آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

713,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/11/29

حجم آموزش: 20.58 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/29

زمان آموزش: 18 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/11/29

حجم آموزش: 20.58 گیگابایت

زمان آموزش: 18 ساعت

دغدغه شغلی یکی از نگرانی‌هایی است که ممکن است بسیاری از افراد با آن سر و کله بزنند و تلاش زیادی برای پیدا کردن راه‌ حل این معما در نظر بگیرند. تعمیرات پرینتر از جمله کارهایی است که به‌ علت نیاز گسترده‌ای که در جامعه برای آن وجود دارد می‌تواند یکی از مشاغل پردرآمد و مناسب برای این افراد باشد. این شغل از جمله مشاغل پرسود است زیرا که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند. به‌ همین علت با توجه به استقبال زیادی که از شغل تعمیر پرینتر می‌شود آموزش‌های زیادی در این‌ باره وجود دارد. از جمله این آموزش‌ها می‌توان به دوره آموزش تعمیر پرینترهای اچ پی اشاره کرد.

در این آموزش‌ها افراد با نحوه‌ی کارکرد و عیب‌ یابی و تعمیرات انواع پرینترهای اچ پی آشنا می‌شوند. این آموزش‌ها توسط مربیان مجرب و متخصص فراهم شده‌‌اند و به افراد در این زمینه کمک می‌کنند. از ویژگی مثبت این دوره‌های آموزشی می‌توان به این مورد اشاره کرد که این دوره‌ها به‌ صورت مجازی هستند و برای افرادی که شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند می‌تواند بسیار مناسب باشد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که آموزش تخصصی تعمیر پرینترهای اچ پی افراد را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند و کارآموزان بعد از این دوره‌ها می‌توانند به‌ راحتی به فعالیت بپردازند.

آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی با بیش از 18 ساعت ویدئو آموزشی در سایت 118فایل ارائه شده است. پرینتر جوهرافشان و لیزری از جمله دستگاه‌های اداری محسوب می‌شود که به دلیل استفاده بی‌شمار در طول روز بیشتر در معرض نقص فنی قرار می‌گیرد به همین دلیل در مجموعه پیش رو به تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی یکی از برندهای معروف پرینتر می‌پردازیم تا بتوانید با کمک آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی وارد بازار شوید.

در آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی تعمیر پرینتر جوهرافشان تک کاره و چند کاره اچ‌پی در مدل‌های متنوعی از قبیل HP Officejet 100 Mobile printer، HP Officejet 6978, 6962، HP Deskjet F4440، HP Officejet 3830، HP Officejet 5740 و غیره را فرا خواهید گرفت.

در آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی نحوه باز و بسته کردن پرینتر‌های جوهرافشان و لیزری به صورت گام به گام آموزش داده می‌شود تا علاقمندان بتوانند علاوه بر شناخت قطعات پرینتر‌های‌ اچ‌پی، عیب‌یابی و تعویض قطعات را به خوبی یاد بگیرند.

در آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی همچنین نحوه تعویض و شارژ کارتریج پرینترهای‌ اچ‌پی و شارژ کارتریج پرینتر لیزری اچ‌پی نیز ارائه شده است. نکات و تکنیک‌هایی که در آموزش تعمیرات پرینترهای‌ اچ‌پی بیان می‌شود، تا بتوانید با کمک این ترفندها قطعات را به درستی تعمیر و تعویض کنید.

مزایای یادگیری تعمیر پرینترهای اچ پی

1. برای تعمیر پرینترهای اچ پی نیاز به مدرک تحصیلی یا مجوز و مدرک خاصی نیست.

2. تعمیر پرینترها با توجه به نیاز روزافزون جامعه به اینگونه دستگاه‌ها بازار کار خوبی دارد و درآمد خوبی را برای فردی که این کار را انجام می‌دهد رقم می‌زنند.

3. تعمیر پرینترهای اچ پی با توجه به کاربرد این نوع پرینترها همواره پر رونق بوده و سود خوبی را نصیب افراد تعمیرکار می‌کند.

4. زمان یادگیری این شغل کوتاه بوده و نیاز به یادگیری طولانی‌ مدت ندارد.

5. شرایط کاری و فیزیکی و جسمانی تعمیر پرینترهای اچ پی بسیار آسان بوده و نیاز به کار فیزیکی ندارد.

6. این شغل به صورت آزاد بوده و بنابراین شرایط و محیط کاری هر فرد بستگی به خود او دارد.

7. این کار پاره‌ وقت است و به‌ عنوان شغل دوم نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

8. برای انجام این کار نیاز به سرمایه زیادی نیست .

چرا تعمیر پرینترهای اچ‌پی 118فایل را فرا بگیریم؟

آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی یک مجموعه جامع و کاربردی برای علاقمندان به شغل تعمیرات دستگاه‌های اداری می‌باشد. با کمک این مجموعه توانایی تعمیر انواع پرینترهای‌ اچ‌پی را فرا می‌گیرند. آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی حتی برای تعمیرکاران و افرادی که هیچ دانشی در زمینه تعمیرات پرینتر ندارند هم مناسب است.

در این‌ مجموعه تعمیر مدل‌های جدید پرینترهای‌ اچ‌پی به صورت مرحله‌ به‌ مرحله همراه با نکات پایه‌ای و اساسی آموزش داده می‌شود. از این‌رو همه تعمیرکاران از افراد حرفه‌ای گرفته تا افراد تازه‌کار با کمک این مجموعه به یک فرد متخصص تبدیل خواهند شود.

همان طور که می‌دانید پرینتر یکی از وسایل پرکاربرد است که علاوه بر مصارف اداری، مصارف خانگی هم دارد. با فراگیری آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی می‌توانید تعمیرگاه تخصصی‌ پرینتر راه‌اندازی کنید و یک شغل با درآمد بالا را شروع‌ کنید.

پرینتر هم همانند هر دستگاه صنعتی دیگر در اثر عوامل مختلفی کارایی خود را از دست می‌دهد. با عیب‌یابی به موقع می توان عمر مفید آن را افزایش داد. در نتیجه دلیل دوم فراگیری آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی را می‌توان در عیب‌یابی مدل‌های مختلف این پرینتر دانست.

آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای پرینترهای اچ‌پی

افراد علاقه مند به تعمیر پرینترهای اچ پی می‌توانند از طریق رشته برق و الکترونیک در این زمینه به یادگیری بپردازند. اما روش‌های دیگری برای یادگیری ماشین‌های اداری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت در دوره‌های آموزش سازمان فنی و ‌حرفه‌ای یا شاگردی کردن اشاره کرد. هر کدام از این روش‌ها دارای معایبی هستند. اما بهترین روش برای یادگیری این رشته شرکت در دوره آموزش تخصصی تعمیر پرینترهای اچ پی است. افراد می‌توانند از طریق این آموزش‌ها با تمامی مباحث مربوط به آن آشنا شده و بعد در  ادامه به فعالیت بپردازند. دقت داشته باشید که این آموزش‌ها به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند.

افراد باید  قبل‌ از ورود به حرفه تعمیر پرینترهای اچ پی در این زمینه دارای مهارت‌هایی باشند. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به داشتن صبر و حوصله زیاد، دقت و تمرکز، سرعت عمل بالا، داشتن علاقه وانگیزه و داشتن اطلاعات مختصر در مورد ماشین‌های اداری اشاره کرد.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر پرینترهای اچ‌پی چقدر هست؟

به‌ طور کلی با شرکت در دوره آموزش تعمیر انواع پرینترهای اچ پی شما در کمتر از یک ماه می‌توانید مهارت خود را در این زمینه کامل کرده و به‌ صورت تخصصی عمل کنید. دقت داشته باشید که اگر بخواهید برای آموزش تعمیر پرینتر hp از روش‌های دیگری استفاده کنید این مدت زمان تا حد نسبتاً زیادی افزایش خواهد یافت. بنابراین در صورتی‌ که بخواهید در وقت و هزینه خود صرفه ‌جویی کنید بهترین کار استفاده از بسته تخصصی آموزش کامل و جامع تعمیر پرینترهای اچ پی است تا از این طریق خیلی زود وارد بازار کار شوید.

وسایل لازم برای شروع تعمیر پرینترهای اچ‌پی

همان‌ طوری که می‌دانید برای هرگونه شغلی شما نیاز به وسایل و ابزار ضروری آن شغل دارید. تعمیرات پرینترهای اچ پی نیز از جهت آن‌ که یک شغل فنی است و به‌ صورت تخصصی انجام می‌شود نیاز به ابزار و وسایل خاصی دارد که در ادامه برخی از آن‌ها معرفی خواهیم کرد:

1. انواع پیچ گوشتی

2. ابزار پیکاپ مغناطیسی

3. ای اس دی

4. چراغ‌قوه

5. انبر

مولتی متر

6. آینه‌ی بازرسی

7. فنر

8. هویه

9. سیم چین

10. دم باریک

11. پنس

12. سیستم اولتراسونیک

13. نوار برقی

14. قوطی هوای فشرده

سرمایه لازم برای شروع تعمیر پرینترهای اچ‌پی

اگر قصد شروع راه‌اندازی شغل تعمیر پرینترهای hp را دارید، قبل‌ از هر کاری شما نیاز به شرکت در یک دوره تخصصی دارید تا بتوانید تمامی مهارت‌های مورد نیاز این شغل را یاد بگیرید. پیشنهاد ما استفاده از پکیج آموزش صفر تا صد تعمیر پرینترهای اچ پی است. بعد مانند تمامی مشاغل فنی دیگر نیاز به ابزار و تجهیزات ضروری این شغل دارید تا در صورت نیاز بتوانید قطعات موجود در این پرینترها را تعمیر یا تعویض کنید. تا این‌ جای کار شما به پنج میلیون تومان سرمایه احتیاج خواهید داشت. در صورتی‌ که بخواهید به‌ صورت تعمیر در محل این کار را انجام دهید به سرمایه‌ی بیشتری احتیاج ندارید. اما در صورتی‌ که بخواهید سطح کاری خود را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنید، می‌توانید برای خود یک مغازه یا تعمیرگاه اجاره یا خریداری نمایید. علاوه‌بر این موارد در صورتی‌ که بخواهید برای کار خود تبلیغ انجام دهید نیز به سرمایه احتیاج خواهید داشت.

در پایان آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی چه اتفاقی می‌افتد؟

در پکیج آموزش تعمیر پرینترهایhp  شما با انواع پرینترها آشنا خواهید شد، در مورد قطعات آن‌ها اطلاعات به دست می‌آورید، نحوه باز و بسته کردن آن‌ها را می‌آموزید و به‌ این‌ ترتیب می‌توانید انواع مشکلات موجود در این پرینترها را عیب‌ یابی کرده و آن‌ها را تعمیر کنید. شما حتی قادر خواهید بود که در صورت نیاز این قطعات را تعویض کنید. دقت داشته باشید که این آموزش‌ها به‌ صورت گام ‌به ‌گام هستند و می‌توانند برای تمامی افراد  مناسب باشند. پس‌ از این‌ که این دوره آموزشی را کامل کردید می‌توانید به‌ صورت تعمیرکار وارد بازار کار شده و از درآمد خوبی که این رشته دارد استفاده کنید. همچنین شما این توانایی را دارید که از طریق تدریس این رشته به دیگران نیز کسب درآمد کنید.

علاقمندان و تعمیرکاران در پایان آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی نحوه باز و بسته کردن و بررسی قطعات پرینتر جوهرافشان و لیزری، تعویض و شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان و لیزری، تعمیر پرینتر جوهرافشان، عیب‌یابی و تعمیر پرینتر لیزری را به طور جامع یاد می‌گیرند.

در انتهای آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی، تعمیرات مدل‌های HP Photosmart 6520، HP Officejet 6500A، 8100HP Officejet، HP Photosmart e-All-in-One Printer (D110a) و غیره را به طور کامل فرا می گیرید. به طور کلی توانایی تعمیر انواع پرینترهای‌ اچ‌پی را به دست خواهید آورد.

بازار کار تعمیر پرینترهای اچ‌پی در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید با گسترش تکنولوژی امور و وظایف انسان‌ها کم ‌کم به دستگاه‌ها و ماشین ‌آلات سپرده شده‌ است. به‌ همین دلیل در بسیاری از ادارات، سازمان‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها استفاده از دستگاه‌های اداری مانند پرینتر، اسکنر، بارکد خوان، فتوکپی و غیره رایج شده‌ است. استفاده از این دستگاه باعث می‌شود که بسیاری از امور در کمترین زمان ممکن انجام شود به‌ همین منظور در مصرف هزینه‌ها و انرژی صرفه‌ جویی خواهد شد. ایجاد هر گونه خرابی یا مشکل در هر یک از این دستگاه‌ها روند کار کارمندان یا افراد به مشکل برمی‌خورد، بنابراین افراد به‌ دنبال پیدا کردن تعمیرکاران هستند که بتوانند در کمترین زمان ممکن و با مهارت کافی این دستگاه‌ها را تعمیر نمایند. از طرفی به دلیل پیچیده بودن این دستگاه‌ها هر فردی به‌ صورت خودسرانه نمی‌تواند تعمیر این دستگاه‌ها را انجام دهد و باید از افراد متخصص کمک بگیرد. به‌ همین دلایل می‌توان گفت که بازار کار رشته تعمیر دستگاه‌های اداری از جمله تعمیر پرینترهای اچ‌ پی مناسب و پررونق است و برای افرادی که علاقه‌ مند به این کار هستند می‌تواند درآمد خوبی را به‌ همراه داشته باشد. افراد علاقه‌مند می‌توانند از بسته آموزش گام به گام تعمیر پرینترهای اچ پی استفاده کنند و در این حرفه مهارت‌های کافی را کسب کنند.

در دسته مشاغل آزاد تعمیرات، به ویژه دستگاه‌های اداری مانند پرینتر، همواره جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است. اگر می‌خواهید در کمترین زمان و با سرمایه اندک شغلی با درآمد بالا را به دست آورید توصیه می‌کنیم آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی را تهیه کنید و برای ورود به کاری با درآمد خوب آماده شوید.

اگر سرمایه لازم برای راه‌اندازی کارگاه تعمیرات را ندارید می‌توانید با کمک آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی در اداره‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی به عنوان تعمیرکار پرینتر کار کنید یا در کارگاه‌های تعمیرات دستگاه های اداری کار خود را آغاز کنید.

درآمد تعمیر پرینترهای اچ‌پی در ایران

با توجه به این موضوع که بازار کار رشته تعمیر ماشین‌های اداری پررونق است، درآمد آن نیز می‌تواند بالا باشد. البته باید بدانید که عوامل زیادی هستند که روی درآمد حاصل از این حرفه مؤثر هستند. از مهم‌ترین عوامل می‌توان به میزان مهارت و سابقه فرد اشاره کرد. زیرا افراد همواره به‌ دنبال متخصصانی می‌گردند که بتوانند از پس تعمیر پرینترهای اچ پی بربیایند و آن‌ها را در کمترین زمان ممکن تعمیر کنند. یکی دیگر از عواملی که می‌توان به واسطه آن باعث رضایت مشتریان خود شوید و از این طریق تعداد آن‌ها را افزایش دهید، داشتن سرعت عمل در کار است. هر چقدر بتوانید رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب کنید درآمد بیشتری نصیب شما خواهد شد. دقت داشته باشید که در ابتدای کار شما به این که در بین افراد شناخته شوید  نیاز دارید و بنابراین به تبلیغات احتیاج‌ خواهید داشت. هر چقدر بتوانید تبلیغات مؤثرتری داشته باشید درآمدتان نیز افزایش خواهد یافت.

حل مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر حل مشکل ناخوانا بودن اسناد در پرینتر حل مشکل کند پرینت گرفتن دستگاه حل مشکل تمامی ارور‌ها و کد‌های خطا حل مشکل پرینت نگرفتن پرینتر اچ پی حل مشکل نصب نادرست درایور و فریمور پرینتر
اچ پی یکی از معروف‌ترین برند‌ها، در زمینه تولید و عرضه پرینتر بوده و این معروفیت به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات آن است. اما حتی این پرینتر‌های ژاپنی هم، اگر به موقع سرویس نشوند خراب شده و به تعمیرکار نیاز پیدا کرده و باید با صرف هزینه‌های بسیار آن‌ها را عیب یابی کرد. سرویس دوره‌ای پرینتر به معنای بررسی و عیب یابی دستگاه بوده و یک مرحله قبل از تعمیر است.
مسئله ای که درمورد پرینتر ها وجود دارد این است که پس از مدتی ممکن است در اثر نوسانات برق و یا عدم استفاده و نگهداری مناسب دچار مشکلاتی در قسمت های مختلف شوند.
نرم افزار معرفی شده توسط خود شرکت اچ پی برای رفع ارور ها و مشکلات نرم افزاری دستگاه ارائه شده است. همچنین می تواند برای عیب یابی پرینتر اچ پی نیز به کاربران کمک کند. در مواردی که دستگاه ارور هایی مبنی بر بروز مشکل در درایور پرینتر اچ پی را نمایش می دهد می توان از نرم افزار برای تعمیر پرینتر hp مورد نظر استفاده کرد.
به دلیل کاهش هزینه‌ها، الویت تعمیر دستگاه است. ولی در صورتی که دستگاه شما هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه خواهد داشت.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر پرینترهای اچ‌پی

  1. سروش

    تعمیر چه مدل هایی ارائه میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مدل‌های متنوعی از قبیل HP Officejet 100 Mobile printer، HP Officejet 6978, 6962، HP Deskjet F4440، HP Officejet 3830، HP Officejet 5740 و غیره را فرا خواهید گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  2. شهدا

    بازار کار تعمیر پرینتر های اچ پی چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پرینترهای اچ پی از جمله دستگاه های پرکاربرد است به همین دلیل بازارکار تعمیر پرینتر های اچ پی به نسبت برای فعالان این حوزه درآمدزاست.
      سپاس از همراهی شما

  3. بوکال

    نحوه جداکردن قطعات هم ارائه شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر پرینتر اچ پی نحوه تعمیر، تعویض و عیب یابی قطعات به طور جامع آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  4. mksd93520

    میشه لینک دانلود رو داشته باشم به جای دی وی دی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. zahedi

    ممنون خیلی خوب بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  6. خالد صاعدی

    پرینترم رو چند وقت پیش خریدم اما در چاپ مشکلاتی داره و عکس های کم رنگ چاپ میکنه علتش رو میدونید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل شما بیشتر به کارتریج بر می گردد که برای برای رفع این مشکل باید کارتریج آن را با یک کارتریج دیگر تعویض کنید تا خطوط کم رنگ از بین برود.
      سپاس از همراهی شما

  7. شافعی

    پرینتر من پرینت نمیگیره مشکل از کجا میتونه باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مشکل میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد و باید به کارشناسان مربوطه مراجعه نمایید.
      سپاس از همراهی شما

  8. هاشم عبیدی

    من میخوان از پرینتر Hp کپی بگیرم ولی رنگ ها با هم قاطی میشن چیکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مهمترین عاملی که همیشه در قاطی کردن رنگ ها در دستگاه کپی اچ پی دست دارد تنظیم اشتباه و یا به هم ریختن تنظیمات رنگ دستگاه کپی است.
      سپاس از همراهی شما

  9. حرفه ای باش😉

    چطوری میتونم بفهمم میزان جوهر پرینتر چقدره ؟

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      برای بررسی میزان جوهر پرینتر اچ پی روش مشخصی وجود ندارد اما می توانید با نصب ابزار Hp Printer و Scan doctor از میزان جوهر پرینتر خود باخبر شوید.
      سپاس از همراهی شما

  10. دامون

    چه مدل هایی تعمیرشون گفته میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر پرینترهای‌ اچ‌پی تعمیر پرینتر جوهرافشان تک کاره و چند کاره اچ‌پی در مدل‌های متنوعی از قبیل HP Officejet 100 Mobile printer، HP Officejet 6978, 6962، HP Deskjet F4440، HP Officejet 3830، HP Officejet 5740 و غیره را فرا خواهید گرفت.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3327

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz