آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا_118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

640,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/12/20

حجم آموزش: 15.28 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/20

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/12/20

حجم آموزش: 15.28 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

تویوتا کرولا یکی از معدود ماشین‌هایی است که تعمیر کاران زیادی درخواست تعمیر آن را رد می‌کنند. دلیل این اتفاق این است که این خودرو پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. همچنین کمتر کسی با اجزای مختلف آن آشنایی دارد. با آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا می‌توانید جزو معدود افرادی باشید که در این زمینه مهارت دارد. شما با یادگیری این حرفه می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. حتی با کمی تلاش می‌توانید به چند نفر دیگر نیز آموزش داده و از این راه نیز کسب درآمد کنید. پکیج آموزشی تعمیر کلاچ تویوتا کرولا 118فایل در این راه به شما کمک خواهد کرد. آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا 118فایل با بیش از 9 ساعت ویدئوی‌ آموزشی ارائه شده‌ است. در این مجموعه به نحوه باز کردن، تعویض و عیب یابی سیستم کلاچ‌ تویوتا‌ کرولا مدل 2000 تا 2015 پرداخته است. همچنین در آموزش تعمیر کلاچ‌ تویوتا‌ کرولا مرحله به مرحله بازکردن باتری، رادیاتور، باکس فیلتر هوا، سنسور اکسیژن، محافظ حرارتی شفت و غیره برای مدل‌های 2000 تا 2007 را آموزش می‌دهد. برای اطلاع از دیگر سرفصل‌های آموزشی ادامه متن رو مطالعه کنید. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

کلاچ عبارت است از یک وسیله برای قطع و یا وصل، که در سیستم‌های انتقال نیرو به کار برده می‌شود. به عبارت دیگر در سیستم‌های انتقال نیرو، توان و نیرویی که در موتور تولید می‌شود برای استفاده به شکلی دیگر و یا استفاده در جایی دیگر نیاز به استفاده از دیسک و صفحه کلاچ دارد. دلیل آن این است که بتوان بر روی این انتقال نیرو، کنترلی را اعمال کرد، ساده ترین راه بهره گیری از یک کلاچ است، تا هر زمان که نیاز به توقف انتقال نیرو باشد، این عمل انجام پذیرد و بالعکس. مشهودترین استفاده از کلاچ که بهترین مثال آن نیز هست، استفاده در اتومبیل‌ها و وسایل نقلیه است. کلاچ تویوتا کرولا همانطور که از اسمش پیداست برای تویوتا است و به دلیل خاص بودن این ماشین خراب شدن آن باید به دست متخصص و کاربلد درست شود. که شما می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا این حرفه را یاد بگیرید.

مزایای آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

به دلیل پیچیدگی نسبی این خودروها کمتر کسی با اجزای مختلف آن آشنایی دارد. بنابراین با آموزش تعمیر کلاچ می‌توانید جزو معدود افرادی باشید که در این زمینه مهارت دارد. یکی از مشاغل پردرآمد است. بازار کار اشباع نشده‌ای دارد و به راحتی بعد از یادگیری این حرفه می‌توانید مشغول به کار شوید.

چرا تعمیر کلاچ تویوتا کرولا 118فایل را فرا بگیریم؟

با یک مثال ساده اهمیت یادگیری تعمیر کلاچ تویوتا برای شما روشن خواهد شد، می‌شود گفت که شاید شما هم بارها از رانندگان تاکسی شنید‌ه‌اید که برای تعمیر خودرو به تعمیرگاه مراجعه کرده‌اند ولی تعمیرکار به جای اینکه قطعه دچار نقص فنی را تعمیر کند، آن را تعویض کرده است. سه نکته‌ در اینجا وجود دارد: اول اینکه تعمیرکار با اصول تعمیر آن قطعه آشنا نبوده و فقط اقدام به تعویض آن کرده است. کاری که خودِ راننده هم می‌توانسته آن را انجام دهد. دوم اینکه قطعه اولیه مربوط به تنظیمات کارخانه است و معلوم نیست که آیا قطعه جایگزین شده، نمونه اصلی بوده و تقلبی نباشد. سوم اینکه، تعمیر یک قطعه، به مراتب هزینه کمتری را به مشتری تحمیل می‌کند. بنابراین با یادگیری تعمیر کلاچ تویوتا کرولا به راحتی می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید و نیازی به تعمیرکار نابلد ندارید. همچنین با یادگیری این حرفه می‌توانید کسب درآمد کنید. پکیج آموزش کامل تعمیر کلاچ تویوتا کرولا برای یادگیری شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

تعمیرات خودرو در حال حاضر یکی از مشاغل کاربردی و درآمدزا است. علاقمندان با ورود به هر بخش از تعمیرات خودرو، می‌توانند درآمد قابل ملاحظه‌ای را به دست آورند. آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا به علاقمندان کمک می‌کند به‌ صورت تخصصی تعمیر کلاچ این نوع از خودروها را فرابگیرند؛ به گونه ای که در تعمیرگاه‌ها و کارخانه‌های تولید خودرو شروع به کار کنند.

آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا!

پیش نیاز و مهارت لازم آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

برای ورود به این حرفه نیازی به داشتن و مهارت خاصی نیست و افراد با هر میزان از تحصیلات و مهارت می‌توانند اقدام به یادگیری این حرفه کنند. داشتن مهارت و توانایی کافی شرط اصلی موفق شدن در این حرفه است که پکیج آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا مبتدی تا پیشرفته به شما کمک می‌کند با تمامی اصول و نکات مهم این حرفه آشنا شوید و مهارت لازم را به دست آورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا چقدر است؟

دوره یادگیری این حرفه بستگی به افراد دارد. شرط اول، میران علاقه فرد مورد نظر به این کار است. مسلما، هر چه تمایل فرد برای یادگیری این فن بیشتر باشد، زمان یادگیری کاهش می‌یابد. شرط دوم، پشتکار و مداومت در یادگیری است. با در نظر گرفتن این دو مولفه مهم، زمان معمول برای یادگیری کامل، حدود یکسال زمان نیاز دارد. پکیج آموزش جامع تعمیر کلاچ تویوتا کرولا در به حداقل رساند روند یادگیری این حرفه نقش اساسی دارد و شما با استفاده از این اموزش می‌توانید در کمتر از یک ماه به صورت حرفه‌ای تعمیرکار کلاچ تویوتا شوید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

از وسایل مهم و اساسی تعمیر کلاچ تویوتا کرولا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. آچار بکس جغجغه 2/1

2. آچار بکس جغجغه 4/1

3. آچار بکس جغجغه 8/3

4. سوکت های متعدد 12 نقطه‌ای با اندازه‌های 8، 10، 12، 14 میلی متر

5. سوکت های 12 نقطه‌ای با اندازه‌های 17، 19، 24 ، و 30 میلی متر

سرمایه لازم برای ورود به تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

برای شروع این کار شما باید مغازه‌ای داشته باشید که گنجایش یک ماشین را داشته باشد. هزینه خرید یا اجاره این مکان در نقاط مختلف کشور یکسان نیست و بسته به موقعیت مغازه می‌تواند از حدود 100 میلیون تا مقادیر بالاتر باشد. سپس باید وسایل و ابزارآلات مخصوص مکانیکی و تعمیر کلاچ را تهیه کنید. برای خرید این تجهیزات شاید به مبالغی در حدود 150 میلیون نیاز داشته باشید. شاید در نگاه اول، این میزان هزینه برای شروع خیلی زیاد باشد اما باید خاطر نشان کنیم که با توجه به درآمد حاصل از این حرفه، این مقدار هزینه اولیه منطقی به نظر می‌رسد. همچنین این حرفه، یک حرفه دائمی است و همواره بازار آن پر مشتری است. برای یادگیری این حرفه هم می‌توانید با شاگردی کردن و یا استفاده از پکیج دوره آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا که با کمترین هزینه انجام می‌شود این کار را یاد بگیرید.

در پایان آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا چه اتفاقی می‌افتد؟

در انتهای آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا هر فردی با هر سطح از مهارت، توانایی تعویض و عیب‌یابی کلاچ‌ این نوع خودروها را بدست می‌آورید. در پایان آموزش، بازکردن باتری، رادیاتور، باکس فیلتر هوا، سنسور اکسیژن، محافظ حرارتی شفت، باز کردن کاپوت خودرو، کاورپلاستیکی موتور، فیلتر هوا، شلنگ منیفولد ورودی، جداسازی کابل اصلی اتصال برق موتور، بازکردن شفت سمت چپ، قرار دادن نگهدارنده گیربکس و غیره را یاد گرفته و قادرند به صورت تخصصی تعویض، عیب یابی و بازکردن کلاچ را انجام دهند.

بازار کار تعمیر کلاچ تویوتا کرولا در ایران چگونه است؟

این شغل جزو مشاغل آزاد پر درآمد است و دلیل آن هم بیشتر به دلیل همیشگی بودن آن است. بعد از مدتی که از شروع کارتان گذشت به یک ثبات شغلی خواهید رسید. با یادگیری مهارت‌های جدید و به روزرسانی دانش خود در این زمینه می‌توانید از سایر رقبا سبقت گرفته و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از دوره آموزش گام به گام تعمیر کلاچ تویوتا کرولا استفاده کنید.

مشاغل مربوط به تعمیرات خودرو از جمله مشاغل فنی و پرطرفدار است. اما تعداد بسیاری از تعمیر کاران به صورت تخصصی در بخشی از تعمیرات ورود پیدا می‌کنند. آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا یک مجموعه کامل برای علاقمندان به تعمیرات است که به صورت تخصصی به تعویض، عیب‌یابی و باز کردن کلاچ آموزش می‌دهد تا بتوانند در کمترین زمان برای ورود به بازار کار آمادگی لازم به دست آورند. اگر می‌خواهید درآمدی بیش از 10 میلیون تومان در ماه به دست آورید حتما این حرفه را از طریق آموزش صفر تا صد ما یاد بگیرید.

درآمد تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

این شغل جزو مشاغل آزاد پر درآمد است و دلیل آن هم بیشتر به دلیل همیشگی بودن آن است. بعد از مدتی که از شروع کارتان گذشت به یک ثبات شغلی خواهید رسید. با یادگیری مهارت‌های جدید و به روزرسانی دانش خود در این زمینه می‌توانید از سایر رقبا سبقت گرفته و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از دوره آموزش گام به گام تعمیر کلاچ تویوتا کرولا استفاده کنید.

مشاغل مربوط به تعمیرات خودرو از جمله مشاغل فنی و پرطرفدار است. اما تعداد بسیاری از تعمیر کاران به صورت تخصصی در بخشی از تعمیرات ورود پیدا می‌کنند. آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا یک مجموعه کامل برای علاقمندان به تعمیرات است که به صورت تخصصی به تعویض، عیب‌یابی و باز کردن کلاچ آموزش می‌دهد تا بتوانند در کمترین زمان برای ورود به بازار کار آمادگی لازم به دست آورند. اگر می‌خواهید درآمدی بیش از 10 میلیون تومان در ماه به دست آورید حتما این حرفه را از طریق آموزش صفر تا صد ما یاد بگیرید.

یاتاقان؛ سیلندر؛ چنگال; سبدها؛ رانندگی ملایم می تواند عمر این قطعات را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
نشان دهنده ساییدگی، آسیب یا نشت روان کننده از یاتاقان، شکستگی یا کاهش خاصیت ارتجاعی دمپر دیسک آزاد کننده کلاچ یا فنر ثابت چنگال آزاد کننده کلاچ، شکستگی صفحات اتصال دیسک فشار با بدنه است.
درگیر نشدن کامل کلاچ نیز دلیل روشنی ندارد. در اینجا، ممکن است پوشش‌های اصطکاکی دیسک کلاچ، سطوح فلایویل و صفحه فشار، افزایش سایش یا گرم شدن بیش از حد پوشش‌های اصطکاکی دیسک کلاچ، عدم بازی آزاد پدال کلاچ، یا انسداد محرک کلاچ وجود داشته باشد.
ضعیف ترین نقطه کرولا که همیشه از آن رنج می برد، چسبندگی آن است. و قبل از صحبت در مورد جایگزین او، ارزش این را دارد که چگونه می توانید عمر او را افزایش دهید. اولین و اصلی ترین کاری که باید انجام دهید این است که وقتی برای مدت طولانی پشت چراغ راهنمایی یا در ترافیک می ایستید سعی کنید به حالت خنثی تغییر وضعیت دهید.
اگر در حین کار کلاچ تکان می خورد،می تواند در اثر افزایش سایش، روغن کاری یا ضعیف شدن پوشش های اصطکاکی دیسک رانده و همچنین آسیب به سطح صفحه فشار ایجاد شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش تعمیر کلاچ تویوتا کرولا

  1. تربو موتور

    اگه لنت روی صفحه کلاچ از بین بره چه اتفاقی می افته؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اصطکاک کافی برای انتقال نیروی پیشرانه به گیربکس وجود نخواهد داشت بنابراین یا خودرو خیلی به اصطلاح بیحال حرکت خواهد کرد و یا در موارد حادتر اصلا قادر به حرکت نخواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

  2. hh094378

    تعویض قطعات هم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تعمیر کلاچ‌ تویوتا‌ کرولا مرحله به مرحله بازکردن باتری، رادیاتور، باکس فیلتر هوا، سنسور اکسیژن، محافظ حرارتی شفت و غیره برای مدل‌های 2000 تا 2007 را آموزش می‌دهد. همچنین در بخش عیب‌یابی و تعویض سیستم کلاچ‌ مدل 2007 تا 2015 به باز کردن کاپوت خودرو، کاور پلاستیکی موتور، فیلتر هوا، شیلنگ منیفولد ورودی، جداسازی کابل اصلی اتصال برق موتور و … اشاره شده است.
      سپاس از همراهی شما

  3. عبدالله

    من هیچ اطلاعاتی در این باره ندارم آیا میتونه برای من هم مفید باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این آموزش صفر تا صد می باشد و تمامی نیاز‌های شما را برای متخصص شدن در زمینه تعمیر کلاچ تویوتا کرولا برطرف می نماید.
      سپاس از همراهی شما

  4. مهدیار مولایی

    از کجا میتونیم بفهمیم صفحه کلاچ ماشینمون ضعیف شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هنگام رها کردن کلاچ، پای شما سریعاً به عقب پرتاب می‌شود.دنده‌ها هنگام جا زدن صدا می‌کنند. اگر هنگام حرکت دور موتور زیاد می شود ولی سرعت خودرو تغییری نمی کند. این ها می تواند دلایی باشد که صفحه کلاچ ماشین شما ضعیف شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. فرزین

    اگر صفحه کلاچ عوض نشه چی میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاهش ضخامت دیسک کلاچ باعث هدر رفت زیاد انرژی خواهد شد که به کاهش توان خودرو،افزایش مصرف سوخت و آسیب به قطعات دیگر را در پی خواهد داشت
      سپاس از همراهی شما

  6. hojjat

    کار کلاچ چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این وسیله وظیفه اتصال بین موتور و گیربکس و قطع این اتصال رو برعهده دارد.
      سپاس از همراهی شما

  7. بهادر

    کلاچ ها هم انواع مختلفی دارند یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کلاچ‌ها نیز مانند بسیاری دیگر سیستم‌های خودرو انواع مختلفی دارند. از جمله آنها می توان به کلاچ های بدون لغزش‌، اصطکاکی کلاچ های یک طرفه و هیدرولیک اشاره کرد.
      سپاس از همراهی شما

  8. safa

    سلام کلاچ ماشینم صدا میکنه علتش چی میتونه باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در بسیاری از موارد این علت می تواند به مشکلات درونی خودرو مربوط شود. برای رفع آن معمولا با روغن کاری مناسب می توانید جلوی صدای آن را بگیرید.اما اگر مشکل برطرف نشد بهتر است به یک تعمیرکار حرفه ای مراجعه کنید.
      سپاس از همراهی شما

  9. خشایارشاه

    کلاچ از چه قسمت هایی تشکیل شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اجزای مختلف کلاچ عبارتند از پوشش و کاور سیستم کلاچ، فلایویل یا چرخ طیار، صفحه فشار و دیسک اصطکاک و ….
      سپاس از همراهی شما

  10. saeedilk

    ممنون از سایت خوبتون👍

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3333

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan