آموزش ساخت زیورآلات خمیری

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
آموزش ساخت زیورآلات رزینی-118فایل

قیمت محصول

100 تخفیف

427,000 تومان

تا کنون 315 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1399/04/23

حجم آموزش: 7.38 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/23

زمان آموزش: 7 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1399/04/23

حجم آموزش: 7.38 گیگابایت

زمان آموزش: 7 ساعت

وقتی اسم زیورآلات خمیری به گوشتان می‌خورد ممکن است زیورآلاتی در ذهنتان مجسم شود که ساخته دست یک کودک بوده و برای همان کودک مناسب است. اما در این مقاله می‌خواهم به معرفی یک دوره‌ی آموزشی بپردازیم که با دیدن نمونه کارهای هنرجوهای آن مطمئنا عاشق یادگیری این حرفه خواهید شد. دوره‌ی آموزش ساخت زیورآلات خمیری یکی از محبوب‌ترین دوره‌های 118فایل می‌باشد. دلیل محبوبیت بالای این دوره این است که در این دوره بیش از  90مدل زیورآلات مختلف و روش ساخت آن ارائه شده است. پکیج آموزش ساخت زیورآلات خمیری 118فایل دارای 7 ساعت ویدئو می‌باشد . این دوره به شما صفر تا صد چگونگی کار با خمیر و ساخت زیورآلات جذاب را آموزش می‌دهد. زیورآلاتی که در این دوره ساخت آن‌ها را آموزش می‌بینید، شامل آموزش ساخت دستبند، گردنبند، گوشواره و زیورآلات خمیری می باشد. اگر علاقمند به آموزش ساخت زیورآلات هستید، ساخت زیورآلات خمیری را حتما امتحان کنید. در این شیوه ساخت زیورآلات علاوه بر ساده و ارزان بودن آن ، دست شما نیز برای خلق آثار هنری جدید باز است. از دیگر مزایای این حرفه می‌توان به بازار کار و درآمد خوب آن اشاره کرد. همچنین یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترسی و خرید است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل توضیح داده‌ایم.

تا کنون ساخت زیورآلات خمیری را تجربه کرده‌اید؟ کار با خمیر پلیمری همیشه جذاب و سرگرم کننده بوده و محصولات ساخته شده با خمیر پلیمری مانند عروسک های خمیری، زیورآلات و غیره طرفداران زیادی دارد.

مجموعه زیورآلات خمیری شامل آموزش انواع بدلیجات و زیورآلاتی است که می توان با خمیر پلیمری یا همان خمیر فیمو ساخت. خمیر پلیمری که به اشتباه در ایران با نام خمیر فیمو شناخته شده است در مقایسه با بقیه خمیر ها، خمیری انعطاف پذیر بوده و بعد از خشک شدن از استحکام زیادی برخوردار است.

همچنین نحوه کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد. تنها نکته قابل اهمیت هنگام کار با خمیر پلیمری تمیز بودن سطح کار و دستانتان است. زیرا که آلودگی به راحتی به خمیر چسبیده و از کیفیت محصول کاسته می‌شود.

این نوع خمیر را می توان به سختی در ایران یافت اما وب سایت 118فایل در این مجموعه نحوه درست کردن خمیر فیمو را آموزش داده است که تنها با چند فرمول ساده می توان در خانه خمیر پلیمری را ساخت و از آن استفاده کرد.

مزایای ساخت زیورآلات خمیری

1. با کمک این کار می‌توان انواع محصولات را با سلیقه و با انتخاب هر فرد ایجاد کرد.

2. این کار یک کار ساده و آسان بوده و به پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی صورت می‌گیرد.

3. برای ساخت زیورآلات خمیری نیاز به ابزار و تجهیزات پیچیده‌ای نیست و تنها کافی‌ است که افراد خمیر آن را تهیه کنند که این مورد نیز نیازمند هزینه بسیار کمی است.

4. افرادی که به‌ دنبال کسب درآمد از هنر ساخت زیورآلات خمیری هستند باید بدانند که این شغل دارای بازار کار خوب و درآمد مناسبی است. زیرا که اینگونه محصولات در بین مردم دارای محبوبیت هستند.

5. برای انجام این کار نیاز به سرمایه خیلی زیادی نیست و می‌تواند برای افرادی که دارای سرمایه‌ای زیادی نیستند مناسب باشد.

6. ساخت زیورآلات خمیری در هر زمان از روز می‌تواند صورت بگیرد و بنابراین این کار، یک کار پاره ‌وقت محسوب می‌شود و برای افرادی که به‌ دنبال شغل دوم یا یک سرگرمی هستند، می‌تواند مناسب باشد.

چرا ساخت زیورآلات خمیری 118فایل را فرا بگیریم؟

اگر علاقمند به آموزش ساخت زیورآلات هستید، ساخت زیورآلات خمیری را حتما امتحان کنید. در این شیوه ساخت زیورآلات علاوه بر ساده و ارزان بودن آن ، دست شما نیز برای خلق آثار هنری جدید باز است. از ویژگی های خمیر فیمو میتوان به نشکن بودن، ضدآب بودن، سبک بودن، قابل پخت بودن و قابل شستشو بودن آن اشاره کرد.

امروزه افراد بسیاری علاقه مند به استفاده از زیورآلات و اکسسوری می باشند، همچنین تنوع و قیمت های مناسب این زینتی ها، باعث شده که افراد وسعت انتخابی بیشتری را داشته باشند، ازین رو بازار این وسیله زینتی بسیار داغ است.

این آموزش مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت زیورآلات خمیری!

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت زیورآلات خمیری

رشته تحصیلی که از طریق آن افراد بتوانند آموزش ساخت زیورآلات دست ساز را یاد بگیرند و در این زمینه ادامه تحصیل داشته باشند وجود ندارد. همچنین باید بدانید که برای ساخت زیورآلات خمیری حتماً لازم نیست که افراد هنرمند باشند یا از هنر سررشته داشته باشند. بلکه برای آموزش این رشته تنها کافی‌ است که افراد در دوره‌های آموزش ساخت زیورآلات دست ساز شرکت کرده و بعد با کسب اطلاعات بیشتر و مهارت کافی در این زمینه اقدام به کار نمایند. توجه داشته باشید که این دوره‌ها به دو صورت می‌گیرد، دوره‌های حضوری و دوره‌های غیرحضوری. در دوره‌های حضوری افراد به سرمایه و زمان بیشتری احتیاج خواهند داشت ضمن اینکه این آموزش‌ها وقت گیر هستند. اما در دوره‌های غیرحضوری آموزش ساخت زیورآلات خمیری افراد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مطالب مربوط به این رشته آشنا شده و بعد با آگاهی و تخصص لازم در این زمینه وارد بازار کار شوند و از درآمد خوب این رشته استفاده کنند.

مدت زمان یادگیری ساخت زیورآلات خمیری چقدر است؟

همان‌ طور که قبلاً ذکر کردیم دو روش برای آموزش ساخت انواع زیورآلات خمیری وجود دارد روش حضوری و غیرحضوری. در روش حضوری افراد به زمان و وقت بیشتری احتیاج خواهند داشت و در این حالت اتلاف وقت بیشتری صورت می‌گیرد اما در روش غیرحضوری و دوره آموزش ساخت زیورآلات با خمیر فیمو مطالب به‌گونه‌ای در اختیار افراد قرار داده می‌شود که در مدت زمان کوتاهی بیشترین نتیجه را بگیرند. در این حالت افراد ضمن یادگیری تمامی اطلاعات مربوط به این کار با تکنیک‌ها و ترفندهای آن نیز آشنا شده و می‌توانند با ورود به بازار کار از این رشته کسب درآمد کنند. توجه کنید که در این حالت افراد می‌توانند در کمتر از یک ماه با تمامی این مطالب آشنا شوند. البته در صورتی‌ که فردی از علاقه و استعداد بیشتری برخوردار باشد می‌تواند این رشته را در کمتر از ۳ روز نیز فرا بگیرد.

وسایل مورد نیاز برای ساخت زیورآلات خمیری

خوشبختانه برای ساخت زیورآلات خمیری نیازی به ابزار و تجهیزات پیچیده‌ای نیست و افراد با حداقل وسایل نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. از جمله برخی لوازم مورد استفاده در این شغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. رزین

2. خمیر مخصوص ساخت زیورآلات خمیری

3. شکر

4. شابلن

5. رنگ‌های اکلیلی

6. گیره برای گوشواره و گردنبند

7. کاتر و قیچی

8. وردنه مخصوص

سرمایه مورد نیاز ساخت زیورآلات خمیری

شغل ساخت زیورآلات خمیری از جمله مشاغلی است که با حداقل سرمایه در آن می‌توان مشغول به کار شد. در واقع فردی که در این حرفه تازه ‌کار بوده و به‌ صورت مبتدی قرار است کسب‌ و کار خود را راه ‌اندازی کند، حتی با داشتن ۵۰۰ هزار تومان نیز می‌تواند این کار را انجام داده و در آن به کسب درآمد بپردازد. اولین نکته‌ای که برای سرمایه‌ گذاری این کار باید در نظر بگیرید هزینه‌های مربوط به آموزش جامع ساخت زیورآلات خمیری است. زیرا بدون داشتن یک آموزش جامع و کامل افراد نمی‌توانند در این شغل به مهارت کافی دست پیدا کنند و بعد به درآمد دلخواه خود برسند. قدم بعدی تهیه ابزار و مواد مورد نیاز برای ساخت زیورآلات خمیری است که برای این کار نیز به یک سرمایه اندک احتیاج خواهند داشت.

زیرا اینگونه وسایل از قیمت ارزانی برخوردار هستند. در ادامه افراد می‌توانند هزینه‌هایی را بابت اجاره محل کار، تبلیغات یا خرید وسایل پیچیده‌تر و مواد پیشرفته‌تر در نظر بگیرند البته برای هر یک از این موارد اجباری وجود ندارد. اما در صورت انجام درآمد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و این سرمایه در مدت زمان کوتاهی به افراد بازمی‌گردد.

در پایان آموزش ساخت زیورآلات چه اتفاقی می‌افتد؟

افراد در طول این آموزش‌ها یاد می‌گیرند که انواع زیورآلات از جمله گوشواره، دستبند و گردنبند خمیری بسازند. آن‌ها با استفاده از دوره آموزش‌ ساخت زیورآلات رزینی می‌توانند از انواع طرح‌ها و ایده‌ها استفاده کنند و موادی مانند خمیر، سیمان، رزین، شکر و مواردی از این قبیل را به کار ببرند. همچنین این آموزش‌ها کاربردی بوده و افراد را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. پس‌ از انجام این آموزش‌ها افراد می‌توانند با ساخت اینگونه محصولات آن‌ها را در بازار به فروش برسانند و به درآمد برسند.

این مجموعه آموزش ساخت تمامی زیورآلات‌ خمیری همراه با رزین را در بردارد. زیورآلاتی همچون گردنبند، دستبند، گوشواره و… که امروزه طرفداران زیادی پیداکرده است. ما نیز در این مجموعه انواع گوشواره و گردنبندها را با طرح های مختلف قرار دادیم.

نحوه ترکیب کردن رزین و هاردنر را برای ساخت زیورآلات به طور مفصل در فایل راهنمای خریدار بیان شده‌است. در این فایل شما با تمامی ابزارآلات مربوطه آشنا خواهید شد. همچنین کاربرد آن‌ها در ساخت زیورآلات را فرا خواهید گرفت.

در پایان مجموعه زیورآلات خمیری شما نحوه ساخت بیش از 10 مدل گوشواره ، 4 مدل دستبند ، و بیش از 15 مدل گردنبند و ست همراه با گوشواره به همراه چندین مدل زیورآلات خمیری با رزین را فراخواهید گرفت.

بازار کار ساخت زیورآلات خمیری در ایران چگونه است؟

با توجه به محبوبیت رشته ساخت زیورآلات خمیری در بین خانم‌ها و همچنین گران بودن زیورآلاتی از جنس طلا بسیاری از افراد به این رشته جهت خرید محصولات آن روی آورده‌اند. به‌ همین منظور می‌توان گفت که بازار کار حرفه ساخت زیورآلات خمیری پررونق و داغ است. از طرف دیگر از طریق یادگیری ساخت زیورآلات خمیری می‌توان فرصت‌های شغلی متنوعی را تجربه کرد و از هر یک از آن‌ها درآمد کسب کرد. همه این موارد باعث شده‌اند که بازار کار این رشته مناسب و سودآور باشد. در واقع اگر افراد بتوانند این کار را انجام دهند و بعد با قیمت مناسب عرضه کنند هم رضایت مشتری را به دست می‌آورند و هم به تعداد مشتریان خود اضافه می‌کنند. از جمله بازارهای کاری که برای این شغل وجود دارد می‌توان به فروش از طریق دوستان و آشنایان، بستن قرارداد با یک فروشگاه، عرضه محصولات در نمایشگاه‌های فصلی، انجام تبلیغات از طریق اینترنت و فضای مجازی و فروش در اپلیکیشن‌های فروش محصولات اشاره کرد.

از آنجایی که ساخت زیورآلات‌ خمیری را در هر محیطی که فقط یک میز کار مناسب باشد می توان انجام داد و زیورآلات زیبایی خلق نمود این حرفه جزو مشاغل خانگی به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است تنها وسایلی که شما لازم دارید؛ وسایل ساخت مجسمه سازی، به همراه وردنه و یک دستگاه خمیر صاف کن می‌باشد. به همین دلیل شما سرمایه چندانی برای شروع کار خود نیاز ندارید. تنها بخش عمده ای از سرمایه اولیتان صرف خرید دستگاه خمیر صاف کن می‌شود.

البته برای شروع نیازی به دستگاه خمیر صاف کن نیست. می توان گفت در واقع ساخت همه زیورآلات‌ خمیری به دستگاه خمیر صاف کن نیاز ندارد. پس اگر این حرفه را به خوبی یاد بگیرید میتوانید درآمد خوبی کسب کنید.

امروزه به دلیل بالا نبودن قیمت این گونه زیورآلات همگی به این مدل اکسسوری ها روی آورده اند. تنها کافی است ذهنتان در ساخت زیورآلات خمیری خلاق باشد و تبلیغات کافی دراین زمینه داشته باشید.

درآمد ساخت زیورآلات خمیری در ایران

همان طور که قبلاً ذکر کردیم برای شغل ساخت زیورآلات خمیری فرصت‌های شغلی مناسبی وجود دارد که افراد می‌توانند با انجام هر یک از آن‌ها به کسب درآمد بپردازند. از جمله این فرصت‌های شغلی می‌توان به فروش به‌ صورت عمده، فروش به‌ صورت خرده ‌فروشی و فروش آنلاین اشاره کرد. در فروش عمده لازم است که افراد ابزار و تجهیزات عمده این شغل را تهیه کرده و بعد به ساخت زیورآلات بپردازند. در این حالت می‌توانند محصولات عمده خود را به فروشگاه‌های مناسب برای این کار به فروش برسانند. در حالت خرده‌ فروشی افراد نیاز به سرمایه زیادی ندارند و تنها لازم است محصولی که تولید کرده‌اند را مستقیماً به مشتریان بفروشند.

اما یکی از راه‌هایی که امروزه برای فروش محصولات در نظر گرفته می‌شود، فروش به‌ صورت آنلاین است. در این حالت از بسیاری از هزینه‌های اضافی کاسته می‌شود و بنابراین سود بالاتری نصیب فردی که این کار را انجام می‌دهد خواهد شد. البته باید دقت داشته باشید که عوامل زیادی هستند که روی درآمد حاصل از این شغل مؤثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به مهارت و دانش فنی و فردی که این کار را انجام می‌دهد، اشاره کرد. در واقع فرد هرچقدر بتواند مهارت و اطلاعات بیشتری کسب کند، بهتر می‌تواند در این کار به موفقیت برسد. برای بهترین شدن در این کار پیشنهاد ما استفاده از پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته ساخت زیورآلات خمیری است‌. درنهایت درآمد ماهانه این کار را می‌توان بین ۲ تا ۵ میلیون تومان و یا حتی بیشتر در نظر گرفت.

گوشواره خمیری

3 ساعت

زیورآلات خمیری با رزین

1 ساعت

دستبند خمیری

1 ساعت

گردنبند خمیری

2 ساعت

ویدئوهای آموزشی زیادی در شبکه های مختلف مجازی در مورد ساخت زیورآلات خمیری وجود دارد که می تواند برای شروع کارتان مناسب باشد. ولی قطعا برای رشد و پیشرفت در کارتان باید دوره های تخصصی تر را تهیه کنید.
برای شروع احتمالا نیاز به مدل دارید. از کارهایی که شما را ذوق‌زده کرده و خوش‌تان آمده شروع کنید. هم دست‌گرمی خوبی است هم لذت‌بخش. ولی برای ادامه کار و موفقیت بیشتر، باید خلاقیت‌تان را به کار بیندازید و طرح‌های جدید و ابتکاری بزنید. طرح‌هایی که نمونه مشابه نداشته باشد. اگر به این کار شوق و علاقه به این کار داشته باشید و با روحیه هنری به این شغل خانگی نگاه کنید، ایده‌ها هم خودشان می‌آیند.
بله تمام مراحل یصورت صفر تا صد ارائه شده است و برای افراد مبتدی نیز مناسب است
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 40 نظر ثبت شده است

20 دیدگاه برای آموزش ساخت زیورآلات خمیری

  1. nahal.maz

    رمز لینکای دانلود چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای دریافت رمز فایل ها و هر گونه مشکل فنی و تخصصی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحدد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  2. mohadesemm

    چطور میتونم دی وی دی های این مجموعه رو بخرم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای خرید مجموعه می توانید در سایت 118فایل سفارش خود را ثبت کنید تا بسته آموزشی شما بین 3 تا 7 روز کاری به دست شما برسد.
      سپاس از همراهی شما

  3. فاطی سامری

    اگر لینک دریافت کنیم همون آموزشی که روی دی وی دی هست رو ارسال میکنین یا فرق میکنه

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. مجموعه مورد نظرتان را می‌توانید به یکی از روش‌های لینک دانلود و دی‌وی‌دی دریافت کنید و هیچ تفاوتی در محتوای آموزشی وجود ندارد.
      سپاس از همراهی شما

  4. shohre

    دی وی دی ها باز نمیشن

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای رفع هر گونه مشکل فنی و تخصصی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
      شماره واحد پشتیبانی : 02122221240
      سپاس از همراهی شما

  5. گرجی

    چقدر درآمد میشه از این شغل داشت؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      درآمد ساخت زیورآلات خمیری متغیر می باشد، و بستگی به میزان فعالیتی که در ماه انجام می دهید دارد، اما می توان گفت میانگین درآمد ماهیانه این حرفه 5 میلیون تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  6. سهیلا5566

    شما زیورآلات دست ساز ما رو می خرین؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، آموزشگاه کسب و کار 118فایل ارائه دهنده مجموعه آموزش‌های متنوع برای ورود به بازار کار است.
      سپاس از همراهی شما

  7. masaeli

    سرمایه زیادی برای شروع نیازه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، تنها وسایلی که شما لازم دارید؛ وسایل مجسمه سازی، به همراه وردنه و یک دستگاه خمیر صاف کن می‌باشد. به همین دلیل شما سرمایه چندانی برای شروع کار خود نیاز ندارید.
      سپاس از همراهی شما

  8. ocean

    فقط از خمیر برای درست کردن زیورآلات استفاده میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      علاوه بر خمیر از رزین هم استفاده می‌شود که در بخشی مجزا نحوه ساخت این دسته زیورآلات ارائه شده است.
      سپاس از همراهی شما

  9. shokooh

    ابزار های مورد نیاز برای کار با خمیر فیمو چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      وردنه، ابزارهای فوندانت، سمبه، کاترهای فوندانت، تیغ فوندانت، قلم پیکر تراشی و… از مهمترین ابزارهای ساخت زیورآلات خمیری است.
      سپاس از همراهی شما

  10. msafer

    از چه خمیری استفاده میشه تو آموزشتون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای ساخت زیورآلات خمیری از خمیر فیمو استفاده می شود.
      سپاس از همراهی شما

  11. حامدی

    آیا این آموزش دوبله شده است؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر، این آموزش دارای زیرنویس تحت الفظی است.
      سپاس از همراهی شما

  12. نفیسه

    هزینه ارسال چقده؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      هزینه ارسال بسته ها توسط پست تعیین می شود و هزینه ارسال به سراسر کشور تقریبا بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  13. طاهر

    آیا می توان از ابزارهای کار با فیمو مجددا برای قنادی و آشپزی استفاده کرد؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر! ممکن است ابزارهای قنادی و آشپزی شما را وسوسه کنند تا آنها را از آشپزخانه بردارید و برای کار با خمیر پلیمر استفاده کنید، اگر این کار را کردید آن ابزار را دیگر برای آشپزی و قنادی استفاده نکنید. ابزارها حفره های بسیار ریزی دارند که چشم ما نمی‌بیند و خمیر در آن قسمت‌ها قرار می‌گیرد، پس با سلامتی خود و دیگران شوخی نکنید.
      سپاس از همراهی شما

  14. motahare23

    تفاوت‌های خمیر فیمو و خمیر گل چینی چیه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خمیر فیمو به هیچ عنوان در منزل قابل پخت نیست، اما خمیر گل چینی به راحتی با چند روش ساده قابل ساخت است.
      برای قابل استفاده شدن خمیر فیمو، باید آن در فر برقی پخت، اما خمیر گل چینی در مجاورت هوا و بسته به حجم کار در چند دقیقه یا چند ساعت خشک می شود.
      خمیر فیمو بعد از پخت بسیار سبک، قابل شستشو، نشکن و انعطاف پذیر است، ولی سنگینی خمیر گل چینی نسب به حجم کار زیاد است. به راحتی می‌شکند و انعطاف ندارد، حتی بعد از اسپری کردن فیکساتور قابل شستشو نیست.
      سپاس از همراهی شما

  15. سمانه

    نوع رنگی که برای خمیر استفاده میشه مهمه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بهتر است خمیر را رنگ نکنید زیرا این کار نیاز به ورز دادن زیاد خمیر دارد که باعث چسبندگی بالای خمیر شده و کار بسیار سخت می‌شود. اما در صورتی که تصمیم به اینکار دارید بهتر است از رنگ اکریلیک استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  16. sarvenaz

    خیلی کمکم کرد… تشکر از سایت خوبتون

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      از لطف شما سپاسگزاریم.
      سپاس از همراهی شما

  17. lina25

    کیفیت ویدیوها چجوریه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کیفیت ویدئوهای آموزشی HD (1920×1080) می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  18. نغمه

    من هیچ زمینه ای از ساخت زیورآلات خمیری ندارم می تونم تو این کار موفق بشم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله این مجموعه یادگیری صفر تا صد ساخت زیورآلات خمیری را آموزش می دهد. و میزان موفقیت شما در این کار بسته به میزان علاقه و پشتکار شما دارد.
      سپاس از همراهی شما

  19. soleyle43

    ابزار مورد نیاز برای فرمدهی خمیر چه ابزاری هستند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای ساخت زیورآلات فلزی می توانید از ابزارهایی مانند درفش یا قلم فلزی، سمبه ها با سر توپی شکل، تیغ های برش، وردنه، کاتر و… استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  20. anahitaha456

    برای ساخت این نوع زیورآلات از چه خمیری استفاده می شود؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      برای ساخت زیورآلات خمیری می توان از خمیر های پلیمری یا فیمو خمیر چینی و… استفاده کرد.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

315

خریدار

4.9

رضایت

شناسه آموزش: 3267

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz