آموزش تعمیر چرخ خیاطی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

490,000 تومان

تا کنون 1,680 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/12/05

حجم آموزش: 6.94 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/05

زمان آموزش: 7 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/12/05

حجم آموزش: 6.94 گیگابایت

زمان آموزش: 7 ساعت

آموزش تعمیر چرخ خیاطی 118فایل که دربردارنده بیش از 7 ساعت ویدئو می‌باشد به آموزش عیب‌های چرخ‌ خیاطی، تعمیر قسمت‌های آسیب دیده و سرویس چرخ خیاطی به صورت کامل و صفر تا صد پرداخته است. در تکمیل توضیحات باید افزود که همچنین در این آموزش بارفع انواع مشکلات در حین دوخت نیز آشنا خواهید شد.

معرفی انواع چرخ خیاطی، شیوه عیب یابی و تعمیر آن‌ها بخش دیگری از مواردی است که مجموعه آموزش تعمیر چرخ خیاطی در اختیار شما هنر جویان عزیز قرار داده است. یکی از ویژگی‌های بارز این مجموعه، ویدئو‌های با کیفیت، آموزش گام به گام و بیان نکات مهم در تعمیر چرخ خیاطی می باشد.

به طور کلی همه‌ی ما با چرخ خیاطی آشنا هستیم و کاربرد آن را به خوبی می‌دانیم. اما خیلی از افراد می‌خواهند به صورت تخصصی با این وسیله آشنا شوند و حتی شاید بخواهند وارد بازار کار این حرفه شوند برای همین در ادامه به توضیح مختصری از چرخ خیاطی می‌پردازیم. یکی از ابزارهایی که برای دوخت انواع پارچه اختراع شده، چرخ خیاطی است. از زمان اختراع اولین چرخ خیاطی تا امروز پیشرفت زیادی در تولید و ساخت این محصول کاربردی رخ داده است و تا امروز می شود گفت در هر خانه‌ای یک چرخ خیاطی وجود دارد. با گذشت زچرمان خ خیاطی‌هایی که اختراع شده‌اند با نیروی برق کار می‌کنند. این چرخ خیاطی‌ها به سرعت جایگزین چرخ خیاطی‌های مکانیکی شدند. زیرا سرعت و راندمان کاری بهتری بهتری داشتند.

چرخ خیاطی‌ها بعد از گذشت زمان دچار فرسودگی و خوردگی قطعات می‌شوند که باید به سرعت تعمیر و قطعه فرسوده جایگزین شود. از این رو نیاز به تعمیرکار چرخ خیاطی در اینجا احساس می‌شود. اما ایا خود ما هم می‌توانیم چرخ خیاطی مان را تعمیر کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت با داشتن پکیج آموزش تعمیر چرخ خیاطی شما به راحتی می‌توانید چرخ خیاطی خودتان و دیگران را به راحتی تعمیر کنید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

درآمد شغل تعمیر چرخ خیاطی در ایران

چرخ خیاطی امروزه جز وسایل و تجهیزاتی است که در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود. علاوه بر این صنعت پوشاک دنیایی منحصربه فرد از تولید و دوخت انواع لباس‌های مختلف از مجلسی گرفته تا راحتی و… که همه‌‌ی این دوخت و دوزها توسط دستگاهی به نام چرخ خیاطی انجام می‌شود پس یعنی این دستگاه بسیار بیشتر از آن چیزی که تصور کنیم در تولیدی‌ها، شرکت‌ها و… وجود دارد. این دستگاه‌ها پس از مدتی به دلیل کارکرد زیاد دچار نقص و ایراداتی در قطعتشان می‌شوند که نیاز به تعمیر دارند. از این رو اگر به عنوان یک تعمیرکار در تولیدی و شرکت‌های مختلف تولید پوشاک استخدام شوید درآمد بسیار خوبی خواهید داشت. به طور کلی درآمد یک تعمیرکار چرخ خیاطی متغیر است و بستگی به میزان فعالیتی که در ماه انجام می دهد دارد. اما می‌توان گفت میانگین درآمد ماهیانه آن حدود 13.000.000 تومان است.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر چرخ خیاطی

برای ورود به بازار کار این حرفه، شرکت در دوره تخصصی آموزش تعمیر چرخ خیاطی نیاز است. در نتیجه اولین هزینه‌ای که باید پرداخت کنید هزینه ثبت نام در دوره آموزشی است. این دوره‌ها با توجه به تعداد جلسات و ساعات آموزشی مبالغ مختلفی از هنرجوها دریافت می‌کنند که به طور میانگین به سرمایه‌ای در حدود 500 هزار تومان الی 2 میلیون تومان نیاز است. که باید بر اساس نیازتان دوره مناسب را برای خود انتخاب کنید. در مرحله بعد سرمایه‌ای جداگانه برای تهیه ابزار و تجهیزات این حرفه لازم دارید که در حدود 1 الی 5 میلیون تومان نیاز است. در آخرین مرحله بعد از کسب تجربه های لازم میتوانید به تاسیس مغازه فکر کنید. اگر خودتان مکانی برای انجام این کار دارید که خیلی خوب است اما اگر قرار است مغازه‌ای اجاره‌ کنید بهتر است مغازه‌ای که اجاره می‌کنید در کنار مغازه‌های مرتبط با این حرفه و همچنین در منطقه‌ای پر رفت و آمد باشد تا تعداد مشتریان راضی کننده باشد.

این که بابت اجاره و رهن مغازه چه مقدار سرمایه نیاز دارید به شهری که در آن زندگی می‌کنید و محله‌ای که مغازه در داخل آن قرار گرفته است بستگی دارد. اگر در شهر کوچکی زندگی می‌کنید یا سرمایه کافی برای اجاره‌ی مغازه در محله‌های شلوغ و پر رفت آمد ندارید می‌توانید در محله‌هایی که هزینه‌ی پرداخت آن را دارید مغازه اجاره کنید و با تبلیغات درست مشتری‌های زیادی جذب کنید برای این کار می‌توانید از فضای مجازی نیز کمک بگیرید. به طور کلی اولین و مهمترین سرمایه ورود به این حرفه داشتن مهارت و تجربه است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری تعمیر چرخ خیاطی

1. بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و نیاز به نیروی متخصص و کاربلد در آن زیاد است.

2. درآمد بسیار خوبی دارد زیرا چرخ خیاطی جز لوازم ضروری مراکز تولیدی و خیاطی محسوب می‌شود.

3. شغلی راحت با درآمد بسیار بالا است.

چرا آموزش تعمیر چرخ خیاطی را فرا بگیریم؟

دلایل یادگیری تعمیر چرخ خیاطی بسیار زیاد است که مهم‌ترین آن‌ها این است که چرخ خیاطی در منزل جز وسایل و تجهیزات ضروری است و یادگیری تعمیرات آن برای هر فردی که با این وسیله کاربردی سروکار دارد لازم است. این وسیله متناسب با میزان استفاده از آن به مرور دچار فرسودگی قطعات می‌شود و نیاز به تعمیرکار پیدا می‌کند. افرادی که با این وسیله کار می‌کنند و منبعی برای کسب درآمد آن‌ها است بهتر است هر چند وقت یکبار آن را سرویس کامل کنند تا دستگاه عمر مفید بیشتری داشته باشد. برای همین یادگیری تعمیر چرخ خیاطی برای شما بسیار لازم است. علاوه بر این می‌‌توانید تعمیر چرخ خیاطی را به دیگران نیز آموزش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید. برای کسب مهارت و توانایی‌های لازم برای تعمیر چرخ خیاطی می‌توانید از آموزش گام به گام تعمیر چرخ خیاطی استفاده کنید و با نکات اصلی و اصولی این دستگاه و نحوه تعمیر ان آشنا شوید.

آموزش تعمیر چرخ خیاطی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر چرخ خیاطی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای یادگیری تعمیر چرخ خیاطی

هنر خیاطی و دوخت و دوز امروزه در مراکز آموزشی مختلف آموزش داده می‌شود و حتی در هنرستان‌ها نیز می‌توان این هنر را یاد گرفت. اما اینکه مجموعه و آموزشگاه خاصی برای آموزش تعمیر چرخ خیاطی وجود داشته باشد وجود ندارد. برای همین یادگیری این حرفه به تحصیلات و مدرک تحصیلی آکادمی یا غیرآکادمی نیاز ندارد و این حرفه را با شاگردی کردن در کنار افرادی که با تعمیر چرخ خیاطی آشنا هستند می‌توان یاد گرفت. همچنین با استفاده از آموزش صفر تا صد تعمیر چرخ خیاطی می‌توانید این حرفه را یاد بگیرید و به راحتی بعد از مدتی وارد بازار کار شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر چرخ خیاطی چقدر است؟

برای یادگیری تعمیر چرخ خیاطی راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از راه‌هایی که مدت زمان یادگیری را به حداقل می‌رساند شرکت در کلاس‌های آموزش کامل تعمیر چرخ خیاطی است که با این پکیج شما در کمتر از یک ماه می‌توانید به طور کامل با نحوه تعمیر و باز و بسته کردن قطعات چرخ خیاطی آشنا شوید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر چرخ خیاطی

برای وارد شدن به حرفه تعمیر چرخ خیاطی به وسایلی همچون انبردست، پیچ گوشتی دو سو و چهار سو، روغن لحیم کاری، لحیم و سیم آن، ابزارهایی برای تعویض مثل سوزن، ماسوره و… نیاز است. برای اینکه با وسایل و تجهیزات این حرفه بیشتر آشنا شوید می‌توانید از پکیج آموزش مقدماتی تا پیشرفته تعمیر چرخ خیاطی استفاده کنید.

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیر چرخ خیاطی

بروزرسانی : 21 آبان ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل تعمیر چرخ خیاطی قیمت (تومان)
1 انبردست (در مدل های متنوع) 85,000-200,000
2 پیچ گوشتی دوسو(رونیکس) 150,000
3 پیچ گوشتی چهارسو(رونیکس) 80,000
4 روغن لحیم آلمانی 50 گرمی 50,000-70,000
5 سیم لحیم بهنیکس 50 گرم(قطر 0.8) 85,000-140,000
6 سوزن(در مدل های متنوع) 8,000-80,000
7 ماسوره چرخ خیاطی (مدل 000)بسته 2 عددی 12,000
8 دستگاه نگین زنی حرارتی 185,000
9 وزنه خیاطی 13,000

آموزش تعمیر چرخ خیاطی صنعتی ، قدیمی ، دستی ، معمولی

این دوره یک دوره کامل است و شما به طور کامل آمادگی ورود به بازار کار را کسب خواهید کرد.
اصول کاری چرخ خیاطی ها بسیار شبیه هم هستند اما با توجه به مدل و کاربرد آن ها تفاوت هایی خواهد داشت. برای همین در ابتدای دوره به طور گام به گام به آموزش نکات اصولی پرداخته شده و بعد از آن نکات مورد نیاز شما در موارد تخصصی به شما گفته می شود.

در پایان آموزش تعمیر چرخ خیاطی چه اتفاقی می‌افتد؟

چرخ خیاطی به مرور زمان که از آن استفاده می‌شود در هنگام کار و استفاده دچار فرسودگی، جرم گرفتگی و از کارافتادگی می‌شود و نیاز به تعمیر دارد. بنابراین پس از یادگیری این حرفه به راحتی می‌توانید چرخ خیاطی‌های خود و دیگران را تعمیر کنید. همچنین می‌توانید با این حرفه اشتغال آفرینی کنید و محلی را برای آموزش تعمیر چرخ خیاطی به دیگران ایجاد کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

باید بگوییم که حرفه تعمیرات چرخ خیاطی یکی از حرفه‌هایی است که نیاز بسیاری به کسب تجربه دارد و نمی توان یک شبه و بدون هیچ تجربه ای به یک تعمیرکار ماهر تبدیل شد از این رو ما در این مجموعه با آموزشی کامل و جامع توانسته‌ایم شما را به بالا‌ترین مهارت در زمینه تعمیرات چرخ برسانیم.

همچنین شما با مشاهده تمامی ویدئو‌های این مجموعه می توانید با عیب‌های چرخ، انواع چرخ و تعمیرات آن‌ها آشنا شوید و در پایان این دوره شما توانمندی لازم جهت ورود به حرفه‌ی تعمیرات چرخ را هم به صورت فردی و یا استخدام در کارگاه‌های خیاطی بدست می آورید.

بازار کار تعمیر چرخ خیاطی در ایران چگونه است؟

اهمیت و کاربرد چرخ خیاطی‌ها بر هیچکس پوشیده نیست. تولیدی‌های بزرگ و کوچک برای لباس وجود دارند که همه‌ی آن‌ها با چرخ خیاطی سرکار دارند. این چرخ‌ها از گذشته تا به امروز پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند به گونه‌ای که در چرخ خیاطی‌های امروزی از امکاناتی نظیر پایه مخصوص دوخت زیپ، جادکمه، دکمه زن و… برای دوخت‌های مورد نظر استفاده شده است. تا خیاط­ های حرفه‌ای به راحتی بتوانند از این چرخ خیاطی‌ها استفاده کنند. همه‌ی این مطالب گفته شد تا اهمیت چرخ خیاطی برای ما روشن شود و این یعنی این دستگاه‌های برقی یا به قولی سنتی و صنعتی روزی فرسوده می‌شوند و نیاز به تعمیرکار پیدا می‌کنند و به دلیل بالا بودن اهمیت این حرفه بازارکار بسیار داغ و پر رونقی دارد. از این رو یادگیری این حرفه و کسب مهارت در آن می‌تواند آینده‌ی روشنی برای شما به دنبال داشته باشد. برای این کار می‌توانید از پکیج آموزش صفر تا صد تعمیر چرخ خیاطی استفاده کنید و با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید.

به دلیل افزایش قیمت لباس‌ها و گرایش بسیاری از افراد به خیاطی، چرخ‌خیاطی یک وسیله پرکاربرد برای مردم ایران است. به همین جهت امکان خرابی و بروز مشکلات مختلف برای آن زیاد و تعداد متخصصان این شغل در هر شهر کم می باشد. همانطور که گفته شد شما می‌توانید با دوره آموزش‌ تعمیر چرخ‌ خیاطی به یک تعمیرکار متخصص تبدیل شوید.

درآمد شغل تعمیر چرخ خیاطی در جهان

صنعت پوشاک فقط در ایران نیست که پر طرفدار و با بازارکار داغی روبه رو است این صنعت در جوامع و کشورهای مختلف نیز شرایط بسیار خوبی دارد. از این رو درآمد تعمیرکاران چرخ خیاطی در کشورهای مختلف نیز بسیار داغ است. به هر حال هر چرخ خیاطی بعد از مدتی به دلایل مختلف فرسوده می‌شود و جالب است بدانید همه‌ی خیاط‌ها به راحتی با تعمیر و عیب یابی چرخ‌ها آشنا نیستند. پس این امتیاز بزرگی برای افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند محسوب می‌شود و به راحتی می‌توانند با مهاجرت به کشورهای خارجی در این حرفه مشغول به کار شوند و درآمد خوبی کسب کنند. برای اینکه مهاجرت کنید باید مهارت و توانایی خوبی در این زمینه داشته باشید پس بهتر است قبل از مهاجرت و با استفاده از دوره آموزش حرفه‌ای تعمیر چرخ خیاطی با صفر تا صد و اصول و نکات مهم این حرفه آشنا شوید و با تجربه و مهارت کافی مهاجرت کنید و مشغول به کار شوید.

معرفی و عیب یابی چرخ خیاطی

1 ساعت

تعمیرات جامع چرخ خیاطی

5 ساعت

سرویس و تمیزکاری

1 ساعت

برای جلوگیری از جمع شدن نخ باید کشش نخ را متناسب با نوع پارچه تنظیم کرد. توپی چرخ نباید به صورت برعکس چرخوانده شود. علاوه بر این در هنگام نخ کشی به وسیله اهرم بالابر نباید پایه در حالت پایین قرار بگیرد زیرا در این صورت نخ در مسیر مناسب قرار نخواهد گرفت و موجب جمع شدن و گیر کردن نخ خواهد شد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
در اکثر مواقع توصیه می شود در صورت کار مداوم با چرخ خیاطی به مدت 6 تا 8 ساعت ، چرخ را روغن کاری نمایید. علاوه بر این اگر از چرخ خیاطی خود برای مدت طولانی استفاده نکرده اید، نیز بهتر است ابتدا آن را تمیز نمایید و سپس روغن کاری کنید.
اگر در طول روز بین دو تا چهار ساعت از چرخ خیاطی استفاده می کنید و تمام نکات مربوط به نگهداری و تمیز کردن چرخ خیاطی را رعایت می کنید، هر یکسال یکبار باید چرخ خیاطی خود را برای سرویس بفرستید و اگر بیش از این چرخ خیاطی را مورد استفاده قرار می دهید، باید هر شش ماه یکبار ، سرویس چرخ خیاطی را انجام دهید.
1: سوزن به صورت ناصحیح کار گذاشته شده است. 2: سوزن کج یا کند شده است. 3: پیچ سوزن شل شده است. 4: کشش سوزن نخ زیاد است. 5: پس از انجام دوخت پارچه به طرف عقب کشیده نشده است. 6: نوع سوزن نسبت به جنس پارچه ضعیف است. 7: در حالتی که سوزن در پارچه بوده صفحه انتخاب کننده دوخت چرخانده شده است.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 27 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای آموزش تعمیر چرخ خیاطی

  1. عزیز

    با سلام .
    چقد طول میکشه دی وی دی ها بدستمون برسن؟
    آموزش فقط با زیر نویسه؟
    منظور از کتابچه آموزشی چیه ؟
    ممنون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این مجموعه آموزشی به صورت صفر تا صد تمام نکات آموزشی که لازم است بدانید آموزش می دهد. سپاس از همراهی شما

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دی وی دی بین 4 تا 6 روز کاری زمان میبره که بدست شما برسه. همچنین میتونید مجموعه به صورت لینک دانلود دریافت کنید .
      بله این مجموعه حاوی زیرنویس تحت الفظی می باشد و در کتابچه آموزشی مفاهیم آموزشی در ویدئو ها رو به زبان فارسی میتونید مشاهده کنید..
      سپاس ازهمراهی شما

  2. سعید

    سلام
    تعمیر چرخهای خیاطی کامپیوتری هم هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله آموزش تعمیر این چرخ برای شما در مجموعه قرار داده شده است.
      و خبر خوب برای شما دوست عزیز بزودی آموزش های بیشتری به این مجموعه اضافه خواهد شد تا به یادگیری هر چه بهتر شما کمک کند.
      سپاس از همراهی شما

  3. علی

    تعمیرات و تنظیم چرخ هایدینام سر خود و دوپایه رو شامل میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام
      برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 118فایل به شماره 09101818176 تماس حاصل فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  4. 😊✌

    چند ساعت آموزش میده؟ 🙂

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره دارای 7 ساعت آموزش است که در قالب 2 عدد DVD ارائه می گردد.
      سپاس از همراهی شما

  5. Nilofar.FA

    سوزن خیاطیم همش میشکنه، راه حلش چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      چندین دلیل می تواند داشته باشد که به چند مورد آن اشاره می کنیم: قاب ماکو تنظیم نیست، جهت کشش پارچه اشتباه است، سوزن مناسب پارچه نیست، سوزن درست بسته نشده، پایه پارچه اشتباه بسته شده و در آخر سوزن کند یا خم شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. _9_S_G_K_9_

    برام میشه توی فلش بفرستین؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید با پرداخت هزینه فلش، دوره را از طریق فلش دریافت کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. BAHADOR

    درباره برنامه ریزی روی چرخ خیاطی هم آموزش داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این مبحث آموزشی در آپپدیت های آینده آموزش تعمیر چرخ خیاطی ارائه خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  8. سروش نخعی

    بازار کارش چطوره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      تخصصی ترین و پر مخاطب ترین شغل در حوزه بزرگ تعمیر لوازم خانگی، تعمیر چرخ خیاطی خانگی است. وسیله ایی که در همه ۲۵ میلیون خانوار ایرانی وجود دارد؛ نکته خیلی مهم و پولساز اینجاست که اولا چرخ خیاطی حداقل هر ۴ سال یکبار نیاز به تعمیر و سرویس دارد ثانیا تعداد متخصصان این شغل در هر شهر بسیار کم است.
      سپاس از همراهی شما

  9. دریا گلی

    دوخت زیر پارچه شله، چیکار کنم؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یا کشش نخ سوزن کم است یا سوزن برای نخ یا خیلی کلفت یا خیلی نازک است.
      سپاس از همراهی شما

  10. r.A.m.I.n

    چرخ خیاطی چند وقته صدا میده، نمیدونین مشکل از کجاست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سه علت می تواند داشته باشد، اولی گرد و خاک و پرز پارچه در مکانیزم دستگاه ماسوره جمع شده است. دومی چرخ خیاطی احتیاج به روغن کاری دارد. سومی پرز پارچه در دندانه ها جمع شده است.
      سپاس از همراهی شما

  11. salman

    واسه گواهینامش چیکار کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت گواهینامه می توانید با واحد صدور گواهینامه تماس بگیرید.
      شماره واحد صدور گواهینامه:02122221240
      سپاس از همراهی شما

  12. mhmd.m

    5 روزه سفارش دادم هنوز بدستم نرسیده

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصول مورد نظر از طریق پستی طی 3 تا 7 روز کاری بدست شما می رسد.
      سپاس از همراهی شما

  13. hamid.nf99

    چیا رو بهمون یاد میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما با مشاهده تمامی ویدئو‌های این مجموعه می توانید با عیب‌های چرخ، انواع چرخ و تعمیرات آن‌ها آشنا شوید و در پایان این دوره شما توانمندی لازم جهت ورود به حرفه‌ی تعمیرات چرخ را هم به صورت فردی و یا استخدام در کارگاه‌های خیاطی بدست می آورید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,680

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3233

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan