آموزش و طرز تهیه انواع ترشی|لیته، کلم قرمز، بادمجان، سیر، مخلوط|+درآمد در خانه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

16 تخفیف

510,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/12/21

حجم آموزش: 5.34 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/12/21

زمان آموزش: 11 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/12/21

حجم آموزش: 5.34 گیگابایت

زمان آموزش: 11 ساعت

ترشی برای تمامی مردم جهان به خصوص مردم ایران، مانند نمک برای غذا است. داشتن ترشی در سفره غذا یکی از راه‌های نشان دادن اهمیت به مهمان است. با درست کردن ترشی خانگی می‌توانید همیشه در کنار غذا چاشنی داشته باشید. بعضی از افراد ترشی خریده و برخی دیگر درست می‌کنند. درست کردن ترشی خیلی به صرفه تر از خرید آن است. همچنین شما با یادگیری تهیه ترشی می‌توانید درآمد زایی کنید.


آموزشگاه 118فایل یک دوره‌ی آموزشی را در خصوص آموزش تهیه ترشی در اختیار  شما عزیزان قرار می‌دهد. این دوره‌ی آموزشی دارای 11 ساعت ویدئو است. با یادگیری تهیه ترشی‌های مختلف می‌توانید ترشی‌های سالم تحویل خانواده‌ی خود دهید. همچنین می‌توانید این ترشی‌ها را با سود بسیار زیاد به فروش برسانید. شروع این شغل نیاز به سرمایه بسیار کمی دارد. در ادامه به تمامی مواردی که برای شروع این حرفه لازم است بدانید راپرداختیم.


قدمت ترشی انداختن بسیار زیاد است، به گونه‌ای که تهیه ترشی ۴۰۰۰ سال پیش با استفاده از خیار بومی هند شروع شد. آن‌ها برای نگهداری مواد غذایی که در فصول دیگر کمیاب می‌شد استفاده می‌کردند. همچنین ترشی یکی از چاشنی‌ها به ویژه در آشپزی خاورمیانه و مخصوصا ایران و کشورهای همسایه است. در تهیه ترشی باید مواد تره بار مثل خیار، کلم قرمز، بادمجان و… در آب نمک، سرکه یا موادی که حالت اسیدی دارند نگهداری شود. با درست کردن ترشی خانگی می‌توانید همیشه در کنار غذا چاشنی داشته باشید. درست کردن ترشی در خانه می‌تواند به سلامتی افراد خانه و همچنین تنوع در ترشی‌های خانه منجر شود. همچنین با استفاده از دوره آموزش تهیه ترشی که در آن به چگونگی و نحوه تهیه ترشی در انواع مختلف (انواع ترشی میوه، ترشی آلبالو، ترشی سیر، ترشی بادمجان، ترشی لیته، ترشی مخلوط، ترشی هویج، ترشی تخم مرغ، ترشی فلفل، ترشی پیاز، ترشی لیمو، ترشی چغندر) پرداخته شده است می‌توانید منبع درآمدی برای خود ایجاد کنید. از آنجای که امروزه غذای سالم و محصولات و چاشنی‌های سالم مورد توجه اکثر مردم است حتما با تولید ترشی بازار داغی خواهید داشت.

بنابراین درست کردن آن در خانه می تواند به سلامتی افراد خانه و همچنین تنوع در ترشی های خانه بیافزاید. شما می توانید با مشاهده آموزش تهیه ترشی، نحوه درست کردن انواع ترشی را با ادویه ها و سبزیجات مختلف مانند ترشی مخلوط، لیته ، ترشی میوه های مختلف، ترشی تخم مرغ ، ترشی های آلمانی و ایتالیایی را بیاموزید و با درست کردن آن ها از دست ساز سالم و خوشمزه خود لذت ببرید. همچنین می توانید با درست کردن این ترشی ها در خانه از آن کسب درآمد کنید.

〈 برخی از دروس این دوره 〉

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 100.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  510.000 ⇒ 610.000

درآمد تهیه ترشی در ایران | یک سود فوق العاده

از آنجایی که ترشی در انواع متفاوت طرفداران فراوانی دارد و شما در همه فصول سال می‌توانید از مواد اولیه تازه ترشی‌های مختلف تهیه کنید این شغل بسیار متنوع و پر درآمد و به نسبت شغل آسانی است. این شغل سود بالایی دارد حدود 60-70 درصد یعنی اگر ماهانه 1 میلیون تومان فروش داشته باشد سود خالصی که کسب می‌کنید هم بیش از 600 هزار تومان است که می‌تواند باعث اشتغال دیگران نیز شوید. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش مراحل تهیه ترشی استفاده کنید.

حال با این اطلاعات با توجه به فروش خود به راحتی درآمد را میتوانید حدس بزنید 
به طور مثال اگر شما ماهانه 10 میلیون فروش داشته باشید میتوانید درآمد 6.000.000 – 7.000.000 تومانی داشته باشید

سرمایه لازم برای شروع تهیه ترشی | شروع کار با کمترین سرمایه ممکن

برای شروع به کار در زمینه کسب درآمد با تهیه ترشی نیاز به سرمایه اولیه بسیار محدودی دارید و می‌توانید با هزینه کم در ابعاد کوچک کارتان را شروع کنید و پس از اینکه مشتری‌های شما زیاد شد کم کم با درآمد حاصل از کارتان به آن رونق ببخشید. برای یادگیری و کسب مهارت در این حرفه نیز می‌توانید از آموزش گام به گام تهیه ترشی استفاده کنید.

این آموزش را میتوانید به سه روش داشته باشید

♦ دریافت DVD درب منزل

♦ دریافت فلش درب منزل

♦ دریافت لینک دانلود بلافاصله بعد خرید


درصورت نیاز به هر گونه پشتیبانی همکاران ما پاسخگو خواهند بود

021 2222 1240 

مزایای یادگیری تهیه ترشی

1. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تولید ترشی خانگی سرمایه‌ی اولیه اندک است.

2. محدویت فصلی و کاری ندارد.

3. ترشی قابلیت صادر کردن هم دارد و می‌توانید از این راه سود زیادی به دست آورید.

چرا تهیه ترشی را فرا بگیریم؟

ترشی یکی از همراهان همیشگی سفره‌های ما ایرانی‌ها است. بنابراین یادگیری این هنر باعث می‌شود شما به راحتی ترشی خانگی باکیفیت درست کنید. همچنین از آنجایی که ترشی در انواع متفاوت طرفداران فراوانی دارد و شما در همه فصول سال می‌توانید از مواد اولیه تازه ترشی‌های مختلف تهیه کنید و از این راه کسب درامد کنید. این شغل بسیار متنوع بسیار پر درآمد و به نسبت شغل آسانی است. برای یادگیری این هنر زیبا می‌توانید از پکیج آموزش تهیه ترشی از پایه استفاده کنید.

غذا و دسرهای مختلف همیشه یکی از مهمترین مسائل در هر خانه و رستوران می باشد. در خانه مزه، سلامتی و طعم‌خانگی بودن آن بسیار مهم است و در رستوران‌ها هزینه‌خرید و خوشمزگی آن اهمیت‌ زیادی دارد. بانوان می توانند با مشاهده این مجموعه، ترشی مورد نیازشان را هر زمان که می خواهند خودشان درست کنند.

در نتیجه به زیبایی، طعم و رنگ سفره منزلشان بیفزایند. در رستوران ها و آشپزخانه ها صاحبانشان می توانند با یادگیری این مجموعه خودشان ترشی مورد نیازشان را درست کنند. علاوه بر صرفه جویی در هزینه، انواع ترشی ها را برای مشتریانشان عرضه کنند و افراد بیشتری را جذب کنند. افراد جویای شغل می‌توانند با فراگیری ترشی آموزش درست‌کردن انواع ترشی این‌هنر را بیاموزند و به افراد و رستوران‌ها بفروشید.

آموزش تهیه ترشی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش تهیه ترشی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای تهیه ترشی

برای تهیه ترشی به تحصیلات نیاز ندارید و با دانستن اصول اولیه و کلی ترشی انداختن به راحتی می‌توانید ترشی‌های دلخواهتان را درست کنید. بسته آموزش مبتدی تا پیشرفته تهیه ترشی به شما این امکان را می‌دهد که در این زمینه مهارت کافی را کسب کنید و به راحتی وارد بازار کار شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری تهیه ترشی چقدر است؟

ترشی از دسته چاشنی‌های جهانی است و کشورهای زیادی از آن در کنار غذای خود استفاده می‌کنند و قدمتی هزار ساله دارد. آموزش صفر تا صد تهیه ترشی به شما این امکان را می‌دهد در کمتر از یک هفته مدل‌های مختلف ترشی را تهیه و لذت ببرید.

وسایل مورد نیاز برای شروع تهیه ترشی

برای ترشی انداختن یا به اصطلاح ترشی درست کردن نمی‌توان وسایل خاصی برای همه مدل ترشی‌ها معرفی کرد. زیرا هر ترشی مواد مخصوص به خودش را دارد. اما به طور کلی هنگام تهیه ترشی سعی کنید از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده کنید و در طبیعی بودن سرکه نیز دقت کنید زیرا سرکه طبیعی طعم و مزه فوق العاده‌ای به ترشی می‌دهد. تا حدالامکان از ادویجات مخصوص ترشی هم استفاده کنید. هنگام خرید مواد ترشی به تازه و با طراوت بودن آن توجه داشته باشید. پکیج آموزش کامل تهیه ترشی شما را در این زمینه و در انتخاب نوع مواد ترشی راهنمایی خواهد کرد. به طور کلی رایج‌ترین مواد ترشی را می‌توان به این صورت معرفی کرد:  گل کلم، برگ کلم، سبزی معطر خرد شده، فلفل دلمه‌ای، کرفس، هویج، لوبیا سبز، سیر ، فلفل سبز تند، بادمجان، پیاز، سیب زمینی ترشی و سرکه و معمولاً سبزی ترشی هفت نوع معطر است که به هفت سبزی معروف است، اما می‌توانید بر حسب سلیقه خود سبزی‌ها را انتخاب کنید. این هفت نوع سبزی عبارتند از: شوید، نعناع، جعفری، مرزه، گشنیز، ترخان و ریحان. ادویه‌های ترشی: نمک، میخک، فلفل سبز، فلفل قرمز، فلفل سیاه، شوید خشک، زنجبیل، سیاه دانه، گلپر، هل، زیره، نعناع خشک، پودر خردل، زردچوبه، موسیر، ادویه ترشی، برگ مو، برگ آلبالو و… که به ترشی طعم و عطری دلپذیر می‌دهند.

در پایان آموزش تهیه ترشی چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری تهیه ترشی شما می‌توانید ابتدا برای خود و خانواده ترشی‌های دلخواهتان را درست کنید. در مرحله بعد با یادگیری این هنر شما می‌توانید کسب و کاری راه‌ اندازی کنید و از این طریق منبع درامدی برای خود و دیگران ایجاد کنید.

در پایان آموزش تهیه ترشی شما با نحوه درست کردن انواع ترشی میوه، ترشی آلبالو، ترشی سیر، ترشی بادمجان، ترشی لیته، ترشی مخلوط، ترشی هویج، ترشی تخم مرغ، ترشی فلفل، ترشی پیاز، ترشی لیمو، ترشی چغندر (لبو)، خیارشور، ترشی خیار، ترشی مارچوبه، ترشی کلم قرمز، ترشی موسیر، ترشی آلمانی و ایتالیایی و … با ادویه ها، سبزیجات و همراه با روش های مختلف به صورت کامل آشنا می شوید.

می توانید ترشی های خوشمزه و متنوعی را در منزلتان و محل کارتان و در هر زمان که خواستید درست کنید. علاوه‌بر این می‌توانید با مشاهده این مجموعه ایده بگیرید و با سایر میوه‌ها و سبزیجات نیز ترشی درست کنید.

بازار کار تهیه ترشی در ایران چگونه است؟

امروزه همه به دنبال خرید محصولات خانگی هستند و معتقدند که کیفیت محصولات کارخانه‌ای پایین است. این محیط می‌تواند فرصتی برای راه ‌اندازی کسب‌ و کار خانگی و تولید برخی از مواد غذایی‌ها و چاشنی‌ها باشد. علاوه بر این ترشی‌های خانگی بر ترشی‌های صنعتی مزیتی که دارند در این است که اغلب کسانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند خودشان اقدام به تهیه سرکه خانگی نیز می نمایند .استفاده از سرکه طبیعی به جای سرکه صنعتی که حاوی مواد افزودنی است و همه ترشی‌های صنعتی از آن تولید می‌شود بسیار ارزش غذایی بالاتر و مضرات کمتری دارد به علاوه در ترشی‌های خانگی از مواد نگهدارند و افزودنی نیز استفاده نمی‌شود. برای همین بازار کار این حرفه بسیار پر رونق و داغ است و کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند از میزان درآمد و فعالیتشان در این حوزه بسیار خرسند هستند.

امروزه بازار فروش محصولات‌ خانگی، طبیعی و سالم با‌توجه به استفاده کارخانه‌ ها از مواد‌ شیمیایی و افزایش بیماری‌ها رونق بسیار خوبی دارد. اغلب مردم سعی می‌کنند از غذاها و مخلفات طبیعی و خانگی استفاده کنند. اما همه افراد وقت درست کردن آن و علاقه به کارهای هنری و آشپزی را ندارند.

از این رو شما می توانید با یادگیری هنرهایی مانند درست کردن ترشی و استفاده از میوه های سالم و بالا بردن کیفیت و زیبایی آن ترشیجات خود را با بازاریابی به صورت خانگی، مستقیم به مصرف کنندگان بفروشید و یا اینکه به مغازه ها و رستوران ها بفروشید. قطعا در صورت طعم و ظاهری زیبا می توانید به مشتریان بیشتری دست یابید. همچنین در ادامه برای خود کارگاه و مغازه فروش ترشی داشته باشید.

سرکه ترشی باید خوب و خالص باشد، بهترین نوع آن سرکه ای است که از انگور، کشمش و سیب تهیه شود. چون یکی از دلایل کپک زدن ترشی ها، ناخالص بودن ترشی هاست، بنابراین بهتر است سرکه را قبل از استفاده به مدت چند دقیقه جوشانده و پس از سرد شدن استفاده کنید.
اگر حجم ترشی ما کم باشد، بهترین جا برای نگه داشتن آن، یخچال است. اما اگر حجم ترشی زیاد باشد، باید از مکانی استفاده کنیم که دارای رطوبتی کم و ترجیحا محلی دور از نور مستقیم خورشید باشد.
نمک، میخک، فلفل سبز، فلفل قرمز، فلفل سیاه، شوید خشک، زنجبیل، سیاه دانه، گلپر، هل، زیره، نعناع خشک، پودر خردل، زردچوبه، برگ مو، برگ آلبالو که به ترشی طعم و عطری دلپذیر می دهند.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش و طرز تهیه انواع ترشی|لیته، کلم قرمز، بادمجان، سیر، مخلوط|+درآمد در خانه

  1. عایشه قمبری

    ترشیجات چه فوایدی دارن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مصرف انواع ترشی ها به کاهش قند خون و چربی خون کمک می کند. همچنین به سلامت دستگاه گوارش هم کمک می کند.
      سپاس از همراهی شما

  2. dokhi balooch

    چیکار کنیم ترشی هامون بیشتر بمونه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با نگهداری ترشی ها در محلول سرکه و نمک می توانید ماندگاری ترشی هایتان را افززایش دهید.
      سپاس از همراهی شما

  3. Azita_keshvari

    بعد از چند روز بسته به دستم میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  4. mahan_o

    این دوره مخصوص چه کسانی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علاقمندان به زمینه تهیه ترشی ،علاقمندان به زمینه کسب و کار های خانگی و افراد مبتدی و مجرب می توانند از این دوره استفاده کنند.
      سپاس از همراهی شما

  5. ryhan

    ساخت چه ترشی هایی آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش تهیه ترشی نحوه درست کردن ترشی آلبالو با سبزی آموزش تهیه ترشی بادمجان ایتالیایی آموزش تهیه انواع ترشی بادمجان و ….. گفته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. teymour.83

    برا تهیه ترشی ازگیل میشه از تمبر ندی استفاده نکنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید استفاده نکنید استفاده از تمبر هندی باعث خوشمزه تر شدن ترشی می شود.
      سپاس از همراهی شما

  7. masoudamyari

    برای تهیه ترشی بادمجون میشه اون رو به جای سرکه با آب بجوشونم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      جوشاندن ترشی بادمجان با آب باعث می شود ترشی شما کپک بزند.
      سپاس از همراهی شما

  8. khashayar_h

    چیکار کنم ترشی هام نرم بمونن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر علاقه مند هستید که ترشی شما بافت نرمی داشته باشدبهتر است آنرا در سرکه بجوشانید.
      سپاس از همراهی شما

  9. bhr

    از چه ادویه هایی میشه استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      استفاده از ادویه ها بسته به سلیقه شخصی شما دارد اما از نمک و انواع فلفل ها باید استفاده کرد همچنین زرد چوبه و گلپر ، میخک ، شوید و زنجبیلرا هم می توان استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

  10. AvA

    چه ظروفی برای نگهداری ترشی بهترن؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ظروف شیشه ای یا سفالی برای این کار مناسب هستند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3238

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz