آموزش ساخت زیورآلات مسی

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

قیمت محصول

100 تخفیف

620,000 تومان

تا کنون 525 نفر این محصول را خریداری کردند

با خرید این آموزش از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

مشاوره و پشتیبانی

تاریخ انتشار: 1398/04/06

حجم آموزش: 44.23 گیگابایت

تاریخ بروزرسانی: 1401/04/06

زمان آموزش: 52 ساعت

سطح آموزش: صفر تا صد

تاریخ انتشار: 1398/04/06

حجم آموزش: 44.23 گیگابایت

زمان آموزش: 52 ساعت

مس یکی از عناصری است که بدن ما برای بقا به آن نیاز دارد. در عین حال هنرساخت زیور آلات و جواهرات مسی و دیگر فلزات یکی از هنرهای پر جاذبه و در عین حال ارزشمند است. برای ساخت این زیورآلات می‌توانید از خلاقیت خود استفاده کنید. با این حال اگر قصد دارید یک جواهر ساز حرفه‌ای شوید بهتر است از آموزشها کمک بگیرید. آموزشگاه 118 فایل یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در زمینه‌ی آموزش ساخت زیورآلات مسی است. دوره‌ی آموزش ساخت زیورآلات مسی بیش از 52 ساعت ویدئو را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. در این دوره‌ی آموزشی تنها چیزی که نیاز دارید ابزار ساخت زیورآلات مسی و کمی خلاقیت است. همچنین در دوره‌ی آموزش ساخت زیورآلات مسی 118فایل می‌توانید ساخت اشکال سه بعدی با سیم را نیز بیاموزید.

در این دوره هر نوع مدل و طرحی که به ذهنتان رسیده باشد را آموزش خواهید دید. طرح‌های مختلف و مدرن گوشواره، دستبند و گردنبند آموزش زیورآلات مسی به شما ایده می‌دهد تا بتوانید اکسسوری‌های متنوعی را به بازار عرضه کنید. یکی از نکات مثبت این کسب و کار این است که ابزار مورد نیاز آن به راحتی قابل دسترس است. در ادامه به معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز، جهت شروع این حرفه، بازار کار و درآمد آن به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

هنر زیور آلات و جواهر سازی مسی و دیگر فلزات یکی از هنرهای پر جاذبه و در عین حال ارزشمند است. مس یک ماده معدنی ضروری در زندگی گیاهی و در بدن ما انسان‌ها است و همچنین یک آلیاژ فلزی با رنگ قرمز یا نارنجی یا حد واسط این دو رنگ است. استفاده از مس بیش از ۱۰،۰۰۰ سال قدمت دارد. مس طبیعی فلزی بسیار نرم و انعطاف پذیر است که از آن برای ساخت جواهرات و زیور آلات مسی استفاده می‌شود. جالب است بدانید بسیاری از بومیان آمریکا هنوز جواهرات مس، با دستبند، آویز و گوشواره حاوی مارک‌های بومی آمریکایی تولید می‌نمایند که یک سوغات توریستی محبوب هستند. زیورآلات مسی علاوه بر زیبایی جنبه درمانی و خواص بسیار زیادی برای بدن دارند. برای مثال هنگامی که مس در تماس مستقیم با پوست باشد، خواص میکروارگانیسم آن از طریق پوست وارد جریان خون می‌شود. آموزش ساخت زیورآلات به شما کمک می‌کند به بهترین شکل زیورآلات مسی خود را بسازید.

آموزش ساخت زیورآلات با سیم مسی در مقایسه با سایر مجموعه‌های آموزشی از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار می‌باشد. در این آموزش انواع زیورآلات در طرح‌های جدید و گوناگون ارائه شده و توضیحاتی در مورد اندازه و مراحل ساخت با سرعت پایین آموزش می‌دهد. که همه این موارد موجب شده تا علاقمندان همراه با فیلم های آموزشی بتوانند مدل دلخواه خود را بسازند.

انسان به خلق کردن علاقمند است. از این رو ساخت زیورآلات مسی هنری سرگرم کننده و اعتیاد آور محسوب می گردد. اما شروع اصولی طراحی و ساخت زیورآلات مسی مهم است. که ما سعی کرده ایم در این مجموعه تمامی تکنیک ها، ابزارها و شیوه های شروع ساخت زیورآلات به طور جامع و قدم به قدم به شما معرفی کنیم.

مزایای یادگیری ساخت زیورآلات مسی

با استفاده از زیورآلات مسی می‌توانید کمبود مس در بدن را جبران کنید. ساخت زیورآلات مسی و همچنین استفاده از آن‌ها در تسکین آرتروز و مشکلات جریان خون موثر است. بازار کار و درآمد بسیار خوبی می‌توان از این طریق به دست اورد.

چرا ساخت زیورآلات مسی را فرا بگیریم؟

از آنجایی که خود مس فلزی گرانبها محسوب می‌شود و زیورآلات مسی نیز گران قیمت هستند می‌توانید با یادگیری این هنر زیبا هم سرگرم باشید و هم منبع پر درآمدی داشته باشید. برای یادگیری این حرفه می‌توانید از پکیج آموزش مقدماتی تا پیشرفته ساخت زیورآلات مسی استفاده کنید.

زیبایی‌ ظاهر همیشه یکی از دغدغه‌های انسان در تمام دوران‌ها بوده که برای آن از انواع پارچه و زیورآلات استفاده کرده‌ است. اگر نگاهی به تصاویر افراد در کشورهای مختلف بیاندازید. متوجه اهمیت زیورآلات در زیبا سازی ظاهر انسان خواهید شد. به مرور زمان مواد گوناگونی در زیورآلات استفاده شده است. در حال حاضر سیم‌های مسی به دلیل داشتن انعطاف و مقاومت بالا، توانسته در هنر ساخت زیورآلات مورد توجه قرار گیرد. و حتی مهره و سنگ با اندازه های مختلف را در این نوع از زیورآلات بکار برد.

زیورآلات مسی علاوه بر زیبایی که برای شما به همراه دارند دارای خواص نیز می باشد و شما می توانید علاوه بر زیبایی از خواص مس نیز بهره مند شوید. بر خلاف نظر عده ای داشتن زیور آلات مسی مانند دستبند مسی هیچ گونه مضراتی ندارد و مضرات دستبند مسی حقیقت ندارد و برعکس با داشتن زیورآلات مسی ازجمله دستبند مسی می توانید از خواص مس بهره مند شوید.

مس نقش مهمی در عملکرد موثر غده ی تیروئید ایفا می کند، خواص آنتی اکسیدانی مس نقش بسیار مهمی را در سلامت قلب و عروق شما خواهد داشت، میزان کلسترول بد خون را کاهش می دهد، در نابود کردن و جلوگیری از رشد باکتری ها نیز تاثیر دارد و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت خواهد نمود، مس برای درمان کم خونی بدن نیز مفید است. مواردی که گفته شد بعضی از خواصی می باشد که مس دارد و شما می توانید از آن بهره مند بشوید.

به یقین می توان گفت تنها بازاری که همیشه در حال صعودی و رو به پیشرفت است بازار زیورآلات می باشد.

آموزش ساخت زیورآلات مسی 118فایل مناسب چه افرادی است؟

خلاصه‌ای از محتویات آموزش ساخت زیورآلات مسی !

پیش نیاز و مهارت لازم برای ساخت زیورآلات مسی

برای ساختن زیورآلات مسی به پیش نیاز و مهارت خاصی نیاز ندارید و با داشتن کمی خلاقیت و ابزار و وسایل مناسب این حرفه و همچنین استفاده از آموزش کامل ساخت زیورآلات مسی به راحتی می‌توانید مهارت لازم برای ساخت انواع مختلف زیورآلات با طرح‌های مختلف را به دست آورید.

مدت زمان لازم برای یادگیری ساخت زیورآلات مسی چقدر است؟

برای ساختن زیورآلات مسی به تحصیلات خاصی نیاز ندارید و با داشتن کمی خلاقیت و ابزار و وسایل مناسب این حرفه و همچنین استفاده از آموزش کامل ساخت زیورآلات مسی به راحتی می‌توانید مهارت لازم برای ساخت انواع مختلف زیورآلات با طرح‌های مختلف را به دست آورید.

وسایل مورد نیاز برای شروع ساخت زیورآلات مسی

از ابزار و تجهیزات ضروری ساخت زیورآلات مسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. چفت گیره سر کج، گیره و تخته پیشکار و گیره مشته

2. قیچی و مته دریلی

3. دم باریک و پهن بدون آج (فنردار) و دم مفتول

4. کمان اره جواهر سازی و تیغ اره

5. ورق سمباده و سمباده رولی

6. سوهانچه کیفی و سوهان نیم گرد با دسته

7. موم عسل، سری اسکاچی و پنس آتش‌کاری

8. صفحه لحیم، صفحه و مفتول مس

9. لاک مخراجکاری

10. سنگ طبیعی در نوع و شکل های مختلف

11. سنگ مصنوعی در نوع و شکل های مختلف

سرمایه لازم برای شروع ساخت زیورآلات مسی

ساخت زیورآلات مسی جز مشاغلی است که به سرمایه بسیار کمی نیاز دارد و شما حتی در انباری خانه یا حتی اختصاص دادن یکی از اتاق‌های منزلتان به این حرفه می‌توانید مشغول به کار شوید. برای این کار اگر مکان نداشته باشید باید یک سرمایه برای خرید یا اجاره مکان در نظر بگیرید و همچنین باید ابزار و وسایل لازم این حرفه را تهیه کنید. اگر می‌خواهید صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید باید در آموزشگاه‌ها یا کارگاه‌های مخصوص این حرفه با پرداخت شهریه و هزینه تدریس این آموزش‌ها را فرا بگیرد. اگر می‌خواهید با سرمایه کم بیشترین بازده را داشته باشید بهتر است از پکیج آموزش حرفه‌ای ساخت زیور آلات مسی استفاده کنید. در کل بدون در نظر گرفتن مکان کارگاه برای شروع این شغل به سرمایه‌ای کمتر از ۲۰ میلیون تومان نیاز است.

در پایان آموزش ساخت زیورآلات مسی چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از یادگیری ساخت زیورآلات مسی شما می‌توانید یک کارگاه کوچک راه اندازی کنید و برای خود و دیگران کارافرینی کنید و از این طریق منبع درآمدی برای خود و دیگران ایجاد کنید. از طرفی یادگیری این حرفه به شما کمک می‌کند اوقات فراغت خودتان را پر کنید و درآمدی از این طریق داشته باشید. حتی می‌توانید با ساخت زیورآلات مسی آن‌ها را به دیگران هدیه دهید.

علاقمندان با مشاهده کامل این مجموعه به گونه‌ای با مراحل ساخت زیورآلات آشنا خواهند شد که بدون نیاز به تکرار مشاهده بتوانند هر گونه از مدل های این مجموعه و حتی طرح های جدید را در مدت اندکی بسازند. همانطور که می دانید زیورآلات شامل موارد زیادی می شود. در این مجموعه دستبند، گوشواره، انگشتر، گردنبند و تاج در طرح های متنوعی همچون قلب، ستاره دریایی، مار، عنکبوت، پروانه، درخت لاک پشت و… را به صورت تکی و طرح بال فرشتگان، گربه و صلیب و… را به صورت ست آموزش میدهیم.

در صورت مشاهده کامل آموزش ساخت زیورآلات‌ مسی و پیش رفتن مرحله به مرحله آن، در پایان قادر به ساخت انواع زیورآلات ‌خواهید‌ بود. این مجموعه آموزش به گونه ای تهیه و گردآوری شده که برای افراد مبتدی بدون هیچ پیش زمینه فعالیت در رابطه با ساخت زیورآلات مناسب بوده و صفر‌ تا‌ صد کار را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

با توجه با جامع بودن و فراوانی ایده در آموزش ساخت زیورآلات پس از پایان این دوره آموزشی شما با تمام ابزار کار و مواد اولیه آن آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود هزاران نوع مختلف از زیورآلات مثل دستبند، گردنبند، انگشتر، گوشواره، رومانتویی و… را در رنگ ها و طرح های مختلف بسازید و از هنر خود کسب درآمد کنید.

بازار کار ساخت زیورآلات مسی در ایران چگونه است؟

زیورآلات مسی هم اکنون جزو پرطرفدارترین زیورآلاتی هستند که مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا شناخت خواص زیورآلات مسی برای سلامتی، خواستگاه ویژه‌ای را در میان مردم ایجاد نموده است. همچنین زيورآلات مسی با طرح‌های سنتی، جديد و نو در بين همه مردم رواج دارد و خانم‌ها و آقایان زیادی متقاضی این هنر زیبا هستند. از طرفی بازار کار این حرفه اشباع نشده است و کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند به راحتی و با استفاده از آموزش صفر تا صد ساخت زیورآلات مسی می‌توانند به موفقیت برسند.

زیورآلات و اکسسوری ها از تنوع زیادی برخوردارند و مشتریان بسیاری را به خود جذب می کنند، شما به راحتی می توانید بازار هدف خود را پیدا کنید و این حرفه پر رونق را گسترش داده و کسب در آمد کنید.

برای آموختن این حرفه، هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و هر کسی می تواند برای یادگیری آن اقدام کند. تنها شروط لازم برای شروع این هنر داشتن علاقه، سخت کوشی، انگیزه و از همه مهم تر خلاقیت و بردباری است. از این رو هر فردی، اشتیاق فراگیری این هنر را در خود دید می تواند این آموزش را شروع کند.

بازار این هنر با گذر زمان بسیار پر رونق شده است، از آنجایی که ابزار این حرفه بسیار ارزان است برای شروع کار می توان از محیط خانه شروع کرد. این حرفه برای افرادی که به دنبال شغلی با درآمد مناسب هستند نیز گزینه ی خوبی است؛ حتی میتوان آن را به عنوان شغل دوم در نظر گرفت، چون که از لحاظ زمانی این کار را به راحتی می توان با سایر امورشان هماهنگ کنند. برای آموختن این هنر نیاز به زمان زیادی نیست، بلکه می توان در مدتی کوتاه به شغلی درآمد زا دست یافت.

درآمد ساخت زیورآلات مسی در ایران

ساخت زیورآلات یک ایده‌ی کسب‌ و کار پایدار برای افراد خلاقی است که به کارهای عملی علاقه دارند. ساخت زیورآلات مسی نیز از جمله این حرفه‌هاست که در کشور ما قدمتی دیرینه دارند و امروزه با توجه به افزایش سطح اگاهی مردم و دانستن خواص مس برای بدن تقاضا برای این زیورآلات زیاد شده است. همین باعث شده کسانی که در این حرفه فعالیت می‌کنند با کمی خلاقیت و درست کردن دستبند، پابند، گردنبند، انگشتر و… از مس به درآمد خوبی دست پیدا کنند. همچنین گران شدن طلا و نقره از یک سو و تنوع طلبی در میان استفاده ‌کنندگان زیورآلات باعث شده است که شغل تولید و فروش زیورآلات مسی به یکی از شغل‌های خوش اقبال و پرسود تبدیل شود. میزان درآمد شما در این حرفه به مهارت و توانایی شما بستگی دارد و به میزان سفارشاتی که می‌گیرید. به طور تقریبی میزان درآمد ماهانه این شغل حدود ۲ الی ۵ میلیون تومان است. همچنین برای افزایش میزان درآمد می‌توانید از تبلیغات درست فضای مجازی و حقیقی استفاده کنید.

ساخت انگشتر

5 ساعت

ساخت دستبند

9 ساعت

ساخت گردنبند

22 ساعت

ساخت تاج و سنجاق سر

1 ساعت

ساخت گوشواره

12 ساعت

ساخت ست

2 ساعت

اشکال سه بعدی با سیم مسی

1 ساعت

برای ورود به بازارکار ساخت زیور آلات باید سعی کنید با آموزش ساخت به کسب مهارت در این رشته بپردازید و سپس طراحی و ساخت زیورآلات زیبا و منحصر به فرد را مطابق با نیاز بازار شروع کنید.
پشتیبانان 118 فایل در این زمینه کاملا شمارو راهنمایی خواهند کرد، میتوانید با شماره 02122221240 تماس حاصل فرمایید.
راه‌های متعددی وجود دارد. خوشبختانه زیورآلات هواخواه زیادی دارد. اگر بتوانید با قیمت مناسبی عرضه کنید و طرح‌های خلاقانه‌ای داشته باشید، مشتری‌های خودتان را هم پیدا می‌کنید. مهم‌تر از آن، این است که مشتری‌ها را تبدیل به مشتری دائمی کنید.
آموزشگاه آنلاین 118 فایل با کمک گرفتن از اساتید برتر بین المللی در  این حوزه سعی بر این داشته  تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش‌ها را به صورت زیرنویس تحت لفظی فارسی یا زبان فارسی در اختیار شما قرار دهد.
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00
00:00

تاکنون 24 نظر ثبت شده است

12 دیدگاه برای آموزش ساخت زیورآلات مسی

  1. نیما

    ویدئو ها از چه طریقی به دست ما میرسند؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      پیکج های آموزشی قابلیت ارسال به صورت لینک دانلود و یا ارسال بصورت دی وی دی را دارد. سپاس از همراهی شما

  2. نیما

    ببخشید بعد از خریدفایل های آموزش رو میشه طریق گوشی بفرستید

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام بله به صورت لینک دانلود از طریق واتساپ و … ارسال میشود . سپاس از همراهی شما

  3. h_Mgh

    ساخت دستبند هم داره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      بله. این دوره شامل آموزش ساخت دستبند نیز می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  4. فرنازخانوووم

    مس برا بدن ضرر نداره؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. نه تنها مضر نیست بلکه خواصی از جمله ضد میکروب بودن آن ثابت شده است.
      سپاس از همراهی شما

  5. motahare_kamali

    مس مرغوب را چگونه تشخیص دهیم

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      روش های متعددی برای تشخیص مس مرغوب هست اما یکی از آسان اترین روش ها استفاده از آهن ربا است؛ مس اصل، آهن ربا را به خود جذب نمی کند. اگر هنگام نزدیک کردن آهن ربا به ظروف مسی، آهن ربا به ظرف چسبید، یقین کنید که مس تقلبی است.
      سپاس از همراهی شما

  6. Roghayeh*:)

    گواهینامه را چگونه بگیرم؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی برای دریافت گواهینامه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      22221240-021
      سپاس از همراهی شما

  7. پریسا دانایی فر

    از ناخن گیرم میشه استفاده کرد؟؟؟؟؟!

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      اگر در ساخت زیور آلات از سیم‌ها و مفتول‌های نازک و باریک استفاده می‌کنید، جهت برش دادن آن‌ها از ناخن‌گیر استفاده کنید.
      سپاس از همراهی شما

  8. y.salehi

    پست چند روزه میرسونه دستمون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      محصول مورد نظر طی 3 الی 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
      سپاس از همراهی شما

  9. neda.ghambari

    سخت نیست خم کردن سیما؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. شما این کار را با استفاده از ابزار مخصوص انجام می دهید و علاوه بر آن مس انعطاف پذیر است و کار برایتان راحتتر خواهد بود.
      سپاس از همراهی شما

  10. azin.mazandarani

    برای خرید مس به چه صورتی خریداری میشه؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      به صورت سیم های مفتول مسی خرید و استفاده می گردد.
      سپاس از همراهی شما

  11. h_tdalebi

    میخام کلاس حضوری بیام

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      خیر. مجموعه 118 فایل در حال حاضر تنها دارای دوره های آموزشی به صورت فایل های ویدئو می باشد.
      سپاس از همراهی شما

  12. GhazalBano

    میخام برم تو این کار، می صرفه بنظرتون؟

    • پشتیبان 118فایل

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی زیورآلات مسی هم اکنون جزو پرطرفدارترین زیورآلاتی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.
      سپاس از همراهی شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

525

خریدار

4.7

رضایت

شناسه آموزش: 3195

اطلاعات تکمیلی

درصد تکمیل آموزش

تسلط مدرس

92%

سرعت دانلود

100%

کیفیت ویدئو

85%

کیفیت صوت

85%

کتابچه آموزشی

ارائه گواهینامه

زبان فارسی دوبله شده

زیرنویس تحت اللفظی

عضویت شما با موفقیت انجام شد

پاپ آپ عید نوروز

کد تخفیف : Nowruz