آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

270,000 تومان

تا کنون 420 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1396/10/11

حجم آموزش: 12.49 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1398/10/11

زمان آموزش: 23 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1396/10/11

حجم آموزش: 12.49 گیگابایت

زمان آموزش: 23 ساعت

مطمئنا نیاز به اثبات این موضوع نیست که زبان انگلیسی چه مقدار برای پیشرفت و آینده‌ی انسان ضروری است. در این مقاله به معرفی یک دوره‌ی جذاب و پر از نکات مفید برای یادگیری زبان انگلیسی پرداخته‌ایم. آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی یکی از کاربردی ترین آموزش‌ها در میان دوره‌های آموزشی است. این دوره به دلیل آن که به صورت جامع مباحثی مانند تلفظ، دستور زبان، تقویت شنیداری، مهارت‌های یادگیری زبان و واژگان را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش می‌دهد، می‌توان گفت برای همه زبان‌آموزان‌ با هر سطحی مناسب و کاربردی خواهد بود. افراد قادر خواهند بود با دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی به همراه استاد لوسی سطح زبان انگلیسی خود را در کوتاه‌ترین زمان به سطح پیشرفته ارتقاء دهند. این دوره شامل 23 ساعت ویدئو آموزشی می‌باشد. در پایان این دوره افراد دارای مهارت‌های چهارگانه مانند خواندن، نوشتن، گوش دادن و حرف زدن به صورت حرفه‌ای خواهند بود. همچنین در طول آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی با هزاران اصطلاح و عبارت کاربردی در انگلیسی آشنا خواهید شد. بخشی از ویدئوهای این آموزش به سفرهای مختلف لوسی به کشورهای متفاوت اختصاص دارد. در واقع به آموزش زبان انگلیسی در محیط‌ها و موقعیت‌های مختلف با افراد متفاوت می‌پردازد. استاد لوسی سعی کرده تا تفاوت‌های میان دو لهجه امریکن و بریتیش را به طور جامع توضیح دهد. در ادامه به معرفی بیشتر این دوره  و مهارت‌هایی که به شما افزوده خواهد شد پرداخته‌ایم.

آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی یکی دیگر از مجموعه‌های محبوب آموزشی 118فایل است ارائه شده است. آموزش زبان Lucy موضوعات مختلف نظیر listening، دایره لغات، گرامر، اصطلاحات و عبارات روزمره و کاربردی را در برمی‌گیرد به طوری که برای زبان‌ آموزان در هرسه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته مناسب خواهد بود.

در طول آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی با هزاران اصطلاح و عبارت کاربردی در انگلیسی آشنا خواهید شد. همچنین نحوه به کار بردن این اصطلاحات در موقعیت‌های مختلف را فرا خواهید گرفت. مدرس مجموعه خانوم Lucy بوده که از برترین اساتید زبان انگلیسی می‌باشد.

همچنین لغاتی که به طور خاص تنها در بین مردم آمریکا‌ یا انگلیس به کار برده می‌شود را به خوبی بیان کند. آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی، Speaking، Listening و دایره لغات‌تان را به طور چشمگیری بهبود می‌دهد. در نتیجه قادرید درخواست های خود را در موقعیت‌های متفاوت به خوبی بیان کنید.

به عبارت بهتر مجموعه آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی در محیط واقعی پرکاربردترین لغات و جملات روزمره را به شما آموزش می‌دهد. اگر علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی توسط یکی از بهترین اساتید native هستید یا به دنبال تقویت مهارت listening خود می‌باشید؛ تماشای این مجموعه را از دست ندهید.

چرا زبان انگلیسی استاد لوسی را فرا بگیریم؟

آموزش زبان انگلیسی با لوسی به دلیل آن که به صورت جامع مباحثی مانند تلفظ، دستور زبان، تقویت شنیداری، مهارت‌های یادگیری زبان و واژگان را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته آموزش می‌دهد، می‌توان گفت برای همه زبان‌آموزان‌ با هر سطحی مناسب و کاربردی خواهد بود. به گونه ای که قادرند با آموزش زبان Lucy سطح زبان انگلیسی خود را در کوتاه‌ترین زمان به سطح پیشرفته ارتقاع دهند. با این آموزش می توانید در آزمون های بین المللی مثل تافل شرکت کرده و نمره قبولی را بگیرید. همینطور افرادی که می خواهند به کشورهای انگلیسی زبان سفر کنند می توانند این آموزش را تماشا کنند تا مانند افراد محلی و native ارتباط برقرار کنند.

آموزش زبان انگلیسی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان انگلیسی با لوسی!

در پایان آموزش زبان انگلیسی با استاد لوسی چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش زبان Lucy، زبان‌آموزان و علاقمندان مهارت چهارگانه Speaking، listening، writing و   Reading زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند. موضوعاتی از قبیل بیست واژه ‌ای که شاید اشتباه تلفظ می‌کنید،  تلفظ صحیح مکان‌ها، یادگیری اسامی میوه های و سبزیجات و مغزها، ده نکته گرامری، صفت ها و حروف اضافه، آموزش مکالمه سریع، نحوه استفاده از keen on، ده نکته برای یادگیری افعال عامیانه، ده تا از کلمات هم آوا بریتانیایی و غیره را یاد خواهید گرفت.

از آن جا که استاد آموزش زبان انگلیسی با استاد لوسی خود دارای لهجه بریتانیایی است در پایان با این لهجه به خوبی آشنا خواهید شد به گونه‌ای که قادرید به این لهجه صحبت کنید و به راحتی با مردم انگلیسی زبان ارتباط برقرار کنید.

تلفظ

3 ساعت

دستور زبان

4 ساعت

تقویت شنیداری

7 ساعت

مهارت های یادگیری زبان

2 ساعت

واژگان

7 ساعت

تمرین ذهنی را فراموش نکنید. یک کاربرد دیگر فرهنگ لغت این است که می توانید از آن در طول روز برای تمرین با خودتان استفاده کنید. خود را به چالش بکشید و به زبان جدید فکر کنید. همه ما مونولوگ هایی داریم که در ذهن ما جاری هستند و معمولاً به زبان مادری اجرا می شوند. شما می توانید در ذهن خود جملات و مکالمات خیالی بسازید. این کار باعث می شود انجام مکالمات واقعی برای شما راحت تر باشد. به عنوان مثال، می توانید قبل از اینکه یک مکالمه واقعی داشته باشید، آن را از قبل تمرین کنید. مثلا شغل خود را توصیف کنید یا توضیح دهید که چرا دریک کشور خارجی هستید. این سؤالات ممکن است مطرح شوند شما می توانید برای پاسخ دهی به آنها آماده شوید.
با در نظر گرفتن همه موارد، به نسبت زمان و تلاشی که صرف کلاس های گروهی می کنید، بازده چشم گیری دریافت نخواهید کرد. دو دلیل برای این مشکل وجود دارد. اولین مورد این است که سرعت پیشرفت کلاس به ضعیف ترین زبان آموز کلاس بستگی دارد. دوم این که یادگیری زبان یک فرآیند نسبتاً شخصی است – به طور طبیعی افراد برخی از کلمات یا موضوعات را ساده تر از دیگران می آموزند، بنابراین یک کلاس نمی تواند به نیازهای شخصی تک تک زبان آموزان پاسخ بدهد.
سه نکته مهم موقع یادگیری زبان انگلیسی را باید در نظر بگیرید 1. اهداف مشخصی را تعیین کنید. هدف خود از مطالعه زبان انگلیسی را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید برای کار به خارج از کشور بروید روی عبارتهای مرتبط به کارتان تمرکز کنید. یا اگر به عنوان گردشگر سفر می کنید از راهنمای واژگان سفر و گردشگری استفاده کنید. 2. برنامه ریزی داشته باشید. برنامه ریزی بخش مهمی از مسیر یادگیری موفق انگلیسی است. مدت زمان یادگیری براساس تعهد، انگیزه و البته زمان مطالعه متفاوت است. آهسته شروع کنید اما برنامه مطالعه منظمی داشته باشید. برای مثال اگر بیش از 40 ساعت در هفته کار می کنید نیازی نیست 30 ساعت به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید. 3. بین چهار مهارت اساسی زبان تعادل برقرار کنید. بیشتر افراد به دنبال بهبود مهارت های ارتباطی زبان خود هستند. برقراری تعادل در مطالعه چهار مهارت اصلی زبان بسیار مهم است. بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی این است که در هر کدام از مهارت های زبان- گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن- توانایی های لازم را به دست بیاورید.
1. استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان 2. خواندن انواع متن ها 3. تمرینات تلفظ 4. تمرینات نوشتن
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش زبان انگلیسی استاد لوسی

  1. maryam.ma

    چه زمانی این مجموعه طول میکشه تا به دستمون برسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری تحویل داده خواهد شد.
      سپاس از همراهی شما

  2. hhh.8

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال مکینین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  3. mahziar50

    عالی بود فقط کاش اینم اشاره میکردین که هر بخشی رو چطور میشه تشخیص داد که در چه سطحی هستن یا مثلا از کجا باید شروع کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      می توانید برای گرفتن چنین اطلاعاتی با واحد راهنمای 118file در ارتباط باشید.
      سپاس از همراهی شما
      شماره واحد راهنما :02122221240

  4. مریم سلطانی

    این مجموعه زیرنویس انگلیسی داره یا نه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله این مجموعه دارای زیرنویس تحت اللفظی انگلیسی است.
      سپاس از همراهی شما

  5. mohammad

    سلام خیلی ممنون از مجموعه خوبتون مجموعه های دیگه ای برای آموزش دارین؟ می تونید راهنمایی کنید؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه های دیگری هم داریم برای اطلاعات بیشتر می توانید با راهنمای 118file تماس بگیرید تا به خوبی شما را راهنمایی کنند.
      سپاس از همراهی شما
      شماره راهنما :02122221240

  6. samira-h

    با دیدن این مجموعه میشه برای آزمون آیلتس خودمو آماده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با کمک این مجموعه می توانید زبان انگلیسی استاد لوسی، Speaking، Listening و دایره لغات‌تان را به طور چشمگیری بهبود می‌دهد و می توانید درخواست های خود را در موقعیت‌های متفاوت به خوبی بیان کنید.
      سپاس از همراهی شما

  7. mahdi.78

    سلام شما دی وی دی هارو با پست میفرستین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسته ها با پست فرستاده می شوند.
      سپاس از همراهی شما

  8. mahlaa.20

    این مجموعه دوبله فارسی نداره ایا بدون دوبله میشه راحت یاد گرفت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله می توان یاد گرفت. این دوره به گونه تهیه دیده شده که بدون داشتن دوبله هم کامل قابل فهم و مفید باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. شازده

    محتوای این دوره کاربردی هست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله بسیار کاربردی و خوب است همچنین مناسب افراد مبتدی تا پیشرفته نیز هست.
      سپاس از همراهی شما

  10. رضا رضوی

    اگر لینک برای دانلود ویدیو دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420

خریدار

4.6

رضایت

شناسه آموزش: 2283

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz