آموزش زبان ترکی مکالمه

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش زبان ترکی مکالمه-118فایل

قیمت محصول

26 تخفیف

310,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/06/26

حجم آموزش: 7.44 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1400/06/26

زمان آموزش: 5 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/06/26

حجم آموزش: 7.44 گیگابایت

زمان آموزش: 5 ساعت

مهارتی که برای خیلی ها از نون شب واجب تره
صفر تا صد آموزش مکالمه ترکی استانبولی

با افزایش میزان مهاجرت ایرانیان به ترکیه، یادگیری زبان ترکیه در میان ایرانیان افزایش یافته است. با این حال نیازی نیست که زبان ترکیه را به صورت کتابی بیاموزید. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش زبان ترکی به صورت مکالمه، هر مطلبی را که نیاز دارید بیاموزید. آموزشگاه 118فایل یکی از بهترین دوره‌های آموزش زبان ترکی به صورت مکالمه را برای شما عزیزان جمع آوری کرده است. دوره‌ی آموزش زبان ترکی 118 فایل بیش از 5 ساعت ویدیو آموزشی است. با شرکت در این دوره بیش از 25  فعل و 100 کلمه کاربردی را آموزش خواهید دید. از آنجایی که زبان ترکی شباهت زیادی به زبان فارسی دارد یادگیری آن بسیار راحت است. شما با یادگیری زبان ترکی می‌توانید هم به کشورهای ترک زبان سفر کنید و هم به تدریس زبان ترکی بپردازید. در نتیجه با یادگیری زبان ترکی، با یک تیر دو نشان زده‌اید. به عبارت دیگر با این کار هم یک زبان جدید آموخته‌اید و هم از این راه کسب درآمد می‌کنید.  دوره‌ی آموزش زبان ترکی مکالمه 118فایل را می‌توانید همین حالا از وبسایت 118 فایل تهیه کنید. در ادامه به معرفی این دوره آموزشی و سرفصل‌های ارائه شده در این دوره، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

 در آموزش زبان‌ترکی مکالمه نام در ابتدا کلمات پایه ای زبان‌ ترکی را فرا گرفته، سپس موقعیت مکانی بیان می شود تا حروف اضافه مکان مانند کنار، مقابل و غیره نیز آموزش داده شود. جملات کاربردی و پرتکراری و جملات ساده که برای شروع ارتباط به آن نیاز است در آموزش زبان ترکی مکالمه قرار گرفته است.

 روزهای هفته و ماه ها حتی کلمات مربوطه به روز از قبیل فردا، پس فردا، دیروز و غیره آموزش داده می شود. نحوه معرفی کردن ساده در ویدئویی مجزا در آموزش زبان ترکی مکالمه گفته شده است تا افراد مبتدی بتوانند با ترک زبان ها ارتباط برقرار کنند.

آموزش اعداد و طیف رنگ هم از دیگر مباحثی است که در این مجموعه ارائه می شود. آموزش مکالمه موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهد تا کمک کنند افراد بتوانند مباحث پیشرفته‌تر زبان را هم فرا‌بگیرند. شهرهایی نظیر استانبول، تالین، طرازبون، ریزه و آرتوین نیز معرفی می شود تا کسانی که آموزش زبان ترکی مکالمه را مشاهده می کنند، در کنار یادگیری زبان‌ ترکی با این شهرهای زیبای ترکیه نیز آشنا شوند.

زندگی دانشجویی، یادگیری زبان، سریال های ترکی، آهنگ های ترکی، نظر مردم در مورد آزادی، صبحانه سنتی و غیره از دیگر مواردی است که در آموزش مکالمه به آن ها پرداخته می شود. همچنین نکات ساده و دشوار زبان‌ ترکی نیز بیان شده تا به صورت اصولی آموزش زبان ترکی را فرا بگیرند.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 110.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  310.000 ⇒ 420.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان ترکی مکالمه! 〉

بازار کار زبان ترکی چگونه است؟

مترجمی زبان ترکی یکی از مشاغل پر درآمد محسوب می شود. به گونه‌ای که موجب شده در حال حاضر افراد بسیاری برای یادگیری آن اقدام کنند. آموزش زبان‌ ترکی مکالمه برای ورود به سطح بالاتر این زبان بسیار مفید خواهد بود. بسیاری از تجار ایرانی در ترکیه فعالیت‌ می‌کنند و بیشتر آن‌ها با این زبان آشنایی‌ ندارند و برای تجارت پر سودتر نیازمند یک مترجم‌ حرفه‌ای هستند.

از این رو با فراگیری این زبان و رسیدن به سطح بالاتر می توانید درآمد بالایی را به دست آورید. آموزش زبان ترکی مکالمه با آموزش مقدماتی زبان به کسانی که قصد‌ دارند در زمینه مترجمی فعالیت کنند بسیار قابل توجه‌ است.

اصطلاحات پرتکراری در این مجموعه ارائه شده و با یادگیری این اصطلاحات دانش آموختگان می‌توانند مکالمات روزانه یا کاری را به خوبی درک‌ کنند. علاوه بر مترجمی در بخش تدریس هم می توانند دانش آموختگان ورود پیدا کنند. زیرا بسیاری برای تحصیل یا کار قصد سفر به این کشور را دارند. به این دلیل دنبال معلمی مسلط برای آموزش زبان ترکی هستند.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

چرا زبان ترکی مکالمه را فرا بگیریم؟

آموزش زبان ترکی مکالمه برای همه کسانی که می‌خواهد برای کار یا تحصیل و یا گردش به این کشور سفر کنند لازم است. زیرا از صفر تا صد این زبان آموزش داده می شود تا کسانی که به هر دلیلی ترکیه را برای سفر انتخاب می کنند، بتوانند با کمک آموزش زبان‌ ترکی مکالمه در زمان اقامتشان به مشکلی برنخورند و به راحتی به کار یا تحصیل و یا گردش خود برسند.

 حتی کسانی که هیچ شناختی به زبان‌ترکی ندارند هم می‌توانند با آموزش زبان‌ ترکی مکالمه این زبان را به خوبی‌ فراگیرند. آموزش زبان‌ ترکی مکالمه از آن جا که گام‌به‌گام به آموزش این زبان پرداخته، می‌توان گفت منبعی جامع می باشد و برای همه کسانی که علاقمند به یادگیری زبان‌ ترکی هستند آموزش زبان‌ ترکی مکالمه بسیار مناسب است. به گونه‌ای که می‌توانند زبان ترکی را در سطح بالایی یاد بگیرند.

آموزش زبان ترکی مکالمه 118فایل مناسب چه افرادی است؟

در پایان آموزش زبان ترکی مکالمه چه اتفاقی می‌افتد؟

در پایان آموزش زبان ترکی مکالمه دانش آموختگان می توانند خود را به زبان‌ ترکی معرفی کرده و جملات کاربردی که در ترکیه به آن احتیاج پیدا می کنند را یاد بگیرند. به راحتی قادرند در سطح شهرهای ترکیه با اتوبوس، تاکسی و مترو تردد کنند و یا برای اقامت هتل رزرو کنند.

اعداد، رنگ ها، روزها و ماه های سال را در انتهای آموزش زبان ترکی مکالمه فرا خواهند گرفت. همچنین با زندگی مردم ترکیه و زندگی دانشجویی آشنا می شوند. علاوه بر این ها اصطلاحات پرتکراری که ممکن است کسانی که برای گردش و مسافرت تفریحی به این کشور سفر می کنند، هنگام صحبت با ترک زبان ها ارائه شده تا بتوانند به خوبی ارتباط برقرار کنند.

آموزش مبتدیان

1 ساعت

آموزش مکالمه

4 ساعت

آموزش زبان ترکی مکالمه تمام مطالب مورد نیاز برای صحبت کردن به این زبان را به شما آموزش می دهد تا بتوانید با افراد دیگر ترک زبان به راحتی معاشرت کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
زبان ترکی زبان پسوندی محسوب می شود.برای استفاده از پسوند ها یادگیری و تمایز حروف صدا دار و حروف بی صدا بسیار مهم است.پسوند جمع در زبان ترکی lar و ler می باشد که با در نظر گرفتن آخرین حرف صدادار کلمه از lar ویا ler استفاده می کنیم.
اسامی شش حالت دستوری دارند: اسمی، ملکی، مفعولی مستقیم، مفعولی غیرمستقیم، مکانی و مفعول به. هر کدام از این حالات با پسوند خاصی که به ریشه اسم متصل می‌شود نشان داده می‌شود.
زبان ترکیه‌ای مانند سایر زبان‌های ترکی تطبیق آوایی دارد، به این معنی که آوای حروف صدادار در پسوندها باید با آوای حروف صدادار واژه‌ها یکسان باشند، مثلا اگر ریشه واژه حرف صدادار گرد داشته باشد پسوندی که به آن متصل می‌شود نیز باید حروف صدادار گرد داشته باشد. آواهای صدادار در واژه‌ها نیز باید با هم یکسان باشند، یعنی اگر یکی از آواها بلند است سایر آواهای واژه نیز باید بلند باشند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش زبان ترکی مکالمه

  1. عطا

    کیفیت ویدیوها در چه حده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920×1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  2. mania.mardani

    هزینه ارسال چقدر میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  3. tanaz

    چقد طول میکشه که بصورت حرفه ای این زبان را یاد بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بنا به علاقه و تلاش شما متفاوت است با تمرین و تکرار زیاد سرعت رسیدن به خواستتان را افزایش دهید.
      سپاس از همراهی شما

  4. هنگامه56

    اگر لینک دریافت کنیم همون اموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. eshaghha

    این آموزش برای افراد مبتدی هم مناسب است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله در این مجموعه آموزش به صورت صفر تا صد قرار داده شده است که حتی افراد مبتدی نیز آن را به راحتی فراگیرند.
      سپاس از همراهی شما

  6. harigh

    این مجموعه دارای چند دی وی دی است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام واحترام
      این مجموعه دارای 2 عدد دی وی دی و در مجموع دارای 8 ساعت آموزش می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  7. eli.moghadam

    عالی بود حالا خیلی بهتر میتونم ترکی صحبت کنم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از لطف و اعتماد شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  8. shirzadsafari

    این بسته بعد سفارش چند روزه بدستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصولات مجموعه ما به طور معمول 3 تا 7 روز کاری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  9. turajka4671

    بهترین ترفند یادگیری زبان ترکی چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهترین راه برای یادگیری زبان ترکی این است که آن را با خنده و شوخی یاد بگیرید. کتاب را کنار بگذارید و ترکی را به صورت سرگرمی یاد بگیرید تا خیلی سریع آن را فرا بگیرید.
      سپاس از همراهی شما

  10. niyusha

    تسلط به مکالمه ترکی چقدر زمان می‌برد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای هر شخص بسته به علاقه و سعی و تلاش وی متفاوت است هر چقد بیشتر تمرین و تکرار کنید زودتر به نتیجه دلخواه‌تان خواهید رسید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3286

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz