آموزش زبان ترکی استانبولی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

26 تخفیف

280,000 تومان

تا کنون 105 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/09/20

حجم آموزش: 9.96 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1400/09/20

زمان آموزش: 31 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/09/20

حجم آموزش: 9.96 گیگابایت

زمان آموزش: 31 ساعت

با این آموزش بمب یک زبان جذاب یادبگیر
فشرده و کامل ، سریع و حرفه ای

با این آموزش در کنار شما خواهیم بود تا دوره‌ی آموزش زبان ترکی استانبولی را بیاموزید. زبان ترکی یکی از زبان‌های ساده و محبوب در میان ایرانیان است. زیرا فهمیدن و یادگیری زبان ترکی استانبول بسیار راحت‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. شما با یادگیری این  زبان می‌توانید به راحتی مهاجرت کرده و زندگی جدید را آغاز کنید. برای یادگیری صفر تا صد زبان ترکی استانبولی تنها کافی است یک آموزشگاه معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. آموزشگاه 118فایل با داشتین چندین سال تجربه در زمینه‌ی آموزش می‌تواند کمک شایانی به علاقه مندان در این زمینه داشته باشد. در این دوره‌ی آموزشی با بیش از 31 ساعت ویدئوی آموزشی در کنار شما خواهیم بود. با یادگیری زبان ترکی استانبولی می‌توانید در دانشگاه‌های معتبری مثل آنکارا و استانبول درس بخوانید. همچنین با راه یافتن در این دانشگاه‌ها می‌توانید با اثبات خود به اساتید، استاد راهنما شده و کسب درآمد کنید. دوره‌ی آموزش زبان ترکی استانبولی 118فایل را می‌توانید همین حالا از وبسایت 118 فایل تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این دوره‌ی آموزشی این است که نیاز به سرمایه اولیه خاصی ندارد و منابع و کتاب‌های مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی این دوره جهت شروع و  بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

زبان ترکی یکی از معدود زبان‌هایی است که دارای دو گونه ترکی آذربایجانی و ترکی استانبولی می باشد که ترکی آذربایجانی زبان مرسوم در ایران و جمهوری آذربایجان بوده و ترکی استانبولی نیز زبان رایج مردم ترکیه و قبرس شمالی می باشد.

زبان‌ ترکی به دلیل شباهت زیادی که به زبان فارسی دارد در بین مردم ایران یک زبان شناخته شده و جذاب به شمار می آید و یادگیری آن بسیار ساده می باشد که تنها نیازمند تمرین متداوم و کمی تمرکز است.

از اساتید این مجموعه می توان به استاد Yasin durak و استاد Mehmet اشاره کرد که از برجسته ترین اساتید آموزش زبان ترکی به شمار می روند. آموزش زبان‌ ترکی در ابتدا الفبای زبان‌ترکی و نحوه تلفظ حروف را به شما آموزش می دهد و سپس با گذراندن مهارت های اصلی زبان که شامل Speaking و Listening و Reading در سه سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته، آموزش را فرا خواهید گرفت.

در مهارت های Listening و Reading ابتدا متن به همراه تصویر خوانده شده و بعد از گذشت زمان لازم، سوال طراحی شده نمایان می شود که این روند آموزش، شما را برای آزمون های زبان ترکی آماده می‌کند. لازم به ذکر است تمامی لغات کاربردی و گرامر را در دو سطح مبتدی و متوسطه نیز فرا می گیرید.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 100.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  280.000 ⇒ 380.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان ترکی استانبولی! 〉

بازار کار آموزش زبان ترکی در ایران چگونه است؟

اگر بخواهیم در یک کلمه بازار کار آموزش زبان ترکی را بیان کنیم. باید گفت بازار کاری بسیار مطلوب و درآمدی خوب در انتظار زبان آموزان خواهد بود. شما با یادگیری زبان‌‌ ترکی می‌توانید از تدریس در موسسات آموزشی و ترجمه مقالات درآمد قابل توجهی را کسب کنید. علاوه بر موارد فوق یکی از شغل های پر درآمد این روزها کار در سفارت خانه می باشد.

شما می‌توانید با یادگیری زبان‌‌ ترکی در سفارت خانه ترکیه واقع در تهران مشغول به کار شوید. همچنین یادگیری زبان‌ ترکی شرایط کاری در ترکیه را برای شما فراهم می کند و می توانید در آن کشور کسب کاری برای خود راه اندازی کنید.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

چرا زبان ترکی را فرا بگیریم؟

بسیاری از مقالات علمی به زبان ترکی هستند. دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه آنکارا و دانشگاه استانبول زبان اصلی تدریس‌شان زبان‌‌ ترکی است. شما با یادگیری زبان‌ ترکی علاوه بر تحصیل در این دانشگاه‌ها می توانید مقالات معتبر این دانشگاه‌ها را ترجمه کنید.

این مهم کمک بسیار زیادی در یادگیری شما خواهد کرد علاوه بر این شما با فراگیری مجموعه آموزش زبان‌ ترکی قادر خواهید بود سریال های ترکی زبان را بدون زیرنویس و با زبان اصلی مشاهده کنید. تمامی این موارد به همراه کسب درآمد از طریق آموزش زبان‌ ترکی می‌تواند دلیل قابل‌ تاملی برای یادگیری زبان ترکی باشند.

آموزش زبان ترکی استانبولی با تلفظ

یادگیری تلفظ صحیح زبان ترکی استانبولی نیازمند تمرین مستمر و روش‌های مختلف است. شما برای اینکه بتوانید در تلفظ زبان ترکی استانبولی به سطح خوبی برسید به دو مورد نیاز دارید یک آموزش خوب و دو تمرین و تلاش مستمر پس با تلاش شما و دوره آموزش زبان ترکی استانبولی میتوانید در سریع ترین زمان ممکن به این مبحث مسلط شوید.

آموزش زبان ترکی استانبولی از صفر تا صد در 30 روز

این دوره طوری تهیه شده که هرکسی بدون هیچ اطلاعاتی راجب زبان ترکی استانبولی میتواند شروع به تماشای آن بپردازد و به تسلط خوبی در زبان ترکی استانبولی برسد. 
این دوره سی و یک ساعته را شما میتوانید با روزانه تماشای  1 ساعت از آموزش و یک تا دو ساعت تمرین مبحث مورد تدریس  در یک ماه آن را تمام کرده و ترکی استانبولی را یاد بگیرید.

آموزش زبان ترکی مناسب چه افرادی است؟

در پایان آموزش زبان ترکی چه اتفاقی می‌افتد؟

پس از پایان آموزش زبان ترکی شما با لغات و اصطلاحات پر کاربرد زبان‌ ترکی آشنا خواهید شد. همچنین قادر خواهید بود با دیدن ویدئوهای Speaking در کنار آموزش لغات، مهارت مکالمه خود را به طور چشم‌گیری افزایش‌ دهید.

از آنجایی که بخش گرامر این مجموعه شامل دو قسمت مبتدی و متوسط می باشد. شما به طور کامل صفات عالی، حروف‌ اضافه، ضمایر شخصی، نحوه منفی کردن جملات و نحوه سوالی کردن جملات را فرا خواهید گرفت. همچنین قادر خواهید بود زمان جمله را تشخیص دهید. تمامی زمان‌ها در مجموعه آموزش زبان‌ ترکی به طور کامل آموزش داده شده است. به غیر از زبان حال کامل یا همان ماضی نقلی که در زبان‌‌ ترکی وجود ندارد.

همان طور که می دانید تشخیص دادن زمان جمله در کنار شناخت موصوف صفت، مضاف و مضاف الیه و همچنین تمرین های کاربردی استاد Mehmet کمک شایانی به ترجمه مقالات و قبولی در آزمون تومر (TÖMER) خواهد کرد.

آموزش الفبا و تلفظ

2 ساعت

آموزش لغات (اعداد،لغات پایه و کلمات و اصطلاحات)

6 ساعت

آموزش مهارت Speaking،Listening و Reading

4 ساعت

آموزش گرامر

19 ساعت

زبان ترکی استانبولی زبان پسوندی محسوب می شود.برای استفاده از پسوند ها یادگیری و تمایز حروف صدا دار و حروف بی صدا بسیار مهم است.پسوند جمع در زبان ترکی استانبولی lar و ler می باشد که با در نظر گرفتن آخرین حرف صدادار کلمه از lar ویا ler استفاده می کنیم.
اگر آخرین حرف صدادار کلمه ای حروف صدا دار از نوع خشن (a, ı, o, u) باشد باشد از lar استفاده می کنیم. اگر آخرین حرف صدادار کلمه ای حروف صدادار از نوع نرم (e, i, ö, ü) باشد از ler استفاده می کنیم.
زبان ترکی استانبولی زبان پسوندی محسوب می شود.برای استفاده از پسوند ها یادگیری و تمایز حروف صدا دار و حروف بی صدا بسیار مهم است.پسوند جمع در زبان ترکی استانبولی lar و ler می باشد که با در نظر گرفتن آخرین حرف صدادار کلمه از lar ویا ler استفاده می کنیم.
بله دوره بصورت صفر تا صد جمع آوری شده و برای افرادمبتدی نیز کاربردی می باشد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش زبان ترکی استانبولی

  1. kati

    تفاوت ترکی استانبولی با ترکی آذربایجانی چیست؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      زبان آذری و استانبولی علاوه بر تفاوت در الفبا، واژگان، زمان افعال، ساختار جمله، در لهجه نيز متفاوت‌اند. و همچنین در فرهنگ صحبت کردن و استفاده صحیح و به موقع از ساختارها با هم تفاوت دارند. پس به کسانی که حتی آذری زبان هستند پیشنهاد نمی‌کنیم که بدون یادگیری استانبولی به ترکیه سفر کنند.
      سپاس از همراهی شما

  2. yasharnasir

    چگونه زبان ترکی را در سریع ترین زمان یاد بگیریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای این که زبان ترکی استانبولی را در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید می بایست از روش شبیه ساز محیطی استفاده کنید. آهنگ ترکی، فیلم، پادکست و حتی برنامه های تلویزیونی می‌توانند محیط را برای شما شبیه سازی کنند تا گوش شما به شنیدن آوای ترکی عادت کند.
      سپاس از همراهی شما

  3. shahrookh.shakib

    چرا ترکی استانبولی را یاد بگیریم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      ترکی زبان حدود ۷۷ میلیون نفر در سراسر دنیا است که کشورهای ترکیه ، قبرس ، عراق ، یونان ، بلغارستان ، مقدونیه ، کوزوو، البانی و بخشی از اروپا می باشد. دلایل بسیاری برای آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی آموزشگاه زبان ایران آکسفورد وجود دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
      ترکیه پل میان شرق و غرب است.
      یادگیری زبان ترکی استانبولی می تواند برای بهبود تجارت بسیاری از افراد مهم باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. romina.56

    اگر لینک دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال می کنین یا فرق میکنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می توانید به یکی از روش های لینک دانلود و دی وی دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  5. ahoora.ka

    هزینه ارسال چقدر میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. soda.shahriari

    آیا زبان ترکی سخت است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از این نظر که ترکی استانبولی دارای الفبای مشترکی با زبان انگلیسی هست، حداقل در حد الفبای اولیه، یادگیری آن برای کسانی که حتی اندکی به زبان انگلیسی اشراف دارند ساده‌ تر می‌شود. با این حال، این تشابه الفبا به هیچ عنوان نشان دهنده ارتباط ساختاری میان این زبان و زبان انگلیسی نیست. بنابراین نمی‌توان آن را مرتبط با انگلیسی دانست و زبان کاملا مستقلی است، اما با تمرین آموزش ترکی امکان پذیر خواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

  7. امیرحسام

    سوالات خود را قبل از خرید این مجموعه چطور می توانم بپرسم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 118file تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  8. لعیا 845

    آیا آموزش آنلاین ترکی استانبولی مفید است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر شما اصول استفادۀ صحیح از این محصول را رعایت کنید و بتوانید برنامه ریزی داشته باشید و همانند یک کلاس حضوری به آن اهمیت بدهید حتی می تواند از کلاس های حضوری بهتر هم باشد.
      سپاس از همراهی شما

  9. دایانا نخعی

    این بسته چند روزه بدستمون میرسه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصولات مجموعه ما به طور معمول 3 تا 7 روز کاری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
      سپاس از همراهی شما

  10. رهام جلیلی

    من هیچ زمینه ای درباره زبان ترکی ندارم آیا می توانم از این مجموعه استفاده کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله، این مجموعه صفر تا صد یادگیری زبان ترکی استامبولی را آموزش می‌دهد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

105

خریدار

5

رضایت

شناسه آموزش: 3283

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz