آموزش تعمیر جلوبندی خودرو

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

805,000 تومان

تا کنون 840 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/06/31

حجم آموزش: 18.99 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/06/31

زمان آموزش: 18 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/06/31

حجم آموزش: 18.99 گیگابایت

زمان آموزش: 18 ساعت

جلوبندی به بخش‌های جلو و زیر خودرو گفته می‌شود. این بخش‌ها وظیفه‌ی تعلیق خودرو را دارند. در نتیجه باعث می‌شوند خودرو در هنگام حرکت دچار لرزش کمتری شود. اگرشما هم به تعمیر جلوبندی خودرو علاقه دارید، دوره‌ی آموزش تعمیر جلو بندی 118فایل را از دست ندهید. آموزش تعمیر جلو بندی 118فایل به شما کمک می‌کند تا در این راه موفق عمل کنید. آموزش تعمیر جلوبندی‌ خودرو 118فایل با بیش از 18 ساعت ویدئو می‌باشد. این مجموعه ضمن معرفی سیستم تعلیق و جلوبندی‌ خودرو، نحوه کارکرد سیستم فرمان، ترمز، کمک فنرها، اکسل و غیره را آموزش می‌دهد. سپس در ادامه به عیب یابی، تعویض و تعمیر اجزاء مختلف سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو می پردازد. در قسمت پایانی آموزش تعمیر جلوبندی‌خودرو، نحوه عیب‌یابی و تعمیرات اجزاء مختلف جلوبندی خودرو پژو 206 را نیز فرا خواهید گرفت. بعد از اتمام این آموزش، شما به یک فرد متخصص در این حرفه تبدیل  شده اید. یک فرد متخصص هم به راحتی می‌تواند به تعمیر خودرو ها پرداخته و از این راه کسب درآمد کند. در ادامه به معرفی کامل این دوره و بازار کار شغل تعمیر جلو بندی خودرو پرداخته‌ایم.

پس از آشنایی و معرفی کامل اجزاء مختلف سیستم تعلیق و جلوبندی‌ خودرو، آموزش تعمیر جلوبندی‌ خودرو، نحوه تعویض اجزاء جلوبندی خودرو به طورکامل، تعویض طبق (سینی)، تعویض بوش طبق، بررسی خرابی بلبرینگ چرخ، بازکردن کمک فنر و غیره را آموزش داده است.

جلوبندی خودرو چیست؟

جلوبندی به بخش‌های جلو و زیر خودرو گفته می‌شود که تعلیق خودرو را انجام می‌دهند و باعث می‌شود که خودرو در هنگام رانندگی کمتر دچار لرزش شود. این کار بر روی سطح ناهموار بیشتر خود را نشان می‌دهد. در نتیجه با استفاده از جلوبندی مناسب خودرو می‌توان حداقل تکان را به اتاق خودرو نسبت داد. بخش اصلی جلوبندی خودرو کمک فنرها هستند که به‌ صورت یک ضربه‌گیر عمل می‌کنند و باعث می‌شوند که خودرو فرسودگی و مشکلات کمتری را داشته باشد. این امر در بخش‌هایی مانند فرمان، دیفرانسیل، گیربکس و غیره بیشتر خود را نشان می‌دهد. در واقع می‌توان گفت هرچقدر کیفیت جلوبندی بهتر باشد، رانندگی با کیفیت بیشتری صورت می‌گیرد. جلوبندی شامل قطعات زیادی می‌شود.

از جمله این قطعات می‌توان به فنر و کمک‌ فنر، اکسل، تعلیق جلو، سیم چرخ‌ها، بلبرینگ توپی چرخ‌ها و غیره اشاره کرد. در صورتی‌ که هر یک از این قطعات دچار مشکل شوند خودرو نیز دچار عوارض می‌گردد. ازجمله این عوارض می‌توان به لرزش فرمان خودرو، انحراف خودرو و غیره اشاره کرد. با استفاده از پکیج آموزش جلوبندی سازی خودرو با تمام این قطعات و نحوه تعمیر و رفع ایرادات جلوبندی آشنا خواهید شد‌.

مزایای تعمیر جلوبندی خودرو

با توجه به این موضوع که هر خودرو بعد از گذشت مدتی نیاز به تعمیر دارد و با توجه به اینکه روز به‌ روز تعداد خودروها افزایش پیدا می‌کند، مشاغلی که در زمینه تعمیر و آموزش تعمیر جلوبندی خودرو فعالیت دارند، از بازار کار بسیار پرسودی برخوردار هستند. جلوبندی خودرو جز قسمت‌هایی از خودرو است که بسیار زود دچار فرسودگی و مشکل می‌شود. به‌ همین دلیل با توجه به اهمیت تعمیر آن می‌توان گفت درآمد این حرفه از سایر رشته‌های مشابه در تعمیر خودرو بالاتر است. برای انجام این کار نیاز به هیچ مدرک یا مجوز خاصی نیست. برای این کار تقاضا بسیار بالا است و بنابراین افرادی که در این زمینه مشغول به کار می‌شوند از درآمد خوبی برخوردار هستند. مدت زمان آموزش تعمیر جلوبندی در مقایسه با سایر رشته‌ها کوتاه است. این کار یک کار کاربردی است که برای استفاده‌ی شخصی نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

چرا تعمیر جلوبندی خودرو 118فایل را فرا بگیریم؟

چرخ های جلو که بخش مهمی از جلوبندی خودرو به شمار می روند، نقش هدایت خودرو را داشته و سیستم تعلیق هم وظیفه هندلینگ و تعادل خودرو حین رانندگی و هنگام عبور از چاله ها، دست انداز و پیچ های جاده را دارد. از این رو مبحث سیستم تعلیق و جلوبندی‌ خودرو بسیار مهم و حیاتی می باشد.

تنها کوچکترین مشکل در این‌ بخش از خودرو، می‌تواند به عدم‌ تعادل خودرو منجر شده و خسارات جبران ناپذیری را وارد‌ کند. از طرفی هم عیب‌یابی و تعمیرات اجزاء مختلف سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو موضوعی حساس و فنی می‌باشد. از این جهت دانش و مهارت زیادی در این زمینه را می طلبد که وب سایت 118 فایل با تهیه این آموزش تمام مباحث این حرفه را از صفر تا صد به شما عزیزان ارائه می دهد.

آموزش تعمیر جلوبندی خودرو مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر جلوبندی خودرو!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر جلوبندی خودرو

افرادی که مایل به یادگیری شغل جلوبندی خودرو هستند، می‌توانند در رشته‌های مهندسی خودرو، مکانیک، ساخت و تولید، اتو مکانیک و غیره تحصیل‌ کرده و در این زمینه مدرک به دست بیاورند. افراد می‌توانند این رشته‌ها را از طریق فنی‌ و حرفه‌ای یا هنرستان آموزش ببینند و بعد از آن نیز کنکور داده و در دانشگاه علمی کاربردی در رشته‌های مرتبط به آن تحصیلات خود را تکمیل نمایند. البته این امر مناسب افرادی است که قصد داشته باشند تحصیلات خود را کامل کنند. در این حالت افراد نیاز به زمان طولانی خواهند داشت. اما افرادی که تمایل داشته باشند این رشته را در مدت زمان کوتاهی آموزش ببینند، می‌توانند از طریق شرکت در دوره‌های آموزش تعمیر جلوبندی خودرو اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورند. این دوره‌ها به‌ صورت صفر تا صد بوده و نیاز افراد را برای کسب اطلاعات در این زمینه برطرف می‌کند. این آموزش‌ها دارای پشتیبانی و گارانتی هستند و خیال افراد را از این بابت راحت می‌کنند.

مهارت مورد نیاز

1. داشتن اطلاعات حداقلی در مورد خودروها و قطعات آن‌ها

2. سرعت عمل خوب

3. مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان

4. انگیزه و علاقه کافی به این رشته

5. توانایی کسب مهارت‌های بیشتر

6. توانایی به‌روز کردن مهارت‌های خود

7. توانایی انجام کار در شرایط سخت

مدت زمان یادگیری تعمیر جلوبندی خودرو چقدر است؟

از آنجایی‌ که برای یادگیری و آموزش تخصصی تعمیر جلوبندی خودرو روش‌های گوناگونی وجود دارد، مدت زمان یادگیری هر روش نیز با روش دیگر متفاوت است. به‌ عنوان مثال فردی که به‌ صورت شاگردی و تحصیل در زمینه مرتبط با این رشته قصد یادگیری تعمیر جلوبندی خودرو را دارد نیاز به زمان چندین‌ ساله برای حرفه‌ای شدن در این زمینه خواهد داشت. اما افرادی که قصد داشته باشند از طریق سازمان‌های فنی‌ و حرفه‌ای این رشته را بیاموزند به زمانی حدوداً چند ماهه احتیاج خواهند داشت. ضمن اینکه در این روش‌ها هزینه افراد نیز افزایش خواهد یافت. اما بهترین کار برای آموزش تعمیر جلوبندی خودرو شرکت در دوره‌های آموزش آن است که در این‌ حالت افراد می‌توانند این حرفه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمک مربیان متخصصی که در این زمینه اطلاعات در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، بیاموزند. این مدت زمان چیزی حدود ۲ ماه یا کمتر است.

وسایل مورد نیاز برای شغل تعمیر جلوبندی خودرو

همان‌ طور که برای انجام هر کاری نیاز به ابزار و تجهیزات مخصوص آن کار هست، برای شغل تعمیر جلوبندی خودرو نیز افراد نیاز به وسایل مخصوص این کار خواهند داشت. از جمله این ابزارآلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. پول کش دستی خودرو

2. پول کش ضربه‌ای

3. بلبرینگ کش خودرو

4. کیت تعمیر ترمز

5. ست پرس

6. فنر جمع کن دستی

7. انبر و چکش و پیچ گوشتی و آچار

8. ابزار تسمه تایم

سرمایه لازم برای شروع تعمیر جلوبندی خودرو

افراد بسته به شرایط کاری خود باید برای تعمیر جلوبندی خودرو سرمایه‌ای را در نظر بگیرند. به عنوان مثال برای سرمایه‌ گذاری ملکی به ابزارآلاتی نیاز خواهند داشت. در سرمایه‌ گذاری ملکی در صورتی‌ که فرد تمایل داشته باشد مغازه رهن کند، این کار را می‌تواند در شهری کوچک با هزینه کم‌تر انجام دهد. البته افراد در صورتی‌ که تمایل به رهن مغازه نداشته باشند، می‌توانند حتی آن را اجاره کنند‌. دومین حالت که افراد باید برای آن برنامه‌ ریزی کنند، سرمایه‌ گذاری برای خرید و آماده کردن تجهیزات این شغل است. از جمله این تجهیزات می‌توان به ساخت چاله‌ی مکانیکی، خرید جرثقیل، دستگاه عیب ‌یاب و غیره اشاره کرد. دقت داشته باشید که سرمایه مورد نیاز برای این کار چیزی حدود ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان است. اما مهم‌ترین نکته‌ای که برای سرمایه‌ گذاری این شغل باید در نظر بگیرید هزینه مربوط به آموزش صفر تا صد تعمیر جلوبندی خودرو است. افراد در صورتی‌ که قصد داشته باشند در این کار به‌ صورت تخصصی و حرفه‌ای عمل کنند نیاز به یک آموزش جامع و کامل دارند که بتوانند از طریق آن تمامی اطلاعات مورد نیاز این شغل را آموزش ببینند.

در پایان آموزش تعمیر جلوبندی خودرو چه اتفاقی می‌افتد؟

سیستم جلوبندی خودرو شامل قطعات مختلفی از جمله میل موج گیر، میل تعادل، طبق (سینی)، شغال دست، سگ دست، کمک فنر، سیبک ها، سیستم فرمان، دستگاه تعلیق و اکسل می باشد که شما در پایان آموزش تعمیر جلوبندی‌ خودرو ضمن آشنایی با تمامی قطعات ذکر شده، نحوه کارکرد، عیب یابی، تعویض و تعمیر هر یک را به طور کامل فراخواهید گرفت.

در قسمت پایانی آموزش تعمیر جلوبندی‌خودرو، نحوه عیب‌یابی و تعمیرات اجزاء مختلف جلوبندی خودرو پژو 206 را نیز فرا خواهید گرفت. بعد از اتمام این آموزش، شما به یک فرد متخصص در این حرفه تبدیل  شده اید که می تواند کسب و کار خود را در این زمینه راه اندازی کند.

بازار کار تعمیر جلوبندی خودرو در ایران چگونه است؟

افراد در طول آموزش تعمیر جلوبندی انواع خودروهای ایرانی می‌توانند با سیستم جلوبندی آشنا شده و در مورد فرمان، ترمز، اکسل، چرخ و تایر آن اطلاعات کافی به دست بیاورند. همچنین آن‌ها در طول این آموزش‌ها با نحوه عیب‌یابی مشکلات این‌گونه قطعات آشنا شده و یاد می‌گیرند که چطور هر مشکل را حل نمایند. آن‌ها بعد از اینکه این آموزش‌ها را تکمیل کردند می‌توانند وارد بازار کار شوند و از طریق تدریس این رشته به دیگران کسب درآمد کنند. همچنین افراد اگر تمایل داشته باشند می‌توانند برای خود مغازه اجاره کرده یا به‌ صورت تعمیر در محل به تعمیر جلوبندی خودرو بپردازند و از این طریق درآمد خود را افزایش دهند.

شما پس از فراگیری آموزش تعمیر جلوبندی خودرو، می توانید به عنوان جلوبندی کار به فعالیت بپردازید. البته پیشنهاد می‌کنیم که پس از تماشای آموزش ما، مدتی در کنار یک جلوبندی کار حرفه‌ای مشغول به کار شوید تا تجربه کسب کنید. سپس با تخصصی که کسب کرده بودید و تجربه کافی، کسب و کار خود را در زمینه جلوبندی‌ خودرو راه اندازی کنید.

درآمد تعمیر جلوبندی خودرو در ایران

درآمد شغل تعمیر جلوبندی خودرو به عواملی مانند بازار کار آن، محل راه‌اندازی کار و میزان مهارت فرد بستگی دارد. به عنوان مثال اگر فردی بتواند با استفاده از آموزش تعمیر جلوبندی پراید مهارت‌های فنی را در خود افزایش دهد و بتواند تعمیر جلوبندی را با کیفیت بهتری انجام دهد، با توجه بازارکار مناسب این رشته می‌تواند به درآمد خوبی دست پیدا کند. در واقع این درآمد به میزان بسیار زیادی به خود فرد بستگی دارد. اینکه انتخاب فرد این باشد که به‌ صورت تعمیرکار این کار را به‌ صورت آزاد انجام دهد یا اینکه آن را به‌ صورت شاگردی آغاز کند، درآمد او متفاوت خواهد بود. البته بسته به سرویسی که فرد برای کار خود در نظر می‌گیرد نیز درآمد او تفاوت خواهد داشت. در حالت کلی می‌توان گفت هر چقدر که فرد بتواند تعمیر خودروهای بیشتری را انجام دهد و از خدماتی که هزینه بالاتری دارند بیشتر استفاده کنند، درآمد او افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین باید در نظر داشته باشید که مثلا هزینه‌ی تعمیر خودروهای خارجی از هزینه تعمیر جلوبندی تیبا بیشتر است.

معرفی سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو

2 ساعت

فرمان خودرو

3 ساعت

سیستم ترمز

4 ساعت

اکسل، چرخ و تایر

3 ساعت

تعمیرات جلوبندی خودرو

6 ساعت

خودرو برای حرکت در طول جاده ها و خیابان ها نیاز به سیستم دارد که امکان چرخش راحت‌تر در سر پیچ‌ها و حرکت نرم و روان در مسیرهای ناهموار را فراهم آورد. کاربرد اصلی سیستم جلوبندی ماشین نیز ایجاد همین تعادل و راحتی در زمان رانندگی است. در نتیجه احساس خوبی را برای راننده و سایر سرنشینان ایجاد می‌کند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
سیستم جلوبندی ماشین موظف است وزن خودرو و فشار ناشی از نیروهای وارد شده از مسیر را به خوبی تحمل نماید. بنابراین در ساخت آن باید از متریال باکیفیت و مرغوبی استفاده شود تا مقاومت کافی را در برابر فشارهای وارده داشته باشد. امروزه قطعات این سیستم را از جنس فولاد تهیه می‌کنند. علاوه بر این حالتی ارتجاعی در آن ایجاد می‌کنند تا لرزه و نیروهای وارد آمده را تاب آورد. یک سیستم جلوبندی ارزان قیمت حدودا ۶ ماه به طور سالم کار خواهد کرد. حتی در صورتی که ماشین مورد نظر کم مصرف باشد.
به طور معمول پیشنهاد می‌شود، هر ۳ ماه یک‌بار برای چک کردن و آچارکشی سیستم جلوبندی خودرو به تعمیرکار مراجعه نمایید. البته اگر علائمی که در بالا ذکر کردیم را در ماشینتان مشاهده می‌کنید، نباید فرصت را از دست دهید. بلکه در اسرع وقت برای تعمیر و بررسی خودرو اقدام نمایید.
پاسخدر گذشته سیستم جلوبندی دارای متریال بسیار سختی بود. از این رو با جوشکاری یا چکش کاری امکان رفع مشکل و تنظیم مجدد آن وجود داشت. اما در خودروهای امروزی سیبک های روغنی و سگ دست های بسیار خشک چدنی این امکان را از تعمیرکاران گرفته‌اند. به طوری که حتی با تعمیر جلوبندی لازم است بارها به تعمیرگاه مراجعه نموده و زمان زیادی را صرف آن کنید. بنابراین توصیه می‌شود در صورت خرابی، قطعه معیوب و یا حتی کل سیستم جلوبندی را تعویض کنید.
بله با این مجموعه آموزشی بصورت صفر تا صد تعمیر جلوبندی خودرو را فرا خواهید گرفت .
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای آموزش تعمیر جلوبندی خودرو

  1. +989182182913

    سلام و درود
    و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    میخواستم از صحت و درستی پکیج های شما اطمینان حاصل کنم
    چون تا به حال از این سایت آموزشی خریدی انجام ندادم
    لطفا راهنمایی کنید سپاس از شما

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام لطفا با شماره 28423118-021 تماس حاصل فرمایید. سپاس از همراهی شما

  2. ندیمیان

    درود،نمونه فیلم آموزش رو کجا میتونم ببینم تا بهتر بتونم تصمیم بگیرم برای خرید پکیج؟چون من در تیزر تبلیغاتی فقط ویدئو فاقد صوت آموزشی رو پیدا کردم و من رو متقاعد نکرد که بتونم خرید کنم.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام لطفا به شماره 09120165405 پیام بدید تا نمونه ویدئوهای بیشتری برای شما ارسال شود. سپاس از همراهی شما

  3. مهرداد ثابت

    سلام
    من ماشیم فرمان رو سمت راست میچرخونی صدا نمیده اما سمت چپ میچرخونم صدا میده
    صداشم انگار مثلا از صندق عقب میاد
    ناگفته نمونه ک از همون سمتی ک صدا میاد روی ی جدول کم ارتقاع از لاستیک سمت راننده عقب رفتم و صدا از بعد اون شروع شد

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ما در زمینه ارائه پکیج های آموزشی فعالیت داریم.
      سپاس از همراهی شما

  4. hamidekamkar

    چند روزی است که فرمان ماشین به حالت لرزش تکان می خورد و این امر رانندگی را سخت کرده است. علت آن چیست به نظر شما؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از مهم ترین دلایل ایجاد لرزش و ضربه در فرمان، خرابی سیبک است. سیبک ها قطعاتی هستند که با توجه به شکل کروی شکلشان، در مقابل نیروهای کششی و فشاری مقاومت کرده و حرکت راحت دو قطعه متصل به هم را بدون ایجاد اصطکاک، فراهم می کند. حال اگر این حرکت مفصلی به درستی انجام نگیرد، روی سیستم فرمان خودرو تاثیر گذاشته و عملکرد صحیح آن را مختل می کند. سیبک ها در راستای عمود لقی بسیار کم و ناملموسی دارند و به طور کل نباید حرکت عمودی محسوسی داشته باشند. اگر سیبک ها روغن کاری مناسبی نداشته باشند، به سرو صدا می افتند.
      سپاس از همراهی شما

  5. hasanmahdavi

    در اثر تصادف شاسی ماشین ضربه خورده است ممکنه خطرناک باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خودرویی که در اثر تصادف، دچار تغییر حالت شاسی شده باشد، فرمان پذیری ضعیفی دارد و خودرو به کناره ها کشیده می شود. عمر مفید پلوس‌هایش کم شده و به سرعت فرسوده می شوند، گردگیرهای پلوس قبل از تمام شدن عمر مفیدشان پاره می شوند و به طور کل خودرو اصلا تعادل مناسبی ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  6. keramathbibi

    تعادل خودرو به مشکل برخورده آیا دلیل آن می تواند خراب شدن بوش های میل تعادل باشد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، میل تعادل با توجه به شکل و شمایل و نحوه اتصالش به دیگر بخش‌ها، در زمان پیچیدن خودرو، نیروی پیچشی را بین چرخ ها تقسیم کرده تا از متمایل شدن خودرو به یکی از سمت ها جلوگیری به عمل آید. میل تعادل توسط دو بوش در جای خود بسته شده است. اگر این بوش ها معیوب باشند، خرابی خود را با ایجاد سرو صدا در جلوبندی و سیتم تعلیق نشان می دهند. لرزش فرمان نیز از دیگر نشانه‌های خرابی بوش های میل تعادل است. این نکته را مورد توجه قرار دهید که گاهی مواقع عامل بروز سرو صدا، شل بودن میل تعادل و برخورد آن با دیگر قطعات است.
      سپاس از همراهی شما

  7. salman76

    کیفیت ویدیوها چگونه است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920×1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. آرشام شفیع

    از کجا بفهمیم بلبرنگ خودرو خراب شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرابی بلبرینگ معمولا از دو طریق مشخص می‌شود، اول لرزش فرمان و دومین نشانه که قابل اطمینان‌تر است، صداست. وقتی بلبرینگ معیوب باشد، به بیان عامیانه، خودرو صدای تانک می‌دهد. سالم بودن بلبرینگ چرخ های خودرو امری واجب است. در برخی شرایط پیش آمده که خرابی این قطعه باعث قفل شدن چرخ ها شده و حوادثی جبران ناپذیر را رقم زده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. hafez fazli

    آیا پرداخت درب منزل هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، بعد از دریافت و اطمینان از سالم بودن محصول امکان پرداخت وجود دارد.
      سپاس از همراهی شما

  10. bahador

    ماشین سر پیچ تعادل ندارد مشکل از کجاست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عواملی که سبب بر هم خوردن تعادل خودرو در سر پیچ ها می شوند، عبارتنداز تنظیم نبودن زوایای فرمان، تنظیم نبودن باد لاستیک ها، ساییدگی نابرابر آج لاستیک‌ها، تغییر شکل شاسی در اثر ضربه، گیر کردن ترمزها در یک سمت، معیوب بودن میل تعادل، خرابی میل فرمان و جعبه فرمان، بالانس نبودن چرخ ها و…
      سپاس از همراهی شما

  11. بهرادکمالی

    ممنون که در این دوره نحوه تعویض قطعات جلوبندی نیز آموزش داده شده است.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممنون از لطفتان
      سپاس از همراهی شما

  12. توفیق سلمابادی

    ماشین من لاستیک سابی دارد به نظر شما مشکل از چه چیزی می تواند باشد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مشکلاتی که در شاسی و سیستم تعلیق خودرو وجود دارند که باعث لاستیک سابی می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  13. mehrzad.tabati

    در این مجموعه چگونگی باز و بسته کردن جلوبندی خودرو هم آموزش داده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این دوره صفر تا صد تعمیر جلوبندی خودرو آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

840

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3287

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz