آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر لباسشویی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

790,000 تومان

تا کنون 1,050 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/10/1

حجم آموزش: 27.95 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/1

زمان آموزش: 50 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/10/1

حجم آموزش: 27.95 گیگابایت

زمان آموزش: 50 ساعت

ماشین لباس شویی یکی از مهم‌ترین وسایل برقی موجود در خانه است. اگر ماشین لباس شویی نباشد، مانند این است که آب برای نوشیدن نداشته باشید. انجام کارهای خانه بدون لباس شویی بسیار دشوار خواهد بود. به همین منظور آموزشگاه 118فایل، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی، ابزار لازم برای تعمیر آن، معرفی اجزای لباسشویی تمام اتوماتیک را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

 


آموزشگاه 118فایل با ارائه 50 ساعت ویدئوی آموزشی، تمامی نکات را به شما آموزش می‌دهد. برای تعمیر ماشین لباس شویی باید با تمامی اجزای لباس شویی آشنا باشید. این مجموعه به گونه‌ای واضح و دقیق طراحی شده است که شما را با ظاهر و کارکرد آن‌ ها آشنا می کند.


 

این شغل از درآمد خوبی نیز برخوردار است. مزیت دیگری که این حرفه دارد این است که درآمد و ساعت کاری آن بدون محدودیت است. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به شرح مکانیزم آنها به همراه مشکلات و نحوه تعمیرشان پرداخته است. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی 118فایل، کلیه ‌مراحل تعمیر قسمت‌های مختلف لباسشویی را در انواع و اقسام برندهای مختلف ارائه داده است. برای تعمیر هر وسیله‌ای باید از نوع قطعات و نحوه کارکرد آنها اطلاع کافی داشته‌باشیم تا بتوانیم به‌درستی به عیب‌یابی و تعمیر آنها بپردازیم.

به همین منظور این مجموعه فایل آموزش تعمیر لباسشویی، ابزار لازم برای تعمیر آن، معرفی اجزای لباسشویی تمام اتوماتیک و نحوه کارکرد آن را در قالب فایل ورد و دی وی دی برای شما آماده کرده‌ است.برای تعمیر ماشین لباسشویی علاوه‌ بر ابزار آلات مرسوم، به تعدادی دستگاه از جمله اهم‌ متر، مولتی‌ متر و خازن‌ سنج نیازمند می‌ باشیم.

این مجموعه به گونه‌ای واضح و دقیق طراحی شده است که شما را با ظاهر و کارکرد آن‌ ها آشنا می کند. نحوه تعمیر ماشین لباسشویی شرکت های جنرال الکتریک، بوش، سامسونگ، ویرپول، بکو، ال جی، هات پوینت، فریجیدر و ایندزیت را در مدل های مختلف طی ویدیو های کامل و با کیفیت آموزش می دهد. با مشاهده این مجموعه می توانید به تعمیر ماشین لباسشویی خود در کمترین‌ زمان ممکن و بدون نیاز به تعمیرکار بپردازید.

در حال حاضر در هر خانه‌ای یک ماشین لباسشویی وجود دارد و این وسیله به یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی تبدیل شده است.  وجود این لوازم خانگی امروزه کار شستشوی لباس را برای همه افراد خانواده راحت کرده است. استفاده نادرست و بیش از اندازه ممکن است به قسمت‌ها و قطعات مختلف ماشین لباسشویی صدمه وارد کند و از آنجایی که عمر متوسط ​​ماشین لباسشویی حدود 10 سال است، قبل از پایان عمر، بهتر است دستگاه را تعمیر کنید. از همین ‌رو تعمیر ماشین لباسشویی جایگاه ویژه‌ای در فهرست خدمات شرکت‌های تعمیرات لوازم خانگی دارد. سپردن ماشین لباسشویی خراب به تعمیرکار متخصص و با مهارت مزایایی همچون عملکرد بهتر و طولانی تر و کیفیت قطعات بهتر در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن را دارد.  به طور کلی ماشین‌های لباسشویی از قطعات بسیاری تشکیل شده‌اند که از آن جمله می‌توان به شیر برقی، المنت، هیدرواستات، میکروسوئیچ، پمپ تخلیه، ترموستات و … اشاره کرد که ممکن است همه‌ی این قطعات در بازه‌های زمانی مختلف به دلیل کارکرد زیاد خراب شوند، از این رو لازم است که این قطعات تعمیر شوند. برای این کار شما می‌توانید از پکیج آموزش تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنید و با تمامی نکات و اصول این حرفه آشنا شوید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد شغل تعمیر ماشین لباسشویی در ایران

شغل تعمیرات ماشین لباسشویی یک شغل فنی است که برای حرفه‌ای شدن در آن نیاز است مهارت‌های خود را تا حد زیادی افزایش دهید به گونه‌ای که جلب رضایت مشتری را در پی داشته باشد و همین مسئله باعث افزایش درآمد شما از این حرفه خواهد بود. به طور کلی درآمد این حرفه اگر به صورت میانگین در ماه حساب شود چیزی نزدیک به 15 الی 30 میلیون تومان در ماه است. که این مبلغ با توجه به منطقه و محل زندگی و همچنین میزان مشتری‌ها نیز متفاوت خواهد بود. برای وارد شدن به این حرفه و کسب درآمد زیاد از این شغل ابتدا باید با صفر تا صد این کار آشنا شوید و مهارت‌های خود را بالا ببرید. برای این کار می‌توانید از آموزش گام به گام تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنید. بهتر است بدانید برای موفقیت در شغل تعمیرات لباسشویی می‌بایست مهارت و تخصص لازم در تعمیرات انواع مدل‌ها و برندهای ماشین لباسشویی را داشته باشید. همچنین برای افزایش درآمد خودتان می‌توانید از فضاهای مختلف مجازی کار و هنرتان را تبلیغ کنید و با جذب اعتماد مشتری افراد زیادی را تشویق کنید تا برای تعمیر لباسشویی نزد شما بیایند که این کار باعث رونق گرفتن کار شما خواهد شد.
شاید به نظر بیاید این کار آنقدری که باید درآمد ندارد اما بیایید با یک حساب کتاب سر انگشتی درآمدی را برای اینکار حساب کنیم :
به طور میانگین اگر دستمزد شما برای تعمیر هر دستگاه 350 هزار تومان در نظر بگیریم شما با تعمیر دو دستگاه در روز میتوانید ماهانه درآمدی حدود 20.000.000 تومان داشته باشید!

سرمایه لازم برای شروع تعمیر ماشین لباسشویی

می‌توانید این هنر را با کمترین هزینه و زمان و با استفاده از پکیج آموزش کامل تعمیر ماشین لباسشویی یاد بگیرید. هزینه‌ی بعدی که نیاز خواهید داشت خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای این حرفه است که این هزینه چیزی در حدود 5 الی 7 میلیون تومان خواهد بود. در مرحله بعد اگر نخواهید به صورت سیار کار کنید باید مکانی برای اینکار اختصاص دهید که این مکان با توجه به شهر و رفت و شلوغی محل قیمت‌های مختلفی خواهد داشت. البته شما می‌توانید در زمان شروع کار ابتدا به صورت سیار و مراجعه به منازل برای تعمیر ماشین لبسشویی اقدام کنید و بعد از کسب درآمد کافی مکانی را به این کار اختصاص دهید. به طور کلی برای راه انداری شغل تعمیرات ماشین لباسشویی سرمایه زیادی در آغاز نیاز نبوده و افراد می توانند با سرمایه ای اندک برای شرکت در دوره های آموزشی و تهیه ابزار کار مورد نیاز، مشغول به کار شده و به درآمدزایی برسند. در صورت تمایل برای اجاره مغازه شخصی، باید سرمایه‌ای را برای این کار در نظر گرفت اما در غیر این صورت می توان به صورت سیار و یا استخدام در شرکت های خدماتی و تعمیراتی مختلف شروع به کار نموده و بعد از این که پس اندازی جمع شد اقدام به اجاره یا خرید مغازه نمود.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای تعمیر ماشین لباسشویی

به دلیل پررونق بودن بازار کار تعمیرات ماشین لباسشویی، این شغل از درآمد خوبی نیز برخوردار است. مزیت دیگری که این حرفه دارد این است که درآمد و ساعت کاری آن بدون محدودیت است. کمک به اقتصاد خانواده و صرفه ‌جویی در هزینه‌های گزاف تعمیر لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی.

چرا تعمیرات ماشین لباسشویی را فرا بگیریم؟

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به شرح مکانیزم آنها به همراه مشکلات و نحوه تعمیرشان پرداخته است. علاوه بر این، عیوب لباسشویی هایی که درب آن در بالا قرار دارد را بیان می کند. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی نحوه تعمیر ماشین‌های ویرپول، بکو، ال جی، هات پوینت، ایندزیت و فریجیدر را به گونه‌ای واضح و دقیق به صورت گام به گام طی ویدیو هایی با کیفیت برای علاقمندان آموزش می دهد.

در نتیجه با مطالب ذکر شده می توان گفت شما با مشاهده این مجموعه می توانید با آگاهی کامل نسبت به سیستم  لباسشویی و تسلط به قسمت های مختلف آن، مشکلات را بررسی و آنها را در مدت کوتاهی برطرف نمایید.

همانطور که گفته شد یکی از نمودهای تکنولوژی در عصر حاضر، ماشین لباسشویی است  که امروزه آن را می‌توان در هر خانه‌ای پیدا کرد. کمتر کسی را مشاهده می‌کنید که به شست و شوی لباس‌های کثیف با استفاده از دست بپردازد. این وسیله کاربردی تحول عظیمی را در امر نظافت ایجاد کرده است. از این رو یادگیری و آموزش تعمیر ماشین لباسشویی می‌تواند هم به اقتصاد خانواده کمک کند و هم می‌تواند منبع درآمد و شغل پردرآمدی برای شما محسوب شود. با یادگیری تعمیر لباسشویی می‌توانید لباسشویی خود و دیگران را بدون پرداخت هزینه‌های اضافی تعمیر به تعمیرکاران این حرفه تعمیر کنید. همچنین می‌توانید با یادگیری این حرفه در بازار کار پر رونق تعمیرات لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی مشغول به کار شوید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از آموزش صفر تا صد تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنید و با صفر تا صد این کار آشنا شوید.

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری تعمیر ماشین لباسشویی

برای وارد شدن به شغل تعمیر لوازم خانگی به یکی از دو روش‌ رایج یعنی اول از طریق تحصیل رشته فنی و حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی در هنرستان می‌توانید وارد این حرفه شوید و راه دوم برای وارد شدن به این حرفه شاگردی کردن در کنار افراد ماهر این حرفه است. به طور کلی باید گفت برای اینکه یک تعمیرکار لوازم خانگی بخصوص تعمیر ماشین لباسشویی شوید نیازی به تحصیلات آکادمی ندارید و این هنر را با استفاده از آموزش اصولی تعمیر ماشین لباسشویی و همچنین شرکت در کلاس‌های آموزشی این حرفه یادبگیرید. به طور کلی برای اینکه یک تعمیرکار ماشین لباسشویی شوید لازم است در مرحله اول تعمیرات ماشین لباسشویی را به صورت اصولی آموزش ببینید. برای یادگیری این مهارت هم می‌توانید رشته فنی و حرفه‌ای مربوطه را در دانشگاه بخوانید و هم می‌توانید از مسیری بسیار کوتاه تر از طریق آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و استفاده از مجموعه‌های آموزشی تعمیرات لباسشویی اقدام کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟

مهمترین مسئه در یادگیری تعمیر ماشین لباسشویی داشتن علاقه و پشتکار در این حرفه است. افرادی که می‌خواهند این حرفه را به صورت حرفه‌ای یادبگیرند می‌توانند از پکیج‌های آموزش تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنند. این آموزش مدت زمان یادگیری را به حداقل می‌رساند و از این طریق می‌توانید در کمتر از دو ماه این حرفه را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید. ویژگی دیگر این آموزش این است که می‌توانید آن را در هر ساعت از شبانه روز تماشا کنید و به تکرار و تمرین بپردازید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر ماشین لباسشویی

برای تعمیر ماشین لباسشویی و وارد شدن به این حرفه شما به یکسری لوازم ضروری نیاز دارید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

1. سیم چین، فازمتر، انبردست، پیچ گوشتی تخت و چهارسو

2. آچار فرانسه، آچار پولی کش، آچار النف چسب برق

3. روغن لحیم، انبردست مجهز به سیم چین و سیم لخت کن

4. هویه، ست آچار ستاره‌ای، مجموعه‌ای از مته‌های مختلف، مجموعه‌ای از چند پیچ گوشتی و چند چهارسو، دم باریک کوچک با نوک کوچک، دریل دستی کوچک

5. شلنگ نسوز، آی سی کش و اسپری فریز، مایع فلکس، اسفنج نسوز و… .

لیست قیمت وسایل مورد نیاز برای تعمیر ماشین لباسشویی

بروزرسانی : 1 آبان ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل تعمیر ماشین لباسشویی قیمت (تومان)
1 شلنگ نسوز سر قلع کش(مدلS1)طول 1 متر 25,000
2 سیم چین رونیکس سری الترا 130,000
3 اسفنج نسوز(مدل Y58) 17,000
4 فازمتر نووا(مدل NTT0_1011) 50,000
5 انبردست رونیکس سری الترا(مدل RH_1178) 150,000
6 پیچ گوشتی تخت 45,000
7 پیچ گوشتی چهارسو رونیکس(مدل RH_2862) 80,000
8 ست آچار ستاره ای(9 عددی) 900,000
9 دم باریک رونیکس سری الترا(مدل RH-1378) 150,000
10 روغن لحیم 50 گرمی 50,000-70,000
11 آی سی کش سومو(مدل SM 124) 80,000
12 آچار فرانسه (مدل AT_200)8 اینچ 200,000

آموزش تصویری ماشین لباس شویی ( از صفر تا صد )

این دوره به طوری طراحی شده که ضمن بررسی تعمیر مارک و مدل های مختلف ماشین لباس شویی مانند ال جی و سامسونگ و ماشین لباس شویی دوقلو و سطلی و… شما را با سیستم و کارکرد کلی ماشین لباس شویی به خوبی آشنا کند و به راحتی بتوانید عیب یابی را روی هر مدل ماشین لباس شویی انجام دهید و تعمیرات جزئی و کلی مانند تعمیر برد ماشین لباس شویی یا تعمیر خشک کن ماشین لباس شویی را به راحتی انجام بدهید.

در پایان آموزش تعمیرات لباسشویی چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی نحوه تست و عیب یابی قطعات ماشین لباس شویی آشنا می‌شوید. از آنجایی که ماشین لباسشویی وسیله ای برقی محسوب می گردد. از این رو در هنگام کار و تعمیر آن باید موارد ایمنی را رعایت کنیم. همچنین از نحوه صحیح استفاده از دستگاه‌های مخصوص تعمیر ماشین لباسشویی و اتصال آنها به‌سایر قطعات معیوب مطلع باشیم.

در انتها آموزش طریقه کارکرد اهم متر، آزمایش دوام موتور ترموستات، تست‌هیتر،  پمپ‌تخلیه و … بطور کامل فرا خواهید‌گرفت. تعمیر کلیه قسمت‌ های مختلف ماشین لباسشویی بوش و تعمیرات خشک‌ کن مدل جنرال‌ الکتریک را به‌صورت مرحله‌ به‌ مرحله در پایان مجموعه فرا‌می‌گیرید. در این بخش مطالبی ازجمله تعمیر نویز درام ماشین لباسشویی بوش، چگونگی جایگزین کردن پمپ ماشین لباسشویی در یک واشر، نحوه تعویض برس‌های کربنی، جایگزینی اسلاید درام، خشک‌کن در مدل جنرال‌ الکتریک، جایگزینی چرخ دنده، تعویض بلبرینگ و موارد بسیاری از این قبیل ارائه شده است.

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی رفع خطای کد انواع لباسشویی ها را طی ویدیو های متعدد و مختلفی پرداخته و مواردی همچون نحوه جایگزین کردن بخاری ماشین لباسشویی، جایگزین کردن پمپ تخلیه، جایگزینی پمپ ماشین لباسشویی ایندزیت و خطای F11 و غیره در این بخش بطور مفصل آموزش می بینید.

ماشین لباسشویی از لوازم بسیار پر مصرف و کاربردی در منزل است که می‌توان گفت امروزه بیشتر افراد از این وسیله استفاده می‌کنند. از طرف دیگر به دلیل بالا بودن قیمت این وسایل خیلی از افراد بعد از اینکه ماشین لباسشوئی شان دچار ایراد می‌شود آن را به تعمیرکار می‌سپارند زیرا نمی‌توانند آن را تعویض کنند. از همین رو این دلایل باعث پر رونق بودن بازار کار این حرفه می‌شود و ما پس از یادگیری تعمیر ماشین لباسشویی قادر به تعمیر این دستگاه‌ها هم برای خود و هم برای دیگران خواهیم بود. علاوه بر این افرادی که به کارهای فنی علاقه دارند به راحتی می‌توانند وارد بازار کار این حرفه شوند و از این طریق کسب درآمد کنند. همچنین بعد از یادگیری تعمیر ماشین لباسشویی شما می‌توانید آن را به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق درآمد به دست آورید. همچنین شما می‌توانید با شرکت‌های خدماتی تعمیراتی یا نمایندگی‌های انواع ماشین های لباسشویی است آشنا شوید و به صورت قرار دادی مشغول به کار شوید.

بازار کار تعمیرماشین لباسشویی در ایران چگونه است؟

با توجه به این که ماشین لباسشویی را در همه خانه‌ها می‌توان یافت و قطعا تمامی دستگاه‌ها نیاز به سرویس یا تعمیر پیدا می‌کنند، در نتیجه میزان تقاضا برای مراجعه به تعمیرکار زیاد بوده و این افراد از بازار کار خوبی دارند. علاوه بر این قیمت بالای ماشین‌های لباسشویی به ویژه در کشور ما که بالا بودن نرخ ارز و دلار باعث گرانی بیشتر این تجهیزات شده است سبب می‌شود تا در صورت خرابی این وسیله، افراد در صدد تعمیر آن باشند و تا حد امکان از خرید دستگاه جدید خودداری می کنند و این باعث رونق پیدا کردن بازار کار این حرفه می‌شود. برای وارد شدن به بازار کار این حرفه می‌توانید از دوره آموزش حرفه‌ای تعمیر ماشین لباسشویی استفاده کنید.

درآمد شغل تعمیر ماشین لباسشویی در جهان

ماشین های لباسشویی معمولاً بین 7 تا 12 سال عمر مفید دارند و تا زمانی که به درستی از آن‌ها استفاده شود درست کار می کنند. با این حال گاهی ممکن است در اثر عوامل مختلف مشکلاتی برای ماشین لباسشویی پیش بیاید و دچار دردسر شوید. بعضی از مشکلات ماشین لباسشویی به راحتی و با استفاده از ابزارها و روش های ساده قابل حل هستند. این حرفه در کشورهای خارجی نیز بازار کار خوبی دارد و با داشتن حداقل 3 الی 5 سال سابقه کار و دیگر شرایط کشور مورد نظر می‌توانید مهاجرت کنید و مشغول به کار شوید. تعمیرکاران جزو آن دسته از مهاجرانی هستند که می‌توانند به صورت کاری به کانادا مهاجرت کنند. برای مهاجرت به کشورهای خارجی باید مهارت خوبی در این حرفه داشته باشید تا بتوانید بعد از مهاجرت وارد بازار کار شوید. از این رو بهتر است با یادگیری اصولی و استفاده از دوره آموزش تعمیر ماشین لباسشویی نکات مهم برای افزایش مهارتتان لازم است.

نحوه تست و عیب یابی قطعات ماشین لباسشویی

2 ساعت

تعمیرات ماشین لباس شویی و خشک کن مدل General Electric

7 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی مدل Bosch

3 ساعت

رفع خطای کد انواع ماشین های لباسشویی

1 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی مدل Samsung

5 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی سطلی درب از بالا

7 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی مدل Whirlpool

13 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی مدل beko

2 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی مدل LG

5 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی مدل Frigidaire

3 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی مدل indesit

1 ساعت

تعمیرات ماشین لباسشویی مدل indesit

1 ساعت

مقاله های مورد نیاز برای تعمیر ماشین لباسشویی

باید به نکات رفع ایراد تخلیه آب در ماشین لباسشویی توجه کرد. اگر لباسشویی به دلایلی خطا دهد ممکن است از کار بیفتد و خاموش شود که در این صورت باید خطا آن رابررسی کنیم.
لرزش شدید ممکن است از خرابی تسمه یا تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی باشد.
هنگامی که شلنگ تخلیه مسدود شد، آب دستگاه خاموش نخواهد شد.در صورتی که با این مشکل روبه رو هستید نخست منبع آب را خاموش فرمایید، سپس شلنگ تخلیه را جدا کنید و داخل آن را تمیز فرمایید.در صورتی که آب از راه آب پایین نرفت با کمک یک سیخ یا میله داخل لوله آب راه را تمیز فرمایید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 28 نظر ثبت شده است

14 دیدگاه برای آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

  1. مجید موسی نژاد کماچالی

    سلام و وقت بخیر
    ببخشید مزاحم شدم
    من دوره تعمیرات لباسشویی را حدود ۴ سال قبل از سایت شما بصورت DVD خریداری کردم و هیچ گواهینامه ای برای من صادر نشده است و همچنین دسترسی به فایل های بروز شده ندارم
    علت رو توضیح میفرمایید؟؟
    امتیازی را که دادم به کیفیت آموزش هست.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت گواهینامه باید درخواست بدین . میتونید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست تونو ثبت بفرمایین.
      سپاس از همراهی شما

  2. احسن یعقوبی

    آقا ما ۱ فروردین دوره خریداری کردیم الان که ۱۹ فروردینه هنوز به دستمون نرسیده

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و حترام
      بسته شما ارسال شده است و تا آخر هفته به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  3. سجاد مومنه

    سلام من پکیج تعمیر لوازم خانگی خریداری کردم ولی لینک دانلود برام نیامده میتونید راهنماییم کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      لطفا با پشتیبانی تماس برقرار کنید .
      021-28423118
      سپاس از همراهی شما

  4. Hanieh.J

    تایمر ماشین لباسشویی من خراب شده چیکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      وظیفه تایمر کنترل برنامه‌ی شستشو در لباسشویی می باشد که با کمک سنسور ها دستور لازم برای شستشو صادر میگردد، اگر به هر دلیلی تایمر خراب شود مراحل شستشو در لباسشویی به درستی انجام نمی‌شود .
      سپاس از همراهی شما

  5. mobina_rahimi

    چرا ماشین لباسشویی خاموش است اما داخل آن آب جمع شده !!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممکن است این اتفاق بیفتد و علت آن خرابی شیر برقی یا همان شیر الکترونیکی دستگاه است.
      زمانی که این قطعه کار خود را درست انجام ندهد این اتفاق میفتد و باید سوراخ شدن لاستیک یا دیافراگم شیر را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. ardalan

    سلام این دوره تعمیر چند نوع لباسشویی رو آموزش میده؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این مجموعه آموزش تعمیر چندین مدل لباسشویی ار قبیل بوش، ال جی، سامسونگ و …. قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  7. mahya.es69

    چرا لباس ها بوی بد میدن!!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دلیل اصلی این مشکل از رشد کپک در درزهای لباسشویی می باشد، برای اینکه از شر این مشکل رها شوید باید درزگیرهای درب ماشین را درآورده و با شوینده شست و شو دهید.بعد در حالیکه ماشین خالی شد داخل ماشین را با پاک کننده های قوی و آب داغ تمیز فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  8. amir_ali

    ماشین لباسشویی من درب آن قفل شده است چیکار باید کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای این مشکل می توان به مواردی اشاره کرد:
      ایراد از قفل درب ماشین لباسشویی میباشد.
      هرز شدن و یا شکستگی لولا درب لباسشویی.
      خالی نشدن کامل آب داخل ماشین لباسشویی.
      سپاس از همراهی شما

  9. سپیده حامی

    دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی چی می تونه باشه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مهم ترین علت نچرخیدن ماشین لباسشویی حجم لباس ها است، در صورتی که حجم لباس ها کم و یا زیاد است، شما با این مشکل روبه رو خواهید شد. سعی کنید همیشه حجم لباس هایی که در دستگاه میباشد با ظرفیت ماشین همسان شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. mahdi nakisa295

    به چه علت ماشین لباسشویی در زمان کار کردن سر و صدای زیادی دارد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ایراد در بلبرینگ های موتور زیاد بودن حجم لباس در مخزن لباسشویی گیرافتادن جسم خارجی بین چیلک و مخزن و ایراد در پولی ها می تواند از دلایل آن باشد.
      سپاس از همراهی شما

  11. tasnimooo79

    چرا ماشین لباسشویی زمان آبگیری به شدت لرزش دارد؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرابی تسمه، خرابی یاتاقان، قاطی شدن دور تند و کند به علت مشکل در تایمر خرابی پمپ آب و خالی نشدن آب تراز نبودن دستگاه می تواند از دلایل آن باشد.
      سپاس از همراهی شما

  12. ghazaleh momen

    چرا عمل آبگیری به درستی توسط لباسشویی انجام نمی شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممکن است تایمر خراب باشد.
      سپاس از همراهی شما

  13. vahide.salahshoor

    چرا لباسشویی دارای نشتی است؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار نشتی است در نخستین قدم شلنگ های دستگاه را بررسی فرمایید و از سوراخ نبودن آن مطمئن شوید بعد از آن لاستیک های درب ورودی را بادقت نگاه کنید تا مطمئن بشید که آن ها دچار پوسیدگی و یا پارگی نشده باشد.
      سپاس از همراهی شما

  14. یاسمین غلامی9087

    چرا آب داخل مخزن لباسشویی گرم نیست؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خرابی ترموستات و یا تنظیم نبودن آن خرابی المنت قطعی سیم رابط به المنت می تواند دلایل داغ نبودن آب داخل مخزن لباسشویی باشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,050

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 2834

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz