آموزش تعمیر پلی استیشن 3

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

812,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/09

حجم آموزش: 28.67 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/09

زمان آموزش: 33 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/09

حجم آموزش: 28.67 گیگابایت

زمان آموزش: 33 ساعت

کنسول بازی پلی استیشن در طول عمر خود در مدل‌های مختلفی ساخته شده است. در زمان عرضه، پلی استیشن 3 با هارد دیسک های 20، 40، 60 و 80 گیگابایتی در ژاپن و آمریکا با قیمت 499 تا 599 دلار و مدل های 40 و 60 گیگابایتی در اروپا با قیمت 299 یورو تا 425 یورو در دسترس قرار گرفت. از آن پس سونی دو مدل با طراحی جدید نازک و خیلی نازک را ارائه کرده است. پلی‌استیشن‌3 با داشتن ویژگی‌های چند رسانه‌ای جذاب توانسته همچنان جایگاه خود را در بین علاقمندان به بازی‌های پلی‌ استیشن حفظ‌ کند. در این مقاله قصد داریم روش‌هایی برای تعمیر پلی استیشن 3 را معرفی کنیم. دوره‌ی تعمیر پلی استیشن 3 118فایل یکی از بهترین و معتبر ترین دوره‌ها برای یادگیری نحوه تعمیر پلی استیشن 3 است. این دوره در 3 ساعت ویدئو آموزشی ارائه شده است. پلی‌استیشن‌3 با داشتن ویژگی‌های چند رسانه‌ای جذاب توانسته همچنان جایگاه خود را در بین علاقمندان به بازی‌های پلی‌ استیشن حفظ‌ کند. به طوریکه این مجموعه کلیه قطعات سخت‌افزاری پلی استیشن 3 را معرفی و سپس مشکلات هر قسمت را بیان می‌کند. در ادامه با ارائه ابزار مورد‌ نیاز برای تعمیر هر‌بخش، نحوه بازکردن دستگاه، تعمیر و در‌نهایت بستن دستگاه را آموزش می‌دهد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر پلی استیشن 3  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن 3 سایت 118فایل با ارائه فیلم‌ آموزشی، تمام‌ مطالب و مشکلات سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری کنسول‌های بازی را آموزش‌ می دهد. این مجموعه همانند مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل، پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2 سعی کرده صفر تا صد نحوه تعمیر بخش های مختلف دستگاه پلی استیشن 3 مدل فت، اسلیم و سوپر اسلیم را با دقت و به شیوه صحیح بیان کند.

این مجموعه به طور مجزا قسمت باطری، چراغ مرگ، درایو Bluray، منبع تغذیه، دسته بازی، چیپ ها و تراشه ها، هارد، کد خطا 8002F1F9، فن و لیزر را در کنار مشکلات نرم افزاری نظیر نحوه آپدیت کردن پلی استیشن 3 با فلش، بهینه سازی پلی استیشن برای بلوری و موارد کاربردی دیگر را آموزش می دهد. همچنین در قالب فایل‌متنی، تصاویری از قطعات انواع پلی‌ استیشن برای آشنایی هر چه بهتر شما عزیزان ارائه شده است.

مزایای آموزش تعمیر پلی استیشن 3

1. می‌توان به عنوان شغل دوم از آن کسب درآمد کرد.

2. در هر مکان و هر زمان که بخواهید می‌توانید به سوالات آنلاین در مورد تعمیر و حل مشکل پلی استیشن 3 پاسخ دهید تا درآمد فعلی خود را تکمیل کنید.

3. بازار کار این حرفه مناسب است.

4. برای راه اندازی این شغل به سرمایه زیاد نیاز نیست.

5. امنیت شغلی این حرفه بالاست و می‌توان درآمد خوبی از این حرفه به دست آورد.

برای وارد شدن به این حرفه و استفاده از مزیت‌های این شغل می‌توانید آموزش آن را به صورت اصولی یاد بگیرید که برای این کار می‌توانید از پکیج آموزش حرفه‌ای تعمیر پلی استیشن 3 استفاده کنید.

چرا تعمیر پلی استیشن 3 سایت 118فایل را فرا بگیریم؟

اقداماتی مثل تعمیر دسته‌ها، تعویض شوک دسته، تعمیر و تعویض برد، تعویض مدارهای آسیب دیده دسته و کنسول، تعویض خازن‌های معیوب، تعمیرات نرم افزاری، تعمیر چراغ زرد، رفع مشکل آسیب پلی استیشن به تلویزیون، تعویض کابل‌ها و سیم‌های آسیب دیده، رفع مشکل داغ شدن کنسول، رفع ارورها و کدهای خطا، ترمیم داغ کردن دستگاه، رفع مشکل روشن یا خاموش نشدن کنسول، ترمیم و تعویض پورت‌های معیوب، تعمیر چراغ چشمک زن قرمز ps3، تعویض فن و موارد مشابه، عمده خدمات تعمیر پلی استیشن 3 محسوب می‌شوند که با یادگیری این حرفه می‌توانید این اقدامات را روی پلی استیشن 3 پیاده کنید. همچنین می‌توانید این حرفه را یاد گرفته و کسب و کاری راه اندازی کنید. برای یادگیری صفر تا صد این حرفه می‌توانید از بسته آموزش کامل  تعمیر پلی استیشن 3 استفاده کنید.

پلی‌استیشن‌3 با داشتن ویژگی‌های چند رسانه‌ای جذاب توانسته همچنان جایگاه خود را در بین علاقمندان به بازی‌های پلی‌ استیشن حفظ‌ کند. از این رو آگاهی از مراحل تعمیر این کنسول بازی حائز اهمیت می باشد. در حال حاضر تعداد علاقمندان بازی‌های پلی‌ استیشن 3 رو به افزایش بوده و با گسترش بازی‌های هیجان‌ انگیز این کنسول بازی، نیاز به تعمیر آن بیش از گذشته می‌باشد.

آموزش تعمیر پلی استیشن 3 مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پلی استیشن 3!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری تعمیر پلی استیشن 3

برای ورود به این حرفه نیازی به داشتن مهارت خاصی نیست و افراد با هر میزان از تحصیلات و مهارت می‌توانند اقدام به یادگیری این حرفه کنند. پس از شرکت در دوره‌های آموزشی تعمیر پلی استیشن 3 فرد با اصول کلی تعمیر پلی استیشن آشنا می‌شود. برای کسب مهارت و تجربه بیشتر می‌تواند پلی‌استیشن‌های از کار افتاده‌ را تعمیر کند. این آموزش باعث می‌شود با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید و به راحتی توانایی و مهارت خودتان را بالا ببرید و بتوانید وارد بازار کار شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر پلی استیشن 3 چقدر است؟

یادگیری اصول مقدماتی حدود یک ماه زمان می‌برد. بعد از یک ماه شما اصول کلی را در مورد تعمیر پلی استیشن 3 خواهید آموخت ولی این کافی نیست. برای ایجاد کسب و کار حرفه‌ای شما نیاز به تمرین و تکرار دارید و باید مهارت و تجربه خود را به مرور زمان افزایش دهید تا به یک تعمیرکار حرفه‌ای پلی استیشن 3 تبدیل شوید. برای افزایش تجربه می‌توانید از پلی استیشن‌های  مدل‌های قدیمی‌تری استفاده کنید که دیگر قابل تعمیر نیستند. با این کار اصطلاحا چند و چون  کار را یاد خواهید گرفت. آموزش اصولی تعمیر پلی استیشن 3 به شما کمک می‌کند این حرفه را در کمتر از یک ماه یادبگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر پلی استیشن 3

با کمترین هزینه و همچنین کمترین تجهیزات و وسایل می‌توانید کارگاه تعمیرات پلی استیشن 3 را راه اندازی کنید که برای این کار ففط به وسایل زیر نیاز دارید:

1.اجاره یا خرید مغازه

2. جعبه ابزار متشکل از پیچ گوشتی‌های مختلف (T8و T9 و T10)

3. پیچ گوشتی فیلیپس

سرمایه لازم برای ورود به تعمیر پلی استیشن 3

برای وارد شدن به این حرفه یعنی شغل تعمیرکاری پلی استیشن قابل حمل شما باید مغازه‌ای داشته باشید تا بتوانید تعمیرات را در آن‌جا انجام دهید و همچنین بتوانید توانایی خودتان را در معرض نمایش بگذارید. هزینه خرید یا اجاره این مکان در نقاط مختلف کشور یکسان نیست و بسته به موقعیت مغازه می‌تواند از حدود  100 الی 150 میلیون تا مبالغ بالاتر باشد. علاوه بر این، هزینه‌ای هم برای دکوراسیون و تجهیزات امنیتی مغازه در نظر بگیرید. اگر سرمایه لازم برای اجاره یا رهن مغازه را ندارید می‌توانید به صورت درصدی در مغازه‌های خدمات کامپیوتری مشغول به کار شوید و بعد از رونق گرفتن کارتان برای خودتان مغازه دست و پا کنید. این کار ضمن کاهش هزینه اجاره، سبب افزایش جذب مشتری نیز می‌شود. سپس باید وسایل و ابزارآلات مخصوص تعمیر پلی استیشن را تهیه کنید. هزینه تهیه وسایل مورد نیاز این حرفه با توجه به برند و نوع وسایلی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود ولی این وسایل چیزی در حدود 5 الی 10 میلیون تومان سرمایه نیاز دارند.

در پایان آموزش تعمیر پلی استیشن 3 چه اتفاقی می‌افتد؟

با مشاهده کامل فیلم‌های آموزشی این مجموعه، علاقمندان با سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پلی‌استیشن 3 به طور کامل آشنا می‌شوند. به طوریکه این مجموعه کلیه قطعات سخت‌افزاری پلی استیشن 3 را معرفی و سپس مشکلات هر قسمت را بیان می‌کند. در ادامه با ارائه ابزار مورد‌ نیاز برای تعمیر هر‌بخش، نحوه بازکردن دستگاه، تعمیر و در‌نهایت بستن دستگاه را آموزش می‌دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد بخش های گوناگون پلی استیشن 3 نظیر چراغ مرگ، باطری، درایو Bluray، منبع تغذیه، هارد، دسته بازی، چیپ ها و تراشه ها، دیسک خوان، فن، لنز، تعویض باتری، انجام روش ریبال و تعمیر چراغ مرگ، تعویض و تعمیر درایو بلوری، نصب و تعویض منبع تغذیه، تعمیر دسته بازی، تعویض و ارتقا هارد دیسک، تعمیر و تعویض ساخت فن و تعویض لیزر مواردی از آموزش های بخش سخت افزاری پلی استیشن می باشد.

بازار کار تعمیر پلی استیشن 3 در ایران چگونه است؟

کنسول‌های بازی یکی از پر مصرف ترین و محبوب‌ترین گجت‌های دنیای دیجیتال هستند که اغلب کاربران از سرویس این محصول ناآگاه بوده و تا جایی که این محصول دچار مشکل نشود از آن استفاده می‌کنند . همچنین گرما، گرد و غبار، سرویس نشدن به موقع و نوسانات برق از مهم ترین عوامل ایجاد خرابی در کنسول‌های بازی است. همین باعث می‌شود بازار کار این حرفه بسیار داغ باشد زیرا بسیاری از جوانان و نوجوانان با این بازی‌ها خو گرفته‌اند و از آنجایی که با توجه به پرطرفدار بودن این بازی می‌توان گفت به تعمیرکار این حرفه نیز نیاز بالایی وجود خواهد داشت. اما به طور کلی بازار کار این حرفه اگر بخواهید برای شما داغ باشد باید بتوانید با تبلیغات درست شغل خود را به دیگران معرفی کنید.

در میان تعمیرات وسایل‌ الکترونیکی، تعمیر پلی استیشن به دلیل استقبال زیاد از سوی جوانان یکی از مشاغل پرسود محسوب می‌شود. این کنسول بازی با قابلیت‌های متعدد و بازی‌های جذاب خود توانسته روزبه روز، طیف وسیعی از افراد را برای بازی ترغیب‌ کند. به دنبال آن تقاضا برای تعمیر این کنسول بازی نیز همچنان وجود دارد. تعمیرکاران عزیز می توانند با آگاهی و تسلط در تعمیر پلی استیشن و داشتن سرمایه به صورت خصوصی یا در مراکز مختلف از جمله مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی ها مشغول به فعالیت شوند. 

درآمد آموزش تعمیر پلی استیشن 3 در ایران

کاربران اصلی پلی استیشن، گیمرها هستند و همین مساله موجب شده که حجم کاری این محصول و احتمال آسیب پذیری آن بالا باشد. از طرفی، مشکلات برق، ضربه خوردن دستگاه، عوامل نرم افزاری و مواردی نظیر این‌ها هم موجبات بروز مشکل در کنسول بازی را فراهم می‌کنند. همین مسئله باعث می‌شود بازار کار این حرفه داغ باشد و به طبع درآمد این حرفه نیز بالا می‌رود. البته میزان درآمد این حرفه به میزان فعالیت خود شما بستگی دارد افرادی که به صورت حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند می‌توانند ماهانه 5 الی 10میلیون تومان درآمد داشته باشند. به طور کلی یک تعمیر کار پلی استیشن باید بتواند اقداماتی همچون ترمیم ضربه خوردگی، تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، رفع مشکلات درایو و لنز، رفع مشکل داغ شدن بیش از حد، عیب یابی و ترمیم خاموش شدن ناگهانی، تعمیرات دسته‌های بازی، عیب یابی و رفع مشکل عدم تصویر دهی به تلویزیون، رفع هنگ و فریز شدن صفحه، تعویض و یا ریبال کردن APU و South Bridge و رفع ایراد صفحه آبی اشاره کرد. برای وارد شدن به این حرفه بهتر است از آموزش کامل تعمیر پلی استیشن استفاده کنید.

کنسول های بازی یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین گجتهای دنیای دیجیتال می باشند که اغلب کاربران از سرویس این محصول نا آگاه بوده و تا جایی که این محصول دچار مشکل نشده از آن استفاده میکنند . گرما ، گرد و غبار ، سرویس نشدن به موقع و نوسانات برق از مهم ترین عوامل ایجاد خرابی در کنسول های بازی می باشد. این خرابی ها بیشتر در چیپ های دستگاه ها میباشد که نیاز به ریبال یا ریسولد و یا تعویض چیپ دارند که برای انجام این تعمیرات نیاز به دستگاه BGA میباشد.
هنگامی که دستگاه شما بی دلیل و به صورت مکرر در بازی فریز می شود و با کندی سرعت مواجه می شوید. بهترین راه حل rebuild کردن database دستگاهتان است. این روش در بسیاری از دستگاه هایی که به این مشکل بر خورده اند جواب مثبت داده است.
کنسول را به برق می زنیم و دکمه روشن را می زنیم اما اتفاقی نمی افتد! این مشکل ممکن است بصورت کاملا ناگهانی و بدون علایم و خرابی جزیی قبلی اتفاق بیافتد! پیشگری بهتر از تعمیر است! به شما توصیه میکنیم برای کنسول بازی خود حتما از محافط برق استفاده کنید لذا بیشتری سوختگی ها و خرابی های فیوز و پاور دستگاه از همین نوسنات برق و عدم وجود محافط برق می باشد!
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر پلی استیشن 3

  1. nakisa_abedini

    داداش کوچیکم می تونه یاد بگیره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. بسته به استعداد و با نظارت بزرگتر می توان این آموزش را فرا گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  2. arshavin

    نمیشه زودتر آموزش دستمون برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  3. parham._.78

    قیمت دسته چقدره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      متاسفانه با توجه شرایط اقتصادی موجود در بازار نرخ ها در نوسان بوده و بهتر است زمان خرید قیمت آن را از مراکز معتبر جویا شوید.
      سپاس از همراهی شما

  4. f_nejati

    هک کردن رو هم یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. در حال حاضر مجموعه دارای این آموزش نیست.
      سپاس از همراهی شما

  5. hasti_barzgaran

    در مورد تعمیر سخت افزاری هم آموزش هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله آموزش داده شده است. در قسمت توضیحات آموزش تعمیر پلی استیشن 3 سایت قطعات مورد بررسی قرار داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. طاهر اسدی

    چند روزه دستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  7. sasan.p

    ظرفیت هارد چقدر باید باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی با توجه به نیاز شما و تعداد و حجم بازی های مورد استفاده ظرفیت هارد خود را می توانید انتخاب کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. pariiii_4597

    در مورد تعمیر دسته هم چیزی آموزش داده شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. نحوه تعمیر دسته شکسته و تعمیر دسته بازی برای مبتدیان در دوره آموزش تعمیر پلی استیشن 3 قرار گرفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. ahmad fafiei

    آموزشتون آپدیتم میشود؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. از تاریخ خرید شما به مدت 6 ماه آپدیت های دوره به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  10. سعید مریدی

    در مورد اینکه چراغ قرمزش چشمک بزنه هم چیزی گفته؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. کاربر گرامی خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پلی استیشن 3 در قسمت توضیحات این آموزش در وب سایت آمده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3152

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz