آموزش ساخت اسلایم

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

36 تخفیف

175,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/05/22

حجم آموزش: 5.43 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/05/22

زمان آموزش: 3 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/05/22

حجم آموزش: 5.43 گیگابایت

زمان آموزش: 3 ساعت

از سرگرمی تا کسب درآمد با یک آموزش جذاب همراه باشید
جذاب ترین اسلایم ها را به راحتی در خانه بسازید

بازی کردن با اسلایم هیچ سن خاصی ندارد و مورد توجه تمامی سنین قرار گرفته است. این خمیر برای کودکان یک وسیله‌ی سرگرمی و برای بزرگسالان یک روش آرام کردن ذهن است. آموزش این حرفه امروزه بسیار پرطرفدار می باشد. درست کردن اسلایم مثل درست کردن ماکارونی در آشپزخانه، ساده و راحت است.  به همین دلیل اگر شما به ساخت اسلایم مشغول شوید. به شما قول میدهم با فروش اسلایم درآمد خوبی داشته باشید. آموزشگاه 118فایل با ارائه یک دوره‌ی آموزشی باعث شده تا به راحتی و تنها با تماشای ویدئوهای آموزشی در ساخت اسلایم مهارت پیدا کنید. آموزش ساخت اسلایم 118فایل با بیش از 3 ساعت ویدئو به زبان فارسی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در این دوره‌ی آموزشی، آموزش ساخت انواع اسلایم را فرا خواهید گرفت. برای مثال اسلایم پفکی، ژله ای، حبابی، ابری، یخی و اسلایم با شن جادویی از نمونه اسلایم‌های محبوبی هستند که ساخت آن‌ها را در این دوره‌ی آموزشی فرا خواهید گرفت. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

اسلایم ماده ای خمیری، که حالت ژله ای دارد و برای پرورش خلاقیت کودکان از آن استفاده می شود. کودکان می توانند به راحتی با آن اشکال و اجسام مختلف درست کنند. اسلایم و بازی کردن با آن یک راه ساده و جذاب و مقرون به صرفه برای سرگرمی می باشد و این هنر برای تمام سنین مناسب است و بازی کردن با آن شما را برای مدت طولانی سرگرم می کند. خمیر اسلایم برای تمام سنین مورد استفاده قرار می گیرد و هیچگونه آلودگی ایجاد نمی كند.

آموزش این حرفه که امروزه بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده است یکی دیگر از اسباب بازی های سرگرم کننده در بین کودکان و بزرگسالان است. این خمیر به دلیل نرمی و منعطف بودن به هر شکل دلخواهی که بخواهید در می آید و همین امر سبب افزایش خلاقیت و مهارت های فردی کودکان شده است.

سرمایه گزاری برای دیدن یک آموزش با بورسیه 100.000 تومانی
! تا پایان طرح بورسیه فرصت زیادی باقی نمانده !
  175.000 ⇒ 275.000

〈 خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت اسلایم ! 〉

بازار کار ساخت اسلایم در ایران چگونه است؟

آموزش ساخت اسلایم به‌گونه‌ای مورد استقبال واقع شده‌ است که بسیاری از افراد به‌ دنبال روش تولید انواع اسلایم هستند تا بتوانند از این طریق در عرصه ساخت آن فعالیت کنند. همان‌ طور که می‌دانید برای ساخت اسلایم از مواد مخصوص استفاده می‌شود این مواد مخصوص باید به‌گونه‌ای باشند تا در نهایت یک محصول با کیفیت را به دست مشتری برسانند. چنانچه مواد اصلی ساخت اسلایم بی‌کیفیت باشند هم روند تولید آن هزینه‌بر خواهد بود و هم کیفیت لازم را نخواهد داشت. به‌ همین منظور بسیاری از افراد به‌ دنبال آموزش صحیح ساخت اسلایم هستند.

از این نظر می‌توان گفت که افرادی که به تدریس علاقه‌مند داشته باشند می‌توانند با یادگیری در حوزه آموزش گام به گام ساخت اسلایم و آموزش آن به دیگران به درآمد برسند. همچنین بسیاری از افراد می‌توانند از طریق مراکز تولید و پخش، ساخت اسلایم را انجام داده و آن را به بازار عرضه کنند و از این طریق به درآمد خوبی دست پیدا کنند. با توجه به محبوبیتی که این وسایل در بین مردم پیدا کرده‌اند می‌توان گفت که بازار کار این رشته پررونق است و درآمد خوبی دارد.

همانطور که میدانید امروزه اسلایم طرفداران زیادی پیدا کرده و علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است. شما با‌ فشردن آن، به‌ دلیل صدا هایی که از حبس‌ هوا در لایه‌ های‌ اسلایم ایجاد می‌شود احساس آرامش می‌کنید و می‌توانید استرس‌ خود را تخلیه‌ کنید.

از این‌ رو فروش این محصول می‌تواند سود خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد زیرا خانواده‌ ها به‌ فکر سرگرمی کودکان‌ خود هستند. کودکان نیز با اسلایم خو گرفته و می توانند در هر جایی از آن استفاده کنند. یکی از مزیت های مهم اسلایم قابل حمل بودن و داشتن قیمت مناسب آن می باشد. از این رو این مجموعه آموزشی برای آن دسته از افراد که می خواهند یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنند بسیار مناسب است.

   این آموزش توسط 118 فایل تضمین میشود   

 در صورتی شروع کردید و یاد نگرفتید  

مبلغ پرداختی به شما باز خواهد گشت

بدون هیچ قید و شرطی؟؟

اسلایم چیست؟

همان‌ طور که ذکر شد اسلایم یک وسیله بازی و سرگرمی برای کودکان است که اولین‌ بار حدود ۵۰ سال پیش به بازار عرضه شد. این وسیله بازی یک ماده‌ی چسبناک و غیرسمی است و در رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد. باید بدانید که اسلایم‌ها انواع گوناگونی دارند که با گذشت زمان تنوع پیدا کرده‌اند. همچنین اسلایم‌ها دارای شکل‌ها و طرح‌های گوناگونی هستند که می‌توانند مورد سلیقه انواع کودکان قرار بگیرند. بسیاری از افراد از اسلایم جهت رفع استرس و اضطراب استفاده می‌کنند. در حالت کلی می‌توان این‌گونه بیان کرد که اسلایم‌ها کاربردهای زیادی دارند و در بین مردم دارای محبوبیت شده‌اند. البته باید بدانید که بهترین روش برای تهیه آن استفاده از آموزش ساخت ژل اسلایم است که از طریق این آموزش بتوان از مواد غیرسمی و مجاز جهت ساخت اسباب ‌بازی برای کودکان استفاده کرد.

مزایای ساخت اسلایم

1. مطالعات نشان می‌دهند که در استفاده از اسلایم به دلیل استفاده از حس لامسه، سیستم عصبی کودک بهبود خواهد یافت.

2. در هنگام ساخت اسلایم کودک از عضلات دست خود کمک میگیرید که در این حالت می‌توان گفت عضلات دست کودک تقویت خواهد شد.

3. همان‌ طور که می‌دانید اسلایم باعث نشاط و سرگرمی در کودک می‌شود.

4. ساخت اسلایم و استفاده از آن باعث می‌شود که استعداد و خلاقیت کودکان شکوفا شود. زیرا که در این کار سعی دارد ابداع و نوآوری بیشتری داشته باشد.

5. بسیاری از بزرگسالان هستند که به بیماری پارکینسن مبتلا هستند این افراد می‌توانند با استفاده از اسلایم به بهبود روند بیماری خود کمک کنند.

6. با استفاده از ساختار یا طرح‌هایی که به اسلایم می‌توان داد می‌توان این‌گونه بیان کرد که این بازی به کودک کمک می‌کند که در زمینه ریاضی، فیزیک، شیمی یا علوم مختلف اطلاعاتی به دست آورد.

7. ساخت اسلایم نیاز به طرح‌های گوناگون دارد، در صورتی‌ که کودک بخواهد از هر یک از این ایده‌های ذهنی استفاده کند در واقع مهارت‌ نوآوری را در خود افزایش می‌دهد.

8. بسیاری از افراد جهت رفع استرس یا اضطراب از ساخت اسلایم استفاده می‌کند.

چرا آموزش ساخت اسلایم را فرا بگیریم؟

امروزه اسلایم یک فعالیت محبوب و جدید برای کودکان است. کودکان می‌توانند هر شکلی که در ذهنشان تجسم می‌کنند را روی خمیر اجرا‌ کنند و آن را در فضای‌ واقعی ببینند. اسلایم به‌ دلیل داشتن قیمت مناسب و تنوع بسیار زیاد آن، در مغازه‌ های لوازم‌ التحریر، افراد‌ زیادی را به سمت خود کشانده‌ است. آموزش ساخت اسلایم به شما کمک می‌کند تا ذهنی خلاق و به دور از هرگونه استرس داشته باشید.

آموزش ساخت اسلایم 118فایل مناسب چه افرادی است؟

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت اسلایم

افراد علاقه‌مند به حوزه آموزش اسلایم که قصد داشته باشند در این زمینه فعالیت کنند یا درآمد کسب نمایند، ابتدا لازم است که آموزش ساخت اسلایم خانگی را فرا بگیرند. دقت داشته باشید که این آموزش‌ها باید ساده و روان بوده و از مبتدی تا پیشرفته در اختیار هنرجویان قرار بگیرند تا آن‌ها بتوانند با هر میزان اطلاعاتی که دارند از این رشته استفاده کنند. به‌ همین منظور می‌توان گفت که پکیج آموزش ساخت ژل اسلایم می‌تواند به این‌گونه افراد کمک زیادی کند تا بتوانند در این زمینه با مهارت بیشتری فعالیت کنند. اما باید توجه داشته باشید که بسیاری از افراد هستند که علاقه دارند از طریق تحصیلات در رشته مورد نظر فعالیت خود را آغاز نمایند. در مورد آموزش ساخت اسلایم این افراد باید بدانند رشته‌ی مشخصی که آموزش این رشته را داشته باشد، وجود ندارد.

 

بنابراین افرادی که به این کار علاقه‌مند باشند می‌توانند در رشته‌های مرتبط با آن مانند رشته‌های مربوط به شیمی یا هنر در این زمینه تحصیلات خود را ادامه دهند. همچنین باید توجه داشته باشید که بسیاری از کلاس‌های حضوری هستند که ساخت اسلایم را آموزش می‌دهند اما این کلاس‌ها دارای معایبی نیز هستند. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت که دوره آموزش ساخت اسلایم یکی از بهترین راه‌ها جهت آموزش این رشته است.

مهارت‌های مورد نیاز

همان‌ طوری که می‌دانید برای شروع راه ‌اندازی هر کاری لازم است ابتدا در آن شغل مهارت‌هایی به دست آورد. از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای ساخت اسلایم می‌توان به داشتن ایده و خلاقیت، علاقه و انگیزه، صبر و حوصله و دقت و توجه زیاد، رعایت اصول استاندارد و سرعت عمل بالا اشاره کرد.

مدت زمان یادگیری اسلایم چقدر است؟

از آنجایی‌ که پکیج آموزش اسلایم یک آموزش ساده و روان است در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد. البته این مدت زمان به میزان علاقه و انگیزه فرد برای یادگیری نیز بستگی خواهد داشت. در صورتی‌ که فردی استعداد لازم برای یادگیری اسلایم را داشته باشد می‌تواند این آموزش‌ها را در مدت زمان کمتری نسبت‌ به سایر افراد یاد بگیرد. همچنین دقت داشته باشید که نوع آموزش نیز بر روی مدت زمان یادگیری این رشته مؤثر خواهد بود. در صورتی که افراد از دوره‌ی آموزش ساده ساخت اسلایم استفاده کنند می‌توانند این رشته را در کمتر از ۱ هفته و حتی در ۱ روز یاد بگیرند. زیرا که این آموزش‌ها در ۳ ساعت آموزشی در قالب ویدیو صورت می‌گیرند. دقت داشته باشید که علت کم بودن زمان آموزش ساخت اسلایم این است که در این نوع آموزش مطالب کاربردی و کارآمد به‌ صورت تکنیکی و ترفند به افراد آموزش داده می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت که در این نوع آموزش بیشترین مطالب در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وسایل و تجهیزات لازم برای ساخت اسلایم

همان‌ طور که می‌دانید بدون داشتن مواد و وسایل مورد نیاز برای ساخت اسلایم انجام این کار بیهوده به‌ نظر می‌رسد. در نتیجه هر کسی که قصد ساخت اسلایم را داشته باشد، ابتدا باید مواد و وسایل مورد نیاز این کار را تهیه نموده و بعد اقدام به کار نمایند. البته باید توجه داشته باشید که برای آموزش مبتدی تا پیشرفته ساخت اسلایم از مواد گوناگونی بسته به انتخاب هر فرد می‌توان استفاده کرد که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

1. چسب اسلایم

2. جوش‌ شیرین

3. انواع رنگ

4. انواع ظرف برای ساخت اسلایم

5. انواع ظرف جهت طرح دادن به اسلایم

6. اکلیل

7. قطره سفت کننده اسلایم

سرمایه لازم برای ساخت اسلایم

افرادی که مایل به ساخت اسلایم هستند باید قبل‌ از انجام هر کاری در مورد سرمایه مورد نیاز این کار بیندیشند. آن‌ها باید موارد مختلفی را جهت این موضوع در نظر بگیرند. یکی از اساسی‌ترین موضوعات در این زمینه آموزش است و افراد در این حالت باید بتوانند مقداری از سرمایه خود را صرف آموزش خود کنند تا بتوانند از این طریق هم مهارت خود را افزایش دهند و هم با تخصص بیشتری این کار را شروع کنند. مورد بعدی تهیه ابزار و مواد مورد نیاز برای ساخت اسلایم است. اما همان طور  که می‌دانید بدون وجود این‌گونه مواد و ابزار ساخت اسلایم امکان‌پذیر نیست. در نتیجه افرادی که قصد انجام این کار را دارند باید ابتدا بتوانند این ابزار را تهیه کنند. در حالت بعدی افرادی که قصد داشته باشند از این شغل کسب درآمد کنند می‌توانند برای خود مرکز تولیدی، مغازه، فروشگاه اجاره کرده و از طریق فعالیت در آن به درآمد برسند. همچنین آن‌ها می‌توانند مقداری از سرمایه خود را نیز صرف تبلیغات نمایند.

در پایان آموزش درست کردن اسلایم چه اتفاقی می‌افتد؟

مجموعه آموزش ساخت اسلایم شما را با تمامی اسلایم های موجود در بازار از جمله اسلایم پفکی، گلکسی، واتر اسلایم، آدامسی، ابری، اسلایم حبابی، یخی و غیره آشنا می کند.

از طرفی اسلایم هایی که با مواد مختلفی از جمله آرد ذرت و آرد گندم، جوش شیرین، شکر، نمک، شیشه پاک کن، خمیر اصلاح صورت، چسب ماتیکی، خمیر دندان و غیره درست می شوند نیز در مجموعه آموزشی ساخت‌ اسلایم قرار دارد. همچنین برای جذاب‌ تر شدن اسلایم‌ ها می‌توانید از مواد‌ تزئینی همچون گلبرگ‌ های خشک‌ شده و دانه‌ های کوچک یونولیت استفاده‌ کنید.

برای خوشبو‌ شدن اسلایم‌ ها نیز می‌توانید از اسلایم‌ های خوش‌ بو کننده که معمولا با‌ رایحه میوه‌ های مختلف در بازار موجود است، استفاده کنید.

نصف پیمانه چسب سفید یا شفاف پلی وینیل استات _ یک چهارم پیمانه نشاسته مایع _ نصف پیمانه آب _ رنگ خوراکی، پولک رنگی، براق کننده و دیگر ترکیبات سرگرم کننده استقاده می شود.
در این روش به مواد اولیه جوش شیرین، چسب چوب، مایع شستشوی لنز و رنگ خوراکی نیاز دارید. در ابتدا 120 میلی لیتر چسب چوب را در یک ظرف مناسب بریزید. به آن یک دوم قاشق غذاخوری جوش شیرین اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل چند قطره رنگ خوراکی یا اکریلیک به آن اضافه کنید. در این مرحله 1 قاشق غذاخوری مایع شستشوی لنز اضافه کنید. آن را ورز دهید تا اسلایم شکل بگیرد. اگر چسبندگی کمی داشت می توانید یک چهارم قاشق غذاخوری مایع شستشو لنز به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 20 نظر ثبت شده است

10 دیدگاه برای آموزش ساخت اسلایم

  1. mahyar

    طریقه ساخت اسلایم پفکی هم آموزش داده شده؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ سرفصل ذکر شده، در این مجموعه آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  2. مهرانگیز

    چن روز طول میکشه بسته برسه دستم 🙃

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پس از سفارش، این محصول طی 3 الی 7 روز کاری ارسال و به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  3. Atii

    تو رو خدا این مجموعه را دوبله کنید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربرگرامی؛ مجموعۀ پیش‌رو در حال حاضر دارای صوت دوبله فارسی می‌باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. shadi

    سلام اسلایم ضد عفونی کننده هم هست؟ آخه پسرم روزانه خیلی با این مواد سر و کار داره.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله؛ شما میتوانید اسلایم را با استفاده از مواد ضد عفونی کننده نظیر مایع ظرفشویی یا خمیر دندان درست کنید.
      سپاس از همراهی شما

  5. سالاری

    چطور باید اسلایم رو از روی فرش پاک کنیم؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای پاک کردن لکه‌های اسلایم باقی‌مانده یا خشک شده بر روی فرش، میتوانید از سرکه استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که قبل از استفاده حتماً آن را با مقداری آب مخلوط نمایید تا غلظت سرکه کاهش یابد.
      سپاس از همراهی شما

  6. غلامی

    خواهرزادم عاشق اسلایمه میخوام پکیجتونو سفارش بدم واسه تولدش.

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      شما می‌توانید این مجموعه را به صورت ارسال پستی و یا لینک‌های دانلود دریافت کنید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  7. عباس درانی

    من نمیفهمم چجوری استرس زاست؟ :/

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      دوست عزیز؛ از لحاظ علمی، فشردن یک شیء میتواند در کاهش استرس بدن مؤثر باشد.
      سپاس از همراهی شما

  8. مریوان

    مواد مورد نیازشو هم ارسال میکنین؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ شما می‌توانید برای اطلاع از نمایندگی‌های فروش مواد موردنیاز ساخت اسلایم با کارشناسان ما در تماس باشید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  9. محدثه مظفری

    ایده و طرحای مختلفم آموزش داده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله کاربر محترم؛ در این مجموعه ساخت نمونه‌ها و طرح‌های مختلف با استفاده از اسلایم آموزش داده شده است.
      سپاس از همراهی شما

  10. mohammd

    درست کردنش سخته؟؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر؛ شما میتوانید به کمک مواد دم دستی در منزل، ساده ترین نوع اسلایم را تهیه کنید.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.8

رضایت

شناسه آموزش: 3276

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz