آموزش تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی|ال جی، بوش، سامسونگ|+مدرک

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

22 تخفیف

720,000 تومان

تا کنون 630 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/11/01

حجم آموزش: 28.87 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/01

زمان آموزش: 46 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/11/01

حجم آموزش: 28.87 گیگابایت

زمان آموزش: 46 ساعت

شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی یک شغل تخصصی و دارای تقاضای بالا است. با این حال ورود به این شغل بدون هیچ پیش زمینه و دانشی ممکن نیست. به همین دلیل در این آموزش یک دوره‌ی تعمیر ماشین ظرفشویی را به علاقه مندان این حرفه معرفی خواهیم کرد.


دوره‌ی آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی 118فایل دارای بیش از 46 ساعت ویدئوی آموزشی می‌باشد. این مجموعه حاوی فایل پی دی اف کتاب عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های ظرفشویی شاخه کار و دانش می‌باشد. در آن اجزا، نحوه نصب، راه اندازی، نکات ایمنی و طرز کار ماشین‌های ظرفشویی را به صورت جزء به جزء همراه با تصویر آموزش داده می‌شود. این‌مجموعه در زوایای مختلف و از نمای ‌نزدیک نحوه باز‌کردن قطعات و تعمیر آنها را به همراه ابزار مورد‌نیاز ارائه می‌کند.


 در این دوره علاوه بر موارد بالا، افراد با نمای کلی ماشین ظرفشویی و اجزای مختلف آن آشنا خواهند شد. برای اطلاع از تمامی سر فصل‌های ارائه شده در این دوره به قسمت سرفصل‌ها مراجعه کنید. با یادگیری این حرفه می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. همچنین می‌توانید به کشورهای دیگر مهاجرت کرده و در آن‌ کشور با تعمیر ماشین ظرفشویی درآمد خوبی داشته باشید. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

مجموعه آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی  در زوایای مختلف و از نمای‌نزدیک نحوه باز‌کردن قطعات و تعمیر آنها را به همراه ابزار مورد‌نیاز ارائه می‌کند. در این مجموعه ضمن مشاهده روند ‌تعمیر، نکات حائز اهمیت توسط تعمیرکاران مجرب برای آموزش هر‌چه بهتر تعمیر ماشین‌ ظرفشویی بیان می‌شود.

ماشین ظرفشویی یک دستگاه مکانیکی برقی است که برای شستن و تمیز کردن ظرف‌ها و وسایل خوردن و آشامیدن به کار می‌رود. از ماشین ظرفشویی در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های منازل استفاده می‌شود و کمک می‌کند تا بدون زحمت، حجم بالایی از ظروف را با سرعت بالا شسشت و شو داد. در اصل ماشین ظرفشویی قدمت طولانی ندارد و این دستگاه مفید در چندین سال اخیر به دست یک خانم آمریکایی اختراع شد  و زحمت شست و شو را کم کرد. تعداد قطعات ماشین ظرفشویی زیاد و ساختار آن‌ها پیچیده است و برای همین منظور بهتر است در مراقبت از آن بسیار کوشا باشید. اما اگر در مراقبت از آن نقصی نیز نداشته باشید ممکن است بعد از مدتی به دلیل کاهش عمر مفید دستگاه دچار ایراداتی شود. از آنجایی که این قطعات پیچیده و ساختار متفاوتی نسبت به دیگر وسایل برقی دارند بهتر است خودتان بدون داشتن اطلاعات تعمیراتی به آن دست نزنید. بهتر است قبل از هر چیزی با صفر تا صد اصول این کار آشنا شوید که برای این منظور می‌توانید از پکیج آموزش صفر تا صد تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  720.000 ⇒ 920.000

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد شغل تعمیر ماشین ظرفشویی در ایران

 داشتن درآمد بالا در هر شغلی رابطه مستقیمی با میزان توانایی و مهارت فرد در ان حرفه دارد. اگر شما به عنوان یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی وارد این حرفه شده‌اید باید از مهارت و توانایی بالایی در تعمیر دستگاه‌های مختلف ظرفشویی برخوردار  باشید تا به درآمد بالایی دست پیدا کنید. از طرفی داشتن یک تبلیغات درست از محل کار و شیوه کارتان نیز می‌تواند در بالا بردن میزان درآمد شما در این حرفه موثر باشد. اما به طور کلی اگر در شهرهای بزرگ در این حرفه مشغول به کار شوید از درآمد خوبی برخوردار خواهید بود و حداقل درآمد این افراد در ماه چیزی بین 12 الی 25 میلیون تومان است. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید از درآمد خوبی برخوردار شوید بهتر است مهارت خودتتان را در این زمینه افزایش دهید که برای این کار می‌توانید از پکیج آموزش گام به گام تعمیر ماشین طرفشویی استفاده کنید.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر ماشین ظرفشویی

شغل تعمیرات ماشین‌های ظرفشویی بر خلاف سایر مشاغل نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارد و مهم ترین فاکتور برای ورود به بازار کار مهارت است. برای کسب مهارت و تجربه باید هزینه بسیار کمی را پرداخت کنید تا بتوانید در آموزشگاه‌ها شرکت کنید یا پکیج آموزش کامل تعمیر ماشین ظرفشویی را تهیه کنید. بعد از آن به مغازه‌ای برای رهن یا اجاره اگر خودتان مکانی برای این کار ندارید نیاز خواهید داشت که سرمایه مورد نیاز برای این کار از شهری به شهر دیگر و از محلی به محل دیگر متفاوت خواهد.
البته پیشنهاد میشود برای شروع کار اقدام به تاسیس مغازه نکنید و به روش های دیگری مشتری خود را جذب کنید ( مانند فضای مجازی) و بعد از کسب تجارب لازم میتوانید مغازه نیز تاسیس کنید و درآمد خود را به اوج برسانید.
سرمایه سومی که برای ورود به این شغل نیاز خواهید داشت خرید وسایل و تجهیزات لازم برای تعمیر است. به طور کلی هزینه آموزش و تهیه لوازم کمتر از 8 میلیون تومان خواهد بود.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

مزایای شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی

شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی یک شغل تخصصی و دارای تقاضای بالا است. درآمد بسیار خوبی دارد. امکان کار به صورت آزاد و خود اشتغالی وجود دارد. با یادگیری این حرفه امکان مهاجرت کاری وجود دارد. بازار کار آن اشباع نشده و نیاز به نیرو متخصص و کاربلد زیاد است. به طور کلی ماشین‌های ظرفشویی کار را بسیار راحت کرده‌اند. به همین دلیل استفاده از این دستگاه‌ها بسیار گسترده شده و همین نیز باعث شده بازار کار سرویس این دستگاه‌ها نیز پرتقاضا باشد.

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی 118فایل را فرا بگیریم؟

ماشین ظرفشویی از لحاظ تعداد دفعات استفاده دارای رتبه بالایی در میان سایر لوازم خانگی است. از این رو تعمیر ماشین ظرفشویی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. به گونه‌ای که با فراگیری طرزکار و رفع عیوب ماشین‌ظرفشویی می‌توانیم در وقت و هزینه به مقدار زیادی صرفه‌جویی کنیم.

ماشین‌های ظرفشویی مانند هر وسیله برقی دیگری دچار مشکلات و عیب‌ هایی می‌شوند که احتیاج به تعمیر و یا تعویض قطعه دارند. ساختار داخلی ماشین ‌های ظرفشویی بسیار پیچیده بوده و دارای قطعات ضروری زیادی است که خرابی هر یک از این قطعات بر عملکرد دستگاه تأثیر می‌گذارد. برای همین هرکسی نمی‌تواند این دستگاه‌ها را تعمیر کند و نیاز به نیرو  و فرد مختصص دارد که شما با یادگیری این حرفه می‌توانید به راحتی ماشین ظرفشویی خود و دیگران را تعمیر کنید و نیازی به هزینه اضافی به دلیل تعمیر و حمل آن تا محل تعمیر را نداشته باشید و حتی می‌توانید  از این طریق منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید. زیرا شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی یکی از شغل‌های قابل اتکا و مورد نیاز در بازار کار خدمات و تعمیرات است. در اماکن مختلف از جمله هتل، بیمارستان و مراکز مختلف به عنوان تعمیرکار تخصصی ماشین ظرفشویی حضور پیدا کنید.  همچنین با یادگیری این حرفه می‌توانید مهارت و تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهید. برای کسب مهارت و افزایش توانایی و حرفه‌ای در این کار بهترین گزینه استفاده از دوره آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی است.

بسیاری از اشکالات وسایل‌برقی با اندکی توجه و آگاهی از سیستم ساختاری دستگاه قابل ‌حل بوده و نیاز به تعمیرکار نمی‌باشد.

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر ماشین ظرفشویی

برای ورود به بازار کار شغل تعمیرات ماشین‌های ظرفشویی روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش‌ها تحصیل در رشته تعمیرات لوازم خانگی در هنرستان‌ها است. همچنین برای ورود به دانشگاه نیز می‌توان رشته برق یا الکترونیک را انتخاب کرد و به عنوان یک مهندس وارد بازار کار تعمیرات شد. به غیر از تحصیل راه دیگری برای یادگیری این حرفه وجود دارد و  برخی به عنوان شاگرد در کنار افراد متخصص در حوزه تعمیرات ماشین‌های ظرفشویی مشغول به کار می‌شوند تا صفر تا صد کار را یاد بگیرند. راه سوم که هم کم هزینه است و هم کسب مهارت در آن راحت‌‌تر است استفاده از پکیج آموزش مقدماتی تا پیشرفته تعمیر ماشین ظرفشویی ۱۱۸ فایل است که در این آموزش بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن وارد بازار کار خواهید شد و مهارت‌های لازم را فرا خواهید گرفت.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر ماشین ظرفشویی چقدر است؟

استفاده از ماشین های ظرفشویی در سال های گذشته بسیار رایج شده است و هنوز هم در حال گسترش است و روز به روز تقاضا برای آن زیاد است. بنابراین یادگیری تعمیر ماشین ظرفشویی می‌تواند انتخابی درست و به صرفه باشد. برای یادگیری هر حرفه و هنری شرط اول داشتن علاقه و پشتکار است و بعد از آن برداشتن قدم در راه اصولی و درست برای یادگیری آن شغل است. برای همین اگر می‌خواهید تعمیر ماشین ظرفشویی را در کمتر از دو ماه یاد بگیرید بهتر است از پکیج آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی استفاده کنید. این آموزش در هر ساعت از شبانه روز در دسترس شما خواهد بود و به راحتی می‌توانید با این آموزش تکرار و تمرین داشته باشید و مهارت‌های لازم برای این حرفه را یاد بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر ماشین ظرفشویی

هر حرفه و شغلی برای رشد یافتن و گسترش پیدا کردن به یکسری وسایل خاص نیاز دارد که مشاغل تعمیراتی مخصوصا تعمیر ماشین ظرفشویی از این قاعده و اصول مستثنی نیست. از این رو  در ادامه به معرفی وسایل مورد نیاز برای راه‌اندازی شغل تعمیر ماشین ظرفشویی می‌پردازیم.

مجموعه پیچ‌ گوشتی‌ها، مجموعه پیچ‌ گوشتی‌های مهره‌گیر، مجموعه آچارها، آچار فرانسه یا آچار قابل تنظیم، مولتی‌متر، انبردست، کاردک، دستکش ایمنی، عینک ایمنی، نوار آب‌بندی و… برای وارد شدن به شغل تعمیر ظرفشویی لازم است.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیر ماشین ظرفشویی

بروزرسانی : 4 آذر ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل تعمیر ماشین ظرفشویی قیمت (تومان)
1 آچار فرانسه کرسنت(مدل kpt-12)سایز 12 اینچ 850,000
2 آچار قابل تنظیم(مدل D86934) 3,000,000
3 مولتی متر ویکتور(مدل VC_97) 500,000
4 انبردست(در مدل های متنوع) 85,000-200,000
5 کاردک 16 سانتی دسته پلاستیکی 50,000
6 نوار چسب آب بندی 5 سانتی متری 48,000

در پایان آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد با مشاهده کامل این مجموعه آموزشی از نمای کلی ماشین ظرفشویی و قسمت‌های مختلف آن، ابزار لازم برای تعمیر لوازم خانگی همراه با تصویر، کتاب عیب یابی و تعمیر ماشین های ظرفشویی شاخه کار و دانش و سپس تعمیر ماشین ظرفشویی با برندهای سامسونگ، فریجیدر، ال جی، جنرال الکتریک، کنمور، کیچن اید، بوش و ویرپول مطلع می‌گردند.

بنابراین فراگیری کامل آموزش‌های این مجموعه می تواند به یاری بسیاری از افراد به هنگام نبودن خدمات پس از فروش آمده و آنها را هنگام نصب و راه اندازی و رفع عیوب احتمالی کمک کند.

پس از یادگیری و آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ما قادر خواهیم بود به راحتی این دستگاه‌ها را با هر برند و قطعاتی که باشند تعمیر کنیم. می‌توانیم به راحتی وارد بازار کار داغ این حرفه شویم و به درآمد خوبی دست پیدا کنند. از طرفی  کشورهای توسعه یافته مانند استرالیا، کانادا و خیلی از کشورهای توسعه یافته دیگر به دلیل پیشرفت سریع و شکوفایی اقتصادی و صنعتی با کمبود نیروی کار متخصص مواجه شده‌اند و برای تامین و تغذیه بازار کار تشنه خود مجبور به استفاده از نیروهای متخصص کشورهای دیگر هستند و این مسئله یعنی اینکه بعد از یادگیری این حرفه به راحتی می‌توانید به کشورهای خارجی مهاجرت کنید و وارد بازار کار شوید. همچنین از دغدغه‌های بزرگی که همیشه در آشپزخانه‌ها وجود دارد، تعمیر لوازم و دستگاه‌هایی است که مدام با آن‌ها کار می کنند و اگر هر کدام خرابی داشته باشند، وقت و هزینه زیادی، صرف تعمیر آن‌ها می‌شود که ماشین ظرفشویی نیز جز همین دستگاه‌ها است پس اگر خودتان بتوانید این دستگاه‌ها را تعمیر کنید دیگر هیچکدام از این مشکلات و دغدغه‌‌ها را نخواهید داشت.

بازار کار تعمیر ماشین ظرفشویی در ایران چگونه است؟

بازار کار مشاغل فنی و تعمیرات لوازم خانگی بسیار داغ است و با مراجعین بسیاری رو به رو هستند زیرا خانم‌ها به دلیل مشغله‌های کاری که درگیر آن هستند زمان و انرژی کافی برای انجام کارهای منزل ندارند در نتیجه استفاده از لوازم خانگی مدرن و کاربردی بسیار گسترش پیدا کرده است. ماشین‌های ظرفشویی در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در خانه‌ها پیدا کرده‌اند و خرابی این دستگاه افراد را با مشکل مواجه می‌کند. زیرا زمان زیادی برای شست و شو و آبکشی ظروف باید صرف شود. برای همین خیلی از افراد بعد از خرابی این دستگاه آن را به دست تعمیرکار می‌سپارند. از طرفی به دلیل بالا بودن قیمت ماشین ظرفشویی که چیزی بیش از 20 میلیون تومان است. همین امر باعث رونق گرفتن بازار کار تعمیرکاران این حرفه شده است.

از آنجایی که عملکرد لوازم خانگی و وسایل برقی به علت‌های گوناگون از جمله تغییر ولتاژ برق، خرابی یک قطعه و … دچار اشکال می‌شود، تعمیر آن ها در مقایسه با سایر وسایل در دفعات بیشتری انجام می‌گیرد. در نتیجه افراد با داشتن مهارت کافی و تسلط به ساختار سیستم مورد نظر می‌توانند با توجه به علت پیش آمده در برطرف کردن آن گام بردارند.

همچنین تعمیرکاران با‌عضویت در خدمات پس‌از فروش برند‌های مختلف و ‌یا بطور خصوصی درمکان‌های مورد‌نظر قادرند لوازم‌خانگی معیوب را تعمیر‌کنند. درآمد حاصل از این شغل قابل توجه بوده و بسته به نوع دستگاه متفاوت می‌باشد.

تعمیرکاران بدون در نظر گرفتن مدت زمان تعمیر، پس از پایان کار هزینه خدمات ارائه شده را دریافت می‌کنند. حتی اگر کار در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام گیرد. بنابراین با توجه به همه موارد ذکر شده می‌توان برای شغل تعمیرات لوازم خانگی درآمد بالایی را در نظر گرفت.

درآمد شغل تعمیر ماشین ظرفشویی در جهان

ماشین ظرفشویی جز لوازم خانگی محبوب در سرتاسر جهان است و این دستگاه منحصر به فرد کار شستشوی ظرف را در رستوران‌ها، منازل و… راحت کرده است. از این رو این شغل یعنی تعمیر ماشین ظرفشویی در جهان نیز از درآمد خوبی برخوردار است. در خیلی از کشورها به خصوص کانادا، آلمان و… برای مشاغل فنی جایگاه و کد مخصوصی تعریف کرده‌اند که از مزایا و حقوق‌های خوبی برخوردار هستند. اگر قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید این شغل برای مهاجرت می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. شما برای مهاجرت به مهارت و توانایی در این حوضه دارید و با داشتن حداقل سابقه کاری در حدود 3 الی 5 سال به راحتی بعد از مهاجرت می‌توانید مشغول به کار شوید و درآمد خوبی داشته باشید. برای افزایش توانایی و مهارتتان ما استفاده از دوره‌های آموزش حرفه‌ای تعمیر ماشین ظرفشویی را پیشنهاد می‌کنیم.

تعویض المنت سیستم گرمایش در این مجموعه صفر تا صد به صورت کامل آموزش داده شده است.
آموزش تعویض کیت موتور، کیت پمپ و کیت پروانه‌ای موتور به صورت مفصل بیان شده است.
موارد زیر را به ترتیب در ماشین ظرفشویی باید هر چند وقت یکبار و به صورت دوره ای تمیز نمایید: 1. تمیز کردن قسمت داخلی 2. تمیز کردن قسمت بیرونی 3. تمیز کردن فیلتر 4. تمیز کردن شیلنگ خروجی
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی|ال جی، بوش، سامسونگ|+مدرک

  1. fati_zangane

    چرا درب ماشین ظرفشویی قفل نمی شود ؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      احتمالا قفل درب و سوئیچ قفل و بعد از این دو برد اصلی دستگاه دچار مشکل شده است.
      سپاس از همراهی شما

  2. shahin.y76

    چرا ماشین ظرفشویی آب را تخلیه نمی کند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علت این امر معمولا خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی است. از یک مرکز معتبر و مجهز برای بررسی های بیشتر و انجام تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  3. d.rezvani2850

    چرا چرخه شستشوی ماشین ظرفشویی بیش از حد معمول و یا کمتر است !!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مشکل ممکن است تایمر ماشین ظرفشویی، ترموستات یا خازن حرارتی دچار ایراد شده باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. khatoon

    چرا قفسه های ماشین ظرفشویی نمی چرخه ؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      احتمالا غلطک های چرخ های قفسه ها خراب شده اند.
      سپاس از همراهی شما

  5. سمیه ماهی72

    چرا روی ظرف لکه باقی می ماند!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برنامه ریزی غلط و عدم استفاده از مواد شوینده مناسب در این مشکل دخیل است. برنامه صحیح را به کمک دفترچه راهنمای دستگاه با توجه به ظروف خود اجرا کنید و از مواد شویند با کیفیت استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. شهرام نعمتی

    چرا ظرفشویی صدا می دهد ؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل ممکن است از پمپ ماشین ظرفشویی ناشی شود. گاهی نیز مشکل از اسپری ماشین ظرفشویی است که ممکن است به قفسه یا ظروف برخورد کند و ایجاد صدا کند.
      سپاس از همراهی شما

  7. hana.98

    چرا کلید یا کلیدهای ظرفشویی کار نمی کند؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل برد الکتریکی دستگاه دچار ایراد و اختلال شده است.
      سپاس از همراهی شما

  8. zohre.danaiy

    چرا ماشین ظرفشویی روشن نمیشه!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مشکل خرابی موتور ، خرابی برد الکترونیکی و خرابی سیستم برقی دستگاه دخالت دارند.
      سپاس از همراهی شما

  9. حفصه نجاتی

    چرا ماشین ظرفشویی ظرف ها را خشک نمی کند؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر ماشین ظرفشویی نتواند آب را خوب تخلیه کند، ظروف خیس باقی می مانند. البته مسائل دیگری هم در این مشکل دخیل هستند.
      سپاس از همراهی شما

  10. mahdie_shekarabi

    چرا ماشین ظرفشویی، ظروف را به خوبی نمی شوید؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علت این امر معمولا عدم آبریز کامل و استفاده نکردن از مواد شوینده خوب است. ابتدا مواد شوینده را عوض کنید و یک بار دیگر کیفیت شست و شو را امتحان کنید، اگر همچنان ماشین نمی تواند ظرف ها را خوب بشوید، باید آبپاش ها و آبریز ها توسط یک متخصص بررسی شوند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

630

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2894

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz