آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل(psp)

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

520,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/01/29

حجم آموزش: 12.28 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/01/29

زمان آموزش: 13 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/01/29

حجم آموزش: 12.28 گیگابایت

زمان آموزش: 13 ساعت

پِلی‌استیشن قابل حمل یا پی‌اس‌پی نوعی کنسول بازی‌ است. این وسیله سرگرمی‌ رایانه‌ای را سونی  ساخته و عرضه کرده ‌است. کنسول بازی قابلیت همراه دارد و می‌توان بازی‌های زیادی رویش انجام داد. پلی ‌استیشن‌ قابل حمل با داشتن ویژگی‌های چند رسانه‌ای جذاب توانسته همچنان جایگاه خود را در بین علاقمندان به بازی‌های پلی‌ استیشن حفظ‌ کند. به همین دلیل تعمیر آن یکی از نیازهای حیاطی جامعه می باشد. با یادگیری چگونگی تعمیر کنسول بازی همراه می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. آموزشگاه 118فایل با ارائه یک دوره آموزشی در این خصوص شما را تا پله های موفقیت همراهی می کند. این دوره‌ی آموزشی دارای 13 ساعت ویدئو و نکات مفید خواهد بود. آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل دربردارنده نحوه تعمیر پی اس پی در مدل های 1000، 2000، 3000 و غیره می‌باشد. این آموزش فایل های ویدیویی را به دو بخش مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم کرده است. این کار باعث می‌شود تا درک بهتری از مطالب آموزشی این مجموعه داشته باشید. در ادامه به بازار کار و درآمد این حرفه به صورت کامل پرداخته‌ایم.

پِلی‌استیشن همراه یا با نام مختصر پی‌اس‌پی یک کنسول بازی دستی است که توسط سونی کامپیوتر انترتینمنت ساخته و عرضه شده‌ است. از ویژگی‌های پلی ‌استیشن همراه می‌توان به دارا بودن یک صفحه‌ی نمایش بزرگ و گرافیک بالا، سهولت و آسانی در حمل کردن به دلیل وزن بسیار پایین و سبک این کنسول، بسیار مقاوم و طول عمر بسیار زیاد، قابل ارتقاء سیستم‌عامل ویژه خود با نام فریمور تا ۶٫۰٫۶ در سری‌های پی‌اس‌پی گو و پی‌اس‌پی ۳۰۰۰ استفاده آسان و راحت از دیسک یوام‌دی، برخورداری از یک ورودی مخصوص و مجزا برای قرار دادن کارت حافظه، قابلیت اتصال به پلی‌استیشن ۴ در سری پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن ۳ در نسخه ۳۰۰۰ و پی‌اس‌پی گو پلی‌استیشن ۲ در نسخه‌های قبلی و قدیمی‌تر در صورت داشتن اکانت رسمی در سایت پلی استیشن، امکان اتصال به شبکه اینترنت و… اشاره کرد و می‌توان به خرید بازی‌های دلخواه یا اتصال به شبکه اسکایپ و دیگر شبکه‌های اجتماعی تحت قرارداد با شرکت سونی به راحتی استفاده کرد و حتی سیستم‌عامل آن را نیز به صورت رسمی آپدیت کرد. این دستگاه‌های بازی بعد از مدتی خراب می‌شوند که نیاز به تعمیر و یا کلا تعویض دارند که اگر بتوانید از پکیج آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل استفاده کنید می‌توانید با چند و چون کار آشنا شوید و خودتان پلی استیشن تان را تعمیر کنید.

آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل یکی از بهترین مجموعه های آموزشی وب سایت 118فایل می باشد که توانسته نحوه تعمیر پلی استیشن قابل حمل (PSP)  را به وضوح و از نمای نزدیک آموزش دهد. آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل دربردارنده نحوه تعمیر پی اس پی در مدل های 1000، 2000، 3000، Go و Vita می باشد. این آموزش فایل های ویدیویی را به دو بخش مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای یادگیری هر چه بهتر شما عزیزان تقسیم بندی کرده که باعث می شود تا درک بهتری از مطالب آموزشی این مجموعه داشته باشید.

مزایای آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل

1. از مهم‌ترین مزیت‌های این حرفه این است که بازار کار خوبی دارد و به راحتی بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید مشغول به کار شوید.

2. درآمد بسیار خوبی دارد.

3. در هر مکان و زمانی می‌توانید کار تعمیر پلی استیشن را انجام دهید یعنی محدودیت زمانی و مکانی ندارد.

چرا تعمیر پلی استیشن قابل حمل 118فایل را فرا بگیریم؟

پلی ‌استیشن‌ قابل حمل با داشتن ویژگی‌های چند رسانه‌ای جذاب توانسته همچنان جایگاه خود را در بین علاقمندان به بازی‌های پلی‌ استیشن حفظ‌ کند. از این رو آگاهی از مراحل تعمیر این کنسول بازی حائز اهمیت است. در حال حاضر تعداد علاقمندان بازی‌های پلی‌ استیشن رو به افزایش است و با گسترش بازی‌های هیجان‌ انگیز این کنسول بازی، نیاز به تعمیر آن بیش از گذشته شده است. برای همین یادگیری این حرفه می‌تواند منبعی برای درآمد شما باشد و حتی اگر خودتان پلی استیشن دارید بتوانید آن را تعمیر کنید و به دیگران نیز آموزش دهید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از بسته آموزش تعمیر پلی استیشن استفاده کنید.

پلی‌ استیشن‌ها پس از مدتی تحت تأثیر عواملی همچون گرد و غبار، گرما و نوسانات برق دچار مشکل سخت افزاری می‌گردند. همچنین با وجود بخش نرم افزاری پلی‌ استیشن، امکان بروز مشکلات نرم افزاری نیز می باشد. در صورت آگاهی از علل احتمالی و نحوه تعمیر آنها می توانید در مدت کوتاهی مشکلات را برطرف سازیم. بنابراین فراگیری نحوه تعمیر پلی‌ استیشن مانند تعمیر سایر دستگاه‌های‌ برقی حائز اهمیت بوده و در‌ بسیاری از‌ موارد به کمک ما نیز خواهد‌ آمد.

آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تعمیر پلی استیشن قابل حمل

برای ورود به این حرفه یعنی تعمیر پلی استیشن قابل حمل  نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی و یا کلا تحصیلات خاصی نیست و افراد با هر میزان از تحصیلات و مهارت می‌توانند به این حرفه اقدام کنند. لازمه این حرفه داشتن مهارت و توانایی است که شما می‌توانید از راه‌های مختلف مثل شاگردی کردن در کنار استاد کار و… این حرفه را یاد بگیرید و مهارت کسب کنید اما ما راه بهتری برای شما پیشنهاد می‌کنیم که با کمترین هزینه و حداقل زمان این حرفه را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید و آن استفاده از پکیج آموزش جامع تعمیر پلی استیشن قابل حمل است. به طور کلی از آن‌جای که بسته به نوع ایراد دستگاه پروسه تعمیر بین دو تا سه روز کاری زمان می‌برد بنابراین داشتن مهارت بالا باعث می‌شود این پروسه حداقل شود و حجم کار بالا رود و به طبع آن درآمد افزایش یابد پس قبل از هر چیزی بهتر است مهارت کافی این حرفه را به دست آورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر پلی استیشن قابل حمل چقدر است؟

دوره یادگیری این حرفه بستگی به افراد دارد. اینکه شما تا چه حد به این حرفه یعنی تعمیر پلی استیشن قابل حمل علاقه دارید خیلی مهم است زیرا روند کار را تسهیل می‌کند. معیار و شرط دیگری که در روند یادگیری این حرفه موثر است به میزان پشتکار و تمرین و تکرار شما بستگی دارد. اما به طور کلی می‌توانید کار خود را با باز و بسته کردن پلی استیشن‌های خراب شروع کنید و همچنین می‌توانید با استفاده از دوره آموزش مبتدی تا پیشرفته تعمیر پلی استیشن قابل حمل در کمتر از دو هفته این حرفه را یاد بگیرید و توانایی لازم برای تعمیر این دستگاه را پیدا کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر پلی استیشن قابل حمل

راه اندازی هر حرفه و شغلی نیازمند یکسری وسایل و تجهیزات اولیه و تخصصی است که این حرفه نیز از این قاعده مستثنی نیست. به طور کلی برای تعمیر پلی استیشن قابل حمل به یکسری وسایل تخصصی اما ساده نیاز دارید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

1. اجاره یا خرید مغازه: برای راه اندازی و شروع کارتان به کارگاه نیاز دارید و در کنار این مغازه باید بتوانید حرفه و شغل خودتان را به دیگران نشان دهید و تا بتوانید مشتری جذب کنید.

2. جعبه ابزار متشکل از پیچ گوشتی‌های مختلف (T8و T9 و T10)

3. پیچ گوشتی فیلیپس

سرمایه لازم برای شروع تعمیر پلی استیشن قابل حمل

برای وارد شدن به این حرفه یعنی شغل تعمیرکاری پلی استیشن قابل حمل شما باید مغازه‌ای داشته باشید تا بتوانید تعمیرات را در آن‌جا انجام دهید و همچنین بتوانید توانایی خودتان را در معرض نمایش بگذارید. هزینه خرید یا اجاره این مکان در نقاط مختلف کشور یکسان نیست و بسته به موقعیت مغازه می‌تواند از حدود 150 میلیون تا مبالغ بالاتر باشد. علاوه بر این، هزینه‌ای هم برای دکوراسیون و تجهیزات امنیتی مغازه در نظر بگیرید. اگر سرمایه لازم برای اجاره یا رهن مغازه را ندارید می‌توانید به صورت درصدی در مغازه‌های خدمات کامپیوتری مشغول به کار شوید و بعد از رونق گرفتن کارتان برای خودتان مغازه دست و پا کنید. این کار ضمن کاهش هزینه اجاره، سبب افزایش جذب مشتری نیز می‌شود. سپس باید وسایل و ابزارآلات مخصوص تعمیر پلی استیشن را تهیه کنید. هزینه تهیه وسایل مورد نیاز این حرفه با توجه به برند و نوع وسایلی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود ولی این وسایل چیزی در حدود 5 الی 10 میلیون تومان سرمایه نیاز دارند.

در پایان آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل چه اتفاقی می‌افتد؟

با مشاهده کامل ویدیو‌های مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل‌حمل همانطور که در بالا ذکر شد؛ از شیوه تعمیر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری پلی استیشن مطلع خواهید شد. از آنجایی که هر کدام از ورژن های PSP دارای مشکلات متفاوتی هستند. از این رو مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل به این مهم توجه کرده و به صورت دسته بندی، مشکلات را برای ورژن های PSP در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری بررسی می کند.

تعویض درب دیسک، تعمیر دکمه مربع، تعویض دکمه شوکر جهت نما، تعمیر و جداسازی قطعات پی اس پی اسلیم، تعویض صفحه نمایش، نحوه اتصال پی اس پی به تلویزیون، تعویض باتری، تعویض صفحه نمایش پی اس پی و نحوه تعویض باتری و تعمیر پی اس پی، در پی اس پی ویتا از جمله موارد آموزشی مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل است که به صورت جزء به جزء مراحل تعمیر را آموزش می دهد.

بازار کار تعمیر پلی استیشن قابل حمل در ایران چگونه است؟

در حال‌ حاضر با‌توجه به شرایط‌ اقتصادی و بالا رفتن قیمت‌ها و دستمزدها، هزینه‌ تعمیرات نیز از این قاعده‌ مستثنی نبوده و افزایش یافته است. افراد در صورت داشتن علاقه می توانند توسط آموزش های صحیح در این زمینه، میزان دانش و مهارت خود را افزایش داده و با ورود به این حرفه و کسب تجربه به تعمیرکار ماهر تبدیل شوند.

همچنین روز به روز شاهد گرایش کودکان و نوجوانان به این وسایل هستیم. در نتیجه به دنبال آن تقاضا برای تعمیر زیاد شده و زمینه‌ساز درآمد خوبی برای تعمیرکاران این بخش می‌باشد.بنابراین علاقمندان به فعالیت در این حرفه می‌توانند به صورت خصوصی با داشتن مغازه یا شرکت آغاز به فعالیت کنند. همچنین با دریافت نمایندگی برند های مختلف، در کنار بحث تعمیرات، اقدام به فروش قطعات پلی استیشن کنند.

جالب است بدانید در میان تعمیرات وسایل‌ الکترونیکی، تعمیر پلی استیشن جز مشاغلی است که بازار کار خوبی دارد. به طور کلی  به دلیل استقبال زیاد از سوی جوانان و یا به طور کلی با توجه به اینکه روز به روز شاهد گرایش کودکان و نوجوانان به این وسایل هستیم. در نتیجه به دنبال آن تقاضا برای تعمیر زیاد می‌شود زیرا با توجه به شرایط اقتصادی و بالا رفتن این دستگاه‌ها مردم به جای تعویض و دستگاه نو خریدن به دنبال تعمیر هستند زیرا با صرفه‌تر است. علاوه بر این به دلیل زمان زیادی که با این دستگاه بازی انجام می‌گیرد و البته ذرات معلق موجود در هوا که باعث آسیب رساندن به قسمت‌های حساس دستگاه در گذر زمان می‌شوند این دستگاه گاهاً نیاز به تعمیر پیدا می کند. از این رو  بازار کار این حرفه داغ است و افرادی که وارد این حرفه می‌شوند می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش تعمیرات پلی استیشن قابل حمل استفاده کرده و مهارت کافی برای تعمیر و وارد بازار کار شدن پیدا کنید.

درآمد تعمیر پلی استیشن قابل حمل در ایران

تعمیر پلی استیشن قابل حمل جز مشاغل با درآمد بالا است فقط باید مهارت کافی در این زمینه داشته باشید و همچنین بتوانید دانش و اطلاعات خودتان را در این زمینه به روز نگه دارید. شما می‌توانید با تبلیغات درست مشتری جذب کنید و هر چقدر تعداد مشتری‌های شما زیاد باشد به طبع درآمدتان نیز بیشتر خواهد بود. به طور کلی درآمد تعمیرکار پلی استیشن با توجه به نوع تعمیرات و تعداد پلی استیشن‌‌های تعمیر شده در ماه حدود 5 تا 10 میلیون تومان می‌تواند درامد داشته باشد. برای وارد شدن به بازار کار این حرفه و کسب مهارت می‌توانید از آموزش کامل تعمیر پلی استیشن قابل حمل استفاده کنید.

پی اس پی از یک سیستم عامل سفارشی استفاده می‌کند که از طریق اینترنت یا Memory Stick یا UMD به روز می‌شود. در حالی که امکان به‌روزرسانی نرم افزار با کنسول‌های هر منطقه وجود دارد، اما سونی توصیه می‌کند فقط از به‌روزرسانی هر منطقه مدل سیستم استفاده شود. در به‌روزرسانی‌های سیستم، بسیاری از ویژگی‌ها از جمله مرورگر وب، پشتیبانی از Adobe Flash، کدک‌های اضافی برای رسانه‌های مختلف، اتصال پلی استیشن ۳ (PS3) و امنیت ( اجرای برنامه‌های homebrew) اضافه شده است.
با توجه به این که بعضی از مشکلات پلی استیشن قابل حمل تخصصی بوده است، بهتر این است که تعمیر آن را به یک تعمیر کار ماهر بسپارید. اما اگر مشکلات آن تخصصی نباید و شما هم با تعمیرات آن آشنایی داشته باشید، می توانید پلی استیشن خود را در خانه تعمیر کنید.
بله در این مجموعه آموزشی ابزار و وسایل لازم جهت تعمیر پلی استیشن قابل حمل معرفی شده اند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل(psp)

  1. a.r6281

    چقدر بعد از خرید بسته به دستم میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته اموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  2. سینا

    چقدر خوب که این اموزش گذاشتین امروز یکی از مشتریان از همین دسته های بازی برام اورد هیچ جای دیگه آموزش تعمیرش نبود ممنون از سایت خوبتون.!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. nameless

    برای تهیه وسایل اولیه مورد نیاز باید کجا رفت؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      برای در یافت ازاطلاعات در این زمینه می توانید با واحد پشتیبانی 118file تماس حاصل فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  4. Last Survivor

    برای خریداری این دوره نیاز به مهارت وتجربه قبلی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، نیاز به تجربه در این زمینه ندارید تنها با دیدن ویدیو های اموزشی می توانید تعمیر این دستگاه را یاد بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  5. peyman

    چقدر طول میکشه تا کامل یادبگیریم؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره حدود 13 ساعت است. شما می توانید با دیدن و تمرین بخوبی در این زمینه مهارت کسب کنید.
      سپاس از همراهی شما

  6. iQ 230

    کاربردی هست این دوره؟ یعنی الان از این نوع دستگاه استفاده میشه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله هنوز این گونه دستگاه ها استفاده میشود.
      سپاس از همراهی شما

  7. s2673p

    لوازم مورد نیاز تعمیر در ویدیو گفته شده؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره نحوه تعمیر و جداسازی قطعات پی اس پی1000، رفع مشکل عدم تشخیص دیسک در پی اس پی، آموزش تعمیر دکمه های جهت نما پی اس پی، نحوه تعویض صفحه نمایش پی اس پی 1000، نحوه تعویض صفحه جلویی پی اس پی 1000، جداسازی تمام قطعات پی اس پی 1000، تعویض درب دیسک پی اس پی 1000، نحوه تعویض دکمه های پی اس پی، نحوه تعویض پورت شارژ پی اس پی، نحوه تعمیر دکمه مربع پی اس پی و …. آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  8. Black Knight

    چه چیزهایی داخل این دوره اموزش داده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مورد نیز در ویدیو ها گفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. s_a_l_e_h

    در این دوره همه چیز برای تعمیر این دستگاه آموزش داده شده است!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله همه چیز از صفر تا صد در این دوره اموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. عادل فهیم9028

    دکمه r2 دسته من خود به خود عمل می کند مشکل از کجاست؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عمل کردن خود به خود دسته ps4 در قسمت R2- L2 خیلی شایع هست و از ریبون دسته هست که میتونید به سادگی تعمیر و برطرف کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3068

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz