آموزش تعمیرات و سرویس کولر آبی+مدرک معتبر

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

23 تخفیف

672,000 تومان

تا کنون 1,155 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/03/08

حجم آموزش: 5.30 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/08

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/03/08

حجم آموزش: 5.30 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

نیاز به تعمیر و سرویس کولر آبی از جمله مشکلاتی است که با شروع فصل گرما برای افرادی که دارای این وسایل هستند، وجود دارد. با توجه به افزایش آلودگی در شهرهای بزرگ مانند تهران باید بدانید که تعمیر کولر آبی نه‌ تنها باعث افزایش طول عمر کولر می‌شود، بلکه باعث صرفه ‌جویی در مصرف آب و انرژی نیز می‌گردد. بنابراین شما با تعمیر کولر آبی متوجه خواهید شد که چه میزان قبض آب‌ و برق شما کاهش پیدا می‌کند. باید دقت داشته باشید که اگر تعمیر کولر آبی به‌ صورت سالیانه صورت نگیرد ممکن است بعد از مدتی باعث سوراخ شدن یا ایجاد شوره و رسوب در کولر شود. در این حالت کولر رفته‌ رفته شروع به از بین‌ رفتن می‌کند. در این صورت شما نیاز دارید که کولر آبی خود را تعویض نمایید.

آموزش تعمیر و سرویس کولرآبی 118فایل با بیش از 5 ساعت فیلم‌آموزشی به بیان نحوه ‌نصب و تعمیر کولر‌آبی در دو نوع پوشالی و سلولزی می‌پردازد. این‌مجموعه سعی ‌کرده تا تعمیر کلیه قسمت‌های کولر‌آبی و قطعات داخلی مانند برد و‌موتور را به ‌طور جامع و صفر تا صد آموزش ‌دهد. در واقع این آموزش به گونه ایی است که حتی افرادی که هیچ گونه آشنایی با تعمیر کولر آبی ندارند نیز بتوانند به راحتی تمامی مطالب را به ساده ترین شکل ممکن یاد بگیرند و اقدام به تعمیر نمایند.

مجموعه آموزش تعمیر و سرویس کولر آبی در مقایسه با سایر مجموعه‌های تعمیر کولر به دلیل داشتن فایل متنی جامع در مورد معرفی اجزاء، بررسی مشکلات و پاسخ آن‌ها به یکی از جامع‌ترین مجموعه‌ها در این زمینه تبدیل شده است. مجموعه آموزش تعمیر کولر‌آبی، مزایا و معایب کولرهای پوشالی و سلولزی را به همراه تفاوت این دو به طور کامل بیان می‌کند.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 200.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  672.000 ⇒ 872.000

درآمد تعمیر و سرویس کولر آبی در ایران | فصلی پر از برکت

به‌ طور کلی باید بدانید که درآمد شغل تعمیر کولر آبی تا حد بسیار زیادی به مهارت و اطلاعات شما بستگی دارد. البته سابقه کار، رضایت مشتری و مکانی که شما در آن کار تعمیر کولر آبی را انجام می‌دهید روی درآمد شما مؤثر هستند. اما به‌‌طور کلی با توجه به بازار کار خوبی که این کار دارد می‌توان درآمد آن را بالا در نظر گرفت. همچنین فرصت‌های شغلی زیادی برای ورود به این رشته وجود دارد. افراد می‌توانند برای کسب درآمد در این رشته به ‌صورت شاگردی کار کنند یا این‌ که حتی می‌توانند برای نمایندگی تعمیر کولر آبی رزومه ارسال کنند و از این طریق استخدام شوند.

همچنین بسیاری از افراد هستند که از طریق همکاری با سایت‌ها و برنامه‌های مختلف فعال در این زمینه درآمدزایی می‌کنند. البته شما در صورتی‌ که به هیچ‌ یک از این زمینه‌ها علاقه نداشته باشید با اجاره یا خرید یک مکان برای تعمیر کولر آبی نیز می‌توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. یکی از فرصت‌های شغلی که از طریق تعمیر کولر آبی می‌توانید به دست آورید این است که با آموزش تعمیر کولر آبی به دیگران نیز باعث افزایش درآمد خود شوید.

به طور کلی اگر بخواهید به صورت فردی کار کنید درآمد شما فصلی خواهد بود اما این درآمد بالا و به صرفه است به طور مثال:
اگر شما هزینه هر سرویس یا تعمیر هر کولر را 500 هزار تومان در نظر بگیرید در فصل گرما میتوانید روزی 3 مشتری داشته باشید که درآمد روزانه شما  1.500.000 تومان میشود و ماهانه حدود 40.000.000 تومان درآمد خواهید داشت.

سرمایه لازم برای شروع تعمیر و سرویس کولر آبی

همان طور که می‌دانید سرمایه بخش جدانشدنی از راه ‌اندازی یک کسب ‌و کار است. مقدار سرمایه‌ای که افراد برای مشاغل مختلف در نظر می‌گیرند متفاوت است. برای شغل تعمیر کولر آبی خوشبختانه نیاز به سرمایه بسیار زیادی نیست.

مواردی که روی سرمایه‌ی مورد نیاز برای شغل تعمیر کولر آبی مؤثر هستند مربوط به شرکت در کلاس‌های آموزش جامع تعمیر کولر آبی و یادگیری آن و هزینه‌های مربوط به شروع راه‌اندازی این شغل است. در ابتدا شما به یک میزان سرمایه احتیاج دارید تا بتوانید دانش فنی خود را در این زمینه بالاتر برده و با کسب مهارت و تخصص بیشتر در این زمینه بتوانید وارد بازارکار شده، فعالیت کرده و کسب درآمد داشته باشید.

بعد از این کار شما نیاز دارید که ابتدا ابزارآلات و وسایل مورد نیاز برای سرویس و تعمیر کولر آبی را تهیه نمایید و بعد اقدام به کار کنید. در این حالت افراد می‌توانند به‌ صورت شاگردی و کارآموزی شغل خود را شروع کنند یا این‌ که مکانی را برای خود انتخاب کرده و بسته به اجاره یا خرید آن میزان سرمایه آن را مشخص کنند. جالب است بدانید با توجه به بازارکار خوبی که این رشته دارد در مدت زمان کوتاهی این سرمایه بازمی‌گردد.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری آموزش تعمیر کولر آبی

1. تعمیر و سرویس به‌ موقع کولر آبی باعث کارایی بیشتر و افزایش طول عمر آن می‌شود.

2. سرویس کولر آبی به‌ صورت سالیانه هزینه مربوط به تعمیرات کولر آبی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

3. تعمیر کولر آبی تا حد بسیار زیادی باعث کاهش مصرف آب‌ و برق می‌شود و به‌ همین میزان هزینه‌های مربوط به آن را کاهش می‌دهد.

4. این کار برای افرادی که تمایل دارند در این زمینه فعالیت کنند می‌تواند دارای بازار کار خوب و درآمد مناسب باشد.

5. این کار می‌تواند به‌ عنوان شغل دوم و پاره‌ وقت نیز انجام بگیرد.

6. در تعمیر کولر آبی نیاز به سرمایه زیادی نیست.

7. این رشته ساده بود و پیچیدگی‌های زیادی ندارد.

چرا آموزش تعمیر کولر آبی را فرا بگیریم؟

کولر آبی یکی از لوازم الکتریکی است که در منازل، ساختمان های اداری و تجاری به ویژه در شهر های گرمسیر و خشک مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از کولر آبی در فصول گرم سال باید حتما به صورت تخصصی سرویس شود تا مشکلات و نقص های فنی آن برطرف شود. از این رو آموزش تعمیر کولر آبی یک گزینه عالی برای کسانی که در شهرهای گرمسیر و خشک زندگی می کنند و به دنبال کاری با سرمایه کم و درآمد عالی محسوب می شود .

آموزش تعمیر کولر آبی فرصت‌های شغلی متفاوتی را می‌تواند برای افرادی که مایل به انجام این کار هستند به وجود بیاورد. با توجه به بازار کار مناسب و خوبی که این رشته برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دارد، دارای درآمدهای نسبتاً بالایی است. آموزش آن ساده بوده و همه افراد می‌توانند آن را فرا بگیرند. قیمت آموزش صفر تا صد تعمیر کولر آبی نسبت‌ به آموزش سایر رشته‌ها مناسب‌تر و مقرون ‌به ‌صرفه‌تر هست. با یادگیری تعمیر کولر آبی دیگر برای تعمیر کولرهای آبی خود نیاز به سرویس کاران ندارید و خود می‌توانید این کار را انجام دهید. با تدریس این رشته به دیگران نیز می‌توان کسب درآمد نمود.

آموزش تعمیر کولر آبی مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تعمیر کولر آبی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع آموزش تعمیر کولر آبی

از آنجایی‌ که تعمیر کولر آبی یک شغل فنی محسوب می‌شود نیاز به تحصیلات خاصی ندارد و نیاز نیست برای ورود به این شغل مدرک خاصی را به دست آورد. البته باید دقت داشته باشید که تحصیلات در این زمینه می‌تواند تا حد بسیار زیادی به افراد کمک کند. به‌ همین منظور افرادی که تمایل به تحصیل در این رشته دارند می‌توانند در رشته‌های فنی‌ حرفه‌ای شرکت کرده و از این طریق مدرک کسب کنند. البته برای یادگیری این رشته روش‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد از جمله می‌توان به دوره‌ آموزش کامل تعمیر کولر آبی اشاره کرد. این آموزش‌ها از طریق مربیان مجربی تهیه شده‌اند و مبتدی تا پیشرفته هستند و برای تمامی افراد می‌توانند مناسب باشند. همچنین آموزش‌ها کامل و جامع هستند و افراد را برای ورود به بازار کار از این طریق آماده می‌کنند.

مدت زمان لازم برای یادگیری تعمیر کولر آبی چقدر است؟

شغل تعمیر و سرویس کولر آبی از جمله مشاغلی است که با توجه به سادگی که دارد نیاز به زمان یادگیری خیلی زیادی ندارد و نسبت‌ به مشاغل دیگر مدت زمان یادگیری آن کمتر است. اما بسته به میزان یادگیری هر فرد، علاقه او و روش یادگیری که انتخاب می‌کند این مدت‌ زمان می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی‌ که افراد تمایل داشته باشند از طریق گذراندن دوره آموزش کامل تعمیر کولر آبی این رشته را فرا بگیرند باید بدانند که آن‌ها درنهایت در کمتر از ۱ هفته می‌توانند در این رشته به تخصص خوبی دست پیدا کنند و با افزایش مهارت در آن در این رشته فعالیت نمایند.

آموزش تعمیر دینام ، موتور ، پمپ کولر آبی | عیب یابی تا تعمیر تخصصی

این دوره علاوه بر آموزش سرویس و تعمیر مشکلات رایج کولر آبی مانند یاتاقان زدن کولر آبی یا بوی سیم سوزی یا عدم خیس شدن پوشال و… را آموزش میدهد آموزش تعمیر قطعات کولر آبی را نیز در نظر گرفته و به صورت تخصصی بررسی میکند البته تعمیر قطعات گاهی اوقات راه حل درست نیست و تعویض قطعه کار بهتری است اما با توجه به قیمت بالای قطعات تعمیر آنها نیز بسیار کمک کننده در کاهش هزینه خواهد بود.

وسایل مورد نیاز برای شروع تعمیر کولر آبی

همان‌ طور که می‌دانید برای شروع و راه‌اندازی یک شغل نیاز به وسایل و تجهیزات لازم آن شغل است. از جمله وسایل ضروری برای شغل تعمیر کولر آبی می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

1. تسمه

2. پمپ موتور کولر آبی

3. انواع پیچ گوشتی

4. انبردست و فازمتر

5. آچار

6. سیم‌چین

7. هویه

8. دستکش و عینک ایمنی

لیست قیمت وسایل مورد نیاز تعمیر کولر آبی

بروزرسانی : 2بهمن ماه 1402

ردیف ابزار و وسایل مورد نیاز تعمیر کولر آبی قیمت (تومان)
1 تسمه 80,000
2 پمپ موتور کولر آبی 200,000-2,000,000
3 جعبه ابزار 300,000-3,000,000

در پایان آموزش تعمیر کولرآبی چه اتفاقی می‌افتد؟

شما در طول آموزش گام به گام تعمیر کولر آبی با هر یک از قطعات این دستگاه آشنا شده و از نحوه کارکردن آن‌ها شناخت پیدا می‌کنید. همچنین یاد می‌گیرید که چطور از ابزارهای مورد نیاز تعمیر کولر آبی استفاده کنید. پس‌ از آن به شما آموزش داده می‌شود که چطور انواع مشکلات و خرابی‌هایی که ممکن است در تعمیر کولر آبی به وجود بیاید را عیب یابی کرده و هر یک از آن‌ها را حل نمایید. همچنین یاد می‌گیرید که چطور کولرهای آبی را سرویس نمایید. پس ‌از آن قادر خواهید بود که به بازار کار وارد شوید و از طریق درآمد خوبی که از این رشته به دست می‌آورید به موفقیت دست پیدا کنید. 

با مشاهده کامل مجموعه آموزش تعمیر کولر آبی از سیستم کولر آبی، تفاوت نوع سلولزی و پوشالی، قطعات داخلی کولر آبی و نقش هر قطعه در طرز کار کولر آبی به شناخت کاملی خواهید رسید. در مجموعه کلیه مشکلات و عیوب احتمالی کولر آبی مطرح و سپس پاسخ صحیح را برای تمامی سؤالات ارائه کرده‌است.

همچنین در این مجموعه با ابزار مورد نیاز برای تعمیر کولر آبی و قیمت روز هر قطعه آشنا می شوید. این‌ مجموعه بنا به درخواست زیاد مشتریان وب‌سایت 118file، نحوه تعمیر برد الکتریکی و موتور را که ازاهمیت بالایی برخوردار‌است. در بخش جداگانه ای به تفصیل بیان کند. بنابراین با رعایت کامل نکات ایمنی و بدون در نظر گرفتن سطح اطلاعات الکتریکی می‌توانید همگام با فیلم‌های آموزشی این مجموعه از تعمیر کامل کولر آبی به خوبی مطلع شوید.

بازار کار تعمیر کولرآبی در ایران چگونه است؟

همان‌ طور که می‌دانید با شروع فصل گرما خرید کولرهای آبی به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند. امروزه هر ساختمان و هر منزلی به یک کولر آبی نیاز دارد. به‌ همین منظور ما شاهد آن هستیم که نصب یا خرید این دستگاه‌ها تا چه حد افزایش پیدا کرده‌ است. با وجود خرید روزافزون دستگاه‌های کولر آبی بدون شک تقاضا برای نصب و تعمیر آن‌ها نیز تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند و این موضوع نشان‌ دهنده بازار کاری نسبتاً عالی نصب و تعمیر کولرهای آبی است.

همچنین باید دقت داشته باشید که این دستگاه‌ها پس‌ از مدتی کار کردن برای کارایی بهتر و کاهش در مصرف انرژی بهتر است که سرویس شوند. برای سرویس به تعمیرکاران حرفه‌ای و با دانش فنی بالایی احتیاج دارید تا این کار را بتوانند به‌ صورت اصولی و صحیح انجام دهند. در این حالت می‌توان بازار کار تعمیر کولر آبی را بسیار خوب دانست زیرا که این شغل برای افرادی است که به این رشته علاقه‌مند هستند دارای تقاضا و درآمد نسبتاً بالایی است.

در تعمیر وسایل‌برقی باید علاقمندان با تسلط، نوع مشکل و محل آن را به درستی تشخیص دهند تا بتوانند کار تعمیر را به نحواحسن انجام دهند. اگر بخواهید دراین حرفه موفق بوده و همیشه در بین همکاران از اعتبار و جایگاه خوبی برخوردار باشید.

باید بتوانید میزان دانش و مهارت خود در تعمیر وسایل برقی را بالا ببرید تا از این طریق خود را ثابت کرده و به طبع مشتریان زیادی داشته باشید.

علاقمندان با فراگیری آموزش تعمیر وسایل برقی می‌توانند با تأسیس شرکت خصوصی، اخذ نمایندگی برندی مشخص، در مراکز خدمات پس از فروش و در کارخانجات تولیدی مشغول بکار شوند. همچنین می‌توانند به صورت شخصی برای خود و دوستانشان در مواقع ضروری، تعمیر وسایل برقی را انجام دهند.

تعمیر قطعات کولرآبی(بلبرینگ، تسمه، شناور، موتور، شناور، پمپ آب و..)

2 ساعت

رفع سروصدای کولرآبی و مشکلات کولرآبی

1 ساعت

نحوه سرویس کولر

1 ساعت

نکات قابل توجه برای تعمیر کولرآبی

1 ساعت

بله، رفع سروصدای کولر به صورت گام به گام آموزش داده شده است.
در این حالت احتمالاً فیوز برق قطع است. برای اطمینان از این موضوع باید فیوزها را توسط فازمتر بررسی کنید. اگر فیوز خراب باشد، سیم فاز به آن می رسد ولی با فشار دادن اهرم، فاز قطع می شود. این مسئله نشان می دهد که فیوز باید تعویض شود. با تعویض فیوز مشکل حل خواهد شد. دلیل دیگر این است که احتمال دارد در سیم فاز و یا نول قطعی داشته باشید. در این حالت فیوز سالم است و در پریز کولر هم احتمالاً برق وجود دارد و مشکل نرسیدن برق به ترمینال کولر است. در چنین شرایطی سیم کشی مشکل دارد و قطع شده که باید محل قطعی را پیدا کرد تا رفع عیب شود و یا لازم است کلاً سیم عوض شود.
اگر اتصالات موتور با پولی و تسمه در یک راستا نباشند، لرزش موتور زیاد می شود و کولر هم متعاقباً به لرزش خواهد افتاد. در یک حالت دیگر ممکن است کولر تعادل نداشته باشد، به عنوان مثال یکی از پایه ها لنگ می زند. از طرفی احتمال دارد علت وجود لرزش زیاد در کولر به دلیل شکسته شدن پولی ها، خرابی موتور کولر و یا عدم استفاده از پارچه های برزنتی در نصب کولر آبی باشد. گاهی هم توربین و یا پروانه شل شده که به دلیل گشاد کردن پایه ها است.
جایگاه نصب کولر آبی اگر بد باشد و هوا به خوبی از پوشال ها وارد کولر نشود باعث افت میزان هوا دهی کولر می شود. برخی مواقع هم توربین به دلیل شل و یا سفت بودن پروانه به خوبی نمی چرخد و یا موتور نیم سوز شده و قدرت لازم را ندارد. اگر هیچ کدام از این موارد نبود احتمال دارد به دلیل پیچ و تاب زیاد در مسیر کانال کولر، شکست باد زیاد در مسیر اتفاق افتد و در این حالت چاره ای جز بزرگ تر کردن کولر و یا تعویض کانال کولر ندارید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای آموزش تعمیرات و سرویس کولر آبی+مدرک معتبر

  1. مجتبی

    سلام.لطفا آموزش تعمیرات کولرهای اسپیلت راهم در دورههای آموزشیتون اضافه کنید.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام بله این دوره در دست به روز رسانی هست و به زودی محتویات مورد نظرشما اضاف خواهد شد. سپاس از همراهی شما

  2. omid.b25

    چرا کولر گازی باد گرم می زند؟!!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      نداشتن گاز کافی و لازم در اغلب موارد علت این اختلال است، اما با این حال ممکن است کولر با وجود داشتن گاز کافی باز هم خنک نکند و باد گرم بزند. به همین دلیل است که باید بخش هایی نظیر کندانسور، کمپرسور، برد، خازن، ایراد الکترونیکی در فرمان کولر گازی، فن کندانسور را بررسی کنیم.
      سپاس از همراهی شما

  3. vahid_yekekhani

    سلام حس می کنم کولر به تازگی مصرف آب زیادی دارد علت آن چیست؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر متوجه مصرف زیاد آب کولر آبی می‌شوید باید مشکل را بررسی نمایید. معمولا این مشکل به دلیل سوراخ شدن کف کابین کولر است. املاح معدنی موجود در آب موجب زنگ‌زدگی و پوسیدگی کف کولر آبی می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  4. سهیلامهراد

    چرا کولر گازی ناگهان خاموش می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      وقتی کولر گازی به طور ناگهانی خاموش می شود، به این معنی است که مشکلی در سیستم وجود دارد. مشکل در برد کولر گازی ، ایرادی در کمپرسور کولر گازی یا گیرپاژ کمپرسور ، مشکلی در ترموستات کولر گازی توشیبا و مسائلی از این دست در این اختلال دخیل هستند.
      سپاس از همراهی شما

  5. daryosh_doraki_1982

    علت بوی نامطبوعی که از کولر حس می شود چیست!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بوی نامطبوع می تواند علت های متفاوت داشته باشد:
      عدم تخلیه آب داخل تشتک کولر و وجود آب گندیده در درون کابین کولر،کهنگی و پوسیدگی پوشال‌ها، به کار بردن روغن‌های نامرغوب برای روغن‌کاری پمپ، محل نصب نامناسب کولر آبی. زمانی که کولر در کنار لوله‌های فاضلاب نصب شود، با مکش هوای اطراف به داخل، بوی نامطبوعی در داخل کولر ایجاد خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  6. MAMAD

    چرا کولر گازی یخ زده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این سوال نیز نمونه ای دیگر از سوالات متداول تعمیر کولر گازی است. برای این اختلال دلایلی نظیر عدم وجود گاز کافی در کولر گازی، گرفتگی در لوله های ارتباطی اسپلیت، یکسره کار کردن کمپرسور اسپلیت، خرابی اواپراتور، استفاده از کولر گازی در هوای نسبتا سرد و خرابی بورد الکترونیک مطرح است. تنها یک تعمیرکار ماهر و با تجربه می تواند علت را ریشه یابی و برطرف کند.
      سپاس از همراهی شما

  7. shoeib.p8884

    برای جلوگیری از اتلاف انرژی چه کارهایی را در نصب کولر باید انجام داد !؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      یکی از کارهای بسیار با اهمیتی که می توان انجام دادای است که سعی کنید جایی که کولر آبی نصب می‌شود، در سایه باشد تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود. هر چه بیشتر کولر آبی در معرض آفتاب باشد انرژی بیشتری صرف خنک کردن هوای وارد شده به کولر آبی می‌شود که طبیعتا کارایی کولر را کم می‌کند.
      سپاس از همراهی شما

  8. majid

    کولری که تازه خریدم را در بالای پشت بام نصب کردم ولی زیاد خنک نمیکند آیا می تواند مشکل از فاصله زیاد باشد؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، هر چه فاصله کولر آبی از فضایی که می‌خواهید خنک شود، بیشتر باشد اتلاف انرژی آن بیشتر و کارایی آن کمتر می‌شود.
      سپاس از همراهی شما

  9. پرهام سنجری

    چرا لرزش کولر در هنگام کار کردن زیاد است!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در یک راستا نبودن اتصالات موتور با پولی و تسمه، ممکن است باعث لرزش زیاد موتور و متعاقبا کولر شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. خلیل کیوانی

    صدای کولر زیاد است علت ان چیست؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خراب یا شل بودن پولی‌ها، گشاد بودن یاتاقان‌ها، تاب داشتن فن پروانه
      خراب بودن موتور فن، خرابی تسمه، تراز نبودن کولر
      سپاس از همراهی شما

  11. kosar.rm

    وجود صدای عجیب در موتور کولر در صورتی که موتور خاموش است طبیعی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ممکن است شما صدایی مانند هوم از موتور کولر خود بشنوید، این موضوع می‌تواند چند علت داشته باشد که آن‌ها را برای شما ذکر کرده‌ایم. از عوامل این اتفاق می‌توان به سوختن سیم‌پیچ راه‌انداز موتور، وصل نشدن کلید گریز از مرکز، نیم سوز شدن سیم پیچ دور تند موتور و یا سوختن خازن در موتورهای خازن‌دار باشد. در این مورد برای تعمیر کولر آبی خود بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  12. mobin_ahrari_6610

    کولر تنها در دور تند و یا دور کند کار می کند مشکل از کجاست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      موتور کولرهای آبی از نوع موتورهای دو دور هستند و با یک سیم پیچ راه انداز کار می‌کنند. در صورتی که موتور فقط در دور کند یا دور تند کار کند و کلید تغییر وضعیت خراب باشد‌، ممکن است سیم پیچی‌ها سوخته و یا نیم سوز شده باشند.
      سپاس از همراهی شما

  13. javid_amirsolimani

    به چه علت از کولر آب می رود !!؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اول این که شناور در کولر گیر کند.
      دوم این که شناور تنظیم نباشد.
      سوم این که شیلنگ پشت کولر آب بندی نباشد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,155

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 3150

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan