آموزش حرفه ای آرایشگری

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

340,000 تومان

تا کنون 1,785 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/05/01

حجم آموزش: 12.8 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/05/01

زمان آموزش: 14 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/05/01

حجم آموزش: 12.8 گیگابایت

زمان آموزش: 14 ساعت

آرایشگری شغلی است که برای یاد گرفتن تکنیکی و حرفه ای هرگز خیلی زود یا دیر نیست. به همین دلیل افراد زیادی با سن‌های متفاوت، این حرفه را شروع می‌کنند. با این حال برای موفق شدن در حرفه‌ی آرایشگری و یادگیری تمامی نکات مهم آن باید از آموزشگاهی کمک بگیرید. آموزشگاه 118فایل با ارائه‌ی 14 ساعت ویدئوی آموزشی، می‌تواند شما را از مرحله‌ی صفر به مرحله‌ی صد برساند.  این دوره شامل دو بخش است. بخش اول به آموزش حرفه‌ای آرایشگری می‌پردازد. بخش دوم با معرفی مدل موهای 2022 و 2023 شما را با دنیای مد آشنا می‌کند.  مدل موهای متفرقه که مورد پسند عموم مردم بوده را نیز آموزش خواهید دید. درآمد این حرفه متغییر است. به عبارت دیگر درآمد حرفه‌ی آرایشگری بستگی به میزان تجربه و مهارت و به روز بودن آرایشگر دارد. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آرایشگری  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

 این مجموعه شامل دو بخش می‌باشد که بخش اول طیف گسترده‌ای از جدیدترین مدل های مو مردانه را آموزش داده‌ است. سبک‌های کوتاهی با تیغ و فشن کاری نیز از مواردی که این مجموعه بی‌نظیر به آن پرداخته‌ است. این آموزش جدیدترین مدل‌ های سایه انداختن برای موهای کوتاه، اجرای تتو بر روی مو و انواع ریش را آموزش می‌دهد.

از دیگر مواردی که بخش اول این مجموعه آموزشی به آن پرداخته می‌توان از مدل مو بازیکنان معروف فوتبال نظیر دیوید بکام، مدل‌های ترکیبی کوتاهی مو و رنگ کردن مو نام برد. آنچه یک آرایشگر حرفه‌ای باید در هنگام کار مورد توجه قرار دهد انتخاب مدل مو متناسب با چهره افراد می‌باشد.

بخش دوم این مجموعه آموزشی انواع اصلاح مو را به صورت کامل و مرحله به مرحله شرح داده است. اصلاح فانتزی، خط بندی و مدل مو افراد و بازیگران معروف نظیر برد‌پیت و Ben Affleck از دیگر مباحثی است که باید به آن توجه داشته باشید.

با توجه به آپدیت شدن مدل های مو، همه روزه افراد خواستار جدیدترین و به روز ترین مدل ها هستند. از این رو آرایشگران بسیاری به منظور یادگیری جدیدترین مدل های روز دنیا به کشورهای اروپایی و آمریکایی سفر می‌کنند. اما با تماشای مجموعه آموزش آرایشگری حرفه ای، در واقع بهترین و به روزترین مدل های سال را بدون سفر به کشورهای خارجی و با صرف کمترین هزینه در منزل فرا خواهید گرفت.

مزایای آرایشگری حرفه‌ای

امنیت شغلی بالایی دارد و همیشه مشتری برای این حرفه وجود دارد و بازار کار اشباع نشده‌ای دارد. جزو شادترین و آزاد ترین شغل‌های جهان است. در حرفه آرایشگری فرصت‌ها و امکانات زیادی برای کسب درآمد و به دست آوردن سود بالا وجود دارد.

چرا آرایشگری حرفه ای 118فایل را فرا بگیریم؟

آرایشگری شغلی است که برای یاد گرفتن تکنیک حرفه ای هرگز خیلی زود یا دیر نیست. زمانی که بتوانید قلم ها را در دست بگیرید، جزئیات را مشاهده کنید و تمایل به یادگیری داشته باشید آن وقت می توان گفت در هر سنی که هستید این حرفه مناسب شماست.

این حرفه را می توانیم یکی از شغل های پر زحمت معرفی کنیم. به همین دلیل است که بسیاری از افراد شغل آرایشگری را به عنوان حرفه خود بسیار محبوب می دانند. شما می توانید با توسعه دادن مهارت خود در این زمینه، به صورت مستقل کار خود را شروع کنید.

Parik Maxe گروهی از برترین آرایشگران دنیا هستند که در این‌ مجموعه آموزشی به جدیدترین مدل‌ های روز دنیا برای مردان، زنان و کودکان پرداخته‌اند. بسیاری از مدل ها و استایل های آموزش داده شده در وب سایت 118فایل ارائه شده است. اگر علاقمند به یادگیری آرایشگری حرفه ای توسط بهترین آرایشگران جهان می باشید. این مجموعه آموزشی را حتماً تهیه کنید تا توسط آرایشگران معروف دنیا آموزش ببینید.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش آرایشگری حرفه ای!

پیش نیاز و مهارت لازم آرایشگری حرفه‌ای

رشته‌های آموزشی در دوره تحصیل هنرستان‌های کار و دانش تحت عنوان رشته آرایش و پیرایش زنانه و پیرایش و ترمیم موی مردانه نیز وجود دارد که در صورت علاقه، می‌توانید این حرفه را از این روش هم شروع کنید. همچنین به تازگی در دانشگاه علمی و کاربردی هم رشته‌های مربوط به آرایشگری در حوزه زنانه و مردانه ایجاد شده است که امکان تحصیل آکادمیک این حرفه را فراهم کرده است. اما به طور کلی برای وارد شدن به این حرفه باید مهارت و توانایی بالایی داشته باشید که برای این کار می‌توانید از دوره آموزش تخصصی آرایشگری استفاده کنید و با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آرایشگری حرفه‌ای چقدر است؟

یادگیری حرفه‌ی آرایشگری نیازمند علاقه و پشتکار و ذوق هنری و خلاقیت است و کسانی که بدون داشتن علاقه بخواهند وارد این حرفه شوند در کمتر از یکسال از این حرفه خسته می‌شود. اگر شما جز علاقه‌مندان این حرفه هستید و می‌خواهید با صفر تا صد این حرفه آشنا شوید می‌توانید از پکیج حرفه‌ای آموزش تخصصی آرایشگری استفاده کنید و در کمتر از یک سال مهارت و توانایی لازم برای وارد شدن به این حرفه را کسب کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع آرایشگری حرفه‌ای

برای شروع و راه اندازی حرفه آرایشگری با توجه به کار آرایشگری زنانه و مردانه به ابزار و وسایل مختلفی نیاز دارید که ما در ادامه به معرفی این وسایل به صورت جزئی هم برای آرایشگاه مردانه و هم برای آرایشگری زنانه می‌پردازیم.

برخی از لوازم مورد نیاز جهت آرایشگری مردانه ماشین اصلاح سر، دستگاه ریش تراش، ست قیچی، سشوار، تیغ اصلاح، ست صندلی هستند. از دیگر وسایل مورد نیاز برای شغل آرایشگری مردانه می‌توان به دستگاه اتو مو، کمد و کشو و قفسه، میز کار، ژل و واکس مو، ست شانه، برس، پوش، اسپری آب پاش، داشتن لوازم بهداشتی نظیر صابون و یا شامپو، دستکش، پیشبند ، دستمال و حوله، مجهز بودن آرایشگاه به شیر آب گرم و … اشاره کرد. که برخی از این وسایل با آرایشگری حرفه‌ای زنانه نیز مشترک است. علاوه بر این در آرایشگر زنانه به وسایلی همچون لوازم مورد نیاز برای رنگ مو، وسایل مانیکور و پدیکور، وسایل اتاق استراحت، وسایل کوتاهی مو، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آرایش و میکاپ صورت و… نیاز دارید. برای آشنایی با وسایل مورد نیاز آرایشگری و یادگیری طرز استفاده آن‌ها می‌توانید از پکیج آموزش جامع آرایشگری حرفه‌ای استفاده کنید.

سرمایه لازم برای شروع آرایشگری

برای تاسیس یک آرایشگاه ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل 12 متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور میانگین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان رهن و 1.5 تا 4 میلیون تومان هم اجاره نیاز است. هزینه دکوراسیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تجهیزات پیرایش هم بالغ بر 15 تا ۳۰ میلیون می شود. پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید. این مبلغ در صورتی است که شما به حرفه آرایشگری تسلط کامل داشته باشید. اگر بخواهید از صفر این حرفه را یاد بگیرید باید در کلاس‌های آموزشی یا دوره آموزش صفر تا صد آرایشگری حرفه‌ای شرکت کنید که برای این کار نیز به سرمایه کمی نیاز خواهید داشت. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر این حرفه را به طور کامل یاد بگیرید در کمتر از یک سال سرمایه و سود زیادی به شما برمی‌گردد.

در پایان آموزش آرایشگری حرفه ای چه اتفاقی می‌افتد؟

در انتها آرایشگران به طور جامع مدل‌های جدید کوتاهی مو را به خوبی فرا خواهند گرفت. مدل‌هایی از قبیل مدل موی کلاسیک مدرن مردانه، دیوید بکهام، بن افلک، برد پیت، مدل مو سایه دار، مدل مو اروپایی، سایه انداختن روی سر آقایان، تکنیک های اصلاح مو و غیره را آموزش می‌بینند.

در نتیجه با مشاهده ویدئو ها و تمرین می‌توانید به آرایشگری حرفه ای مردانه روی آورید و درآمد قابل توجهی را برای خود رقم بزنید. دقت داشته باشید که برای آن که بتوانید همانند مربیان، مجموعه کوتاهی مو را انجام دهید باید تمرین و تکرار داشته باشید تا اشکالات کار خود را پیدا کنید.

بازار کار آرایشگری حرفه ای در ایران چگونه است؟

جوانان زیادی آینده شغلی خود را در حرفه آرایشگری می‌بینند زیرا آرایشگری مردانه و زنانه از مشاغل پر درآمد و زود بازده است. این حرفه اشباع شدنی نیست و کسانی که وارد این شغل می‌شوند به راحتی و در کمترین زمان جذب بازار کار می‌شوند و درآمد خوبی عایدشان می‌شود. به طور کلی برای کسب درآمد نیازمند داشتن تخصص و مهارت کافی در این حرفه هستید. کسانی که مغازه از خودشان است سود و درآمد بیشتری نیز کسب می‌کنند زیرا نیازی به پرداخت اجاره و یا درصدی کار کردن نیست. شغل آرایشگری نه تنها در ایران درآمد خوبی دارد بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی و مدرن از درآمد بسیار خوبی برخوردار است و می‌توان با یادگیری تخصصی این حرفه به فکر مهاجرت و کار کردن در کشورهای خارجی نیز بود. برای وارد شدن به این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش گام به گام آرایشگری حرفه‌ای استفاده کنید.

کوتاهی مو یکی از مشاغل پر درآمد در حوزه آرایشگری می‌باشد که با کمک آن می‌توانید درآمدی بیش از سه الی چهار میلیون تومان در ماه داشته باشید. برای آن که بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید، از مدل‌هایی که روی سر مشتریان می زنید عکس بگیرید و در شبکه‌های مجازی همچون اینستاگرام به اشتراک بگذارید، زیرا این شبکه‌ها بیشترین مخاطب را دارد. دقت داشته باشید، با توجه به فرم صورت مشتری‌تان مدل‌های متنوعی را در نظر داشته باشید. با این کار به آن‌ها این اطمینان را می‌دهید که قادرید بهترین مدل را روی سرشان انجام دهید.

درآمد این حرفه متغییر می باشد و بستگی به میزان تجربه و مهارت و به روز بودن آرایشگر دارد. هرچه کار آرایشگر بهتر باشد میزان رضایت مشتری هم بالاتر و در موفقیت و کسب درآمد او بسیار موثر خواهد بود.

درآمد آرایشگری حرفه ای در ایران

درآمد شغل آرایشگری حرفه‌ای با توجه به عوامل مختلفی مثل میزان تجربه آرایشگر، میزان مشتریان، سطح تخصص، محل فعالیت و… می‌تواند متفاوت باشد. همچنین داشتن سالنی زیبا و تمیز و استفاده از وسایل بهداشتی و استریل شده می‌تواند مشتری‌های زیادی به خود جذب کند و درآمد کار را بالا ببرد. برای این شغل با توجه به مهارت، نام آشنایی و سابقه فعالیت شما، می‌توان از ماهی ۳ میلیون تومان تا ۳۰ میلیون تومان و حتی بیشتر، درآمد در نظر گرفت. به طور کلی یک آرایشگر حرفه‌ای اگر درصدی کار کند می‌تواند حدود ۵ میلیون تومان درآمد داشته باشد اما اگر خودتان آرایشگاه نیمه لوکس داشته باشید، می‌توانید روی سود ۶ میلیون تا سی میلیون تومانی آن در ماه حساب کنید.

درآمد آرایشگری حرفه ای در جهان

درآمد آرایشگری در کشور‌های مدرن و بروز بیشتر از سایر کشورها است زیرا افراد گرایش بیشتری به سمت مدرنیزه شدن دارند، برای همین آرایشگری بازار کار خوبی در این کشورها دارد. اگر به طور تخصصی و کاملا حرفه‌ای این شغل را یاد بگیرید و بخواهید برای کار به کشورهای مختلف خارجی سفر کنید این را بدانید که درآمد خوبی از این کسب و کار به دست خواهید آورد. در اروپا روزانه حدود 40 تا 60 پوند حقوق به آرایشگرها پرداخت می‌شود که این به عنوان پایه در نظر گرفته شده است. این حقوق در سال می‌تواند به 18000 تا 24000 پوند برسد که اگر به صورت دائمی در طول هفته کار کنید رقم قابل توجهی است. در آمریکا نیز درامد آرایشگران خوب است و به طور متوسط در آمریکا ​​آرایشگران سالانه حدود 35000 دلار درآمد کسب می‌کنند که دامنه تغییرات آن بین 30،000 تا 40،000 دلار است. همچنین از دیگر کشورهایی که می‌توان درآمد خوبی برای این شغل در نظر گرفت کشور ترکیه است. در این کشور آرایشگران با توجه به منطقه و محله‌ای که فعالیت می‌کنند درامد متفاوتی دارند اما به طور کلی میانگین درآمد سالانه این آرایشگران را می‌توان بین 44 هزار دلار تا 140 هزار دلار در سال دانست.

آموزش حرفه ای آرایشگری

7 ساعت

مدل مو 2022 ، 2020

5 ساعت

آموزش مدل های متفرقه

1 ساعت

باید بدانید که اصلاح مو یک تجربه مفرح است شما باید برای مشتریان خود تمام نیاز های ممکنه را فراهم کنید. تا مشتریان شما بتوانند با هر مراجعه برای اصلاح یک تجربه مفرح و زیبا رو داشته باشند و اگر مشتریان شما در هر بخش از کار شما مشکلی یا حساسیتی دارند. حتما برای برطرف کردن کمبود در اون بخش تلاش کنید. تا رضایت مشتریان خود را در بالاترین حالت ممکن نگه دارید.این مهمترین نکته در آرایشگری است برای اطلاع یافتن از مشکلات حرفه خود از طریق راه های غیر مستقیم از مشتریان خود نظر بخواهید مانند ایمیل، اینستاگرام و تلگرام
یک آرایشگر حرفه ای در هنگام کار با ماشین اصلاح فشار دست شما کوتاهی مو را کنترل می کند و فشار یکسان به شما کوتاهی به صورت یکنواخت و منظم می دهد و اگر شما در مراحل کوتاهی مو ،فشار دست خود را بیشتر کنید و اگر فشار یکسان را رعایت نکنید باعث دیده شدن پستی و بلندی بر روی سر می شوید. و باید با تمرین زیاد فشار دست خود را براساس کوتاهی مورد نظر خود کنترل کنیم تا بتوانیم سطح کاری خود را در بالاترین حد کار نگه داریم.
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در اصلاح مو ممکن است پیش بیاید، گیج شدن آرایشگر است و نداشتن برنامه مناسب برای کوتاهی یکی از دلایل است. شما حتما باید شکل سر ،زاویه خواب مو،جنس مو و فر بودن مو را تحلیل کنید و مدل مناسب را با هم نظر بودن مشتری خود انتخاب کنید. و برای مراحل کوتاهی مو برنامه ریزی کنید طبق برنامه کار کنید و در مراحل کوتاهی گیر نکنید
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش حرفه ای آرایشگری

  1. مهران اسدی

    فایل رو خریداری کرده ایم چطور باید دانلود کنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با شماره 28423118-021 جهت دریافت پشتیبانی تماس حاصل فرمائید. سپاس از همراهی شما

  2. da.salimi

    آینده شغلی داره آرایشگری؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر به تازگی قصد دارید وارد حرفه آرایشگری بشوید و در مورد آینده و بازارکار این حرفه پر درآمد دارای شک و تردید هستید، باید در همین ابتدا گفت که آینده شغل آرایشگری درخشان بوده و قطعا همان طور که تحقیقات نشان داده است در سال های آینده رشد چشمگیری نیز خواهد داشت. به طور کلی در طول تاریخ هیچگاه مد و فشن منسوخ نشده است بلکه روز به روز درحال تغییر و تحول است بنابراین حرفه آرایشگری، شغلی نیست که منسوخ شود.
      سپاس از همراهی شما

  3. pejman

    چقدر طول میکشه تا بسته به دستمون برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  4. محلا چراغی

    این دوره به زبان فارسی است یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      این دوره دارای مربیان خارجی است و دارای زیرنویس تحت الفظی فارسی.
      سپاس از همراهی شما

  5. abdollah.1098

    من که مبتدی هستم با این آموزش می تونم شروع کنم به آرایشگری؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله البته، این دوره صفر تا صد است و همه چیز به طور کامل آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  6. محمد امین پروایی

    از کجا بدونم این دوره مناسب منه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر شما علاقه مند به کار در این زمینه ها هستید این اموزش قطعا براش شما مناسب است.
      سپاس از همراهی شما

  7. پدرام کفایی

    چه تایمی بسته به دستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  8. ققنوس

    مدت زمان این دوره آموزشی چقدر است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دوره آموزشی دارای 14 ساعت آموزش است.
      سپاس از همراهی شما

  9. کیمیا پرواز

    نکته و تکنیک های مهم ارایشگری هم توضیح داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله چنین تکنیک هایی نیز در ای دوره آموزش داده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  10. سعید

    برای موهای فر هم آموزش میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مورد ویدیو های دیگری نیز داریم.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,785

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 2366

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz