آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

891,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1401/03/05

حجم آموزش: 59.2 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/03/05

زمان آموزش: 70 ساعت

سطح آموزش: متوسط

تاریخ انتشار: 1401/03/05

حجم آموزش: 59.2 گیگابایت

زمان آموزش: 70 ساعت

یکی از مهم‌ترین مواردی که امروزه همه‌ی مردم دنیا به آن اهمیت می‌دهند یادگیری زبان انگلیسی است. هم‌اکنون کمتر کسی را پیدا می‌کنید که زبان انگلیسی را بلد نباشد یا به دنبال یادگیری آن نباشد. اکثر کارهایی که حقوق و درآمد خوبی دارند؛ وابسته به زبان انگلیسی هستند. در نتیجه همه‌ی افرادی که به دنبال موفقیت هستند؛ زبان انگلیسی را آموزش می‌بینند. بعضی افراد نیزی علاقه به یادگیری زبان انگلیسی دارند اما توانایی، پرداخت هزینه‌ی بالای کلاس‌ها را ندارند. آموزشگاه 118فایل با ارائه‌ی یک دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط، در این مسیر شما را یاری میکند. دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی 118فایل با بیش از 70 ساعت، این زبان جذاب را به شما عزیزان آموزش می‌دهد. در این دوره گرامر و کلمات را به صورت مفصل آموزش خواهید دید.  برای اینکه با تمامی سرفصل‌های دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط آشنا شوید؛ قسمت خلاصه ای ازمحتویات دوره را مطالعه بفرمایید.

آموزشگاه 118فایل در انتهای دوره به شما یک مدرک بین‌المللی نیز اعطا خواهد کرد. دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط 118فایل به صورت جامع و کاربردی ارائه شده است. در ادامه به معرفی مواردی جهت شروع این حرفه مانند بازار کار و درآمد تدریس زبان انگلیسی به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

در این مجموعه دو بخش لغات و گرامر دارد که در لغات افعال ترکیبی و نحوه استفاده آن‌ها، بررسی جملات علت و معلول، لغات پرکاربردی فیلم‌ها، بررسی یک خبر و آموزش لغات به کار رفته در آن، افعال مرکب با stand، آموزش افعال مرکب برای استخدامی، برترین لغات دهه 2010 تا 2020، اصطلاحات مربوط به سیاست، بررسی اصطلاحات رایج و پرکاربرد، بررسی لغات مربوط به کسب و کار، آموزش پیشوندهای فعل مرکب و غیره را در آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط فرا خواهید گرفت.

با کمک بخش لغات آموزش سطح متوسط می‌توانید به طور قابل توجهی موضوعاتی از قبیل علایم رانندگی، کوتاه کردن مو، صفاتی برای توصیف غذا و نوشیدنی، تاتر، فیلم و کتاب را فرا خواهید گرفت و آمادگی لازم برای یک سفر هیجان‌انگیز به کشورهای توریستی دنیا را کسب خواهید کرد و قادر خواهید بود از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها غذا و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید و حتی در سینما و تاتر بهترین فیلم‌ها انگلیسی را تماشا کنید و دیگر نیازی به زیرنویس نخواهید داشت.

همچنین می‌توانید اخبار روز دنیا را از خبرگذاری های انگلیسی زبان پیگیری کنید، زیرا در آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط دامنه لغات گسترده‌ای و پرکاربردی را در حوزه‌های مختلف آموزش می‌دهد. از آن جا که بیشتر اساتید آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط زبان انگلیسی زبان مادری آن‌هاست می‌توان گفت تلفظ صحیح لغات را آموزش می‌بینید.

گرامر در ارتباط شما با انگلیسی زبان ها نقش چندانی ندارد در واقع این لغات و تلفظ صحیح آن هاست که کمک می‌کند بتوانید منظور خود را به مخاطب برسانید. البته به معنای این نیست که گرامر را کنار بگذارید، در بخش گرامر آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط مباحثی از قبیل حروف اضافه زمان، گذشته ساده و حال کامل، افعال شرطی، ضمایر نامعین و غیره آموزش داده می‌شود.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

شما حتما‌ می‌دانید که مترجم‌های آنلاین مثل مترجم گوگل محدودیت‌های خاص خود را دارند و وقتی یک متن را می‌دهید تا ترجمه کنند به ندرت طبیعی ترجمه می‌شود. با یادگیری انگلیسی خود را از زحمت این مترجم‌ها خلاص کنید. همچنین شما می‌توانید کتاب هایی با نویسندگان آمریکایی یا بریتانیایی بخوانید، و نیز کتابهای ترجمه شده از زبانهای دیگر. به هر موضوعی که علاقمند باشید، می‌توانید چیزی به انگلیسی درباره آن پیدا کنید.

چرا زبان انگلیسی سطح متوسط 118فایل را فرا بگیریم؟

در حال حاضر برای پیشرفت در زمینه های شغلی و علمی دانستن زبان یک نیاز اساسی به شمار می رود، زیرا برای تحصیل یا فعالیت در یک حوزه علمی باید به زبان مسلط باشید تا بتوانید بورسیه تحصیلی بگیرید و یا مقالات علمیتان را در سطح جهانی منتشر کنید.

در زمینه کاری اگر شما بخواهید تجارتی در خارج از کشور داشته باشید برای بستن قرار داد و یا ارتباط با شرکای تجاری خود نیاز به دانستن زبان انگلیسی دارید. حتی برای یک سفر تفریحی به خارج از کشور هم دانستن زبان انگلیسی به شما کمک می کند بتوانید سفری راحت را تجربه کنید.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط!

پیش نیاز و مهارت لازم برای آموزش زبان انگلیسی

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی شما به پیش نیاز  خاصی نیستید و فقط علاقه و تمرین مستمر کمک می کند زبان را به راحتی فرابگیرید. توجه داشته باشید که برای دوره آموزش زبان انگلیسی متوسط باید آموزش زبان انگلیسی مقدماتی را تماشا کنید.

مدت زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی چقدر است؟

به گفته بسیاری از زبان شناسان، زبان یک مهارت است که برای یادگیری آن باید تمرین زیادی کرد. از آنجا که فرایند یادگیری زبان بسیار کند عمل می کند، این تمرین باید متناوب، مستمر و طولانی باشد در غیراین صورت اثر بخشی آن کم می شود.

آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط در کنار لغات در حوزه گرامر هم اطلاعات خوبی از قبیل حروف اضافه، جملات شرطی، زمان افعال و غیره را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد تا با کمک این بخش از آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط بتوانند منظور خود را به درستی به مخاطب‌شان بیان کنند.

در پایان آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط چه اتفاقی می‌افتد؟

در انتهای آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط علاقمندان توانایی درک بسیاری از مقالات علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را کسب خواهند کرد، زیرا در این مجموعه لغات و اصلاحات پرکاربرد و عامیانه توضیح داده شده از این رو توانایی خواندن هر متن عمومی را کسب خواهند کرد.

آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط در کنار لغات در حوزه گرامر هم اطلاعات خوبی از قبیل حروف اضافه، جملات شرطی، زمان افعال و غیره را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد تا با کمک این بخش از آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط بتوانند منظور خود را به درستی به مخاطب‌شان بیان کنند.

آموزش لغات متوسط

44 ساعت

آموزش گرامر متوسط

26 ساعت

آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت انکار ناپذیر است چرا که زبان انگلیسی، زبان علم است و آموزش رشته‌های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد.
در این مجموعه لغات پرکاربردی فیلم‌ها، بررسی یک خبر و آموزش لغات به کار رفته در آن و برترین لغات دهه 2010 تا 2020 ارائه شده تا بتوانید لغات اساسی را فرابگیرید.
در آموزش زبان انگلیسی متوسط اصطلاحات مربوط به سیاست و اصطلاحات رایج و پرکاربرد مورد نیاز ارائه شده است.
آموزش زبان انگلیسی متوسط می تواند منبع مناسبی برای شرکت در آزمون های آیلتس و تافل باشد.
با کمک بخش لغات آموزش سطح متوسط می‌توانید به طور قابل توجهی موضوعاتی از قبیل علایم رانندگی، کوتاه کردن مو، صفاتی برای توصیف غذا و نوشیدنی، تاتر، فیلم و کتاب را فرابگیرید و آمادگی لازم یک سفر را کسب خواهید کرد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 2 نظر ثبت شده است

1 دیدگاه برای آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

  1. سجاد

    سلام تو بخش لغات مجموعتون لغات چه حوزه ای رو آموزش میدین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بخش لغات آموزش سطح متوسط می‌توانید به طور قابل توجهی موضوعاتی از قبیل علایم رانندگی، کوتاه کردن مو، صفاتی برای توصیف غذا و نوشیدنی، تاتر، فیلم و کتاب را فرا خواهید گرفت.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4

رضایت

شناسه آموزش: 3347

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz