آموزش تعمیرات کنسول بازی و پلی استیشن Ps+آموزش تعمیر دسته پلی استیشن

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر پلی استیشن 4-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

600,000 تومان

تا کنون 1,050 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/7/2

حجم آموزش: 21.29 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/7/2

زمان آموزش: 32 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/7/2

حجم آموزش: 21.29 گیگابایت

زمان آموزش: 32 ساعت

پلی استیشن نام یک دستگاه و کنسول بازی است که کودکان  و نوجوانان را سرگرم  می‌کند و سخت افزار قدرتمدی دارد که بازی های سنگین را به خوبی اجرا کند. با این حال ممکن است به دلایل نامعلومی این وسیله از کار بیوفتد و خراب شود. بهترین راه این است که به دنبال تعمیر این دستگاه گران قیمت باشید.

 


تعمیر پلی استیشن کار راحتی نیست و نیازمند آموزش و تمرین فراوان خواهد بود. به همین دلیل آموزشگاه 118فایل برای فن آموزان یک دوره‌ی صفر تا صد را جمع آوری کرده است. دوره‌ی آموزش تعمیر پلی استیشن ، 32 ساعت ویدئوی آموزشی را در خدمت شما عزیزان قرار می‌دهد. این آموزش مشکلات متعددی را پوشش می دهد که می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند. برخی از این مشکلات نظیر پشتیبان نگرفتن، گیر کردن بازی، قفل شدن صفحه و … به سادگی قابل رفع هستند. اما برخی از مشکلات مانند از بین رفتن پارتیشن های هارددیسک نیاز به کامپیوتر و نرم افزارهای جانبی دارند.


 

دوره‌ی آموزش تعمیر پلی استیشن 4 118فایل را می‌توانید از طریق ثبت نام در سایت همین الان دریافت کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز تعمیر پلی استیشن 4 به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

آموزش تعمیر پلی استیشن  سایت 118فایل  به صورت تخصصی به انواع نسخه های پلی استیشن 4 پرداخته همچنین شما با دیدن این آموزش میتوانید با بقیه کنسول ها نیز آشنا بشید و با کمی تمرین و مطالعه به تعمیر آن ها نیز بپردازید.  لازم به ذکر است که ساختار کنسول های این کمپانی یکسان است و با نزدیک شدن به نسل های جدیدتر، قدرت پردازشی آن ها بیشتر می شود و طبعا تعمیرات تخصصی تر می گردد. بدین ترتیب با تهیه ی آموزش تعمیر پلی استیشن 4 می توانید تعمیرات نسل های قبل و بعدی را نیز بیاموزید زیرا کلیت دستگاه ها یکسان است.

این آموزش مشکلات متعددی را پوشش می دهد که می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند و با آن ها آشنا خواهید شد. از جمله مشکلات سخت افزاری می توان به نخواندن یا گیر کردن دیسک داخل دستگاه، روشن شدن چراغ های مشهور به چراغ سفید مرگ و در نهایت روشن نشدن دستگاه نام برد.

مجموعه آموزشی مشکلات نرم افزاری را نیز شامل می شود. برخی از این مشکلات نظیر پشتیبان نگرفتن، گیر کردن بازی، قفل شدن صفحه و … به سادگی قابل رفع هستند اما برخی از مشکلات مانند از بین رفتن پارتیشن های هارددیسک نیاز به کامپیوتر و نرم افزارهای جانبی دارند. در هر صورت با مشاهده ی آموزش تعمیر پلی استیشن 4 با تمام این مشکلات و علت بروز آن ها آشنا شوید و نحوه ی رفع آن ها را بیاموزید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد تعمیر پلی استیشن و کنسول بازی در ایران

شما باید منطبق با آخرین تغییرات این سیستم‌ها دانش خود را بروزرسانی کنید. آگاهی از مشکلات رایجی که ممکن  است در هر نوع سیستم ایجاد شود شما را قادر می‌سازد تا کیفیت کار نهایی را افزایش دهید  که  به کسب درآمد بیشتر منجر می‌شود. در کنار دانش و تخصص، شما باید مهارت کافی هم داشته باشید. عیب‌یابی نادرست نه تنها باعث نارضایتی مشتری می‌شود بلکه منجر به ضرر و تحمیل هزینه‌های اضافی نیز خواهد شد. علاوه بر این، مهارت کافی در تشخیص نقص سیستم، زمان لازم برای تعمیر را کاهش می‌دهد و با افزایش تعداد تعمیرات روزانه، به طور مستقیم باعث افزایش درآمد می‌شود. همچنین تعمیر و حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری نیز به نوبه خود در کسب سود موثر هستند.

اگر بخواهیم عددی را برای درامد شما در نظر بگیریم میتوان اینطور عمل کرد:
تعمیر هر دستگاه بسته به نوع عیب دستگاه هزینه متفاتی دارد و 100 هزارتومان تا 1 میلیون تومان متغیر است اگر به طور میانگین هزینه تعمیر هر دستگاه را 300.000 تومان در نظر بگیریم شما با تعمیر 2 دستگاه در روز میتوانید درآمد ماهیانه 18.000.000 تومانی داشته باشید!

سرمایه لازم برای شروع تعمیر پلی استیشن

برای شروع این کار میتوانید مغازه‌ای داشته باشید تا بتوانید تعمیرات پلی استیشن را در آنجا انجام دهید. هزینه خرید یا اجاره این مکان در نقاط مختلف کشور یکسان نیست و بسته به موقعیت مغازه می‌تواند از حدود 100 میلیون تا مبالغ بالاتر باشد. علاوه بر این، هزینه‌ای هم برای دکوراسیون و تجهیزات امنیتی مغازه در نظر بگیرید. اگر بودجه کافی برای خرید یا اجاره مغازه مستقل را ندارید می‌توانید بخشی از مغازه‌های خدمات کامپیوتری را اجاره کنید. این کار ضمن کاهش هزینه اجاره، سبب افزایش جذب مشتری نیز می‌شود. یا با پیدا کردن مشتری خود در فضای مجازی درآمد داشته باشید . سپس باید وسایل و ابزارآلات مخصوص تعمیر پلی استیشن را تهیه کنید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای آموزش تعمیر پلی استیشن

1. تعمیر مقرون به صرفه است: قیمت پلی استیشن4 بالا است بنابراین مشتری ترجیح می‌دهد به جای خرید پلی استیشن جدید آن را تعمیر کند.

2. عیب یابی و تعمیر پلی استیشن 4 مهم است زیرا اگر برای مدت طولانی از آن چشم‌پوشی شود ممکن است در آینده سیستم را با مشکلات جدی روبرو کند.

3. به عنوان شغل دوم می‌توان از آن کسب درآمد کرد.

4. در هر مکان و هر زمان که بخواهید به سوالات آنلاین در مورد تعمیر و حل مشکل پلی استیشن 4 پاسخ دهید تا درآمد فعلی خود را تکمیل کنید.

5. بازار کار این حرفه مناسب است.

6. برای راه اندازی این شغل به سرمایه زیاد نیاز نیست.

چرا تعمیر پلی استیشن 4 سایت 118فایل را فرا بگیریم؟

بدون شک، در این قرن بیست و یکم کنسول‌ها با فناوری پیشرفته ساخته شده‌اند، اما نقص‌هایی در آن‌ها وجود دارد. برخی از آن‌ها نرم افزاری و یکی دیگر مشکلات سخت افزاری است. یادگیری این حرفه باعث می‌شود این مشکلات را برطرف کنید. علاوه بر این، می توانید برخی از مشکلات جزئی را خودتان در خانه حل کنید. خدمات تعمیر پلی استیشن شامل: تعمیر لیزرهای آسیب دیده، پخش کننده های دیسک شکسته/ معیوب، مشکلات مادربرد، خرابی یا مشکلات هارد دیسک، مشکلات کنترلر، تعویض پورت HDMI، رفع مشکل نرم افزاری و مشکل مین برد،  نور آبی چشمک زن و صدای آزاردهنده فن است. بالا بودن قیمت دستگاه‌های پلی استیشن4، اقبال عمومی را برای تعمیر آن‌ها افزایش می‌دهد. فراگیری نحوه تعمیر این دستگاه‌ها کاربرد و درآمد زیادی به همراه خواهد دارد.

در آموزش تعمیر پلی استیشن 4، باید بدانیم که اولین و مهم ترین قدم عیب یابی است. اگر ندانیم مشکل از کدام بخش دستگاه است، تعمیر نامناسب می تواند منجر به خرابی بیشتر یا حتی آسیب جدی و از کار افتادن قطعی کنسول گردد.اگر این آموزش را فرا گرفته باشید، می توانید اغلب مشکلات را خودتان شناسایی کنید و خرید قطعات یدکی آن را رفع کنید و جلوی اشتباه تعمیرکاران یا تعویض قطعات سالم را بگیرید. بدین ترتیب مجموعه ی آموزش تعمیر پلی استیشن 4 به شما کمک می کند تا خود به تعمیرکاری ماهر در زمینه ی آموزش تعمیر پلی استیشن تبدیل شوید.

آموزش تعمیر پلی استیشن 4 مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر پلی استیشن 4!

پیش نیاز و مهارت لازم آموزش تعمیر پلی استیشن ۴

برای ورود به این حرفه نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست و افراد با هر میزان از تحصیلات و مهارت می‌توانند به این حرفه اقدام کنند. پس از شرکت در دوره‌های آموزشی تعمیر پلی استیشن 4 فرد با اصول کلی تعمیر پلی استیشن آشنا می‌شود. برای کسب مهارت و تجربه بیشتر می‌تواند شروع به تعمیر پلی‌استیشن‌های از کار افتاده‌ کند. ضمن این کار، بخش‌های مختلف آن آشنایی کامل پیدا خواهد کرد و نحوه تعمیر بخش‌های آسیب دیده (چه نرم افزاری و چه سخت افزاری) را به خوبی فرا خواهد گرفت. مزیت کار روی پلی استیشن‌های خراب این است که در صورت خراب کردن، هیچ فشاری به شما وارد نمی‌شود.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش تعمیر پلی استیشن چقدر است؟

دوره یادگیری این حرفه بستگی به افراد دارد. شرط اول، میران علاقه فرد مورد نظر به این کار است. مسلما، هر چه تمایل فرد برای یادگیری این فن بیشتر باشد، زمان یادگیری کاهش می‌یابد. شرط دوم، پشتکار و مداومت در یادگیری است. مدت زمان آموزش تعمیرات کنسول‌های بازی معمولاً طی دو تا سه هفته آموزش فشرده طول می کشد. دو هفته آموزش تئوری و دو هفته تمرین عملی کافی است. برای کسب تجربه و آشنایی کامل با فوت و فن تعمیر پلی استیشن شما می‌توانید از تعمیر پلی استیشن‌های از کار افتاده یا خراب شروع کنید که البته این کار نیاز به آموزش اولیه دارد که شما می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش صفر تا صد تعمیر پلی استیشن 4 این حرفه را راحت‌تر و در کمترین زمان یادبگیرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر پلی استیشن 4

با کمترین هزینه و همچنین کمترین تجهیزات و وسایل  می‌توانید کارگاه تعمیرات پلی استیشن 4 را راه اندازی کنید که فقط برای این کار به وسایل زیر نیاز دارید:

1. اجاره یا خرید مغازه

2. جعبه ابزار متشکل از پیچ گوشتی‌های مختلف (T8و T9 و T10)

3. پیچ گوشتی فیلیپس ‌

در پایان آموزش تعمیر پلی استیشن4 چه اتفاقی می‌افتد؟

آموزش تعمیر پلی استیشن 4 را در قالب 48 ویدئوی مرحله به مرحله برای شما آماده کردیم. از جمله این آموزش ها می توان موارد زیر را نام برد: آموزش باز و بسته کردن امن دستگاه، آموزش تعمیر پورت و برد، آموزش تعویض آی سی، آموزش برداشتن APU، آموزش پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات، آموزش تعمیر پلی استیشن آب خورده، چراغ آبی مرگ و تعویض ترانسفورمر، تعمیر دیسک خوان، رفع ارور حین بازی، رفع مشکل آپدیت، لحیم کاری کانکتورها و… . بعد از تماشای کامل این مجموعه آموزشی، به تمام مباحث ذکر شده مسلط خواهید شد و می توانید یک کسب و کار پر درآمد را راه اندازی کنید و یا کنسول خود و اطرافیان را تعمیر کنید.

بازار کار تعمیر پلی استیشن 4 در ایران چگونه است؟

روز به روز بر تعداد علاقه مندان به این بازی افزوده می‌شود که این امر با افزایش استفاده و احتمال بروز مشکل در حین انجام بازی همراه است. به همین دلیل بازار کار خوبی در زمینه مسائل فنی ( تعمیرات ) برای آن وجود دارد. از طرفی، مدل‌های جدیدی روانه بازار می‌شود که یادگیری نحوه کارکرد و تعمیر این مدل‌های جدید گویای داغ بودن بازار کار این حرفه است. برای وارد شدن به این حرفه و یادگیری آن می‌توانید از بسته آموزش کامل تعمیر پلی استیشن استفاده کنید.

آموزش تعمیر پلی استیشن 4 با فروش بالای کنسول های بازی سونی به اهمیت ویژه ای دست پیدا نموده است. آموزش تعمیر پلی استیشن یکی از مشاغل خدماتی است که در حال حاضر با بالا رفتن قیمت های کنسول های بازی درآمدی دو چندان یافته، طوری که تعمیرکارانی هستند که با خرید کنسول هایی که به نظر غیرقابل استفاده (به اصطلاح dead) می آیند و تعمیر و فروش مجدد آن ها به درآمدهای کلان دست پیدا می کنند.

بخش سخت افزاری (برد، فن،دیسک،پورت و ...)

1 ساعت

بخش نرم افزاری

2 ساعت

پلی استیشن ضربه خورده

1 ساعت

چراغ اخطار

4 ساعت

همانطور که سونی در راهنمای عیب یابی فوق الذکر بیان کرد ، نور آبی چشمک زن می تواند نشانه ای از مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد.سیستم عامل تلویزیون خود را به روز کنید -تعداد انگشت شماری از کاربران خاطرنشان کرده اند که به روزرسانی سیستم عامل تلویزیون ، کمبود سیگنال صوتی تصویری را برطرف کرده است. پورت های HDMI را بررسی کنید – به هر دو پورت HDMI در تلویزیون و PS4 خود نگاهی بیندازید ،در صورت امکان کابلهای جایگزین HDMI را آزمایش کنید.منبع تغذیه را بررسی کنید.هارد را بررسی کنید.تنظیم مجدد دسته بازی (کنترلر) -اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی متصل شده است.
هنگام راه اندازی PS4 ، چراغ نشانگر LED باید قبل از سفید شدن به سرعت آبی رنگ شود. در کنسول هایی که مشکل “خط ابی مرگ دارند ، چراغ آبی به طور مداوم چشمک می زند ، نشان دهنده این است که خاموش کردن کنسول بصورت نرم افزاری وجود ندارد. در این حالت ، این کنسول هرگز سیگنالی به تلویزیون نمی فرستد و اساساً از عملکرد طبیعی جلوگیری می کند. در حالی که این مشکل در زمان راه اندازی گسترده تر بود ، اما هنوز هم برای بخش کوچکی از کاربران مشکلاتی وجود دارد و اگر کنسول شما از اواخر سال 2013 تا اوایل سال 2014 تولید شود ، احتمالاً این مسئله مشکل ساز خواهد شد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
تنظیمات DNS را تغییر دهید -اگر همه دستگاه های دیگر شما در شبکه خانگی شما کار می کنند ، اما هنوز نمی توانید در PS4 خود متصل شوید ، می توانید تنظیمات DNS خود را تغییر دهید. سیستم عامل خود را به روز کنید -سیستم عامل منسوخ شده اغلب می تواند منجر به مشکلات اتصال شود. مراحل ارائه شده را دنبال کنید. PS4 خود را دوباره به منبع تغذیه متصل کنید و روشن کنید. این امر PS4 و شبکه خانگی شما را کاملاً ریست کرده و می تواند PS4 شما را به صورت آنلاین بازگرداند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیرات کنسول بازی و پلی استیشن Ps+آموزش تعمیر دسته پلی استیشن

  1. عرفان شکیبا

    سلام این مجموعه چند روزه ارسال میشه؟!!!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصولات مجموعه ما به طور معمول 3 تا 7 روز کاری در اختیار مشتری قرار می گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  2. navid_3290_

    دسته ps4 من روشن نمیشه دلیلش چی میتونه باشه؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      روشن نشدن دسته ps4 می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و به شکل‌های مختلف خودنمایی کند. مشکل روشن نشدن دسته ps4 گاهی با ریست کردن دسته و شارژ دسته از بین می‌رود ولی گاهی به دلیل تمام شدن عمر دسته‌ها چاره‌ای جز تعویض دسته بازی نیست. حضور دستگاه‌هایی با میدان مغناطیسی در اطراف کنسول بازی نیز می‌تواند روی عملکرد دستگاه موثر باشد و باعث هنگ کردن دسته‌ها شود.در این حالت باید ابتدا دسته‌ها را ریست کنید.
      سپاس از همراهی شما

  3. رهام محمدی

    چرا بعضی از دکمه‌های پلی استیشن کار نمی‌کند؟؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از ایرادات رایج دستهps4 این است که دکمه‌های دسته گاهی اوقات کار می‌کند و گاهی از کار می‌افتد و باید چندین بار دکمه‌ها را فشار داد تا عمل کند. در دسته‌های بازی قطعه‌ای به نام ذغالی وجود دارد، زغالی دسته بازی یک قطعه مصرفی است و بعد از مدتی تمام می‌شود.با تمام شدن زغالی به مرور دکمه‌ها با وجود سالم بودن، کار نمی‌کنند. در این زمان تنها راه برطرف شدن ایراد، تعویض زغال است. تعویض زغالی دسته کنسول باید توسط متخصص تعمیر کنسول انجام شود تا آسیب بیشتری به دسته بازی وارد نشود.
      سپاس از همراهی شما

  4. sadegh.akbari.78

    منحرف شدن آنالوگ دسته ps در هنگام بازی به چه علت است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      گاهی اوقات در حین بازی، آنالوگ را به سمت جلو حرکت می‌دهید. اما کاراکتر در بازی منحرف شده و درست حرکت نمی‌کند در این زمان ممکن است مشکل از شوکر دسته باشد یا در مدار دسته مشکلی به وجود آمده باشد. این مورد را باید ابتدا در بازی‌های شوتر تست کنید، اگر همچنان این مشکل وجود دارد، احتمالا دسته شما با دچار خرابی شده و باید تعمیر آن را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. اما اگر در بازی‌های شوتر هم کاراکتر بازی چرخش دارد، احتمالا آنالوگ دسته پلی استیشن آسیب دیده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. ghasem.y

    علت آسیب کلید های آنالوگ کنترلر دوال شاک 4 چیه؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کلید آنالوگ این کنترلر از جنس پلاستیک نرم بوده و دائم در معرض خرابی و آسیب دیدگی است. استفاده از برچسب های ویژه نظیر GelTabz که هم کار با دکمه را راحت می کنند و هم مانع آسیب دیدن آن می شود.
      سپاس از همراهی شما

  6. mobin.delavarian80

    روشن شدن چراغ قرمز چشمک زن در پلی استیشن به چه علت است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مشکل چشمک زدن چراغ قرمز پلی استیشن بیشتر در ps4 به وجود می‌آید. اغلب بعد از روشن شدن نوار کنار دستگاه به رنگ قرمز و چشمک زدن چراغ، پس از سه بوق دستگاه خاموش می‌شود. دلیل این اتفاق بالا رفتن دمای پلی استیشن است.اگر پلی استیشن شما بیش از اندازه داغ می‌شود، این احتمال وجود دارد که فن پلی استیشن خراب شده باشد. برای اینکه جلوی این اتفاق را بگیرید، بهتر است پلی استیشن در فضایی مناسب که دارای تهویه است و دمای خنک‌تری دارد، قرار بگیرد. همچنین از روشن گذاشتن طولانی دستگاه نیز خودداری کنید و اجازه دهید دمای دستگاه پایین بیاید.
      سپاس از همراهی شما

  7. babak77

    وقتی اختلال در اتصال به شبکه ی PS4بوجود میاد چیکار باید کرد؟!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این اختلال با خطاهای NW-31201-7 و WV-33899-2 نمایش داده می شود. از دسترس خارج شدن و خطاهای مربوط به شبکه با شماره ی CE-33991-5 به کاربر اطلاع داده می شود. در این وضعیت بهترین کار صبر کردن است تا اتصال صورت بگیرد. در صورت فعال بودن PSN و عدم اتصال، تنظیمات DNS را تغییر دهید، فرم ویر مودم را به روز رسانی نمایید، کابل شبکه را جدا کرده دوباره وصل کنید، تنظیمات شبکه را پاک کرده دوباره مراحل وصل شدن را طی کنید. از طریق این راه ها می توانید بخش مهمی از مشکلات رایج پلی استیشن4 را برطرف کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. sajed_kiani

    چرا دسته PS4 شارژ نمی‌شود!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از مشکلات رایج دسته‌های بازی شارژ نشدن دسته است. این مشکل اغلب در دسته ps4 مشاهده می‌شود و می‌تواند به دلایل مختلف سخت افزاری، رخ بدهد.
      در اولین قدم باید به وسیله یک سوزن دکمهReset دسته را چند ثانیه فشار دهید تا دسته ریست شود.
      بعد از ریست شدن باید دسته کنسول بازی را دوباره به شارژ بزنید و بعد از آن استفاده کنید.
      اگر مشکل با Reset حل نشد، باید ورودی و خروجی USB دسته را چک کنید. زیرا ممکن است پورت‌های USB و یا حتی سوکت USB خود دسته به مشکل خورده یا شکسته باشد.
      گاهی اوقات شارژ نشدن دسته‌ها به این دلیل است که دسته با پاوربانک یا شارژر موبایل شارژ شده و دسته آسیب دیده است. حتی ممکن است به مرور با شارژ شدن کامل دسته و کشیدن آن از شارژر، ناگهان شارژ دسته، خالی شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. خالد زرگر

    چرا بعد از روشن شدن ps4 چراغ آبی چشمک زن آن روشن شده است؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چراغ آبی پلی استیشن به چراغ مرگ ps4 نیز معروف است. خود چراغ آبی به تنهایی معنای خطا یا مشکل خاصی نیست. اما به شما می‌گوید که مشکلی بسیار مهم در دستگاه به وجود آمده است. در نتیجه اگر چراغ مرگ ps4چشمک زن است، این هشدار را جدی بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  10. اسماعیل صفری

    خرابی در پورت و کابل HDMIچه مشکلی ایجاد می کند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اشکال در این قطعات موجب می شود که خروجی صوتی و تصویری در تلویزیون ایجاد نشود. اگر کابل یا پورت HDMI درست به هم متصل نشوند و سیگنال های موجود را ارسال نکند به طور قطع امکان بازی وجود نخواهد داشت. اطمینان از عدم آسیب دیدگی پورت HDMI بر روی تلویزیون و کنسول بازی، بررسی سلامت کابل HDMI، در صورتی که مشاهده کردید قطعه ی فلزی داخل پورت HDMI از حالت خود خارج شده است می توانید با گیره یا هر ابزار دیگر آن را به حالت اولیه باز گردانید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,050

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 2656

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz