آموزش زبان فارسی کودکان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

23 تخفیف

197,000 تومان

تا کنون 10,290 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1397/01/09

حجم آموزش: 6.95 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1399/01/09

زمان آموزش: 14 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1397/01/09

حجم آموزش: 6.95 گیگابایت

زمان آموزش: 14 ساعت

آموزشی عالی مخصوص کودکان
خوش زبانی را به کودکان خود هدیه بدهید

آموزش زبان فارسی کودکان با بیش از 14 ساعت ویدئو آموزشی برای کودکان 6 ماه به بالا ارائه شده است. آموزش زبان فارسی کودکان با الفبای فارسی شروع می شود. سپس به آموزش اعداد، اشکال هندسی، حیوانات، رنگ ها، میوه ها، ترانه های کوکان و داستان های فارسی می‌پردازد.

آموزش زبان فارسی کودکان با آهنگ، خمیربازی و تصویر الفبای فارسی را به کودکان یاد می دهد. آموزش اعداد یک تا بیست، اشکال هندسی همراه با شکل، حیوانات اهلی و وحشی با صدا به سبک هایی شاد و جذاب، باعث می شود کودکان بیشتر جذب شوند و برای یادگیری ترغیب شوند. رنگ ها به کمک کار دستی، مهارت های خیاطی، بازی و شعر آماده شده است. تا به صورت شهودی و عینی کودکان با رنگ ها آشنا شوند.

میوه‌ها و سبزیجات بخش بعدی آموزش است که در ویدئوهایی شاد انواع میوه و سبزی را معرفی می شود، همچنین دستور تهیه دسر، نان، صبحانه آموزش داده شده تا مهارت جزئی کودکان در این زمینه افزایش پیدا کند.

ترانه های کودکان شامل آموزش اجزای صورت با جیکو و عسل، خانواده انگشتی، وعده های غذایی، روزهای هفته، شغل ها و ورزش ها می شود. درخت بخشنده، کوزه سحرآمیز، پنج نخود، پوست الاغ، جک و لوبیای سحرآمیز، زیبای خفته، سرباز حلبی وفادار، سیندرلا و شاهزاده خوشحال از جمله داستان های آموزش زبان فارسی کودکان است که به صورت انیمیشن در مجموعه قرار دارد.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 60.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  197.000 ⇒ 257.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش زبان فارسی کودکان! 〉

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

آموزش زبان فارسی به کودکان همراه با بازی و سرگرمی

آموزش زبان فارسی به کودکان با استفاده از بازی و سرگرمی می‌تواند روشی موثر و جذاب برای یادگیری آنان باشد. در ادامه تعدادی از روش‌های آموزش زبان فارسی به کودکان با استفاده از بازی و سرگرمی را برایتان توضیح می‌دهم:

  1. بازی‌های کلامی: از بازی‌های کلامی مانند “شازده کوچولو” یا “زنگ و زور” برای یادگیری و تقویت واژگان و جملات ساده فارسی استفاده کنید. این بازی‌ها می‌توانند به کودکان کمک کنند تا به طور غیرمستقیم با زبان فارسی آشنا شوند.
  2. ترانه‌ها و آهنگ‌ها: از آهنگ‌ها و ترانه‌های کودکانه فارسی برای آموزش اصطلاحات و واژگان استفاده کنید. این روش می‌تواند کودکان را در یادگیری زبان فارسی تحریک کند و آنان را به طور طبیعی با زبان آشنا کند.
  3. داستان‌ها و کتاب‌های تصویری: استفاده از داستان‌ها و کتاب‌های تصویری فارسی برای تقویت مهارت‌های زبانی کودکان بسیار مفید است. این کتاب‌ها می‌توانند به کودکان کمک کنند تا واژگان، ساختار جملات و داستان‌های ساده را به صورت جذاب و بازی‌گونه یاد بگیرند.

موارد بالا از حمله تکنیک هایی است که در دوره آموزشی ما استفاده شما تا کودکان شما با علاقه هرچه بیشتر به یادگیری زبان فارسی بپردازند

چرا آموزش زبان فارسی کودکان؟

شروع آموزش و یادگیری زبان فارسی کودکان در سنین پایین بهتر است، از آن جایی که کودکان بیشتر از 5 الی 7 دقیقه نمی توانند روی یادگیری تمرکز داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم کلیپ‌ هایی که در آموزش زبان‌ فارسی قرار داده شده را به طور دوره‌ای برای کودکان بگذارید؛ تا علاوه بر تکرار، بتوانید مطالب بیشتری را به کودکان و خردسالان آموزش دهید.

مهدکودک‌ ها و پیش ‌دبستانی ‌ها هم می ‌توانند با تهیه این مجموعه، شعرها و انیمیشن های شادی را برای بچه ها بگذارند. می‌توان گفت با این کار روند آموزشی سرعت خوبی را خواهد داشت. یکی از روش‌های موثر فراگیری زبان فارسی در کودکان آموزش زبان فارسی کودکان همراه با شعر و موسیقی می باشد.

شاید آموزش زبان فارسی‌ کودکان به نظر مشکل باشد، ولی با کمک ویدئوهای آموزشی می‌توانید به سادگی زبان‌ فارسی را به کودکان یاد‌ دهید. توجه داشته باشید داستان های شاهزاده قورباغه، شیر و موش، علاالدین و چراغ جادو، قوی وحشی، ملکه برفی، پینوکیو، خورشید و ماه، درخت بخشنده، کوزه سحرآمیز، پنج نخود، پوست الاغ، جک و لوبیای سحرآمیز، زیبای خفته، سرباز حلبی وفادار، سیندرلا و شاهزاده خوشحال، داستان جنگل و غیره از داستان های محبوب ایرانی و خارجی کودکان می باشد که در آموزش زبان فارسی کودکان به صورت انیمیشن هایی با تصاویر مناسب برای کودکان بالای 6 ماه قرار گرفته است.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

در پایان آموزش زبان فارسی چه اتفاقی می‌افتد؟

زبان‌ فارسی کودکان می توان گفت از خردسالان بالای 6 ماه گرفته تا کودکانی که به مهدکودک و پیش دبستانی می روند می توانند به درستی آموزش زبان فارسی کودکان را فرا بگیرند و به خوبی کلمات مختلف را تلفظ کنند.

همچنین آموزش زبان‌ فارسی کودکان کمک می کند تا روند یادگیری با شعرها و آهنگ های آرام و شاد افزایش یابد. از آن جایی که ویدئوهای آموزشی به صورت کلیپ های کوتاه تهیه شده کودکان در هنگام تماشا خسته نمی‌شوند و روش های متنوعی برای معرفی و شناخت میوه ها و سبزی ها در آموزش زبان فارسی ارائه شده تا با توجه به شکل ها و بازی ها، کودکان این آموزش را فرا بگیرند.

رنگ‌ها در این دوره همراه با مهارت‌های خیاطی بیان می‌شود که روشی نوین در آموزش به خردسالان است. در پایان آموزش کودکان، الفبای فارسی، اعداد، اشکال هندسی، حیوانات، داستان های فارسی پرمخاطب و… را به طور کامل و جامع فرا می‌گیرند.

آموزش زبان فارسی کودکان شغل هایی چون آرایشگر، آشپز، دکتر و… را به کودکان معرفی می کند. علاوه بر این مجموعه ورزش‌هایی مانند شنا، بیسبال، فوتبال و… را همراه با تصاویری با کیفیت نشان می دهد. آموزش زبان‌فارسی کودکان مهارت زبان را به خوبی در خردسالان و کودکان افزایش می دهد.

آموزش (الفبا، اعداد، رنگ ها، میوه، اشکال هندسی)

3 ساعت

آموزش (حیوانات، کلمات کاربردی، کلمات تضاد و افعال حرکتی)

1 ساعت

آموزش ترانه های کودکانه

2 ساعت

داستان های فارسی

8 ساعت

اگر فرزندتان مهارت های اساسی و پایه را کسب کرده باشد، بعد از سه سالگی توسط آزمون هایی که کارشناسان این حوزه از فرزندتان می گیرند ، متوجه خواهید شد که قادر به یادگیری حروف الفبا می باشد یا خیر. اگر فرزندتان توانایی ذهنی فراوانی دارد میتوانید به کمک ویدئوهای آموزشی ما یادگیری حروف الفبا را برایش شروع کنید.
شما می توانید از بدو تولد داستان های فارسی صوتی و یا تصویری را برای کودک تان پخش کنید. مسلما آشنایی گوش به این حروف و کلمات یا دیدن تصاویر آموزشی بسیار موثر می باشد.
شمارش اعداد فارسی به کودکان و خردسالان همراه با بازی و شعر به شکل عملی آموزش داده می شود. آموزش حروف و کلمات به کودکان بادرس های کارتونی و انیمیشنی، آموزش خواندن و نوشتن فارسی با داستان های ساده نویسی شده برای کودکان، آموزش کلمات فارسی با تصویر، انجام بازی های جذاب آموزش سریع الفبا به کودکان مثل بازی اسم و فامیل، چیدن حروف و جمله سازی و … از فعالیت های جذاب برای کودکان می باشند.
آموزش الفبای فارسی به کودکان با چندین روش آموزشی متفاوت انجام می گیرد. در روش مستقیم آموزش حروف الفبای فارسی به کودکان پیش دبستانی و دبستانی، از شعر و کلمات ساده فارسی با تصویر انیمیشنی مربوط به هر حرف استفاده شده است. کودکان شعر الفبای فارسی را با ریتم همراه با مدرس می خوانند. از سوی دیگر، آموزش الفبای فارسی به کودکان همراه با بازی، داستان و آهنگ های شاد کودکانه به شکل غیر مستقیم در کلمات ساده فارسی انجام می گیرد.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
بله، خیلی از مهد کودک ها در سال‌های اخیر از این نوع آموزش‌ها برای یادگیری بهتر کودکان استفاده میکنند.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 26 نظر ثبت شده است

13 دیدگاه برای آموزش زبان فارسی کودکان

  1. جهان

    سلام.دختر من ۲ سالشه و حرف نمیزنه اصلا،این اموزش میتونه کمک کنه،البته دکترا گفتن مشکل نداره بهس فرصت بده.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بعضی کودکان نیاز به زمان بیشتری برای شروع صحبت کردن دارن و قطعا بیشتر صحبت کردن با آنها تاثیرگذار اسن. شما با تقویت مهارت های شنیداری میتونید بهش کمک کنیدو در این دوره قصه های فارسی موجوده که برای افزایش دایره لغاتش موثر خوادبود. سپاس از همراهی شما

  2. نسترن عبدالمحمدی

    سلام. برای نمونه کار رو چطور می تونم ببینم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می توانید با دیدن نمونه ویدئو آموزش از چگونگی ویدئوها آگاه شوید.
      سپاس از همراهی شما

  3. هامین

    سلام من این اموزش رو خریداری کردم میخواستم ببینم بصورت دی وی دی هستن ک برای ما میفرستن؟و اینک میشه اونو کپی کرد روی گوشی؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام هم میتونید به صورت لینک دانلود دریافت کنید و هم به صورت دی وی دی . جهت دریافت اطلاعات کامل با شماره 28423118-021 تماس بگیرید.

  4. سارا نصیری

    چرا دانلود فایل خریداری شده ممکن نیست؟چطور پیگیری کنم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      با شماره پشتیبانی 22221240-021 تماس بگیرید. سپاس از همراهی شما

  5. mariye.kalami

    سلام می خواستم بدونم چه جوری باید هزینه دوره را پرداخت کنم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      می توانید هم به صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کنید و هم هزینه را هنگام دریافت بسته آموزشی به مامور پست بدهید.
      سپاس از همراهی شما

  6. unes.1598

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون تو این زمینه مجموعه های دیگه هم دارین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله مجموعه های دیگری مانند مجموعه ماشا و میشا فارسی را در این زمینه داریم.
      سپاس از همراهی شما

  7. ستایش

    اگر از طریق لینک خرید کنیم هزینش تفاوت داره با زمانی که دی وی دی سفارش میدیم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر هزینه لینک و دی وی دی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارن تنها با خرید دی وی دی مدت زمان 3 تا 7 روز کاری باید صبر کنید تا بسته به دستتون برسد در صورتی که با لینک میتوانید بلافاصله دانلود کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. صحرایی

    با این آموزش دخترم میتونه کلمات بهتر تلفظ کنه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این اموزش می تونه کمکی باشه برای تلفظ بهتر کودک شما و تقویت زبان فارسی.
      سپاس از همراهی شما

  9. sasan amiri

    کیفیت ویدیوها چه جوری هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920*1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  10. خشایار سرابی

    بچه من تا 4 سالگی خارج از ایران بزرگ شده با این دوره می تونه لحجه تقویت بشه و زبان فارسی خوب یادبگیره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله این دوره می تونه کمک زیادی به لحجه کودک شما بکند.
      سپاس از همراهی شما

  11. صحرا وحیدی

    این دوره همش آموزشیه یا سرگرمی هم داره برای بچه ها؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام احترام
      بله سرگرمی هم داره از قبیل داستان های کودکانه جذاب، شعرها و ترانه های شاد، نقاشی و…
      سپاس از همراهی شما

  12. mohadese barati

    پسرم یکم در یادگیری اعداد مشکل داره بنظرتون با این اموزش یادمیگیره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله اگر کودک شما علاقه داشته باشن و خوب تمرین کنید با کمک این ویدیو ها و شعر های شاد کودکانه حتما یادخواهد گرفت.
      سپاس از همراهی شما

  13. mahdie ka7689

    این آموزش شاد هستش؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این دوره شاد و دارای آهنگ های شاد و زیبایی است.
      با تشکر از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10,290

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 2370

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

کد تخفیف : honaramozan