آموزش دوخت جوراب

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش دوخت جوراب-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

388,000 تومان

تا کنون 0 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/9/24

حجم آموزش: 8.55 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: -

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1401/9/24

حجم آموزش: 8.55 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

دوختن و پوشیدن جوراب از زمان‌های گذشته در ایران رواج داشته است. امروزه نیز شما می‌توانید با دوخت جوراب‌های جذاب با طرح‌های خاص درآمد قابل توجهی داشته باشید. این شغل بسیار ساده و کم دردسر است. با این حال شما در ابتدا باید، آموزش‌های لازم در این خصوص را ببینید. حتی ساده‌ترین کارها هم نیاز به آموزش دیدن دارند. آموزشگاه 118فایل با معرفی یک دوره‌ جدید در خصوص آموزش دوخت جوراب به شما در ایجاد یک کسب و کار دیگر کمک می‌کند. در این دوره‌ی آموزشی شما از چگونگی کار با چرخ خیاطی گرفته تا نحوه‌ی دوخت انواع جوراب آشنا خواهید شد. دوره‌ی آموزش دوخت جوراب در 5 ساعت به شما تمامی نکات مورد نیاز برای دوخت یک جوراب جذاب را می‌آموزد. 

این دوره‌ی آموزشی نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای ندارد و تمامی نکات را به صورت صفر تا صد به شما آموزش داده می‌شود. شغل دوخت جوراب را از آنجایی که می‌توان در خانه هم انجام داد جزو کسب و کارهای خانگی در نظر گرفته‌ایم و درآمد آن را بین 5 تا 7 میلیون در نظر گرفته‌ایم. اما اگر بتوانید در کنار دوخت جوراب یک مغازه هم داشته باشید درآمد شما بیشتر خواهد بود. در ادامه‌ی مقاله به بررسی دیگر موارد مانند سرمایه‌ی اولیه پرداخته ایم.

شواهد و مستندات موجود در تاریخچه جوراب نشان می‌دهد که انسان‌ها همواره از این پوشش استفاده می‌کرده‌اند. جالب است بدانید انسان‌ها در عصر سنگ پیش از به‌ وجود آمدن شلوار و پیراهن از جوراب استفاده می‌کردند. جوراب‌ انسان اولیه از پوست حیوانات یا برگ درختان به همراه رشته‌هایی ساخته ‌شده از گیاه و پشم جهت استفاده به صورت بند دور پا بسته ساخته می‌شده است. علاوه بر این بر اساس نوشته‌های به‌جای ‌مانده از شاعر یونانی Hesiod، یونانیان در حدود قرن هشتم پیش از میلاد جوراب‌هایی از پشم و موی حیوانات به پا می‌کردند که Piloi نام داشته است. این هنر دیرینه می‌تواند وسیله و راهی برای راه ‌اندازی کسب و کار باشد که برای این کار می‌توانید از پکیج‌ و کلاس‌های آموزش دوخت جوراب استفاده کنید.

مزایای دوخت جوراب

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از جوراب این است که پای شما را بدون درد نگه می‏ دارد. پوشیدن جوراب، به ویژه جوراب‌هایی که دارای زیره بالشتک اضافی هستند، به از بین بردن اصطکاک و جلوگیری از تاول کمک می‏ کنند. جوراب می‌تواند به عنوان محافظی در برابر سرما باشد. همچنین باعث جلوگیری از عرق کردن پا می‌شود. جوراب‌ها نه تنها رطوبت را جذب می کنند، بلکه از آن‌ها برای جلوگیری از مالش کفش با پای برهنه نیز استفاده می‌کنند.

شغل دوخت جوراب بسیار آسان و کم دردسر است. متریال و لوازم مورد نیاز آن در بازار به راحتی قابل دسترسی است. می‌تواند یک شغل پاره وقت باشد. تقاضای زیادی دارد و به همین دلیل دوخت جوراب می‌تواند منبع بسیار پر سود و پر درآمدی باشد. شما می‌توانید این هنر را یاد بگیرید و با راه اندازی کارگاه کوچکی هم اشتغال‌زایی کنید و هم خودتان منبع درآمدی داشته باشید.

چرا باید دوخت جوراب 118 فایل را فرا بگیریم؟

جوراب وسیله پرکاربردی در زندگی روزمره ما محسوب می‌شود و اگر بتوانیم این هنر را یاد بگیریم هم وسیله‌ای برای سرگرمی و کسب درامد خواهیم داشت و هم از نظر اقتصادی کمک خرج خانواده خواهیم بود. با یادگیری این حرفه می‌توانید از پارچه‌های به درد نخور و دور ریز در خانه برای خود و دیگران جوراب‌های رنگارنگی درست کنید.

آموزش دوخت جوراب 118 فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش دوخت جوراب

پیش نیاز و مهارت لازم برای شغل دوخت جوراب

دوخت جوراب یک کسب و کار خانگی و تجاری محسوب می‌شود. این حرفه یک نوع کار است که با دستگاه‌های جوراب بافی یا چرخ خیاطی‌های مخصوص انجام می‌شود. برای همین داشتن مهارت و علاقه در این کار بیشتر از داشتن تحصیلات لازم است. شما می‌توانید این حرفه را به صورت تجربی و با شاگردی کردن در کنار استادکار این حرفه یاد بگیرید و بعد از مدتی کارگاه دوخت جوراب خودتان را راه اندازی کنید.

یک روش بهتر و ساده‌تر نیز وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی حرفه دوخت جوراب را یاد بگیرید و این روش استفاده از پکیج یا دوره آموزش دوخت جوراب است. از این طریق علاوه بر یادگیری دوخت جوراب‌های مختلف می‌توانید از انواع الگوی دوخت جوراب که در این پکیج‌ها آورده شده است استفاده کنید و بهترین جوراب‌ها را تولید و روانه بازار کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری آموزش دوخت جوراب چقدر هست؟

دوخت جوراب در انواع مختلف کالج، شلوار جورابی، جوراب برای عروسک و… انجام می‌شود که اگر بخواهید همه‌ی مدل‌های مختلف دوخت جوراب را یاد بگیرید شاید یکسالی از شما وقت بگیرد اما اگر قصد دارید دوخت یک مدل جوراب را با الگو یا بدون الگو یاد بگیرید در کمتر از یک ماه می‌توانید به این کار مسلط شوید. شما می‌توانید با یادگیری و آموزش دوخت جوراب کالج، آموزش دوخت جوراب برای عروسک و… که در پکیج‌های آموزشی ۱۱۸ فایل گنجانده شده‌اند دوخت هر مدل یا نوعی از جوراب را که مدنظرتان است را یاد بگیرید و تولید کنید.

وسایل مورد نیاز برای دوخت انواع جوراب

برای دوخت جوراب همانند دیگر هنرهای خیاطی به نخ، سوزن، پارچه مناسب این کار، چرخ خیاطی و… نیاز دارید. البته شما می‌توانید با تهیه دستگاه جوراب بافی که در انواع و مدل‌های مختلف ایتالیایی، کره‌ای چینی و… روانه بازار شده است بسیاری از وسایل را دیگر خریداری نکنید.

سرمایه لازم برای شروع دوخت جوراب

اگر می‌خواهید یک کسب و کار خانگی دوخت جوراب راه اندازی کنید با داشتن سرمایه 200 میلیون تومانی می‌توانید این کار را انجام دهید. فقط یک دستگاه جوراب بافی، وسایل جانبی جوراب بافی مثل پمپ باد و… نیاز دارید. اما اگر دوخت جوراب را می‌خواهید با چرخ خیاطی انجام دهید به سرمایه کمتری نیاز خواهید داشت و با 30 الی 40 میلیون تومان می‌توانید این حرفه را شروع کنید.

در پایان آموزش دوخت جوراب چه اتفاقی می‌افتد؟

شما بعد از یادگیری آموزش دوخت شلوار جورابی، طرز دوخت پاپوش پارچه‌ای  و… قادر خواهید مدل‌های مختلف جوراب را تولید کنید. همچنین می‌توانید به راحتی سفارش بگیرید. علاوه این می‌توانید این حرفه را به دیگران نیز آموزش دهید و اشتغال زایی کنید.

بازار کار و درآمد دوخت جوراب در ایران

شغل تولید جوراب یکی از کسب و کارهایی است که فرصت‌های بسیاری در آن وجود دارد. اگر شما بتوانید وارد این حرفه شوید بعد از مدتی می‌توانید به یکی از صادرکنندگان این محصول به کشورهای خارجی تبدیل شوید. علاوه بر این جوراب پوششی است که مرد و زن و بچه از آن استفاده می‌کنند و این یعنی در بازار همیشه به این محصول نیاز است. میزان درامد یک کسب و کار کوچک دوخت جوراب با داشتن بازار فروش ثابت در ماه می‌تواند ۷ الی 20 میلیون تومان باشد.

درآمد دوخت جوراب در جهان

کشورهای ترکیه و چین بیشترین آمار صادرات جوراب به کشورهای اروپایی را دارا هستند. این یعنی بازار کار این حرفه در کشورهای مختلف نیز پر رونق است. بنابراین با یادگیری این حرفه می‌توانید به کشورهای خارجی مهاجرت کنید و در این حرفه مشغول به کار شوید و سود خوبی نیز به دست آورید.

آموزش و یادگیری دوخت جوراب کالج و ساق کوتاه

2 ساعت

آموزش و یادگیری دوخت جوراب سه ربع و ساق متوسط

1 ساعت

آموزش و یادگیری دوخت جوراب شلواری،جوراب ساق بلند و جورابهای فانتزی

2 ساعت

به دلیل تاثیر کشش روی یک الگوی جوراب، هر الگویی می‌تواند به سرعت تحریف شود. وقتی جوراب‌ها روی یک پا قرار بگیرند. جوراب‌های شگفت‌انگیز گربه به‌طور ناگهانی شبیه هر حیوان دیگری می‌شوند به جز گربه! از آن‌جا‌که خریدار قصد خرید جوراب گربه‌ای را داشت، اگر الگو برای کشش طراحی جوراب انجام نشده باشد، نسبت‌های یک طرح می‌توانند از حالت تعادل خارج شوند و به نتیجه‌ای کمتر از مطلوب منجر شوند. این یکی از آن ملاحظات طراحی جوراب است که قضاوت در مورد آن با تجربه کردن آن آسان‌تر می‌شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
الگوی مناسب برای کشش طراحی! ضخامت جوراب و میزان کشش آن توجه به طراحی پاشنه ارتباط بین الگو و تعداد رنگ‌های بکار رفته در طراحی جوراب
جوراب ها ، جهت تثبت آبرفت و شکل ظاهری ، شسته شده و خشک می شوند . این شستشو بدون مواد شوینده صورت میگیرد . اگر جوراب ها به صورت خام بافته شده باشد . تثبیت کلی در زمان رنگرزی صورت می گیرد .
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 4 نظر ثبت شده است

2 دیدگاه برای آموزش دوخت جوراب

  1. فریبا کرمی

    سلام وقت بخیر
    برای دوخت جوراب از پارچه خاصی باید استفاده کنیم؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید از هر نوع پارچه ای که می خواهید برای دوخت جوراب استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  2. parikhanooom

    درآمد دوخت جوراب نسبت به زحمتش چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید با مقدار کمی پارچه جوراب های فانتزی و جذابی را بدوزید همچنین دوخت جوراب کاری با زحمت و سرمایه اولیه کم و سود فراوان است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0

خریدار

4.5

رضایت

شناسه آموزش: 3359

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz