آموزش دوخت عروسک پولیشی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش دوخت عروسک پولیشی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

250,000 تومان

تا کنون 1,470 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/10/15

حجم آموزش: 8.81 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/10/15

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/10/15

حجم آموزش: 8.81 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

عروسک سازی از گذشته تا به الان مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به خصوص اگر این عروسک‌ها نسبت به دیگر عروسک‌های موجود در بازار خاص‌تر باشند. عروسک‌های پولیشی از دسته عروسک‌های خاص و جذاب موجود در بازار هستند. شما با یادگیری نحوه دوخت این عروسک‌ها می‌توانید آن‌ها را هدیه دهید. حتی شما با ساخت این عروسک‌ها می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. عروسک سازی به خصوص ساخت عروسک‌های پولیشی از دسته کسب و کارهایی هستند که می‌توانید با سرمایه کم به درآمد قابل توجهی برسید. برای موفقیت در این حرفه باید تمامی تکنیک‌ها و نکات مورد نیاز برای ساخت این عروسک‌ها را بدانید. دوره‌ی آموزش ساخت عروسک پولیشی 118فایل با بیان نکات مهم در این حرفه به شما کمک خواهد کرد. آموزش دوخت عروسک پولیشی 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو به مدل‌های جذاب و دوست داشتنی عروسک می‌پردازد. در آموزش دوخت عروسک‌ پولیشی سعی شده نحوه دوخت عروسک حیوانات از قبیل خرس، راکون، سمور، گربه، خرگوش،سگ، گوزن و غیره به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شود تا علاقمندان با فراگیری دوخت این نوع از عروسک‌های پولیشی قادر باشند به راحتی عروسک‌‌ پولیشی حیوانات را آماده کنند. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز ساخت عروسک پولیشی  به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

عروسک پولیشی عروسکی نرم است که از پارچه‌هایی مانند مخمل یا پولیش ساخته شده است و با الیاف مصنوعی مانند پنبه، پوشال یا پشم چوب پر می‌شود. در برخی موارد عروسک‌های پولیشی را با مواد درشت تری مانند توپک‌های پلاستیکی پر می‌کنند. عروسک‌های پولیشی عمدتا به دلیل نرمی، انعطاف پذیری و شباهت آن‌ها به حیوانات یا شخصیت‌های خیالی از سایر اسباب بازی‌ها متفاوتند و بسیار جذاب و پرطرفدار هستند. تاریخچه این عروسک‌ها به اواخر قرن نوزدهم در کشور آلمان بر می‌گردد. خیلی زود تعداد طرفداران این عروسک‌های نرم و توپر، آنقدر در اروپا افزایش پیدا کرد که آوازه‌اش به آمریکا رسید. در امریکا بود که تولید انبوه این عروسک‌ها رونق بسیار گرفت.  اگر می‌خواهید شما نیز عروسک‌های زیبای پولیشی را درست کنید بهتر است از پکیج آموزش ساخت عروسک پولیشی استفاده کنید تا با صفر تا صد اینک ار آشنا شوید.

آموزش دوخت عروسک پولیشی 118فایل به مدل‌های جذاب و دوست داشتنی عروسک می‌پردازد. در آموزش دوخت عروسک‌ پولیشی سعی شده نحوه دوخت عروسک حیوانات از قبیل خرس، راکون، سمور، گربه، خرگوش،سگ، گوزن و غیره به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شود تا علاقمندان با فراگیری دوخت این نوع از عروسک‌های پولیشی قادر باشند به راحتی عروسک‌‌ پولیشی حیوانات را آماده کنند.

همچنین در این آموزش صفر تا صد دو مدل عروسک دختر پولیشی را توضیح می‌دهد. عروسک‌های پولیشی شخصیت‌های کارتونی سونیک نیز یاد داده شده تا علاقمندان بتوانند با کمک این مجموعه متنوع‌ترین عروسک‌های پولیشی را دوخته و در بازار به فروش برسانند. توجه داشته باشید در کنار ویدئوهای آموزشی الگوهای عروسک نیز در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید هر عروسک آموزش را به راحتی و در ابعاد دلخواه خود بسازید.

پولیش به دلیل جنس لطیف و نرمی که دارد بیشتر از سایر عرورسک‌های موجود در بازار طرفدار داشته از این رو با کمک آموزش دوخت عروسک‌ پولیشی قادر خواهید بود در کمترین زمان نحوه دوخت عروسک‌های پولیشی را فرا گرفته و در بازار با قیمت خوب به فروش بگذارید.

مزایای یادگیری آموزش دوخت عروسک پولیشی

ساخت عروسک پولیشی و وارد شدن به این حرفه با سرمایه بسیار کمی امکان پذیر است. درامد خوبی از این راه به دست می‌آید. جز مشاغل ایمن و بی دردسر است. همچنین ساخت عروسک پولیشی باعث  ایجاد آرامش و بالا بردن تمرکز در افراد می‌شود.

چرا دوخت عروسک پولیشی 118فایل را فرا بگیریم؟

عروسک پولیشی جز عروسک‌های پرطرفدار است و به دلیل نرمی و جذابیت خاصی که دارد کودکان و حتی افراد بزرگسال نسبت به این عروسک‌ها حس مثبتی دارند و دوست دارند یکی از این عروسک‌ها را داشته باشند. برای همین یادگیری این حرفه می‌تواند شما را به راه اندازی یک کسب و کار خانگی با درآمد بالا سوق دهد. همچنین یادگیری این حرفه می‌تواند سرگرمی بسیار خوبی برای خود و دیگران به خصوص کودکان باشد. برای یادگیری این حرفه می‌توانید در دوره آموزش گام به گام عروسک پولیشی شرکت کنید.

عروسک‌سازی در حال حاضر یکی از مشاغل پر درآمد نه تنها در کشور بلکه در جهان محسوب می‌شود. به گونه‌ای که شرکت‌های بزرگی در این زمینه فعالیت می‌کنند. در بین عروسک‌های موجود در بازار همان طور که قبلاً هم اشاره شد، این نوع از عروسک‌ از محبوبیت بالایی برخوردار است. با تهیه آموزش دوخت عروسک پولیشی قادر خواهید بود عروسک‌های گوناگون را در ابعاد دلخواهتان بسازید.

آموزش دوخت عروسک پولیشی مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش دوخت عروسک پولیشی!

پیش نیاز و مهارت لازم برای شروع دوخت عروسک پولیشی

برای وارد شدن به این حرفه یعنی ساخت عروسک پولیشی نیاز به تحصیلات اکادمی نیست و با شرکت در آموزشگاه معتبر می‌توانید این حرفه را یاد بگیرید. یک راه ساده و آسان که با کمترین هزینه و وقت می‌شود این هنر را یاد بگیرید استفاده از پکیج  آموزش مقدماتی تا پیشرفته ساخت عروسک پولیشی است که می‌توانید صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید.

مدت زمان لازم برای یادگیری دوخت عروسک پولیشی چقدر است؟

آموزش اصولی ساخت عروسک پولیشی به شما کمک می‌کند ساخت این عروسک را در کمتر از یک هفته یاد بگیرید و به راحتی عروسک‌های دلخواهتان را بسازید. البته به شرطی که ایده پردازی و علاقه‌ی زیادی به این حرفه داشته باشید تا با پشتکار و تکرار و تمرین بتوانید بهترین عروسک‌های پولیشی را درست کنید.

وسایل مورد نیاز برای شروع آموزش دوخت عروسک پولیشی

برای ساخت عروسک پولیشی به مواد و ابزار اولیه خاصی نیاز دارید که نخ و سوزن، چرخ خیاطی، مهره‌های کوچک، نخ گلدوزی، پشم یا پلی آستر، پارچه، چسب، الیاف مصنوعی مانند پنبه، پوشال یا پشم چوب و… را می‌توان نام برد.

سرمایه لازم برای شروع آموزش دوخت عروسک پولیشی

برای وارد شدن به شغل عروسک سازی یا یادگیری و آموزش ساخت عروسک پولیشی به سرمایه زیادی نیاز ندارید. برای این کار ابتدا شما باید با توجه به محل زندگیتان چیزی در حدود 2 الی 4 میلیون تومان هزینه شرکت در کلاس‌های آموزشی ساخت عروسک پولیشی کنید و این هنر را یاد بگیرید. برای اینکه این هنر زیبا را یاد بگیرید و هزینه اضافی پرداخت نکنید می‌توانید از پکیج آموزش کامل ساخت عروسک پولیشی استفاده کنید. سپس به سرمایه‌ای نزدیک 5 میلیون تومان نیاز دارید تا وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. اگر بخواهید کارگاه کوچک عروسک سازی برای خود ایجاد کنید به مکانی نیاز دارید که اجاره و رهن ان با توجه به شهر و محل زندگی متفاوت خواهد بود. می‌توانید بدون اجاره کردن مغازه این کار را به صورت کسب و کار خانگی شروع کنید و در یک اتاق یا انباری منزلتان مشغول به کار شوید تا بعد از فروش و رونق گرفتن کارتان مغازه یا کارگاه کوچکی راه اندازی کنید.

در پایان آموزش دوخت عروسک پولیشی چه اتفاقی می‌افتد؟

عروسک‌های پولیشی جزئی از لوازم اصلی اتاق خواب هر کودک‌ هستند. به طور کلی کودکان علاقه‌ی خاصی به این نوع عروسک‌ها دارند. بنابراین بازار کار این حرفه پر رونق است. با یادگیری ساخت عروسک پولیشی شما می‌توانید کسب و کار پر درامدی برای خود و خانواده ایجاد کنید. همچنین می‌توانید این حرفه را به دیگران نیز اموزش دهید و کارآفرینی کنید.

در‌انتهای آموزش عروسک پولیشی از افراد مبتدی گرفته تا افراد حرفه‌ای، توانایی و مهارت‌ کافی برای دوخت انواع حیوانات را به دست می‌آورند. علاوه بر این در آموزش دوخت عروسک‌ پولیشی دو مدل عروسک دختر و شخصیت‌های کارتونی سونیک یاد داده می‌شود.

علاقمندان به عروسک‌سازی طیف گسترده‌ای از عروسک‌های پولیشی را یاد می گیرند. حتی اگر هیچ‌ مهارتی در خیاطی ندارید نگران‌ نباشید، در آموزش دوخت عروسک‌ پولیشی نحوه دوخت را به صورت‌ اصولی و جامع آموزش می بینید.

بازار کار دوخت عروسک پولیشی در ایران چگونه است؟

در چند سال اخیر طرفداران عروسک پولیشی گسترش یافته است و افراد زیادی خواهان این نوع عروسک با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت شده‌اند. بنا به تقاضای بالای بازار، بازار کار هم برای ساخت عروسک پولیشی بسیار داغ است. به طور کلی طی سال‌ها انواع اسباب ‌بازی‌های پر زرق و برق، وسایل بازی الکترونیکی و فانتزی و… وارد باز شده‌اند، اما چیزی نتوانسته از جذابیت عروسک پولیشی نزد کودکان و حتی بزرگسالان کم کند. عروسک‌های پولیشی وزن سبکی دارند و مانع خسته شدن کودک هنگام بازی می‌شوند. ابعاد و وزن آن‌ها به گونه‌ای است که کودکان هر جایی که بخواهند مهمانی، مهد کودک و… می‌توانند عروسک‌های‌شان را با خودشان ببرند. کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید مهارت، خلاقیت و ذوق هنری بسیار بالایی داشته باشند تا در این کسب و کار موفق شوند. برای اینکه ساخت عروسک پولیشی را یاد بگیرید بهتر است از پکیج آموزش حرفه‌ای ساخت عروسک پولیشی استفاده کنید. در این اموزش اصول و نکات این هنر به هنرآموزان اموزش داده می‌شود و این مسئله باعث می‌شود خیلی زود وارد بازار کار این حرفه شوید.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، بسیاری از افراد شغل خود را یا از دست‌ داده و یا دچار زیان شده‌اند. از‌ این‌ رو به این‌ دسته از افراد توصیه‌ می‌کنیم آموزش عروسک‌ پولیشی 118فایل را تهیه‌کنند و با‌کمترین امکانات درآمد قابل توجهی را برای خود رقم‌بزند.

در حال‌حاضر، شغل های خانگی توانسته یک منبع درآمدی عالی برای افراد بسیاری باشد که یکی از این مشاغل عروسک سازی است. جالب است بدانید پس از پایان آموزش عروسک‌ پولیشی، صفر تا صد ساخت این نوع از عروسک را فرا خواهید گرفت.

درآمد دوخت عروسک پولیشی در ایران

عروسک پولیشی جز عروسک‌های پرطرفدار این روزها است. همانطور که می‌دانید عروسک‌های پولیشی چون معمولا از پارچه‌های نرم و لطیف ساخته می‌شوند باعث می‌شود مورد علاقه تعداد زیادی از افراد قرار بگیرند. در واقع طرفداران عروسک پولیشی سن و سال خاصی ندارند. به طوری که هم در بین کودکان و هم بزرگسالان محبوبیت روزافزون خود را حفظ کرده‌اند و هرکسی از هر گروه سنی می تواند دوست دارشان باشد و برای تزیین و روح دادن به فضای زندگی و خانه‌اش از عروسک پولیشی استفاده می‌کند. از همین رو درامد حاصل از این حرفه به نسبت سایر مشاغل بسیار خوب است. این عروسک‌ها در کشور خودمان با توجه به کیفیت عروسک‌ها، متریال استفاده شده برای ساخت آن‌ها، خلاقیت‌های به‌ کار رفته در ساختشان و با توجه به ارزش پول کشور چیزی حدود 2۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان و به بالا قیمت گذاری می‌شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که عروسک های پولیشی را جذاب میکند، نرمی و انعطاف پذیری آنهاست. ویژگی های اغراق آمیز و بانمکشان باعث میشود آنها به عنوان عروسکی راحت و بغل کردنی مناسب باشند. نرمی عروسک های پولیشی تا حد زیادی به مواد استفاده شده در ساختار آن بستگی دارد. در قسمت خارجی بیشتر این عروسک ها از پارچه های نرم استفاده میشود تا لمس کردنشان حس خوشایندی ایجاد کند. این پارچه های مورد استفاده مشابه پارچه هایی است که در تولید لباس از آنها استفاده میشود. اینکه یک عروسک پولیشی چقدر انعطاف پذیر باشد، به درون آن بستگی دارد. پنبه و پشم شیشه از متداول ترین مواد داخل این عروسک ها هستند زیرا علاوه بر نرم بودن، طبیعی نیز هستند. عروسک های پولیشی که از پشم پر شده اند میتوانند هزاران بار خم و راست شوند بدون اینکه شکل خود را از دست بدهند. با این حال مشکل پشم این است که نمیتوان آن را بدون از دست دادن فرم در ماشین لباسشویی یا خشک کن قرار داد. عروسک های پولیشی پر شده با پلی استر نیز بسیار متداول اند، چراکه پلی استر علاوه بر ارزان بودن ضد حساسیت نیز هست و باعث ایجاد واکنش های آلرژیک نمیشود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
از مواد مورد استفاده میتوان به فیبر بامبو، الیاف ذرت، پلاستیک، فوم و یا گلوله یا توپک هایی فلزی اشاره کرد.عروسک های پولیشی پر شده از گلوله بسیار شکل پذیر هستند(به راحتی تغییر شکل میدهند) و فقط با روکشی که دارند شکلشان حفظ میشود. عروسک های پولیشی پر شده از گلوله برای کودکان زیر ۳سال مناسب نیستند چراکه حاوی قطعات زیر و کوچک اند. در آخر، عروسک های پولیشی خانگی اغلب با ضایعات پارچه و یا نمد پر میشوند.
اکثر عروسک های پولیشی از موادی ساخته میشوند که برای شست و شو با ماشین لباسشویی مناسب باشند.برای شست و شوی این عروسک ها با ماشین همیشه از آرام ترین چرخش ماشین استفاده کرده و عروسک را قبل از قرار دادن در ماشین با رو بالشی و یا ملافه کاور کنید. اگر عروسکتان سوراخ شده و یا آسیب دیدگی دارد، پیشنهاد میشود که آن را با دست بشویید تا از آسیب های بیشتر جلوگیری شود.
وقتی که بچه‌های شما با هم به بازی کردن می‌پردازند و پس از مدت کوتاهی از بازی کردن خسته می‌شوند، برایشان خیلی سخت است که بخواهند اسباب بازی ‌های پخش و پلا شده در زمین را جمع کنند اما در کمال ناباوری باید به شما بگوییم که جمع کردن این عروسک ‌ها آسان‌تر از آن چیزی هست که فکرش را میکنید. در حین بازی، ممکن است لباس عروسک کثیف شود و یا بدنه‌ی این عروسک رنگ دیگری پیدا کند اما همین که کودک شما و یا حتی خود شما یکبار این عروسک را بشویید، دیگر اثری از لک و مک بر روی این عروسک نخواهید دید و همین امر به تنهایی میتواند منحصر به فرد بودن این عروسک ‌ها را بیشتر و بیشتر کند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 22 نظر ثبت شده است

11 دیدگاه برای آموزش دوخت عروسک پولیشی

  1. فاطمه رضایی

    سلام من از طریق سایت این آموزش رو خریداری کردم ولی نمیدونم کجا باید ب محتوای فیلم ها دسترسی پیدا کنم میشه راهنماییم کنید

    • پشتیبان 118فایل

      باسلام و احترام لطفا با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. 02128423118
      سپاس از همراهی شما

  2. noorie

    خیلی ممنون از سایت خوبتون، سفارش دادم منتظرم به دستم برسه 

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  3. شیلا

    میشه برا تولد هدیه داد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. یکی از کاربرد های این عروسک هدیه دادن آن به اطرافیان است.
      سپاس از همراهی شما

  4. maryam.aa

    میشه بگین فواید این عروسک ها چی هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این دسته از عروسک ها بسیار نرم و راحت هستند، علاوه بر آن به کودک شما احساس امنیت و آرامش می دهد و باعث افزایش مهارت هایشان در زندگی می شود.
      سپاس از همراهی شما

  5. Roz

    آیا میتونم این عروسک رو با ماشین لباس شویی بشورم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. اکثر عروسک های پولیشی این امکان را دارند.
      سپاس از همراهی شما

  6. sorena

    الگو هم به ما داده میشه یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. در کنار ویدئوهای آموزشی الگوهای عروسک نیز در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید هر عروسک آموزش را به راحتی و در ابعاد دلخواه خود بسازید.
      سپاس از همراهی شما

  7. رضایی

    به وسایل و مواد خاصی نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از جمله وسایلی که برای دوخت این عروسک نیاز است می توان به پارچه ی پولیش، پشم شیشه و پنبه اشاره کرد.
      سپاس از همراهی شما

  8. mahtab

    چند ساعت آموزشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی این مجموعه دارای 7 ساعت آموزش می باشد که در قالب 3 عدد DVD به شما ارائه می گردد.
      سپاس از همراهی شما

  9. گلاله

    منظور از پولیش یعنی چی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      عروسک پولیشی واژه متداول و متاسفانه نادرست در بین دوستدارن و دست اندر کاران این نوع از عروسک است .در حالیکه واژه صحیح پلاشی plushy است , پلاشی به معنی مخملی و پرزدار , نوع جنس پارچه به کار رفته در ساخت این نوع از عروسک هاست.
      سپاس از همراهی شما

  10. ارمیا نامجو

    چه مدلایی آموزش میده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در آموزش دوخت عروسک‌ پولیشی سعی شده نحوه دوخت عروسک حیوانات از قبیل خرس، راکون، سمور، گربه، خرگوش،سگ، گوزن و غیره به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شود تا علاقمندان با فراگیری دوخت این نوع از عروسک‌های پولیشی قادر باشند به راحتی عروسک‌‌ پولیشی حیوانات را آماده کنند.
      سپاس از همراهی شما

  11. گلاویژ

    جنس عروسکا از چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این نوع از عروسک ها از الیافه پنبه ای و یا پشمی و یا الیاف مصنوعی پلی استر استفاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,470

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3315

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz