آموزش زبان انگلیسی مکالمه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش زبان انگلیسی مکالمه-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

285,000 تومان

تا کنون 210 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/11/01

حجم آموزش: 8.60 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/11/01

زمان آموزش: 8 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/11/01

حجم آموزش: 8.60 گیگابایت

زمان آموزش: 8 ساعت

آموزش زبان انگلیسی مکالمه 118فایل با بیش از 8 ساعت ویدئو آموزشی، مکالمه زبان انگلیسی را در دو سطح مبتدی و متوسط به شما آموزش می دهد به گونه ای که شما در بخش اول تمامی لغات و اصطلاحات پرکاربرد و پرتکرار زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت و با افعال مرکب و نحوه توصیف اشیا و غذاها آشنا خواهید شد.

استاد سطح مبتدی برای ارائه هرچه بهتر مطالب سعی کرده است توضیحات مربوط به لغات را به زبان‌ انگلیسی و با جمله بندی ساده و قابل فهم به شما آموزش دهد و همچنین برای درک بهتر هر قسمت از آموزش به موقعیت های مختلفی می رود؛ به طور مثال برای آموزش لغات و اصطلاحات مربوط به دانشگاه و تحصیلات به دانشگاه شهر کلگری رفته و تمامی قسمت های اداری و آموزشی دانشگاه را توضیح داده است.

در سطح متوسط نیز نحوه تلفظ عبارات دشوار را فرا خواهید گرفت و با اصطلاحات و مکالمات عامیانه مردم آشنا خواهید شد. اساتید این مجموعه از طریق مصاحبه با مردم، نکات و مطالبی مفید ارائه می دهند چرا که سوالاتی پرتکرار و رایج درمورد فصل ها، برنامه های روزمره، موسیقی و غیره از مردم می پرسند و در انتها به بررسی پاسخ ها و نکات مربوط به آن سوال می پردازند.

همچنین در آموزش مکالمه زبان انگلیسی شما نحوه برقراری ارتباط با دیگران و نحوه دعوت کردن دیگران به دورهمی را فرا خواهید گرفت و با رسوم و سنت های کشور های غربی آشنا خواهید شد.

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان انگلیسی مکالمه! 〉

چرا زبان انگلیسی مکالمه 118فایل را فرا بگیریم؟

آموزش زبا‌ن‌ انگلیسی مکالمه بر خلاف دیگر آموزش‌های زبان به طور تخصصی روی مکالمه تمرکز دارد. همین امر برای افرادی که قصد مهاجرت و یا سفر به کشورهای انگلیسی زبان دارند مسئله‌ای مهم به شمار می‌آید. شما با فراگرفتن مکالمه زبان انگلیسی به راحتی می‌توانید با مردم ارتباط برقرار کنید و به مشکل نخورید. خیلی از افراد برای کار به کشور های خارجی می روند. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های این افراد زبان انگلیسی است. لازم به ذکر است آموزش مکالمه زبان انگلیسی از پایه تمامی اصطلاحات رایج را به شما آموزش می‌دهد. در نتیجه منبع جامع و کاملی برای مکالمه زبان انگلیسی به شمار می‌رود.

دوره فشرده مکالمه زبان انگلیسی

این دوره سعی بر این موضوع دارد که شما در سریع ترین زمان ممکن بتوانید به تسلط خوبی در مکالمه انگلیسی برسید و به همین دلیل کامل و بهینه تنظیم شده تا در روند آموزش به مشکلی بر نخورید و بتوانید به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوید.
یادتان باشد این مهارت با تمرین مدوام تقویت میشود و با دور شدن از آن کم کم فراموش میشود پس تمرین را همیشه در برنامه خود داشته باشد.

آموزش زبان انگلیسی مکالمه مناسب چه افرادی است؟

در پایان آموزش زبان انگلیسی مکالمه چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش زبان‌ انگلیسی مکالمه توانایی Listening و Speaking زبان آموزان افزایش پیدا خواهد کرد. به گونه‌ای که می‌توانند در موقعیت‌های مختلف به مکالمه بپردازند. اساتید مجموعه آموزشی با قرار گرفتن در بین مردم سوالاتی را از مردم  مانند نظرشان در مورد تعطیلات رسمی و تعطیلات آخر هفته، علاقه مردم نسبت به مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر های مختلف، زندگی سلبریتی ها، نظر مردم در رابطه با سریال و آهنگ مورد علاقه شان و یا سوالاتی در مورد آب و هوا و تاثیر تغییرات آب و هوایی در شغل و رفتار مردم و غیره می پرسند. تمامی این سوالات با جواب های مختلف بررسی می شود. توجه داشته باشید که نکته آموزشی هر قسمت به طور مجزا بیان می شود.

درآمد از یادگیری زبان انگلیسی در ایران چگونه است؟

اکثر افرادی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، قصد این را دارند تا توانایی مکالمه و ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی را به دست بیاورند. آن دسته از افرادی که به زبان انگلیسی و مکالمه زبان انگلیسی مسلط هستند فرصت های شغلی بسیاری را در پیش روی خود خواهند داشت. از جمله شغل های موجود برای این افراد می توان به ترجمه و ترنسکریپشن فیلم ها و فایل های صوتی انگلیسی اشاره کرد. همینطور از این جهت که این اشخاص به مکالمه زبان انگلیسی مسلط هستند، می توانند در کشورهای دیگر نیز مشغول به کار شوند.

در زبان انگلیسی به صورت کلی اسامی (به جز در شرایط خاص) همیشه همراه با حروف تعریف به کار برده می شوند. حروف تعریف در این زبان به دو دسته تقسیم می شوند: حروف تعریف معین: نشان میدهد اسمی که به همراه آن آمده برای مخاطب شناخته شده است. حروف تعریف نامعین: نشان میدهد اسمی که به همراه آن امده برای مخاطب شناخته شده نیست یا شناختن آن بی اهمیت است.
زمان آینده استمراری (Future continuous) بر روی طول کشیدن یک کار یا فعالیت در آینده تاکید می کند.
قیدها (adverbs) کلماتی هستند که خصوصیتی در مورد فعل ها، صفات یا قیدهای دیگر را نشان میدهند. آنها نشان میدهند که یک کار چطور انجام می شود، یا یک چیز چطور اتفاق می افتد.
افعال کمکی (auxiliary verbs) در زبان انگلیسی، افعالی هستند که برای سوالی کردن، منفی کردن، ساختن زمان های خاص و حالت مجهول به جمله اضافه می شوند. این افعال عبارتند از be، do، have، will. هر یک از این افعال ممکن است شکل ساده یا گذشته داشته باشند که کاربردی مختص به خود دارد.
از حالت امری یا Imperative mood در زبان انگلیسی برای دستور دادن مستقیم به افراد استفاده می شود.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش زبان انگلیسی مکالمه

  1. فرهان

    خیلی کمکم کرد عالی بود.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما

  2. nana

    من سطح زبانم زیاد خوب نیست میتونم از این مجموعه استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      این آموزش در دو سطح مبتدی و متوسطه ارائه شده است و برای هر فرد در این سطح کاملا مناسب است.
      سپاس از همراهی شما

  3. narin.lk

    مجموعه به صورت کلاس درسه یا چیز دیگه ای؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در این دوره به پرسش و پاسخ در رابطه با نحوه ارتباط ، مصاحبه با مردم راجع به موضوع های مختلف ،مصاحبه با مردم شهرهای مختلف و …..پرداخته شده است.
      سپاس از همراهی شما

  4. mardani87

    با دیدن این مجموعه میتونیم به خوبی انگلیسی حرف بزنیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      در پایان آموزش زبان‌ انگلیسی مکالمه توانایی Listening و Speaking زبان آموزان افزایش پیدا خواهد کرد. به گونه‌ای که می‌توانند در موقعیت‌های مختلف به مکالمه بپردازند.
      سپاس از همراهی شما

  5. mah.lk98

    گواهی هم بهمون داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت گواهی بین المللی با واحد پشتیبانی تماسحاصل فرمایید.
      سپاس از همراهی شما

  6. حکیمه.9201

    چقدر طول می کشه مکالمه رو با این مجموعه یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با تمرین مستمر و تماشای دقیق ویدئوها می توانید در کمتر از سه ماه به مکالمه زبان انگلیسی مسلط سوید.
      سپاس از همراهی شما

  7. shahab.la

    چه چیزی توی این دوره اموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش زبان انگلیسی مکالمه 118فایل با بیش از 7 ساعت ویدئو آموزشی، مکالمه زبان انگلیسی را در دو سطح مبتدی و متوسط به شما آموزش می دهد به گونه ای که شما در بخش اول تمامی لغات و اصطلاحات پرکاربرد و پرتکرار زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت و با افعال مرکب و نحوه توصیف اشیا و غذاها آشنا خواهید شد.
      سپاس از همراهی شما

  8. nm.dadrasan

    من می خوام یکسری فیلم انگلیسی دوبله کنم این دوره میتونه مفید باشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      زبان آموز گرامی این آموزش صفر تا صد می باشد و تمامی نیاز‌های شما را برای مسلط شدن در زمینه مکالمه زبان انگلیسی برطرف می نماید.
      سپاس از همراهی شما

  9. mk.l098

    من زبانم خوب نیست این آموزش میتونه کمکم کنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      مکالمه زبان انگلیسی به شما برای بهبود مهارت های speaking و listening کمک خواهد کرد.
      سپاس از همراهی شما

  10. amir.jajarmi

    مجموعه های دیگه ای هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      آموزش زبان مقدماتی، متوسط و پیشرفته در زمینه آموزش زبان ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

210

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3320

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz