازم خانگی بسیار گسترش پیدا کرده‌ است این شغل دارای درآمد بسیار مناسبی است. بنابراین شما این امکان را خواهید داشت که با گذراندن دوره آموزش صفر تا صد تعمیر تلویزیون و کسب مهارت و سابقه کار در این کشورها اقدام به کار نمایید و از درآمد آن استفاده کنید. به‌طور کلی می‌توان گفت که حقوق یک فرد تعمیرکار تلویزیون در کشوری مانند استرالیا چیزی حدود ۲۰ تا ۴۲ دلار در ساعت است.

آشنایی و معرفی ابزارکار

1 ساعت

بک لایت

6 ساعت

بردها

3 ساعت

تعمیر انواع قطعات تلویزیون

3 ساعت

مشکلات و خرابی های رایج

1 ساعت

تعمیر مدل های مختلف تلویزیون های سامسونگ، الجی،سونی و...

12 ساعت

آموزش ما به صورت گام به گام بود و در این زمینه کمک زیادی می‌کند، شما با همکاری با یک فرد با تجربه می‌توانید در مدت کوتاهی حرفه‌ای شوید برای خودتان به صورت شخصی فعالیت کنید.
در وب‌سایت “118فایل” اگر شما آموزشی را تهیه کرده باشید که شرایط مندرج شده در این صفحه را نداشته باشد، می‌توانید پس از گذشت سه‌ماه از زمان خرید دوره آموزشی درخواست بازگشت وجه خود را ارسال نمایید، تا 100درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ شود و یا 80درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده شود.
یک قطعه بسیار کاربردی در تمامی تلویزیون‌ها وجود دارد که نام آن برد پاور است. تلویزیون به لطف برد پاور روشن می‌شود. درواقع برد پاور وظیفه دارد تا ولتاژ ac را به ولتاژ dc تبدیل کند. به این شکل که ابتدا برق 220 ولت وارد برد پاور تلویزیون می‌شود سپس این قطعه با کمک اجزای دیگر خود مانند پل دیود، خازن صافی و ریپل ولتاژ ac را به ولتاژ dc تبدیل می‌کند و درنهایت موجب می‌شود که تلوزیون روشن شود. بنابراین علت اصلی دیر روشن شدن تلویزیون، خرابی برد پاور تلویزیون است.
زمانی که به دنبال یک مشکل یا خرابی، اختلالی در نمایش تصویر تلویزیون ایجاد می شود، تصاویر به صورت مشبک و مربع های کوچک به نمایش در می آیند. حال ممکن است این مربع های کوچک ثابت باشند یا این که در صفحه حرکت کنند که در این صورت کلا نمایش تصویر را با مشکل مواجه می سازند. شدت این بهم ریختگی تصویر و میزان و مدت تصویر شطرنجی تلویزیون بسته به دلیل و میزان خرابی متغیر است. در بسیاری از موارد نمایش محتوای تصویری در تلویزیون دیگر امکان پذیر نخواهد بود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 30 نظر ثبت شده است

15 دیدگاه برای دوره آموزش تخصصی تعمیرات انواع تلویزیون ال ای دی و CRT|برد پاور، بک لایت|

  1. علی اصغر نوبری

    قیمت محصولات با تخفیف داده شده هست .یا تخفیف اعمال نشده.ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      قیمت ارائه شده در سایت قیمت اصلی محصول بوده و تخفیفی اعمال نشده است.
      سپاس از همراهی شما

  2. محمد ابری

    تخفیف ۵۰ درصدی دارید ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تخفیف روی سایت 5 درصدی می باشد جهت اطلاع از طرح های تخفیف با شماره 28423118- 021
      تماس بگیرید . سپاس از همراهی شما

  3. محمد ابری

    وقت بخیر
    موارد داخل پک , همه از اینترنت دانلود شده یا مدرس ایرانی هم دارد ؟
    آیا برای پشتیبانی گروه واتساپ یا تلگرامی برای اعضا دارید؟
    من تعدادی از پیش نمایش ها را دیدم ولی لوگو شما روی تصویر بوده و عملا امکان شناسایی برد و قطعات نیست

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر مدرس غیر ایرانی میباشد. برای دریافت پشتیبانی 24ساعته با شماره 28423118-021 میتونید تماس بگیرید. سپاس از همراهی شما

  4. اکبر

    سلام برای اموزش تعمیر تلویزیون زیرنویس فارسی دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این دوره آموزشی حاوی زیرنویس تحت الفظی به زبان فارسی می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  5. منو می شناسی؟

    فایل رو بصورت dvd می فرستید؟

    • پشتیبان 118فایل

      سلام وقت بخیر
      هم بصورت دی وی دی میتونیم ارسال کنیم و هم امکان ارسال لینک دانلود آموزش ها وجودداره. سپاس از همراهی شما

  6. محمدحسین فرهادی

    چرا تلویزیون صدا داره، تصویر نداره ؟!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این سوال هم یکی دیگر از سوالات متداول تعمیر تلویزیون است. برای بررسی این اختلال باید سلامت برد پاور، بک لایت و ال ای دی های بک لایت ( به طور کلی لامپ های بک لایت) را مورد بررسی قرار دهیم.
      سپاس از همراهی شما

  7. بهرام

    آیا اتصال دستگاه های بازی مثل پلی استیشن به تلویزیون آسیب رسان است ؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تقریبا خیر؛ این دستگاه ها فقط یک سیگنال خروجی به تلویزیون شما می دهند و تلویزیون کار بیشتری از حالت عادی انجام نمی دهد. با این حال روشن ماندن مداوم تلویزیون استهلاک بسیار بیشتری را برای دستگاه به دنبال دارد.
      سپاس از همراهی شما

  8. saeed.f_78

    آیا پنل شکسته تلویزیون ها قابل تعمیر است و آیا این تعمیر به صرفه است؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پنل شکسته مانند شیشه شکسته قابلیت تعمیر ندارد و تعمیر آن اصلا صرفه اقتصادی ندارد، زیرا معمولا هزینه ای معادل 80% قیمت تلویزیون دارد. پس باید به طور کامل تعویض شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. abed.c

    آیا باقی ماندن تلویزیون در حالت استندبای به دستگاه آسیب می رساند ؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در حالت استند بای بخش کوچکی از دستگاه روشن است تا دستگاه در حالت استندبای یعنی آماده به کار قرار گیرد. ضمن مصرف انرژی و استهلاک بیشتر این بخش، در صورت نوسان برق به دستگاه آسیب وارد می شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. شیرین خانوم

    دلیل اینکه تلویزیون روشن نمی شه چیه ؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      فرسودگی قطعات، ویروسی شدن مین برد و خراب و نامرغوب بودن کابل hdmi از علل روشن نشدن تلویزیون است.
      سپاس از همراهی شما

  11. _adel.torabi_

    دلیل خرابی پنل تلویزیون چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شکستگی پنل تلویزیون، آبخوردگی پنل ، فلت های آسیب دیده و پیکسل سوختگی در خرابی پنل تلویزیون موثر هستند. برای تعمیرات پنل تلویزیون باید به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید، زیرا حساسیت بسیار بالایی دارد . کمترین سهل انگاری در آن می تواند جبران ناپذیر باشد.
      سپاس از همراهی شما

  12. hashem.tn70

    چرا تصویر تلویزیون سیاه شده؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرابی بک لایت یا نور پس زمینه، خرابی پنل تلویزیون lg و پیکسل سوختگی از دلایل این مشکل است.
      سپاس از همراهی شما

  13. saber.bir

    تلویزیون سیگنال نداره چیکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آنتن ضعیف، ارتفاع نامناسب، تداخالات سیگنالی، وجود دیوار یا هر چیزی در مجاورت آنتن از مهمترین علل این مشکل است. باید به هر نحوی که می توانید قدرت سیگنال دهی را افزایش دهید .
      سپاس از همراهی شما

  14. kami.79

    چرا تلویزیون همش خاموش-روشن میشه؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      باید بدانید که خرابی بخش پاور، اختلال در قسمت بک لایت، مواجه شدن با نوسانات برق و خرابی ورودی Hdmi باعث خاموش-روشن شدن مدام تلویزیون می شود.
      سپاس از همراهی شما

  15. مسعود کاظمی

    چرا تلویزیون هارد اکسترنال را نمی شناسد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      MBR نامناسب با فرمت تی وی، بی توجهی به فرمت استاندارد FAT32، پورت مناسب و قفل بودن و پسورد داشتن هارد مانع از این می شود که تلویزیون بتواند هارد اکسترنال را شناسایی کند. باید هر یک از موارد یاد شده را بررسی کنید و فرمت هارد را بر اساس فرمت تی وی تنظیم کنید .
      سپاس از هماهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,520

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 2660

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz